Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis partea a IIIa
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42
drabisan
Buletinul de care zice Lucian exista:
Bulletin Details:
Bulletin File name:EG6020-TOY.pdf View File
i.Date: 5/1/2006
ii.Subject: ZZ ENGINE OIL CONSUMPTION REPAIR METHOD BY OPTIFIT ENGINE SHORT BLOCK
iii. Model: AVENSIS, CELICA, COROLLA, COROLLA VERSO, MR2, TOYOTA RAV4
iv. Area: Europe

Cred ca o sa mai dau 3 E pentru bunastarea natiunii sa aflu exact ce scrie in buletinul ala.

Si mi-a mai sarit in ochi un altul:
Bulletin Details:
Bulletin File name:EG6011-TOY.pdf View File
i.Date: 4/1/2006
ii.Subject: UNSTABLE IDLE
iii. Model: AVENSIS, COROLLA VERSO
iv. Area: Europe

Daca Vio se baga pe fir si ne spune si noua despre ce e vorba in cele 2 buletine, scutesc si eu 3 euro.
Daca nu, miine o sa mai fac o investitie sa-mi verific starea masinii pe baza buletinelor de la Toyota.

Nu de alta, dar 1 din cele 2 chestii de care m-am plins (range-ul) s-a rezolvat. Poate rezolv si problema cu scaderea turatiei (implicit vibratii) cind porneste ventilatorul radiatorului.
Lucian105562
QUOTE(alin94962)
Lucian, in general un motor solicitat peste limite sau aproape de maxim, va consuma mai mult ulei.
Parerea mea ca iti faci griji degeaba.
Pai daca in 2007 ajungem sa spunem ca un motor tine 50000 km, atunci fratilor eu vand masina si-mi iau bicicleta sau mai mult, merg pe jos...
Hai sa fim seriosi totusi si sa nu cadem in ridicol...


Problema a existat (vreau sa ma asigur ca nu mai este la modelele din 2007) si este cat se poate de reala (recunoscuta mai discret de producator), asa ca nu cred ca e nimic ridicol.

Nu stiu cum esti tu, dar eu cand ma gandesc ca la un an dupa ce-mi iese masina din garantie incepe motorul sa nu mai functioneze in parametrii si sa trebuiasca sa schimb blocul motor pe banii mei (costa peste 2000 euro) nu prea imi pica bine.. mai ales ca vreau sa aleg Toyota pentru fiabilitate. Din pacate nu ma pot orienta spre alt motor decat 1.8 benzina si vreau sa ma asigur ca nu o sa am probleme.

In buletin scrie clar ca schimbarea la motor este implementata inca din 2005, problema mea reiese din faptul ca peste tot in discutiile despre revizii la acest motor am vazut lumea vorbind de 4 litri de ulei, ceea ce nu se pupa cu teoria... de aici si intrebarile mele adresate celor cu motor de 1.8 sau reprezentantilor de service-uri.
alin94962
Eu nu spun ca problema n-a existat, spun ca e putin probabil sa ti se intample tocmai tie. Pai daca te uiti la problemele ivite pe parcurs la toate marcile, ajungi sa nu-ti mai cumperi nimic...

Si ca tot veni vorba de probleme, schimbarea bucselor de la bara stabilizatoare nu a inlaturat decat 50% din cloncanitul pe care eu il auzeam inainte. Pur si simplu sunt dezamagit si nu mai stiu ce sa cred.
Unde sa mai merg cu ea sa mi se puna un diagnostic real???
Ce sa mai schimb la ea ????
Cred ca baietii din service ma injura doar cand ma vad...
HORIA100213
QUOTE(Valentin-129)
Probabil ca ai vandut relativ repede masina, dpdv al numarului de km, si nu ai putut evalua daca s-au stricat sau nu acele amortizoare. Tija lor este facuta dintr-un otel extrem de dur si zgarierile nu se vad imediat. De asta recomand atentie la sfaturi.


Problema cu scartaitul la directia Loganului a aparut pe la circa 20.000 de km, ceva in genul asta. Toate cele patru amortizoare au fost schimbate in garantie la 48-49.000 de km. Atunci cand am verificat masina pe stand, s-a constatat o scadere a eficientei trenului fata/spate, unde mai aveam 48-50% pe fata si 57-60% pe spate. Dar amortizoarele nu aveau alte probleme.

Atunci am rationat astfel: daca tot trenul a ajuns la circa jumatate din eficienta, amortizoarele sunt praf. Asta inseamna ca nu mai am siguranta nici la franare. Normal, nu ar fi trebuit sa mi le schimbe pt. ca dpdv tehnic inca mai corespundeau, dar s-a rezolvat cu o mica "atentie". Am vandut masina la 69 de mii de km si ceva (aproape 70.000) si nu mai vreau Logan. E o masina fiabila, nu am avut probleme mecanice, electrice etc., dar are materiale de slaba calitate (chiar daca sunt rezistente la uzura) si este slaba ca siguranta activa si pasiva. Insa, pt. acel moment istoric din viata mea a reprezentat o buna alternativa, iar costurile de intretinere chiar sunt foarte mici comparativ cu ce exista pe piata. Un exemplu (fiindca tot te ocupi cu piesele de schimb si poate te intereseaza) - la revizia de la 60.000 de km am schimbat si facut urmatoarele urmatoarele:
1. Ulei
2. Filtru ulei
3. Bujii
4. Curea de distributie+rola
5. Placute de frana fata
6. Filtru aer motor
7. Ulei cutie de viteze
8. Desprafuit tamburi de franare spate
9. Verificata eficienta franarii pe stand

Pret total: 10.300.000 lei vechi. Pomana curata, dupa parerea mea, fata de preturile de la alte marci "populare".

Sunt perfect de acord cu tine in privinta placutelor de frana: conteaza enorm stilul de conducere. La revizia de la 15.000 de km cu Avensis, mecanicii mi-au spus, dupa ce s-au uitat la placute, ca vor rezista fara probleme pana la 65.000-70.000 de km, avand in vedere stilul meu de condus. Nici cu Loganul nu am avut probleme de acest gen. Ce-i drept, eu nu stau cu piciorul proptit pe frana atunci cand cobor pantele. Franez energic spre final si gata ( a nu se intelege violent).
HORIA100213
QUOTE(Lucian105562)
QUOTE(alin94962)
Lucian, in general un motor solicitat peste limite sau aproape de maxim, va consuma mai mult ulei.
Parerea mea ca iti faci griji degeaba.
Pai daca in 2007 ajungem sa spunem ca un motor tine 50000 km, atunci fratilor eu vand masina si-mi iau bicicleta sau mai mult, merg pe jos...
Hai sa fim seriosi totusi si sa nu cadem in ridicol...


Problema a existat (vreau sa ma asigur ca nu mai este la modelele din 2007) si este cat se poate de reala (recunoscuta mai discret de producator), asa ca nu cred ca e nimic ridicol.

Nu stiu cum esti tu, dar eu cand ma gandesc ca la un an dupa ce-mi iese masina din garantie incepe motorul sa nu mai functioneze in parametrii si sa trebuiasca sa schimb blocul motor pe banii mei (costa peste 2000 euro) nu prea imi pica bine.. mai ales ca vreau sa aleg Toyota pentru fiabilitate. Din pacate nu ma pot orienta spre alt motor decat 1.8 benzina si vreau sa ma asigur ca nu o sa am probleme.

In buletin scrie clar ca schimbarea la motor este implementata inca din 2005, problema mea reiese din faptul ca peste tot in discutiile despre revizii la acest motor am vazut lumea vorbind de 4 litri de ulei, ceea ce nu se pupa cu teoria... de aici si intrebarile mele adresate celor cu motor de 1.8 sau reprezentantilor de service-uri.


La motorul de 1.8 vvt-i se pun fix 3,5 litri. Este adevarat ca au desfacut un recipient de 4 litri, dar s-au ferit ca de dracu sa-l puna pe tot. Doar 3,5 litri. In alta ordine de idei, mecanicii mi-au spus ca e mai bine sa fie mai putin ulei decat sa fie peste limita maxima, altfel se duce catalizatorul.

Probabil ca eroarea cu 4 litri deriva din faptul ca se factureaza, este adevarat, 4 litri, chiar daca se pun doar 3,5 litri. Eu, personal, le-am lasat recipientul in care au ramas 0,5 litri de ulei. Pe principiul ca in ziua in care va trebui sa-mi fac probleme cu completarea uleiului la un motor pe benzina, adio Toyota. In nici un caz nu voi cara dupa mine ulei prin portbagaj!
HORIA100213
QUOTE(alin94962)
Si ca tot veni vorba de probleme, schimbarea bucselor de la bara stabilizatoare nu a inlaturat decat 50% din cloncanitul pe care eu il auzeam inainte. Pur si simplu sunt dezamagit si nu mai stiu ce sa cred.
Unde sa mai merg cu ea sa mi se puna un diagnostic real???
Ce sa mai schimb la ea ????
Cred ca baietii din service ma injura doar cand ma vad...


Ce spuneam eu de mecanicii patriei? Ca sunt slabi pregatiti si, cateodata, nesimtiti. Bine ca vand masini in Romania si se prefac ca nu vad ca daca poate aparea o probleme, atunci in frumoasa noastra tara va aparea cu certitudine. Mai bine si-ar face laboratoare de testari la noi si ar identifica toate problemele care pot aparea la un model.

Uite de asta trebuie noi sa invatam mecanica. Fiindca onor mecanicii nostri habar n-au sa identifice si sa rezolve cum trebuie problemele aparute.
_Constantin_
QUOTE(alin94962)
Eu nu spun ca problema n-a existat, spun ca e putin probabil sa ti se intample tocmai tie. Pai daca te uiti la problemele ivite pe parcurs la toate marcile, ajungi sa nu-ti mai cumperi nimic...

Si ca tot veni vorba de probleme, schimbarea bucselor de la bara stabilizatoare nu a inlaturat decat 50% din cloncanitul pe care eu il auzeam inainte. Pur si simplu sunt dezamagit si nu mai stiu ce sa cred.
Unde sa mai merg cu ea sa mi se puna un diagnostic real???
Ce sa mai schimb la ea ????
Cred ca baietii din service ma injura doar cand ma vad...


Mergi la bucuresti. Crede-ma. Am experienta unui service mic si fara pic de experienta. Sau daca vrei incearca la Pitesti. Eu unul sunt super multumit.

Referitor la placute ... stiu ce scrie pe ele dar de ce nu apar in lista de placute de la Bosch. Asta e nelamurirea mea? DAN poti sa ne spui mai multe. biggrin.gif
vio
Placutele BOSCH se reagasesc decat cand mashina vine din fabrica si decat la Toyota in magazie biggrin.gif cred ca sunt custom made biggrin.gif
vio
QUOTE(drabisan)
Buletinul de care zice Lucian exista:
Bulletin Details:
Bulletin File name:EG6020-TOY.pdf View File
i.Date: 5/1/2006
ii.Subject: ZZ ENGINE OIL CONSUMPTION REPAIR METHOD BY OPTIFIT ENGINE SHORT BLOCK
iii. Model: AVENSIS, CELICA, COROLLA, COROLLA VERSO, MR2, TOYOTA RAV4
iv. Area: Europe

Cred ca o sa mai dau 3 E pentru bunastarea natiunii sa aflu exact ce scrie in buletinul ala.

Si mi-a mai sarit in ochi un altul:
Bulletin Details:
Bulletin File name:EG6011-TOY.pdf View File
i.Date: 4/1/2006
ii.Subject: UNSTABLE IDLE
iii. Model: AVENSIS, COROLLA VERSO
iv. Area: Europe

Daca Vio se baga pe fir si ne spune si noua despre ce e vorba in cele 2 buletine, scutesc si eu 3 euro.
Daca nu, miine o sa mai fac o investitie sa-mi verific starea masinii pe baza buletinelor de la Toyota.

Nu de alta, dar 1 din cele 2 chestii de care m-am plins (range-ul) s-a rezolvat. Poate rezolv si problema cu scaderea turatiei (implicit vibratii) cind porneste ventilatorul radiatorului.



da ca mi zici de unde ai luat PDF urile poate scotocesc tot netu asta sa vedem , dar vad ca ei fac o referire generala la motoarele ZZ nu neaparat la 1ZZ ceea ce e mai grav


cand mi am cumparat Corolla avea cam jumatate de litru in plus in baia de ulei, sau mirat ai aia la primul schimb ca e prea mult ulei dar de asa am luat-o. daca faza asta e obligatorie pt Toyota io maine ma duc la ei cu buletinul printat si ii pun sa mi mai bage juma de litru moca .
vio
uite ceva legat de pdf

There is not a recall on the engines cos toyota want to keep the problem hush hush. There was an extended warrenty upto 5 years on zz vvt-i units (1.4 1.6 1.8) made from 2000 until 2002. Long term problems vary main problem is at some point the cat will become coverd in oil. If the level is left un checked big end bearings could fail due to lack of oil, engine would lock solid if oil runs out. The problem does get worse over time my corolla started at 25k with around a litre or so per 1000 miles by 50k it was using around 5 litres of oil per 1000-1500 miles. If your unsure weather you block has been changed or is effected toyota can tell you by giving them details such has reg, engine number etc. Has for percentage effected i could not say my dealer was doing 2 a week on average.



dar cate buletine sunt te ia durerea e cap , ai aia cu defectiune a controlerului elctronic de la sistemul VVT e ciudata ( asta apropo de Miezu dupa club ca stie el ) .
Ciprian102263
cine stie ce catastrofa de sofer era asta.. cum sa stai pana iti mananca 4 litri la 2000 km. doar sa fii nebun :bash:
Lucian105562
QUOTE(Ciprian102263)
cine stie ce catastrofa de sofer era asta.. cum sa stai pana iti mananca 4 litri la 2000 km. doar sa fii nebun :bash:


Depinde... eu din ce a zis omul inteleg ca el completa ulei nu ca i-a ramas motorul pe uscat. Poti fi multi alti factori cum ar fi problema cu service-urile, care uneori dau din umeri la unele probleme si te poarta incontinuu. Mai ales cand iti zic ca e normal sa consume max pana la 1L/1000Km cum de altfel am auzit ca scrie in manualul de utilizare al masinii.

Buletinul respectiv nu este unul de "recall" ci este unul de informare a dealerilor (adica care e problema si ce trebuie sa faca in caz ca vine un client care se plange de semnalmente), in care se zice ce modele pot fi afectate (se dau seriile si model numbers) si a aparut in 2006, modelele afectate fiind cele pana in 2005 Iulie parca. Deci va dati seama ca daca ai avut problema prin anul 2004-2005 e posibil sa nu obtii ajutor de la dealer decat daca te tii scai de ei si eventual ajungi pana la Toyota. Alternativa e sa completezi ulei ca dementul, din ce in ce mai mult smile.gif

As putea posta aici buletinul, dar nu cred ca e legal, cine il vrea sa-mi trimita un PM.
Eventual, cand ajung acasa o sa postez numarul de model si seriile de masini unde e posibil sa apara problema.

Ar fi interesant de stiut daca service-urile stiu de problema asta. O sa intreb cand mai trec pe la dealer.
HORIA100213
Subscriu, si placutele mele de frana sunt tot Bosch.
vio
deci ce scrie in buletinul ala e cam groasa zis eu . cine are motor de dinainte de datele specificate in TSB ul ala se cam prea poate sa dea de belea cu el . si deci cum ziceam si mai sus , trebuiesc baietii sa completeze in plus 0,5 litrii de ulei pt ca sa previi .
vio
DAN tu ne poti ajuta in prb asta cu consumul de ulei ?? o parere de la service? ei ar trebuii sa cunoasca prb asta .msk
drabisan
Tot acolo mai e un document interesant: EG6011-TOY.pdf.
Este vorba de scaderea de turatie la relanti, cind pornesc consumatorii electrici. Adica ce observ eu la mine cind porneste ventilatorul de la radiator. Si care implicit aduce niste vibratii ale masinii. Bine, se compenseaza aproape instantaneu de catre ECU prin cresterea turatiei.
Si totul se rezuma prin variatia turatiei la relanti, undeva intre aproape 600 de RMP si 800 de RPM, care se rezolva, zic ei, prin inlocuirea ECU-ului.
Valabil pentru Avensis ZZT250 fabricate inainte de ianuarie 2006.
Acuma, pe a mea scrie AZZT250(E), dar presupun ca se aplica din moment ce se comporta exact cum scrie acolo.
Of...
vio
pai da dar sa fie inainte de data de acolo (E) cred ca e indicativ ca e sedan dar nu conteaza asta ci de cat T 25 atat.
drabisan
Se incadeaza, a mea e in octombrie 2005. Si chiar, daca nu ar fi fost, se comporta exact cum scrie acolo.
Ce mi-e scirba e ca iar trebuie sa refac firul scurt ca sa accepte defectul plus ca dureaza de mori pina vine piesa.
Lucian105562
Am primit un raspuns oficial de la dealerul TgMures:

"Legat de problema consumului de ulei la motorul de 1,8 Avensis avem deocamdata un singur client la care a aparut aceasta problema la aproximativ 160.000Km.Daca un client are o masina care face parte din lotul afectat chiar daca a depasit perioada de garantie trebuie sa I se remedieze problema.

Din ceea ce ati scris dvs nu am inteles foarte bine daca doriti sa achizitionati un Avensis nou sau second-hand deoarece la modelul nou aceasta problema nu mai exista.Intradevar in desfasuratorul cu costurile de revizie la Avensis a intervenit o eroare deoarece intra 4.7 litri.
"

Deci cica intra 4.7 litri. Am cerut sa-mi trimita desfasurator corectat..
Cineva care are Avensis 1.8 din 2006 sau 2007 si a facut revizia de 15000km, poate confirma ca i-au bagat mai mult de 4 litri?
vio
am trimis si eu la TOYOTA Rom si astept raspuns , ce spune ei acolo e cam vag pt ca daca nu se strica nu ti schimba nimeni nimic.
_Constantin_
ba m-ati bagat in ceata de tot. La nici un motor pe benzina de pe Avensis nu se pun mai mult de 4 l ulei. Toti de pe aici am facut cel putin 3 revizii si la nimeni nu s-au pus mai mult de 4 L ulei.
drabisan
QUOTE(_Constantin_)
ba m-ati bagat in ceata de tot. La nici un motor pe benzina de pe Avensis nu se pun mai mult de 4 l ulei. Toti de pe aici am facut cel putin 3 revizii si la nimeni nu s-au pus mai mult de 4 L ulei.


Acolo scrie doar ca, celor care reclama problema, li se schimba motorul, iar noul bloc ia jumatate de litru in plus fata de cel original. Iti schimba si joja wink.gif
E destul de strinsa lista aia cu motoarele care au problema asta.

Iti dai seama cit ar dura sa-ti schimbe motorul, apoi iar un rodaj, cica de 1500km alea alea.
Si pe post de bomboana, schimbindu-se seria motorului, tre sa schimbi talonul.

Mai bine sa ne bucuram ca nu avem problema asta! Ca la ce ture vad unele din ele s-ar fi gasit unu sa zica de papat ulei la benzina, dar pina acum nu tin minte sa se fi plins cineva...
vio
dap si noi cum nu prea avem autostrazi sa ii dam goarna au scapat baietii wink.gif) . treaba e ca a mea avea cum am mai zis cam jumatet de litru in plus cand am cumparat-o...

talon ca talon , cartea de identitate , RAR tziganeala , ITP ... pai sunt cam multe motoare drabisan .... din 2000 incoace pana in 2005 toamna , tot ce e model ZZ.
_Constantin_
Aha am inteles acum. Eu i-am dat in 15.000 km de am scos untul din ea si nu a mancat un gram de ulei deci din privinta asta stau linistit.
vio
INTRBARE INTREBATOARE : pt cei cu avensis care si -au pus jante de aliaj, au schimbat prezoane sau piulitze la rotzi ??
HORIA100213
QUOTE(_Constantin_)
Aha am inteles acum. Eu i-am dat in 15.000 km de am scos untul din ea si nu a mancat un gram de ulei deci din privinta asta stau linistit.


Toate motoarele pe benzina consuma ulei. Mai exact, ard uleiul, deoarece acesta este folosit in proportie de 60% pt. racire si doar 40% pt. lubrifiere. Si eu am crezut ca tine, ca motoarele pe benzina nu consuma ulei. De fapt, consuma, dar in cantitati semnificativ mai mici decat motoarele diesel.
_Constantin_
QUOTE(vio70407)
INTRBARE INTREBATOARE : pt cei cu avensis care si -au pus jante de aliaj, au schimbat prezoane sau piulitze la rotzi ??


Cei care au tabla sunt obligati sa cumpere alte prezoane din motive evidente dar nu stiu daca cei cu aliaj originale care si-au schimbat jantele au trebuit sa ia altele desi ... tind sa cred ca DA.
_Constantin_
QUOTE(HORIA100213)
QUOTE(_Constantin_)
Aha am inteles acum. Eu i-am dat in 15.000 km de am scos untul din ea si nu a mancat un gram de ulei deci din privinta asta stau linistit.


Toate motoarele pe benzina consuma ulei. Mai exact, ard uleiul, deoarece acesta este folosit in proportie de 60% pt. racire si doar 40% pt. lubrifiere. Si eu am crezut ca tine, ca motoarele pe benzina nu consuma ulei. De fapt, consuma, dar in cantitati semnificativ mai mici decat motoarele diesel.


Nu am masurat cate grame a mancat dar verific des uleiul si joja arata acelasi nivel, din nou nu l-am masurat cu rigla dar din ochi mi-se parea ca nu a scazut aproape deloc. Poate m-am inselat. O sa incerc sa fiu mai atent.
drabisan
QUOTE(_Constantin_)
QUOTE(HORIA100213)
QUOTE(_Constantin_)
Aha am inteles acum. Eu i-am dat in 15.000 km de am scos untul din ea si nu a mancat un gram de ulei deci din privinta asta stau linistit.


Toate motoarele pe benzina consuma ulei. Mai exact, ard uleiul, deoarece acesta este folosit in proportie de 60% pt. racire si doar 40% pt. lubrifiere. Si eu am crezut ca tine, ca motoarele pe benzina nu consuma ulei. De fapt, consuma, dar in cantitati semnificativ mai mici decat motoarele diesel.


Nu am masurat cate grame a mancat dar verific des uleiul si joja arata acelasi nivel, din nou nu l-am masurat cu rigla dar din ochi mi-se parea ca nu a scazut aproape deloc. Poate m-am inselat. O sa incerc sa fiu mai atent.


Costache, nu asa se instaleaza paranoia?
Pai inteleg sa zica cineva ca a papat ulei cind i-a disparut un centimetru din joja. Dar pina la masurat cu rigla nu e cam mare distanta?

A mea e pe F-ul de pe joja, din noiembrie si vreo 9000 de km. Iti dai seama ca nu ma mai uit pina la revizia urmatoare.

Ia spune-mi mie, eu ce ar trebui sa fac la noua masina de firma, noua-nouta, nume absolut idolatrizat in RO, la care mi-au dat bidon de ulei si mi s-a spus sa verific si eu macar saptaminal? Nu mi-as lua-o in viata asta din cauza firmei si a combustibilului, dar imi bag fundul in masina asta cel putin zilnic si mai fac si ceva km. Si nu pot sa o las sa moara cind o avea ea chef...
HORIA100213
QUOTE(_Constantin_)
Nu am masurat cate grame a mancat dar verific des uleiul si joja arata acelasi nivel, din nou nu l-am masurat cu rigla dar din ochi mi-se parea ca nu a scazut aproape deloc. Poate m-am inselat. O sa incerc sa fiu mai atent.


In mod normal, nu trebuie sa sesizezi nici o diferenta deoarece in ulei mai intra si niscaiva benzina. Desigur, daca motorul are probleme, scaderea nivelului se va vedea si pe joja. Mecanicii de la Toyota mi-au povestit ca cele mai mari probleme le au cu masinile care efectueaza putini kilometri pe an. Ei spun ca baia de ulei este pur si simplu imbibata cu benzina, ca motorul nu poate sa-si faca jocurile normale si nu se realizeaza o ungere corecta etc. Mecanicii au mai afirmat ca pt. motor ar fi perfect daca ar merge mii de km fara oprire. O exploatare cu putini km, cu porniri dese, cu functionare redusa, astfel ca motorul nici nu apuca sa ajunga la regimul termic optim, este foarte daunatoare, sustin baietii de la service.

Cert este insa ca si motoarele pe benzina consuma ulei. Intreba-i pe mecanici la urmatoarea revizie si intreaba-i si de ce ramane nivelul de ulei constant daca se consuma din el. Vei primi acelasi raspuns ca mine.

In 23.000 de km, am verificat uleiul de vreo trei ori. Adevarul este ca nu prea ma intereseaza. La o adica, am senzor si mi se aprinde martorul luminos care imi indica scaderea presiunii de ulei. Nu cred ca e cazul sa incepem ca diselarii sa tot verificam nivelul de ulei. Spuneam numai de consumul de ulei la benzinare doar ca fapt divers.
_Constantin_
Va jur ca citesc de 2 zile ce discutati voi si am ajuns la concluziile:

1. Motoarele toyota mananca ulei.
2. Chiar daca mananca nu pot face nimic ca nu am cum sa vad.
3. Unele marci sunt de kko. Asta stiam si inainte biggrin.gif
4. Unii dintre voi sunteti muuuuult mai documentati decat mine.


Acum ideea e urmatoarea ... ar trebui sa-mi fac griji sau nu?
vio
daca scoate fum albastru , pana atunci talpa smile.gif oricum se da garantie la treaba asta smile.gif
Legionaru'
Stimati colegi, eu la masina mea nu am sesizat nici macar un consum de un gram de ulei. Si daca nici eu nu o "alerg" inseamna ca nu o mai alearga nimeni.

In ultimele 2 pagini,cred, au fost discutii de dragul de a discuta. blush.gif
Cred ca daca ati avea o problema mai grava(turbina cazuta, etc) ar curge valuri de sange pe forum.

Va doresc sa va bucurati de masini!
vio
pai stii tu cum e Legionare romanu , daca nu are de lucru isi face smile.gif
Ciprian102263
haideti fratilor ca nu consuma ulei. si chiar daca consuma este o cantitate infima nu ca la alte masini biggrin.gif
hai sa va intreb altceva. am vazut ca se comercializeaza camere de vedere pt dat cu spatele. a incercat cineva sa-si puna una???
oare ce fel de display trebuie??
nu ca nu as sti sa parchez dar ....blink.gif .... e ceva destul de cool (dar nu indeajuns de cool sa imi iau primera)tongue.gif
R_A_D_U
La 15 k nu aparea nici o diferenta pe joja de ulei. Acum am 25 k si e o mica diferenta. E normal sa pape ulei chiar si cele pe benzina. Nu cred ca e cazul sa ne agitam pentru ca e un lucru normal... daca papa in limitele bunului simt.
_Constantin_
Bai frati forumisti da-le naiba de camere si senzori... va spun sincer eu am primit senzori moca si acum regret ca i-am pus. Merg cand li-se scoala si nu sunt tot timpul exacti. Mai toate gaselnitele astea after-market sunt niste porcarii, am ajuns la concluzia ca daca masina vine cu ele bine, daca nu... invat sa traiesc fara ele. blush.gif
HORIA100213
QUOTE(_Constantin_)
Bai frati forumisti da-le naiba de camere si senzori... va spun sincer eu am primit senzori moca si acum regret ca i-am pus. Merg cand li-se scoala si nu sunt tot timpul exacti. Mai toate gaselnitele astea after-market sunt niste porcarii, am ajuns la concluzia ca daca masina vine cu ele bine, daca nu... invat sa traiesc fara ele. blush.gif


Vad ca te-au enervat rau senzorii astia. Ai avut probleme din cauza lor?
HORIA100213
Da, m-am lamurit cu scartaitul care aparea atunci cand urcam sau coboram din masina (de fapt, m-a lamurit seful de service). Este de la frana de mana. Am facut proba cu masina lasata doar in viteza. Bineinteles, scartaitul de mine nu s-a mai auzit. Inginerul mi-a explicat ca se aud cablurile, care sunt solicitate in momentul intrarii/coborarii in/din masina. Ce-i drept, eu am niste kg.

Desteptul de mine care a crezut ca a aparut o problema... Ce sa-i faci, omul cat traieste invata.
_Constantin_
Probleme... e mult spus. Pur si simplu sunt inutili acum dupa 1 an jumate de cand am masina si am invatat cat e de lunga sau lata si in plus au momente cand praful si apa ii pune in dificultate si imi dau informatii eronate.
Ciprian102263
voi astia care aveti xenoane aftermarket aveti si spalator de faruri de ala fake?
am inteles ca afara iti da amenda ca ai de astea naspa si nu din fabrica
Legionaru'
Ieri am fost la Bucuresti.
Pe ruta Craiova-Pitesti medie de viteza 85 km/h.
Autostrada Pitesti-Bucuresti medie orara 153 km/h.
In Bucuresti am ajuns cu un consum de 10.3%.
La intoarcere am fost mai bland si in Craiova am ajuns cu un cosum de 8.8%.
Masina s-a comportat exemplar.Dupa toata forja asta nu a consumat gram de ulei, asta ca sa fie lamurita o data pentru totdeauna problema consumului de ulei.

In Pitesti m-am vazut cu Sorin, am stat putin de vorba(45 minute),a facut cinste cu o cafea, la final ne-am urat de bine si am plecat fiecare la treburile lui.
vio
eu am primit un raspuns de la un oficial Toyota si ma lamurit mai mult decat era nevoie . asa ca stau linistit oricum problema e cunoscuta de ei asa ca nu va faceti probleme
Lucian105562
Vio, poti sa dai niste detalii, te rog?
Bogdan92964
Pun pe tapet iar calitatea vopselei (lacului). Am observat ca se zgarie extrem de usor. Ex: cu unghia, frecat cu pantalonii in care am chei smile.gif etc.
A pus cineva problema asta la service si daca da cum au rezolvat-o? Sau daca a rezolvat in alt mod rog detalii. Multumesc.
_Constantin_
Deci... azi de dimineata am ramas fara un cauciuc9 o pana care nu a putut fi vulcanizata si deci am ramas cu 4 pneuri ... Am luat rezerva care era noua, am pus-o pe fata si am mai cumparat un cauciuc sa nu raman fara reverva. Nu am gasit Michelin ca cele noi dar am gasit ceva si mai bun Bridgestone Turnanza ER300 la 310 ron, oferta la metro pt cine e interesat. O poza.
vio
H sau V?
S O R I N
Constatin.

Aceeasi problema mi s a intamplat la Grand Vitara,saptamana trecuta.

Nu zic ca am cautat cauciuc la fel de nu mai stiam de mine si l am gasit

tocmai pe la Constanta (noroc cu Popila biggrin.gif ).

Dar le am luat pe cele de pe spate si le am pus pe fata si cel nou cu cel

ramas bun de pe fata le am pus pe spate si le am reechilibrat pe toate.

Ce vroiam totusi sa ti spun ,anvelopele au oarece uzura si nu poti pune

unul nou pe fata cu cel vechi,din stiinta mea poate afecta la directie.

Am intrebat si eu in stanga si n dreapta si toti asa m au sfatuit.
_Constantin_
Pai pe fata acum am 1 Bridgstone nou si un Michelin nou( care era pe rezerva) si pe spate le am pe cele vechi care erau mai bune decat cele de pe fata. SORINE iti dai seama ca nu ma apucam sa pun aiurea. Sunt foarte pretentios la presiune si tipul si calitatea anvelopelor. Mi-se pare esential, alaturi de frane si directie, restul pot sa nu mearga foarte bine.

Vio indicele de viteza este V, H nu aveau. Am gasit niste Michelin la 370 ron cu indice H dar nu am luat ca mi s-a parut ca nu era acelasi model. Au fost mai multe vers de Primacy iar astea ieftine nu sunt acelasi lucuru cu cele care veneau pe masina( care le-am vazut la 570 ron). W nu ar avea rost pentru ca peste 270 kmh nu are cum sa mearga, as vrea eu sa poata dar nici in picaj nu prinde atat.


Sa ma explic, in AMS de luna trecuta e un test de pneuri si pe locul 1 a iesit anvelopa asta care am cumparat-o eu, avand niste scoruri super mari fata de concurenta. Ce m-a uimit e ca in jumatatea a 2-a erau penuri care sunt considerate bune ca Michelin, Vredestein samd. Oricum vi-le recomand cu toata caldura, sunt super misto, ca aspect si banda de rulare si "balonul", iar ca performante... daca nemtii zic ca sunt nr 1 ... eu ii cred.
biggrin.gif
vio
pai nu e vb de W dar sunt si H uri care tin doar pana la 210 , V 240 si W 270. io am gasit niste Dunloape Sport SP1 la 300 Ron si nush ce sa fac dac sa iau Dunlop sau altceva..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.