Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis partea a IIIa
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42
alin94962
Am 3 puncte de prindere. Cel central il poti ascunde intr-un mic buzunar, tip marsupiu.
drabisan
Gasca!
Mi-am facut/stricat ziua!
https://www.navigon.com/site/int/en/shop/co...bundlelist/1024
Se poate deci! Fara 2500 de euro fara tva cum cere Toyota in Ro!
Si chiar fara 1500 de euro fara tva cum cere in Germania sau Austria!

Si hartile celor de la Navigon sint BUNE! Plus ca actualizarile sint gratis sau, in unele cazuri, foarte ieftine!
Bineinteles ca o sa le dau mail sa-mi dea detalii despre cum se monteaza, cine il monteaza in Ro sau Hu. Si pe mailul de la job or sa raspunda si nu o sa tin secret!
Abea astept detaliile. Daca e ok cu montatul intr-o luna max 2 va dau si poze!
alin94962
Numai ca promotia e pana la 30 aprilie...
Sau discount-ul...
Legionaru'
Drabisan, o pui pana duminica? :smokin:
vio
vezi ca Romania este decat 10 % din harta atat.si pe langa tre sa mai cumperi un modul doua cred , mai bine intreaba inainte . si cum se si monteaza.updateurile sunt free si la Toyota ROmania dar nu au aparut inca. 900 + manopera si inca ceva tot la 1300 ajungi ... si asa mai bine iti iei ala toyota de la nemtzi si ti l montezi tu acasa .
drabisan
Pai, Romania oricum nu sta bine pe nici o oferta in momentul asta.
Module spuplimentare? Hmmm, nu prea cred. Totusi sint nemti, nu cred eu ca se tin de dintr-astea.
900 ala de fapt e 1000 in toata regula, dar macar e tva-ul inclus. Pentru ca nu stiu daca apuc sa il comand in urmatoarele zile.
Am intrebat despre cum se monteaza. Ca de fapt asta face diferenta.
Dar oricum, e mare diferenta. Navigatia de Avensis nu poate fi montata de mine - deci ar trebui sa ajung cu masina in Austria, sa o las pe acolo vreo zi - doua...
Iar hartile de la www.toyota-mapupdates.eu care au aparut la inceputul anului sint albe pentru Est. Nici macar Ungaria nu exista, Cehia abea daca are ceva acoperire. Grecia e harta separata. Si un update nu e gratis deloc. E chiar scump ca foamea - 159E cu tot cu tva.
Asa ca...Depinde 100% de cit sint astia de la Navigon de adevarati sa-mi trimita informatii despre instalare. Si daca da...le dau banii.
Da stiu, si eu as vrea navigatia originala de la Avensis, dar inca e scumpa si inutila complet pe unde o sa am eu nevoie de ea.
Dan52141
dragi colegi toyotisti smile.gif nu va inteleg, de ce sa dati mii de euro pentru navigatie cand puteti rezolva totul asa de usor si de ieftin cu un PDA, 10-14 mil un PDA bunicel iar daca vrei si softwareul cu licenta inca vre-o 6-10mil daca nu il iei de la prieteni blush.gif ... si uite asa ai si un device multifunct pe care poti sa-l folosesti la multe alte lucruri, poti sa-l iei cu tine nu numai in masina ci si pe traseele turistice prin orasele pe care le vizitezi si nu mai vorbesc cand o sa-ti vinzi masina, ce faci iti demontezi navigatia si o iei cu tine ... e greu daca te-ai obisnuit cu ea iar la noua masina nu o sa ai navigatie.
Eu folosesc un astfel de PDA cu un software de navigatie care are si harta romaniei destul de detaliat, in majoritatea oraselor la nivel de strada si numar si sunt foarte multumit.
vio
una e PDA alta e Navigatia. e o dif f mare.
_Constantin_
Dane, drabisan are PDA cu GPS dar isi doreste original, sa nu se prinda cu 10 fire prin masina sau sa arate mai ... altfel.

Drabisan oricum cred ca momentan nu ai alta solutie decat sa astepti. Suntem ocoliti de toti si pe buna dreptate.
Dan52141
QUOTE(vio70407)
una e PDA alta e Navigatia. e o dif f mare.


biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
cum adica ? blink.gif
un PDA (dotat cu receptor GPS) + software de navigatie este acelasi lucru ca si navigatia, deosebiri cu plusuri si minusuri:
NAVIGATIE
+ nu mai atasesi un device pe parbriz smile.gif
+ ai ecranul mai mare
+ ai sunetul in boxele masinii
-- nu poti sa iei deviceul cu tine daca te plimbi fara masina prin locuri necunoscute
-- la vanzarea masinii ... blush.gif asta e, dai si navigatia si trebuie sa-ti iei masina noua cu navigatie ca doar te-ai obisnuit ... si costa cat nu merita, plus ca daca schimbi marca de masina toate hartile pe care le-ai strans pe DVD-uri poti sa le arunci !
-- doar daca nu este pozitionata sus pe bord accesul vizual este destul de incomod insemnand indreptarea privirii in jos si crede-ma conteaza foarte mult, la un PDA lipit pe parbriz ai totul in campul vizual

PDA + software de navigatie
+ este un device mobil, poti sa-l cari cu tine peste tot
+ este multttt mai ieftin fata de solutia oferita de producatorii auto
+ ramai cu el si dupa ce ti-ai vandut masina
+ poti sa-l folosesti ca agenda pentru numere de telefon, adrese, notite personale, remindere , sa asculti muzica ....
+ acolo unde sta lipit de parbriz il vezi foarte bine, este in campul tau vizual
+ zic eu are receptia semnalului GPS mai buna

- mai adauga un aparat lipit pe parbriz si un cablu de alimentare de la bricheta
- are ecranul mai mic (lucru care nu prea conteaza)
- nu se aude sunetul in boxele masinii (not a big deal)

asa ca eu unul gasesc mai avantajos un PDA cu receptor GPS + softwareul de navigatie, pe langa plusurile enumerate mai sus gandeste-te cat de des fac cei de la toyota sau alte marci update-uri la aceste softwareuri ... dureaza ani de zile, in schimb la un software de navigatie pe PDA apar cel putin la fiecare 6 luni update-uri cu noi facilitati, functionalitati si update-uri de harti.
vio
ma indoiesc sa fie un PDA mai bun ca Nav smile.gif in primul si primul rand nu poti stoca multa informatie pe un PDA deci tre sa ai ori o harta mai rudimentara ori sa ai 1-2-3 stikuri de rezerva cu diverse harti. nu imi poti zice ca in PDA poti baga 8,5 Giga de info cum e la Nav?! + ca updateurile sunt cam indoielnice.
drabisan
Nu contest argumentele tale. In mare parte sint corecte.
Dar exista mai multe minusuri pentru combinatia PDA+GPS.
- iti trebuie un device scumput bine ca sa le ai pe cele 2 plus TMC intr-o singura solutie;
- softurile nu sint ieftine nici acolo si ai o mare bataie de cap in ce priveste compatibilitatea...Si aia cu furatul de soft este o metoda, nu zic nu...
- cablul de alimentare e aiurea rau in masina
- trebuie sa-l iei tot timpul din masina
- arata ca naiba...

Ofertele de navigatie oferite de fabricantii masinii sint scumpe rau! Da, daca as locui in vest nu ar durea asa tare, dar noi, babuinii din Est, peste 1-2 ani o sa trebuiasca sa dam bani multi pentru update-uri. Plus ca softul in sine e mult mai slab decit cele de pe PDA-uri.

Nici navigatia nu e o solutie buna in momentul asta.
Si de aia prefer sa am un PDA si un GPS bun.

Dar vreau o solutie buna pentru masina. Si ce am gasit la Navigon pare exact ce vreau eu. Look si confort de navigatie si update-uri de harti si soft dese si ieftine ca la PDA-uri.

Si, in mod sigur, la urmatoarea masina, voi avea si navigatie de la mama ei (de altfel nici nu cred ca la Lexus se poate si fara). Si pina atunci poate s-or deranja sa puna pe disc-ul ala si hartile din Est. Eu sper ca prin 2009 sa poti sa mergi cu o harta din sudul Greciei pina aiurea in nordul Europei.

Scuze pentru offtopic. Nu prea are ce cauta aici...
vio
cred ca de la anul biggrin.gif 2008
drabisan
QUOTE(vio70407)
cred ca de la anul biggrin.gif 2008


Sa te auda Dumnezeu!

Stiu ca Navteq isi construieste harta proprie pentru Romania si Bulgaria pentru ca nu a gasit nici una gata facuta. Aia de la Suncart de pe Igo/Mio e aproape de toata jena - numai in Bucuresti si gasesti sensuri unice de cel putin 4-5 ani inexistente pe harta lor.
Ce au facut pina acum e aia cu 10% Romania si 14% Bulgaria.
Poate la anu' sa o puna si pe DVD. Si poate peste 2 ani o sa fie mai mare.
Si in 2100, cind om avea si noi autostrazi o sa fie macar la 70%.
Dar am zis 2009 pentru ca uite ca nici azi nu au Ungaria, care e de ceva vreme in lumea civilizata.
vio
cica or sa lanseze un dvd cu toate tzarile aderate nou la UE deci tre sa o faca klumea.
Florin93627
QUOTE("AZAZEL")
am si eu o intrebare: are cineva pe masina acest model de janta .
este de 16 inch. poza apare pe site-ul toyota romania.

apare inclusiv in catalogul lor din show room-uri.

in schimb toyota avensis vine cu niste jante cam urate


In sfarsit saptamana trecuta am primit si eu masinuta. Este Avensis 2.2 Executive si pot sa va spun ca are jante in 5 spite de 17. Masina este superba. Are un interior crem si exterior visiniu (3N0). Inca sunt in rodaj si nu prea depasesc 3000 RPM (dar si asa am ajuns la 170 km/h). Masina este foarte silentioasa (nu se prea aude motorul in interior.
_Constantin_
S-o stapanesti sanatos. Daca vrei sa-ti admire si altii masina intra la Totul despre masina mea si pune cateva poze sa se bucure si altii cu tine. beer.gif
bebelacus
nu prea imi place suportul odihna picior sting in avensis. e cam scurt si pozitionat cam in spate, nu reusesc sa sprijin stingul asa cum ar trebui.
alin94962
QUOTE(bebelacus92825)
nu prea imi place suportul odihna picior sting in avensis. e cam scurt si pozitionat cam in spate, nu reusesc sa sprijin stingul asa cum ar trebui.


Ce inaltime ai?
Han.solo
QUOTE(vio70407)
ma indoiesc sa fie un PDA mai bun ca Nav smile.gif in primul si primul rand nu poti stoca multa informatie pe un PDA deci tre sa ai ori o harta mai rudimentara ori sa ai 1-2-3 stikuri de rezerva cu diverse harti. nu imi poti zice ca in PDA poti baga 8,5 Giga de info cum e la Nav?! + ca updateurile sunt cam indoielnice.


Pana una alta cele mai bune harti pe Romania sunt ROAD si iGO, care intra lejer in 200MB. Restul, zero barat, Navteq va cumpara se pare de la providerii locali datele si in cincinalul urmator vor veni si la noi.
Eu am Garmin M5+ROAD+Europe (oficial) si atat cat stie sunt multumit. Pe 2GB cat am SD-card-ul intra lejer Europa la nivel de detaliu...
Iar daca vreau pot cumpara si un SDHC de 4 sau 8GB, desi nu merita...

Probabil avantajele navigatiei integrate ar fi viteza si interfata mai pritetenoasa... desi si pe PDA poti avea interfata ok.
drabisan
QUOTE(alin94962)
QUOTE(bebelacus92825)
nu prea imi place suportul odihna picior sting in avensis. e cam scurt si pozitionat cam in spate, nu reusesc sa sprijin stingul asa cum ar trebui.


Ce inaltime ai?


Nu e vorba de inaltime. Si eu am aceiasi problema: 44 la "laba" e o idee mai mult decit e foot-holderul ala. Dar pe mine nu pot sa spun ca ma deranjeaza. Da, simt ca nu imi sta piciorul acolo, dar pozitia mi se pare ok.
drabisan
QUOTE(Han.solo)
QUOTE(vio70407)
ma indoiesc sa fie un PDA mai bun ca Nav smile.gif in primul si primul rand nu poti stoca multa informatie pe un PDA deci tre sa ai ori o harta mai rudimentara ori sa ai 1-2-3 stikuri de rezerva cu diverse harti. nu imi poti zice ca in PDA poti baga 8,5 Giga de info cum e la Nav?! + ca updateurile sunt cam indoielnice.


Pana una alta cele mai bune harti pe Romania sunt ROAD si iGO, care intra lejer in 200MB. Restul, zero barat, Navteq va cumpara se pare de la providerii locali datele si in cincinalul urmator vor veni si la noi.
Eu am Garmin M5+ROAD+Europe (oficial) si atat cat stie sunt multumit. Pe 2GB cat am SD-card-ul intra lejer Europa la nivel de detaliu...
Iar daca vreau pot cumpara si un SDHC de 4 sau 8GB, desi nu merita...

Probabil avantajele navigatiei integrate ar fi viteza si interfata mai pritetenoasa... desi si pe PDA poti avea interfata ok.


Nu stiu de unde are Garmin hartile asa ca nu pot decit sa te cred.
Dar nu cred ca de la Suncart, ca alea sint doar proaste!
Navteq SIGUR au decis sa isi construiasca propria harta a Romaniei si Bulgariei, din lipsa de oferte bune pe piata.
Da, ce-i drept, harti pentru Toyota/Lexus pentru sistemele lor de navigatie...cine stie cind vom avea. Probabil cind noi cei de aici ne vom scrie pe forumurile de Lexus sau Subaru sau, cine stie, Rolls...
vio
smile.gif da , misto drabisan. beer.gif beer.gif beer.gif
Watcher
Pe produsele Garmin merge harta ROAD - care e un proiect chiar misto gen 'open source' : multi oameni au adunat puncte si au facut harta, si e in permanenta constructie.

Pe (unele dintre) PDAurile Garmin merge si I-go.
aaaaaaaa103856
Salutare,

Am tot cautat in cele 3 topicuri gigante despre Avensis daca VSC-ul poate fi decuplat si nu am gasit decat despre TRC.

Am intrebat si la dealer si mi-a spus ca numai TRC-ul poate fi decuplat.
Inainte sa-l cred pe bune, am zis sa-mi incerc si aici pe forum norocul.

Se poate deci decupla si VSC-ul sau nu?

Mentionez ca nu detin masina, dar sunt in procesul de a cumpara una, si citesc cu mare interes forumul smile.gif
bebelacus
aline, am 1.80 si 42 la picior. proportiile mele sint normale. treaba cu suportul este ca e prea ingust, prea scurt si pozitionat prea in spate. nu-i un capat de tara, intr-adevar, insa i-as acorda doar un "satisfacator" cu retinere. Vectra C, de exemplu, sau chiar Astra asta mai nou, au un suport super ok. Lat, lung si pozitia e de asa natura incit nu te obliga sa-ti tii piciorul asa de flexat ca in avensis. sau poate sa fie de vina pozitionarea scaunului fata de volan si pedale. acesta e un ansmablu foarte important in materie de confort si siguranta la volan si cred ca dincauza asta mi se pare prea apropiat. Poate volanul sau pedalierul trebuiau pozitionate un pic mai altfel dar ramine in continuare ingust si scurt. Pe de alta parte, chiar si cu scaunul lasat jos la minim, pozitia la volan mi se pare cam inalta, iar reglajul pe lungime e mult prea grosier. distanta intre dinti e prea mare si nu poti face un reglaj atit de fin ca la altele.
Partea buna, insa, ciudat, la drum lung mi s-a parut mai confortabila decit Vectra C pe care am avut-o, desi avea scaune mai late si mai multe posibilitati de reglare. Taria si conformatia lor mi se par facute pt mine. mai poate contribui la senzatia redusa de oboseala si motorul. d-4d de 126 cp si cuplul aferent fata de motrul de 1.8 benzina si 123 cp al vectrei. eram ceva mai stresat cind depaseam.
masina imi place dar nu e perfecta. mai circotesc si eu, poate s-o mai schimba cite ceva la urmatoarea generatie.
drabisan
QUOTE(aaaaaaaa103856)
Salutare,

Am tot cautat in cele 3 topicuri gigante despre Avensis daca VSC-ul poate fi decuplat si nu am gasit decat despre TRC.

Am intrebat si la dealer si mi-a spus ca numai TRC-ul poate fi decuplat.
Inainte sa-l cred pe bune, am zis sa-mi incerc si aici pe forum norocul.

Se poate deci decupla si VSC-ul sau nu?

Mentionez ca nu detin masina, dar sunt in procesul de a cumpara una, si citesc cu mare interes forumul smile.gif


Raspuns final: NU!
bebelacus
QUOTE(aaaaaaaa103856)
Salutare,

Am tot cautat in cele 3 topicuri gigante despre Avensis daca VSC-ul poate fi decuplat si nu am gasit decat despre TRC.

Am intrebat si la dealer si mi-a spus ca numai TRC-ul poate fi decuplat.
Inainte sa-l cred pe bune, am zis sa-mi incerc si aici pe forum norocul.

Se poate deci decupla si VSC-ul sau nu?

Mentionez ca nu detin masina, dar sunt in procesul de a cumpara una, si citesc cu mare interes forumul smile.gif



VSC nu poate fi decuplat, doar TRC. nu stiu sigur cit de repede si cit de mult iti taie gazul dar cred ca intervine destul de tirziu. pina acum nu mi-a intrat niciodata si am mai avut ceva curbe luate tare. o singura data l-am incercat cind am luat-o si m-am bagat intr-un sens giratoriu ca aia de la Stiri si am accelerat tare. nu sint prea specialist in ESP, ca n-am mai avut, asa ca nu stiu prea bine cit de repede sau de tirziu a intrat.
drabisan
Continuu un off-topic
Nici macar nemtii nu sint perfecti!
Vind Navigon bundle pentru Avensis, dar nu au manual de instalare sad.gif. Au pentru Mazda 6, daca intereseaza pe cineva.
Dar e mult prea tehnic pentru mine - sint mai mult de 4 suruburi implicate si zic pas la asa ceva.
E de cablat electric, de dat jos bordul...infinit greu pentru talentele mele.

Astept manualul de Avensis! Si cu el in brate ma duc la Toyota, chiar daca o sa coste...
Solutie misto, pret la jumate din ce imi ofera Toyota, dar instalarea e scifi pentru mine...
M A R I A N
QUOTE
aaaaaaaa103856 a scris:
Salutare,

Am tot cautat in cele 3 topicuri gigante despre Avensis daca VSC-ul poate fi decuplat si nu am gasit decat despre TRC.

Am intrebat si la dealer si mi-a spus ca numai TRC-ul poate fi decuplat.
Inainte sa-l cred pe bune, am zis sa-mi incerc si aici pe forum norocul.

Se poate deci decupla si VSC-ul sau nu?

Mentionez ca nu detin masina, dar sunt in procesul de a cumpara una, si citesc cu mare interes forumul



VSC nu poate fi decuplat, doar TRC. nu stiu sigur cit de repede si cit de mult iti taie gazul dar cred ca intervine destul de tirziu. pina acum nu mi-a intrat niciodata si am mai avut ceva curbe luate tare. o singura data l-am incercat cind am luat-o si m-am bagat intr-un sens giratoriu ca aia de la Stiri si am accelerat tare. nu sint prea specialist in ESP, ca n-am mai avut, asa ca nu stiu prea bine cit de repede sau de tirziu a intrat.


Gresit! VSC-ul poate fi decuplat doar impreuna cu TRC-ul, daca tii apasat butonul de TRC mai mult de 3 secunde. Daca il apesi si ii dai drumul imediat, se decupleaza doar TRC-ul. La fel e si la Corolla.

In alta ordine de idei, am vazut ca Legionaru si-a pus folii solare pe geamurile ambelor masini (Avensis si GV). Am si eu o intrebare care parea prosteasca, dar, intrucat m-am programat pentru montarea unor folii de securitate pe toate geamurile Corollei (inclusiv pe faruri), as vrea sa aflu raspunsul:
Daca se aplica folie pe luneta, mai functioneaza dezaburirea la parametri maximi?
bebelacus
brava la tine marian! iti apare pe bord vreun martor ca s-a decuplat VSC?
S O R I N
Nu e vorba de Legionaru,ci de mine..... biggrin.gif

Raspuns : Nu...Nu afecteaza cu nimic dezaburirea....merge la fel ca inainte

de a o monta.



Asta cu Vsc-ul si Trc-ul nu o stiam....acum cobor la masina sa vad ca m ai

facut curios...
S O R I N
Revin. Nu merge.Nu arata nici un indicator care ar spune ca s ar fi

decuplat Vsc-ul,si am tinut apasat mai multe secunde.In schimb asa cum

stiam decat Trc-ul se decupleaza.
Legionaru'
Nu mai puneti fratilor oamenii pe drumuri! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
M A R I A N
Scuza-ma, Sorin pentru confuzie! wallbash.gif Mersi pentru raspuns!
Azi am vazut un GV alb in Bucuresti, luat de la B&S! Bengos! Era parcat pe linia de tramvai! blink.gif

La mine pe bord imi arata "VSC OFF" cand e decuplat. Cam demodate Avensisurile astea ale voastre! :harhar:
gigel98758
[quote="mircea89110"]arigato.gif

"dupa ce s-au jucat bajetzii de la service din pitesti la directie, la 140 trage stanga si e mult mai sensibil odata ce creste viteza.. nu cumva trebuia sa fie invers, ma refer la sensibilitate ? ce @$@$# au facut astia ?"

Poti sa dai mai multe detalii ? La mine, 1.8 benzina, nu s-a jucat nimeni la directie, dar am aceeasi "senzatie". Am vreo 2000 de km facuti; am trecut de la Megane la Avensis si nu prea stiu ce sa cred. Sunt doar obisnuit mult cu directia Meganului, care este f precisa si sigura, sau am o problema la Avensis. In plus mi se pare nefiresc "feed-back-ul" pe care-l simt in volan de la fiecare groapa sau damb din asfalt: parca pleaca volanul singur in directia denivelarii (numai la viteze mici, prin oras). Am facut un test comparativ cu un d4d 2.2 : sensibilitatea directiei este diferita, dar nu am considerat concludent testul deoarece sunt masini cu mase si casete directie diferite.

Tu ce probleme ai avut cu directia?
A mai intalnit cineva probleme de genul asta?

Multumesc!
bebelacus
megane directie precisa si sigura? ha, ha! m-am dat cu meganul asta nou, desigur, si directia este cea mai ciudata directie posibila. cred ca e ultima alegere pt a compara directia, desi, altfel, e o masina corecta. totusi, daca directia la avensis ti se pare mai nasoala in comparatie cu meganul, atunci chiar ca ceva e in neregula. nici avensisul nu e vreo referinta in domeniu dar e net superioara megan.
Watcher
QUOTE
parca pleaca volanul singur in directia denivelarii (numai la viteze mici, prin oras). Am facut un test comparativ cu un d4d 2.2 : sensibilitatea directiei este diferita, dar nu am considerat concludent testul deoarece sunt masini cu mase si casete directie diferite

Si eu patesc asa la 2.2.
HORIA100213
Referitor la problemele discutate pe forum, cateva din constatarile mele:

VSC - intra greu si NU poate fi decuplat. Sistemul se activeaza in special la manevrele bruste din volan. In curbele luate cu viteza mai mare decat ar fi sanatos, intra greu. Nu pentru ca ar fi o problema cu sistemul. Dimpotriva, spun eu. Avensis-ul mi-a dat senzatia ca are un tren de rulare foarte bine echilibrat, iar suspensia spate independenta ajuta mult la pastrarea contactului dintre roti si sosea. Si, ca unul care am condus ceva kilometri masini cu punte spate semi-rigida, pot sa afirm ca se simte diferenta. In schimb, daca ai ghinionul ca drumul sa fie foarte denivelat, iar rotile sa piarda totusi contactul cu solul pt. cateva fractiuni de secunda, VSC-ul intra imediat. Cam astea ar fi concluziile mele dupa circa 14.000 de km cu masina. Mda, si era sa uit. Desi suspensia este foarte confortabila, cu Avensis poti sa auzi cum scartaie cauciucurile. A mea a venit cu Michelin Pilot Primacy si este o incantare sa le auzi pe serpentine. Nu prea poti sa auzi aceeasi melodie cu un Passat, spre exemplu, unde ESP-ul iti taie orice elan tineresc.

DIRECTIA - Da, este sensibila. Si la viteze mari, dar in special la viteze mici. Si, un lucru care m-a deranjat la inceput, masina este sensibila la vant lateral. Mai ales pe drumul dintre Oradea si Cluj, unde exista portiuni bune pt. viteza, dar expuse unor rafale puternice de vant, am constatat ca se duce rapid in lateral daca volanul este tinut prea moale. M-am obisnuit insa, iar la viteze ridicate tin amandoua mainile pe volan pt. a contracara fenomenul.
vio
cum am mai zis o mashina f bine facuta nu are nevoie prea des sau deloc de VSC biggrin.gif .
HORIA100213
QUOTE(vio70407)
cum am mai zis o mashina f bine facuta nu are nevoie prea des sau deloc de VSC biggrin.gif .


Sunt absolut de acord cu tine, Vio. VSC-ul este doar pt. situatiii de urgenta. Detest ideea de a conduce o masina care, de fapt, ma conduce ea pe mine. Cred ca unii producatori si-au spus in felul urmator: daca tot punem ESP pe masina, de ce sa ne mai chinuim sa facem un tren de rulare bun... Programam softul ESP-ului ca sa intre sistemul la primul semn de pierdere a aderentei si la naiba cu placerea condusului mai dinamic. Sa speram ca si viitoarea generatie Avensis va mosteni filosofia actuala si nu va pasa electronicii ceea ce trebuie sa faca mecanica. Din cate am citit in testele comparative din AMS, cam toate modelele Toyota si Lexus au sisteme VSC care intra mai tarziu decat la concurenta.

P.S. In AMS, daca o Toyota are un sistem VSC care intra mai greu, e rau... ca de, poate fi un pericol pt. masina si ocupantii acesteia. In schimb, daca testeaza o nemteasca ce prezinta aceleasi caracteristici, e bine, e frumos, e excelent ca se simte placerea condusului si se face dovada unui tren de rulare bine conceput. Fara comentarii...
vio
dap, cam naspa electronica asta multa la o mashina nu poti face nimic ca nu te lasa . asa fara este cool . oricum VSC iti poti pune cu vreo 400 - 600 euro daca vrei. bine nu la noi in tzara smile.gif la noi e tzara lu NUSEPOATE VODA biggrin.gif
HORIA100213
Da, e nasol ca-ti caraie tot timpul franele ca a detectat nu stiu ce VSC-ul sau ESP-ul. Cred ca Toyota a gasit solutia de mijloc, cea mai buna in majoritatea cazurilor: nu te lasa sa decuplezi VSC-ul si iti asigura astfel siguranta necesara, dar nici nu neglijeaza producerea unui tren de rulare bun. In consecinta, poate programa VSC-ul sa intre mai tarziu, avand incredere ca trenul de rulare isi va face datoria.

Oricum, Vio, cel putin pt. mine, existenta VSC-ului imi da un sentiment placut de siguranta. Stiu ca exista ceva care ma ajuta daca depasesc limita, iar constiinta acestui fapt ma ajuta sa conduc mult mai relaxat. Crede-ma, ma simt mult mai sigur in Avensis, chiar la viteza mare, decat ma simteam in alte masini, la viteze incomparabil mai mici, dar care nu aveau sistemele de siguranta ale Avensisului. E adevarat ca si masina iti comunica foarte clar ca poate, dar e si psihologie: ai un sistem de siguranta suplimentar, care nu te lasa la greu.
vlademir68887
Intrebare urgenta: trebuie sa imi schimb parbrizul pentru ca e fisurat de o piatra. Din Pipera mi s-a spus ca intai trebuie sa ma duc cu masina, adicatelea sa o vada ca din talon nu isi dau seama ce fel de parbriz e (cam stupida chestia) si apoi dureaza 10 zile.
DAr tipul de la asigurari mi-a zis ca exista o firma pe bd.Basarabiei care pune parbrizele in doua zile. L-am sunat a spus ca pune parbrizul maine daca il anunt azi, ca parbrizul e absolut la fel (senzor de ploaie si proprietati fonetice) doar ca nu scrie Toyota pe el. Decontarea direct cu asiguratorul.
Numai in voi am incredere, ce ati face in locul meu?
vio
La Toyota smile.gif oricum nu dai tu banii si mai bine e sa fie tot toyota smile.gif
vlademir68887
M-a cam enervat vocea aluia la telefon, ziceai ca moare mai degraba decat sa faca treaba.
vio
deh asa este poate mai este omu si obosit sau enervat de vreunu dupa acolo... suntem oameni totzi , chiar sa vrei sa zambilesti toata ziua si tot obosesti smile.gif sau o fi omu racit ....eu zic sa iti de la Toyo parbrizu
bebelacus
subscriu la treaba cu vintul lateral. avensis e sensibila. nu ca iesi de pe sosea dar cind mergi prin baragan e putin obositor.
_Constantin_
vlademir eu l-as astepta pe ala original daca spartura nu e mare.
drabisan
QUOTE(bebelacus92825)
subscriu la treaba cu vintul lateral. avensis e sensibila. nu ca iesi de pe sosea dar cind mergi prin baragan e putin obositor.


Nu prea pot sa va sustin, ca pe mine nu m-a deranjat niciodata vintul. Ba din contra, cind trec cu Avensisul pe linga masini mari care si ele merg tare, m-a lovit placut cit de putin se simte.
Ce-i drept, cind accelerezi si o sosea denivelata am simtit de multe ori cum fuge directia aiurea, pentru ca masina nu trage aiurea.
Dar asta e, directie prea-asistata electric.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.