Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis partea a IIIa
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42
Han.solo
QUOTE(_Constantin_)
Faza e ca poti sa folosesti si tu la masina ta un polish profesional si iti garantez ca vei vedea diferente, mari. EU am vazut masini pe care nu dadeai 2 lei iesite din FHL ( un astefel de atelier de la noi din Craiova)si aratau ca noi, fara exagerare.


Nu stiu ce sa zic, daca aplica un lac mai bun decat originalul, e OK. Am spus ca vreau sa arate mai bine decat noua, vopseaua chiar de noua mi s-a parut prea ,,subtire". La nici o luna era plina de zgarieturi; a trebuit sa renunt la spalatoriile din oras si sa caut doar cele fara contact (OMV), ca dupa fiecare spalare apareau zgarieturi noi. :bandit:
Chestie care repet, la masinile sh pe care le-am vazut nu e cazul. Si nu vorbesc de culori deschise, ci negre...
MotorHead
QUOTE(Han.solo)
a trebuit sa renunt la spalatoriile din oras si sa caut doar cele fara contact (OMV), ca dupa fiecare spalare apareau zgarieturi noi.
ar trebui sa apara mai multe zgarieturi de la spalatoriile automate, periile alea nu sunt chiar fine
drabisan
QUOTE(Legionaru')
La mine diferenta se observa dupa 3000 rpm.
De acolo OMV 100 trage mai bine decat decat altele.


La capitolul asta si eu am simtit exact acelasi comportament. Masina clar se infige mai devreme cu 100 decit cu 95.
S O R I N
Apropo de benzina.

Eu am un fix.In oras pun numai de 95 (majoritatea km ii fac in oras ) si cand plec la drum mai lung bag Omv 100.

Zilele trecute am bagat normal de 95 neavand nici un plan de plecare din oras si am observat ca merge foarte bine. Inainte se simtea diferenta intre ele,acum nu...din contra parca merge si mai bine...si choar nu mi se pare... blink.gif Duminica am fost la Valcea la mall si am zis sa bag din nou de 95 sa vad intradevar daca este asa sau nu.Surpriza masina merge sau trage cel putin la fel sau chiar mai bine decat cu cea de 100.Am avut timp sa observ sigur sigur pe dealu neagru unde nu m a depasit nimic...
Cam ciudat oricum...si nu prea am explicatie.
Florin93627
Sunt si eu posesorul unui Avensis 2.2 D4D. Am 1850 km si as vrea cateva recomandari legate de rodaj. Pana acum am incercat sa nu depasesc 3000 rpm. Cand credeti ca pot sa testez masina? Adica sa urc in turatii pana pe la 4500.
vlademir68887
Eu cred ca poti sa ii dai drumul de acum. Pana intr-o mie de km se punea problema de rodaj. Poti sa o bagi si printr-un drum mai desfundat ca sa se aseze pe toate partile. La mine n-a mai zis nici pas dupa un astfel de drum.
drabisan
QUOTE(S O R I N)
Apropo de benzina.

Eu am un fix.In oras pun numai de 95 (majoritatea km ii fac in oras ) si cand plec la drum mai lung bag Omv 100.

Zilele trecute am bagat normal de 95 neavand nici un plan de plecare din oras si am observat ca merge foarte bine. Inainte se simtea diferenta intre ele,acum nu...din contra parca merge si mai bine...si choar nu mi se pare... blink.gif Duminica am fost la Valcea la mall si am zis sa bag din nou de 95 sa vad intradevar daca este asa sau nu.Surpriza masina merge sau trage cel putin la fel sau chiar mai bine decat cu cea de 100.Am avut timp sa observ sigur sigur pe dealu neagru unde nu m a depasit nimic...
Cam ciudat oricum...si nu prea am explicatie.


Pacat ca nu ne-am intilnit la alergat pe acolo.
Consumul cum ti s-a parut?
Mie, cu 100, imi papa sensibil mai mult...Dar parca am sismtit ca fuge o idee mai bine cea de 100. Trage de la ture mai mici. Cu 95 fuge bine de la 3500-3600, cu 100 parca misca de la 3200 incolo...
Florin93627
QUOTE(vlademir68887)
Eu cred ca poti sa ii dai drumul de acum. Pana intr-o mie de km se punea problema de rodaj. Poti sa o bagi si printr-un drum mai desfundat ca sa se aseze pe toate partile. La mine n-a mai zis nici pas dupa un astfel de drum.

La ce te referi cand zici "sa se aseze toate partile"?
HORIA100213
Cu OMV 100 esti aproape sigur ca benzina are macar cifra octanica 95. Cu benzinele de 95 comercializate in Romania, nu as fi asa de sigur. Cert este ca nici OMV 100 nu se mai importa din Austria, ci este livrata tot de rafinarii romanesti. La pretul pe care il cer acum pe 1 litru de OMV 100 (4,07 RON), presupun ca are macar 95. Cert este ca nu am avut niciodata probleme.
HORIA100213
QUOTE(drabisan)
Dupa 10 zile si 4000 de km facuti...nu am nici o noutate smile.gif
Masina a mers doar perfect. Nici cea mai mica urma de problema.
Am facut 6 plinuri, 4 cu 95 si 2 cu OMV 100.
Cu 95 mi-a papat 8,1. Cu 100 8.9.
Nu am calculat decit la mers pe autostrada, cu cruise la 140.
Diferenta de consum are si un avantaj - masina clar se infige mai bine de la turatii mai joase.


Nu stiu daca acest consum este relevant. Superioritatea unei benzine ar trebui sa se vada in special la mersul prin oras, cu multe accelerari si plecari de pe loc. Incearca sa mergi 1.000-1.500 de km cu OMV 100, majoritatea prin oras, si s-ar putea sa-ti schimbi opinia. Apropos, ce capacitate are motorul tau?
S O R I N
QUOTE(drabisan)
Pacat ca nu ne-am intilnit la alergat pe acolo.
Consumul cum ti s-a parut?
Mie, cu 100, imi papa sensibil mai mult...Dar parca am sismtit ca fuge o idee mai bine cea de 100. Trage de la ture mai mici. Cu 95 fuge bine de la 3500-3600, cu 100 parca misca de la 3200 incolo...


Am uitat sa specific ,chiar si consumul a fost mic.

In panta numai a 2 - a si a 3- a pana aproape de taierea "gazului"..

Chiar ma miram sa vad 8,5 maxim la cel mediu....chiar nu stiu ce sa zic...

QUOTE(drabisan)
Pacat ca nu ne-am intilnit la alergat pe acolo.


Sunt specialist pe drumul ala si chiar imi place cand prind pe vreunu cu motor asemanator si pot sa i demonstrez ce motoare face toyota...asta nu inseamna ca intrec masura. blush.gif
Colonelu'
@ Han.solo

Masinile SH pe care le-ai vazut s-ar putea sa fie din "epoca" cand inca se mai folosea diluant in vopseluri si nu integral pe apa ca acum (sper sa nu gresesc cu aceasta afirmatie de "integral").

Cat despre partea cu vopsirea intr-un atelier din RO, calitatea rezultata tine foarte mult de cat de bun este vopsitorul. Daca nu are "mana buna" ajungi sa plangi dupa banii dati.
Imi spunea un prieten mecanic, care a lucrat prin si prin service-uri in Germania cu contract, ca in una din dati trebuia sa se intoarca in tara dupa ce ii expirase contractul si ca sa mai faca un ban, a cumparat o masina usor lovita la capota. A gasit o alta capota si s-a dus la un vopsitor. Ala l-a intrebat: "Cum vrei sa ti-o vopsesc, ca pt Romania sau ca pt la noi in Germania?" El s-a gandit la pret si a cerut ca pt RO. Cand a ridicat capota de la vopsitor, s-a uitat foarte atent sa vada daca sunt probleme. Cu mare dificultate a gasit doua puncte minuscule, in rest - impecabila.
De curiozitate, a intrebat in final vopsitorul care era diferenta intre cele doua tipuri de vopsiri indicate. Neamtul i-a spus ca daca i-ar fi vopsit-o ca pt Germania, ii dadea 4 straturi de vopsea, asa i-a dat doar 2 straturi.
Restul concluziilor le trageti personal.

Normal ca la o masina pe care dai bani mai multi (adica face parte dintr-o clasa mai superioara) calitatea executiei si finisajului este mai buna. Totusi mai exista si exceptii. De curand am fost intr-un service la un alt prieten mecanic si acolo tocmai venise la un schimb de filtre un tip cu un Mercedes C-Klasse de prin 2002. Cand m-am uitat mai atent am vazut rugina si vopsea "umflata" care ascundea rugina pe dedesubt, la baza portierelor.
Intrebare retorica: Ce diferenta de pret este intre un Avensis si un C-Klasse? blink.gif
Xalanx
QUOTE(S O R I N)
Sunt specialist pe drumul ala si chiar imi place cand prind pe vreunu cu motor asemanator si pot sa i demonstrez ce motoare face toyota...asta nu inseamna ca intrec masura. blush.gif


Sa inteleg ca in Avensisul tau e galagie mare (5000+ rpm) cand mergi pe dealul negru? Sunt cateva linii cvasi-drepte de urcat la intoarcere spre Pitesti - nu ti s-a intamplat sa treaca pe langa tine vreun 2 litri TDI? As fi curios cum contracareaza avensisul de 1.8 benzina ditamai cuplul de 320 Nm in panta. Chiar si turat la greu...
Dan52141
QUOTE(Xalanx)
QUOTE(S O R I N)

Sunt specialist pe drumul ala si chiar imi place cand prind pe vreunu cu motor asemanator si pot sa i demonstrez ce motoare face toyota...asta nu inseamna ca intrec masura. blush.gif


Sa inteleg ca in Avensisul tau e galagie mare (5000+ rpm) cand mergi pe dealul negru? Sunt cateva linii cvasi-drepte de urcat la intoarcere spre Pitesti - nu ti s-a intamplat sa treaca pe langa tine vreun 2 litri TDI? As fi curios cum contracareaza avensisul de 1.8 benzina ditamai cuplul de 320 Nm in panta. Chiar si turat la greu...


nu stiu daca in cazul dieselului acel cuplu este si cel care se regaseste la roata si mie cu 1.6 mi s-a intamplat sa depasesc dieseluri cu mult mai potente chiar in panta (locul preferta DN-ul de la brasov spre predeal, in apropiere de predeal sunt niste pante super smile.gif ) nun spun ca la baza pantei plecau ca din pusca de langa tine dar in cativa zeci de metri le ajungeam si eram cu flash-ul pe ei smile.gif ... se dadeau pana la urma la o parte, chiar m-am mirat cand am depasit deaseluri destul de potente. Se pare ca am gasit explicatia tot pe acest forum cand cineva explica destul de convingator ca la diesel nu tot acel cuplu ajunge la roata ... si mai intervine si priceperea soferului, cunoasterea limitelor masinii, spre exemplu in mai toate curbele (relativ destul de largi) toti fara exceptie franau desi ar fi putut aborda acele viraje mai in forta fara frana ... banuiesc ca si Sorin isi cunoaste limitele masinii si limitele lui si de aceea are succes in fata uno masini mai puternice ... baiat bun Sorin ...smile.gif daca si-ar scoate si posterul din semnatura ar fi si mai bun ... parerea mea
Xalanx
Peste tot cifrele din specificatiile tehnice reprezinta puterea si cuplul la motor. Nu la roata. Cel putin eu asa stiu. Indiferent ca e diesel sau benzina. Tipii aia pe care-i prindeai din urma cred ca nu aveau de gand sa se ia la intrecere cu tine, imho. Cuplul mare ajuta enorm cand urci. Benzina trebuie turata ca la balamuc. De aici galagie in masina, schimbari de viteze care bruscheaza pasagerii (if any biggrin.gif). Deci mai putin ergonomic.
Eu nu merg prea sportiv, in 99% din cazuri, pentru ca nu sunt singur in masina. Dar apreciez un traseu frumos gen transfagarasan, brasov, etc. De-asta intrebam daca a incercat cineva o urcare in care sa depaseasca un 2.0 TDI. Nu 1.9, ca ala e antic. Chiar m-am distrat acum cateva zile pe autostrada cu un pusti cu un Audi 1.9 tdi extrem de frustrat ca nu putea face fata Avensisului fara cilindree inscriptionata.
_Constantin_
Iti pot spune eu cum se descurca 1.6 cu 2.0 TDI, pana la 140 il tin in spate, dar dupa ma distruge, nu cred ca face acelasi lucru si cu 1.8. Motorul asta pe caroseria asta echivaleaza cu 1500cp pe orice berlina medie. Garantez.
Xalanx
Pe drum drept, banuiesc. Eu nu stiu ca nu am prins pana acum decat nefericiti cu 1.9, astia sunt cei mai des intalniti si dupa cum am zis, nu prea am ocazia sa conduc sportiv. 1.9 TDI la Avensisul meu de 1.8 nu are nici un fel de sansa, la absolut nici o viteza. Poate doar vreun 1.9 dopat bine sa faca ceva.
Acum cateva saptamani am avut ocazia sa o calc bine, pe A1. Un Passat nou vine si se pune in paralel cu mine, la 120 la ora. Era loc berechet (era intr-o duminica, trafic putin) si am zis ca de ce nu. Am retrogradat pana la a treia si talpa cat cuprinde. Am iesit in fata lui (eu eram pe banda 1 initial) si n-a mai reusit sa se apropie de mine. Am dus-o pana la 200, dupa care am redus. Passat-ul s-a lasat pagubas si a ramas mult in spate. Nu stiu ce motor avea.
Legionaru'
Confirm cele spuse de Constantin! :cool:
M A R I A N
Constantin, e foarte posibil sa ai dreptate. Sambata, cand veneam de la Bucuresti, "am facut" in viteza a IV-a un Golf V 1.9 TDI (nu stiu sigur, dar cred ca are 105 CP). Eram cu Corolla, evident, si era drum drept. biggrin.gif
Si am si 2 martori, unul dintre ei fiind soferul Golfului. biggrin.gif
Bine i-am facut, macar sa se gandeasca de 2 ori inainte sa-si mai ia VW!

Dar, ca si Xalanx, nu cred ca in panta m-as putea pune cu acelasi motor. Saptamana trecuta pe Valea Prahovei, la deal, m-au facut KO urmatoarele dieselare (atatea am remarcat eu):Focus, Laguna, Jetta si Astra. blush.gif Bai fratilor, din toate iesea asa un fum gros, ca instantaneu s-a pus nevasta-mea cu gura pe mine sa dau pe recirculare ca se sufoca ala micu' in somn! biggrin.gif
Xalanx
QUOTE(Marian67562)
Bai fratilor, din toate iesea asa un fum gros, ca instantaneu s-a pus nevasta-mea cu gura pe mine sa dau pe recirculare ca se sufoca ala micu' in somn! biggrin.gif


biggrin.gif:D:D:D:D:D:D tare de tot asta!!

Iti dai seama ca erau cu talpa in podea dizalarii.
Pana la proba contrarie continui sa cred ca la deal cuplul diesel-ului bate benzinarul turat.
_Constantin_
Clar, daca nu esti deja "pregatit". Daca tu ai 2500-3000 rpm si atunci te apuci sa-i dai, trece ala cu dieselu de nu te vezi, dar daca urci in mod normal ca mine( 4500) e foarte usor sa o duci in 6000 si cand ai ajuns acolo deja prblema se schimba.
Eu am avut diesel 5 ani si intradevar urca mult mai bine la turatie mica dar si cu benzina daca stii sa te joci cu turatia... iese ceva frumos. biggrin.gif
vio
un diesel e ca o stea cazatoare, straluceste un pic si pe urma gata sa stins , pe cand benzina e ca un soare straluceste mereu smile.gif cam asa vad io comparatia.
HORIA100213
Conteaza mult si tractiunea. Nu vad cum poti transmite brusc 3-400 Nm la rotile din fata fara sa rupi aderenta. Iar daca e si putin umed pe drum... Sigur ca altfel se pune problema la o tractiune spate sau integrala.

Am un prieten care are Peugeot 307 HDI de 1,6 litri. A spus ca nu mai vrea diesel in viata lui. Amicul sustine ca nu se poate baza pe motor la depasiri decat daca retrogradeaza si ii intra turbina. Daca sta in aceeasi treapta, dureaza 1-2 secunde pana intra turbina si are suficienta putere pt. o depasire fara emotii. Naspa.

Am avut si eu un mic duel cu un BMW 120d (163 CP) in apropiere de Cluj Napoca (zona Feleacul si imediat dupa). Nu pot sa spun ca m-a impresionat cine stie ce. Avea, este adevarat, un demaraj mai bun din zona de 100-110, dar se pleostea pe la 130-140, cand eu eram pe la 6.000 rpm in a III-a. In Turda am lasat-o amandoi balta, el cu un usor avans de circa 100 m, desi baiatul s-a strofocat serios. Avand in vedere ca Toyota mea pune la bataie doar 130 CP si este cu peste 100 kg mai grea, cred ca s-a comportat onorabil.

Cert este ca am observat o reactie ciudata la multi posesori de VW, Audi sau chiar BMW. Baga gaz, fratilor, ca sa arate ei ce masini grozave au, si par sa nu suporte ideea ca sunt depasiti de o Toyota. Intreb si eu: cati dintre voi ati intalnit un asemenea comportament?

Marea majoritate nu prea au insa ce demonstra, dar tot nu vor sa priceapa ca un TDI, fie el si de 130 CP (ma refer la varianta dopata de 1,9), sau un BMW obosit de 115-130 CP, cu greu ar putea sa dea clasa unei Toyote de 130-150 CP. Asta e.
HORIA100213
Constantin, imi place avatarul tau. Se potriveste mult mai bine stilului tau. Toate cele bune
S O R I N
Am inceput sa cunosc masina foarte bine si stiu sa o conduc in orice fel de situatie.Tot secretul cum au spus si predecesorii mei consta in turatia motorului care nu trebuie sa scada sub 3000 rpm sub nici o forma.
Daca a scazut ( chiar si 3000 e putin) esti mort.
Fara sa ma laud ,am facut masini puternice pe traseul Valcea Pitesti,si n panta si pe drum drept,dar cu amendamentul ca am turat o serios si pot sa spun ca erau poate si soferi "slabuti"....dar asta nu mai e vina mea.... biggrin.gif

Visavi de ce spunea Horia de cei cu masini "nemtesti" ,am observat si eu de mult acest lucru,nu prea le vina sa creada ca o toyota ii poate "distruge" .
Daca stam sa gandim logic ,ei ar putea gandi in felul urmator :
-Domne,masina nemteasca,buuunaa,cea mai buna.Lucru nemtesc e lucru nemtesc,foarte bun...cele mai bune motoare (tdi ... biggrin.gif biggrin.gif ) consum mic ,consum de ulei putin (asta intra in pret... biggrin.gif ) ce dreaku m am ajuns sunt jmeker ( a se citi patron de aprozar) ...cum sa ma faca pe mine unu amarat cu o simpla toyota.
Si pana sa si dea seama deja am disparut de langa el...


Incheiere.

Am ajuns sa nu i mai inghit deloc pastia cu tdi -urile lor cu tot .Sa fie orice altceva mercedes,bmw si pejo chiar ,citroen sau orice altceva,dar cand vad tdi in fata ochilor parca vad pe naiba..Hai ca m am lungit aiurea si nu e bine.



Baieti nu va mai luati de avatarul meu,ca nu l schimb.Lasa ti sa iasa Base si dupa mai vedem.

Sa traiti bine. biggrin.gif
drabisan
QUOTE(S O R I N)
Am inceput sa cunosc masina foarte bine si stiu sa o conduc in orice fel de situatie.Tot secretul cum au spus si predecesorii mei consta in turatia motorului care nu trebuie sa scada sub 3000 rpm sub nici o forma.
Daca a scazut ( chiar si 3000 e putin) esti mort.
Fara sa ma laud ,am facut masini puternice pe traseul Valcea Pitesti,si n panta si pe drum drept,dar cu amendamentul ca am turat o serios si pot sa spun ca erau poate si soferi "slabuti"....dar asta nu mai e vina mea.... biggrin.gif

Visavi de ce spunea Horia de cei cu masini "nemtesti" ,am observat si eu de mult acest lucru,nu prea le vina sa creada ca o toyota ii poate "distruge" .
Daca stam sa gandim logic ,ei ar putea gandi in felul urmator :
-Domne,masina nemteasca,buuunaa,cea mai buna.Lucru nemtesc e lucru nemtesc,foarte bun...cele mai bune motoare (tdi ... biggrin.gif biggrin.gif ) consum mic ,consum de ulei putin (asta intra in pret... biggrin.gif ) ce dreaku m am ajuns sunt jmeker ( a se citi patron de aprozar) ...cum sa ma faca pe mine unu amarat cu o simpla toyota.
Si pana sa si dea seama deja am disparut de langa el...


Incheiere.

Am ajuns sa nu i mai inghit deloc pastia cu tdi -urile lor cu tot .Sa fie orice altceva mercedes,bmw si pejo chiar ,citroen sau orice altceva,dar cand vad tdi in fata ochilor parca vad pe naiba..Hai ca m am lungit aiurea si nu e bine.



Baieti nu va mai luati de avatarul meu,ca nu l schimb.Lasa ti sa iasa Base si dupa mai vedem.

Sa traiti bine. biggrin.gif


Mare dreptate ai!
Adevarul ca masina asta nu se conduce din prima, trebuie invatata un pic pentru a scoate din ea ce are de dat (ca la femei, ca la camerele foto cu iz de pro).
Si DA! Multi cad lesinati pentru ca nu se asteapta la o Toyota sa le dea lectii cu fumurile lor.
Eu nu m-am luat la alergat, pina acum, cu un 2.0tdi din cele noi, dar ne-am luat la urmarit si nu i-a placut deloc. A venit tare din spate, m-a provocat, si a trebuit sa se uite la faptul ca nu am cilindrea pe spatele masinii. Si asta in conditiile in care eu nu m-am deranjat sa ajung la rosu, ca nu am avut nevoie, iar el scoatea un fuuuuuuuum.
Sper macar sa se fi prins ca nu sint dizalar.
vlademir68887
Cei care isi iau diesel nu au o prioritate in a-si cumpara o masina cu care sa ii intreaca pe toti, peste tot. Altele sunt argumentele principale. Cand un dizalar ca mine se incapataneaza sa se ia la intrecere cu o benzina, isi pune serios la contributie cunostintele teoretice si practice.
Apropo de discutia ref la marci cu proprietari enervanti, parerea mea este ca i-ati uitat pe cei cu opelurile SH. Extraordinari de enervanti. Au dat sub 10.000 euro pe o cutie de conserve cu un motor cat de cat si le forjeaza de zici ca au cel putin Ferrari. Iti mai dau si flash-uri din spate, ceea ce nu indraznesc nici cei de pe VW ori Audi. Multi CP, putin IQ. Singura mea bucurie este ca ne intalnim din cand in cand pe strada si nu in service, unde banuiesc ca isi petrec majoritatea timpului liber.
Han.solo
QUOTE(Xalanx)
QUOTE(Marian67562)
Bai fratilor, din toate iesea asa un fum gros, ca instantaneu s-a pus nevasta-mea cu gura pe mine sa dau pe recirculare ca se sufoca ala micu' in somn! biggrin.gif


biggrin.gif:D:D:D:D:D:D tare de tot asta!!

Iti dai seama ca erau cu talpa in podea dizalarii.
Pana la proba contrarie continui sa cred ca la deal cuplul diesel-ului bate benzinarul turat.


Heh, eu am batut pe Piatra Craiului destule BMW-uri, Mercedes-uri rasarite. Ma rog, singur in masina deci curbele abordate aproape de limita si talpa cat cuprinde. Cand venea drumul drept sau la coborare... treceau de mine ca disperatii (nu-s nebun sa raman fara carnet in localitate).
Iar Dealul Negru... in conditii de siguranta nu prea m-a depasit nimeni. Ce sa mai spun cand eram cu Avensis-ul 2.2, o placere sa pleci ca din tun.
Fum? La alti poate, la Toyota sau Honda niciodata nu am vazut, chiar cu talpa la podea. Sunt diesele si diesele...
S O R I N
QUOTE(vlademir68887)
Singura mea bucurie este ca ne intalnim din cand in cand pe strada si nu in service, unde banuiesc ca isi petrec majoritatea timpului liber.


Poti sa le explici mult si bine ca toyota este o masina mai fiabila ca tot nu

inteleg.

Iti ia doar putin timp sa citesti pe aici ce zic posesorii de toyote si sa ti

dai seama ca asa e.

Singura exceptie se numeste Constantin care are probleme cu masina.

Dar nu va saparati din cateva zeci cati suntem pe aici proportia este

zdrobitoare in favoarea ceor care care nu au probleme.

Aici pot sa spun ca facem diferanta. Si inca ceva...

Eu cel putin intru pe acest forum de placere in limita timpului disponibil

(bine ca am internet si la servici smile.gif ) ,sa puteam schimba opinii si sa

legam prietenii prin aceasta marca care ne leaga,si nu sa intreb de proble

ma x care o am cu masina.
vio
si o Toyota scoate fum . am vazut la o Corolla de 2.0 D4D scotea din ea si tragea ala de ea saraca mashina .. ce sa zic . cam orice diesel scoate fum mai mult sau mai putin.
vlademir68887
Asa e. Probabil de la motorina, zic unii.
Dan52141
QUOTE(Xalanx)
Tipii aia pe care-i prindeai din urma cred ca nu aveau de gand sa se ia la intrecere cu tine, imho. Cuplul mare ajuta enorm cand urci. Benzina trebuie turata ca la balamuc. De aici galagie in masina, schimbari de viteze care bruscheaza pasagerii (if any biggrin.gif). Deci mai putin ergonomic.

smile.gif ba chiar din contra smile.gif se chinuiau baietii ... la baza dealului talpa pe ei si te lasau intr-un nor de fum ... recunosc ca ii vedeai cum ii scapi din ochi si se uitau satisfacuti in oglinda dar cand eu ajungeam in regimul optim de turatii eram la 1m in spatele lor si nu vroiau sa inteleaga ca sunt mai rapid si trebuie sa se dea la o parte ... imi place la nebunie cand sunt in zona ai apropiata de "orgasm" smile.gif din I in II la 5500, din II in III la ~ 6000 si tinuta cu a 3 pana la 130 stiti cum face motorul ... nebunie ... mai ales curbele abordate in forta la limita aderentei si dupa ce apare un ac de par in panta incetinesti pana acolo incat atunci cand schimbi a doua sa pici in plaja de 4000-4500 sa ai de unde sa pleci smile.gif .... recunosc imi place ... si de asemeni iti dau dreptate ca este galagie in habitaclu dar o galagie placuta.
In toate cazurile de genul asta prefer o benzinara in schimb in oras am inceput sa apreciez mai mult dieselul, este mai comod de condus, pe distante scurte specifice orasului te ajuta mai mult datorita cuplului bun si de ce nu consuma si mai putin, sunt constient ca diferenta de pret intre un benzinar si una pe motorina iti permita sa bagi benzina pentru mai multi ani dar ceea ce apreciez cu adevarat la o masina pe motorina este autonomia pe care ti-o da
HORIA100213
[quote="Dan52141"][quote=Xalanx]... dar ceea ce apreciez cu adevarat la o masina pe motorina este autonomia pe care ti-o da[/quote]

Da, aici iti dau perfecta dreptate. E placut sa mergi cu o masina care are o autonomie de circa 800-1.000 de km. Si sunt de acord ca e mai comod un diesel modern in oras. Mai putine schimbari de viteze etc.

Ce nu suport eu la diesel (in afara de vibratiile de la relanti, evident), este partea cu uleiul. Nu pot fi de acord, sub nici o forma, sa dau 20-23.000 de euro pe o masina si sa tremur de grija uleiului.

Oare am condus mai agresiv? Sa ma uit, sa mai pun niste ulei. Cati km am facut de la ultima revizie? Aha, ar trebui iar sa ma uit daca n-a scazut prea mult nivelul. De ce naiba n-au inventat si ei un sistem, acolo... Cu rezerva de ulei si aducere automata la nivel... ceva in genul asta. Dupa ce rezolva problema asta, cred ca as fi tentat serios de un diesel modern.
vio
nush daca pare deplasat dar in weekend cam o ora stau si inspectez mashina de la cap la cap . sa vad are ceva are lichide in toate vasele ,vreun furtun ceva sau cablu cazut ... saptamanal ii fac o verificare de ulei , si ce mai trebuie , presiune in rotzi bla bla....
_Constantin_
Pe mine stiti ce ma bucura... nu ca il fac pe ala cu Passatu, ca stiu ca-l fac, nici ca nu scoate fum, nici ca face dupa o anumita turatie ca un motor sport, ma tavalesc pe jos de ras cand vine revizia si cu 5 mil schimb si placutele fata si patronii de aporzar vand rosii 3 luni sa faca un schimb la tractorasele lor. Eu am avut probleme, mici dar destule si apoi una si buna, DAR toate aceste probleme nu afecteaza mersul intr-un mod atat de grav incat nu pot merge, sunt chestii care ma deranjeaza pentru ca stiu cum e sa mergi intr-o masina de 18.000 euro cu 200 kmh si sa-ti auzi doar inima cum bate si gandurile care iti soptesc parca ... mai mult, mai mult. Iar cand te dezmeticesti si prostu' cu Loganu 1.5 dCI depaseste TIR cand tu zbori cu 200, auzi pe langa linistea cu care te obisnuiesei de cand ai pornit motorul, vocea femelei din drepata care urla de ceva vreme... dar cine o aude in asemenea masina.
vlademir68887
Poezie in proza, ce mai, dle.Constantin, strainasii care citesc vor spune ca suntem obsedati.
biggrin.gif
Dan52141
QUOTE(vlademir68887)
Poezie in proza, ce mai, dle.Constantin, strainasii care citesc vor spune ca suntem obsedati.
biggrin.gif


cobori in jos, tu, Constantin,
alunecand pe-o curba
masina-ti zburda ca un fulg si linistea-i deplina
..........

hai mai fratilor ca am dat-o in versuri biggrin.gif
Constantin imi place ca esti patimas si scrii din inima smile.gif
_Constantin_
vlademir68887 poate am exagerat putin dar eu spre deosebire de multi multi posesori de aici merg cu masina doar din placere, nu am drum zilnic care sa ma dispere prin aglomeratie, atunci cand conduc... doar asta fac, poate de aia si percep asa toata experienta, ca pe o experienta distincta.

Ca orice lucru din viata asta masina poate insemna doua lucruri: pasiune sau nevoie. Pentru mine e o pasiune, cam ca orice fac. beer.gif
Watcher
Stimati colegi, ca posesor de Avensis dar si de A4 tin sa spun ca ma simt profund jignit de generalizarile si afirmatiile facute despre posesorii de masini VAG , cu motoare TDI.

Pot sa garantez ca nu sunt patron de aprozar, pot sa garantez ca am studii superioare si multe multe carti citite, IQ peste 130 si ca am calatorit destul de mult pana la varsta de 26 de ani si ca mi se pare cel putin deranjant sa mi se spuna ca sunt un prost si aprozarist pentru ca am o masina care bate Avensisul din toate partile la calitatea asamblarii si a materialelor, la stabilitate si la cutia de viteze.

In plus, poate chiar prefer sa merg 1000 de km cu un plin, FARA SA FIE NEVOIE SA ALIMNTEZ de la cine stie ce rahat de benzinarie din creierii muntilor si nici sa ma car cu canistre dupa mine.

Totodata, deoarece nu mi s-a intamplat sa depasesc 150 kmph de cand conduceam Dacia, ma incanta mult mai mult faptul ca ma duc pe coclauri si urc linistit cu 2000rpm in loc sa am nevoie de 4000rpm ca sa urc prin niste gropi imense (pana cand imi voi putea achizitiona Land Cruiser sau pana ma voi convinge sa imi iau un Jimny ma bag pe drumurile forestiere cu Avensisul sau Audiul)...

Iar diferenta de revizie la 15000 km a fost de 200 ron. Adica mai nimic.
DAN
QUOTE(Watcher)
Iar diferenta de revizie la 15000 km a fost de 200 ron. Adica mai nimic.


Si la 30k cat a fost diferenta?Cat te-a ajuns de schimbat distributia?Turbina cat te-a costat de schimbat?(asta cu turbina e valabila in cazul in care ai ajuns la aprox 100k km , cand pica maj turbinelor grupului VAG...)
Watcher
Nu am ajuns la 100 k, si nici nu cred ca voi ajunge eu cu masina asta smile.gif
Inca o data, am Toyota pentru ca SUNT CONVINS de fiabilitate si de cost reduction. Sa nu ajungem sa credem ca e aceeasi masina cu Lexus wink.gif

Plus ca inca nu am ridicat inca abordarea pe care am vazut-o aici pe forum: 'imi permit sa platesc consumul la benzina'. Nu am zis 'imi permit sa platesc reviziile ca sa stau mai comod pe scaun, masina sa fie mai stabila in curbe, schimbatorul sa fie mai bine plasat si cu o cursa la jumatate , pielea de pe volan considerabil mai placuta la atingere', etc.

PS: inca nu vad de ce asta ar arunca toata educatia mea la gunoi si m-ar face vanzaor de rosii la aprozar :bash:
Ciprian102263
QUOTE(Ciprian102263)
salut baieti.
ma numesc Ciprian si sunt din Galati. Am un Avensis 2.0 d cumparat acum 2 sapt de care sunt foarte multumit. Tin sa precizez ca am citit toate cele 70 si ceva de pagini de pe acest forum inainte sa o achizitionez. E Pacific Blue cu interior negru....mie sincer imi place (mai ales ca nu am vazut pe la noi albastre). am 1500 km deja pt ca m-am grabit sa scap de rodajul ala de 1000.
Am si eu cateva nelamuriri pentru voi astia mai vechi:
1. la sistemul audio care vine cu masina nu reusesc sa schimb folderul de unde citeste mp3urile.....am facut mai intai un folder si dupa aceea am mai scris unul
2. se pot activa comenzile audio ale masinii?? am citit in carte ca sunt pt radio cd
3. pt senzorul de ploaie care pozitie este indicata wind sau auto...


FRATILOR RASPUNDETI-MI SI MIE PLSSSS
DAN
QUOTE(Watcher)
Nu am ajuns la 100 k, si nici nu cred ca voi ajunge eu cu masina asta smile.gif
Inca o data, am Toyota pentru ca SUNT CONVINS de fiabilitate si de cost reduction. Sa nu ajungem sa credem ca e aceeasi masina cu Lexus wink.gif

Plus ca inca nu am ridicat inca abordarea pe care am vazut-o aici pe forum: 'imi permit sa platesc consumul la benzina'. Nu am zis 'imi permit sa platesc reviziile ca sa stau mai comod pe scaun, masina sa fie mai stabila in curbe, schimbatorul sa fie mai bine plasat si cu o cursa la jumatate , pielea de pe volan considerabil mai placuta la atingere', etc.

PS: inca nu vad de ce asta ar arunca toata educatia mea la gunoi si m-ar face vanzaor de rosii la aprozar :bash:


Nu a spus nimeni ca esti vanzator de rosii sau ca esti incult sau mai stiu eu ce...
S-a spus ca majoritatea "vanzatorilor de rosii" au TDI...asta nu inseamna ca si reciproca e valabila...
DAN
QUOTE(Ciprian102263)
QUOTE(Ciprian102263)
salut baieti.
ma numesc Ciprian si sunt din Galati. Am un Avensis 2.0 d cumparat acum 2 sapt de care sunt foarte multumit. Tin sa precizez ca am citit toate cele 70 si ceva de pagini de pe acest forum inainte sa o achizitionez. E Pacific Blue cu interior negru....mie sincer imi place (mai ales ca nu am vazut pe la noi albastre). am 1500 km deja pt ca m-am grabit sa scap de rodajul ala de 1000.
Am si eu cateva nelamuriri pentru voi astia mai vechi:
1. la sistemul audio care vine cu masina nu reusesc sa schimb folderul de unde citeste mp3urile.....am facut mai intai un folder si dupa aceea am mai scris unul
2. se pot activa comenzile audio ale masinii?? am citit in carte ca sunt pt radio cd
3. pt senzorul de ploaie care pozitie este indicata wind sau auto...


FRATILOR RASPUNDETI-MI SI MIE PLSSSS

1.nu imi pot da seama de ce nu reusesti sa schimbi folderul...ar trebui sa faci foarte usor acest lucru din cele doua butoane (FLD up si FLD down)
2.nu am inteles ce vrei tu de fapt sa faci....
3.eu unul recomand pozitia AUTO....
S O R I N
Avand in vedere ca eu am afirmat anumite lucruri de de care s a simtit

jignit Watcher,trebuie facute niste precizari din partea mea.

Cand m am referit la tdi ,m am referit strict la cei cu passat 1 sau 2 care

in general au o atitudine superioara fata de ceilalti conducatori auto.

Ei cred ca au cea mai buna masina de aici si visul sau telul de a avea

una ca sa poata arata oamenilor din jur ca s au "ajuns". De aceea am

facut paralela cu "patroni de aprozar".

Daca am niste bani sa mi i au o masina nu o i au sa arat lumii ce masina

am eu,ci sa ma simt eu bine in ea ,sa fie comfortabila si nu neaparat sa

fie la moda,sa fie musai tdi si neaparat passat.

Deci Watcer stai linistit ca nu m am referit la tine,mai ales ca te stiu de

mult de pe forum si stiu ce baiat esti,facandu mi o parere despre tine

cintindu ti mesajeele,cum fiecare dintre noi si a facut o parere despre unu

sau altul citind ce scrie.

Sper ca m am facut clar inteles.
drabisan
QUOTE(Ciprian102263)
QUOTE(Ciprian102263)
salut baieti.
ma numesc Ciprian si sunt din Galati. Am un Avensis 2.0 d cumparat acum 2 sapt de care sunt foarte multumit. Tin sa precizez ca am citit toate cele 70 si ceva de pagini de pe acest forum inainte sa o achizitionez. E Pacific Blue cu interior negru....mie sincer imi place (mai ales ca nu am vazut pe la noi albastre). am 1500 km deja pt ca m-am grabit sa scap de rodajul ala de 1000.
Am si eu cateva nelamuriri pentru voi astia mai vechi:
1. la sistemul audio care vine cu masina nu reusesc sa schimb folderul de unde citeste mp3urile.....am facut mai intai un folder si dupa aceea am mai scris unul
2. se pot activa comenzile audio ale masinii?? am citit in carte ca sunt pt radio cd
3. pt senzorul de ploaie care pozitie este indicata wind sau auto...


FRATILOR RASPUNDETI-MI SI MIE PLSSSS


Pai:
1. Daca ai scris multisession am impresia ca nu stie. Si de aia nu-ti vede decit primul folder. Poti sa mai scrii de 100 de ori pe cd-ul ala si tot doar primul folder o sa vada. Eu nu pot sa ma uit in manual, ca a mea nu are mp3 :evil: dar pe acolo trebuie sa scrie daca suporta multisession. Nu e prea des decit la readerele de masini mai avansate. Si, la cit le-a luat sa puna mp3 pe Avensis, ma indoiesc ca e cel mai cel. BTW: citeste numele din tag-uri? Sau doar numele fisierului?
2. comezi vocale zici? alea merg doar cind ai navi. Daca nu - nu.
3. auto parca. Prima pozitie in jos dupa neutru.
Happy? Sper...
HORIA100213
QUOTE(Watcher)
Stimati colegi, ca posesor de Avensis dar si de A4 tin sa spun ca ma simt profund jignit de generalizarile si afirmatiile facute despre posesorii de masini VAG , cu motoare TDI.

Pot sa garantez ca nu sunt patron de aprozar, pot sa garantez ca am studii superioare si multe multe carti citite, IQ peste 130 si ca am calatorit destul de mult pana la varsta de 26 de ani si ca mi se pare cel putin deranjant sa mi se spuna ca sunt un prost si aprozarist pentru ca am o masina care bate Avensisul din toate partile la calitatea asamblarii si a materialelor, la stabilitate si la cutia de viteze.

In plus, poate chiar prefer sa merg 1000 de km cu un plin, FARA SA FIE NEVOIE SA ALIMNTEZ de la cine stie ce rahat de benzinarie din creierii muntilor si nici sa ma car cu canistre dupa mine.

Totodata, deoarece nu mi s-a intamplat sa depasesc 150 kmph de cand conduceam Dacia, ma incanta mult mai mult faptul ca ma duc pe coclauri si urc linistit cu 2000rpm in loc sa am nevoie de 4000rpm ca sa urc prin niste gropi imense (pana cand imi voi putea achizitiona Land Cruiser sau pana ma voi convinge sa imi iau un Jimny ma bag pe drumurile forestiere cu Avensisul sau Audiul)...

Iar diferenta de revizie la 15000 km a fost de 200 ron. Adica mai nimic.


Luni, 7 mai 2007, Oradea, Bdul Decebal, langa benzinaria OMV. Un VW Passat nou-nout intra pe contrasens si se strecoara la benzinarie. Se strecoara e un fel de a spune, pt. ca am franat si eu, si masina de pe cealalta banda. Nu tu scuza-ma, imi pare rau etc. Ceva de genul hai sictir...

Marti, 8 mai 2007, pe drumul Alesd-Oradea. Un individ cu Golf Variant, cu nr. de BH, se plimba alene. Pana l-am depasit eu. Din senin ii sare tandara si calc-o, frate. Problema lui, mi-am zis eu. Gresit, pt. ca il depaseam pe individ in afara localitatilor, iar el nu suporta si ma depasea inapoi in localitati. Cert este ca in Oradea am ajuns primul. Mai bine il lasam. Cei care ati trecut prin Oradea in drum spre Vama Bors stiti ca la intrare e o banda la stanga pt. camioanele ce intra pe drumul de centura si alte doua benzi de mers inainte. Problema e ca prima banda e evitata de toata lumea din cauza gropilor. Eu mergeam in spatele TIR-ului, asteptand ca el intre la stanga, iar eu sa merg tot inainte. N-am mai apucat, Watcher, fiindca dobi se agita, pune un claxon furtunos pe mine si se strecoara in fata mea. Noroc cu franele bune, ca altfel ma pupam cu TIR-ul.

Scuza-mi divagatia, dar care sunt sansele sa intalnesti doi nesimtiti, in doua zile consecutive, ambii in masini VAG? Iarta-ma, dar in Romania sunt foarte mari, deoarece masinile in cauza au devenit un scop in sine si au fost ravnite de toti manelistii, valutistii sau, vorba cuiva de pe acest forum, de toti aprozaristii cu gimnaziu si restul tupeu cat incape.

Sa fiu eu obsedat de VW sau Audi? Nici vorba. Dar crede-ma ca retii indivizii si masinile din cauza carora esti cat pe ce sa faci accident. Doua, mai exact.

Faptul ca exista si oameni decenti (cazul tau) care detin VW sau Audi nu poate decat sa ne bucure. Din pacate, Watcher, oamenii ca tine sunt exceptiile, nu regula in frumoasa noastra tarisoara. Nu ma crezi? Fa o proba de dictare cu 10 proprietari de VW/Audi. Si spune-le sa scrie: Eu am VW. Tu ai VW. Ea are VW. Ei are masini VAG...
drabisan
QUOTE(Watcher)
Nu am ajuns la 100 k, si nici nu cred ca voi ajunge eu cu masina asta smile.gif
Inca o data, am Toyota pentru ca SUNT CONVINS de fiabilitate si de cost reduction. Sa nu ajungem sa credem ca e aceeasi masina cu Lexus wink.gif

Plus ca inca nu am ridicat inca abordarea pe care am vazut-o aici pe forum: 'imi permit sa platesc consumul la benzina'. Nu am zis 'imi permit sa platesc reviziile ca sa stau mai comod pe scaun, masina sa fie mai stabila in curbe, schimbatorul sa fie mai bine plasat si cu o cursa la jumatate , pielea de pe volan considerabil mai placuta la atingere', etc.

PS: inca nu vad de ce asta ar arunca toata educatia mea la gunoi si m-ar face vanzaor de rosii la aprozar :bash:


Nu cred ca a avut nimeni nimic personal cu tine.
Problema asta cu numarul de prosti per marca o sa apara la orice masina in momentul cind numarul de masini vindute si aduse va atinge valoarea impresionanta pe care o are acum vw in ro. Am mai spus-o (ce-mi place sa ma citez!) mama prostilor e mereu gravida! Si orice are succes cit de cit in piata le va atrage atentia.
Daca citesti primele mesaje pe care le-am postat eu pe forum - ma plingeam ca Avensisul are rezervor prea mic! Si mentin in continuare plingerea asta!
Da, sint din cei care isi pot permite si o medie de 8-10% si si-ar putea permite si schimbarea unei turbine sau sa umblu cu bidonul de ulei in portbagaj linga bidonul de lichid de spalat geamuri.
Dar pina acum nu m-am convins de calitatile dieselului comparativ cu benzina si aleg benzina din 2 mari motive - mari si late:
- confort sonor si lipsa vibratiilor;
- prefer lucrurile simple - un motor aspirat comparativ cu o tubina. Orice tranzistor in plus sau orice sistem mecanic in plus nu adauga doar calitate ci si probleme.
Dieselul nu are decit un avantaj, din ce am simtit pina acum:
- nervi MUUULT mai repede decit benzina.
Aia cu consumul tine mult prea mult de stilul de condus asa ca, pentru moment, nu o iau in consideratie. Cu a mea scot usor 8 si un pic, iar cu un X5 de 3l am scos 12 pe acelasi traseu cind nu am tras de ea asa de tare - zic eu. O sa ma plimb mai mult cu un Golf 5 si o sa vad daca ala imi schimba impresia.
Pina la noi ordine, pe linga judecata mea, nu pot sa nu ma gindesc la un foarte bun prieten care are un A6 cu tot ce si-a dorit sufletul lui si care se injura singur ca si-a luat diesel din cauza modei. Nu a avut probleme, dar vrea linistea pe care o stie. Si ma rog sa-si ia Metz iar si sa ma lase pe mine sa imi iau Lexus!
HORIA100213
Scuza-ma, Watcher, dar imi vine in minte un exemplu clasic. De ce s-au demonetizat inelele pt. barbati? La origine, inelele in cauza dovedeau apartenenta unui barbat la un ordin, o organizatie, etc. sau dovedeau ca este absolventul unor scoli de prestigiu... In Romania, niste indivizi mai tuciurii au decis ca ideea e buna... si uite ghiulul, bulibaso... Mai poarta tu inel cu insemnul Marelui Dragon in astfel de conditii. Intelegi ideea.

Cam asta se va intampla (daca nu s-a intamplat deja) cu marca VW. E un brand cam prea plin de culoare. Nu trebuie sa te mire faptul ca proprietarii de Toyota simt, in Romania, ca apartin unei paturi aparte. Chiar sunt intr-o si dintr-o alta zona si inca nu am vazut, cel putin in Oradea, nici un proprietar de Avensis pe mutra caruia sa nu scrie intelectual. Noroc ca indivizii de acest soi nu prea au bani in Romania, altfel riscam ca si marca Toyota sa se umple de culoare... prin puterea exemplului.
drabisan
Am reusit astazi sa schimb, pe garantie, Meter Assy-ul (traduceti voi).
Recapitulare: pornind de la o reclamatie ca mie imi arata range-ul total aiurea - plin 470-500, pina pe la jumate de rezervor cind imi arata undeva in jur de 150km - i-am convins acum citeva saptamini pe cei de la Toyota RO ca asta e o problema (m-a ajutat un document pe care l-am gasit pe bani la techdoc.toyota-europe.com).
Si azi am schimbat intreg computerul de bord, cu display cu tot.
Sper sa nu i se defecteze nimenui niciodata, la cit costa - la mine a fost gratis ca e garantie.
Acum ramine sa vad cum se comporta dupa ce mai fac niste km si mai bag de un plin, 2.
Prima constatare e ca, in sfirsit, numarul de km cresc direct proportional cu scaderea range-ului.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.