Legionaru'
Apr 12 2007, 11:20 AM
Fratilor,turbez fara masina!
Mai am 2 zile de suferinta.
MotorHead
Apr 12 2007, 11:24 AM
Heh, dar eu ca mai am cateva saptamani? De sarbatori am inchiriat un Clio Diesel, cam tractor el dar si-a facut treaba.
EDIT: dar te tin cam mult pentru niste tabla indoita, asta era de reparat in doar o zi.
vio
Apr 12 2007, 11:25 AM
Legionaru'
Apr 12 2007, 11:52 AM
QUOTE(MotorHead)
EDIT: dar te tin cam mult pentru niste tabla indoita, asta era de reparat in doar o zi.
Sunt printre cei mai buni din oras si au mult de lucru.
Maine sper sa o iau.
alin94962
Apr 12 2007, 01:39 PM
Sa ne spui cat va fi devizul!
Legionaru'
Apr 12 2007, 08:52 PM
Baietii de la FHL s-au miscat nesperat de repede.Azi la ora 15:30 masina a fost gata.
Am dus masina spalata, am luat-o spalata.Nu la fel de bine cum am dus-o dar apeciez faptul ca au spalat-o.
Foarte multumit de lucrarea facuta.Recomand FHL.
Devizul a fost 1.400 RON.
vlademir68887
Apr 13 2007, 10:31 AM
Oameni buni !!!, cum ar spune un cantautor, va fac urmatoarele informari:
1. Mi-am luat detector de radar drift black, 400 lei, pana acum nu a dat multe alarme false dar mi-a dat sentimentul ca lupt de la egal la egal cu coiotii soselelor;
2.Mi-a impuscat parbrizul o piatra aruncata de pe contrasens si urmeaza sa merg la asigurator si la service, stie careva cat se asteapta pentru un parbriz?
3. Ref.la ce se spunea mai sus cu mocheta portbagajului, eu nu am patit asa ceva, desi l-am incarcat pana peste poate, in rest afirmatiile despre comportamentul foarte multumitor al masinii le confirm, cu singura diferenta ca la mine masina are peste 40.000 de km.
4. Intrebare: de ce RAV 4 arata in halul ala de oribil in interior? I-au impuscat pe designerii de la Avensis?
MotorHead
Apr 13 2007, 10:46 AM
QUOTE(vlademir68887)
2.Mi-a impuscat parbrizul o piatra aruncata de pe contrasens si urmeaza sa merg la asigurator si la service, stie careva cat se asteapta pentru un parbriz?
Si eu am patit la fel in toamna trecuta. Nu se asteapta mult, pentru Corolla mea a venit parbrizul in 2 zile. Inainte de a te duce la asigurator sa treci si pe la politie (eu asa am facut, nu stiu daca e chiar obligatoriu).
vio
Apr 13 2007, 10:57 AM
este obligatoriu ca nu ti schimba asigurarea ca cica daca ai avut accident .... mie in 4 zile la LC a venit parbrizul
Legionaru'
Apr 13 2007, 11:40 AM
Azi am fost la asigurari sa duc devizul lucrarii si nenea cu barba de acolo a taiat 2 milioane din cele 14 cat a fost devizul.L-am dus la service si a ramas sa vorbeasca omul de la service cu nenea cu barba de la asigurari sa se inteleaga.
Daca nu se inteleg ce se intampla?
Ca eu nu platesc diferenta nici sa mor.
alin94962
Apr 13 2007, 11:44 AM
QUOTE(vlademir68887)
4. Intrebare: de ce RAV 4 arata in halul ala de oribil in interior? I-au impuscat pe designerii de la Avensis?
Ai dreptate! Eu cred ca au adus designeri de la marci concurente.
Rav-ul la interior imi da senzatia de gust prost si ieftin.
vio
Apr 13 2007, 11:46 AM
cam toate mahinile astea noi de se fac pt europa arata oribil daca observatzi voi si sunt mai nasol calilative ca cele de dinaintea lor..... daca pocesc si viitorul avensis ....
MotorHead
Apr 13 2007, 11:50 AM
QUOTE(Legionaru')
Azi am fost la asigurari sa duc devizul lucrarii si nenea cu barba de acolo a taiat 2 milioane din cele 14 cat a fost devizul.L-am dus la service si a ramas sa vorbeasca omul de la service cu nenea cu barba de la asigurari sa se inteleaga.
Daca nu se inteleg ce se intampla?
Ca eu nu platesc diferenta nici sa mor.
Drept sa spun, si mie mi s-a parut cam mult 14 milioane. Daca ti-au dat masina (de regula masina se da dupa ce asiguratorul isi da acceptul de plata), eu zic ca se vor intelege ei cumva.
alin94962
Apr 13 2007, 11:50 AM
QUOTE(Legionaru')
Daca nu se inteleg ce se intampla?
Ca eu nu platesc diferenta nici sa mor.
In mod normal ar trebui sa nu comenteze, ca de aceea au marit primele de asigurare CASCO. Tocmai pe ideea ca se umfla devizele de catre dealeri in mod nejustificat.
Adica devizul real ar fi 10 milioane, iar umflat 14 mil.
Diferenta nejustificata de pret explica cresterea primelor de asigurare.
Legionaru'
Apr 13 2007, 11:53 AM
Masina a fost reparata pe RCA-ul soferului care m-a lovit.
vio
Apr 13 2007, 12:36 PM
un motiv ar fi urmatorul . aia de la RCA ul care i lavea tipul care te-a lovit sa nu vreqa sa despagubeasca mashina 100% pt ca nu este noua si in acest caz tre sa te judeci cu ala sa ti dea dif de bani . am mai auzit asemenea cazuri si la mashina de 2 ani inca in garantie , cei de la asigurari o considera veche ca exact ca la CASCO ceea ce nu este corect .pt ca RCA ul tre sa acolpere in totalitate paguba aluia care a facut-o ca au o limita admisa de bani la fiecare . nista javre si jigodii astia de la asig.
Andrei55037
Apr 13 2007, 12:48 PM
Asa ceva se poate intampla doar daca masina ar valora in catalocul celor de la asigurari mai putin decat a costat reparatia. Si nu cred ca un Avensis are o valoare mai mica de 1400 RON
.
MotorHead
Apr 13 2007, 12:50 PM
Depinde, oameni si oameni... Cand am lovit eu un idiot cu un Logan si am facut masina pe RCA-ul lui, cei de la BT Asigurari au fost foarte de treaba, daca ar fi vrut ar fi putut sa faca nazuri de vreo 4 milioane. Vina era a celor de la service-ul Toyota, ca nu i-au chemat pe cei de la BTA sa faca poze cu un suport si un deflector (parca asa i-au zis) de la bara, pe care le-au inlocuit. Deflectorul nici nu trebuia inlocuit, era putin de tot zgariat.
vio
Apr 13 2007, 01:08 PM
pai io ce am zis depinde de la asigurator la asigurator .
MotorHead
Apr 13 2007, 01:14 PM
QUOTE(vio70407)
pai io ce am zis depinde de la asigurator la asigurator .
Parol?
QUOTE(vio70407)
nista javre si jigodii astia de la asig.
vio
Apr 13 2007, 01:17 PM
parol la ce??? daca asiguratorul considera ca nu e mashina noua ( adica are mai mult de un an ) poate sa nu ti dea contavaloarea , cu cat considera el ca sa devalorizat mahina . stiu pe cineva cu un Seat care a patzit asa cu A.......
in alta ordine de idei cand am reparat ceva cu Casco la Toyo nu am facut decat sa dau cate 2 semnaturi pe deviz si inca o hartie si atat mi am luat mashina si dus am fost .
Legionaru'
Apr 13 2007, 04:45 PM
Gata s-a rezolvat.
S-au inteles intre ei.
Mi-am luat certificatul de inmatriculare de la service si cu asta basta.
_Constantin_
Apr 13 2007, 05:18 PM
Vio ce spui tu e aberant, pai ce ma intereseaza pe mine daca masina nu mai valoreaza cat era noua, daca mi-o fura ce fac? Raman cu 15.000 euro si restul ii completez eu? Te intelegi cu ei la valoarea asiguarata mai ales daca e masina noua. Piesele nu scad daca masina imbatraneste.
drabisan
Apr 13 2007, 06:06 PM
Constica,
Ma tem ca nu ai dreptate.
Eu am polita de casco pe mai multi ani.
Si, in primul an am o valoare, in al doilea e mai mica si tot asa...
Am vazut asta din primul moment si nu pot sa spun ca mi-a convenit, dar prima de asigurare e asa de mica incit am preferat-o.
Da, daca miine mi-ar fura masina, nu as recupera toti banii pe care i-am dat pe leasing pina acum.
Mi-am facut temele in zilele alea si NIMENI nu mi-a asigurat masina pe valoarea de noua pe mai mult de 1 an!!!
Crezi ca aia de la asigurari sint prosti?
Si nu e valabil doar la leasing. In fiecare an valoarea asigurata va fi mai mica decit cea din anul precedent. Explicatia lor e ca se protejeaza de furturile de masini comandate. Si au un pic dreptate! Nu ar fi dragut sa ii dai masina unuia, cu o cheie multiplicata, dupa 2 ani, si asigurarea sa-ti dea banii pe una noua?
vio
Apr 13 2007, 09:28 PM
QUOTE(_Constantin_)
Vio ce spui tu e aberant, pai ce ma intereseaza pe mine daca masina nu mai valoreaza cat era noua, daca mi-o fura ce fac? Raman cu 15.000 euro si restul ii completez eu? Te intelegi cu ei la valoarea asiguarata mai ales daca e masina noua. Piesele nu scad daca masina imbatraneste.
ba nu e deloc ... daca ai politza CASCO o sa vezi cel putin la ALLIANZ devalorizarea este f mare de 10 % pe an , deci daca ti-o fura dupa 3 ani primesti - 30% din valoarea ei.
Legionaru'
Apr 13 2007, 10:09 PM
Dupa 3 ani cred ca primesti 70% , vio!
_Constantin_
Apr 13 2007, 10:26 PM
Eu am banuit ceva dar m-am gandit ca nu e posibil asa ceva. Sunt nesimtiti in cazul asta. Pai eu de aia platesc 1000 euro pe an? Ce conteaza cati ani are masina? E utopie ce fac astia. Daca eu cumpar avensis 1.6 la 18.000 peste 3 ani daca mi-o fura de abia imi iau Yaris cu banii de la CASCO? Si cred ca rata nu scade proportional, daca ai dauna platesti la fel, la valoarea de nou, banuiesc. Daca scade sa scada toate.
Nu am fost atent la aspectul asta pana acum pentru ca nu ma ocup personal de asigurarile de viata, masina si casa. Am un prieten care imi aduce politele, semnez si platesc. Voi investiga.
PS: Cititi articolul din Top Gear scris de gagica aia din Canada despre Toyotisti. E criminal.
MotorHead
Apr 13 2007, 10:31 PM
QUOTE(Legionaru')
Dupa 3 ani cred ca primesti 70% , vio!
Pai atat iese daca scazi 30%, cum a zis Vio. Nu ai bagat de seama "-"- ul
MotorHead
Apr 13 2007, 10:33 PM
QUOTE(_Constantin_)
Eu am banuit ceva dar m-am gandit ca nu e posibil asa ceva.
Nu e chiar asa naspa sitiatia. Eu am un prieten care si-a asigurat o Solenza la vreo 6-7000 de euro. Poate au politica asta cu -10% anual doar la Alianz.
Legionaru'
Apr 13 2007, 10:44 PM
Ai dreptate nu am observat minusul.
Mie dupa un an mi-au asigurat-o pe la 19.200 .
Watcher
Apr 13 2007, 10:57 PM
Domnilor, e normal ca in fiecare an, valoarea asigurata sa scada.
Pai daca ati vrea sa vindeti masina, odata cu trecerea anilor valoarea ei nu ar scadea?
E foarte posibil ca un avensis de 5 ani sa coste cat un Yaris nou.
10% chiar nu e mult, presupune o durata de viata a masinii de 10 ani, care este mai mult decat speram sa tinem masina.
Cred ca stiti toti vorba populara (evident exagerata, but nonetheless) 'cand iesi cu masina din showroom pierde 25% din valoare'. Ori 10% e mai putin de atat
In Romania rata de prima se calculeaza la valoarea asigurata, ca procent, aplicandu-se niste coeficienti.
Spre exemplu:
1) valoare asigurata : Xn (care reprezinta
a x Xn-1- de anul trecut) -ziceti voi ca a=0.9 la Allianz
2) procent prima: 5%
3) coeficient pt an fara daune: 0.9
4) coeficient pt alarma cu gps 0.9
5) coeficient pt culoare periculoasa (rosu, negru, etc - era un studiu) 1.1
6) coeficient pt fransiza 0: 1.2
Total: (inmultind coeficientii) 1.0692 * 5% = 5.34% procent prima.
Cum valoarea asigurata scade anual, si rata scade anual.
bebelacus
Apr 14 2007, 11:24 AM
frati avensisti si toyotisti! am si io o problema. cind am fost plecat la maramu' la un moment dat am avut 3 persona e in spate si toti au vrut sa-si puna centurile. surpriza a fost ca am 3 centuri dar numai 2 locuri de prindere. am verificat, am mai rabatat spatrul dar n-am vazut nimic si zic io ca m-am uitat bine. voi stiti ceva? exista prindere doar pt 2 centuri in spate sau sint eu chior si am baut prea multa horinca si am inceput sa orbesc?
e cam nasol daca are doar 2 puncte de prindere dar poate ma insel eu.
Watcher
Apr 14 2007, 12:29 PM
Eram convins ca centura din mijloc se prinde doar in doua puncte, nu in 3 ca celelalte 4. Tu zici ca nu se prinde deloc, ca e doar de forma? nu prea ar fi normal. Verific azi
vlademir68887
Apr 14 2007, 12:40 PM
In spate sunt trei capete de prindere, cel pentru centura din mijloc e mai iesit in evidenta asa ca e posibil sa fie pe sub bancheta pe undeva.
vio
Apr 14 2007, 01:08 PM
si perca pe una scrie CENTER si nu merge sa bagi alta
Legionaru'
Apr 14 2007, 01:09 PM
Portiera lovita:
Portiera reparata:
Mariustom
Apr 14 2007, 01:27 PM
Acu să-mi fie cu iertare Legionare
, dar, la ce ai avut de reparat, 14 milioane nu mi se pare deloc scump, ci EXAGERAT de scump.
Această firmă, unde ai reparat-o, repară de obicei Maybach, McLaren, Ferrari ?
Că după preț, așa aș zice. Sau, nu mai sunt la curent cu prețurile ?
Legionaru'
Apr 14 2007, 01:33 PM
A fost si portiera spate revopsita.
A fost si aia infindata f putin.
MotorHead
Apr 14 2007, 01:40 PM
Heh, niste banditi astia cu preturile...
Mariustom
Apr 14 2007, 01:47 PM
Păi, acum să-mi fie cu iertare
, dar alea nu zici că-s lovituri de la mașină
Zici că-s făcute de unul nervos cu șpițul pantofului
.
Și, ce-i acolo de lucru (demontare mască ușă, îndreptat, montat masca), în câteva ore un meseriaș bun (pe firmă, binențeles) se plictisea (avea timp și de bere și țigări
).
Acum, bine că nu ai plătit tu, și că ești mulțumit de cum a ieșit. Cu toate că, încă o dată zic, ce ai arătat în poze e mizilic pt orice tinichigiu auto.
Părerea mea
:wave:
Legionaru'
Apr 14 2007, 01:53 PM
Toti stim ce se petrece intre service-uri si firmele de asigurari.Unii se inteleg mai bine, altii mai putin bine.
Catalin70285
Apr 14 2007, 03:57 PM
QUOTE(Legionaru')
A fost si portiera spate revopsita.
A fost si aia infindata f putin.
Si diferenta de nuanta dupa revopsire cat evidenta este?cateva poze ar fi edificatoare,din nefericire ma aflu intr-o situatie asemanatoare(vandalism cu cheia pe portiere) :evil:
_Constantin_
Apr 15 2007, 12:06 AM
Diferenta de nuanta eu nu am vazut dar usile care au fost vopsite au fost polishate si ceruite si se vede o diferenta infima dar doar daca te uiti foarte atent de la distanta 2-3m. Cel putin asa am avut impresia in prima zi. Azi de exemplu nu am mai sesizat nimic, probabil s-a mai dus din ceara aia.
Legionaru'
Apr 15 2007, 09:29 AM
Cum a zis si _Constantin_ diferenta este infima.Saptamana viitoare cred ca o s-o duc sa ii aplic un tratament polish peste tot si dupa aceea mai pun poze si va spun daca se mai vede diferenta.
bebelacus
Apr 15 2007, 10:28 AM
A mai verificat cineva daca are prindere pt toate centurile spate in avensis? eu am 3 centuri pe bancheta dar numai 2 puncte de prindere.
o alta intrebare. in afara de faza scurta care e cam dubioasa, desi i-am pus vision plus si le-am mai inaltat un pic, faza lunga mi se pare si ea ca bate cam imprastiat si prea sus. aveti idee daca si faza mare se poate regla cumva?
vio
Apr 15 2007, 10:33 AM
pai daca ai ridicat tot farul e si normal sa bata mai sus faza lunga .nu ai cum pt ca nu sunt faze separate , ar trebuii sa ai doua randuri de faruri , pt faza scurta su pt faza lunga , ca la vechile dacii cu 4 faruri
bebelacus
Apr 15 2007, 10:48 AM
ok, multzam. nu stiam treaba cu fazele astea. dar cu centurile stiti ceva? ma apasa chestia asta. de ce ar face 3 centuri si doar 2 puncte de prindere? e o eroare stupida asa cum au facut cei de la vw cu primele modele de golf 5 livrate in anglia? atunci au mutat ei volanul pe dreapta dar suportul pt piciorul sting sofer a ramas la pasagerul de pe stinga, evident.
HORIA100213
Apr 15 2007, 11:00 AM
QUOTE(bebelacus92825)
ok, multzam. nu stiam treaba cu fazele astea. dar cu centurile stiti ceva? ma apasa chestia asta. de ce ar face 3 centuri si doar 2 puncte de prindere? e o eroare stupida asa cum au facut cei de la vw cu primele modele de golf 5 livrate in anglia? atunci au mutat ei volanul pe dreapta dar suportul pt piciorul sting sofer a ramas la pasagerul de pe stinga, evident.
La mine sunt sigur trei puncte de prindere. Poate e o problema singulara sau, cine stie, poate ti-a alunecat suportul sub bancheta (se mai intampla). Ai verificat cu atentie? Daca da, atunci directia service pt. remediere.
vio
Apr 15 2007, 11:02 AM
nice . io stiu ca am 3 in spate la toate 3 mahini .se poate sa fi uitat sa puna .
Legionaru'
Apr 15 2007, 11:12 AM
Vezi ca "punctele de prindere" sunt "ascunse" in niste spatii special destinate acestora.Intr-un spatiu sunt 2, iar in celalalt 1.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.