Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis partea a IIIa
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42
Dan83370
E clar,cum noi astia cu toyota nu prea avem probleme tehnice cu masinile incepem sa ne legam de toate alea.Eu nu prea as face o comparatie tehnica intre ele pentru ca nu e cazul.Fiecare are avantajele si ,,dezavantajele ,, sale daca le pot spune asa.Ideea este care cum se muleaza mai bine pe nevoile fiecaruia.
Sunt convins ca tehnicienii de la toyota au optimizat excelent motorul de 2.0l dupa o groaza de teste si au preferat sa il derive din cel de 2.2l care este foarte performant si pe care tocmai de aceia l-au lasat asa.
Iar daca diferenta la oferta este intre ele de doar 500 euro(cand am luat eu masina era de o mie si ceva,se pare ca am fost primul posesor de avensis face-lift 2.0 biggrin.gif )inseamna ca stiu cei de la toyota ce stiu daca cred ca se poate vinde motorul de 2.0l in continuare la o diferenta asa mica,mai ales ca este un produs nou si nu ar avea de ce sa il ,,ingroape,,.Au o politica foarte buna de marketing,nu de degaba sunt cei mai mari din Japonia la vanzari,si nu numai.
Eu cred ca Alexandru daca doreste achizitionarea unui avensis sa faca bine sa mearga cu amandoua,iar noi,ca niste colegi buni de forum sa il ajutam cu niste consumuri reale,costuri intretinere,impozite......Ca de probleme,sa dea D-zeu sa nu aiba niciunu.
Cat despre un tuning la motor nici eu nu as da 1000euroi,dar 300,400 as da.
_Constantin_
Pai daca diferenta de pret e asa mica... ce rost are sa iei 126 cand poti lua 150cp? Eu tot nu inteleg ce incercam sa demonstram? Ca cel de 126 e mai puternic si mai bun ca ala de 150? Ce conteaza cuplul pe 200rpm, daca ai bani iei ce e mai puternic, diferentele la consum sunt convins ca sunt foarte mici. Indiferent ce curba de cuplu are 2.0 cel de 2.2 e mai puternic deci mai bun deci alegerea ideala daca ai banii. Sunt totusi 24 cp diferenta, si 24 e destul pt o masina cu aceiasi greutate.
vio
o sa revin cu un link cu grafice cat edspre motorul de 2.0 litrii este derivat direct din cel de 2.2 nu invers si motorul de 2.2 -150 este acelashi cu 2.2 - 180 . diferentzele sunt la sis de injectie, chiouloasa , capete pistoane asta ca sa faca compresia f mare wink.gif , filtrul de particule biggrin.gif .... toate sunt motoare cu blocul de AL
Dan52141
QUOTE(vio70407)
motorul de 2.2 -150 este acelashi cu 2.2 - 180 . diferentzele sunt la sis de injectie, chiouloasa , capete pistoane asta ca sa faca compresia f mare wink.gif , filtrul de particule biggrin.gif .... toate sunt motoare cu blocul de AL


cum asa este acelasi ? ... sunt total diferite, faptul ca sunt ambele din aluminiu nu inseamna ca este vorba de acelasi motor ... la cel de 180 CP vorbim de multe inovatii si patente recente ... este o cu totul alta tehnologie.

Aceiasi tehnologie piezo a aparut acum pe skoda RS diesel, din 2l scot 170 CP si un cuplu de 350 Nm, face suta in 8.5 s cu un consu mediu de 5.8l !!!, extra urban 4.5 l/100km. Super motor, la cat costa cred ca este o afacere mai buna decat Avensisul ... asta daca vrei sa ai o masina sportiva si cu un consum mic ... parerea mea smile.gif
_Constantin_
Mie imi vine deja sa :puke: cand aud de Octavia RS diesel... come on man. E penibil absolut. Nici nu vreau sa ma gandesc cat de penibil ai fi cu jante de 18, eleron si praguri, prize de aer si cand pornesti ... crcrcrcrcrcr ce dumnezeu... vrei masina sport ia-ti benzina, vrei economie si cuplu ia motorina si hai sa nu comparam Avensis cu mizeria aia de Octavia, poate o avea ea motoare echivalente si suspensie independenta dar asemanarile se opresc aici.
M A R I U S
QUOTE(Dan52141)
QUOTE(vio70407)
motorul de 2.2 -150 este acelashi cu 2.2 - 180 . diferentzele sunt la sis de injectie, chiouloasa , capete pistoane asta ca sa faca compresia f mare wink.gif , filtrul de particule biggrin.gif .... toate sunt motoare cu blocul de AL


cum asa este acelasi ? ... sunt total diferite, faptul ca sunt ambele din aluminiu nu inseamna ca este vorba de acelasi motor ... la cel de 180 CP vorbim de multe inovatii si patente recente ... este o cu totul alta tehnologie.

Aceiasi tehnologie piezo a aparut acum pe skoda RS diesel, din 2l scot 170 CP si un cuplu de 350 Nm, face suta in 8.5 s cu un consu mediu de 5.8l !!!, extra urban 4.5 l/100km. Super motor, la cat costa cred ca este o afacere mai buna decat Avensisul ... asta daca vrei sa ai o masina sportiva si cu un consum mic ... parerea mea smile.gif
Tu chiar crezi consumuri de 4,5% pt un motor de 170 cai?Hai sa fim seriosi...Astea sunt abureli ieftine demne de cei din grupul VAG, sa nu mai vorbim de ''monstrul'' de 1.4 si 170 cai pe benzina care consuma 5.8%.Maine-poimaine ma astept la un super-ultra-performant motor de 1,2 si vreo 200-220 cai care consuma ''maxim'' 3-3,5% benzina sau motorina si face suta in 5 sec!Eu cred ca astia de la VW au luat-o rau pe aratura....
vio
...cauta pe net smile.gif din injectie admisie , chiuloasa si inca ceva ajustari se pot scoate inca 30 de cai nu e f mult wink.gif cat despre cel de 2.0 litri cel vechi era alt motor asta nou e derivat direct din cel de 2.2 uita te la alezaje si ai sa vezi ca cel putin la 2,2 e perfect acelashi la 2.0 e un pic mai mic deoarece e camera de combustie mai mica wink.gif sa mai dau detalii ??? se gasesc pe net atat 2.2 - 180 este un motor intzepat cu tehnologie hi-tec...or avea si alte mashini la fel dar deja la RS este un motor tunat. stii cam cat s-ar scoate dintr un 2,2 tunat??? smile.gif apropo de RS la Corolla motorul de 1,8 avea ultima data 215 cai smile.gif mai au de invatzat cei de la VW Group biggrin.gif , Octavia nu o poti compara cu un Avensis pt ca nu sunt aceiashi clasa ....
plus ca sunt cam in urma restul constructorilor la motoare , cel putin la benzina ce am citit am ramas blink.gif blink.gif blink.gif ....VVT-i si mai ales VVTL-i ar functiona si mai bine chiar excelent dela 8500 - 10 000 rotatzii cu un boom de putere de peste 50 %, asta ar fi cam asa daca pana la 8500 ai 100 decai sa zic cand ai trecu de 8500 sau cat e limita iti creste puterea pana la 150 de cai care se mentine constanta pana la 10 000 , e ca si cum ti ai baga un NOS sau altceva dar din cauza normelor de poluare si a fenomenului brusc este limitat la max 8200 vezi exa Corolla compresor sau exa Celica..
Dan52141
Si eu sunt fan Toyota, sincer nu am condus modelul Octavia RS pe motorina dar si-a comandat o cunostinta si in 2 luni trebuie sa vina, atunci o sa-mi fac o parere personala ... cand m-am referit la Octavia RS ma refeream doar la motor, cine intreba vroia performanta si motorina.
Nu stiu cat se poate sa fie de adevarat dar multa lume mi-a spus ca in clasa de 2l motorina motorul asta de la vw a fost super premiat si este cel mai bun iar in clasa de 2.2l cel de la Honda este considerat cel mai bun.
Interior skoda :puke: corect si fara comentarii
vio
io stiam de honda atat smile.gif ca e cel mai miez diesel:)
_Constantin_
Ca sa ne mai destindem putin.

Cnofrom uuni stduiu al ueni uinvresttiai elgenze, nu cntozeaa in ce odrnie se alfa lirteele itnr-un cuvant, signruul lcuru ipmotarnt e ca pirma si utlima lierta sa fie la lcuol lor. Rsetul potae fi o vrzaa colmpeta si tot o vei ptuea ctii fraa prboelme. Atsa e din cuzaa ca nu ciitm feicrae lteira, ci cvanutul ca un irtneg." E umioitare cpatcitetea ceireiului uamn de a rentositcui detale


2. Astia care aveti benzina, pe mine ma nelamureste o chestie... cand am luat masina nivelul uleiul era la maxim. Dupa primul schimb nivelul este la mijloc, intre cele doua puncte. De ce? Uleiul l-au pus in fata mea, si am numarat 4 bidoane de 1L fara 100-200ml? De ce? blink.gif
alin94962
Pai ce sa mai zicem, ca eu cand l-am schimbat la 15000 era pe maxim iar acum cand am ajuns la 26500 este tot pe maxim (inainte de schimbul de la 30000). E normal sa consume ulei, ca altfel...dar parca nici chiar asa.
Poate ca un consum mai mare sau mai mic de ulei depinde si de maniera in care exploatezi masina, cel putin asta cred ca ar putea fi o explicatie.
Adica nu-i totuna sa schimbi constant pe la 5000 sau mai sus, sau sa schimbi pe la 3000. Nu stiu...sa vedem ce ne spun alti colegi de forum.
alin94962
A-pro-pos, cred ca eu ar trebui sa fiu mai ingrijorat ca tine tocmai pentru ca nu se consuma cat ar trebui. Dar cat ar trebui totusi?? Sa nu uitam ca anumite motoare (Dacia de exemplu) indicau ca fiind normal un consum de pana la 1l la 1000 km. Acu', nici chiar asa...
vio
blink.gif blink.gif blink.gif pai de cand ti la schimbat e la jumatate sau dupa un timp te ai uitat tu la joja si ai obs ca lipsete ? ca daca dupa ce l ai schimbat a disparut ...... e o prb .... in 53 000 cu Av si 24 000 cu Co nu a disparut nici un gram de ulei chiar in Co am dat si 8000 ture si nimic ... vezi sa nu piarda pe undeva .... daca lipsete inseamna ca un bdon de ulei nu a fost plin , mi sa intamplat si mie sa iau ulei la 1L si in bidon sa fie decat 300 ml . sunt defectuni pe banda de imbuteliere asa mi au zis cei de la magazin si mi au schimbat bidonul
mircea89110
pentru cei care se misca mult in oras poate fi util ... oricum, nerecomandabil !

"I just discovered how to disable the annoying seatbelt not on "beep beep beep BEEP BEEP BEEP". I thought I could share the info with you guys.
1) Turn the Power ON
2) Set trip meter to "ODO"
3) (you may need to Power OFF at this point)
4) Turn the Power ON
5) within 5 seconds, press the ODO/Trip button for 10 seconds
6) While keeping the ODO/Trip button down, put the driver seatbelt on.
7) You will see b_on / b_off choice in the ODO meter, make your choice with the ODO/Trip button
It works in RX300 (I've done it) and Toyota Avensis"
alin94962
Pare simplu, intr-adevar...Tu ai incercat la a ta?
_Constantin_
Am incercat eu la a mea ... de mult. Si merge. Nu am facut-o eu ci amicul Defectiune dar habar n-aveam cum se face.


Referitor la ulei... nu imi mananca ulei. Ma intrebam de ce la inceput era la maxim si dupa schimb e la jumatate. Vine din fabrica cu mai mult ulei? Asta intrebam? Toate bidoanele au fost pline. Stiu ca ei zic ca trebuie sa pui 3.7 L dar atunci de ce cand era noua era nivelul la maxim?
bebelino85972
Nu-i mai simplu sa-ti pui centura? blink.gif
alin94962
Nu cred ca vine din fabrica asa...cu mai mult ulei..sa fim seriosi.
Intreaba-i pe cei din service cum isi explica ei asta. Nu neglija. Urmareste fenomenul saptamanal, nu neaparat dupa drumuri mai lungi.
Nu-mi mai aduc aminte daca tu sau altcineva spunea ca va schimba uleiul dupa cca 7500 km si nu va astepta revizia de 15000...
Cred ca e important si tipul si calitatea uleiului folosit...Imi aduc aminte ca la lansarea modelului Avensis, in 2003, se spunea ca va avea o intretinere ieftina si ptr. ca va folosi ulei mineral!!! Auziti voi, ulei mineral!!
Ale noastre masini merg aproape toate cu full sintetic sau semi, nu???
vio
eu am zis si asa a fost , apoi seminsitetic si acum sintetic asa au fost directivele toyota pt Europa de Est,

Cat despre ulei din fabrica vine cu aprox 200 ml in plus peste niv maxim tocmai pe ca este posibil sa piarda ceva in perioada rodajului , dupa revizie trebuie sa fie la niv MAX nici mai sus nici mai jos, eu cred ca nu ti au pus cat ulei trebuie


si faza cu centura merge si la Corolla biggrin.gif
alin94962
Constantin, nu e nimic bascalios in ce vreau sa-ti spun...poate ca spun o prostie si ma vor critica toti, dar totusi...
Incearca sa masori compresia la motor, asa macar vei sta linistit ca motorul e OK .
Ca eu am patit-o cu Octavia (la 110000 km, ce-i drept) sa-mi spuna mecanicii ca am gaze de carter...Pai nici la Dacie la 165000 km nu am avut asa ceva sau am avut dar neglijabil...
alin94962
Vio, em n-am stiut de directivele ptr. Europa de est...Semisintetic si apoi full sintetic...
Multumesc Domnului ca n-am probleme la motor.
Sunt convins ca nici Constantin nu are, asta i-ar mai lipsi acum...
_Constantin_
Ma ce dracu nu vorbesc romana? NU CONSUMA NICI UN ML DE ULEI. Eu intrebam pentru ca dupa mintea mea daca pun 3.7 litri nivelul trebuie sa fie la maxim, si nu este, si nu a fost nici un moment dupa revizie. La fel e si la Legionaru, din cate imi amintesc. Asta seara il verific din nou. E posibil sa nu fi pus cat ulei trebuie desi... eram acolo, am vazut toate cele 4 bidoane goale mai putin ultimul in care ramasese circa un deget ulei. blink.gif Il sun pe Legionaru acu sa-l intreb.
vio
Deci Avensisul care il are fratele meu ca el in foloseste mai des , e din 2003 cum a aparut atunci si atunci se mergeau pe rev de 7500 km ulei mineral , dupa un timp sa trecut la semi si acum la sint .....

Constantine tre sa fie la max nivelul de ulei . nu ti au pus ei cat trebuie . 3,7 L este fara filtru de ulei cu Filtru este 4 L . Volumul de ulei este calculat ca sa ti fie la MAX pe joja
drabisan
Nu consuma Constantine. Cite fugareli vede a mea la fiecare drum...plecari primul, schimbat la 6000 cind am chef de sunet (des), alergat cu cit poate peste 200, depasiri fara schimbat de viteza (sic!).
Si nu lipseste nici o liniuta...
Si sotia mea le apreciaza, deh...

O bere pentru pontul cu centura. Nu am de gind sa o fac off, dar poate mai gasesc prin zona si alte schimbari - gen resetat range-ul la consum...
Watcher
QUOTE(bebelino85972)
Nu-i mai simplu sa-ti pui centura? blink.gif

Nu. Pentru ca uneori mergi bucati scurte sau f incet si nu are sens sa ti-o pui, daca ti-o lasi scoasa te bipaie mereu de te dispera (La corola verso face mult mai incet :bash: ).

Maine dimineata incerc si eu la Avensis smile.gif
vlademir68887
Despre centura, asa e... Am un coleg care ar fi fost mort daca nu ii bipaia, enervant, centura si a fost silit sa si-o puna, iar dupa 15 km s-a izbit de un parapet. Nu imi inchipui ce ar fi fost daca..., are un copil de doi ani.
drabisan
Pe site-ul Toyota scrie ca nu bipaie decit 2 minute. Eu, cu a mea, nu cred ca am avut niciodata atitia nervi de consumat, dar o sa testez cit tine. Probabil tot 2 min. Ca la cit sint aia de fraieri cu informatiile de pe site...Eu, daca nu as fi descoperi in cel mai penibil mod posibil, ca am xenoane, abea de vreo luna as aflat de site-ul lor...
mircea89110
in oras merg in 80% cu centura, dar sunt si deplasari scurte la care nu o utilizez.
in general, unde stiu ca se ruleaza cu viteze mari, o folosesc fara sa ma beep-ie nimeni.
e doar o optiune chestia cu "disable" ... repet - nerecomandata !

Stiu ca "ave" e cam chioara pe faza scurta in varianta non-Xenon
uite un mic ajutor:

Philips a lansat lampile "X-treme Power"
http://www.xp-lamp.com/more-light.php?lc=en
aici ceva teste si pareri:
http://www.autolamps-online.com/index.htm
http://www.astra4ever.net/philips-h7-x-tre...t57472-s25.html
aici e un link ok,insa daca farul este cel din exemplu , atunci diferentele sunt mai mari pe tipul nostru de far , deci merita :
http://www.tspaeth.de/fuers-auto/shop_content.php?coID=10

si aici cateva lucruri care v-ar putea interesa:
http://www.directcarparts.co.uk/buy-car-ac..._2421_3670.html
http://www.bodyshop.ie/

cine gaseste primul in Romania sa dea de veste
si iar zic : URASC farurile prost reglate care orbesc :evil: !!!
as da amenzi de 10 ori mai mari pentru asta decat pentru multe altele din noul cod rutier
ps
N-am nimic cu posesorii de Logan dar daca mai prind vreunu' ca da ciorile jos cu cu farurile, direct faza lunga scrie pe parbrizul lui
si slava Domnului, la capitolul asta, "ave" sta forte bine.
pana acum loganul si matizul conduc detasat in topul celor cu cele mai suparatoare faruri.
Legionaru'
Eu sunt cel care schimb uleiul la 7.500 km si asta nu pentru ca pun un ulei de proasta calitate ci dimpotriva, pun Mobil1 0w40. Am eu un pitic pe creier care imi cere sa fac asta. Masina vede des regimul de turatie de cuplu maxim si pana acum nu am observat ca masina sa consume nici macar un gram de ulei.

Vio, ai motorul VVTL-i?
Te intreb deoarece la VVT-i benzina e taiata la 6400 rpm.
Watcher
Nu e nevoie sa testezi, iti pot confirma ca se opreste dupa 2 min, dar dupa primul min incepe sa faca mult mai tare. smile.gif
2 la mana, daca faci 3 min pana la magazin si inca 3 min inapoi, te-a capiat de tot smile.gif

Eu imi pun intotdeauna centura cand ies din oras si uneori in oras, DAR din cauza bipaitului am ajuns sa o port mai rar prin oras, ca e pusa prin spate...
vio
QUOTE(Legionaru')
Eu sunt cel care schimb uleiul la 7.500 km si asta nu pentru ca pun un ulei de proasta calitate ci dimpotriva, pun Mobil1 0w40. Am eu un pitic pe creier care imi cere sa fac asta. Masina vede des regimul de turatie de cuplu maxim si pana acum nu am observat ca masina sa consume nici macar un gram de ulei.

Vio, ai motorul VVTL-i?
Te intreb deoarece la VVT-i benzina e taiata la 6400 rpm.


nope VVT-i si nu sa taiat nimic smile.gif cel putin la asta de 1.4 nu crede ma ca i am dat si avea 65 km la ora. la 6400 incepe dunga roshie de abia. 6800 - 7000 i am mai dat . as fi vrut io vvtl-i dar nu ma lasat cineva sa mi iau :bandit: ca avem cum :evil: si drept urmare am optat pt cel mai mic..
bebelino85972
Mai, intrebarea aia cu centura nu a fost pusa la misto smile.gif Dupa ce l-am vazut pe frati-miu cu capul in parbriz (el conducea), eu mi-o pun si daca ies in parcare sa incarc bateria smile.gif))
vio
se face tuning si la 2.0 si la 2.2 - 150 si 2.2 -180

2.0 - 141 CP/330nm
2,2-150 - 178 CP/385nm
2,2-189 - 211 CP/475nm
Dan52141
QUOTE(vio70407)
se face tuning si la 2.0 si la 2.2 - 150 si 2.2 -180

2.0 - 141 CP/330nm
2,2-150 - 178 CP/385nm
2,2-189 - 211 CP/475nm


Nu se pierde garantia la tuningurile astea ?
Si pe de alta parte banuiesc ca scade si durata de viata a motorului si a componentelor care au fost proiectate pentru o anumita sarcina.
vio
nope ca e cu power box tuning . ceea ce face si TTE si nu iti dauneaza la motor daca e facut la parametrii maxim admisi de fabricant , asta fac ei smile.gif poti sa o tunezi sa merga doar 10 000 de km daca vrei smile.gif
alin94962
Constantine tre sa fie la max nivelul de ulei . nu ti au pus ei cat trebuie . 3,7 L este fara filtru de ulei cu Filtru este 4 L . Volumul de ulei este calculat ca sa ti fie la MAX pe joja[/quote]

Vio, 3.7 l este cu schimbarea filtrului si 3.5 l fara filtru.
Asa spune cartea tehnica ptr. motoarele de 1.6 si 1.8.
Mie mi-au pus 3.7 l la revizie si a fost la maxim pe joja.
drabisan
Tuning poti sa faci pina ajungi ca Evo-ul de 450 de cai, nu aia e problema.
Orice tuning reduce viata motorului comparativ cu ce iti garanteaza producatorul pentri produsul original. E alta discutie ca el pune garantia mult mai mica decit poate motorul si pentru a se asigura si pentru a lua un ban in plus pentru tuning.
drabisan
In alta ordine de idei: am fost azi sa depun actele pentru impozitul unui produs care nu e al meu - cunoasteti discutia.
Paradoxal, cozile nu sint asa mari, cel putin in Bucuresti.
Actele necesare sint:
- copie de pe buletin
- copie de pe contractul de leasing - aici mi se pare mare ilegalitate din moment ce contractul e intre mine si o persoana juridica si, teoretic, nu este un contract public
- copie dupa cartea de identitate - la mine a mers si doar copie de pe talon din moment nu obliga nimeni proprietarul masinii sa iti dea vreo copie de pe cartea de identitate (eu am cartea de identitate, dar nu am stiut ca e nevoie de ea)

Impozitul pentru cei 1998 cm cubi ai mei a fost de 140 si ceva de ron. Suma asta trebuie pot sa o platesc pina pe 31 martie, dar e nevoie ca tot pina atunci sa platesc si impozitul pe casa. Si cum nu aveau reader de card...o sa ma duc la alta agentie sa le platesc pe amindoua...

In concluzie: Multa UE sa le dau pentru codul asta fiscal!

Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!
vio
aia cu cartea de identitate e tare oricum smile.gif ca se stie , cartea ramane la Leasing pana o iei smile.gif dar merge si cu talonu stiu de anu trecut asta smile.gif iefin ieftin
_Constantin_
Am verificat uleiul asta seara ... exact la mijloc, cum l-au pus asa este si acum. La revizia asta o sa-i rog sa-l verifice inainte.
vio
oricum ceva nu e bine ....nutre sa fie la mijloc uleiul niciodata la nici o mashina , dupa schimb tre sa fie la maxim indifrerent de ce ti zic aia de la service , eu am cautat si scrie clar 3,750 L de ulei fara filtru , 4 L cu filtru . altfel inseamna ca ar trebuii sa ti dea sa platesti 3,750 L ulei nu 4 deci te fraieresc cu cateva zeci de RON
Legionaru'
Azi i-am facut cadou Avensis-ului o baterie noua. Varta 60 Ah si curent de pornire 640 A. Actuala are 40 Ah si curent de pornire 380 A.
Maine o montez si revin cu impresii.
_Constantin_
QUOTE(vio70407)
oricum ceva nu e bine ....nutre sa fie la mijloc uleiul niciodata la nici o mashina , dupa schimb tre sa fie la maxim indifrerent de ce ti zic aia de la service , eu am cautat si scrie clar 3,750 L de ulei fara filtru , 4 L cu filtru . altfel inseamna ca ar trebuii sa ti dea sa platesti 3,750 L ulei nu 4 deci te fraieresc cu cateva zeci de RON


LOL... ai uitat sa pui smile... uleiul se vinde la bidon de 1L, nu la suta de ml... in plus cred ca a fost o eroare la mijloc. Sper sa nu fi avut vreo repercusiune asupra motorului. blink.gif
Legionaru'
Stai linistit Costache!
Doar daca uleiul era sub nivelul minim sau cu mult peste era cazul sa iti faci griji.

Alin are dreptate. 3,7 litri cand se schimba si filtrul.
Eu la un schimb am bagat 4 litri si era o idee peste semnul maxim.
ionut63609
la 2.2 cam cit ar fi impozitul?
alin94962
QUOTE(vio70407)
oricum ceva nu e bine ....nutre sa fie la mijloc uleiul niciodata la nici o mashina , dupa schimb tre sa fie la maxim indifrerent de ce ti zic aia de la service , eu am cautat si scrie clar 3,750 L de ulei fara filtru , 4 L cu filtru . altfel inseamna ca ar trebuii sa ti dea sa platesti 3,750 L ulei nu 4 deci te fraieresc cu cateva zeci de RON


Platesti 4l pentru ca oricum iti dau 4l, 3.7 l in motor si 0.3 l in bidon pe care-l duci acasa si-ti prajesti snitele in el, daca vrei. Daca nu vrei, iti faci o salata buna sau gasesti muuulte alte intrebuintari...
alin94962
QUOTE(Legionaru')
Azi i-am facut cadou Avensis-ului o baterie noua. Varta 60 Ah si curent de pornire 640 A. Actuala are 40 Ah si curent de pornire 380 A.
Maine o montez si revin cu impresii.


Era necesar sau a fost o decizie sentimentala???
Parametrii mi se par un pic diferiti de cei ai bateriei originale, nu crezi??
Chiar daca rau nu cred ca are sa-i faca.
Dan97672
Salutari si felicitari pentru acest forum. Saptamana viitoare trebuie sa primesc noua mea masina, un Avensis 2.0 Sol pe benzina Brocade Red (visiniu). Va multumesc pentru acest forum care ma ajutat in mare masura sa ma hotarasc pentru acesta masina si motorizare. Dupa ce vine o sa postez cateva poze, pentru ca eu nu am vazut in Timisoara una de aceasta culoare (aici m-am hotarat cel mai greu).
Am gasit un link cu aceasta culoare
http://de.cars.yahoo.com/19102006/348/t/fa...-d-4d-test.html.
Pe site-ul evz.ro de astazi 25.01.2006 este afisat clasamentul de vanzari auto noi in Romania pe 2006. La clasa D Avensis-ul este pe locul 3 cu 1288 de bucati dupa Passat cu 3899 si mondeo cu 1639 si in fata lui 407 cu 1172 si Primera cu 833. Se pare ca incep si romanii sa aprecieze calitatea toyota. Link-ul este http://www.evz.ro/article.php?artid=289237
alin94962
Felicitari si tie Dan pentru alegerea facuta.
Culoarea este pretentioasa dar super...
Anumiti romani (o anumita categorie) au ajuns sa aprecieze si masinile Toyota. Speram ca numarul acestora va fi in crestere.
Te asteptam pe forum cu noutati, dupa livrarea masinii.
Dan97672
Ai dreptate Aline, culoarea e pretentioasa, dar nu prea am avut de ales pentru ca toate culorile deschise vin cu tapiterie neagra in interior. Prima data cand m-am urcat intr-un Avensis cu tapiterie neagra am avut o senzatie de apasare (parca am intrat intr-un cavou). E adevart iarasi, ca negru se intretine mai usor decat bej-ul. Asa ca am avut de ales intre negru, visiniu, bleumarine si un verde inchis, toate pretentioase.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.