Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis partea a IIIa
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42
Ciprian102263
multumesc pentru raspunsuri la toti...apropo de id tag le citeste pe alea care le au scrise, celelalte gen blabla(www.xxxxx.tk).mp3 nu le citeste tagul. si ma mai supara faptul ca nu se vede tot scrisul adika tre sa tii apasat pe "disp" sa vezi restul de litere(intra cam 6). si nici nu da scroll la text .... oricum astea sunt nimicuri fata de feelingul care il am cand conduc masina asta.....imi place enorm.
regrete am ca nu au pus si ei mute pe volan, pause oriunde, geamurile daca le blochezi nu mai poti sa dechizi decat pe al tau si nu se blocheaza usile automat in mers.
am intrebat la reprezentanta de la Focsani cat ma costa o jaluzea de aia cum am vazut in carte si mi-a zis 2300 ron....am crezut ca pic :puke: .... si xenoane 1700 ron farurile plus 300 fiecare bec.... astia sunt nebuni de legat bicycle.gif
Ciprian102263
offtopic forumul asta e mai tare ca ala de pe club toyota romania
_Constantin_
Cipriane... lasa-i pe toti sa traiasca. Asta e un forum general, unde scrie MULTA lume. Acolo unde recunosc ca scriu si eu, suntem o comunitate exclusiva Toyota.


drabisan ce spui tu de mama prostilor e oarecum adevarata. Din memorie in 2006 s-au vandut 3900 Passat si 1200 de Avensis deci nu e asa mult dar sa fiu eu al dracului daca am vazut din 100 de masini pe unu mai rasarit. Sa definesc conceptul de rasarit: fara ochelari din aia de albina, fara tricouri cu ARMANI pe piept, fara orice gen de muzica data atat de tare incat s-o ascultam si noi, fara geamuri deschise pe jumate si alte chestii pe care le stiti si voi. Rar am vazut soferi de astfel de masini care sa nu aiba macar 2 din cele de mai sus.

Problema e in felul urmator... soferul de Audi STIE ca are masina buna deci nu incearca sa demontreze nimic, cel cu Skoda e multumit ca la bani mai putini are pe masina tehnologie de pe masini mult mai scumpe, INSA soferul de Passat vrea sa demonstreze ca el e Alfa Male si de asta nu ma puteti convinge toti, eu stiu ce tarani intalnesc in trafic si sa fie si ei si eu ai dr***lui daca are unu Avensis sau Honda, toti numai Passat TDI. Prea mare coincidenta.

Eu nu vorbesc de grupul VAG, ci de VW Passat. ATAT.
vio
apropo de ce a scris Horia: eu am intampinat le fel dar din partea posesorilor de toyota acelashi incapatzainism feroc ca io am mashina m,ai tare.....daca ei vor sa fie primii la semafor sa fie sau pe botu tirului.io cu a mea ma descurc . conduc zilnic o Corolla de 1,4 dat avensisul 1,6 , Vw 1,4 ,16 ,1,9 si chiar 2,0 pana in 130 de cai nu imi stau in fatza.si alte mashini la fel . e o biju mashinutza. daca stii sa o strunesti e mai buna ca una de 1,6 vb cat se poate de serios . e incercata , diselu de 2.0 HB E12 nu sta


apropo in toama s-ar putea sa auziti de pimu Avensis de 1,6 de 170 - 180 de cai , daca iese va vand pontul smile.gif costa dar cred ca o sa merite:D
Legionaru'
Costache,stii Passa-ul ala alb, geamuri negre si niste jante aftermarket de prost gust? Pe ala nu il poate conduce decat un om cu scaun pe cap. blush.gif
vio
QUOTE(Legionaru')
Costache,stii Passa-ul ala alb, geamuri negre si niste jante aftermarket de prost gust? Pe ala nu il poate conduce decat un om cu scaun pe cap. blush.gif


scaun cu rotile ??? wink.gif
alin94962
QUOTE(vio70407)
apropo in toama s-ar putea sa auziti de pimu Avensis de 1,6 de 170 - 180 de cai , daca iese va vand pontul smile.gif costa dar cred ca o sa merite:D



Vio, sa speram ca iese...Banii n-ar fi chiar o problema.
Totusi, n-ai putea mai repede??
alin94962
QUOTE(HORIA100213)
Cam asta se va intampla (daca nu s-a intamplat deja) cu marca VW. E un brand cam prea plin de culoare. Nu trebuie sa te mire faptul ca proprietarii de Toyota simt, in Romania, ca apartin unei paturi aparte. Chiar sunt intr-o si dintr-o alta zona si inca nu am vazut, cel putin in Oradea, nici un proprietar de Avensis pe mutra caruia sa nu scrie intelectual. Noroc ca indivizii de acest soi nu prea au bani in Romania, altfel riscam ca si marca Toyota sa se umple de culoare... prin puterea exemplului.



Subscriu 100%.
Uneori si noi ne mai dam in spectacol, ca daca am fi toti cerebrali si retinuti, nu ne-am lauda ca alergam cu 200.
Ce sa-i faci, avem si noi hormonii nostri.....
vio
nope. tre sa o luam incet de la 0 . tre sa cumparam si o centrala de avensis de test sa nu se strice aia a iei originala . io sper ca mai repede. momentan io am gasit ceva pe afara si la motoare VVT-i .
M A R I A N
Si totusi face cineva "acreditat" de Toyota in Europa asta chiptunning pentru motoarele pe benzina Toyota?
vio
nu din pacate . stai sa ma uit undeva ca parca veazusem ... dar nu pt ce e la noi pe piatza
Ciprian102263
dar tuning pentru diesel ????
oare din 126 la cat poate sa te duca???
Ciprian102263
no offence constantine dar nu prea scrie lumea acolo asta ma deranjeaza. mai multa activitate mai multe impresii si/sau solutii la probleme band.gif
vio
legal uita te pe site ul lor www.tte.de si vezi ce se poate , asa pe langa se poate . intre 150 - 170 de cai am vazut pe net, chiar si pt D-Cat vazusem in germania ca faceau baietii power box pana la 205 cai.
_Constantin_
Man, non taken, incercam sa-ti spun ca e comunitate care o sa creasca, e deocamdata la inceput. Masini.ro e baza. band.gif beer.gif
drabisan
QUOTE(Ciprian102263)
dar tuning pentru diesel ????
oare din 126 la cat poate sa te duca???


Poate sa mearga pina la 140 de cai cu un "Performance kit".
Ceea ce e decent bine de tot!
Ciprian102263
drabisane ai si niste preturi??
sau stii pe cineva care si-a montat chestia asta?
blush.gif
Ciprian102263
chestia aia cu textul de la cd stie cineva sa ma lamureasca? blush.gif blush.gif blush.gif blush.gif
drabisan
QUOTE(Ciprian102263)
drabisane ai si niste preturi??
sau stii pe cineva care si-a montat chestia asta?
blush.gif


Nu, nu stiu. Eu sint benzinar si nu m-am deranjat sa cer detalii.
Oricum, aia presupune un drum la Viena, unde au ei reprezintanta.
Dar cere detalii pe mail, nu costa.
Daca vrei mai mult de la masina, oricum merita pretul. Iar drumul e lejer. Plus ca 1-2 zile la Viena MERITA!

Din pacate, la benzinari oferta maxima e compusa din 2 tobe, la diesel sinteti mai norocosi!
vio
depinde de unde iei poate sa fie si 1400 de euro biggrin.gif moamaaaa adica de la TTE , sau poti comanda pe net iti vine acasa si e ca un lego f simplu de montat. cateva mufe si gata biggrin.gif.


drabisan la 2,0 poti sa ii pui un kit turbo si remap dar costa rau dar cam te duci la un 270 de cai biggrin.gif
Legionaru'
Castig de aproape 100%?
Cine face asta?
vio
pai turbina + remap + evacuare ..... mult depinde de remap, o poti face sa tina motoru doar 5000 de km dar ai o CIREADA de cai putere. singurele obsacole ar fi , costurile , daca te lasa inima sa renunti la garantie si sa ti faci casco pt motor, nu stiu daca la noi se face asa ceva , in afara stiu ca este asa ceva.( stiu de la cineva care face tuning in Ger)


gandeste te ca motorul asta de 1,8 care e pe avensis e acelashi cu cel de la celica sau Ts , difera distributia(vvtl-i) , compresor (Ts), centrala motorului, banui ca setu motor si cam atat si ei l-au dus la 235 de cai am vazut.
_Constantin_
QUOTE(Ciprian102263)
chestia aia cu textul de la cd stie cineva sa ma lamureasca? blush.gif blush.gif blush.gif blush.gif


nu stiu la ce te referi? blink.gif
Legionaru'
Nu ii afiseaza tot numele artistului si al melodiei.
Asa e la toata lumea.
_Constantin_
poti sa-l vezi pe tot daca tii apasat pe butomul TXT si apare pana la urma.
S O R I N
Nu se va vedea tot,ci numai partea care nu se vedea si va disparea prima

parte a denumirii melodiei. tongue.gif
drabisan
E de 2 lei afisajul ala. Ar fi putut sa faca scroll singur, erau multe solutii mai destepte, dar ce au ales Toyota sa implementeze e probabil cea mai proasta varianta.
alin94962
Azi schimb bucsa de la bara stabilizatoare. Am un cloncanit de ceva vreme, initial s-a crezut ca e amortizorul, s-au schimbat ambele amortizoare pe fata dar s-a dovedit ca nu acelea erau problema...
Sper de data asta sa fie cauza reala ca altfel....chiar nu stiu cui sa ma mai adresez.
S O R I N
E ceva in neregula ce cele de 1.6...este si Constantin si mai cunosc pe cineva in Pitesti care se cam plngea..

De asemenea am mai auzit de 2 avensis 2.0 benzina care au schimbat amortizoarele...

Nu pot spune acelasi lucru de 1.8 benzina....

E ceva in neregula... :scratchchin:
HORIA100213
Poate am eu halucinatii, dar suspensia este categoric mai confortabila decat pana la circa 15.000 de km. Acum am 22.000 si am avut un drum Deva-Oradea (via Varfuri), pe o sosea plina de denivelari, valuri si valurele. Daca acum 10.000 de km (sic!) ma zdruncina serios, lucrurile se desfasoara in prezent muuult mai confortabil. Presupun ca s-au lasat arcurile.

Ce nu inteleg este de ce cand intru in masina sau cobor din ea se aude un scartait din zona rotii stanga spate. Atunci cand se lasa sau se ridica masina. Stiu ca ar fi trebuit sa greseze anumite zone, dar sincer nu-mi amintesc sa-i fi vazut pe mecanici trebaluind cu vaselina pe langa masina. A mai sesizat cineva scartaitul in cauza? O fi vreo bucsa, ceva? Sau trebuie doar niste vaselina?
alin94962
Sorine, pana la urma o bucsa e o bucata de cauciuc si nimic mai mult. Iar la ce drumuri avem, mi se pare normal sa cedeze dupa un timp.
Eu am 31000 cu a mea, dar trebuie sa spun ca cloncanitul il aud de multisor, de pe la 15-18000 km.
Bucsele sunt componente originale Toyota, made in Poland, asa ca....

Scartait la intrare sau coborare din masina inca n-am auzit, dar oricum nu cred ca vine de la gresarea insuficienta a unor articulatii.
S O R I N
Ideea este ca nu am auzit pana acum la cele de 1.8 nici macar de bucsa

de care vorbesti si nici de altceva.

De asta am spus ca e ceva in neregula.

Pe forum sunt mai multi posesori de 1.8 ,care nu s au plans de nimic

pana acum si 2 sau 3 de 1.6 care au anumite probleme.( mai exact tu

si Constantin).
HORIA100213
Apropos de scartaituri etc.. La Loganul pe care l-am avut a inceput sa-mi scartaie directia ceva de speriat pe la 30 si ceva de mii de km. Solutia?! Roata stanga sus pe bordura, deschis capota motorului, 4WD pe langa tija amortizorului si gata. Repetat operatia cu roata dreapta si nu am mai avut nici un scartait. In concluzie, cred ca este posibil sa am o problema similara pe Avensis in spate, dar nu stiu rezolvarea practica. Nu cred ca e de mirare sa apara astfel de probleme de gresare pe drumurile noastre pline de praf.

Si nici mecanicii Toyota Romania nu se numara printre cei mai constiinciosi din bransa. Cert este ca de la urmatoarea revizie am sa stau langa ei cu manualul de garantie in mana si voi verifica daca respecta operatiunile obligatorii (apropos de gresarea pe care trebuiau sa o faca la 15.000 de km si pe care, of course, nu au facut-o).
S O R I N
QUOTE(HORIA100213)
Cert este ca de la urmatoarea revizie am sa stau langa ei cu manualul de garantie in mana si voi verifica daca respecta operatiunile obligatorii


La revizia de 45 mii de km conform manualului de garantie nu se schimba

filtru de polen.Cand am fost la Craiova la intalnirea cu baietii toyotisti,

Constantin mi a scos si mie filtru de polen sa vedem cat de murdar poa

sa fie .( eu am vreo 43 si ceva de km deci ma apropii de revizia de 45

de mii ).

Spun ca murdar este putin zis,era de a dreptul infect.

Acum intreb eu ,cum naiba ei spun in acel manual de garantie ca asta nu

se schimba ,cand el de fapt trebuie schimbat la 10 mii km

maxim ???? blink.gif
HORIA100213
La mine in manual scrie ca filtrul de polen se schimba obligatoriu la fiecare 30.000 de km. E un tabel cu operatiile care se fac din 15.000 in 15.000 de km.

Eu l-am schimbat la 15.000, dar noul filtru nu mai este - conform mecanicilor - cu carbon activ. Mie oricum mi s-a parut identic. Vechiul filtru nu era cine stie ce de murdar. Cred ca ar fi rezistat fara probleme pana la 30.000, dar ce e sigur e sigur, iar in filtrul de polen se cuibaresc tot felul de bacterii.

Este adevarat insa ca eu pun pe recirculare imediat ce trec printr-o zona cu praf sau simt miros de gaze de esapament. Cam 70% din timp merg pe recirculare. In oras nici nu mai stiu de cand nu am pus admisia pe aer din exterior. Probabil ca de aceea era relativ curat vechiul filtru.
HORIA100213
Stie cineva daca ar putea fi implementata functia memory pentru reglarea electrica a oglinzilor? Multumesc.
alin94962
E logic ca daca prin revizie se doreste schimbarea filtrelor din 30 in 30000, nu o poti face si la 45000, dupa cum daca se vrea din 10 in 10000, o faci apoi la 20, 30, 40000 etc. Daca vrei poti sa le schimbi si la 5000.
Cat priveste problemele pe care le am la masina, nu am avut necaz decat cu bucsa asta, dar si zgomotul pe care-l aud eu, multa lume nu-l aude pentru ca nu toti au asa numitul auz "tehnic". Cunoasteti expresia celebra "eu nu aud nimic, dar daca tu auzi, da muzica mai tare!"
Putem spune ca sunt destui soferi care nu aud multe...si prin urmare masinile lor n-au defecte, nu?
Pana la urma, e un defect de remediat in perioada de garantie.
Dupa aceea mai vedem...
HORIA100213
QUOTE(alin94962)
E logic ca daca prin revizie se doreste schimbarea filtrelor din 30 in 30000, nu o poti face si la 45000, dupa cum daca se vrea din 10 in 10000, o faci apoi la 20, 30, 40000 etc. Daca vrei poti sa le schimbi si la 5000.


Revizia presupune operatii obligatoriu de efectuat. Daca in carte scrie ca filtrul de polen se schimba la 30.000 de km, 60.000 km, 90.000 km etc., atunci se schimba obligatoriu exact cand se inregistreaza pe bord km respectivi. Altfel pierzi garantia.

Aici e si o mica gaselnita juridica. In tabel sunt prevazute operatiile care se fac in functie de kilometrajul masinii. Astfel, chiar daca ai schimbat filtrul de polen la 15.000 km, esti obligat sa-l schimbi din nou la 30.000. Pt. ca asa scrie in tabel. Daca vrei sa faci mai des anumite operatii de intretinere, baietii de la service nu au nimic impotriva (normal, nu), dar nu prea cred ca poti sa le sari pe cele prevazute in manualul de intretinere. Ceva imi spune ca daca voi merge la service si le voi spune la 30.000 km ca nu schimb filtrul fiindca l-am schimbat deja la 15.000 si se schimba doar la fiecare 30.000 de km, ei vor replica: E treaba ta. Daca vrei garantie, trebuie sa-l schimbi la 30.000 inregistrati pe bord, nu la fiecare 30.000.

De fapt, mi se pare logic. Vrei sa schimbi mai des fiindca iti pasa de masina ta? Suuper OK pt. toata lumea. Dar asta nu inseamna ca operatiile obligatorii pot fi sarite sau decalate pt. ca ai schimbat ceva mai repede decat prevede cartea. Ar fi haos. Parerea mea
_Constantin_
Deci la mine AC sta aprins 24 din 24, recirculare cam 30% din timp dar si fara recirculare tot trece aer prin ala de polen. Asta de acum care l-am schimbat ieri e Clean Filter la 45 ron bucata si e identic cu cel original.

Cel original l-am schimbat la 15.000 km pentru ca era plin ochi de nisip, asta de acum avea 9000 km si desi la suprafata era curat cand l-am lovit de asfalt a iesit multa mizerie din el.
In ceea ce priveste aerul sunt foarte pretentios mai ales ca fumez ca sultanu'.

Acum... in leg cu suspensia, confirm cele spuse de Horia, si la mine s-a "asezat" si filtreaza mult mai bine denivelarile.

In rest referitor la faptul ca 1.6 ar putea fi oaia neagra a gamei ... eu am destule motive sa cred asta. blush.gif beer.gif

Horia, am scris in acelasi timp... Mie nu mi-se pare normal, pana la urma pe ei ii intereseaza ca functionarea instalatiei de climatizare in parametri normali. Daca eu l-am schimbat cu 500 km inainte de 30.000, mi-l mai schimba o data? Asta mi-se pare abuz. 30.0000 km e intervalul maxim admis in care se poate folosi acelasi filtru, asta nu inseamna ca ma obliga sa-l schimb la 30, 60, 90. Eu asa cred ca e nromal? blush.gif
alin94962
Perfect de-acord cu tine, Horia. Exact asta am spus si eu.
HORIA100213
QUOTE(_Constantin_)
In rest referitor la faptul ca 1.6 ar putea fi oaia neagra a gamei ... eu am destule motive sa cred asta. blush.gif beer.gif


De ce spui asta, Constantine?! Si la mine vibreaza torpedoul pe drumuri cu asfalt zgrunturos, idem suportul de pahare din bord, se mai aud din cand in cand si vibratii din zona centurii dreapta (uneori ma enerveaza atat de mult incat pun centura pe scaunul liber ca sa nu mai aud zgomotul). Mi s-a dus si o bucatica de vopsea, am ciupituri pe capota... Sunt lucruri normale in România.

Stiai ca scumpa noastra tarisoara este considerata de producatorii auto drept o tara cu regim dur de exploatare (cel mai ridicat grad pe scara)?! Nu vreau sa fiu radical, dar nu-i prea cred pe cei care spun ca nu au deloc greierasi in habitaclu. Ori nu-i aud, ori merg tare batraneste... Nu vreau sa jignesc pe nimeni, parol, dar asta-i parerea mea.

Cand am mers in strainatate nu am avut deloc probleme cu greierasii. Dormeau toti. In România, însă...

Nu intamplator producatorii auto injumatatesc timpii de revizie la masinile vandute in România. Un filtru de polen se schimba dincolo la 60.000 km si exemplele pot continua. Nu doar Toyota procedeaza asa (desi au exagerat o perioada cu revizii la fiecare 7.500 de km). Si VW, si Renault, ce mai, toata lumea trebuie sa procedeze la fel. Altfel am vedea toata ziua masini noi, in garantie, trase pe dreapta.

Am cumparat Toyota pt. fiabilitate, calitatea materialelor si design. Da, mi-a placut mai mult inclusiv decat noul Passat. E mai rasata, mai altfel. Dar nu ma astept sa fie construita din titan. Spunea cineva pe forum ca 10.000 km in Romania inseamna pt. masina 200 sau 250.000 de km parcursi in Vest. A fost patriot baiatul care a scris asta. Inseamna 500.000 km si pt. cine nu ma crede sa faca o cursa de nici 200 km pe traseul Oradea-Deva. Pe drum european. Am inghitit gropi si denivelari cat n-am inghitit in exact 4.716 km, parcursi in ultima excursie in Occident. De doua ori mai multe, dupa aprecierea mea subiectiva. De aici cifra de 10.000 km in România = 500.000 km in Occident.
HORIA100213
QUOTE(alin94962)
Perfect de-acord cu tine, Horia. Exact asta am spus si eu.


Multumesc. Apropos de problema ta cu bucsa, e super-enervant sa auzi din cand in cand zgomote suspecte. De cele mai multe ori conduc fara sa pun muzica tocmai pt. ca imi place sa aud masina. Nu stiu cum pot conduce altii cu viteza si muzica data la maximum. Mie zgomotele pe care le face masina imi comunica foarte multe lucruri. Si ce ma enervez cand aud greierasii... Printre altele, si de-asta nu-i suport pe politicieni.

Am facut un calcul si am constatat ca am platit pana acum circa 2.500 de euro pe benzina. Din aceasta suma, circa 75% merge la stat: taxe, accize etc. Hotii naibii! Astea-s drumuri?!
Legionaru'
Cata teorie legata de filtru asta de polen.
Oricum termenul asta de 15.000km mi se pare cam mare pentru tara noastra.Daca tii masina 100.000 km si apoi o vinzi e ok.
Dar 10.000 km este un interval corect atat pentru filtre cat si pentru ulei.
HORIA100213
QUOTE(Legionaru')
Cata teorie legata de filtru asta de polen.
Oricum termenul asta de 15.000km mi se pare cam mare pentru tara noastra.Daca tii masina 100.000 km si apoi o vinzi e ok.
Dar 10.000 km este un interval corect atat pentru filtre cat si pentru ulei.


De ce sa schimb uleiul la fiecare 10.000 de km?! Nu inteleg. Alimentez doar cu OMV 100, o benzina buna, si nu am avut niciodata probleme. Argumenteaza, te rog. Multumesc
DAN
QUOTE(Legionaru')
Cata teorie legata de filtru asta de polen.
Oricum termenul asta de 15.000km mi se pare cam mare pentru tara noastra.Daca tii masina 100.000 km si apoi o vinzi e ok.
Dar 10.000 km este un interval corect atat pentru filtre cat si pentru ulei.


Intervalul de revizii de 15000 km e recomandat de producator pentru tari cu regim de utilizare severizat, cum e si cazul Romaniei.In afara reviziile se fac la intervale mai mari.
HORIA100213
QUOTE(_Constantin_)
Horia, am scris in acelasi timp... Mie nu mi-se pare normal, pana la urma pe ei ii intereseaza ca functionarea instalatiei de climatizare in parametri normali. Daca eu l-am schimbat cu 500 km inainte de 30.000, mi-l mai schimba o data? Asta mi-se pare abuz. 30.0000 km e intervalul maxim admis in care se poate folosi acelasi filtru, asta nu inseamna ca ma obliga sa-l schimb la 30, 60, 90. Eu asa cred ca e nromal? blush.gif


Da, iti dau dreptate. Ar trebui ca operatiunile in cauza sa fie obligatorii la fiecare 30.000 km sau 15.000 etc. Cred ca e mai mult o problema birocratica, de evidenta a operatiilor pe care le fac la masina ta. Service-ul stie sigur ca la revizie iti schimbi ceea ce trebuie (altfel nu pune stampila si cu asta basta, ai pierdut garantia), dar nu stiu daca au capacitatea de a tine evidenta la lucrarile suplimentare. Sincer, nu cred ca se incurca cu asa ceva.
Ciprian102263
nici nu cred ca se deranjeaza sa tina evidenta lor. doar sa ai tu un mecanic al tau care sa ii bagi bani in salopeta la fiecare revizie sau vizita la service si daca e baiat valabil te tine minte si pe tine si istoricul masinii. asa are cielo nevestimii un mecanic de la prima revizie pana acum la 100k.
eu tot sunt nelamurit cu cd playerul...ce mama naibii suntem in 2007 nu pot astia sa puna ceva oleaca mai destept sau cel putin sa existe un update la cd cand iti baga testerul :minigun:
HORIA100213
Apropos de revizii, apreciez ca onor carnetul de intretinere va fi important si dupa ce se iese din garantie. Daca vinzi masina la 200.000 km, e bine sa ai confirmarea ca ai facut toate reviziile. Ar trebui sa conteze cand ceri un pret pe masina.

Refuz sa cred ca vreun sef de service Toyota s-ar demite si ar accepta sa puna stampile si pt. revizii care nu au fost facute. Oricum, pt. siguranta, se pot cere (sau adauga) si facturile reviziilor efectuate.
_Constantin_
Nici eu nu cred ca cineva pune stampile aiurea pe revizii nefacute. 15.000 km e un interval destul de mic, adica eu i-am facut in cca 8-9 luni. Stiu pe cineva cu un Opel care se lauda ca prima revizie a facut-o la 45.000km. Oare e adevarat?

Motivul pentru care imi schimb filtrul polen singur este ca se poate ( scrie in carte) si deci nu dau 2 mil la Toyota cand eu il iau cu 450 mii si mi-l montez in 2 min. In rest nu m-as arunca sa cumpar piese altele decat originale, poate placute si in general consumabile.

Maine dim la 9 sunt programat la revizie si am un pomelnic de 2 pagini cu probleme, intrebari si nemultumiri. Sa speram ca le rezolva. Daca nu ... s-ar putea sa imi schimb semnatura ... tot cu Toyota Avensis dar de data asta de 1.8. biggrin.gif Prietenii stiu de ce.
Ciprian102263
succes si la mai putini bani dati smile.gif)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.