Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis partea a IIIa
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42
DAN
QUOTE(Legionaru')
Si cu interiorul???????


cu interiorul momentan nu am...
Legionaru'
Pacat. sad.gif
Eram tare curios cum arata.
Bogdan92964
QUOTE(stanciu95476)
salut baieti! am luat ieri masina, 2.0 d 4d luna SW, si am cateva chestiuni la care nu le dau de cap si nu am gasit nici in manual.

2)Imi mai sta aprins tot timpul si indicatorul (dimmerul) de la luminozitatea cadranelor din bord.


Da, asa fuctioneaza.
Legionaru'
QUOTE(S O R I N)
cum merg si acum la 43 mii km...


Mai merge?
Te intreb ca unii se indoiesc de asta! :scratchchin:
S O R I N
Ehee..si cum merge...

Pe zi ce trece imi dau seama ca intradevar este o masina foarte buna.

Asa cum este ea,fada ,anosta etc..

Sunt convins 100 % ca urmatoarea masina nu va fi decat toy sau lexus,

intr un viitor nu prea indepartat.
Legionaru'
Ma gandeam eu! :clapping:
_Raduku_
QUOTE(S O R I N)
Sunt convins 100 % ca urmatoarea masina nu va fi decat toy sau lexus,

intr un viitor nu prea indepartat.


Lexus LS 460 - masina anului 2007 :boxing:

http://www.ziaruldeiasi.ro/cms/site/z_is/n...007_142885.html
R_A_D_U
Stanciule, s-o folosesti sanatos! Stai s-o vezi cum merge dupa 20-25000 de km! La mine se simte deja o schimbare...in bine ....! Pe de alta parte imi bate ceva in stanga fata cand trec pe drumurile astea bune wink.gif) dun Cluj! Asfaltul e perfect dar cu ceva gropi... Sper sa se rezolve!
Inca o data s-o folosesti sanatos si fara incidente!
_Raduku_
mi-o intrat un tulumac cu un ford mondeo in spate dupa ce am pus o frana, nevoit fiind pt ca o pus unu in fata mea o frana tapana ca i-o iesit un copil in fata. Avarii: sghiriat spoilerul in partea de jos + o crapatura cat o unghie (cred ca de numarul aluia)

acuma intrebare (cu raspuns pina in ora 10 daca se poate :angel: ) : pt avariile mai sus mentionate imi dau astia de la asigurari unda verde sa schimb tot spoilerul spate ? (evident pe asigurarea lu nenea cu mondeo - are asigurare la alliantz tiriac)
alin94962
Depinde de societate. Allianz par seriosi, dar nu poti sa stii...
_Constantin_
Deci:

1. Am sunat azi la Next Automobile Pitesti sa fac programare la revizie. Din start va spun ca sunt multumit, am asteptat circa 1 min pana am fost pus in legatura cu responsabilul de revizii si atunci am dat peste un om competent care stia ce si cum, mi-a expilcat cateva lucruri si mi-a comunicat un pret estimativ pentru revizie: 550 ron(ulei, filtru ulei, filtru aer, filtru polen) Mi-se pare super bine, unde mai pui ca mi-am ales ziua in care sa vin cand i-am spus ca sunt din Craiova. Pana acum sunt multumit peste masura. Vineri la ora 9 sunt acolo.

2. Alta problema, placutele fata cat sunt? La toyota?

3. Ce parere aveti de benzina de la Rompetrol, vreau sa imi fac pentru masini un card din ala de platesti la sfarsitul lunii. Nu vreau reaspunsuri complexe, DA sau NU e sufiecinet si daca ati observat o schimbare a consumului, ma refer aici la benzina de95 si de ce nu la EFIX ala? Mersic. blush.gif
S O R I N
1.Ne vedem la Pitesti. smile.gif

2.Placutele sunt cam 250-300 lei din cate tin minte,la toyota.

3.Fratimio baga de la Rompetrol tot in avensis.A schimbat si a bagat de la

OMV. Trage tu conluzia.
_Raduku_
mda... asigurarile au spus ca nu e crapatura (m-am uitat mai atent si eu si am vazut ca doar o zgirietura mai adanca de vreun centimetru jumate). am fost la baieti la toyota si o zis ca mi-o rezolva si mi-o face "ca noua" numai ca tre sa stea la ei 2 zile. trebuie sa ma duk maine sa iau actele de la asigurari si sa ma programez ... asta e ... drum bun fara "peripetii"
_Constantin_
SORINE dar ce imi place avatarul tau .... Legionare cand ni te alaturi?

Ma bate gandul cu Rompetrol ca am 2 statii in drum. Imi e peste mana sa merg la OMV desi nu e chiar asa mult pana acolo. Ce ma avantajeaza e ca au cardul ala. La OMV se poate face? Sau Petrom?
mircea89110
salutari ,
n-am mai scris de ceva vreme, deh, computerele astea ...tre' sa le inveti tu tot ... altfel sunt niste imbecile .... habar n-au de nimic biggrin.gif

ptr gigel98758 , referitor la senzatia de "directie altfel" dupa ce am dat-o la verificat si s-au constatat unele dereglaje ale unghiurilor (plus ca mi-au luat si banii pe reglaje ...)
ziceam ca o simt mai sensibila, prea moale, parca "sare" adica ma trezesc ca "fuge milimetric" intr-o parte fara sa misc volanul,brusc, apoi la peste 130,140 simt ca trage usor intr-o parte ( nu mai stiu in ce parte .. LOL )
m-am uitat peste fisa de reglaj si am vazut ca astia au reglat doar ce era pe rosu ... de cele care erau pe portocaliu, adica la limita normalului, nici nu s-au sinchisit sa le aduca la punctul optim.
mircea89110
despre VSC-ul de la Toyota nu ma pot pronunta ptr ca 1,6 nu are VSC si nici TRC
am gasit un 1,8 la dezmembrari de la care puteam sa iau ... insa slabe sanse sa gasesc meseriasi la toyota...sau poate ca e chiar imposibil sa se faca asta ... ma indoiesc insa ca nu exista cablarea deja facuta si doar ar trebui sa fie pusi senzorii + setari in computer ...

dar despre VSC si TRC ... numai de bine
nu poate face niciodata soferul asta, oricat de mese ar fi , ptr ca nu poate frana cu abs doar o singura roata in jurul careia masina pivoteaza si astfel capata directia dorita sau sa faca o roata sa traga mai mult decat alta ...
uite aici cum lucreaza
merita sa pierdeti 10 minute, macar cu primele 3 link-ri
http://www.youtube.com/watch?v=bq2Gh_LnBx0...ted&search=
http://www.youtube.com/watch?v=zMPM9_TdMP4&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=T9Y6z7cXxEE
http://www.youtube.com/watch?v=j-hHWSQhKuc
http://www.youtube.com/watch?v=rRbXL7_DqfM...ted&search=
http://www.youtube.com/watch?v=iHeA3cVxwtA
... sa nu-mi spuneti ca poate sa faca cineva asta ...
asa ca lasati VSC-ul sau ESP-ul cuplat .... nici nu stiti cand va salveaza viata .... si probabil nici n-o sa simtiti ...o sa credeti ca a intrat abs-ul (LOL)
si daca o sa vand vreodata masina asta am s-o fac ptr ca nu am vsc si trc pe ea !
Dan52141
si eu sufar de lipsa lor sad.gif si sunt convins ca te pot salva din situatii la limita de asemeni sunt convins ca cine spune ca nu are nevoie de asa ceva pentru ca este sofer bun face doar bravada.
Daca mai privesti si filmuletele de pe youtube chiar ca nu ai minte daca spui ca un sofer bun poate compensa lipsa esp-ului
Cred ca americanii fac bine prin obligativitatea introducerii ESP la orice masina vanduta
HORIA100213
Revin cu o oarecare intarziere (determinata de o excursie in strainatate) cu preturile reviziei la 15.000 km, revizie efectuata acum circa doua saptamani. Ulei, filtru ulei si filtru polen plus manopera egal 530 RON, inclusiv TVA. Sincer, regret ca am schimbat filtrul de polen. Chiar in timp ce il schimbau ( si nu era cine stie ce de murdar), mecanicii imi spun ca filtrul nou nu e cu carbon activ. Si asta la 130 RON bucata, fara TVA! Nu pot sa spun ca nu au fost amabili, dar la cei 50 RON pe care i-am bagat in buzunarul lor (la propriu) era de asteptat. Sunt putin dezamagit. Totusi, m-a impresionat faptul ca notau seria filtrelor de ulei (si la cel vechi, si la cel nou). Oricum, dotarea tehnica a service-ului din Oradea este precara (pt. a nu spune mai mult). Este adevarat ca se construieste un nou sediu, care va include si un service modern, dar asteptam si in acest moment mai mult de la un service omologat de Toyota. Norocul nostru e ca masinile sunt fiabile, altfel nu stiu cum ar fi ei in stare sa repare sau sa regleze ceva mai complicat, de genul VSC, injectie computerizata etc.

Mda, era sa uit. Vopseaua este realmente slabuta (cel putin culoarea gri metalizat). M-am programat pt. marti la mici retusuri determinate de contactul capotei cu pietricelele autohtone. Mai rau, atunci cand o spalam la jet mi s-a exfoliiat o portiune cat o moneda de 10 bani in zona grilei din fata radiatorului. Seful de service a sustinut ca vopseaua s-a dus tot din cauza unui contact anterior cu o pietricica.

Inainte am avut un Logan cu care am facut aproape 70.000 de km, pe drumuri cu pietre si fara pietre, pe care l-am spalat si la jet , dar si in spalatorie automata, si iarna si vara, dar asa ceva nu am patit. Fir-ar ele de vopsele ecologice pe baza de apa, inchei eu cu naduf vizavi de vopseaua folosita de Toyota. Inteleg grija fata de mediu, mult trambitata in toate reclamele Toyota, dar cum ramane cu grija fata de client?! Era retoric, evident.

A nu se intelege ca regret vreo clipa alegerea facuta. Avensis este un automobil excelent, dar cum nimic nu este perfect pe lumea asta, are si mici probleme. Oricum, prefer sa retusez din cand in cand vopseaua decat sa-mi schimbe jumatate din motor (cum se intampla tot mai des la VW, spre exemplu).
HORIA100213
Am primit saptamana aceasta o invitatie la un drive-test cu Auris, in cadrul evenimentului organizat de Toyota sub genericul Porti deschise Auris etc. Pana la urma n-am mai condus masina, dar mi-am consolidat parerea despre model. Scump, foarte scump!

Plasticele mult mai slabe decat la Avensis si sub nivelul celor din noua Corolla, pe care se bazeaza, de altfel, Auris. Am apasat cu degetul plasticul de deasupra bordului si de pe usi: moale la noua Corolla, tare ca piatra la Auris. Iti scoate ochii cu cateva ornamente cromate, dar si la partea tehnica e o usoara dezamagire: punte spate semi-rigida (cu exceptia modelului de top de 180 CP). Dezamagitor, mai ales daca ne gandim ca principalii concurenti (Golf, Focus etc) au suspensie spate independenta.

In rest, constructie de calitate dar, Doamne iarta-ma, 21.000 de euro si cateva sute pt. modelul expus, fara piele sau cutie automata... foarte scump pt. ce ofera masina. La 21.000 ai un Avensis cu dotare Luna sau, scuzati-mi blasfemia, un Passat de 1.8 si 115 CP cu dotare acceptabila. Nu cred ca vor rupe gura targului cu aceste preturi pentru o masina de clasa, totusi, compacta. Punctul forte pare sa fie designul placut, tineresc, dar nu prea poti sa fii impresionat dupa ce te dai jos din Avensis. Desigur, nu intentionez sa discut sau sa critic gusturile nimanui. Doar mi-am exprimat cateva opinii.
R_A_D_U
1. Si mie mi-a intrat de vreo 3 ori VSC-ul....credeti-ma ca-si face banii! O data eram cu capul in alta parte decat la condus...si aveam vreo 120 intr-o curba pe Calea Tuzii in Cluj... m-am cam incalzit dupa ce a intrat in functiune si mi-am dat seama ce prostie puteam face... nu gresesti de prea multe ori pana s-o pocnesti chiar daca esti sofer bun...
2. Eu nu am avit probleme cu vopseaua...
3. Auris e model nou...deci pret pe masura...o sa scada el..zic eu!
HORIA100213
Dragii mei Sorin si Constantin, sa inteleg ca daca voi pune si eu un poster cu spuneti DA pentru Basescu nu va veti simti jigniti, nu?! Sincer, putin imi pasa daca individul este demis sau nu, daca traieste sau nu sau daca mai vinde inca trei flote ori castiga 15 alegeri. Credeam insa ca aici e un forum in care discutam despre masinile noastre si nu facem propaganda politica. Ne dati si noua permisiunea ca macar pe masini.ro sa nu mai fim nevoiti sa inghitim povesti cu si despre politicieni?! Si, va rog, nu ma acuzati ca sunt pesedist sau penelist sau mai stiu eu ce. Intamplator, sunt jurnalist si m-am saturat ca de mere padurete de clasa politica fosta, actuala si viitoare. Imi apar doar dreptul de a fi un cetatean normal, intamplator si proprietar de Avensis, care schimba opinii cu alti proprietari de Avensis.

Va rog foarte mult, fara politica. Nu aici este locul pentru asa ceva. Sper sa intelegeti la modul civilizat solicitarea mea si sa scoateti posterele respective. Sincer, ma jignesc si imi aduc aminte ca romanii traiesc prea intens viata politica, spre paguba propriilor buzunare. In rest, va doresc numai bine si va asigur ca va respect dreptul de avea orice optiuni politice doriti, dar va rog respectuos sa nu le promovati pe un site dedicat masinilor.
Dan52141
no offence dar subscriu si eu la ce a spus colegul mai sus ... hai sa ne vedem de pasiunile noastre si sa nu aducem cocina existenta in politica si pe acest forum ....

Si cum spuneam ESP-ul asta poate face minuni ... mai este cineva pe aici care a scapat dintr-o situatie neplacuta datorita lui ?
HORIA100213
Mi-a intrat intr-o curba stransa la dreapta pe drumul Oradea-Cluj, pe care am abordat-o cu circa 110-120 km/h. A carait ca naiba, am simtit cum vibreaza toata masina, dar am ramas pe traiectorie, fara nici un mm de derapaj. La circulatia din zona, eram varza daca derapam.

Am mai avut o depasire cam aventuroasa, urmata de o curba destul de stransa la stanga, in apropiere de Alba-Iulia. Am simtit cum spatele masinii tindea sa plece spre exterior, am auzit foarte vag caraitul specific si asta a fost tot. Masina a luat curba corect, fara derapaj. Marturisesc ca nu sunt avid de senzatii tari si parca n-as mai repeta experienta, dar ce bine e sa ai VSC sau ESP...

P.S. Ma bucur ca nu sunt singurul care s-a saturat de politichie... Da, e mai bine sa ne vedem de ale noastre.
Legionaru'
QUOTE(_Constantin_)
SORINE dar ce imi place avatarul tau .... Legionare cand ni te alaturi?


Imi pare rau, nu ma pasioneaza!
HORIA100213
Pe traseul Oradea-Budapesta-Viena-Venetia-Milano-Orleans-Paris-Strasbourg-Munchen-Viena-Budapesta-Oradea, in total 4.716 km, am avut un consum mediu de 8,6 litri. In majoritatea cazurilor, am alimentat cu benzina de 95, dar am pus o data, de curiozitate, benzina de 98+ in Germania (1.45 euro/l). In Austria, doar OMV 100, la pretul de 1,32 euro, mai ieftina decat benzina de 95 din majoritatea statiilor italiene si franceze. Sincer, n-am simtit nici o diferenta la motor si nici la consum.

Autostrazile m-au dezamagit, nu au fost deloc drumurile superbe pe care mi le-am imaginat (sute de km cu probleme si reparatii), iar in Italia si Franta ne-au uscat de bani. Opreste, scoate tichetul la bariera, iar opreste si plateste, frate... Cel mai mult am platit in Franta, pe un segment de circa 350 km, unde am decartat 28,90 euro. Mie mi s-a parut hotie pe fata, iar daca mai adaug si mizeria pe care am vazut-o, maxima in Italia, ceva mai putina in Franta, parca nu prea merita.

Apropos, n-am crezut ca noi, romanii, le putem da clasa la curatenie. Mergeti la toaletele din Italia, Franta sau chiar Austria (ma refer la cele din benzinarii) si veti ramane cu un gust amar. Ale noastre, cel putin la OMV si la Petrom V, le dau clasa. Si n-am crezut ca voi plati toaleta in Austria si Italia (30 sau 50 de eurocenti) si mi s-a intamplat de cateva ori si in Franta.

Aveti mare grija la tunelul Mont-Blanc. Am muscat-o rau de tot. Neatent si nitel obosit, am ignorat restrictia de viteza de 50 km/h si am mers cu circa 70. Am vazut blitz-ul, dar era prea tarziu. M-au oprit politistii italieni la iesire. Ei au scris amenda, in timp ce politistii francezi verificau pasapoartele. 150 de euro am platit pe loc, fratilor. Usturator, dar mai bine decat sa-mi trimita amenda acasa, via oficialitatile noastre, cu problemele inerente. Mi-au aratat si fotografia, inclusiv doua sectiuni marite in care se vedea numarul si figura subsemnatului. Se vedeau bine de tot.

Nimic de zis, politistii au fost amabili, mai ales ca au vazut ca nu comentez (nu ca as fi avut ce) si am scos direct portofelul sa platesc. Mi-au spus doar sa fiu mai atent pe viitor si mi-au inmanat formularul meu cu amenda, iar apoi mi-au urat o seara buna.
_Constantin_
Cu tot respectul cuvenit, nu imi voi scoate poesterul, pentru nimeni. Daca un moderator va considera ca avatarul meu e jingitor si aduce prejudicii la adresa forumului sau utilizatorilor atunci cu placere il voi scoate.

"Gluma" mea era adresata exclusiv pentru Legionaru ( cu care sunt bun prieten si relatia dintre noi nu e influentata de culoarea noastra politica), gluma rezultata dintr-o discutie mai veche a mea, a lui SORIN si a lui Legionaru( la ultima intalnire de la Craiova).

Nu aduc si nu voi aduce niciodata politica pe forum, am spus ce am avut de spus pe topicul dedicat acestui subiect. Faptul ca cineva e pro sau anti Basescu nu-mi influenteaza atitudinea fata de el si asta cred ca s-a vazut pana acum. V-am tratat pe toti ca pe niste prieteni si nu cred ca am jignit pe cineva de pe forumul asta.

In concluzie ... hai sa revenim la masini.
S O R I N
QUOTE(HORIA100213)
Va rog foarte mult, fara politica. Nu aici este locul pentru asa ceva. Sper sa intelegeti la modul civilizat solicitarea mea si sa scoateti posterele respective.


Imi pare rau sa te dezamagesc dar nu voi scoate acel avatar.

Este optiunea mea de a pune acolo ce vreau.

Asta nu inseamna ca indemn/oblig pe cineva sa voteze ce vreau eu.

Este pur si simplu optiunea mea.

Si inca ceva,nu cred ca este asa de important ce poza am acolo,ci mult

mai importante sunt informatiile pe care le putem schimba intre noi ,sa ne

putem ajuta, chiar fara sa ne cunoastem personal.
_Constantin_
QUOTE(HORIA100213)
Revin cu o oarecare intarziere (determinata de o excursie in strainatate) cu preturile reviziei la 15.000 km, revizie efectuata acum circa doua saptamani. Ulei, filtru ulei si filtru polen plus manopera egal 530 RON, inclusiv TVA. Sincer, regret ca am schimbat filtrul de polen. Chiar in timp ce il schimbau ( si nu era cine stie ce de murdar), mecanicii imi spun ca filtrul nou nu e cu carbon activ. Si asta la 130 RON bucata, fara TVA! Nu pot sa spun ca nu au fost amabili, dar la cei 50 RON pe care i-am bagat in buzunarul lor (la propriu) era de asteptat. Sunt putin dezamagit. Totusi, m-a impresionat faptul ca notau seria filtrelor de ulei (si la cel vechi, si la cel nou). Oricum, dotarea tehnica a service-ului din Oradea este precara (pt. a nu spune mai mult).


Am o intrebare: cum adica filtrul cel nou nu mai e cu carbon activ? Cel cu care vine masina era? Cel care a fost pus acum e original Toyota?

Apropos de Mont Blanc, a fost un incendiu mare acum cativa ani si de atunci tunelul e monitorizat la sange.

Am patit si eu ceva similar doar ca in Ungaria, dar la mine a fost un ghinion fantastic. Am ratat un exit si am dat cu spatele cca 50 m unde ma astepta binevoitor un politist care mi-a retinut 100 euro... pe romaneste. Fara amenda, fara acte, fara poza, ROMANESTE. Deci si la ei se da spaga.

Referitor la mizeria din insorita europa ... la voi acolo in Nord tot timpul a fost altfel, la noi inca mai e mizerie si praf dar nu in cantitatile de altadata. Oricum cred ca Italia este exacta asa cum o descrii, daca au plecat tiganii nostrii acolo, trebuie sa-i fi atras ceva, nu? beer.gif
HORIA100213
Cred ca se impun cateva precizari vis-a-vis de pozitia mea. Dupa ce am citit sute de posturi pe acest forum (cel putin), am o anumita simpatie pt. majoritatea celor care posteaza. Aici am avut senzatia ca scriu alaturi de oameni cu care impartasesc o pasiune comuna, cea pt. masina mea. Intr-o tara in care anormalul este regula, acest forum mi s-a parut ceva deosebit tocmai prin normalul afisat: discutii despre masini si lucruri legate de masini. Punct.

Ca jurnalist, am avut ocazia sa intervievez o buna parte din indivizii pe care ii vedeti astazi la televizor. In campania electorala din 2004, am avut interviuri cu Basescu&Tariceanu, cu Geoana, Athanasiu plus o gramada de politicieni locali. In perioada respectiva, lucram ca redactor coordonator pe sectia politica la Jurnal bihorean.

Dragii mei Constantin si Sorin, ma credeti daca va spun ca intre Basescu si Nastase sau Geoana sau cine vreti voi din clasa politica actuala (ma refer la lideri) nu exista diferente de fond?! Nu, nu ma credeti, pt. ca e foarte greu pt. cineva cu convingeri ferme sa accepte ca lucrurile stau altfel.

De ce am sustinut FARA POLITICA?! Pt. ca acesti politicieni, indiferent cum se numesc, nu merita energia noastra, a romanilor. Chiar daca pozeaza in luptatori anticoruptie sau in mari lideri de stanga, sunt la fel de corupti. Si unii, si altii. In presa avem o vorba: daca vrei sa depistezi sursa coruptiei, trebuie sa cauti finantatorii. Aveti idee cat costa o campanie electorala pt. alegerile parlamentare si prezidentiale?! Daca va spun ca depaseste lejer suta de milioane de euro, ma veti crede? Ca unul care am vazut facturile emise de Jurnal bihorean atat pt. alegerile locale, cat si pt. alegerile generale, am putut sa-mi fac o idee clara. Sorin si Constantin, credeti voi cumva ca Alianta si Basescu au avut banii din cotizatiile membrilor de partid?! Cred despre voi ca sunteti oameni inteligenti, asa ca nu raspundeti cu DA.

Sa nu ma intelegeti gresit. Nu incerc sa va schimb sau sa va influentez opiniile politice. Dar, pt. ca va simpatizez, va dau un sfat: nu fiti atat de radicali in opiniile voastre. Nu va lasati folositi. De asta au nevoie politicienii: de energia voastra, de patima voastra. Faceti-va niste calcule: nu ar fi mai bine pt. voi si familiile voastre sa folositi aceasta energie pt. propria prosperitate?! Eu zic ca DA.

Basescu sau Nastase sau Geoana sau Tariceanu nu mai pot da nimic romanilor. Bancile sunt private, telecomunicatiile si petrolul la fel, idem majoritatea fabricilor si industriilor. In scurt timp, se vor spala pe maini si de pensii, prin introducerea obligativitatii pensiilor private. De ce credeti ca leul nu a cazut de doi ani si jumatate de scandal?! Pt. ca politicienii nu mai au parghiile pt. a influenta semnificativ economia.

Am sa va spun un lucru pe care, probabil, nu il cunoasteti. In presa se da acum o lupta intre doua curente de gandire diametral opuse. Primul este cel clasic, cu care sunteti obisnuiti, si pune accent pe politicieni si dezvaluirea de informatii socante, dar NEDOVEDITE. Acest curent este inspirat din presa de tip francez, lipsita de rigurozitate si cu o slaba deontologie. Al doilea, pe care il sustin si eu, promoveaza presa de tip anglo-saxon, in care circa 75% din continutul editorial vizeaza subiecte economice sau inrudite. Deosebirea majora este ca NU se scriu articole fara dovezi. Acum aveti o explicatie pt. ceea ce vedeti astazi in mass-media romanesti. Atacuri grave, la adresa tuturor, in functie de patroni, dar FARA dovezi, in majoritatea cazurilor.

Daca ati fi postat un poster cu voi, cu familia voastra, cu copiii vostri sau orice altceva care este al vostru, as fi spus: DA, domnule, uite lucruri normale. Dar, Constantine si Sorine, un poster cu Basescu?! Nu vreau, credeti-ma, NU VREAU sa va jignesc, dar chiar aveti nevoie de un tatuc, fie el si de dreapta?! Eu nu am nevoie, sunt om liber, si la orice politician ma uit cu dispret. Nu au fost capabili sa faca nimic in viata profesionala si s-au refugiat in politica. Eu sunt, alaturi de alte milioane de contribuabili, cel care le platesc salariul si privilegiile, iar ei sunt niste angajati nenorociti, hoti si escroci.

Vreti sa ramaneti cu posterul cu Basescu?! E treaba voastra, alegerea voastra. Dar NU merita. Si cu asta am incheiat cu politica. Vreau doar masini.
HORIA100213
Da, filtrul din echiparea originala era cu carbon activ. Noul filtru nu mai este. Au spus ca nu au filtru cu carbon activ. Ca aspect, este identic cu vechiul filtru. Nu stiu daca filtrele sunt produse de Toyoya. Pare mai logic sa provina de la furnizori autorizati.
_Constantin_
Mai bine asa. Din cei care au avut probleme cu discurile ... voi cand auzeati zgomotele alea?
Ciprian102263
salut baieti.
ma numesc Ciprian si sunt din Galati. Am un Avensis 2.0 d cumparat acum 2 sapt de care sunt foarte multumit. Tin sa precizez ca am citit toate cele 70 si ceva de pagini de pe acest forum inainte sa o achizitionez. E Pacific Blue cu interior negru....mie sincer imi place (mai ales ca nu am vazut pe la noi albastre). am 1500 km deja pt ca m-am grabit sa scap de rodajul ala de 1000.
Am si eu cateva nelamuriri pentru voi astia mai vechi:
1. la sistemul audio care vine cu masina nu reusesc sa schimb folderul de unde citeste mp3urile.....am facut mai intai un folder si dupa aceea am mai scris unul
2. se pot activa comenzile audio ale masinii?? am citit in carte ca sunt pt radio cd
3. pt senzorul de ploaie care pozitie este indicata wind sau auto...
bebelacus
pt benzinari un sfat, bazat pe experienta personala. benzina cea mai buna OMV 100. la masina anterioara mi s-a aprins un martor si ma trimitea sa verific motorul la service, ba chiar manualul imi spunea sa nu mai merg si sa iau legatura urgent cu mecanicii. aia la opel mi-au zis ca e sigur catalizatorul sau alte porcarii, in schimb, altul, dupa ce m-a intrebat daca amsina merge altfel sau i-a crescut consumul, mi-a recomandat sa-i fa un plin de benzina buna. pina atunci bagam numai 95 sau 98. i-am facut un plin si apoi, dupa un timp, s-a stins si becul. am mers numai cu omv 100 si dupa vreo 3 schimburi a inceput sa se simta. zgomotul a scazut simtitor si s-a transformat intr-un bazait mai placut urechii, demaraj si reprize mai bune, iar consumul a scazut cu 1 litru. media era in jurul a 10.5 dupa care n-a mai trecut de 9.5. pina am vindut-o am mai facut vreo 10,000 km dar nu am mai bagat decit de 100. cred ca pina la urma iesi mai ieftin.
daca bagati, asteptati sa faceti vreo 3-4 plinuri pina la a vedea ceva rezultate.
o alta chestie, valabila si pt diesel, incercati sa nu mergeti cu rezervorul aproape de limita; stati cu el cit mai plin. eu unul, cum scade sub jumatate, fac plinul.
Colonelu'
Pt Horia, in special, dar si pentru ceilalti

Noile norme ecologice adoptate pe glob au impus schimbari majore in foarte multe sectiuni, cu implicatii in multe domenii.

In sectorul auto, printre primele produse ecologice au fost placutele de frana, unde a trebuit inlocuit azbestul (undeva prin anii '98).
Din pacate, incapatanarea celor de service de a participa la cursurile de perfectionare organizate de foarte multe ori gratuit de catre importatorii de piese auto, cu traineri de la firmele producatoare care le importa, face ca si la ora actuala sa se mai raspandeasca inca tampenii de tipul: "nu am avut placute originale si v-am inlocuit cu unele neecologice" (replica a mecanicilor de la Subaru-Radacini).

Una din masurile recente este aceea a scoaterii solventilor pe baza de diluant din prepararea vopselelor. Rezultatul - il vedeti pe propriile masini.

O alta masura luata incepand cu inceputul lui 2007 este si aceea a scoaterii substantelor periculoase din toate produsele electrice si electronice - normele RoHS ( http://fr.wikipedia.org/wiki/Directive_RoHS ).
Unul din domeniile unde plumbul se folosea "din greu" era cel electrotehnic. Mai exact, fludorul (sau cositorul) folosit la lipirea circuitelor.

Ganditi-va ca toate aceste masuri care au fost luate pentru imbunatatirea calitatii vietii pe pamant, au un impact major asupra buzunarului nostru (generatiile de sacrificiu biggrin.gif - parca ne este cunoscut termenul, nu-i asa?) pentru ca trebuiesc schimbate toate tehnologiile si utilajele (cateodata) care erau folosite pana acum.
HORIA100213
Mda, mi se parea mie cam slaba vopseaua. Auzisem eu ceva despre solventi, dar nefiind specialist n-am asimilat cum trebuie informatia. Multumesc pt. lamuriri, Valentin.

Constantine, in momentul de fata am circa 21.000 de km si pot sa-ti spun ca placutele de frana mai scartaie din cand in cand(rar, de altfel). Absolut aleator, dupa reguli pe care nu am reusit sa le identific. Zgarieturile de pe discuri parca s-au mai estompat. Adevarul este ca nu le-am mai dat nici o importanta dupa ce am constatat ca masina franeaza bine indiferent de situatie si ramane stabila pe traiectorie.

Chiar zilele trecute am avut ocazia sa le testez din nou eficacitatea. Conduceam un pic cu capul in nori, iar sotia a sesizat faza si m-a atentionat ca individul din fata franeaza cam brusc. Desigur, a strigat, nu mi-a soptit, iar eu, nitel panicat, am franat brusc, desi am constatat ulterior ca nu era cazul. Ce de zgomote si caraituri, frate, dar a intepenit masina. Inutil sa adaug ca motorul s-a oprit. Evident, n-am mai apucat sa apas si ambreiajul. Noroc ca masina din spate era la o oarecare distanta de noi. Sotia a comparat reactia Toyotei cu o pisica care isi scoate ghiarele. Mi s-a parut plastica imaginea.

Apropos de benzina, de cand am masina alimentez doar cu OMV 100 (cu exceptia drumurilor prin strainatate, cand am bagat benzina de toate natiile). Nu stiu ce inseamna problemele si chiar daca 1 l de OMV 100 a ajuns la 4,07 lei, voi continua in acelasi fel. Nu are rost sa ma zgarcesc la tarate si sa platesc dupa aceea reparatii la motor pt. ca am alimentat cu benzine de proasta calitate.
Han.solo
Valentin, dar chiar nu exista solutii ecologice de vopsit similare calitativ cu cele neecologice?
Mi se intampla de multe ori sa vad masini sh a caror vopsea arata IMPECABIL comparativ nu doar cu masina obosita a mea, ci si cu masinile noi, expuse in showroom. Banalele zgarieturi din alveola de la manerul portierei, etc, nu exista. Si sunt masini care au venit pe roti din Germania, nu cu TIR-ul, expuse pe strada, in praf, etc.
Ma intreb si cine au fost meseriasii care le-au vopsit. Pentru ca m-am uitat cu atentie si nu am vazut diferente de culoare, asa cum te-ai astepta la o masina vopsita ulterior, nu de fabricant. Chiar ma gandesc ca dupa expirarea garantiei sa caut un meserias in asta...
drabisan
Dupa 10 zile si 4000 de km facuti...nu am nici o noutate smile.gif
Masina a mers doar perfect. Nici cea mai mica urma de problema.
Am facut 6 plinuri, 4 cu 95 si 2 cu OMV 100.
Cu 95 mi-a papat 8,1. Cu 100 8.9.
Nu am calculat decit la mers pe autostrada, cu cruise la 140.
Diferenta de consum are si un avantaj - masina clar se infige mai bine de la turatii mai joase.
In rest, stiti si voi la fel de bine: avem o tara minunata, pacat ca e condusa de prosti. Era o reclama in Ungaria prin care ei se laudau ca dau in folosinta 150 de km de autostrada in 2007.
150km/2007! Or auzi si timpitii aia de la noi care se duc cu elicopterul sa dea in folosinta 40 (patruzeci) de km de autostrada in 2007? In conditiile in care urmatorii km vor fi gata abia in 2009?
Si un PS: navigatia isi face TOTI banii cind iesi din zona in care te plimbi des. Cum o fi gasit Columb America? Eu nu as fi gasit hotelul decit dupa vreo juma' de zi de plimbat in oras!
drabisan
QUOTE(HORIA100213)
Dragii mei Sorin si Constantin, sa inteleg ca daca voi pune si eu un poster cu spuneti DA pentru Basescu nu va veti simti jigniti, nu?! Sincer, putin imi pasa daca individul este demis sau nu, daca traieste sau nu sau daca mai vinde inca trei flote ori castiga 15 alegeri. Credeam insa ca aici e un forum in care discutam despre masinile noastre si nu facem propaganda politica. Ne dati si noua permisiunea ca macar pe masini.ro sa nu mai fim nevoiti sa inghitim povesti cu si despre politicieni?! Si, va rog, nu ma acuzati ca sunt pesedist sau penelist sau mai stiu eu ce. Intamplator, sunt jurnalist si m-am saturat ca de mere padurete de clasa politica fosta, actuala si viitoare. Imi apar doar dreptul de a fi un cetatean normal, intamplator si proprietar de Avensis, care schimba opinii cu alti proprietari de Avensis.

Va rog foarte mult, fara politica. Nu aici este locul pentru asa ceva. Sper sa intelegeti la modul civilizat solicitarea mea si sa scoateti posterele respective. Sincer, ma jignesc si imi aduc aminte ca romanii traiesc prea intens viata politica, spre paguba propriilor buzunare. In rest, va doresc numai bine si va asigur ca va respect dreptul de avea orice optiuni politice doriti, dar va rog respectuos sa nu le promovati pe un site dedicat masinilor.


Faine de tot comentariile tale. E politically-corect faza cu "ne irosim energia pentru politica". DAR:
- nu stiu citi sintem fani Basescu, dar in mod cert multi sintem anti-psd (nu cred ca e nevoie sa ma argumentez)
- da, ne place sa ne amagim cind un politician, din aceiasi tagma cu ceilalti politicieni, ne amageste cu ceva pe care il simtim aproape
- personal simt ca in RO s-a schimbat ceva din 2004. Si nu vreau din nou psd-ul la putere. Aia nu au facut nimic 14 ani!
- DA! L-as vota cu ochii inchisi pe unul de s-ar apuca sa faca autostrazi in RO. REPEDE!

Frumoasa ar fi o societate ca aia din Solarienii, dar sintem nevoiti sa traim in mizeria politica actuala, iar unul care mimeaza schimbarea e infinit mai aproape de noi decit unii care ne dispretuiesc pe fata.

Sper sa nu mai apara discutia asta pentru ca or ni se stearga posturile.
_Constantin_
QUOTE(Han.solo)
Valentin, dar chiar nu exista solutii ecologice de vopsit similare calitativ cu cele neecologice?
Mi se intampla de multe ori sa vad masini sh a caror vopsea arata IMPECABIL comparativ nu doar cu masina obosita a mea, ci si cu masinile noi, expuse in showroom. Banalele zgarieturi din alveola de la manerul portierei, etc, nu exista. Si sunt masini care au venit pe roti din Germania, nu cu TIR-ul, expuse pe strada, in praf, etc.
Ma intreb si cine au fost meseriasii care le-au vopsit. Pentru ca m-am uitat cu atentie si nu am vazut diferente de culoare, asa cum te-ai astepta la o masina vopsita ulterior, nu de fabricant. Chiar ma gandesc ca dupa expirarea garantiei sa caut un meserias in asta...


Faza e ca poti sa folosesti si tu la masina ta un polish profesional si iti garantez ca vei vedea diferente, mari. EU am vazut masini pe care nu dadeai 2 lei iesite din FHL ( un astefel de atelier de la noi din Craiova)si aratau ca noi, fara exagerare.
M A R I A N
QUOTE(drabisan)
L-as vota cu ochii inchisi pe unul de s-ar apuca sa faca autostrazi in RO.


La meseria pe care o am eu, mi se rupe de ce partid sau persoana conduce Romania. Dar trebuie sa recunosc ca as merge sa-l votez cu ochii inchisi pe unul care in 2-3 ani ar face autostrazi macar ca in Ungaria.
Legionaru'
QUOTE(bebelacus92825)
pt benzinari un sfat, bazat pe experienta personala. benzina cea mai buna OMV 100.


Sunt de aceeasi parere.
Insa multi sustin ca NU!
bebelacus
referitor vopsele ecologice si calitate, vopsele bazate pe apa si alte alea. toate vopselurile din industria auto sint water based si ecologice. nimeni nu-si mai permite sa se dea gorila-n dud cu puritanii astia ecologisti. nu exista nimeni din cite ati observat care sa nu puna in prezentarea firmei, inainte de toate, protectia mediului si grija fata de sistem. ce fiabilitate, ce masini indestructibile! nu, tata! e politic corect sa te dai ecologist, poate chiar sa se tina de cuvint, dar asta e directiva pe plan mondial. si nu numai in domeniul auto.
calitaea vopselei tine de furnizor, tehnica de vopsire cred ca e cam aceeasi pe la toti in ziua de azi. mici ciobituri apar tot timpul dar la unele masini mai des.
experienta personala: Golf 4, Vectra C si Rover 75 fara ciobituri, cu un mare plus pt Vectra, calitate foarte buna, luciu care se pastreaza pina la 70,000km fara polishari si ceruit.
Peugeot 307 plin de ciobituri pe capota si chiar vreo citeva pe portiere.
Avensisul il am de doar 4 luni si 9000km si nu ma pot pronunta. o nota foarte buna, cea mai buna o dau avensisului pt culoarea mea. e argintiul ala pe care il stie toata lumea (sint fan al masinilor argintii). credeti-ma, exista argintiu si argintiu. nuanta mai frumoasa ca asta si un aspect calitativ, lucios, parca ar mai avea un strat de lac peste, eu nu am mai vazut la altii. nu ma bag la celelate culori care pot fi la acelasi nivel dar argintiul asta le-a reusit tare bine.
pt. calitate platesti; am vazut un documentar despre vopselurile de la Merscedes; toate modelele folosesc acelasi tip. era o chestie scumpa rau si cu niste microparticule care ii asigurau rezistenta mecanica si stralucire in timp mai mare ca la altii. probabil, se reflecta in pret.
Ferrari sustine ca au cea mai buna si moderna tehnica. Cert este ca dupa vopsire, toata masina e acoperita si cu un strat ceramic foarte subtire, incolor, iar ceramica, se stie; scratch proof!

In final, mai bag un sfat, tot din bagajul personal. l-am mai spus dar prinde bine. pt cei care isi mai curata masina prin interior sau macar isi mai sterg bordul si plasticele; eu unul urasc un volan soios si un plastic pe bord prafuit.
Incercati servetele pt copii! Dalin, Johnson etc. Nu au alcool, curata perfect, protejeaza, nu dau luciul ala oribil al siliconului, nu electrizeaza, nu atrag praful, se usuca repede. ce-i bun pt fundul bebelului e bun si pt masinutza mea. incercati si spune-ti impresii. Plus ca tot timpul ai nevoie sa te mai stergi pe maini si sa te cureti cind esti cu masina. sau sa te mai racoresti pe fata si gat. eu am tot timpul in torpedo un pachet de 80-90 servetele si ma tin citeva luni.
_Constantin_
bebelacus92825 si eu le folosesc dar nu mi-a placut ca unele lasa un fel de "crema", pentru maini si gat sunt super, eu iau din alea la bucata impachetate individual si le bag in gurile de ventilatie si sunt REEEECI cand am nevoie.

Am incercat solutia recomandata de Legionaru si merge super in interior si in exterior: Clin de geamuri. biggrin.gif
bebelacus
nivea si pampers sint cam grase, e drept.
Xalanx
In mod normal ar trebui sa alimentati cu exact benzina specificata de manual. In cazul nostru, 95. Benzina de >95 nu va va aduce beneficii vizibile. Luati de cititi aici pentru mai multe informatii:

http://www.carbibles.com/fuel_engine_bible.html
Legionaru'
In manual parca scrie "95 sau mai mare"
.
Xalanx
QUOTE(Legionaru')
In manual parca scrie "95 sau mai mare"
.

Da, in sensul in care nu e nimic rau daca pui benzina cu o cifra octanica mai mare. Dar este foarte probabil sa nu obtii beneficiile la care te astepti. Am verificat personal treaba asta si eu sincer nu observ nici un fel de diferenta semnificativa (parca la MOL 98 consuma mai mult decat la altele) si m-am lamurit citind si explicatiile de pe site-ul de mai sus. Foarte la obiect. Asa ca merg pe Petrom 95 (am o statie de la care fac plinul de ani de zile si e ok). Si MOL sau OMV. Niciodata RomPetrol sau altele.

LE: consum mediu 8.5 condus cam 40% in oras, 60% interurban. Ocazional cate o talpa, just for fun.
Legionaru'
Nu stiu ce sa zic.
La mine s-a simtit diferenta.
bebelacus
MOL ia benzina tot de la Rompetrol. indiferent ce ar spune altii, combustibilii de la noi sint inferiori calitativ. o stiu si inca o mai spun cei care mai ies cu masina din tara.
la o benzina buna se simte dar numai dupa citeva schimburi. daca esti cetatean german, sa zicem, n-ai nici o apasare sa bagi 95, fiindca e buna si ieftina, iar acea diferenta de calitate sa nu se simta prea mult. la noi, insa, diferenta dintre OMV100 si un Petrom 95 se simte bine de tot. Cei sceptici pot rabda si sa alimenteze vreo luna, constant , numai OMV100. de la primul schimb n-o sa se intimple mare lucru. Faceti citeva schimburi si veti vedea. alimentati si de la statii noi si care au flux mare de masini. nu lasati niciodata rezervorul sa se goleasca sau sa mergeti pe rezerva.
Legionaru'
La mine diferenta se observa dupa 3000 rpm.
De acolo OMV 100 trage mai bine decat decat altele.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.