Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis partea a IIIa
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42
bratescu54590
QUOTE(vio70407)
aparat de bruiat radar e ilegal si in al 2 lea rand radarul nu intra instantaneu in functiune dureaza intre 20- 60 de sec ... asa ca nu te au prins wink.gif daca v ati uitat la tv chiar a fost o discutie pe tema asta cat de repede porneste radarul ...in timpul asta el se calibreaza ( ca si cum ai incarca windowsu' la un comp )


multumesc ptr explicatiile tale. Sper ca vor fi de ajutor tuturor. Incepusem sa ma cred robocop. Am detector de 2 ani si pot spune ca am ceva experienta cu el si cu radarele de pe masinile politiei. Ei nu au voie sa foloseasca radarul in acest mod, dar daca esti mai fraier te ard baietii, macar o ciupeala, ceva.
ionut63609
eu am bel 940

foarte bun .... din cite stiu BEL e cel mai bun pt romania. are foarte putine alarme false
Legionaru'
Pun pe tapet o problema semnalata de un bun prieten referitoare la computerul de bord:
-alimenteaza, parcurge cca 300 km, consumul se stabilizeaza undeva la 7-7,5 , si subit computerul arata consum de 15-16% ca si cum s-ar fi resetat,apoi dupa o animita distanta incepe sa se stabilizeze.Problema apare numai cand se ruleaza in oras.
Ce pareri aveti?Are cineva o problema asemanatoare?
MotorHead
QUOTE(ionut63609)
eu am bel 940

foarte bun .... din cite stiu BEL e cel mai bun pt romania. are foarte putine alarme false
Cat anume inseamna "putine"?Bel-ul meu, model 8xx, tipa la toate benzinariile.
alin94962
QUOTE(Legionaru')
Pun pe tapet o problema semnalata de un bun prieten referitoare la computerul de bord:
-alimenteaza, parcurge cca 300 km, consumul se stabilizeaza undeva la 7-7,5 , si subit computerul arata consum de 15-16% ca si cum s-ar fi resetat,apoi dupa o animita distanta incepe sa se stabilizeze.Problema apare numai cand se ruleaza in oras.
Ce pareri aveti?Are cineva o problema asemanatoare?


Da. Eu am astfel de probleme, chiar daca mi s-a intamplat doar de cateva ori. Si se intampla in oras. Nu stiu care explicatia, dar de-aci incolo am sa urmaresc cu mai multa atentie si va voi tine la curent.
Oare cei de la reprezentanta ce spun de chestia asta??
alin94962
As vrea sa va intreb daca ati avut sau aveti probleme cu amortizoarele?
Eu ma pregatesc sa-l schimb pe cel din dreapta fata si acum ceva timp va intrebam daca nu ar trebui schimbat si perechea lui de pe stanga.
N-am primit nici un raspuns de la voi.
Masina are 26500 km si mi se pare ca a cedat destul de repede. De fapt nu a cedat dar se aude un cloncanit la trecerea peste denivelari, iar la service am observat o mica scurgere de ulei, fapt ce a condus la aceasta diagnosticare si la decizia de-a fi schimbat.
ncristi
QUOTE
Eu ma pregatesc sa-l schimb pe cel din dreapta fata si acum ceva timp va intrebam daca nu ar trebui schimbat si perechea lui de pe stanga


Trebuiesc schimbate amandoua pentru ca masina sa aiba o tinuta de drum cat mai corecta fara sa apara dezechilibre (unul din amortizoare avand un grad de uzura mai pronuntat).

Da la 26000 amortizorul acedat foarte repede chiar si pentru o exploatare in ro. (de obicei piesa ce-a mai sensibila a trenului de rulare si ce-a care cedeaza cel mai repde este bieleta de directie) si ar trebui sa-ti faci un test sa vezi gradul lor de uzura. Este posibil ca amortizorul sa fi avut un defect de fabricatie si celellate sa fie OK.
bratescu54590
QUOTE(MotorHead)
QUOTE(ionut63609)
eu am bel 940

foarte bun .... din cite stiu BEL e cel mai bun pt romania. are foarte putine alarme false
Cat anume inseamna "putine"?Bel-ul meu, model 8xx, tipa la toate benzinariile.


exista mai multe moduri in care se poate folosi detectorul: city, highway, etc. Pe modul city o mare parte din alarme false se anuleaza. Dar cand treci pe langa usi cu fotocelula bipaie sigur, dar nu atat de tare ca si la undele radar( ca intensitate)
vio
QUOTE(ncristi)
QUOTE
Eu ma pregatesc sa-l schimb pe cel din dreapta fata si acum ceva timp va intrebam daca nu ar trebui schimbat si perechea lui de pe stanga


Trebuiesc schimbate amandoua pentru ca masina sa aiba o tinuta de drum cat mai corecta fara sa apara dezechilibre (unul din amortizoare avand un grad de uzura mai pronuntat).

Da la 26000 amortizorul acedat foarte repede chiar si pentru o exploatare in ro. (de obicei piesa ce-a mai sensibila a trenului de rulare si ce-a care cedeaza cel mai repde este bieleta de directie) si ar trebui sa-ti faci un test sa vezi gradul lor de uzura. Este posibil ca amortizorul sa fi avut un defect de fabricatie si celellate sa fie OK.




daca ai scurgere de ulei .... nu prea cred ca o sa ti schimbe pe garantie asa ca tre sa vb cu cei de la Asig sa ti schimbe amandoua amortizoare

scurgerea de ulei din amortizor 99% din cazuri este datorita unui soc f mare sau mashina supraincarcata sau combinate biggrin.gif
alin94962
Vio, mi-au spus deja ca-l schimba pe garantie, dar nu stiau daca in acest caz sunt obligati sa mi-l schimbe si pe celalalt. Parerea lor a fost ca n-ar fi cazul, intrucat nu sunt multi km parcursi.
Masina n-a suferit nici-un soc puternic si nici n-am umblat cu ea supraincarcata.
S-ar putea totusi sa fie un mic defect din fabrica, ptr. ca cloncanitul il aud de pe la 10-15000 km.
alin94962
Am omis sa va spun ca le-am trimis e-mail si celor de la Toyota Romania si celor de la Toyota Italia, vazand ca cei de-aici nu-mi raspund la intrebarea daca se schimba si perechea.
Sunt dezamagit ca nu raspund nici unii nici altii.
Poate o solutie ar fi sa scriu si la Toyota UK.
Desi n-am sperante la un raspuns.
ncristi
N-o sa-l schimbe si pe celalalt in service si nici nu sunt obligati pentru ca piesa nu este defecta.

Chiar daca ma repet...fa un test al eficientei amrtizoarelor sa fi sigur ca este doar un accident (adica un defect de fabricatie)...treaba sa nu stea si mai rau. Un amortizor poate fi uzat si fara sa curga.

PS
Inceraca pe asigurare dar este foarte greu de crezut ca o sa rezolvi ceva sad.gif
R_A_D_U
QUOTE(alin94962)
As vrea sa va intreb daca ati avut sau aveti probleme cu amortizoarele?
Eu ma pregatesc sa-l schimb pe cel din dreapta fata si acum ceva timp va intrebam daca nu ar trebui schimbat si perechea lui de pe stanga.
N-am primit nici un raspuns de la voi.
Masina are 26500 km si mi se pare ca a cedat destul de repede. De fapt nu a cedat dar se aude un cloncanit la trecerea peste denivelari, iar la service am observat o mica scurgere de ulei, fapt ce a condus la aceasta diagnosticare si la decizia de-a fi schimbat.


Alin, si mie mi se pare ca se aude o lovitura asa ca de metal pe metal atunci cand trec cu viteza prin gropi sau peste guri de canal si a mea are numai 29 k. Ai fost la service si au zis ca amortizorul e de vina? Eu cred mai degraba c-ar purea fi ceva bucsi ...habar n-am.
R_A_D_U
sorry, 20 k... asta legat de mesajul anterior
alin94962
QUOTE(ncristi)
Chiar daca ma repet...fa un test al eficientei amrtizoarelor sa fi sigur ca este doar un accident (adica un defect de fabricatie)...treaba sa nu stea si mai rau. Un amortizor poate fi uzat si fara sa curga.


Cred ca ai dreptate. Ar trebui sa fac un control, desi nu se aude nimic suspect in alta parte, iar bucsele apartinand directiei le-au controlat.
Masina sta bine la viteze mari si foarte mari. Nu acuza nici-un comportament ciudat.
alin94962
RADU, s-ar putea sa fie amortizorul dar nu e obligatoriu. Du-te in service si faceti 5 km proba dupa care urcati masina pe elevator si vedeti daca are jocuri la directie. Personal, ma indoiesc ca bucsile sa fie deja uzate, dar nu exclus varianta.
Nu neglija...
Acum fac legatura cu zgomotul ciudat pe care il auzeam la rulare pe piatra cubica. De la amortizor venea si pot spune ca era chiar deranjant.
vio
smile.gif cool deci esti fericit ca faci parte din 1 % ... neaparat tre schimbat si celalalt dar mai intai fa-i o constatare a uzurii.
alin94962
Vestea buna este ca am vorbit cu cei de la service si mi-au confirmat: se vor schimba ambele amortizoare, pe garantie.
Le-au comandat pe ambele dar nu stiu cand vor sosi. Probabil in cca 2-3 saptamani.
Sunt foarte multumit de felul in care e tratata masina la dealerul din Sibiu.
Felicitari celor de-aici!
Dan52141
Eu am avut aceiasi problema la corolla, pe piatra cubica se auzea un tacanit ca de metal pe metal in partea stanga, pentru pasagerii din dreapta nu se auzea nimic dar pentru mine era perceptibil.
Am fost la serviceul toyota din buc. si in 5 min mi-au spus ca este de la amortizor si ca trebuie sa le schimbe pe amandoua (pe garantie). Bineinteles ca am fost foarte multumit. Cam in 3 saptamani au fost ambele schimbate.
alin94962
QUOTE(Dan52141)
Am fost la serviceul toyota din buc. si in 5 min mi-au spus ca este de la amortizor si ca trebuie sa le schimbe pe amandoua (pe garantie). Bineinteles ca am fost foarte multumit. Cam in 3 saptamani au fost ambele schimbate.


Cati km aveai cand ti le-au schimbat?
alin94962
Legionare, am facut chestia aceea cu rotirea volanului, daca-ti mai aduci aminte cand vorbeam de schimbarea axului de la coloana de directie.
Rotatiile sunt la fel si spre stanga si spre dreapta, asta dupa ce-am reglat pozitia volanului. Deci, acum nu este nici-o diferenta.
Dan52141
QUOTE(alin94962)
QUOTE(Dan52141)
Am fost la serviceul toyota din buc. si in 5 min mi-au spus ca este de la amortizor si ca trebuie sa le schimbe pe amandoua (pe garantie). Bineinteles ca am fost foarte multumit. Cam in 3 saptamani au fost ambele schimbate.


Cati km aveai cand ti le-au schimbat?


desi doar unul era stricat mi-au spus ca sunt obligati sa le schimbe pe amandoua. Daca imi aduc bine aminte in jur de 45.000 km
alin94962
Degeaba, orice ar spune oricine, Corolla este intr-adevar etalonul fiabilitatii marcii, si nu Avensis, nici RAV sau mai stiu ce alt model.
Pana si amortizorul in cazul nostru a tinut mai mult decat cel al Avensisului.
Asta e...
Oricum, sa nu uitam de garantia totala a masinilor, care e pe bune, spre deosebire de alte marci.
Spunea un dealer Opel ca desi masina lor are 2 ani garantie, daca eu fac 300000km si se duce un telescop, acesta nu face obiectul garantiei, ca de..., telescopul e garantat ptr. un anumit nr. de km.
Cu alte cuvinte, exista garantie de 2 ani a masinii in ansamblul ei, dar luata pe parti componente, ciu-ciu...
vio
QUOTE(alin94962)
Degeaba, orice ar spune oricine, Corolla este intr-adevar etalonul fiabilitatii marcii, si nu Avensis, nici RAV sau mai stiu ce alt model.
Pana si amortizorul in cazul nostru a tinut mai mult decat cel al Avensisului.
Asta e...
Oricum, sa nu uitam de garantia totala a masinilor, care e pe bune, spre deosebire de alte marci.
Spunea un dealer Opel ca desi masina lor are 2 ani garantie, daca eu fac 300000km si se duce un telescop, acesta nu face obiectul garantiei, ca de..., telescopul e garantat ptr. un anumit nr. de km.
Cu alte cuvinte, exista garantie de 2 ani a masinii in ansamblul ei, dar luata pe parti componente, ciu-ciu...


te inseli aici smile.gif cel mai fiabil model Toyota de pana acum este Toyota avensis T22 modelul 97-03 biggrin.gif
alin94962
De unde ai tu statistica asta, Vio?
Corolla are peste 40 de ani de cand se fabrica.
Avensisul de care pomenesti a avut 6 ani saracutul si refuz sa cred ca a adunat atata fiabilitate precum Corolla.
Poate ne lamuresc si alti colegi de forum.
vio
scrie pe net . smile.gif e un top al fiabilitatii
lica98424
vreau si eu toyota
lica98424
:angel: vreau , vreau
alin94962
QUOTE(lica98424)
vreau si eu toyota


Pai, ce mai astepti?
drabisan
Pai ce altceva sa iti putem dori? Sa te bucuri de ea, cind o sa o ai. Si sa ai grija sa nu iti rupi gitul la prima talpa. Ca de la ce "monstrii" vii...o sa ti se para criminala!
Legionaru'
drabisan, usor cu "monstrii" ca se va supara colegul nostru Alex Aka! blush.gif
HORIA100213
Salutari tuturor. De doua zile, sunt proprietarul unui Avensis 1.8 Luna. Am facut rapid rodajul cu un drum pana la Sinaia. Dupa drum, am sesizat ca TOATE discurile de frana prezinta santulete. Am spalat masina si, coincidenta sau nu, au inceput sa scartaie si franele. Destul de tare si, culmea, doar cand franez usor la viteza mica. Santuletele sunt periculoase pentru sanatatea sistemului de franare sau fac parte din categoria "asa fac toate"?! Mentionez ca nu am sesizat vreo scadere a eficientei franarii. Stiu ca problema a mai fost dezbatuta pe forum, dar nu prea imi vine sa cred ca o Toyota nou-nouta poate avea o problema majora la TOARE cele patru discuri de frana. In speranta unui raspuns obiectiv, va multumesc si va doresc drumuri multe si fara necazuri.
alin94962
Si cum ai vazut tu santurile, cum ti-ai dat seama de ele?
Cand ai cumparat-o, le avea sau nu te-ai uitat?
Treaba cu scartaitul nu e grava, si pe la noi se mai aude uneori impreuna cu un mic huruit la viteza f. mica (5 - 15 km/ora). E din cauza materialului dur din compozitia placutelor. Eu le-am schimbat pe spate tocmai din acest motiv, insa si la cele noi se-aude.
Eu zic sa stai linistit, nu sunt motive de ingrijorare.
Totusi, urmareste discurile. Intreaba si la service.
Han.solo
QUOTE(vio70407)
scrie pe net . smile.gif e un top al fiabilitatii

Singurul top pe care-l stiu unde Corolla a fost sub Avensis e discutabilul autoindex.co.uk.
Nu cautati in Europa clasamente de fiabilitate, nu s-a prea auzit de ele. Sau ne putem uita la ADAC :puke:
drabisan
Santuletele de pe discuri nu au ce cauta acolo daca le simti cu unghia. Si sint adinci (pastrind proportia).
Dar asa, in mod normal se vad niste dungi pe disc cauzate de placute - materialul de pe ele nu are cum sa fie perfect omogen. Dar astea cum apar asa dispar. Si abea daca se simt cind dai cu unghia. Astea nu sint periculoase.
Dar, daca sint adinci, trebuie sa te duci la service urgent.
Dar, dat fiind ca nu ai decit probabil putin peste 1000km, nu imi vine sa cred ca ai putea avea santuri nasole pe discuri. Cel mai probabil ai dintr-alea nepericuloase.
drabisan
QUOTE(Legionaru')
drabisan, usor cu "monstrii" ca se va supara colegul nostru Alex Aka! blush.gif

Am vrut sa comentez la vremea aia "conflictul" tau cu Fiat-istul. Dar m-am distrat doar, uitind sa mai zic ceva.
Oricum, eu respect Fiat doar pentru ca are niste procente din actiunile unui producator de masini: Ferarri. Dar, Fiat, ca producator de masini nu exista pentru motivul ca alea nu sint masini.
Dar e o chestiune de gust: lui nu-i place Avensis-ul, mie nu-mi place Fiat-ul. Si reactia lui a fost atit de violenta incit nu putea sa vina de la altceva decit frustrare.
Asa ca...
vio
QUOTE(Han.solo)
QUOTE(vio70407)
scrie pe net . smile.gif e un top al fiabilitatii

Singurul top pe care-l stiu unde Corolla a fost sub Avensis e discutabilul autoindex.co.uk.
Nu cautati in Europa clasamente de fiabilitate, nu s-a prea auzit de ele. Sau ne putem uita la ADAC :puke:


nu e ala smile.gif e J.D. Power pt Europa wink.gif care se refera stict la mashinile comercializate in UE
HORIA100213
Multumesc pentru raspunsuri. Voi reveni cu explicatiile celor de la service.
drabisan
QUOTE(vio70407)
QUOTE(Han.solo)
QUOTE(vio70407)
scrie pe net . smile.gif e un top al fiabilitatii

Singurul top pe care-l stiu unde Corolla a fost sub Avensis e discutabilul autoindex.co.uk.
Nu cautati in Europa clasamente de fiabilitate, nu s-a prea auzit de ele. Sau ne putem uita la ADAC :puke:


nu e ala smile.gif e J.D. Power pt Europa wink.gif care se refera stict la mashinile comercializate in UE


Vio, esti mortal. Te contrezi singur. M-am distrat!

Eu vad un pic Toyota ca pe Microsoft. Multi o injura, dar si mai multi o cumpara. Ceva, ceva e bun acolo...Diferenta e ca Toyota nu are patchuri de securitate care fac mai mult rau decit bine...
_Constantin_
Baietii bine v-am gaist dupa o absenta bine meritata. Am fost 3 zile la Ranca si dati-mi voie sa va spun ca am ramas uimit. In primul rand de peisaj, zapada de 2 m si pe marginea drumului, lume foarte multa dar am fost martor si la incercarile nereusite ale unor "jmecheri" cu niste SUVuri sa cucereasca drumul de acolo. In primul rand cred ca e cel mai solocitant drum pe care l-am facut, gheata pe jos de 30 cm, pante foarte abrupte si multe multe grade sub minus. In primul rand... fara lanturi orice tractiune pe o singura puntre era moarta, pur si simplu masini cu pneuri de iarna noi nu au putut macar sa le miste. X5, X3, Tuareg, Santa Fe, XC90 rtoate impotmolite, sa nu mai zic de Passaturi 4motion sau Audi Quatro. Singurele masini care au urcat fara lanturi in trei zile au fost : LC care urca cu 40 kmh parca era pe asfalt, si tracta in panta un Focus blink.gif , un Terrano dar ala avea pneuri de competitie, plus era localnic si un amarat de Suzuki GV nou nout care zbura parca pe langa suratele mult mai scumpe din germania.

Nu m-au atras niciodata si nu imi plac 4x4 dar de azi incolo voi avea un loc special in suflet pentru LC si GV. Pur si simplu eu cu bocanci de schi abia urcam pantele alea si aia cu ragalii de 2-3 tone zburau. A fost mai mult o vacanta de peripetii, de la tiruri impotmolite la afundat in zapada pana la gat si facut dus cu zapada topita pe soba... ce sa mai... superb.
_Constantin_
QUOTE(HORIA100213)
Multumesc pentru raspunsuri. Voi reveni cu explicatiile celor de la service.


De ce te-ai hotarat matale sa faci rodaju pe drum de munte in sezonul rece...? Eu ti-as refuza garantia. In primul rand afara sunt ---- grade si discurile se incalzesc foarte tare pe drum de munte si poate poate de la atata fortare ti-au aparut acele santuri, scrie in carte ca in primii 1000 km nu ai voie sa franezi brusc... ori un asemenea drum solicita discurile si sitemul de franare foarte tare.

Eu te sfatuiesc sa nu spui la service ca ai facut drumul asta... poate ai surprize.
vio
QUOTE(drabisan)
QUOTE(vio70407)
QUOTE(Han.solo)
QUOTE(vio70407)
scrie pe net . smile.gif e un top al fiabilitatii

Singurul top pe care-l stiu unde Corolla a fost sub Avensis e discutabilul autoindex.co.uk.
Nu cautati in Europa clasamente de fiabilitate, nu s-a prea auzit de ele. Sau ne putem uita la ADAC :puke:


nu e ala smile.gif e J.D. Power pt Europa wink.gif care se refera stict la mashinile comercializate in UE


Vio, esti mortal. Te contrezi singur. M-am distrat!

Eu vad un pic Toyota ca pe Microsoft. Multi o injura, dar si mai multi o cumpara. Ceva, ceva e bun acolo...Diferenta e ca Toyota nu are patchuri de securitate care fac mai mult rau decit bine...



unde ???? ca io nu vad
vio
marfa Constantine smile.gif si io am facut drumul ala dar de Craciun nu era asa mare zapada dar fara lanturi nu am putut sa urc pana la Ranca , si la fel 4x4 za germans ..... praf smile.gif merita sa faci drumul ala numai pt peisaj zic eu smile.gif + ca e super pt driving pe acolo biggrin.gif
S O R I N
Sa inteleg ca Grand Vitara mea este ragalie si amarata....

Hmmm.Constantine,Constantine ai noroc ca imi esti prieten,ca altfel ce ti

mai ziceam eu de dulce...

P.S.Daca urcau decat cele doua pe acolo (LC si GV) inseamna ca sunt

masini adevarate...
Dan52141
Vreau sa impartasesc cu voi experientele traite intr-un drive test cu - Octavia 2 RS 2.0 TDI -
Stiu ca la un moment dat am sfatuit pe cineva care vroia putina performanta si era nedumerit ce sa aleaga, Avensis sau altceva i-am sugerat o Octavia RS. Acum ca am si testat-o pot sa va spun ca d.p.d.v. performante nu cred sa existe vre-un avensis care sa egaleze performantele acesti masini (poate cel de 2.2 si 177 CP pe care nu l-am testat)

La interior spatiul din fata mi s-a parut putin mai inghesuit dar in spate este loc ca in Avensis, calitatea materialelor este putin inferioara japonezei dar una peste alta interiorul este destul de sobru si super sportiv, volan EXCELENT ca dimensiuni si feeling, schimbatorul de viteze foarte foarte inspirat (o placere sa-l folosesti) scurt si precis, scaunele putin cam tari, porbagaj imensss ...
Din exterior impresioneaza jantele de 18 toli, discurile de frana enorme atat pe spate cat si in fata, cam de 3 ori mai mari decat pe corolla mea, culoarea albastra foarte placuta ochiului contrasteaza cu sigla verde rosu RS.

Sa trecem la performante smile.gif , dupa un mic instructaj gen fara "talpi" sub 2000 rotatii urca la volan si incerc sa ma acomodez cu raspunsul motorului ... o iau usurel si imediat remarc soundul placut, foarte placut, la o prima acceleratie mai hotarata raspunsul masinii a fost pur si simplu impresionant ... demaraj fulminant desi eram 5 persoane in masina rotile pur si simplu au "rupt asfaltul"... ajung destul de repede la vre-o 230 km/h fara sa simt vre-o diferenta ... parca rulam in corolla mea cu 130 km/h, masina statea impecabil pe drum, stabilitate exemplara probabil si datorita suspensiilor mai rigide si a garzii la sol coborata, directia foarte precisa iar franarea o placere, sigura si fara surprize. Decuplarea ESP-ului nu a facut decat sa-mi arate si mai mult puterea motorului, find destul de greu de stapanit am renuntat la bravisme si l-am cuplat la loc.
Foarte cool chestia cu "hill assist" daca opresti in panta si iei piciorul de pe frana masina ramane pe loc ca si cand ai avea frana de mana trasa, o data cu accelerarea masina se pune in miscare, sistemul este mai bun decat cel de pe RAV4 (probabil si de pe LC) care tine infranata masina doar 2 s dupa ce iei piciorul de pe pedala de frana.

Intre 2000 si 4000 de ture cuplul specific dieselului te baga pur si simplu in scaun, de la 4000 in sus se simte o plafonare, partea proasta este ca urca foarte repede in turatii si ajungi imediat la 4000 dar deja la turatia asta ai viteza foarte mare.

Am condus motorul 2.2 de 150 CP de pe Avensis dar sincer fata de cel de 2.0 TDI de pe skoda RS cel de pe Avensis pare o gluma.
170 CP si 350 NM cuplu caracteristicile RS-ului nu par asa impresionante dar probabil si celelalte setari sport ale masinii, suspensii, garada la sol, etajarea cutiei de viteze ... duc la performantele acestea notabile.
Si cand te gandesti ca performantele astea le ai la un consum (vazut cu ochii mei) de 7-8% in conditiile in care scoti untul din motor.
Cum o fi oare Avensisul de 177CP si 400 NM ? smile.gif cel putin pe hartie arata foarte performant si mai este si limuzina.
Aaa ... si sa nu uit pretul DDP al Octaviei 2 RS 2.0 TDI cu toate accesoriile posibile puse (navigatie, kituri tuning grila, manere usi oglinzi cromate si altele) in jur de 28.000 Euro.
HORIA100213
QUOTE(_Constantin_)
QUOTE(HORIA100213)
Multumesc pentru raspunsuri. Voi reveni cu explicatiile celor de la service.


De ce te-ai hotarat matale sa faci rodaju pe drum de munte in sezonul rece...? Eu ti-as refuza garantia. In primul rand afara sunt ---- grade si discurile se incalzesc foarte tare pe drum de munte si poate poate de la atata fortare ti-au aparut acele santuri, scrie in carte ca in primii 1000 km nu ai voie sa franezi brusc... ori un asemenea drum solicita discurile si sitemul de franare foarte tare.

Eu te sfatuiesc sa nu spui la service ca ai facut drumul asta... poate ai surprize.


Domnule Constantin, am mers fara sa fortez deloc, mai ales ca eram cu sotia si cei doi copii in masina. Am condus ca un pensionar, mai exact. N-am inteles faza cu rodaj la munte in sezonul rece. Afara erau 4-5 grade si chiar daca erau -30, nu vad unde e problema. Scuze, dar Toyota sau oricare alt fabricat ar trebui sa se lase de meserie daca ne-ar pune sa facem rodajul pe caldura si drumuri frumoase, lungi si fara rampe sau pante. N-am retinut sa scrie in manual sau in carnetul de garantie ceva in acest sens. Am exploatat normal masina in rodaj, conform instructiunilor. Am fost la munte, e adevarat, dar nu am participat la vreo cursa de viteza in coasta. Poate termenul santulete nu a fost cel mai exact. Sunt mai degraba zgarieturi si le poti simti cu unghia, dar putin. Stiind ca Toyota foloseste de ceva timp placute de frana ecologice, doream doar sa aflu daca aceste urme pe discuri sunt normale si daca sunt intalnite la majoritatea proprietarilor. Va multumesc pentru raspunsuri si va doresc o zi buna tuturor.
HORIA100213
QUOTE(_Constantin_)
QUOTE(HORIA100213)
Multumesc pentru raspunsuri. Voi reveni cu explicatiile celor de la service.


De ce te-ai hotarat matale sa faci rodaju pe drum de munte in sezonul rece...? Eu ti-as refuza garantia. In primul rand afara sunt ---- grade si discurile se incalzesc foarte tare pe drum de munte si poate poate de la atata fortare ti-au aparut acele santuri, scrie in carte ca in primii 1000 km nu ai voie sa franezi brusc... ori un asemenea drum solicita discurile si sitemul de franare foarte tare.

Eu te sfatuiesc sa nu spui la service ca ai facut drumul asta... poate ai surprize.


Am recitit raspunsul si cred ca se impune o precizare. Stimate domnule Constantin, ma bucur ca nu vinzi masini si ca nu esti in pozitia in care sa, cum ai spus, "eu ti-as refuza garantia". Fiindca ne-am intalni la tribunal, as castiga procesul si te-as fi pus sa-mi platesti si niste daune morale. Asa, vreo 10.000 de euro, sa-ti treaca cheful de argumente cretine. Unde naiba scrie, draga Constantine, ca pierzi garantia daca faci rodajul la munte in sezonul rece?! Chiar nu realizezi ce tampenii redactezi mai site-ul asta? Daca ai un raspuns concret la o problema ridicata, bine, daca nu, iar bine. Dar fara cretinisme de genul asta. Da, si ce ai mai scris, nu ai voie sa franezi brusc. Dragule, nu stiu ce meserie ai, dar nu esti bun de jurist. In manual scrie sa eviti, DACA POTI, franarile bruste. Si, acum, sa definim franare brusca. Pentru mine, asta inseamna franarea de urgenta, cand apesi pe frana tare, rapid si constant, din cauza unor dobitoci care iti ies in fata. Pentru tine, vad ca inseamna sa franezi atunci cand cobori o panta. NU stiu daca mai merita sa comentez. Oricum, mi-am dorit masina asta foarte mult, sunt efectiv incantat de ea si nu regret deloc cei 20.000 de euro numarati pt. ea. Poate ca m-am agitat mai mult decat trebuia pt. zgarieturile respective, dar cred ca asta e rolul forumului de pe masini.ro. Sa spunem ce ne place sau ce ne doare vis-a-vis de masinile noastre.
HORIA100213
QUOTE(_Constantin_)
QUOTE(HORIA100213)
Multumesc pentru raspunsuri. Voi reveni cu explicatiile celor de la service.


De ce te-ai hotarat matale sa faci rodaju pe drum de munte in sezonul rece...? Eu ti-as refuza garantia. In primul rand afara sunt ---- grade si discurile se incalzesc foarte tare pe drum de munte si poate poate de la atata fortare ti-au aparut acele santuri, scrie in carte ca in primii 1000 km nu ai voie sa franezi brusc... ori un asemenea drum solicita discurile si sitemul de franare foarte tare.

Eu te sfatuiesc sa nu spui la service ca ai facut drumul asta... poate ai surprize.


Hai ca m-am enervat. Ce scrie in manual: "Incercati sa evitati franarile bruste in primii 300 km (200 mile)". Ce sa zic, am facut la franari bruste de n-am mai putut pe traseul Oradea-Alba Iulia, adica in primii 300 de km. Apropos, poate ar trebui, Constantine, sa le recomanzi celor de la Toyota sa nu mai vanda masini in circa o treime din Europa. Ca in treimea asta e zona de munte si nu poti face rodajul. Doar daca nu transporti masina cu elicopterul pana la campie. Mama, dar ce cretinism ai mai reusit sa emiti, specialistule. N-am mai avut chef sa pun si ghilimelele.
_Constantin_
Faci ce vrei cu masina, da-te peste cap si urca oricati munti vrei. Banii tai, maisna ta.

In manual scrie clar ca in perioada de rodaj nu ai voie sa rulezi timp indelungat cu motorul solicitat si nici sa soliciti sistemul de franare.


Daca tot suntem la capitolul cretinisme si idiotenii ... citeste bine ce scriu... ti-am dat un sfat, nu ti-am comentat meseria, nici calitatea gandirii si in nici un caz capacitatea ta de discernamant, te-as ruga respectuos sa te abtii pe viitor sa comentezi ceva la adresa mea, nu ne cunoastem.

Daca pentru tine o frnare in panta e identica cu una pe drum normal inseamna ca vorbim degeaba. Chiar daca turatia nu depaseste limita recomandata de producator asta nu inseamna ca motorul si discul de ambreiaj nu sunt solicitate.

Cum am mai spus... masina ta, banii tai, insa toti posesorii pot sa certifice ca un rodaj necorespunzator a dus la probleme, la km putini. Daca mi-am exprimat parerea nu vad de ce trebuie sa fie aceiasi cu a ta? Sa inteleg ca doar ce spui tu poate constitui un argument valabil iar ce "redactez" eu e o mizerie?
_Constantin_
QUOTE(S O R I N)
Sa inteleg ca Grand Vitara mea este ragalie si amarata....

Hmmm.Constantine,Constantine ai noroc ca imi esti prieten,ca altfel ce ti

mai ziceam eu de dulce...

P.S.Daca urcau decat cele doua pe acolo (LC si GV) inseamna ca sunt

masini adevarate...


Sorine, m-am grabit ca ii povesteam lui Florin prin ce am trecut si am uitat sa pun ghlimelele. Asta ziceau "jmecherii" cu X5-u de baiatu' cu GV. CITEZ: "-Pai daca noi nu urcaram ce dracu se chnuie ala cu ragalia aia amarata de masina, nu vede ca nu uca nimeni"... si cand a vazut ca a zburat GV pe lanag el cu plecare din panta cu tot... pur si simplu s-a facut rosu la fata...

Tocmai asta incercam si eu sa spun... GV tau e masina adevarata dar vad ca m-ai inteles gresit. De exemplu RAV-u n-a urcat, nu stiu ce anvelope avea dar se invartea in cerc...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.