Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis partea a IIIa
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42
stanciu95476
pt legionarul:
acum 2-3 ani am pierdut cheia de la un rav 4, aceias tehnologie, aceias cheie de la valeo.
la toyota romania mi-au cerut ceva in jur de 4-5 sute de euro la vremea respectiva. asta a fost am facut-o si am platit si nici macar nu functionau butoanele de inchis deschis de pe cheie, pornea doar motorul.
dupa cateva saptamani am ajuns in magazinul bucur-obor la un stand unde se vand incuietori profesionale (chei multiplicabile pe baza de card si alte chestii din astea) si tipul de acolo mi-a zis ca imi facea cheia cu 100 euro, cheie tot de la valeo care va funtiona la fel ca si cheia initiala, adica si cu functia de telecomanda pentru inchiderea centralizata. nu am mai facut inca o cheie ca sa probez cele spuse de el dar merita incercat.
In cazul in care ajungi prin bucur-obor standul este la parter.
_Constantin_
Jantele toyota de 17 sunt 550 euro bucata sau chiar mai mult. Eu iti recomand sa cumperi niste jante de la un producator normal , OZ de preferat sau BBS dar nu cred ca gasesti model sa se potriveasca. Cu tot cu anvelope ajunde undeva la 1000 euro poate mai mult.

http://www.bmf-application.com/oz/einstieg.htm ... alegi una din optiuni si alegi masina, diamterul si modelul si iti arata cum va arata. Uite un exemplu.
stanciu95476
salut
intrebare: a montat cineva car kit bluetoot pe avensis? se poate folosi sistemul audio pentru redarea convorbirii?
se poate monta o intrare auxiliara la sistemul audio, am vazut ceva de genul asta la golf?
DAN
QUOTE(stanciu95476)
salut
intrebare: a montat cineva car kit bluetoot pe avensis? se poate folosi sistemul audio pentru redarea convorbirii?
se poate monta o intrare auxiliara la sistemul audio, am vazut ceva de genul asta la golf?

Dap.Te costa 300 euro+TVA,Nokia, montaj inclus
drabisan
QUOTE(stanciu95476)
salut
intrebare: a montat cineva car kit bluetoot pe avensis? se poate folosi sistemul audio pentru redarea convorbirii?
se poate monta o intrare auxiliara la sistemul audio, am vazut ceva de genul asta la golf?


Se poate la orice masina. Nu tine de masina de fapt, e vorba de ce conectori are sistemul audio. Si cred ca pina si logan-ul are.
Ca unul care vorbeste la telefon mult prea mult nu ti l-as recomanda. Eu am pe masina de la job si bluetooth si carkit normal (asa e kitul de la Nokia pe care l-am ales) si prefer carkitul pentru ca incarca si telefonul, plus ca aduce mult in plus la nivelul semnalului. Nu e elegant, recunosc, dar pentru mine e mult mai util. Partea proasta e ca nu gasesti carkit pentru toate modelele de telefoane si, daca iti schimbi telefonul ai cam pus-o...
Daca nu vorbesti mult, mai rentabila e o casca bluetooth. Mult mai ieftina, nu mai da nimeni jos plasticele prin masina ca la conectorul bluetooth sau la carkit (pot sa apara clasicele scirtiituri). Dezavantajul e ca si aia are acumulator, dar bluetooth-ul consuma putin si casca te tine zile bune, chiar saptamini...
Eu am in Avensis casca mereu. Si o incarc maxim 1 data pe luna!

Alegerea e exclusiv a ta. Am incercat doar sa iti transmit experienta mea de vorbitor la telefon smile.gif
Xalanx
QUOTE(Focuri106563)
QUOTE(Xalanx)
Nu stiu daca merge ca inca n-am incercat. Optiuni ascunse pentru Avensis:

should you want even more access to hidden stuff but proceed at your own peril:

Hold the info button in and whilst doing so turn the lights from off to on (not auto) and back to off 4 times until a menu appears. Do it again from the same menu and another set of options appears.


am incercat combinatii cu butonul de pe volan si cu cel de pe ceasurile de bord, nu am reusit sa accesez nici un meniu ascuns

care este butonul info?


Tot n-am avut cand sa incerc biggrin.gif:D:D dar se pare ca nu merge, au incercat altii.
Butonul info e ala cu care schimbi ce se afiseaza pe computerul de bord.
_Constantin_
Ba merge. Mie mi-a facut la Toyota si a facut-o din butonul ala de la ceas parca.
Ciprian102263
adica stai sa vaad daca am inteles: tii apasat butonul de sub ceas si aprinzi si stingi farurile de 4 ori???
_Constantin_
Nu. Alta e secventa, se pune contactul, sunt mai multe chestii, repet eu nu stiu exact cum a facut, a durat 2-3 min doar sa apese butoanele.
drabisan
http://toyotaownersclub.com/forums/lofiver...php/t58191.html

Vezi ca pus pe on nu inseamna pornit motorul.
Xalanx
Voi ati fost atenti? Nu e vorba de dezactivarea bip-ului de la centura, e vorba de meniurile ascunse.
Focuri106563
QUOTE(Xalanx)
Voi ati fost atenti? Nu e vorba de dezactivarea bip-ului de la centura, e vorba de meniurile ascunse.


eu credeam ca mipul de la centura se dezactiveaza de undeva dintr-un meniu ascuns. Nu e asa? cel putin la Constantin asa am inteles ca s-a procedat.
Xalanx
aia cu bipul de la centura se dezactiveaza altfel, da o cautare ca gasesti in topicul asta.
Focuri106563
dupa cum am promis, revin cu poze, avensis 1.8 luna LCA (difera insertiile din tapiterie si jantele sunt de culoarea ceasurilor din titaniu)

culoarea 1F8[/img]
Focuri106563
jantele
Focuri106563
QUOTE(drabisan)
http://toyotaownersclub.com/forums/lofiver...php/t58191.html

Vezi ca pus pe on nu inseamna pornit motorul.


am reusit sa dezactivez bipul, mersi


This gets rid of the noise but not the light!!
This is how you do it

Turn power on and set counter to "ODO"
Turn power off
Turn power on, within 5 seconds, press and hold the trip-reset button
After 10 seconds, fasten the seatbelt
Release the trip-reset button

.. the display should now change to "B-off", turn power off and release the seatbelt.

The alarm is now disabled. To enable it again, same sequence but push the trip button once again with the seatbelt fastened. The display shows B-on.
drabisan
Eu cu asta am reusit si sa scot bip-ul si sa-l pun la loc.
Aia cu meniurile ascunse face asta, mai face si altele, din ce am inteles. Dar eu nu am fost instare sa ajung la meniul ala si de aia am cautat si am gasit-o pe asta, care e cit se poate de simpla.

Oricum, eu am lasat-o sa urle ca ma distreaza cind incepe pasagerul sa se uite disperat wink.gif
Legionaru'
QUOTE(stanciu95476)
pentru legionarul: te rog spune-mi de unde pot achizitiona modulul confort sau da-mi codul lui ca sa pot sa-l caut eu. am montata pe masina o alarma matt care, am inteles, suporta un modul de ridicare a geamurilor si rabatare a oglinzilor.


Modulul este fabricat de un electrician de la Toyota.
Imi pare rau ca nu am sa iti dau niciun cod.
Focuri106563
QUOTE(Legionaru')
QUOTE(stanciu95476)
pentru legionarul: te rog spune-mi de unde pot achizitiona modulul confort sau da-mi codul lui ca sa pot sa-l caut eu. am montata pe masina o alarma matt care, am inteles, suporta un modul de ridicare a geamurilor si rabatare a oglinzilor.


Modulul este fabricat de un electrician de la Toyota.
Imi pare rau ca nu am sa iti dau niciun cod.


poti sa-l intrebi daca face si pentru altii si cat costa?

il platim ni-l trimiti si mergem cu el la toyota la noi sa-l monteze...

ce zici
drabisan
In ce tara traim...
Azi dimineata, in marea aglomeratie din Bucuresti, am vazut un Brabus - ala facut dupa C Class.
In primul episod din seria 11 de Fifth Gear incercau sa ajunga la 200 mile pe autoband cu el.
Ironie, azi, cei 2 cu cefe late si, cel putin cel din dreapta, cu bratara groasa de aur pe mina, stateau cu masina de 200.000E in trafic.

De ce om avea astfel de poporeni?
vio
drabisan .......................................................... intzelegi tu semnificatia.
HORIA100213
Excursie relaxata in weekend. 695 km in doua zile. Timp computer: 11 ore, 57 de minute. Adica, o medie orara de circa 58 km.

Consumul m-a lasat masca: 6,3 l/100 km. Cand am ajuns acasa, aveam inca un sfert de rezervor. Mentionez ca alimentez doar cu OMV 100. Pana acum, consumul mediu la stilul meu de condus se invartea la 8,7-8,9 l/100 km, bineinteles in afara. Avand in vedere ca media orara este doar cu 10-15 km mai mare (nu apuci bine sa accelerezi ca prinzi o coloana de tiruri sau intri intr-o localitate), ma gandesc serios sa-mi schimb stilul de condus. Plus ca e mult mai relaxant sa conduci lejereanu. Si mai sigur...
vio
apropo de consum , am fost ieri pana la tzara la cules de cirese si dus intors Buc - buzau . 110 - 120 bit + AC cam 70 % din timp consum de a 5.4 % , Corolla 1,4 VVt-i
Xalanx
QUOTE(HORIA100213)
Excursie relaxata in weekend. 695 km in doua zile. Timp computer: 11 ore, 57 de minute. Adica, o medie orara de circa 58 km.

Consumul m-a lasat masca: 6,3 l/100 km. Cand am ajuns acasa, aveam inca un sfert de rezervor. Mentionez ca alimentez doar cu OMV 100. Pana acum, consumul mediu la stilul meu de condus se invartea la 8,7-8,9 l/100 km, bineinteles in afara. Avand in vedere ca media orara este doar cu 10-15 km mai mare (nu apuci bine sa accelerezi ca prinzi o coloana de tiruri sau intri intr-o localitate), ma gandesc serios sa-mi schimb stilul de condus. Plus ca e mult mai relaxant sa conduci lejereanu. Si mai sigur...


Cu a patra la vreo 60-70 km/h in mod constant scoti consumul ala, e adevarat.
E mai sigur mersul asta... dar si cel mai plictisitor.
Watcher
QUOTE
Azi dimineata, in marea aglomeratie din Bucuresti, am vazut un Brabus - ala facut dupa C Class.
In primul episod din seria 11 de Fifth Gear incercau sa ajunga la 200 mile pe autoband cu el.
Ironie, azi, cei 2 cu cefe late si, cel putin cel din dreapta, cu bratara groasa de aur pe mina, stateau cu masina de 200.000E in trafic.

De ce om avea astfel de poporeni?

Pentru ca are nevoie de caii aia putere atunci cand transporta drogurile ca sa nu ii prinda politia, si pentru ca nu si-a permis mai multe masini smile.gif
Foarte simplu. blush.gif
Focuri106563
QUOTE(HORIA100213)
Excursie relaxata in weekend. 695 km in doua zile. Timp computer: 11 ore, 57 de minute. Adica, o medie orara de circa 58 km.

Consumul m-a lasat masca: 6,3 l/100 km. Cand am ajuns acasa, aveam inca un sfert de rezervor. Mentionez ca alimentez doar cu OMV 100. Pana acum, consumul mediu la stilul meu de condus se invartea la 8,7-8,9 l/100 km, bineinteles in afara. Avand in vedere ca media orara este doar cu 10-15 km mai mare (nu apuci bine sa accelerezi ca prinzi o coloana de tiruri sau intri intr-o localitate), ma gandesc serios sa-mi schimb stilul de condus. Plus ca e mult mai relaxant sa conduci lejereanu. Si mai sigur...


a mea tot 1.8 are doar 3 sute si ceva de km la bord dar la ultima iesire in afara orasului cam 110km(dus intors) a luat 8.7/100km cu AC pornit, mers lejer fara sa depasesc 3500ture/min

e normal? va mai scadea? benzina Lukoil 98
Xalanx
QUOTE(Focuri106563)
e normal? va mai scadea? benzina Lukoil 98


Da, la ambele intrebari.
DAN
QUOTE(Watcher)
QUOTE
Azi dimineata, in marea aglomeratie din Bucuresti, am vazut un Brabus - ala facut dupa C Class.
In primul episod din seria 11 de Fifth Gear incercau sa ajunga la 200 mile pe autoband cu el.
Ironie, azi, cei 2 cu cefe late si, cel putin cel din dreapta, cu bratara groasa de aur pe mina, stateau cu masina de 200.000E in trafic.

De ce om avea astfel de poporeni?

Pentru ca are nevoie de caii aia putere atunci cand transporta drogurile ca sa nu ii prinda politia, si pentru ca nu si-a permis mai multe masini smile.gif
Foarte simplu. blush.gif


Tare de tot explicatia data......=))) si din pacate, in mare parte adevarata
vio
dupa atatia ani voi nu ati invatzat inca ca , Politia amendeaza si prinde doare pe cine vor ei ? sau decat pe aia care nu au lanturi de ancora la maini si gat ???!!
_Constantin_
Watcher eu am o teorie mai religioasa asupra faptului... Anume, Dumnezeu le ofera sansa acestor indivizi care si in opinia Lui nu merita masinile, sansa sa moara mai repede, nu din dorinta de scapa pamantul de asemenea parzati ci ca sa se poata bucura si EL de prezenta si personalitatea lor delicioasa.

Consum: 8.7 in oras 300 km. 6.0 in Afara pana la Horezu si retur nici nu am vazut cati km erau. E cert ca motorul de 1.6 dupa ce se lasa consuma mai putin decat cel de 1.8 cu o conditie... sa nu te dai la el.

Eu 99 din timp conduc lejereanu cum zicea Horia si crede-ma e bestial. Relaxant si pt tine si pt pasageri desi intru imdeiat in transa daca vad in retrovizoare VW. biggrin.gif , n-am cum sa ma abtin.
drabisan
QUOTE(vio70407)
dupa atatia ani voi nu ati invatzat inca ca , Politia amendeaza si prinde doare pe cine vor ei ? sau decat pe aia care nu au lanturi de ancora la maini si gat ???!!


Vio, nu uita si de cefe...astia 2 de azi dimineata erau buni de dus la corida.
vio
am vazut si eu acea mashina aseara pe la fabrica de glucoza , coincidentza sau nu , dar nici nu m am uitat la cine o conduce ... din reflez daca vad BMW , Merc sau vreun Audi A6,8 sau Q sau ceva cu S nici nu ma uit macar la cine e in mashina , imi displac marcile astea la nebunie biggrin.gif .
S O R I N
QUOTE(_Constantin_)
desi intru imdeiat in transa daca vad in retrovizoare VW. biggrin.gif , n-am cum sa ma abtin.


Bey esti mare belea..... laugh.gif

Deci nu sunt singurul nebun pe aici ...... :clapping:
_Constantin_
Ma crezi sau nu... pana la pitesti fac si 2 ore daca nu e vreun pasat in preajma. Ma depasesc si biciclistii, nu-mi pasa. Am eu o goanga. Am avut-o de cand am luat carnetu si o sa o am toata viata. Nush de ce dar... de fapt stiu dar cu alta ocazie.
vio
QUOTE(drabisan)
QUOTE(vio70407)
dupa atatia ani voi nu ati invatzat inca ca , Politia amendeaza si prinde doare pe cine vor ei ? sau decat pe aia care nu au lanturi de ancora la maini si gat ???!!


Vio, nu uita si de cefe...astia 2 de azi dimineata erau buni de dus la corida.




Poate ca nu avea tetiere mashina de aceea este recomandata cefelor late wink.gif)
_Constantin_
Gresit, audi Q7 are tetiera si suport de ceafa, in standard.
HORIA100213
QUOTE(Xalanx)
QUOTE(HORIA100213)
Excursie relaxata in weekend. 695 km in doua zile. Timp computer: 11 ore, 57 de minute. Adica, o medie orara de circa 58 km.

Consumul m-a lasat masca: 6,3 l/100 km. Cand am ajuns acasa, aveam inca un sfert de rezervor. Mentionez ca alimentez doar cu OMV 100. Pana acum, consumul mediu la stilul meu de condus se invartea la 8,7-8,9 l/100 km, bineinteles in afara. Avand in vedere ca media orara este doar cu 10-15 km mai mare (nu apuci bine sa accelerezi ca prinzi o coloana de tiruri sau intri intr-o localitate), ma gandesc serios sa-mi schimb stilul de condus. Plus ca e mult mai relaxant sa conduci lejereanu. Si mai sigur...


Cu a patra la vreo 60-70 km/h in mod constant scoti consumul ala, e adevarat.
E mai sigur mersul asta... dar si cel mai plictisitor.


60 km/h in oras, treapta a IV-a, 80-100 km/h in afara, doar a V-a (mai mult 80 decat 100, pentru a fi mai exact). Profitat din plin de pante, unde am mers doar cu frana de motor pentru a obtine consum 0%. Dupa cum stiti, daca o scoti din viteza incepe sa manance 3-4 l%. In rampe, pe serpentine, unde aveam si paduri berechet (mai racoare, in consecinta), opream si aerul conditionat.

Fata de stilul meu uzual, sigur ca parea de pensionar, dar este foarte relaxant. Si, surpriza, am observat pe drum (abia acum!) ca multi adopta acelasi stil, chiar daca au masini care le permit muuult mai mult. Incep sa inteleg de ce. Dar ce placut e cand o calci, din cand in cand, la 5-6.000 rpm!
HORIA100213
QUOTE(_Constantin_)
...desi intru imdeiat in transa daca vad in retrovizoare VW. biggrin.gif , n-am cum sa ma abtin.


Nu sunt singur pe lume.
HORIA100213
QUOTE(Focuri106563)
a mea tot 1.8 are doar 3 sute si ceva de km la bord dar la ultima iesire in afara orasului cam 110km(dus intors) a luat 8.7/100km cu AC pornit, mers lejer fara sa depasesc 3500ture/min

e normal? va mai scadea? benzina Lukoil 98


Nu stiu nimic despre benzina Lukoil 98. De cand am masina, am alimentat in tara doar cu OMV 100. Consumurile obtinute de mine sunt valabile doar cu acest tip de carburant.

Faptul ca turatia nu e mare nu e un indicator foarte bun pentru consum. Incearca sa urci o rampa cu a V-a, la 2.500 rpm, si vei vedea un consum de speriat (si 15 l%). Important este sa ai o turatie constanta la drum intins, sa folosesti treapta potrivita in rampa si sa cobori pantele doar cu frana de motor, fara sa calci deloc acceleratia. Daca o scoti din viteza, nu mai ai consum 0! Trebuie sa fie in viteza!

Pentru a intelege mai bine treaba cu consumul, lasa o perioada setat computerul pe consum instantaneu. E cu adevarat util.
vio
consumul ala instantaneu este fatza de viteza relativa si in camera de ardere si in injectoare. ceva de genu asta .... dupa cate am intzeles eu , el este mereu acelashi ca arata 0.0L cand o ai in viteza este pt ca , cantitatea de benzina consumata fata de viteza de deplasare tinde la 0 si iti arata 0 si peste 95 -100 la ora dupa 3-5 sec daca o scoti din viteza. 0 litrii consuma decat daca ai motorul oprit .
_Constantin_
Horia... eu alergam la inceput si mi-am dat seama ca permanent e unu care e mai nebun ca mine si e dispus sa riste mai mult. Pe ruta craiova-pitesti e foarte aglomerat si aveam cred... 150kmh si vad in oglinda niste faruri disperate, era un Logan care fara sa exagerez avea 170kmh. Eu mai opresc cum mai opresc dar ala saracu trece instant in nefiinta. Si mai e un motiv crucial pentru care nu merg repede ... consumul. Inca nu mi-am revenit in totalitate de la vechea masina.

Ideea e ca daca rutele comune in zona noastra dureaza in medie 2 ore jumate 3 ore... daca mergi ca nebunu' ( peste 160 kmh pe judetene si 200 kmh pe autostrada) poate faci 2 ore, dar nici atunci nu e sigur. Prefer sa ajung la Buc odihnit, relaxat, nu transpirat de firca nelipsitului Logan din spatele tirului.
Watcher
Vio, tu nu citesti decat aria toyota pe forumul asta? tongue.gif:P bicycle.gif
Cred ca am discutat de vreo 3 ori pana acum si am explicat si am demonstrat si am si am ca intr-adevar la frana de motor consumul este 0. nu 0.1, nu 0.01 ci 0.

Pe f scurt: in loc ca motorul sa invarta rotile, rotile invart motorul datorita inertiei, acesta nu deschide deloc injectoarele. Consum 0 cand faci frana de motor.

Horia: in afara de consum, exista 2 probleme mult mai grave pt care sa nu mergi cu masina scoasa din viteza:
1) controlul asupra masinii
1a) nu pierzi timp sa bagi in viteza daca ai nevoie sa accelerezi
1b) am discutat si demonstrat ca e mai bine sa iei curbele cu motorul cuplat deact decuplat, deoarece cu motorul cuplat, rotile trag masina in directia dorit, pe cand cu motorul decuplat, inertia si forta centrifuga au mai multe de castigat, ajungand sa iei curbele mai 'larg'

2) alta discutie lunga a fost pe tema 'se strica cutia de viteze la mersul in gol?' cu rapsunsul 'DA' deoarece cutia de viteze incearca sa sincronizeze pentru a-1a, ori cel mai adesea ai viteze mult mai mari deact de a 1-a, plus ca e si in sensul invers, arborele secundar are o turatie mult mai mare si forteaza rulmentii respectivi nenatural.
drabisan
1. Costache, dar esti azi intr-o forma de zile mari!
2. Valabil cu viteza, nici eu nu o calc daca imi e frica de trafic, dar sint atitea diesel-uri care vor sa scoata fum, incit uneori nu ma abtin! Nu cred in prostia aia ca un diesel polueaza mai putin, si vreau sa o infirm;)
3. Pe tine te-a marcat Loganul ala...Cum m-a marcat pe mine renoul megan care scotea fuuuuuuum doar doar mi-o face fata...

E o placere sa citesti formul asta, dupa aproape 2 ani tot intru cit de des pot sa ma destind...
alin94962
QUOTE(Xalanx)
QUOTE(Focuri106563)

e normal? va mai scadea? benzina Lukoil 98


Da, la ambele intrebari.



Parerea mea ca nu! Un NU hotarat, cel putin prin prisma a ceea ce mi s-a intamplat mie. Asa mi s-a spus si mie, ca va scadea consumul dupa 5-6000 km...ceea ce nu s-a intamplat. Ba mai mult, am impresia ca a mai crescut si a ajuns pe undeva pe la 6.3 - 6.5 inafara, la o viteza de croaziera de cca 110 km/ora. Eu aici ma simt bine...Este adevarat ca daca fac acelasi parcurs cu 90 km/ora si folosesc frana de motor excesiv, ajung pe la 5.9-6.1 media, dar niciodata sub aceste valori. O fi a mea mai gurmanda. Folosesc doar Mol sau Mol Evo. Aaa, si am deja 31000 km, ceea ce va doresc si voua!!
alin94962
QUOTE(Watcher)
Horia: in afara de consum, exista 2 probleme mult mai grave pt care sa nu mergi cu masina scoasa din viteza:
1) controlul asupra masinii
1a) nu pierzi timp sa bagi in viteza daca ai nevoie sa accelerezi
1b) am discutat si demonstrat ca e mai bine sa iei curbele cu motorul cuplat deact decuplat, deoarece cu motorul cuplat, rotile trag masina in directia dorit, pe cand cu motorul decuplat, inertia si forta centrifuga au mai multe de castigat, ajungand sa iei curbele mai 'larg'



Si nu in ultimul rand, nu esti proprietar taximetrist de Dacia care sa opreasca motorul la semafor...Cam acelasi lucru e si cu rularea la punctul mort.
Legionaru'
Alin, eu cred ca ai un consum destul de bun.
Xalanx
Ai un consum foarte bun si in plus retine ca la absolut orice masina, consumul scade mai mult sau mai putin dupa cateva mii de km. Ca o medie, din propria experienta iti pot spune ca scade cam cu 1-2 litri.
alin94962
Sa spunem ca e un cosum in limita bunului simt... Atat si nimic mai mult. In oras in schimb, e Chicago sub teroare, ca sa parodiez un roman celebru. Ajunge si la 12% !!!

Am primit o masinuta noua de la firma. Este un Panda 4x4 multijet de 1.25 litri motorina. E grozava, atata doar ca are un rezervor de doar 35 l, iar in interior este...atat de stramta...In schimb, are o garda la sol de invidiat, pe bune...
V-am spus asta ca sa nu trec pe sectiunea Fiat, ca n-as mai scapa.
Oricum, o buburuza care-si merita banii. Ca sa nu spun ca in echiparea superioara are si spalator de faruri!!! Si nu uitati ca a fost masina anului 2004 in Europa!
vio
QUOTE(Watcher)
Vio, tu nu citesti decat aria toyota pe forumul asta? tongue.gif:P bicycle.gif
Cred ca am discutat de vreo 3 ori pana acum si am explicat si am demonstrat si am si am ca intr-adevar la frana de motor consumul este 0. nu 0.1, nu 0.01 ci 0.

Pe f scurt: in loc ca motorul sa invarta rotile, rotile invart motorul datorita inertiei, acesta nu deschide deloc injectoarele. Consum 0 cand faci frana de motor.

.



citesc si citesc . si daca injectoarele ar fi oprite ( miramas) s-ar oprii motorul de unde stie compu mahsinii cand e in viteza si cand nu ??plus ca ar dispare fenomenul asta de frana de motor pt ca nu s-ar produce fenomenul ....
HORIA100213
Imi aduc aminte si acum de instructorul auto: masina trebuie sa fie tot timpul intr-o treapta de viteza. Singura exceptie: cand astepti in coloana. Nu mi-a placut niciodata senzatia pe care o ai cand masina nu e in viteza: parca merge de capul ei. Si, bineinteles, in curbe e nasol. La o tractiune fata, de pe la jumatatea curbei accelerezi si te scoate la liman. Fizica elementara. Bineinteles, daca e in viteza...

Cum adica sa opresti motorul? Pai, e o prostie, deoarece la pornire consumi chiar mai mult combustibil decat daca motorul ar merge. Plus uzura, plus altele.

Sunt perfect de acord, Constantine. Intotdeauna se gaseste unul care risca nebuneste. Nu stiu cum e practica in sud, dar pe multe din drumurile din Ardeal e aproape imposibil sa scoti ziua o medie orara de 80-85 km. Cine spune ca scoate, incalca toate regulile de circulatie posibile si imposibile. Sigur, nu sustin ca ar trebui circulat cu 60 in localitati pustii, dar nici cu 140 km/h in miezul zilei! Si cum la noi e plin de drumuri virajate, serpentine etc., unde trebuie sa fii sinucigas sa depasesti fara vizibilitate coloane de tiruri... n-ai cum sa scoti mai mult de 70-75 km/h daca ai un pic de discernamant. Cea mai buna medie pe care am scos-o pe drumul Oradea-Cluj a fost, e adevarat, de circa 85 km/h, dar am mers noaptea, dupa ora 2, cand era practic pustiu pe drum.

Am publicat recent o analiza a accidentelor de circulatie din Bihor. Potrivit Politiei Rutiere, majoritatea accidentelor mortale sunt provocate de, citez, soferi tineri cu masini tari. Concluziile va apartin...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.