MotorHead
May 25 2007, 07:36 PM
Te "dau", dar sa vina. A plecat din fabrica de vreo 10 zile, acum cred ca e pe la Curtici. Il sun maine pe dealer sa vad ce mai zice.
vio
May 25 2007, 10:02 PM
Generalli mi se par cei mai rezonabili , deunazi tre sa fac casco la Land cruiser si cei de la Alliantz , japca pe fatza in primul rand au supraevaluat mashina , basca ca dotarile cu care a venit din fabrica le taxau separat desi ele erau taxate in pretu mashini o data ce sa zic era prima data de 3400 euro dupa nush cate runde au scazut la 3100 . am gasit pe cineva tot cu allianz si omul mia zis ceva de 2500 euro cel mai corect pretz la allianz . si acum surprise ... fiind la Pipera cu corolla la revizie un prieten care lucreaza acolomia recomandat pe cineva de la Generalli ,si mi au zis ca si ei ca service sunt maimultumiti de generalli la plati si cum se misca oamenii lor de la asig , pret 1900 euro....deci pretz bun si acoperire totala .ce sa mai .. sunt multumit , in iulie trec si avensisiul aici .
_Constantin_
May 26 2007, 12:00 AM
Cred ca sunt singurul care inca mai are CASCO la Asirom. nu schimb firma de asigurari nici sa ma bati. Chit ca imi cere si 1500 euro pe an, pt mine nu exista stat la politie, sau la asigurari. Ma duc la politie, mi-se semneaza constatarea, indiferent de dauna sau ceva, dupa care doar dau un tel si de acolo rezolva altii. Eu doar duc masina la ce service vreau. Mi s-au facilitat multe ore pierdute, bani cheltuiti si nervi prin relatia mea cu Asirom, adica cu cineva de acolo.
AZAZEL
May 26 2007, 07:36 AM
o schita cu viitorul avensis combi.
avensis berlina va fi pe piata in 2008 probabil la sfarsit iar combi va fi in 2009.
sunt si alte informatii despre C5 si laguna.
enjoy !
http://www.auto-motor-und-sport.de/news/au...04243_14204.hbs
Focuri106563
May 26 2007, 08:47 AM
QUOTE(drabisan)
Sadica decizie sa platesti masina vineri! Pina luni o sa ai fire albe din cauza asteptarii!
Eu am la Allianz, dar contractul e pe mai multi ani si, la vremea la care am facut contractul a fost, cu citiva euro mai mic decit la Generali. Ambele erau cu acelasi clauze = acoperit tot!
Dar am mai auzit pe la prieteni ca Allianz s-a scumpit bine de tot.
Vobeste miine la un show-room cu cine are Toyota sau Toyo decontare directa si luni da si tu telefoane. Stiu ca Generali au, dar sigur mai sint si altii si luni, intr-o ora, rezolvi problema.
Doar luni dimineata a fost programata masina la montat alarma si oricum nu vroiam sa o ridic pana nu fac asigurarea.
Pana acum cea mai buna oferta am primit-o de la BCR asigurari chiar mai buna decat la Generali. Inca nu sunt hotarat.
De ce vine cartea de identitate doar dupa 2 saptamani??
_Constantin_
May 26 2007, 11:29 AM
Pentru ca trebuie autentificata si porbabil or sa faca ei acest demers ca sa te scuteasca pe tine de timpul enorm pierdut la RAR, unde mai pui ca probabil ei au relatii si stau mult mai putin decat cetateanul X.
Legionaru'
May 26 2007, 10:03 PM
Cetateanul X a stat fix 20 minute la autentificare sau cum s-o numi.
bebelino85972
May 26 2007, 10:17 PM
QUOTE(AZAZEL)
o schita cu viitorul avensis combi.
Ca orice schita, modelul real va fi foaaaaaarte departe de ce e pe hartie
_Constantin_
May 26 2007, 10:20 PM
QUOTE(Legionaru')
Cetateanul X a stat fix 20 minute la autentificare sau cum s-o numi.
fara nici o interventie? Hai hai...
vio
May 26 2007, 11:38 PM
QUOTE(_Constantin_)
QUOTE(Legionaru')
Cetateanul X a stat fix 20 minute la autentificare sau cum s-o numi.
fara nici o interventie? Hai hai...
15 min chiar in Buc ,,, decat platesti o chitantza si dai un dosar cam atat si iei o factura .
marius101839
May 27 2007, 09:08 PM
Salutare, nu stiu daca am nimerit bine pe aici cu intrebarea dar: SUNTETI MULTUMITI DE AERUL CONDITIONAT DE PE AVENSIS?
De ce intreb...mi se pare slab rau de tot, este singurul lucru e care il reprosez acestei masini. dat la maxim de vuieste tot interiorul, nu face fata atunci cand sunt 30-35 grade afara.
Ori are al meu vreo problema, ori asa este la toata lumea.
Multumesc pentru pareri / raspunsuri / sugestii / dari cu parerea.
Marse over and out.
HORIA100213
May 27 2007, 09:27 PM
QUOTE(marius101839)
Salutare, nu stiu daca am nimerit bine pe aici cu intrebarea dar: SUNTETI MULTUMITI DE AERUL CONDITIONAT DE PE AVENSIS?
De ce intreb...mi se pare slab rau de tot, este singurul lucru e care il reprosez acestei masini. dat la maxim de vuieste tot interiorul, nu face fata atunci cand sunt 30-35 grade afara.
Ori are al meu vreo problema, ori asa este la toata lumea.
Multumesc pentru pareri / raspunsuri / sugestii / dari cu parerea.
Marse over and out.
Pune-l pe recirculare (cel putin primele 10-15 minute) si nu vei mai avea probleme. Desigur, daca afara sunt 35 de grade, trebuie sa setezi temperatura la 18-19 grade in modul auto. Altfel, nu este eficient.
HORIA100213
May 27 2007, 09:31 PM
In alta ordine de idei, de doua-trei zile am inceput sa aud un scartait din partea dreapta a bordului. Mai exact, de la imbinarea dintre bord si stalpul dreapta etc. In mod cert, nu este de la filtrul de aer: am verificat asta. Am strans cat putut si surubul de pe partea superioara a plansei de bord, din partea dreapta. Nu ca am avut ce strange cu adevarat, fiindca parea deja f. bine strans. Tot degeaba, oricum.
Are cineva o solutie sau trebuie sa merg la service pt. remedierea problemei? Mentionez ca am acum aproape 27.000 km rulati. Va multumesc anticipat.
vio
May 27 2007, 09:48 PM
referitor la AC . si mie mi sa parut cam slabutz si la Avensis si la Corolla dar nu este asa . dupa ce pornesti mashina lashi geamul sau amandoua geamuri de fatza deschise , pornesti si ac ul dar nu il dai la max ci la 22 cam asa sau la prima liniutza albastra (pt manual) si il ti pe viteza 3 la vent cam 2-3 min dupa care il dai la minim . asa intra AC ul sa funcioneze corect , daca il dai la maxim din prima nu face fatza condesatorul si implicit iti baga mai greu.
Legionaru'
May 27 2007, 09:55 PM
Regula de baza cand masina a stat in soare sau e foarte cald:deschizi toate geamurile si dai drumul la AC.Aerul rece il va scoate pe cel cald afara, dupa care inchideti geamurile si la drum!
_Constantin_
May 27 2007, 11:55 PM
Exact. Asa scrie si in manualul de utilizare. Intradevar la inceput sa stii ca toti am avut probleme cu AC, eu cel putin eram debusolat total. Veneam de pe o masina cu manual, parbriz atermic si o "cabina" mult mai mica. Acum insa dupa ce am invatat "mersul"...
_Constantin_
May 27 2007, 11:58 PM
QUOTE(HORIA100213)
In alta ordine de idei, de doua-trei zile am inceput sa aud un scartait din partea dreapta a bordului. Mai exact, de la imbinarea dintre bord si stalpul dreapta etc. In mod cert, nu este de la filtrul de aer: am verificat asta. Am strans cat putut si surubul de pe partea superioara a plansei de bord, din partea dreapta. Nu ca am avut ce strange cu adevarat, fiindca parea deja f. bine strans. Tot degeaba, oricum.
Are cineva o solutie sau trebuie sa merg la service pt. remedierea problemei? Mentionez ca am acum aproape 27.000 km rulati. Va multumesc anticipat.
Service.... am incercat si eu sa-l remediez de unul singur si nu mi-a mers. Cand am fost la revizie le-am spus de el si ... nu mai e.
HORIA100213
May 28 2007, 08:44 AM
QUOTE(_Constantin_)
QUOTE(HORIA100213)
In alta ordine de idei, de doua-trei zile am inceput sa aud un scartait din partea dreapta a bordului. Mai exact, de la imbinarea dintre bord si stalpul dreapta etc. In mod cert, nu este de la filtrul de aer: am verificat asta. Am strans cat putut si surubul de pe partea superioara a plansei de bord, din partea dreapta. Nu ca am avut ce strange cu adevarat, fiindca parea deja f. bine strans. Tot degeaba, oricum.
Are cineva o solutie sau trebuie sa merg la service pt. remedierea problemei? Mentionez ca am acum aproape 27.000 km rulati. Va multumesc anticipat.
Service.... am incercat si eu sa-l remediez de unul singur si nu mi-a mers. Cand am fost la revizie le-am spus de el si ... nu mai e.
Mda, se pare ca asta e singura solutie. Merci
Legionaru'
May 28 2007, 11:24 AM
QUOTE(vio70407)
QUOTE(_Constantin_)
QUOTE(Legionaru')
Cetateanul X a stat fix 20 minute la autentificare sau cum s-o numi.
fara nici o interventie? Hai hai...
15 min chiar in Buc ,,, decat platesti o chitantza si dai un dosar cam atat si iei o factura .
Asta poate la masina noua.
Eu am fost pentru schimbare proprietar.In timpul spus de mine au verificat si seriile de motor si caroserie(pe cea a motorului au gasit-o mai greu).
vio
May 28 2007, 11:27 AM
dap. si oricum merge si fara interventii la cineva .
bhp
May 28 2007, 05:25 PM
Salut,
ce consum aveti la d-4d motorasul de 2.2 ?
Cum se simte turbina? Intra violent ca la tdi-sti?
Puteti sa-mi dati mai multe detalii ref la cum trage motorasu'? Cam pe la cate ture se simte turbina?
Watcher
May 28 2007, 10:23 PM
Consumul e irelevant, conteaza conditiile in care mergi.Am consumat si 9 si 12 in oras, afara in jur de 6.
Turbina NU intra violent. Se simte evident, dar nu e ca la VAG. De simtit se simte pe la 2600-2800.
Motorul trage bine, ce sa zic, mai stresanta mi se pare etajarea cutiei, foarte foarte lunga (stresant cand te grabesti si vrei sa mergi repede )
Xalanx
May 28 2007, 10:34 PM
Watcher, cum se simte avensisul tau de 2.2 comparativ cu audi (tot al tau) 1.9? Motorizarile sunt diferite, ar trebui sa fie un mare plus la avensis. La cum trage si la cat de repede ajungi la viteza x.
Un Audi 1.9 tdi n-are nici o sansa la avensisul meu de 1.8 benzina, asta am testat personal. La 2.2 d4d ar trebui sa fie si mai mare diferenta.
vio
May 28 2007, 11:10 PM
pai poti compara performatzele dinamice ale mashinilor si vezi ce iese . un ,2 2 face un 1,9 asa ca si cum ai manca mizilic. de ex un vectra de 136 /2,2 face si TDI de 130 si 150 si un metz de 2,2 sau 2,0. asta stiu ca am incercat
. cum unu cu 2,0 d4d se tine cu greu de o Corolla 1,4 ( hihihi)
Xalanx
May 28 2007, 11:12 PM
Nu vreau sa compar teoretic. De-asta m-am adresat direct lui Watcher, care poseda ambele masini.
vio
May 28 2007, 11:23 PM
aha , ok ..
eu ce pot zice ca un LC 120 in oras pe la 11 max se opreste din consum la 3000cmc /210 cp, deci teoretic 2,2 tre sa consume sub .la turbina nu ma bag pt ca sunt setari diferite
bhp
May 29 2007, 08:08 AM
Vio,
eu am mers cu un Avensis (2.0 diesel), modelul vechi ( an 2000 cred) si cam asa am simtit turbina. Pe mine nu ma impresioneaza mult faptul ca la tdi intra fff violent turbina. Senzatia e intr-adevar misto, dar mi se pare ca la fel cum intra, violent, la fel scade si cuplu dupa. Evident nu vb de audi 4.2 in care am mers si cronometrat - 6.87 s/100.
In ceea ce priveste 2.0 D-4D, cred ca se tine mai greu de 1.4 vvt-i si datorita faptului ca s-a mai umblat nitel pe sub capota.
Oricum sunt tare curios cum merge 2.2 D-4D. A mers un coleg si era extrem de impresionat de cum se simte masina si cum trage. Vreau si euuuuu :angel:
vio
May 29 2007, 08:24 AM
Mihai63299, dar adaca vrei s ate convingi du te in Pipera ca au toate motorizarile disponibile pt un drive test si o sa vezi exact fiecare ce si cum
S O R I N
May 29 2007, 08:40 AM
QUOTE(Mihai63299)
Vio,
Oricum sunt tare curios cum merge 2.2 D-4D. A mers un coleg si era extrem de impresionat de cum se simte masina si cum trage. Vreau si euuuuu :angel:
Am mers 2.2 si nu am fost extraordinar de impresionat.
Raman la convingerea ca orice benzinar de 2.0 este mult mai placut de
condus.
bhp
May 29 2007, 08:52 AM
[
Am mers 2.2 si nu am fost extraordinar de impresionat.
Raman la convingerea ca orice benzinar de 2.0 este mult mai placut de
condus.[/quote]
Asa o fi, insa in ultima vreme am mai mers cu cateva masini diesel si desi nu eram adeptul masinilor diesel sunt destul de incantat cum merg. Nu vreau sa deschid o polemica diesel vs benzina pentru ca nu are rost. Vb lui Vio, trebuie sa ma dau cu una sa vad daca imi place. Dar sunt convins ca im place
)
vio
May 29 2007, 09:07 AM
ca sa deschid alta polemica io apropo de turbo stie careva ce inseama ZZ la motoarele Toyota ??? ( in afara de mine )
S O R I N
May 29 2007, 09:12 AM
Daca stii tu ,mai are importanta sa stim si noi ?
vio
May 29 2007, 09:15 AM
pai vreau sa stiu daca stim la fel ... io stiu ca dupa codul de motoare toyota , Z inseamna superchaerged .. asa zice acolo :-s
G- Wide Angle Twin Cam
F- Narrow Angle Twin Cam
T- Turbo
Z- Supercharger
E- Electronic Fuel Injection
U- Japanese Emission Control
C- California Emission Control
bhp
May 29 2007, 09:18 AM
pai si corolla de 1.4 vvt-i e supercharged? ca are codu 4zze-fe
Watcher
May 29 2007, 09:21 AM
Dupa parerea mea subiectiva, desi pe hartie A4 e mai slab, pe viu
pare mai rapid, datorita cutiei mult mai sportiv etajata.
La avensis (ul meu cel putin, nu stiu cum e la 2.0) la fiecare schimbare pierzi peste 1000 rpm, indiferent daca schimbi la 3000 sau la 5000. Aici ar fi un avantaj fata de audi, caci cu 2.2ul poti sa te duci spre 5000 si inca mai se simte ceva pe la motor.
Pe hartie am gasit diferenta de genul 0.1 sec
Ar trebui sa fac teste ca sa fiu sigur, dar nu am gasit timp pana acum sa il iau si pe frati-miu, sa cautam undeva unde sa putem testa si sa facem X teste.
vio
May 29 2007, 09:32 AM
dap ei asa explica , ca datorita variatiei de aer pe admisie continua e supercharged motorul ca este comportament specific unui compresor mecanic ...asa o fi daca ei zic ..
daca gasiti altfel explicatia , sa scrieti. io oricum mai caut ca nu sunt lamurit 100%
Xalanx
May 29 2007, 10:18 AM
QUOTE(Watcher)
Dupa parerea mea subiectiva, desi pe hartie A4 e mai slab, pe viu
pare mai rapid, datorita cutiei mult mai sportiv etajata.
La avensis (ul meu cel putin, nu stiu cum e la 2.0) la fiecare schimbare pierzi peste 1000 rpm, indiferent daca schimbi la 3000 sau la 5000. Aici ar fi un avantaj fata de audi, caci cu 2.2ul poti sa te duci spre 5000 si inca mai se simte ceva pe la motor.
Pe hartie am gasit diferenta de genul 0.1 sec
Ar trebui sa fac teste ca sa fiu sigur, dar nu am gasit timp pana acum sa il iau si pe frati-miu, sa cautam undeva unde sa putem testa si sa facem X teste.
Alright, pai fa testul "live" cand ai timp si revino cu cifre. Ma gandesc ca s-ar putea ca 2.2-ul toyota sa scoata notabil mai bine decat 1.9 tdi, dar facand asta la un mod mai ergonomic, fara senzatia pe care ti-o da plaja aceea relativ scurta de cuplu mare la tdi.
Legionaru'
May 29 2007, 11:42 AM
Azi imi depun numerele de leasing si actele pentru noile numere.
De la ora 13 pana joi la pranz sunt fara masina.Si daca va spun cata treaba am. :bandit:
S O R I N
May 29 2007, 12:03 PM
Ai achitat masina ???
bhp
May 29 2007, 02:23 PM
Fratilor,
care este intreg procesul in mom in care expira leasing-ul?
Xalanx
May 29 2007, 02:38 PM
QUOTE(vio70407)
dap ei asa explica , ca datorita variatiei de aer pe admisie continua e supercharged motorul ca este comportament specific unui compresor mecanic ...asa o fi daca ei zic ..
daca gasiti altfel explicatia , sa scrieti. io oricum mai caut ca nu sunt lamurit 100%
Hai sa incerc eu sa explic: este vorba de cele doua litere din coada, nu de zz-ul de la inceput. Deci, FE. Adica narrow angle twin cam si electronic fuel injection. Exista si un motor 2zz-ge, care are conform notatiei, wide angle twin cam. Asta inseamna ca 1.8 al nostru are cursa lunga a pistonului, motorul fiind optimizat pentru consum mic, iar GE are pistoane mai "patrate" cum se spune, fiind optimizat pentru performanta si lucru in regim de turatii mari.
vio
May 29 2007, 02:42 PM
aha , asa ma gandeam si io , dar totushi ZZ ul ala inseamna ceva .. ca tip de motor nu ?!
Xalanx
May 29 2007, 03:10 PM
Da, e tipul motorului. Motoarele zz se fac de prin '88. La inceput n-au avut vvt-i si sufereau de o anumita plafonare de la o turatie incolo, nu mai stiu care. De asemenea au avut si problema cu consumul de ulei. Asta pana la vvt-i.
avantajul 1zz-fe asupra lui 2zz-ge este ca trage mai bine la turatii mici. Cel din urma e performant la turatii mari.
Exista firme care fac engine swap, pentru amatorii de sportivitate care-si doresc varianta GE. Motorul are tot 1.8 litri.
Legionaru'
May 29 2007, 03:28 PM
QUOTE(S O R I N)
Ai achitat masina ???
Da. Ti-am zis si la ultima intalnire , dar ai uitat.
vio
May 29 2007, 03:43 PM
dap stiu. la 1zz exista 2 tipuri de bloc , la cerere i poti schimba costa cam 2500 $ toata jucaria si ajungi la 95-110 kw parca ziceau ei . o sa rascolesc sa vad de la ce vine zz
S O R I N
May 29 2007, 03:51 PM
QUOTE(Legionaru')
QUOTE(S O R I N)
Ai achitat masina ???
Da. Ti-am zis si la ultima intalnire , dar ai uitat.
Nu ,nu ...ai zis ca vrei sa o achiti ,nu ca ai achitat o....cand ,asta nu mai
stiu... :angel:
drabisan
May 29 2007, 07:08 PM
QUOTE(S O R I N)
QUOTE(Legionaru')
QUOTE(S O R I N)
Ai achitat masina ???
Da. Ti-am zis si la ultima intalnire , dar ai uitat.
Nu ,nu ...ai zis ca vrei sa o achiti ,nu ca ai achitat o....cand ,asta nu mai
stiu... :angel:
A zis, atunci m-am prins eu ca masina e in leasing operational de aia, probabil, Legionaru' inghite mizeriile unui numar de Buc...Desi nu merita...
_Constantin_
May 29 2007, 10:42 PM
Sa stii ca deja la noi numarul de Buc nu mai e cum era candva. Acum e ceva comun. Mai distractiv e cand vezi MM, IS ca astia clar sunt departe de casa.
M A R I U S
May 29 2007, 10:51 PM
Constantin, cum se mai prezinta masinuta?Ultima data cand am scris eu pe forum te gandeai s-o vinzi.....
_Constantin_
May 29 2007, 11:38 PM
Nici gand acum. Am fost la Pitesti la Toyota si mi-au descoperit ca pierd ulei de la cutia de viteze din cauza... stim noi. S-a comandat semeringul si inca ceva si o sa ma cheme pentru inlocuire, pe garnatie desigur.
Acum ma gandesc la un Aygo in locul matizului. Sa vedem ce zice "managerul", ma asteapta o nunta in familie in toamna si cam toti banii sunt directionati in directia aia, dar probabil la sfarsitul anului ori schimb avensis, ori schimb matiz.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.