Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis partea a IIIa
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42
AZAZEL
Mi-a spus acum o luna tipul care lucreza la showroom-ul toyota din pantelimon ca vor fi usoare schimbari la avensis in primavara insa nici el nu stia ce anume. am gasit ceva interesant pe vorldcarfans.com
ceea ce cred ca va fi interesant pt piata romeasca se gaseste mai jos cu bold. restul implica modificari la sistemul de navigatie.

Toyota is introducing some feature changes for the Avensis range this spring, most notably upgrading the standard satellite navigation on T3-S, T4, T Spirit and T180 grades from a turn-by-turn to a full-map, touch-screen system.
Planning and following your route is made easier than ever thanks to enhanced graphics displayed on a 6.5-inch LCD monitor with 32,000-colour fine resolution map. Landmark buildings are shown in 3D effect and a city and motorway lane guidance function helps ensure you move to the right lane at the right time at complex intersections. Programming is made simpler, too, with touch-screen controls and a voice recognition function for address searches.

Thanks to Traffic Message Channel (TMC) monitoring and Dynamic Route Guidance (DRG), the system obtains early alerts to any delays on a programmed route and will automatically offer the driver an alternative, if desired. It also provides an anticipated arrival time at your destination.

The more sophisticated navigation pack, available now, also provides a more versatile sound system, which can play MP3 and WMA digital music files stored on disc.

Further changes to the Avensis range include a new-design of alloy wheel for the T3-S and T3-X 1.8 VVT-i, 2.0 D-4D and 2.2 D-4D models, with wheel size on the D-4D versions increased from 16 to 17 inches. A new fabric upholstery exclusive to the T3-x and T4 has been introduced, with a new stone leather interior newly available as an option on T Spirit models. For the exterior, Venetian Silver metallic joins the colour range available on T4, T Spirit and T180 grades, with Silver Steel metallic now offered on T2, T3-S and T3-X grades.
_Constantin_
Watcher tu in principiu ai dreptate dar totusi de ce nemtii au portiuni unde nu exista limita de viteza? De ce in multre tarii din Asia centrala si de vest, Orient mijlociu exista limite de viteza dar mult diferite de ale noastre.

Eu recunosc merg cu 180 ca atat poate masina atinge usor si nu simt ca sunt un pericol pentru cineva. Eu de aemenea merg si cu 100 pe autostrada si cand vreau sa depasesc ma asigur, fac lucrul ala fiind sigur ca actiunea mea nu deranjeaza pe nimeni.

Sunt absolut convins ca 100% din toti userii acestui forum depasesc viteza legala constant si nu cu 10kmh. Peste tot se face, in tari civilizate sau in lumea a III-a.


Si da, ala care trece pe linia de tramvai e mult mai periculos decat mine care merg cu 200. Dintr-un singur motiv. Eu merg cu 200 pentru ca masina poate sa faca asta si ca ma grabesc, el face asta datorita unui mod de gandire cu care eu nu sunt de acord. Eu nu merg cu 200 ca sa-mi satisfac orgoliul.
Legionaru'
Eu pe autostrada am viteza de croaziera pe la 160-170.Cand e liber, fireste.Eu la viteza asta ma simt in siguranta.Altii, poate nu se simt.
Ploua,ninge,polei, se schimba datele problemei.
MotorHead
Si eu merg un pic mai repede, recunosc, si asta nu e chiar bine. Daca ai viteza prea mare este uneori imposibil de evitat un accident care ar putea fi evitat la o viteza mai mica. De exemplu, cam cu vreo luna in urma am avut un accident usor (bara protectie fata avariata, far dreapta zgariat, oglinda dreapta sparta) din cauza unui bizon cu Logan. La o intersectie dirijata in care eu aveam prioritate, bizonul a venit din dreapta, a oprit, dupa care a pornit. Eu aveam cam 60-70 cand l-am vazut ca a oprit si am calcat-o un pic, pana pe la 80, apoi cand l-am vazut ca mi s-a bagat in fata nu am putut decat sa trag de volan stanga si nu i-am intrat direct in in portiera... Bineinteles ca nu eu am fost vinovat, dar daca as fi avut sub 50km/h as fi putut evita complet accidentul.
vio
AZAEL si, tine-te bine, fetesti cernavoda va fi gata cel mai devreme in 2010, cel mai probail in 2011. poate vrei sa zici Cernavoda - Constantza. pt ca cernavoda - fetesti e oki de mult si se merge pe ea..

cu privire la ce vb voi aici .... in primul rand tre sa fi tu sigur pe tine ca stii ca faci sa te asiguri si ca ceea ce faci e conform cu regulamentul, tot ce este dupa tine nu prea mai are legatura pt ca nu mai depinde de tine . eu asa zic daca tu mergi oki si cum trebuie ( regulamentar vorbersc ) de restul ti se rupe .
Watcher
QUOTE
Si da, ala care trece pe linia de tramvai e mult mai periculos decat mine care merg cu 200. Dintr-un singur motiv. Eu merg cu 200 pentru ca masina poate sa faca asta si ca ma grabesc, el face asta datorita unui mod de gandire cu care eu nu sunt de acord. Eu nu merg cu 200 ca sa-mi satisfac orgoliul.

Nu nu si nu smile.gif
Eu sincer imi imaginez ca daca o iei pe linia de tramvai o iei pentru ca trebuie sa ajungi la servici / interviu/ acasa / gradinita / intalnire - la paritate cu motivele pentru care te grabesti si pe autostrada. No difference here if you ask me

A doua abordare este 'masina poate 200' nu e orgoliu si 'masina poate pe linia de tramvai' e orgoliu?

A treia abordare: s-a spus de multe ori pe forum: cele mai multe masini poate ajunge la viteze prea mari, eu de aia am intrebat: "cati dintre cei care mergi cu 200 au avut o situatie urata la 100 (cum ar fi explozia unui cauciuc sau as te agate unul din spate) si au reusit sa redreseze masina de la 100" - ca sa ilustrez adevarul afirmatiei 'pot sa merg cu 200 fara sa risc ceva'
alin94962
Baieti, discutia mi se pare una de proprietari de masini nemtesti, zau asa..
Noi ar trebui sa fim mai ponderati.
Eu ma simt bine la 110 viteza de croaziera. Asta nu inseamna ca nu mai sar calul uneori.
110 pe drumuri nationale, vreau sa spun, ca pe autostrada e nitel altfel...
_Raduku_
[quote="Watcher"][quote]"cati dintre cei care mergi cu 200 au avut o situatie urata la 100 (cum ar fi explozia unui cauciuc sau as te agate unul din spate) si au reusit sa redreseze masina de la 100" '[/quote]

Eu am avut o explozie acu vreo 5 ani cu o dacie din '79 pe la o viteza de 80 km/h intr-o curba usoara. De redresat am redresat-o in sensul ca m-a tras in sant si am scos-o pe sosea, din pacate doar masina a ajuns pe sosea pentru ca pe mine m-a aruncat din masina (portiera deschizandu-se si fiind fara centura). Masina a avut defectiuni minore dar din pacate eu am avut o fractura de femur.

Revenind in zilele noastre ceea ce pot sa spun este ca am franat brusc de la 160 km/h cu avensisu (dinspre targu neamt spre iasi m-a luat un radar) si masina nu s-a deplasat deloc stanga-dreapta iar distanta de franare a fost mica din punctul meu de vedere (nu prea le am cu aproximarile dar cred ca au fost vreo 30 m).

In concluzie, cred ca pot circula in siguranta cu 160-180 km/h atata timp cat sunt prudent (mai ales daca e noapte, daca mi se pare ca este ceva pe sosea reduc pentru a fi sigur), nu depasesc fara a ma asigura, iar daca vine unu cu 250 km/h din spate il las sa treaca linistit.

Multi km la bord fara evenimente neplacute !
A, si inca ceva .... AVENSIS RULZ !!! :minigun:
Watcher
160 kmph = 44.44 metri pe secunda. Ca sa opresti in 30m de la 160 ar insemna sa opresti masina pe loc in mai putin de 1 secunda blush.gif blush.gif

Iata doua articole scurte care arata amandoua aceeasi chestie: cam jumatate din distanta parcursa intre cand vezi un pericol si momentul opririi complete este parcurs INAINTE SA APLICI frana.

Din cate imi aduc aminte de prin AMS la un test complex de franare cele mai bune rezultate le-a avut un Porsche 911 cu discuri ceramice, care a oprit in conditii ideale la 36 m de la 100. Ori de la 150 nu creste la 36*1.5 ci probabil se dubleaza distanta. La care mai adauga si timpul de raspuns...

Art 1
Art 2
_Constantin_
Si totusi daca e aproape fatal sa mergi cu 200 de ce naiba inca se mai produc masini care sa atinga aceasta viteza. Toate la 120kmh fara exceptie si probabil atunci s-ar inventa alte modalitati de a incalca legea.

Eu am o teorie care e sustinuta de statistici si de realitate ... mai putin de 50% din accidente world wide sunt cauzate din cauza vitezei neadaptate. Si mai mare si mai mica. Un Aro plin cu varza care merge cu 60 pe DN e un pericol pentru ca el nu constientizeaza ca face ceva rau sau ca incurca jumate din tara, pe cand eu atunci cand rulez nesabuit cu 200kmh sunt absolut constient ca se poate intampla ceva rau si de aici o atentie sporita. Exista si genul de "baieti rai" care conduc cu mana la 200 ... sper ca nu asa iti imaginezi ca sunt. blush.gif


"SPEED DOESN'T KILL, BECOMING SUDDENLY STATIONARY IS WHAT GETS YOU".
vio
QUOTE(Watcher)
Din cate imi aduc aminte de prin AMS la un test complex de franare cele mai bune rezultate le-a avut un Porsche 911 cu discuri ceramice, care a oprit in conditii ideale la 36 m de la 100.

Art 1
Art 2



si cine avea aceiashi distantza ca Porshul?? stii ?smile.gif era o sg mashina la vremea aia de abia aparuta smile.gif
Watcher
Vio: nu imi mai aduc aminte, dar nu pot sa cred ca era Land Cruiser tongue.gif:P (stiu ca nu ear LC in test)

Constantin: nu vreau sa intelegi ca am eu ceva cu tine, ca imi imaginez ca esti in fel si chip. Totusi, aici pe forum , madalina care era moderatoare si aparea la tv la emisiunea de pe tvr2 a povestit cum mergea ea RELAXATA CU O PRIETENA LA MARE CU 190 si a ramas fara benzina.... :bash: :bash:

Si eu depasesc viteza legala, si pe vremuri o depaseam si mai mult si mai des smile.gif, dar fa un experiment: mergi in loc de 180 cu 140 sa vezi ce nu te mai dispera toti care fac manevre, pentru ca , asa cum ai spus, trebuie sa stai mult mai atent si deci mai incordat - mai iritabil...
drabisan
Gata, m-am enervat: adica tu spui ca idiotii care in mod constant merg pe linia de tramvai toti se grabesc? Sau macar 10% din ei?
Sau idiotii care urca dealul de la Cotroceni pe banda 3-a (daca nu stii la ce ma refer vino la 5 acolo si ai sa vezi) au vreo urgenta?
Hai sa fim seriosi!
Absolut deacord, nici aia de merg cu 200 pe A2 (ca spre Pitesti e greu sa prinzi 200) nu se grabesc - nici macar 1!
Dar una e sa te joci cu masina de placere, macar atunci cind accelerezi stii de ce o faci! Dar cretinoizii de depasesc pe sensul celalalt nu stiu nimic! Aia sint retarzi cu permis! Bunul simt e atrofiat cit se poate de mult, aia ar trebui bagati in formol si analizat neuronul ala atrofiat!

Hai sa fim seriosi, cind calci acceleratia iti dai seama ca mergi cu 60 m/s si riscurile sint enorme! Putem sa facem si un poll - din cei carora merg, din cind in cind cu 200, nu le transpira palmele?
Dar alora de depasesc pe sensul opus si apoi intra brusc in banda (pentru ca prostul care loveste din spate e vinovat by default), alora nu le pot tolera nimic niciodata.
Sint(em) nebuni un pic mai mult toti cei care ne incadram in ambele categorii, dar cel putin in categoria cu 200 sint mult mai putini prosti/idioti/mindrii de tdi-ul rosu!
Watcher
Stai sa ne intelegem: la intrebarile: de ce unii nu semnalizeaza, de ce se depasesc tirurile am adaugat intrebarea de ce prinzi caruta din spate doar in curba , intrebarea de ce unii merg cu 200 si am reamintit intrebarea de ce unii merg pe linia de tramvai.

Astea toate fac parte din realitatile cu care ne confruntam in trafic si ne consuma (sau nu ) nervii. Eu incerc sa ma consum cat mai putin.

Totusi, da vreau sa spun ca argumentul 'ma grabesc' este la fel de valabil cand mergi cu 200 ca si atunci cand mergi pe linia de tramvai si continui sa afirm ca nu am vazut niciodata la reflectii rutiere accidente mortale pe linia de tramvai in schimb am vazut nenumarate cauzate de viteza...

PS: si eu sunt mandru de Audi-ul meu TDI, cum sunt mandru si de Toyota d4d si nu mia fost niciodata rusine cu daciile 1.4 mpi. care e problema?
Legionaru'
O intamplare de prins in almanahe: rolleyes.gif

Azi am fost sa spal masina.la 5 minute dupa mine a venit un baiat cu un Passat Variant, evident TDI.Scot eu masina din boxa sa o trag unde se sterge.O trag intr-un loc unde era o mica panta deoarece era alta masina la sters.Pleaca masina de la sters si eu urc in a mea sa o trag unde trebuie.Pornesc motorul ,ma uit in spate ,bag in marche arriere, cand ma uit in fata tipu' cu Passatul era cu urechea pe sigla Toyota,eu merg inapoi, el dupa mine cu urechea pe sigla.In fine cobor din masina si baiatu' la mine"am vrut sa vad daca e motorul pornit ca nu se auzea nimic,am crezut ca ai lasat-o sa "curga" la vale! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
drabisan
QUOTE(Watcher)
Stai sa ne intelegem: la intrebarile: de ce unii nu semnalizeaza, de ce se depasesc tirurile am adaugat intrebarea de ce prinzi caruta din spate doar in curba , intrebarea de ce unii merg cu 200 si am reamintit intrebarea de ce unii merg pe linia de tramvai.

Astea toate fac parte din realitatile cu care ne confruntam in trafic si ne consuma (sau nu ) nervii. Eu incerc sa ma consum cat mai putin.

Totusi, da vreau sa spun ca argumentul 'ma grabesc' este la fel de valabil cand mergi cu 200 ca si atunci cand mergi pe linia de tramvai si continui sa afirm ca nu am vazut niciodata la reflectii rutiere accidente mortale pe linia de tramvai in schimb am vazut nenumarate cauzate de viteza...

PS: si eu sunt mandru de Audi-ul meu TDI, cum sunt mandru si de Toyota d4d si nu mia fost niciodata rusine cu daciile 1.4 mpi. care e problema?



Whatever, nu vorbim aceiasi limba.
...
Un taximetrist idiot m-a facut sa merg pe jos pentru ca depasind 2 tramvaie, a reusit sa intre intre ele. Si asta a fost la reflectii rutiere.
Si am vazut si rigole perfect distruse pe autostrazi de aurolaci.
DA, l-am rugat pe taximetrist sa mearga mai incet pentru ca 150 mi se parea MONSTRUOS pe autostrada cu taxi-ul.
Dar, revenind la Romanica, am mult mai multa imaginatie criminala vis-a-vis de cei care depasesc pe linia de tramvai sau pe banda opusa comparativ cu cei care vin ultra-tare din spate si-mi fac faruri de la 2km ca sa nu ma bag ca boul in depasire.
Aia cel putin au bunus simt sa-si realizeze viteza!
Sa mergi tare pe o autostrada nu foarte aglomerata mi se pare mult mai civilizat decit sa te crezi jmecher de 2 lei, eventual cu logan sau tdi de 2 tone si ~110 cai(aka A6 cu 1.9 tdi).
E chestie de gust!
Si nu mai comentez!
_Constantin_
Eu nu am decat o singura grija... sa nu omor oameni, iar aici nu ma includ pe mine. In oras oricat de liber este nu depasec 45 decat in cazuri extreme( cand a facut tata infarct, cand a facut bunicu AVC, samd si am avut destule evenimente din astea si nu am depasit o data pe contra-sens sau pe linia de tramvai, dar am mers cu 150 in oras, unde s-a putut.


Problema esentiala este sa iti asumi ceea ce faci, adica sa fii constient. In rest dumnezeu cu mila, poti sa mori si la 30 si 100 si 200 kmh. Eu zic sa o lasam balta, fiecare cu ale lui.
vio
sincer io nu ma gandesc la altii ci doar la mashinutza mea smile.gif de ce sa o omor cu viteze f mari cand pot merge f linistit cu 100 - 120 in afara .. ma grabeste cineva ?>???? !!!!! ce sens are sa ma stresez sau sa incep sa depasesc si sa fac cretinisme , stau acolo in banca mea daca e vreun idi care se duce , duca-se in plata Domnului .... si cam atat smile.gif e a doua oara cand se discuta pe tema asta aici biggrin.gif:D:D tare faza Legionare wink.gif) sunt Xtrem de zgomotoase toyotele mai ales benzinarele wink.gif)
marius101839
hello every toyota_owners si nu numai....primul post, citesc forumul de cand am toyo avensis, 3 luni 9000 Km.

referitor la viteza. nu stiu de ce diversi condamna trecutul pe linia de tramvai, dar sunt ok cu 200 la ora pe autostrada (probabil cu totii ne referim la "a soarelui"). parerea mea umila...200 la ora o faci in cazuri extreme, si atunci cand ceva conteaza...am trecut printr-un deces al unui apropiat si a trebuit sa merg cu o viteza similara. dar la 200, get lost, timpul de reactie e mic, si asa cum cineva spunea mai inainte, un lake cu papuc nu stie ca vii cu 120 sau 200 (aproape dublu). nu trebuie sa-i condamnam. cand mergi cu 200 esti clar in afara legii, si nu ushor, ci grav. cand mergi pe linia de tramvai o faci ca incerci sa gasesti o solutie in circulatia asta de rahao in bucuresti, nu doar cu tdi-u rosu o faci. am facut-o cu tico, cu supernova, cu megane sau mai nou cu avensis. cand trec pe linia de tramvai nu pun in pericol nici macar un caine. trec, ma bag, fac un semn prietenesc cu mana, masinile (in spetza cele straine) ma lasa sa re-intru in banda normala si aia e. si eu las pe toti care vor sa intre in fatza mea. DAR.

vitezele mari sunt...sa le zic asa...nocive. nu am un indiciu despre cei care posteaza aici, dar stiu, sau vreau sa cred ca sunt responsabili. accidentul cu Cayenne-ul din Mamaia...probabil il stie toata lumea...trebuie evitat.

Concluzie: te crezi in control la 200 km/h, un lake face o manevra gresita, intri il omori, pentru ca era un terminat cu papuc sau cu ARO plin cu varza.

Chill, people. viteza nu e buna. masinile pot, dar momentan sunt ca motzu pe k*t in bucuresti/romania. bucurati-va de avensis ca e foarte tare la banii ei (facilitati/consum/pret).

probabil o sa-mi sara lumea-n cap gen sun prea "mucos" sa postez in the middle of giants of the forum, tinand cont ca e primul post.

numa' bine.

marse over and out.
AZAZEL
mie de cand cu noul cod rutier imi este frica sa merg pe linia de tramvai. nu vreau sa raman fara permis. inainte mergeam destul de mult prin zone interzise, insa acum simt ca daca m-as mai aventura , sigur ma prinde politia. cat despre cei care merg pe linia de tramvai, NU DAU VOIE LA NIMENI sa treaca in fata mea atunci cand vor sa intre din nou in banda de circulatie legala.

viteza pe autostrada, indiferent de masina, eu zic ca 150 km/h este mai mult decat suficient. incalci legea cu 20km/h si eu zic ca daca ai o masina buna, si mai esti si priceput, poti evita un potential accident usor. eu personal merg pe autostrada la limita primirii unei amenzi , adica maxim 140km/h (stiti voi ca 10km/h diferenta fata de limita legala, este trecuta cu vedere), rareori trec de 140km/h si, mai rar de 150km/h.
Xalanx
Alright, eu merg cu 120-160 pe autostrada. 160 e daca vreau sa trec repede pe langa un TIR sau ceva, sa am parte de cat mai putin nisip aruncat pe parbriz, dupa care revin la 120. Masina e foarte silentioasa la viteza aia, nici nu simti ca merge. In plus, ai peace of mind, pentru ca asa cum a observat cineva mai devreme, nu trebuie sa-ti incordezi toate simturile la maxim ca la 200 la ora. Nu ca ar face vreo mare diferenta incordarea cu pricina, viteza e mult prea mare oricum. Cei care merg des cu 200 n-au avut deocamdata nici un eveniment neplacut care sa le bage in cap ca "speed kills". Evident, nu e timpul trecut.

As recomanda bungee jumping pentru dependentii de adrenalina, nu le afecteaza decat propria persoana.

Si tot a propos de viteza - acum vreo luna am vazut un Audi Allroad atarnat pe un parapet de pe Dealul Negru, spre Valcea. Dupa ce trec de zona respectiva ma gandeam ca n-o sa mai vad asa multe depasiri nesabuite, mi-am inchipuit ca privelistea in sine constituie o lectie pentru teribilisti. Dupa nici 2 minute tasneste din spate un Audi Q7 si incepe sa ia la depasit tot ce era in fata, inclusiv intr-o curba fara pic de vizibilitate. Cred ca e mai mult decat inconstienta...
bebelacus
domnilor, nu ca zic, da' vreau sa spun... am fost ieri pe la hyundai si m-am urcat in Sonata cu motorizare diesel. dotata maxim, in plus fata de avensis luna mai avea piele, scaun electric -8 directii sofer, pilot automat, senzor parcare, vopsea metalizata, diesel de 140 cp, scaune incalzite, senzori parcare spate. era dotata full pe pachet siguranta, adica 8 airbaguri, esp, trc, abs. puntea spate vireaza si ea rotile in curbe, super silentoasa si suspensie extrem de confortabila. Dealerul mi-a facut o oferta de nerefuzat: 3 ani revizii gratuite, in care, in afara de manopera intra si consumabilele. revizia se face la fiecare 7500 km dar e bine ca schimbi uleiul ceva mai des si restul consumabilelor pe banii lor.
Pret: 18,300 euro cip. daca era oferta asta in decembrie cred ca o luam in calcul. Avensisul meu merge excelent dar parca nici Sonata asta nu arata si nici nu merge rau deloc. Plasticul are o aparenta mai slaba dpv calitativ dar nu arata rau chiar deloc, ma repet. dotari excelente, pielea arata si ea bine, spatiu interior si portbagaj enorme, plus intretinerea moka pe 3 ani... io zic ca e ceva. cireasa de pe tort este ca ii poti pune cutie automata in 5 trepte, totul, la aceleasi dotari, cu pretul de 19,200 cip.
singurul dezavntaj ar fi totusi si unul din capitolele la care sta bine: dimensiunea. e mare, fratilor! dar poate m-as fi descurcat. Nici cu fiabilitatea nu cred ca stau prea rau astia de la hyundai.
voi ce ziceti? nu o schimb dar suna bine. poate ar trebui sa facem un topic la versus, dar nu sint prea multi posesori de sonata, insa iti ofera foarte multa masina la banii astia.

ref avensisul meu. maine o scot la un drum pina la maramu'. opresc in brasov 2 zile, apoi plec spre Barsana, pe linga sighetu marmatiei sa fac Pastele acolo. voi posta impresii de pe drum, mai ales ca e unul lung si acoperi multe tipuri de sosele, trafic etc.
Asa ca, va urez de pe acum sa aveti niste sarbatori fericite si lumina in suflet. Drum bun, tuturor!
_Constantin_
bebelacus92825 nu vreau sa-ti stric entuziasmul dar si avensis are punte spate independenta care vireaza rotile in viraje cu pana la 5 grade. In rest sonata e o masina ok dar ramane un Hyundai care oricum ai privi-o nu e TOYOTA.


marius( cel nou), pe linia de tramvai nu mai ai frane si sper ca stii asta, daca o roata macar e pe sine .. adio frane. In plus scenarii se pot face destule. Mergi cu 30 pe linia de tramvai, un lache cu taxi ocoleste o groapa intra pe sensul tau si esti nevoit sa virezi stanga iar dupa ce ai virat stanga poti lovi :

1. tramvaiul de pe sensul opus
2. pietonmi care traverseaza destul de des neregulamentar
3. pasageri aflati intr-un refugiu
4. masini de pe sensul opus.

In orice situatie in care se incalca legea exista un risc, mai mare sau mai mic, in momentul asta obsesia principala peste tot in lume este viteza, o sa treaca, un lucru e cert, orice manevra interzisa ai face, ma repet, FII RESPONSABIL. ( ai lovit pe cineva nu fugi, mergi la spital, mergi la politie, ia-ti raspunderea pentru ce faci).

Nici eu nici voi nu ne vom schimba dupa discutia asta dar poate ne vom gandi cand gonim ca cineva pe forum ne-a dat un sfat si incetinim, sau nu. E bine ca nu avem toti aceiasi parere.
Xalanx
QUOTE(_Constantin_)
Eu nu am decat o singura grija... sa nu omor oameni, iar aici nu ma includ pe mine


Asta a fost faina. Stiam eu ca esti un fel de ridiche carnivora de pe langa Cassiopeia... biggrin.gif:D:D
_Constantin_
Pai si nu e asa? Pe mine nu ma intereseaza masina, poate sa se faca praf, mai grav e cand ai pe cineva pe constiinta. Muuult mai grav.

Iar daca eu mor, mor din prostia mea, ideal e sa nu sufere si altii din cauza mea. Sper ca m-am facut inteles.
Xalanx
QUOTE(_Constantin_)
Pai si nu e asa? Pe mine nu ma intereseaza masina, poate sa se faca praf, mai grav e cand ai pe cineva pe constiinta. Muuult mai grav.


Ei ba da, sigur biggrin.gif da' a sunat bine, in genul "me - not human".
_Constantin_
Aaaaaaaaa, acum m-am prins si eu blush.gif . Buna remarca.
vio
smile.gif beer.gif beer.gif beer.gif hai noroc
mircea89110
arigato.gif
daca tot e sa ne dam cu parerea de ce nu ne place, punctez si eu :
urasc "mergatorii" pe linia de tramvai ... lasand la o parte faptul ca atunci cand vor sa reintre in coloana undeva mai in fata, ma fac sa franez de atatea ori, ori cati nebuni intra din nou in coloana, facand o harababura de-ti vine s-o iei pe sus in intersectii ... ziceam ca ma simt luat de prost ... adica eu stau la rand si altii intra prin fata, ceva de genu "v-am facut fraierilor ".
sunt dispus sa-i inteleg pe cei care fac stanga si pe cei care, sa zicem, au o urgenta "pe bune" si pun avariile
urasc vitezomanii care vin cu 200 si NU dau flash-ri, apoi se proptesc in spatele tau cand deja esti angajat in depasire si dau flashuri dupa care, #@!^()&^^ , mai fac si galagie.
urasc ^&%$#(( care ridica luminile de faza scurta la maxim.
cei cu matiz, logan si fabia sunt campioni la "orbit".

si inca ceva,dar despre altceva biggrin.gif :
daca resetez counterul de distanta, la iesirea din bucuresti, cand ajung in pitesti am mai putin cu 10 km din cat arata indicatorii de pe autostrada
apoi,
dupa ce s-au jucat bajetzii de la service din pitesti la directie, la 140 trage stanga si e mult mai sensibil odata ce creste viteza.. nu cumva trebuia sa fie invers, ma refer la sensibilitate ? ce @$@$# au facut astia ?
la voi cum e cu km-trajul ? arigato.gif
drabisan
kilometrii se masoara de undeva de linga Universitate. Si de acolo pina la iesirea spre Pitesti sint exact 10km. De aia distanta parcursa de tine e cu 10km mai mica decit distanta de pe indicatoare.
vlademir68887
Si se masoara pana in centrul Pitestiului, din cate stiu eu, regula in indicatori e calculul distantei din centru in centru de oras/sat/comuna etc.
mircea89110
e corect
pe navigatie am vazut ca sunt fix 100 km intre intrarile bucuresti-pitesti
bun, si indicatoarele de pe autostrada 1,2,3 ... 109 ce sunt ?
stalpun nr-ul 1, stalpul nr-ul 2 s.a.m.d ?
intre 2 indicatoare ce deistanta e ?
probabil ca sunt cu titlu informativ ... biggrin.gif
destul de ciudat blush.gif
vlademir68887
Incepe cu stalpul 11, sper sa nu ma insel.
HORIA100213
QUOTE(_Constantin_)
marius( cel nou), pe linia de tramvai nu mai ai frane si sper ca stii asta, daca o roata macar e pe sine .. adio frane.


Salut, Constantin. Si, totusi, mai are frane pe celelalte trei roti, deoarece ABS-ul la Avensis este independent pe fiecare roata. Am patit-o si eu in Oradea, pe liniile de pe Magheru. A intrat ABS-ul pe stanga fata (cu scrasnetele caracteristice), dar in rest masina a franat normal. Si urgent, astfel ca nu m-am lovit de un dobi care o lua pe interzis la stanga... In concluzie, franeaza relaxat si nu-ti fa griji.
Watcher
Daca tot abordam subiectul, nu te pune nimeni si nimic sa mergi cu rotile pe sina metalica, poti foarte usor sa calci alaturi mergand tot pe zona definita ca 'linie de tramvai'. In zona Giurgiu este singura optiune pentru mii de masini zilnic...
HORIA100213
Bebelacu, dar plasticul de pe bord la Hyundai Sonata este absolut oribil! La fel si cel de pe usi! Cum poti sa te dai jos din Avensis si sa-ti placa oribilitatea aia?! In general, plasticele din Sonata sunt sub orice critica, mai ales raportate la clasa din care face parte masina si la banii care sunt ceruti pe ea. Am vazut ca au acum un discount de pana la 23%. Ma intreb de ce... Am vazut ca motorul pe benzina de 2.4 litri scoate 161 CP! Mama, ce realizare tehnica. Platesti la impozite de te usuci pentru 161 de caluti. Oare cata benzina consuma in oras hardughia aia de 2,4 litri? Nu ma mai mira discountul...
HORIA100213
Am intrat un pic in zona BMW. 99% din topicuri vizau BMW-uri second-hand. Cand am vazut si o intrebare de genul <<merita sa dau 19.000 de euro pe un X5 de 5 ani din SUA>> am inteles de ce suntem considerati cretinii Europei. Nu am nimic cu gusturile nimanui, dar excelam la snobisme de doi bani. Dar, de, au BMW, asa ca cine e ca ei?! Sa nu credeti ca o spun cu invidie. In Oradea e plin de Audi-uri si BMW-uri second-hand, majoritatea conduse de tinerei si personaje cu alura de manelisti. Se plimba, frate, mandri cu ele, accelereaza la stopuri de zici ca e start in GP al Oradiei, si mai auzi de cazuri cand are cate unul o masina <<tare>> in fata blocului, dar merge la servici cu tramvaiu` ca nu a avut bani de benzina. Pe bune, e un caz real, nu cioace. Desigur, masinile cu pricina nu sunt cumparate pentru o necesitate reala, si asta in majoritatea cazurilor. Sunt bune pentru a merge la mall si a ne grozavi cu ele, da daca pica vreo pipita.

De ce am deschis subiectul? Pentru ca acum doua zile am avut o discutie cu una bucata papagalus, cu Audi A4 din 2002. Printre altele, i-am explicat ca eu sunt baiat modest si nu mi-am cumparat masina ca sa o tin in parcare. Spre exemplu, i-am povestit lui papagalus, atunci cand am cumparat Loganul in 2005, ianuarie, m-am gandit ca voi da in primul an circa 2.000 de euro pe benzina, plus CASCO si doua revizii. Cam pe acolo am iesit, iar dupa doi ani de exploatare am vandut-o cu 69 de mii patru sute si ceva de km la bord. Cand i-am aratat kilometrajul de la Avensis, ridicata acum circa cinci saptamani, si pe care scria 11.323 (!), a cascat ochii mari. De fapt, expresia lui a fost de vitel la poarta noua, chiar daca este papagalus. Nu in ultimul rand, merita spus ca papagalus avea Audi-ul de circa 7 luni si a facut cu el, pana in prezent, circa 6.000 de km. Si eu care credeam ca doar pensionarii pot sa scoata kilometrii astia... naivul de mine.
Legionaru'
QUOTE(HORIA100213)
Cand i-am aratat kilometrajul de la Avensis, ridicata acum circa cinci saptamani, si pe care scria 11.323 (!), a cascat ochii mari.


Da' mergi, nu gluma! blink.gif
MotorHead
Cred ca va trebui sa dau ture in jurul orasului, cel putin 10 pe zi, ca sa nu fiu si eu papagalus biggrin.gif In ultimele 11 luni am facut doar 12300. Of, vreau si eu sa fiu ciumeg sad.gif

tongue.gif
_Constantin_
Si cu GTI-ul pe vine o sa fie si mai greu pentru ca vei ajunge foarte repede la destinatie si poti sa mai faci o data drumul. blush.gif
MotorHead
QUOTE(_Constantin_)
Si cu GTI-ul pe vine o sa fie si mai greu pentru ca vei ajunge foarte repede la destinatie si poti sa mai faci o data drumul. blush.gif
Hehe, da, cred ca voi face muuuulte ture, sa recuperez perioada asta (~2 luni) in care sunt sportiv smile.gif
HORIA100213
QUOTE(Legionaru')
QUOTE(HORIA100213)
Cand i-am aratat kilometrajul de la Avensis, ridicata acum circa cinci saptamani, si pe care scria 11.323 (!), a cascat ochii mari.


Da' mergi, nu gluma! blink.gif


Cam prea mult si ma costa, mai ales ca alimentez doar cu OMV 100 (chiar daca pot deconta o parte). E adevarat ca a fost si curiozitatea de inceput. Cu timpul, o sa o las ceva mai moale, planul fiind sa ma incadrez, cu aproximatie, in garantia de 3 ani/100.000 de km.

Apropos, nu am intentionat sa ma grozavesc cu nr. de km. Pur si simplu imi place sa conduc: si mie, si familiei. Ce naiba sa fac in casa? Sa ma uit la politicieni, manelisti si vedete de doi bani?! Iar de citit nu prea mai am nervi. Un drum de 8-900 de km, facuti intr-o zi, nu reprezinta prea mult pentru o masina ca asta. Pentru sceptici, pe miercuri seara voi pune mai multe fotografii cu masina si kilometrajul.
marius101839
horia, foarte multi kilometri, intr-adevar greu de crezut, dar daca-i faci, respekt, nu contest.

11k kilo in 5 saptamani, si oradea...esti sigur? smile.gif
Legionaru'
Eu nu am contestat nimic.
Doar m-am minunat de nr. mare de km facuti intr-un timp asa scurt!
AZAZEL
eu zic ca se poate.

eu , cei mai multi km pe care i-am vazut la bordul unei masini, au fost 460.000. asta se intampla in noiembrie 2006, masina fiind din, atentie: august 2002.

deci masina avea in acel moment 51 de luni vechime care inseamna 9000km in fiecare luna. masina era mercedes e klasse 220cdi.

deci se poate, stati linistiti. horia spunea ca o va lasa moale , insa acea masina mergea non stop de 4 ani si ceva.


mercedesul respectiv functiona impecabil, era intretinut super.

faza tare este ca peste 2 ani masina respectiva va avea 700.000 km, si , probabil o va cumpara un roman sau un bulgar mai prostut care va crede ca masina are 150.000km si se va mandri la fetitele la fel de proaste ca el cu masina lui.
HORIA100213
Da, pare cam mare nr. de km, dar este real. Atasez si pozele cu masina si kilometrajul. Evident, distanta in cauza nu a fost facuta doar in Oradea. De fapt, prima oara cand am postat pe www.masini.ro a fost cu ocazia rodajului, pe care l-am facut cu un drum Oradea-Sinaia si retur. Constantin stie despre ce vorbesc, mai ales ca atunci m-am atacat putin cu asa-zisele santulete de pe discurile de frana. Mi-a raspuns si Legionaru cu acea ocazie si nu numai el. Iar acum, pozele.
HORIA100213
Nu inteleg de ce nu se pot pune doua fotografii la acelasi mesaj... Poza este facuta in fata redactiei CONTRAST ONLINE, intersectia Bdul Dacia cu Bdul Decebal din Oradea, adresa web www.contrastonline.ro. Puteti <<admira>> si mutra mea la sectiunea redactie...
alin94962
Vezi ca te apropii de revizia la 15000!!!
Poate ca ar fi bine s-o programezi deja!
Oricum e bine ca poti alerga. Te invidiez intr-un fel...
HORIA100213
Da, Aline, am sa incep sa scot bani si pt. revizii. Cand am cumparat masina, mi-au dat si o foaie cu preturile reviziilor. In total, pana la 105.000 km, reviziile costa circa 1.000 de euro plus TVA. Din ce am vazut pe forum, este bine sa schimbi filtrul de polen la fiecare 15.000 de km, chiar daca este putin cam scump (am inteles ca in jur de 200 RON). Dar, daca vom compara preturile reviziilor cu costurile pt. combustibil, chiar nu sunt semnificative. Pana acum, am platit pentru benzina circa 36 de milioane (alimentez doar OMV 100). In ritmul asta, o sa dau faliment si acesta este motivul pt. care o sa o las mai moale. Ma pastrez pt. la vara, cand vrem sa facem un circuit prin Europa.
alin94962
Intr-adevar filtrele ar fi bine sa le schimbi mai des. Un filtru polen este pe la 1.2-1.3 milioane.
Vezi ca am postat cu cateva saptamani in urma pe "costuri revizii la toata gama toyota". Iti vei face o idee asupra consumabilelor.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.