Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis partea a IIIa
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42
M A R I U S
Nu stiu cum dracu sa mai reglez scaunul sa pot sta si eu confortabil!Dupa 2-3 ore de mers ma doare si spatele si curu!La Corolla n-am patit asa ceva!Mai ales sezutu scaunului mi se pare ingust si f tare!Vorbesc prostii sau chiar asa este?
alin94962
Este intr-adevar mai tare scaunul, mai putin confortabil decat la alte modele sau marci. Iti recomand ca la drum lung sa faci cate-o pauza la 2-3 ore. N-am incercat niciodata, dar poate montarea unei pernite sub sezut ar putea fi o solutie, nu stiu...
bratescu54590
eu am 1900km cu ea. Sunt f. incantat de confortul scaunelor, la inceput erau mai incomode, poate e chestia de obisnuinta.
drabisan
QUOTE(M A R I U S)
Nu stiu cum dracu sa mai reglez scaunul sa pot sta si eu confortabil!Dupa 2-3 ore de mers ma doare si spatele si curu!La Corolla n-am patit asa ceva!Mai ales sezutu scaunului mi se pare ingust si f tare!Vorbesc prostii sau chiar asa este?


Joaca-te cu setarile pina iti gasesti confortul. Sint absolut convins ca au suficiente grade de libertate incit sa poata fi reglate dupa toate cururile. Dar nu as vrea sa fiu nevoit sa impart masina cu cineva care, normal, si-ar regla scaunul dupa placerea personala. La capitolul asta doar o masina cu mult mai multe fitze (scuzati chat-style-ul) - memorie a setarilor - m-ar satisface...
Miki61734
Comparativ cu Honda Accord, Pasat si sa nu vorbim de volvo S60 care e alta categorie, scaunele de la Avensis sunt definitiv incomode si inalte....Eu am 194 si 100kg si sincer, stau foarte prost in Avensis...Dupa parerea mea este unul din putinele dezavantaje ale acestei masini....
_Constantin_
In passat poate dar Acord e la fel de mic si inghesuit ca avensis. Faza e ca la Acord majoritatea modelelor au tapiterie de piele si asta schimba radical problema. Vorbesti de S60 parca ar fi mondeo, e de 3 ori cat un avensis si Acord, e normal sa aiba alt nivel de confort.

Scaunele se mai lasa, se inmoaie cu timpul, la inceput si mie imi pareau foarte incomode. Incearca sa te dai mai in spate si trage volanul spre tine, eu asa am reusit cea mai comoda pozitie de condus. cate Kg ai?
Gabriel83833
Eu pe Avensis am avut pe anvelope vara pe 50 si am pus de iarna pe 55...pe jante de 17". Daca stiam imi luam singur, si intrebam prietenii samd. Mai bine va intrebam pe voi. Nu am pus asemenea intrebare pe forum caci mi s-a parut elementar pentru un reprezentant service sa-mi recomande ce trebuie. Mai mult, de la ei am luat masina, acolo fac service-ul, ei trebuie sa stie masina asta.
Acum merg, ca nu e gheatza si intorc ca un tractor cu remorca. Dar la iarna...
O sa va tin la curent cu reactia lor.
alin94962
Reactia lor parca nici nu mai conteaza...era bine sa fi fost informat ...cel putin sa fi studiat datele din talonul masinii. Ai facut o gafa destul de mare, sper sa nu te coste prea mult. Pe viitor incearca sa iei cat mai multe date, atat de la posesori cat si din service...intra pe site-uri si vezi cum iti poti configura masina...
vio
io zic ca sa le schimbi .. o sa ti roada aparatorile de noroi orice hop o sa racaie pe int ... cauta sa la vinzi . poti s ale dai jos de acum . vb serios.
S O R I N
Astazi am fost la toyota sa mi schimbe bateria.

Au pus una noua pe care scria toyota si nu mai stiu ce..Ce am mai

observat,are 55 amperi asta.... blink.gif.Diseara cand ajung acasa o sa o

verific pe cea veche sa vad daca este la fel.

Maine oricum trebuie sa le o duc lor.Acum eu stiu ca orice piesa inlocuita

trebuie scrisa pe carte.Asa trebuie sau nu?

Inca ceva,am observat la relanti cam tremura pana se ridica acul la 9-10

mii turatii...inainte cu cea mai mare nu facea asa ceva,dar acum parca

tremura mult mai mult si chiar se simte....ce a ce ma pune pe

ganduri...oricum o sa urmaresc in continuare sa vad ce si cum..

Altceva si mai ingrijorator.

M am intalnit acolo cu un domn care are avensis benzina 2.0 de cca 2

ani cu 17 mii km,masina o stiam din oras,are o culoare

interesanta ,verde....Era extrem de nemultumit ca trebuiau sa schimbe

telescoapele ,toate 4.... blink.gif Mi a zis ca tot auzea tot felul de sunete si

dadea vina pe tot felul de lucruri dar ca niciodata nu se astepta la asa

ceva.

Mai am o cunostinta care are tot un 2.0 bezina care la fel i au schimbat

telescoapele.....

M am tot gandit ca ar putea exista o problema cu cele de 2.0.....avand

jantele de 17 ... ar putea exista o legatura.(aviz celor care au acest

motor)
vio
9 -10 mii ture???? da ce motor ai ?? ca pana la 8 mii e cadranu ? poate 900- 1000 si daca baterie e mai mare de aia iti tremura pt ca alternatorul incarca mai mult deciia din turatia motorului e ceva logic .... gaseste una de 45 cum aveai si vezi tremura si cu aia ??!!
S O R I N
Mai Vio mai...900-1000 ture...repede sari.

Face omul o greaseala si gata ii sari la gat...
ncristi
Poti descrie excat "zgomotele" te rog (in cazul in care omul ti-a explicat) ?
S O R I N
QUOTE(vio70407)
si daca baterie e mai mare de aia iti tremura pt ca alternatorul incarca mai mult deciia din turatia motorului e ceva logic .... gaseste una de 45 cum aveai si vezi tremura si cu aia ??!!


Inainte am avut de 45,tremura dar nu asa sa simti.

Cand m a lasat cea de 45 mi au dat de imprumut pana vine cea noua una

de 75,care nu tremura deloc si chiar se simtea ca porneste foarte bine.

Cu actuala de 55 tremura mai mult.

Deci ....nu este buna logica ta.
S O R I N
QUOTE(ncristi)
Poti descrie excat "zgomotele" te rog (in cazul in care omul ti-a explicat) ?


Am postat in acelasi timp. blush.gif .

Imi spunea ca dadea vina pe zgomote care ar fi de la diverse lucruri

uitate prin portbagaj,si nu dadea mare atentie.


Oricum din cate stiu la telescoape duse se aude sunet infundat...
vio
ba da smile.gif daca bateria necesita incarcare asa tremura mashina sau mai poate fi de la un contact imperfect wink.gif tremuratul ala asta incseamna ca fura curent undeva ....se pierde ... dupa cate imi amintesc si la dacie facea la fel . tremura ca piftia cand avea o furaciune .. bateria aia noua poate ca nu este oki ? sau releul de incarcare este bushit? sau altceva nu e normal oricum sa tremure deloc ...ceva tot are . uite la avensisu lu fratimiu care il are de cand a aparut cred ca e 3-4 mashina cumparata dupa cum mi au zis cei de la toyota si acum are bateria ei si nu tremura nu face nimic .... si are 60 mii de km ... eu zic sa te duci la Serviceul din Bucuresti ...
drabisan
QUOTE(vio70407)
ba da smile.gif daca bateria necesita incarcare asa tremura mashina sau mai poate fi de la un contact imperfect wink.gif tremuratul ala asta incseamna ca fura curent undeva ....se pierde ... dupa cate imi amintesc si la dacie facea la fel . tremura ca piftia cand avea o furaciune .. bateria aia noua poate ca nu este oki ? sau releul de incarcare este bushit? sau altceva nu e normal oricum sa tremure deloc ...ceva tot are . uite la avensisu lu fratimiu care il are de cand a aparut cred ca e 3-4 mashina cumparata dupa cum mi au zis cei de la toyota si acum are bateria ei si nu tremura nu face nimic .... si are 60 mii de km ... eu zic sa te duci la Serviceul din Bucuresti ...



Sorine, m-am plins si eu in sinea mea ceva vreme de tremuraturile alea, dar mi-a fost jena sa recunosc pe forum. Eu folosesc benzina de 95 si mi-a fost tirsa sa nu sariti in capul meu ca de aia e...
Intr-un final m-am prins de unde vine tremuratul ala: cind porneste ventilatorul de la radiator!
Evident consuna curent ca un motor electric obosit ce se afla. Si computadorului ii ia citeva secunde bune pina se prinde ca nu are destul curent si creste turatia motorului.
Daca te uiti, la un moment dat brusc, scade turatia pina pe la 6-700 (sute Vio ca nu e motor de F1 sa stea la 9000) - atunci tremura un pic masina. Dupa care motorul se tureaza iar la 8-900 si isi revine din tremurat.
Aici clar o baterie mai mare ar rezolva problema.
Am incercat sa opresc de tot climatronicul si m-am dat prin oras si nu se mai intimpla.
Deci, din punctul meu de vedere, e suficient de clar ca e o problema data de faptul ca bateria nu poate/are capacitatea sa compenseze cresteri ale consumului.
Revine intrebarea: accepta Toyota un acumulator mai mare? De 75 eventual? Eu as fi dispus sa pun unul mai mare pe banii mei, doar sa isi dea ei acordul scris. Le dau un mail pe tema asta chiar acum...
_Constantin_
Eu am o teorie bestiala, fiti atenti: mie si la voi toti( sa nu mintiti) v-a tremurat la relanti cand era noua... mie acum nu mai imi tremura si desi bag caldura tin AC pornit. Eu personal cred ca e ceva natural la bateriile "nerodate", eu asa am inteles de la service... ca trebuie sa ai grija cu ea la inceput.

Sorine.... ma bucur ca ai rezolvat, in sfarsit. Problema care se pune... oare zgomotele mele sunt de la amortizoare, bucse? Ce e caracteristic zgomotelor de la suspensie, amortizoare, bucse? daca stiti careva ziceti-mi pana miercuri seara ca joi dim ma duc la service.
vio
QUOTE(drabisan)
QUOTE(vio70407)
ba da smile.gif daca bateria necesita incarcare asa tremura mashina sau mai poate fi de la un contact imperfect wink.gif tremuratul ala asta incseamna ca fura curent undeva ....se pierde ... dupa cate imi amintesc si la dacie facea la fel . tremura ca piftia cand avea o furaciune .. bateria aia noua poate ca nu este oki ? sau releul de incarcare este bushit? sau altceva nu e normal oricum sa tremure deloc ...ceva tot are . uite la avensisu lu fratimiu care il are de cand a aparut cred ca e 3-4 mashina cumparata dupa cum mi au zis cei de la toyota si acum are bateria ei si nu tremura nu face nimic .... si are 60 mii de km ... eu zic sa te duci la Serviceul din Bucuresti ...



Sorine, m-am plins si eu in sinea mea ceva vreme de tremuraturile alea, dar mi-a fost jena sa recunosc pe forum. Eu folosesc benzina de 95 si mi-a fost tirsa sa nu sariti in capul meu ca de aia e...
Intr-un final m-am prins de unde vine tremuratul ala: cind porneste ventilatorul de la radiator!
Evident consuna curent ca un motor electric obosit ce se afla. Si computadorului ii ia citeva secunde bune pina se prinde ca nu are destul curent si creste turatia motorului.
Daca te uiti, la un moment dat brusc, scade turatia pina pe la 6-700 (sute Vio ca nu e motor de F1 sa stea la 9000) - atunci tremura un pic masina. Dupa care motorul se tureaza iar la 8-900 si isi revine din tremurat.
Aici clar o baterie mai mare ar rezolva problema.
Am incercat sa opresc de tot climatronicul si m-am dat prin oras si nu se mai intimpla.
Deci, din punctul meu de vedere, e suficient de clar ca e o problema data de faptul ca bateria nu poate/are capacitatea sa compenseze cresteri ale consumului.
Revine intrebarea: accepta Toyota un acumulator mai mare? De 75 eventual? Eu as fi dispus sa pun unul mai mare pe banii mei, doar sa isi dea ei acordul scris. Le dau un mail pe tema asta chiar acum...







nu e de la bacterie nerodata sau altceva ,,, consumul de electric e prea mare pe mashina si de aia tremura smile.gif sau cum am mai zis bacteria nu e incarcata la maxim blink.gif blink.gif blink.gif
vlademir68887
Eu pornesc masina cu butonul auto de la climatizare pornit si atunci nu mai urca turometrul la 1100. Baga caldura numai in momentul in care motorul s-a incalzit. Daca nu pun pe auto, urca imediat la 1100. Sper sa vorbim despre acelasi lucru. Aaa, si tin AC-ul apasat tot timpul chiar daca temperatura e setata la 24 de grade.
S O R I N
Cautand pe net am gasit niste poze interesante cu avensis.
S O R I N
2
alin94962
Parerea mea este ca o baterie nou montata trebuie neaparat ajutata cu un redresor, cel putin vreo 12 ore. Mai ales ca nu poti stii cand a fost fabricata. Prin urmare, recomand o incarcare chiar daca este noua. Bateria de pe masina mea m-a lasat cu cateva zile in urma, in sensul ca pur si simplu intr-o dimineata n-a mai pornit. Am pus-o la un redresor si am lasat-o cca 20 ore la incarcat. Si-a revenit, tensiunile masurate cu toti consumatorii in functiune sunt in parametrii...e adevarat ca am facut si un drum Cluj - Sibiu. Cei de la Toyota Sibiu imi vor da o baterie noua de pe un Yaris din showroom, pana cand a mea va fi supusa tuturor testelor si, sper eu, va fi schimbata. Chiar si bateria de pe Yaris o vor pune la incaract inainte de-a o monta. Atentie la curentul de pornire furnizat de baterie, care poate fi diferit chiar daca amperajul este acelasi. Spre exemplu, o baterie de 45 Ah poate furniza 330 A sau 345 A valoare curent de poprnire.
Variatia turatiei la relanti, de care a vorbit Constantin, am avut-o si eu in primii 5000 km.
_Constantin_
Sorine... sunt prelucrate pozele alea. Adica a doua masina o stiu cum arata orginal, adica am mai vazut-o pe net, daca ar avea asemenea roti nu ar putea sa mearga decat drept. Daca mai pui poze din astea ne certam, stii cat imi doresc jante, si acum in preajma de sarbatori, vrei sa-i las pe astia din casa fara porc de Craciun... biggrin.gif
S O R I N
Special pt tine am pus pozele.... biggrin.gif
_Constantin_
Sa intri la Totul despre masina mea sa vezi ce preturi am gasit la consumabile. Sunt foarte mandru de mine si de Florin( care m-a indrumat).
drabisan
QUOTE(_Constantin_)
Sorine... sunt prelucrate pozele alea. Adica a doua masina o stiu cum arata orginal, adica am mai vazut-o pe net, daca ar avea asemenea roti nu ar putea sa mearga decat drept. Daca mai pui poze din astea ne certam, stii cat imi doresc jante, si acum in preajma de sarbatori, vrei sa-i las pe astia din casa fara porc de Craciun... biggrin.gif


De ce ma Constantine, ca sint misto jantele, belea maxima.
Desi eu nu le-as schimba pe astea din 2 motive:
- ar fi nevoie sa schimb si anvelopele (alea din poza sint mai mici de 45). Si astea sint misto de tot: Dunlop SP3000. Si ca sa le arunc in conditiile in care un cauciuc d'asta e o galagie de bani;
- prima pereche e cam prea stralucitoare pentru gustul meu, iar a doua e prea inchisa pentru gri-ul masini - aici sint subiectiv.

Ce sa zic, cel putin astea de 17 arata bine si anevelopele sint tari de tot...

Vrei sa te enervez un pic? Arunca un ochi la jantele de la GS450h. Alea sint primele jante care m-au facut sa ma indragostesc de o masina...
tudor91324
Si mie imi creste turatia motorului la 2000 cand e rece...in 2-3 min scade dupa ce se incalzeste. Precizez ca am 400 km facuti cu masina. Pana la urma e normal sa faca asa sau nu?
Anca95275
Buna dimineata tuturor, sunt cam noua pe aici desi citesc de cateva zile acest forum. Am si eu o rugaminte la cei care au sau au avut Avensis 1.8 VVT-i. Mi-am facut comanda la una (ar fi trebuit sa ajunga azi dupa spusele celor de la toyota) si asi vrea sa stiu, sincer, partile bune si partile rele ale ei, de la cei care circula efectiv cu ea, nu doar din laudele celor care o vand. oricum e putin cam tarziu, dar sa stiu macar la ce sa ma astept. Ma refer la demaraj, la consum, la zgomotul care se aude in interior, daca au probleme cu bateriia, etc. Va multumesc anticipat. arigato.gif [color=blue][/color]
M A R I U S
QUOTE(tudor91324)
Si mie imi creste turatia motorului la 2000 cand e rece...in 2-3 min scade dupa ce se incalzeste. Precizez ca am 400 km facuti cu masina. Pana la urma e normal sa faca asa sau nu?
Nu cred ca e normal!La mine la Avensis,la rece turatia sta in 1200 dupa ce se incalzeste sta la 800 intepenita!La Corolla la rece se duce tot la 1200 iar la cald sta pe la 600-650 cu variatii pe la 800.Variatia asta de turatie la relanti cred totusi ca e de la benzina...
_Constantin_
QUOTE(Anca95275)
Buna dimineata tuturor, sunt cam noua pe aici desi citesc de cateva zile acest forum. Am si eu o rugaminte la cei care au sau au avut Avensis 1.8 VVT-i. Mi-am facut comanda la una (ar fi trebuit sa ajunga azi dupa spusele celor de la toyota) si asi vrea sa stiu, sincer, partile bune si partile rele ale ei, de la cei care circula efectiv cu ea, nu doar din laudele celor care o vand. oricum e putin cam tarziu, dar sa stiu macar la ce sa ma astept. Ma refer la demaraj, la consum, la zgomotul care se aude in interior, daca au probleme cu bateriia, etc. Va multumesc anticipat. arigato.gif [color=blue][/color]


Demarajul este de ajuns zic eu pt soselele din romania fara sa fie ceva extrem de sportiv. Zgomotul interior este perceotibil doar daca mergi peste 190kmh, numai unul singur a avut probleme majore cu bateria dar se pare ca la face-lift pana acum nu se plange nimeni, consumul urban nu depaseste 10, afara daca mergi domol nu depaseste 7% deci se poate si mai putin in functie de stilul de condus.

Partile bune si rele sunt subiective si difera de la posesor la posesor. Insa exista cateva nemultumiri genreale cum ar fi serviceul, lipsa reglajului lombar, lumina de la faza scurta ( prea scurta). Daca mai ai intrebari sunt 2 topicuri inchise unde daca ai rabdarea necesara vei afla aproape tot ce vrei sa stii. Felicitari pt masina, s-o stapanesti sanatoasa. beer.gif drunk.gif
alin94962
Tudor, eu cred ca nu e un semn de ingrijorare. La mine turatia este pe la 1600 la rece, dar cand a fost noua imi aduc aminte ca era si pe la 1800 - 2000. La cald este pe la 750 - 800. Motorul inca "strange", parca asa se spune in jargon, sa-l mai lasam sa-si intre in parametrii reali. Apoi, poate ca sunt diferente intre motorizarile pe benzina si diesel, referitor la turatiile de la ralanti ale motorului rece....nu stiu, presupun.
tudor91324
Am mai intrebat in stanga si in dreapta dar parerile sunt impartite. Eu am motor pe benzina(1.6). Se pare ca la toate masinile noi creste turatia la rece dar totusi 1800-2000 turatii mi se pare cam mult... In fine am sa dau un telefon la service si va voi spune raspunsul lor.
drabisan
Si a mea se tureaza cind e rece. Si pe mine nu ma mira cind sta citeva secunde la 2000 sau chiar peste. Si cealalta masina face la fel.
Oricum, nu sta turata decit citeva secunde dupa care incepe sa scada. In cca 2 minute se stabilizeaza undeva la 800...
S O R I N
QUOTE(Anca95275)
Buna dimineata tuturor, sunt cam noua pe aici desi citesc de cateva zile acest forum. Am si eu o rugaminte la cei care au sau au avut Avensis 1.8 VVT-i. Mi-am facut comanda la una (ar fi trebuit sa ajunga azi dupa spusele celor de la toyota) si asi vrea sa stiu, sincer, partile bune si partile rele ale ei, de la cei care circula efectiv cu ea, nu doar din laudele celor care o vand. oricum e putin cam tarziu, dar sa stiu macar la ce sa ma astept. Ma refer la demaraj, la consum, la zgomotul care se aude in interior, daca au probleme cu bateriia, etc. Va multumesc anticipat. arigato.gif [color=blue][/color]


Cand dai niste bani pe o masina,si nu s putini ,te interesezi pe ce dai acesti bani.

Daca aveai rabdarea necesara sa citesti tot ce s a scris desprea aceasta masina,cred ca puteai sa ti faci o idee concreta .

Incearca pe viitor sa citesti mai mult si dupa sa intrebi ,daca nu gasesti raspunsul pe care l doresti.
tudor91324
QUOTE(drabisan)
Si a mea se tureaza cind e rece. Si pe mine nu ma mira cind sta citeva secunde la 2000 sau chiar peste. Si cealalta masina face la fel.
Oricum, nu sta turata decit citeva secunde dupa care incepe sa scada. In cca 2 minute se stabilizeaza undeva la 800...


Am inteles. Poate avea legatura cu benzina pe care o folosim, sau asa fac toate?
Legionaru'
Dragi colegi de forum, o avea si masina asta nejunsuri dar pana la a te mira daca e bine daca sta masina turata la 2000 rpm sau 1600rpm cand o pornesti dimineata pe frig si alte lucruri banale, pe mine ma faceti sa cred ca sunteti putin abatuti de la traiectorie.
Luati-va Mondeo, Vectra,Passat,Octavia etc. si traiti pururea fericiti!

Numai bine!
vio
smile.gif cam asa ceva , aici ai dreptate Legionare:) ar trebuii sa vb cu cei de la Toyota sa regleze altfel motoarele smile.gif
_Constantin_
QUOTE(Legionaru')
Dragi colegi de forum, o avea si masina asta nejunsuri dar pana la a te mira daca e bine daca sta masina turata la 2000 rpm sau 1600rpm cand o pornesti dimineata pe frig si alte lucruri banale, pe mine ma faceti sa cred ca sunteti putin abatuti de la traiectorie.
Luati-va Mondeo, Vectra,Passat,Octavia etc. si traiti pururea fericiti!

Numai bine!


:help: Atat am de spus.

PS: mi-a venit filtrul de polen, Marca Clean. blink.gif e identic cu cel original si am dat pe el ... band.gif 47RON. Cam misto... nu? avand in vedere ca service-ul cere 2 mil. blush.gif
tudor91324
QUOTE(Legionaru')
Dragi colegi de forum, o avea si masina asta nejunsuri dar pana la a te mira daca e bine daca sta masina turata la 2000 rpm sau 1600rpm cand o pornesti dimineata pe frig si alte lucruri banale, pe mine ma faceti sa cred ca sunteti putin abatuti de la traiectorie.
Luati-va Mondeo, Vectra,Passat,Octavia etc. si traiti pururea fericiti!

Numai bine!


Nu am spus deloc ca are neajunsuri...ci dimpotriva. O iubesc mai mult decat pe soata blush.gif Pur si simplu fiind noua(masina) vreau sa stiu daca se comporta normal, iar daca nu sa fac ceva in privinta asta!
tudor91324
Si inca ceva legionare...nu este un lucru banal cand este vorba de banii investiti( cu greu) intr-o masina care costa cat o garsoniera... Dar cum am mai spus singurul lucru care il doresc este sa elucidez o "banala" simptoma a masinii. Daca sunt deja posesor de Toyota inseamna ca am eliminat din start celelalte optiuni de care aminteai tu... Daca exista multe alte marci mai proaste sau mai putin fiabile, inseamna ca nu pot sa vreau ca masina mea sa mearga brici???NU prea am inteles ce ai vrut sa spui...
_Constantin_
iti spun eu ... daca intra cineva si citeste mesajele refiritoare la turatie ar putea crede ca exista o problema cu asta, in plus cred ca la toate masinile sta motorul turat cand e rece deci nu e ceva nou si mai presus de orice ... nici eu, nici el si noi chiar suntem obsedati de masinile noastre nu ne-am gandit ca faptul ca turatia sta la o valoare ar avea vreo semnificatie. Pe scurt... DE CE SA NE FACEM PROBLEME CAND ELE NU EXISTA? beer.gif
vio
tudor91324 la mashina care o aaveai inainte nu era la fel ?? chiar si la dacie cand tragi shocu creste turatia .. acelashi lucru e si aici dar decat ca e gestionat electronic . Constantin are dreptate cand zica ca daca ar citii cineva chiar ar crede ca e o prb .... blush.gif
tudor91324
Ok! I give up!
Alex95317
Salutare la toata lumea! Am vazut o discutie referitoare la becuri pentru Avensis in paginile anterioare si pot sa va spun urmatoarele: in frenezia mea de a dota masina cea noua (2.2 D-4D) cu tot ce e mai bun, am cumparat Philips BlueVision (H1, H7, W5W). Dupa o saptamana si 1000 km, am primit acelasi set (fara W5W) de la Osram (nu SilverStar ci tot Blue...nustiucum).
Pot sa va spun ca cele de la Osram sunt mai albe si parca putin mai puternice, avand aceeasi "dunga" albastra la partea superioara. Efectul nu e cel de xenon, insa sunt net superioare halogenelor cu care vine masina din fabrica (si Philips si Osram). Referitor la faza scurta - prea scurta: sunt doua "suruburi" care pot fi reglate cu o surubelnita dreapta lunga si care regleaza inaltimea farurilor. Mie mi le-au reglat in service in asa fel incat in oras stau cu ele la pozitia "2.5" la butonul din interior.
Referitor la cei ce vor sa-si puna xenon: atentie mare, care iese afara din tara, uitati de xenon daca nu vine din fabrica: amenzile sunt extrem de mari, pentru ca xenoane nu isi pot monta decat cei care au automatic-leveling si spalatoare la faruru. Un prieten de-al meu a "muscat-o" destul de rau in Austria cu chestia asta.


S-auzim de bine,
Alex
Avensis 2.2L D-4D
_Constantin_
Am fost la service cu masina sa vad ce e cu zgomotele alea. Au rezolvat absolut totul. Sunt extrem de multumit de cum s-au comportat de data asta... repede si eficient. Intr-o ora am fost acasa. E prima data in mulrte luni de zile cand pot sa spun ca sunt absolut si irevocabil multumit de masina.

Urmeaza in cateva zile un maraton de vreo 2000 km si o sa va spun impresii cand ma intorc. beer.gif
_Constantin_
QUOTE(Alex95317)
Salutare la toata lumea! Am vazut o discutie referitoare la becuri pentru Avensis in paginile anterioare si pot sa va spun urmatoarele: in frenezia mea de a dota masina cea noua (2.2 D-4D) cu tot ce e mai bun, am cumparat Philips BlueVision (H1, H7, W5W). Dupa o saptamana si 1000 km, am primit acelasi set (fara W5W) de la Osram (nu SilverStar ci tot Blue...nustiucum).
Pot sa va spun ca cele de la Osram sunt mai albe si parca putin mai puternice, avand aceeasi "dunga" albastra la partea superioara. Efectul nu e cel de xenon, insa sunt net superioare halogenelor cu care vine masina din fabrica (si Philips si Osram). Referitor la faza scurta - prea scurta: sunt doua "suruburi" care pot fi reglate cu o surubelnita dreapta lunga si care regleaza inaltimea farurilor. Mie mi le-au reglat in service in asa fel incat in oras stau cu ele la pozitia "2.5" la butonul din interior.
Referitor la cei ce vor sa-si puna xenon: atentie mare, care iese afara din tara, uitati de xenon daca nu vine din fabrica: amenzile sunt extrem de mari, pentru ca xenoane nu isi pot monta decat cei care au automatic-leveling si spalatoare la faruru. Un prieten de-al meu a "muscat-o" destul de rau in Austria cu chestia asta.


S-auzim de bine,
Alex
Avensis 2.2L D-4D


Imi poti pune si mie o poza cu locul de unde se regleaza farurile? PLSSSS. sau explica-mi mai pe larg. Desi am Philips Blue vision parca as vrea ceva mai mult....
vio
aia cu xenoanele stiam si io . smile.gif

Constantine io zic sa te duci fugutza la service sa ti puna ala de reglat farurile la mashina sa nu te apuci tu sg smile.gif
Florin93627
QUOTE(_Constantin_)
Am fost la service cu masina sa vad ce e cu zgomotele alea. Au rezolvat absolut totul. Sunt extrem de multumit de cum s-au comportat de data asta... repede si eficient. Intr-o ora am fost acasa. E prima data in mulrte luni de zile cand pot sa spun ca sunt absolut si irevocabil multumit de masina.

Urmeaza in cateva zile un maraton de vreo 2000 km si o sa va spun impresii cand ma intorc. beer.gif


Care au fost problemele la masina? Mai sunt zgomote in masina?
_Constantin_
Era o clapeta pe sub bord in stanga ( nu cea de eliberare capota), alta, si au fixat-o cu o clema de plastic, am mai pus eu niste banda de cauciuc... o sa pun poze la Totul despre masina mea. Problemele mele sunt descrise pe larg la topicul Avensis Partea II-a ... cred sau I.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.