Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis partea a IIIa
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42
Legionaru'
E si asta o solutie, de compromis ce-i drept.

Redactia Top Gear in numarul de luna aceasta au ales ca "masina de aruncat" Toyota Avensis. :thumbdown:
Bogdan92964
de ce?
Bogdan92964
de ce? puteau sa zica si ei inainte s-o iau
_Constantin_
Astia de la Top Gear nu sunt intotdeauna clari in exprimare, nu considera Avensis o masina proasta, doar plictisitoare, ceea ce nu e departe de adevar.
Bogdan92964
dac-o forjezi un pic nu mai e plictisitoare deloc
bebelacus
asta cu masina, ca e boring si fara spirit, a fost lansata de un tembel si de atunci toti redactorii au cite un cliseu din astea. Top Gear Romania e de cacao, Giurgea nu face nimic altceva decit sa-i suga chilotzii lui Clarkson. nu e instare nici unul de la revista asta sa gindeasca cu capul lui. Pe undeva e de inteles, caci trebuie sa se plieze pe filozofia Top Gear. Revista e plina de greseli, chiar in ultimul numar se contrazic in 2 articole puse unul linga altul; si nu e prima data. Odata spun ca vinzarile de masini au scazut fata de aceeasi perioada, pe urma spun ca aucrescut, raportat la aceeasi perioada. Da' tot cumpar revista. Mai gasesti si cite o chestie interesanta.
Referitor la cit de plictisitor e Avensisul, va pot intreba cit de plictisitor e Vectra? Io am avut pina de curind un Vectra C de 1.8 si nu pot sa spun ca era asa un fun cu masina aia. Cel putin, era la fel de plictisitoare sau la fel de distractiva ca si Avensisul. Si era o varianta mai bine dotata decit Luna mea. Cit de distractiv e Mondeo? parca se misca bine, dar nu-ti vine sa cinti dupa ce te-ai dat cu ea. Sa va interb altceva? cit de distractiva trebuie sa fie o masina din categoria asta? Facuta special pt orice bizon din clasa mijlocie. Sa se inteleaga bine ca nu e o masina facuta pt placerea condusului pur si simplu. e o masina care incearca sa acopere cit mai multe zone si reuseste sa fie competenta acolo unde i se cere. Nu o sa aiba niciodata agilitatea unui hatch si stabilitatea sau frinele unui supercar, sunetul evacuarii sau aspectul hot al unui supercar. Va face intotdeauna parte din actegoria berlinelor familiale medii, niste actori mici dar care isi fac treaba. Exista si variante din aceasta categorie preparate mai special si care au niste tendinte sportive dar nu acestea fac subiectul de azi.
Giurgea & Co. nu fac decit sa preia ce a scos pe nas Clarkson cind s-a trezit intr-o dimineata si a fost intrbat despre Avensis. A scos un "errr" very british si very Clarkson si a mormait"boring". Atunci, toti catzeii sau cum le zicea Irinel Columbeanu, daca mai tineti minte, "ciorchineii" au preluat ideaa din zbor si nu i-au mai dat drumul niciodata. Cei de la TG Romanika conduc zilnic niste masini cu nimic mai distractive decit avensis sau vectra sau mondeo etc. Nu incerci sa formezi opinii, sa zicem, culinare, si sa faci apologia somonului afumat cind tu bagi zilnic iaurt cu paine la Lacto Doina. Clarkson isi permite, probabil are o cultura vasta si isi mai si permite finaciar sa isi dea cu parerea, insa nici el nu are dreptate tot timpul. Marea lui calitate este ca e simpatic sau reuseste sa se faca simpatic si atunci cind greseste sau cind iti spune ca esti doar un nimeni lipsit de orice imaginatie si originalitate.Romania nu prea reuseste.
TG este doar un show bazat pe polemici. Polemica face parte din noi si de-aia prinde atit de bine peste tot. TG este distractie si incearca sa ne faca sa nu ne mai luam atit de mult in serios.
Avensis, Vectre, Pasatzi si Mondei din toate tarile, uniti-va! band.gif
Legionaru'
Ei fac clasificari la masini doar prin prisma faptului ca arata si "alearga" bine .
Mi-as fi luat si eu o Alfa 159 cu un motor baban dar ce fac dupa 20k km cu trenul de rulare?Cum schimb si uleiul schimb si ceva elemente de suspensie. Ei poate isi permit. Eu inca nu.Am un copil de crescut si nu vreau sa ii iau de la gura si sa bag in masina.
Asa ca sa ne lase in pace "sugatorii de chiloti"(copyright bebelacus) de la TG Romania.
AZAZEL
hmmm !!!!
calitate , calitatate si iar calitate.
ieri am fost la dealerul toyota de pe maniu sa ma uit pe acolo.

de exemplu daca deschizi portbagajul si te uiti prin locul unde cele doua jumatati care compun spatarul banchetei spate se imbina, se vede in masina. de asemenea , cand am scos cotiera spate din spatar, se vedea in masina si mai mult. intre cele doua segmente care alcatuiesc spatarul banchetei spate, era pe alocuri o distanta de 0,5 cm, incat daca ai fi fortat ai fi bagat mana din portbagaj in masina si invers.

posibil sa fi fost un defect de fabricatie sau sa fie ceva general. verificati si voi la masinile voastre.

de asemenea ceea ce nu mi-a placut a fost faptul ca mocheta din portbagaj, in zona in care era pusa pe aripile interioare spate(deasupra rotilor) era prinsa foarte prost. de fapt nu era prinsa. atarna.
urat.
vlademir68887
Da, Azazel, se vede in masina. Dar in afara de faptul ca se vede nu ai alte probleme de etanseizare, cel putin eu nu le-am observat. Fata de Clio, la care dadeam drumul la muzica si deschideam portbagajul ca se se auda pana la gratarul nostru, la Avensis degeaba deschizi portbagajul pentru ca nu razbate sunetul din interior in afara. Atat am remarcat si nu o consider o problema de calitate slaba. Iar cu privire la mocheta din portbagaj, nu mi-a dat senzatia de calitate slaba, dar cine stie poate sunt eu mai putin pretentios.... Senzatia mea este ca nu sunt diferente foarte mari de calitate intre aceasta masina si ce poti face cu ea si un mercedes clasa c, in afara de niste gadgeturi pe care poti foarte bine sa nu le ai, basca faptul ca in clasa c nu stai ca in Avensis. Vorbesc in cunostinta de cauza, un prieten si-a luat recent o astfel de "uzina" germana.
AZAZEL
QUOTE(vlademir68887)
. Iar cu privire la mocheta din portbagaj, nu mi-a dat senzatia de calitate slaba, dar cine stie poate sunt eu mai putin pretentios.... .


calitatea mochetei din portbagaj nu este o problena.
ce am remarcat este modul de prindere.
practic deasupra rotilor mocheta nu este prinsa. atarna. iar daca tragi de ea, distanta fata de aripile interioare se mareste considerabil.

eu m-am gandit ca doar masina din show room avea aceste neajunsuri.
vlademir68887
Scuze, am inteles gresit. Si cred ca problema este doar a masinii din show room.
drabisan
QUOTE(Legionaru')
Ei fac clasificari la masini doar prin prisma faptului ca arata si "alearga" bine .
Mi-as fi luat si eu o Alfa 159 cu un motor baban dar ce fac dupa 20k km cu trenul de rulare?Cum schimb si uleiul schimb si ceva elemente de suspensie. Ei poate isi permit. Eu inca nu.Am un copil de crescut si nu vreau sa ii iau de la gura si sa bag in masina.
Asa ca sa ne lase in pace "sugatorii de chiloti"(copyright bebelacus) de la TG Romania.


Hai sa fim oameni seriosi - oricine se excita la un DB2 sau MAI ALES un Enzo.
Dar, in lumea reala, nu ni le permitem si nici nu avem nevoie de ele - aici ma includ - nu m-as duce la job cu un Enzo ca e traficul naspa in Buc (sic!), iar de plimbat...vrea si nevasta si masina e echilibrata pentru 1 persoana (sic - sic!).
Normal ca pentru ei e boring o masina care e ascultatoare, nu e full de beculete si nu e europeana - nu-mi aduc aminte ca ei sa fi excitat foarte tare cind s-au dat cu Evo-ul de 450.
Sint subiectivi si piata le cere asta!
Crezi ca o sa laude vreun ziar o prietena/sotie care iubeste un singur barbat, nu depaseste 50kg la 1.70 si mai e si nimfomana???

Fiecare isi alege ce ii place - eu eram copt dupa Avensis cind nici nu visam ca o sa o pot conduce cind am chef!
vio
Hai sa fim oameni seriosi - oricine se excita la un DB2 sau MAI ALES un Enzo.
Dar, in lumea reala, nu ni le permitem si nici nu avem nevoie de ele - aici ma includ - nu m-as duce la job cu un Enzo ca e traficul naspa in Buc (sic!), iar de plimbat...vrea si nevasta si masina e echilibrata pentru 1 persoana (sic - sic!).



io am alta parere ca sa zic asa , MOTOR .... daca vrei viteza si senzatzii tari , nu cred ca e ceva mai marfa si chiar ca mi-as lua unu mai ales ca poti merge super lejer prin orash
Dan52141
ieri pe calea victoriei in bucuresti era unul cu un porsche tunat (alb) cu tot felul de spoilere si un zgomot asurzitor de iesea toata lumea la geam sa vada cine face asa galagie smile.gif ..... asta pe la ora 17:30 smile.gif coada pe calea victoriei era de cativa km, se mergea cu 2m la 5 min ... ma gandeam in sinea mea cu ce este mai prejos ala de era cu matizul in spatele lui fata de smecheru cu porsche ca oricum amandoi au facut 1 ora din piata victoriei pana la universitate smile.gif
Bogdan92964
QUOTE(bebelacus92825)
asta cu masina, ca e boring si fara spirit, a fost lansata de un tembel si de atunci toti redactorii au cite un cliseu din astea. Top Gear Romania e de cacao, Giurgea nu face nimic altceva decit sa-i suga chilotzii lui Clarkson. nu e instare nici unul de la revista asta sa gindeasca cu capul lui. Pe undeva e de inteles, caci trebuie sa se plieze pe filozofia Top Gear. Revista e plina de greseli, chiar in ultimul numar se contrazic in 2 articole puse unul linga altul; si nu e prima data. Odata spun ca vinzarile de masini au scazut fata de aceeasi perioada, pe urma spun ca aucrescut, raportat la aceeasi perioada. Da' tot cumpar revista. Mai gasesti si cite o chestie interesanta.
Referitor la cit de plictisitor e Avensisul, va pot intreba cit de plictisitor e Vectra? Io am avut pina de curind un Vectra C de 1.8 si nu pot sa spun ca era asa un fun cu masina aia. Cel putin, era la fel de plictisitoare sau la fel de distractiva ca si Avensisul. Si era o varianta mai bine dotata decit Luna mea. Cit de distractiv e Mondeo? parca se misca bine, dar nu-ti vine sa cinti dupa ce te-ai dat cu ea. Sa va interb altceva? cit de distractiva trebuie sa fie o masina din categoria asta? Facuta special pt orice bizon din clasa mijlocie. Sa se inteleaga bine ca nu e o masina facuta pt placerea condusului pur si simplu. e o masina care incearca sa acopere cit mai multe zone si reuseste sa fie competenta acolo unde i se cere. Nu o sa aiba niciodata agilitatea unui hatch si stabilitatea sau frinele unui supercar, sunetul evacuarii sau aspectul hot al unui supercar. Va face intotdeauna parte din actegoria berlinelor familiale medii, niste actori mici dar care isi fac treaba. Exista si variante din aceasta categorie preparate mai special si care au niste tendinte sportive dar nu acestea fac subiectul de azi.
Giurgea & Co. nu fac decit sa preia ce a scos pe nas Clarkson cind s-a trezit intr-o dimineata si a fost intrbat despre Avensis. A scos un "errr" very british si very Clarkson si a mormait"boring". Atunci, toti catzeii sau cum le zicea Irinel Columbeanu, daca mai tineti minte, "ciorchineii" au preluat ideaa din zbor si nu i-au mai dat drumul niciodata. Cei de la TG Romanika conduc zilnic niste masini cu nimic mai distractive decit avensis sau vectra sau mondeo etc. Nu incerci sa formezi opinii, sa zicem, culinare, si sa faci apologia somonului afumat cind tu bagi zilnic iaurt cu paine la Lacto Doina. Clarkson isi permite, probabil are o cultura vasta si isi mai si permite finaciar sa isi dea cu parerea, insa nici el nu are dreptate tot timpul. Marea lui calitate este ca e simpatic sau reuseste sa se faca simpatic si atunci cind greseste sau cind iti spune ca esti doar un nimeni lipsit de orice imaginatie si originalitate.Romania nu prea reuseste.
TG este doar un show bazat pe polemici. Polemica face parte din noi si de-aia prinde atit de bine peste tot. TG este distractie si incearca sa ne faca sa nu ne mai luam atit de mult in serios.
Avensis, Vectre, Pasatzi si Mondei din toate tarile, uniti-va! band.gif


trimite-le la top gear textul, poate il publica smile.gif
_Constantin_
De publicat poate il publica dar cu siguranta vor face misto de el. Asa fac de fiecare data cand un citiror are de semnalat ceva cu adevarat important. 2 lei.
bebelacus
Nu tin sa ma vad publicat si sa-mi dea abonament moka pe un an, doar eram nervos. de fapt ma enervasem de-acum citeva zile, cind am luat revista insa acum ati mai pus si voi paie pe foc. da' mi-a trecut.
revenind la finisare avensis, treaba cu mocheta portbagaj am remarcat-o si eu. nu pare foarte legata dar isi face treaba, nu troncane nimic si nu se aude nici un greieras din zona portbagaj. in parti e prinsa, dar e un sistem ciudat-daca o atingi se comporta ca si cum s-ar desprinde dar vad ca e ok. per ansamblu, insa, impresia oferita de prtbagaj e de ieftin. subscriu la asta. Incepind cu capota portbagajului, pare foarte usoara si fragila, capacul de deasupra rotii de rezerva, adica mod de prindere, nici un fel de spatiu de depozitare cu niste capace pt vreo sticla de apa, ulei etc, fara prindere pt triunghi si trusa, a trebuit sa bag o patura groasa, pliata si sa le bag pe respectivele printre pliuri, ca sa nu fuga.
ieri am fost la bucale. o incintare la drum lung, pe timp de zi; noaptea a fost cam nasol cu luminile. am incercat 200 pe autostarda, turatia a fost de 3500 in a 6-a. la 120 in 6-a am 2100 rpm. foarte silentioasa in orice regim, stabila la viteze mari si mici, mai confortabila si ceva mai placuta la condus decit Vectra C, per ansamblu. zgomot mai mic la vint si cu geamul deschis imi intra mai putin curent in masina decit la vectra, unde imi zbura capul. daca as putea face ceva la luminile alea as fi de-a dreptul fericit.
Bogdan92964
Stie de unde se pot lua niste tetiere care sa se ridice mai mult, pentru Avensis? A facut cineva operatiunea aceasta?
S O R I N
Aceeasi problema am avut o si eu cu faza scurta.Era jalnica....mergeam

cat se poate de atent .

Acum sunt super multumit. Cu ajutorul lui Constantin,care la ultima

intalnire de la Craiova mi a facut cadou doua Blue Vision Philips ...

Imediat le am pus la service Toyota Pitesti si i am pus sa mi le dea

si mai sus.

Acum le tin reglate la 2 (faza scurta ) , pt ca altfel toti imi dau faza lunga .

Acum este o adevarata placere sa merg noaptea pe orice fel de

drumuri....merita cu siguranta,macar ridicate daca nu schimbate....
AZAZEL
am si eu o intrebare: are cineva pe masina acest model de janta .
este de 16 inch. poza apare pe site-ul toyota romania.

apare inclusiv in catalogul lor din show room-uri.

in schimb toyota avensis vine cu niste jante cam urate
Xalanx
@Azazel: eu am modelul asta de jante. Avensis face-lift, de 2 luni.

LE: sorry, m-am grabit. Este cu 8 spite, nu cu 5. Spitele arata aproape la fel, de-asta "m-am eronat" biggrin.gif
AZAZEL
tu probabil ai acest model.
asa are toata lumea.
AZAZEL
insa mult mai interesant mi se pare modelul aratat de mine pe pag anterioara. adica acesta.
este tot de 16 inch.
apare pe site si inclusiv in catalogul lor de prezentare
Xalanx
QUOTE(AZAZEL)
tu probabil ai acest model.
asa are toata lumea.


Da, pe-ala il am. Daca iti plac modelele cu spite mai rare si mai groase, si in cazul in care vrei sa-ti iei o toyota, probabil ca te poti interesa la dealer. Mie mi se par ok jantele pe care le am acum.
_Constantin_
Jantele de care vorbiti voi sunt de 17" nu de 16", si sunt disponibile doar pe modelul 2.2 D4D. In legatura cu pertul... este peste 500 euro bucata daca le cumperi separat.
AZAZEL
QUOTE(_Constantin_)
Jantele de care vorbiti voi sunt de 17" nu de 16", si sunt disponibile doar pe modelul 2.2 D4D. In legatura cu pertul... este peste 500 euro bucata daca le cumperi separat.


jantele de care vorbim noi sunt de 16 inch si nu de 17.
te rog frumos !!!
pe site-ul toyota scrie multe prostii . ca ar fi de 17 si ca sunt pe executive samd.


http://www.toyota.ro/cars/new_cars/avensis/gallery.asp

deschide fotografia si uita-te pe anvelopa. vezi ce scrie.
vio
deci modelul ala de janta din poza cu Avensisul negru este strict de 17" numai pe marimea asta se aduce la noi , eu as astiu ... pe 16" sunt altele cu 9 - 8 - 7 spitze
Watcher
Constantin: 'pe vremea mea' jantele de 17 erau pt 2.0 benzina nu pt 2.2 diesel...
alin94962
Frumos model cel cu 5 spite.
Da' nu face 500 de euro.
Sunt modele asemanatoare la diferiti producatori de jenti after-market care scot de la noi maxim 120 euro...
drabisan
QUOTE(Watcher)
Constantin: 'pe vremea mea' jantele de 17 erau pt 2.0 benzina nu pt 2.2 diesel...


Mi-ai luat fatza (nu pot sa scriu fara z).
Jantele cu 5 spite sint la 17 inchi si, cel putin acum 1 an jumate, nu stiu sa le fi avut altceva de 2.0 benzina.
Si veneau cu un scoci pe ele. Si eu nu l-am curatat cit nu se vedea. Si l-am curatat cind deja era negru si se vedea ca naiba. Si a trebuit cu unghia, ca cine pune cuter-ul pe jante de 4-500 de euro bucata?
Nici acum nu au disparut toate urmele...

Tin si acum minte cit m-a stresat forumul asta cum ca rezerva ar fi mai mica si de tabla. Dar aia era valabil doar la 2.2 diesel...
S O R I N
Jantele de care vorbiti le am vazut cand au adus D-Cat de 177 cp in

shoroom la Pitesti.

Intradevar deosebite.

Cele care le avem noi pe masini costa 550 euro fara TVA.

Alea cat naiba or mai costa... blink.gif
Xalanx
QUOTE(S O R I N)
Jantele de care vorbiti le am vazut cand au adus D-Cat de 177 cp in

shoroom la Pitesti.

Intradevar deosebite.

Cele care le avem noi pe masini costa 550 euro fara TVA.

Alea cat naiba or mai costa... blink.gif


Au adus D-CAT in Pitesti? Nu prea sunt la curent cu lucrurile se pare. Chiar vreau sa fac un drive test cu asta. Bine, azi trebuia sa ma duc sa fac un drive-test cu Rav4 si n-am avut timp...

D-CAT ar cam avea probleme cu motorina pe la noi din cate am inteles eu.
AZAZEL
QUOTE(vio70407)
deci modelul ala de janta din poza cu Avensisul negru este strict de 17" numai pe marimea asta se aduce la noi , eu as astiu ... pe 16" sunt altele cu 9 - 8 - 7 spitze


probabil ca acel model de jante se aduc la noi numai pe varianta executive , adica pe 17.

insa , daca urmariti linkul meu veti vedea o poza marita cu acel model de jante si, daca va uitati ce scrie pe anvelopa veti citi 206/55R16.
nu stiu de ce toyota romania nu aduce si acel model de jante de 16 inch in dotarea standard.
in romania actualmente 16 inch sunt predominant cu 8 spite.

le-am triis si celor de la toyota romania un mesaj pe pg de contact.

ps. nu mergea linkul.

il pun din nou.
veti vedea ca scrie 16 inch

http://www.toyota.ro/cars/new_cars/avensis/gallery.asp
Watcher
QUOTE(drabisan)
Mi-ai luat fatza (nu pot sa scriu fara z).

:clapping: :clapping: Foarte tare biggrin.gif:D
QUOTE(drabisan)
Tin si acum minte cit m-a stresat forumul asta cum ca rezerva ar fi mai mica si de tabla. Dar aia era valabil doar la 2.2 diesel...

As vrea sa fiu in locul tau - pe mine ma streseaza realitatea nu forumul - eu am roata de bicicleta...
S O R I N
[quote=Xalanx][/quote]

Au adus D-CAT in Pitesti? Nu prea sunt la curent cu lucrurile se pare. Chiar vreau sa fac un drive test cu asta. Bine, azi trebuia sa ma duc sa fac un drive-test cu Rav4 si n-am avut timp...

D-CAT ar cam avea probleme cu motorina pe la noi din cate am inteles eu.[/quote]

Au adus o acum o luna doua,era comandata pt un client din Bucuresti

care a dorit asa ceva.Au tinut o cateva zile acolo,dupa care si a luat omul

masina.

Am pus eu poze cu ea ori pe Toyota Avensis II ori III,nu mai stiu sigur...
_Constantin_
azazel, in poza poate scrie dar modelul ala e doar pe 2.2 si e de 17".
Legionaru'
Se pare ca un coleg de-al nostru, detinator de Toyota, a deslusit problema consumului de ulei de la motorul 2.2 D-4D 150 CP. Despre ce ar fi vorba: din
gestiunea electronica masina ar fi usor "tunata" si asta ar fi motivul consumului de ulei. Acest consum poate disparea prin aducerea parametrilor la normal.
alin94962
Poti dezvolta putin, te rog?
vio
motoarele "intzepate" consuma ulei biggrin.gif .
stanciu95476
maine voi face comanda pentru 2.0 d4d SW luna culoarea platinium, initial am vrut boronze dar dupa aproape o luna de asteptat nu a intrat nimic in stoc si probabil curand se va incheia si promotia actuala asa ca maine fac pasul.
daca tot ati discutat de jante vreau sa va intreb: credeti ca o anvelopa 225/55/16 ar atinge in elementele de caroserie sau in aparatorile de plastic? a incercat cineva sa puna anvelope cu aceasta dimensiune?
Nu stiu de ce dar am impresia, cel putin la combi, ca masina e prea mare si rotile sunt subdimensionate (din puctul de vedere al designului).
plus ca am gasit ceva gume de vara super ca pret
http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp?ti...yes&place=8
_Constantin_
Buna alegere. Dar problema nu se va rezolva, in plus pe jantele tale nu vei putea monta asa ceva. 225 trebuie sa fie montate pe o janta 8.0 J x16", iar cea originala are 7.5Jx16". Plus ca dimensiunea aia e destul de rara si se vor gasi mai greu. In plus designul va ramane identic datorita diametrului identic. O solutie ar fi niste jante noi de 17 sau 18". Sincer cred ca investitia e prea mare pentru ce vei obtine, masina arata ( dupa mine ) foarte bine si asa, poate cand va veni momentul sa schimbi anvelopele atunci sa faci schimbarea. Gandeste-te jante de 17" aprox 800 euro ( 4 buc) + inca 500-600 euro anvelopele deci o suma destul de mare, mai bine iei motorul mai mare si vine cu jante de 17 si ai scapat de problema.

Sper sa te multumeasca raspunsul. Numai bine.
AZAZEL
QUOTE(_Constantin_)
Buna alegere. Dar problema nu se va rezolva, in plus pe jantele tale nu vei putea monta asa ceva. 225 trebuie sa fie montate pe o janta 8.0 J x16", iar cea originala are 7.5Jx16".


imi este cam greu sa cred ca jantele care sunt acum pe avensis sunt late de 7,5 J tinand cont ca anvelopa este lata de 205mm.

din umilele mele cunostinte, o anvelopa cu dimensiunea 205/55R16 este pusa pe o janta lata de 6,5J sau pe 7J daca sunt anvelpe 205/60R16.
daca se urca la 215/55R16 aceste anvelope se monteaza pe jante late de 7J.

daca sunt anvelope 225/55R16 sau 225/50R16 jantele sunt de 7 sau 7,5J

anvelopele puse pe jante de 17 inch sunt puse pe jante late de 7; 7,5 si 8J max.

la anvelopele puse pe jante de 18 inch , jantele au latimea de minim 7,5 J si pot urca pana la 8,5J.

concluzia este ca jante de 16 inch late de 7,5 J si 8 J puse pe o toyota avensis sunt de domeniul fantasticului. plus ca 16 inch in combinatie cu 8j este imposibil pt ca 8 este o dimensiune exprimata in inch. asta inseamna ca janta va fi lata de peste 20 cm.

trecand la subiect, omul nostru vrea 225/55R16 pusa pe jantele originale ale avensisului.

nu se poate din 3 motive (ultimile 2 fiind cumulate dau un dezastru)

1. o latime de 225 mm la anvelopa nu este compatibila cu o janta lata de 6,5J deci 165mm
2. diametrul rotii va creste cu 4.2cm, si va fi un diametru mai mare sau egal cu cel al rotilor Audi A6, Mercedes E, BMW seria 5 deci cu greu ar avea loc intr-un avensis
3. latimea anvelopei va creste cu 20mm si s-ar putea sa nu aiba loc , tinand cont ca pt anvelopele de 17 inch toyota propune anvelope 215/45R17 in romania si 215/50R17 in alte tari inclusiv germania. deci daca ar fi incaput lejer anvelope mai late probabil ar fi pus pe 17 inch anvelope de 225. probabil un 225/45R17 si-ar gasi loc cu greu.



sfatul meu este sa incerci un max de 215/55R16. diametrul rotii tale va creste cu peste 1 cm. ceea ce este suficient.
AZAZEL
QUOTE(_Constantin_)
mai bine iei motorul mai mare si vine cu jante de 17 si ai scapat de problema.

.


din ce stiu eu , jantele de 17 vin cu anvelope 215/45R17, paradoxal asta inseamna un diametru mai mic cu 6,6mm decat anvelopele care vin cu jante de 16 adica 205/55R16.

daca jantele de 17 ar veni si in romania cu anvelope 215/50R17 atunci problema ta s-ar rezolva pt ca ar insemna o crestere in diamtru cu aprox 15mm
_Constantin_
AZAZEL umile scuze, eu am gresit. Intradevar 225 merge pe 7.5J si ar fi cam imposibil ca janta originala sa fie de dimensiunea spusa de mine.

In concluzie ... mai bine iei 2.2 D4D si rezolvi o gramada de probleme, pretul intre ele este de 1000 euro si diferentele merita suma de bani in plus.
AZAZEL
sau cel mai ieftin, isi pune anvelope 215/55R16. impusca 2 iepuri. anvelope mai late si cu un diametru mai mare cu 1,2 cm.
costul cred ca ar fi aprox 100 euro pe bucata.

cele stoc le poate vinde cu un pret bun. per total cred ca ar pierde un max de 150 euro.
stanciu95476
salutare baieti
azi am comandat masina, vine in 6-7 saptamani, 2.0 d4d luna SW. super baieti la Toyota Romania, la un pret de lista de 22.777 eur (pretul initial era de 23.253 dar este ceva promotie) am primit un discount de 2%(inca 450 jos biggrin.gif ), covorase de cauciuc, plus, mai pot alege intre alarma si antifurturi roti.
am inteles ca alarma care va fi montata este un MAAT 861(foloseste ca telecomanda cheia masinii), ce parere aveti? ce sa aleg? are cineva modelul asta? as inclina spre alarma numai in cazul in care as putea sa-i montez modulul ala confort de care am citit aici pe forum; parca Legionarul il are montat.
asta este un link cu alarma si cu specificatiile. vad ca una din optiunile alarmei este o iesire pentru modul optional ridicare geam 30 sec., probabil asta e pentru modulul confort.
http://www.accesoriiauto.eu/product_info.p...582a1d4d39384fd
bebelacus
felicitari! ce culoare?
_Constantin_
Si eu zic sa iei alarma mai ales daca nu ai un modul suplimentar si e doar in cheie. Legionaru are asa ceva si poti monta si pentru geamuri si pentru oglinzi ceea ce te scuteste de stres inutil.
mircea89110
salutari,
back cu detalii despre revizia de 45000 la ave de 1,6, de aici:
http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t...&start=1100

zgomotele din bord si zdranganitul bulonilor la rotile din spate sunt tot acolo si chiar daca sunt insesizabile la prima tura cu masina, la a 2-a incepi sa le identifici ... ceea ce n-au putut face din pacate mecanicii de la toyota pitesti, din pacate sau din nepasare.
la usi parca au facut ceva, la franare era de la placute care erau duse (acelasi zgomot il aveam de la 30 000 si cand le-am zis au zis ca sunt placutele dure ...)
uitandu-ma atent peste prezentarea grafica a reglajului directiei, am observat ca au reglat doar ce era la "rosu" ...
la ce era aproape de limina normala nici nu s-au chinuit sa le aduca la punctul optim ...
sunt exact asa cum erau si inainte.
i-am mai rugat sa se uite la o ciobitura de vopsea si domnu' vopsitor nu era acolo cum dealtfel nici electricianul nu a fost,sa-mi puna 2 becuri pe scurta la revizia de 30 000
concluzia e ca sunt amabili pentru ca vor clienti dar sunt putini si neexperimentati
nu vad nicicum acea rugurozitate impusa de marca...din pacate

!!!!!!!! pentru cei cu lumina slaba pe scurta !!!!!!!!!!
au adus la augsburg becuri Philips Xtreme Power +80% H7
sun 111 roni ...dar sunt de la aspad asa ca daca intrebati acolo s-ar putea sa fie mai ieftine
la ausburg mai sunt 6 seturi !!!!
Bogdan92964
QUOTE(mircea89110)
salutari,
back cu detalii despre revizia de 45000 la ave de 1,6, de aici:
http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t...&start=1100

zgomotele din bord


Daca ai un zgomot care pare ca vine din torpedou si seamana cu o vibratie s-ar putea sa fie ce am avut si eu. Desfa torpedoul (se desface f usor) si uitat-e dupa o cutie de tabla pozitionata vertical (calculatorul). Langa ea este o alta piesa care in anumite conditii vibra suficient astfel incat sa se loveasca de calc. S-a rezolvat cu niste bureti.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.