Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis partea a IIIa
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42
_Constantin_
Stai putin sa-ti arat ceva.
Watcher
Am citit undeva (nu mai stiu daca electronic sau nu) ca ar fi bine ca anvelopele uzate sa nu mearga in spate, deoarece motorul fiind in fata creeazamai multa apasare=> mai multa frecare.
In schimb, puse inspate, vor derapa mai usor, generand un comportament evident nefericit (daca ai rotile din spate se comporta ca si cand ai fi tras frana de mana)

Ce parere aveti?
_Constantin_
Ai dreptate numai partial. Pneurile se uzeaza cel mai repede pe fata la tractiune fata, asta e 100% adevarat. Ceea ce spui tu de derapaj iarasi e adevarat dar ce putem face? Ideal ar fi sa cumparam anevlope noi dar... nu ai tot timpul disponibili 20 mil.

Nu conteaza unde e greutate mai mare, conteaza care punte e supusa la cel mai mare stres, din toate privintele.

Problema care se pune este : spatele derapeaza muuuult mai usor intr-un viraj dar ce te faci cand puntea fata e cheala si abordezi un viraj mai in forta? Raspunsul e simplu .... derapezi dar derapezi lateral ceea ce pe puntea fata nu poate fi corectat decat cu frana de picior sau ... sant.

Spatele daca pleaca e usor de pus inapoi pe directie cu o corectie din volan extrem de simpla( Legionaru stie ca i-am aratat intr-un ac de par).

In plus la orice masina indiferent ca are discuri pe spate sau nu... forta de franare e distrinuita in majoritatea cazurilor pe fata si deci e treaba de alegere... aleg sa am un control mai fin al directiei si o franare mai eficienta cu riscul unui comportament supravirator.
_Constantin_
Vio clasamentul este asa:


1. Bridgestone Turanza ER 300
2. Uniroyal Rallye 550
3. Semeprit Direction Sport
4. Continental Premium Contact 2
5. Pirelli P7
6. Hankook Venstus Prime
7. Goodyear Hydragrip
8. Michelin Primacy HP
9. Yokohama Cdrive
10 Vredestein Sport Trac 3
11. Dunlop SP Fast respone
12. BG Goodrich G-force profiler


Si acum pe categorii:

MANEVRABILITATE: LOCUL 1, 11 SI, 12 LA EGALITATE
FRANARE: LOCUL 12 SI 1 LA EGALITATE
PROBA DE SCHIMBARE A BENZII ( ISO): LOCUL 8
ZGOMOT: LOCUL 12 SI 1 LA EGALITATE

ASTA E PE USCAT

UD:
MANEVRABILITATE: PIRELLI SI BRIDGESTONE
FRANARE: BRIDGESTONE DETASAT
ACVAPLANARE: GOODYEAR
TRACTIUNE: BRIDGESTONE
RULARE IN CERC: PIRELLI SI BRIDGESTONE.

Ideea e ca unele pneuri desi in unele categorii au scorui bune au scoruri dezastroase la altele si de aici si locul ocupat. Eu unul o sa raman si de acum inainte impresionat de aceste teste deoarece mi-se par foarte reale si facute cu multa munca si seriozitate. Punct.
vio
QUOTE(Watcher)
Am citit undeva (nu mai stiu daca electronic sau nu) ca ar fi bine ca anvelopele uzate sa nu mearga in spate, deoarece motorul fiind in fata creeazamai multa apasare=> mai multa frecare.
In schimb, puse inspate, vor derapa mai usor, generand un comportament evident nefericit (daca ai rotile din spate se comporta ca si cand ai fi tras frana de mana)

Ce parere aveti?



dap am citit si eu pe net mai asta iarna ca e indicat anvelope noi pe spate si mai uzate pe fatza niciodata invers si tocmai asta este cauza derapajul necontrolat care te poate arunca in orice directie mai ales pe vreme ploioasa sau pe sosea murdara de praf sau mazga , namol ... nu oricine poate sa contracabreze o mashina in timp util tre sa ai mana sa stii ce sa ii faci mai ales daca ai si ceva viteza 80 -100.
vio
dap ai dreptate constantin , baietii le testeaza f serios chiar cand sunt in probe de productie inainte sa iasa la public. este un pic ciudat clasamentul dar asta este pana la urma.
_Constantin_
Dudes, sa nu ma intelegeti gresit.. in teorie e perfect adevarat ce ziceti voi dar in practica daca nu vrei sa-ti fuga spatele .... NU_TI FUGE. Stim cu toti cum trebuie abordata o curba ca sa nu derapam.
Watcher
Pe asflat uscat.
Dar pe zapada? Problemele nu apar la mersul de toata ziua, ci cand atingi vreo limita voluntar sau involuntar.

PS: cred ca majoritatea de pe threadul asta stim sa facem un derapaj controlat, atat cerculet, intoarcere cat si powerslide. Prolema e ca faci chestiile astea cand ai unde, dar derapajul necontrolat ti se intampla mereu intre masini, copii, serpentine, etc. si parca nu iti vine sa mai faci manevre in omentele alea smile.gif
HORIA100213
QUOTE(_Constantin_)
Pai pe fata acum am 1 Bridgstone nou si un Michelin nou( care era pe rezerva) si pe spate le am pe cele vechi care erau mai bune decat cele de pe fata.


Norocul tau ca nu ai VSC (ESP). Altfel, ar fi total interzis sa ai anvelope diferite. Am facut si eu o pana pe spate, care a necesitat un dop (la Michelin nu se poate aplica petec) si merg asa cu ea. Am gasit Michelin Pilot Primacy la un pret infiorator (circa 600 RON bucata) si mai erau produse si in 2005.

Pana la iarna, cand o incalt cu pneuri de sezon, merg asa.
Ciprian102263
hai sa ne intelegem: chiar daca iti fuge spatele nu iti fuge prea mult din cauza sistemelor care te corecteaza imediat nu?
eu ii dadeam goana la noi pe faleza si era ud pe jos si nevasta-mea care era in spate imi zice de ce se misca masina de fund?
cand colo ea derapa usor si vsc-ul si celelalte o aduceau la pozitia corecta.
prea tare senzatia!!! biggrin.gif
vio
discutia oricum nu a degenerat dar e bine totushi sa ne gandim daca nu am avea sistemele acestea si ar fi mashina fara nimic . oricum daca e gheatza pe jos poti sa ai mama VSC ului si ce control vrei tu cand a inceput sa patineze sa terminat.

oricum poti sa ai anvolopa perfecta daca nu se pupa cum trebuie cu mashina degeaba o ai .
HORIA100213
QUOTE(Ciprian102263)
hai sa ne intelegem: chiar daca iti fuge spatele nu iti fuge prea mult din cauza sistemelor care te corecteaza imediat nu?
eu ii dadeam goana la noi pe faleza si era ud pe jos si nevasta-mea care era in spate imi zice de ce se misca masina de fund?
cand colo ea derapa usor si vsc-ul si celelalte o aduceau la pozitia corecta.
prea tare senzatia!!! biggrin.gif


Daca intri cu 200 km/h intr-o curba stransa, nu te salveaza nici mama VSC-ului, vorba lui Vio. Legile fizicii nu pot fi incalcate. Punct. VSC-ul nu face decat sa franeze rotile care incep sa derapeze (de obicei, cele de pe exteriorul virajului) si sa reduca alimentarea motorului. In nici un caz, VSC-ul nu va putea sa franeze intr-o secunda masina de la 200 km/h la 100km/h, cat ar fi nevoie pentru a putea lua o curba stransa sau la 30 km/h pentru un ac de par. Desigur, sistemul iti da o siguranta mult mai mare la drum, poti face testul elanului si poti evita cainii patriei daca ai viteze rezonabile si mai poti sa intri in curbe cu o viteza ceva mai mare decat ar fi sanatos (dar nu prea mare).

Am scris asta, Ciprian, pt. ca nu cumva sa crezi ca VSC este vreo minune care te salveaza acolo unde anvelopele dau gres. Ce vreau sa spun cu asta: cand se rupe aderenta, adio. Iar aderenta se va rupe, cu sau fara VSC, in exemplul pe care l-am dat mai sus, cu intrarea in curba la 200 km/h.
Legionaru'
Grindina fratilor in Craiova!!!!!
Ma facu leoarca pana ajunsei la masina sa o trag sub un pom.
vio
naspa rau Legionare . cea mai nasoala forma de precipitatie Grindina.



Daca va derapeaza fata niciodata sa nu punetzi frana brusca pt ca mashina tot incolo se va duce la viteze de 80 - 100 la ora . treaba e sa iei piciorul din gaz o eviti sau stabilizezi si franezi treptat sau ii dai inferioara si accelerezi trecand pe langa . un mare producator de anvolopte sugereaza ca acestea ar trebuii schimbat la max 50 000 km . pt ca oricum imbatranesc fizic si in al doilea rand mashina iti consuma mai mult datorita uzurii lui si creste poluarea cu nush cat . oricum cauciucurile le poti schimba pe Casco cand vrei wink.gif) ca de aia e casco sa te folosesti de el nu sa dai banii degeaba.
Legionaru'
Cum le schimbi pe CASCO?
_Constantin_
Cum adica? Adica poti sa iei cauciucuri noi pe Casco, fara sa faci vreo manarie?

In ceea ce priveste ESP, VSC sau alte nimicuri ... sunt bune pt 80 kmh si un sofer fara experienta, pe un sofer cu experienta il vor deruta pentru reactiile masinii devin greu de anticipat. Mai ales la limita cand aderenta e proasta. Mie mi s-a intamplat de multe ori sa subvireze din cauza ESP, nu la a mea dar la altele si e cea mai nasoala senzatie posibila.

Eu personal nu as pune ESP decat poate pe o tractiune spate cu putere mare, in rest mi-se pare inutil.

Referitor la cauciucuri diferite pe fata... care ar fi problema ca pe mine ma depaseste.
Legionaru'
Domnilor, mai avem putin si ajungem la 100 pagini si inca nu am trecut la partea a IV-a.
Nu se mileste nimeni de noi?
Aria Toyota a fost lasata cam la urma.A fost data uitarii.
Drept urmare imi depasesc atributiunile de simplu user si il propun pe Constantin pentru functia de moderator pe aria Toyota.
Este un tip care iubeste marca, e priceput in IT,are si timp pentru asta, eu cred ca ar indeplini conditiile.
Il mai sustine cineva?
S O R I N
Eu.

Dar nu cred ca ne asculta pe noi cineva pe aici.
vio
si eu smile.gif
band.gif beer.gif
_Raduku_
QUOTE(Legionaru')
Il mai sustine cineva?


Si eu Si eu.

Poi am citit partea cu avensis de la radacini si am aprox 1 an de zile de cand citesc zilnic ... nu pot bea cafeaua la servici daca nu citesc ce ati mai scris. Iar Constantin merita sa fie moderator beer.gif
S O R I N
Constantine ai emotii ? whistling.gif
vio
sa il luam mai ushor sa nu se sperie smile.gif :notworthy: :notworthy::notworthy::notworthy::notworthy::notworthy::notworthy::notworthy::no
worthy::notworthy::notworthy::notworthy::notworthy::notworthy::notworthy::notwor
hy::notworthy::notworthy::notworthy::notworthy::notworthy::notworthy::notworthy:
notworthy::notworthy::notworthy::notworthy::notworthy::notworthy::notworthy::not
orthy::notworthy::notworthy::notworthy::notworthy::notworthy::notworthy::notwort
y::notworthy::notworthy::notworthy::notworthy::notworthy::notworthy::notworthy::
otworthy::notworthy::notworthy::notworthy::notworthy::notworthy::notworthy: (valuri )
Bogdan92964
QUOTE(Bogdan92964)
Pun pe tapet iar calitatea vopselei (lacului). Am observat ca se zgarie extrem de usor. Ex: cu unghia, frecat cu pantalonii in care am chei smile.gif etc.
A pus cineva problema asta la service si daca da cum au rezolvat-o? Sau daca a rezolvat in alt mod rog detalii. Multumesc.


Nimeni?
vlademir68887
Si eu il sustin pe Constantin ca mega moderator.
E reducere la Avensis cu minim 500 euro in limita stocului existent. Poate o schimb pe motanitza cu un 2,2.
drabisan
Costache, azi votez DA - te vreau moderator.
Dar miine...hihihi

Voi credeti ca ne baga cineva in seama aici? Nu ar trebui sa umplem postul moderatorilor cu cererile astea?
Ciprian102263
A MURIT REGELE! TRAIASCA REGELE!! smile.gif)
S O R I N
Constantine Constantine.......nu mai zici nimic...ne tii asa in suspans?

biggrin.gif
Xalanx
A propos de cauciucuri. Bridgestone Turanza sunt ok pentru asfalt uscat si chiar si pentru ploaie. Dar daca ai dat de zapada sunt catastrofale. Probate de mine. Indiferent ce fel de zapada - batatorita, afanata, orice. Ca sa urci chiar si cea mai usoara panta trebuie sa dezactivezi traction control-ul si chiar si atunci ai emotii zdravene.

Ca sa se stie odata pentru totdeauna ca anvelopele all-season in loc sa fie "si-si" sunt "nici-nici".
HORIA100213
QUOTE(Bogdan92964)
QUOTE(Bogdan92964)
Pun pe tapet iar calitatea vopselei (lacului). Am observat ca se zgarie extrem de usor. Ex: cu unghia, frecat cu pantalonii in care am chei smile.gif etc.
A pus cineva problema asta la service si daca da cum au rezolvat-o? Sau daca a rezolvat in alt mod rog detalii. Multumesc.


Nimeni?


Am postat de mai multe ori vis-a-vis de calitatea indoielnica a vopselei. Nu stiu cum e la modelele mai vechi, dar la modelele noi vopseaua e pe baza de apa si apar foarte rapid ciupituri de la pietricele si zgarieturi.
Eu am patit-o si mai rau, in sensul ca mi s-a exfoliat vopseaua de pe grila radiatorului pe o portiune cat o moneda de 10 bani. A fost necesara vopsirea intregii grile, operatiune care a costat 800.000, plus 200.000 la vopsitor. Eu am gri metalizat.
HORIA100213
QUOTE(_Constantin_)
In ceea ce priveste ESP, VSC sau alte nimicuri ... sunt bune pt 80 kmh si un sofer fara experienta, pe un sofer cu experienta il vor deruta pentru reactiile masinii devin greu de anticipat. Mai ales la limita cand aderenta e proasta. Mie mi s-a intamplat de multe ori sa subvireze din cauza ESP, nu la a mea dar la altele si e cea mai nasoala senzatie posibila.

Eu personal nu as pune ESP decat poate pe o tractiune spate cu putere mare, in rest mi-se pare inutil.


Imi pare rau, am alta parere. ESP-ul nu este un nimic si te salveaza de la accident in cazul manevrelor bruste sau de evitare a unui obstacol. Nici un sofer, fie el si Schumacher, nu se poate substitui ESP atunci cand ai 80-100 km/h si trebuie sa eviti un caine sau o masina care intra brusc pe sosea. Fara ESP, masina va derapa inevitabil in momentul cand se incearca redresarea.

Nu prea am inteles ce ai vrut sa spui cu comportamentul subvirator. Comportamentul subvirator este mult mai usor de anticipat si este mult mai usor sa redresezi masina, prin reducerea gazelor sau prin usoara franare. Din cate stiu eu, la o masina care subvireaza, fata tinde sa plece spre exteriorul virajului. In schimb, comportamentul supravirator este cel mai periculos, deoarece fata masinii pleaca spre interiorul virajului. Daca pierzi momentul optim cand trebuie sa bruschezi directia pentru redresare, adio drum fiindca iesi in decor. Partea proasta la supravirare este alta: trebuie sa misti brusc volanul spre exteriorul virajului, iar asta nu reprezinta o reactie instinctiva a unui sofer. Este o actiune care trebuie invatata si repetata si nu este la indemana unui sofer mediu. In contrast, la subvirare reactiile sunt instinctive: se ia piciorul de pe acceleratie si se trage mai mult de volan spre interiorul virajului.

In mod traditional, masinile cu tractiune fata au un comportament subvirator, iar tractiunile spate, supravirator. Tocmai din cauza pericolelor prezentate de comportamentul supravirator, pana si BMW isi construieste modelele astfel incat sa prezinte un comportament subvirator, desi majoritatea au tractiune spate. Tocmai din cauza ca o masina care subvireaza este mult mai usor de redresat.

Daca tie iti place comportamentul supravirator, inseamna ca esti un sofer cu muuult mai bun decat media si iti place sa risti, chiar daca nu iti dai seama. Eu, dupa vreo 400 si ceva de mii de km pe diverse drumuri, prefer la orice ora comportamentul subvirator. Dar, gusturile nu se discuta.
Dan52141
QUOTE(_Constantin_)
In ceea ce priveste ESP, VSC sau alte nimicuri ... sunt bune pt 80 kmh si un sofer fara experienta, pe un sofer cu experienta il vor deruta pentru reactiile masinii devin greu de anticipat. Mai ales la limita cand aderenta e proasta. Mie mi s-a intamplat de multe ori sa subvireze din cauza ESP, nu la a mea dar la altele si e cea mai nasoala senzatie posibila.

Eu personal nu as pune ESP decat poate pe o tractiune spate cu putere mare, in rest mi-se pare inutil.


Mai dragilor nu va mai credeti supersoferi, ESP-ul ala sau cum s-o mai numi este foarte bun, toata lumea spune asta si este evident ca reactia lui este mult mai rapida decat a unui sofer indiferent cat de profesionist o fi el si in plus poate actiona independent pe fiecare roata.
Eu zic ca poate face diferenta intre viata si moarte si la peste 100 km/h.
Desi cred ca s-au mai postat pe aici filmuletele de mai jos arata FOARTE clar lucrul acesta, primul facut cu soferi amatori este foarte edificator iar al doilea de la top gear ce sa mai vorbim, daca si dupa ce le vizionati mai credeti ca ESP-ul nu este util atunci chiar nu mai am nici un argument blush.gif
http://www.youtube.com/watch?v=bq2Gh_LnBx0
http://www.youtube.com/watch?v=j-hHWSQhKuc
_Constantin_
Baieti am revenit. Am avut o mica problema cu tastura si am primit, tot se apropie ziua mea, un kit wireless de care ma bucur chiar cand scriu aceste randuri.

Referitor la propunerea lui Legionaru... nu pot decat sa ma simt magulit si sa accept, multumindu-va celor care ma sustineti pentru incredere.
_Constantin_
Avand in vedere ca de cand s-a postat ideea ca eu sa fiu moderator pe Toyota activitatea pe Avensis partea aIII-a a paralizat, va asigur ca nu voi fi moderator deci puteti relua discutiile.
marius101839
la multi ani, constantine (cu "_" inainte si dupa), sa traiesti 100 de ani bisectzi fara limita de kilometri. la fel tuturor constantinilor si elenelor, mai ales lu' aia mica a lu' base.

numai bine, enjoy.

marse.
drabisan
La Multi Ani Costache!
Sa ne traiesti si sa ne ajuti ca si pina acum!
Florin93627
Cred ca o masina ca si avesis-ul merita un sitem de navigatie.
Are cineva sistem de navigatie Mio C520 sau Mio C720? Ma intereseaza cat de detaliate sunt hartile pt Romania (ma refer la MioMap v3).
Inclin sa aleg C720 pt ca are si Europa de vest.

http://www.allgsm.ro/Scripts/prodView.asp?idProduct=2304

Daca cineva crede ca pot sa cumpar ceva mai bun de aprox 14 mil, nu ezitati.
Bogdan92964
QUOTE(Florin93627)
Cred ca o masina ca si avesis-ul merita un sitem de navigatie.
Are cineva sistem de navigatie Mio C520 sau Mio C720? Ma intereseaza cat de detaliate sunt hartile pt Romania (ma refer la MioMap v3).
Inclin sa aleg C720 pt ca are si Europa de vest.

http://www.allgsm.ro/Scripts/prodView.asp?idProduct=2304

Daca cineva crede ca pot sa cumpar ceva mai bun de aprox 14 mil, nu ezitati.


Poti sa-ti tragi de undeva softul, un emulator de pocketpc si sa te uiti cum arata harta pe comp tau. Am facut asta chiar ieri cu MioMap.
Focuri106563
salut

in curand voi ridica si eu masina un avensis 1.8 luna si vreau sa ii montez alarma cu ridicarea geamurilor si plierea oglinzilor

vazusem undeva pe forum ca are cineva montat parca Legionaru

As avea nevoie de marca si modemul montat, eventual si un pret si un furnizor

multumesc
_Constantin_
Multumesc tuturor pentru urarile de aici si mesajele de pe tel, mi-ati facut o surpriza. Mersic. O bere virtuala la toata lumea si toti cei care isi mai serbeaza ziua azi( eu sunt si nascut pe 21 mai) si sa ne bucuram de masini in continuare. beer.gif band.gif
Focuri106563
la multi ani _Constantin_ si toate cele bune
DAN
La multi ani _Constantin_!!!!

Dau si eu o bere ca si eu sunt Constantin.. beer.gif beer.gif beer.gif beer.gif beer.gif
Dumitru100651
QUOTE(DAN)
La multi ani _Constantin_!!!!

Dau si eu o bere ca si eu sunt Constantin.. beer.gif beer.gif beer.gif beer.gif beer.gif


Fara alcool, nu ? smile.gif
drabisan
QUOTE(_Constantin_)
Multumesc tuturor pentru urarile de aici si mesajele de pe tel, mi-ati facut o surpriza. Mersic. O bere virtuala la toata lumea si toti cei care isi mai serbeaza ziua azi( eu sunt si nascut pe 21 mai) si sa ne bucuram de masini in continuare. beer.gif band.gif


Atunci diseara cumpar niste bere si ma cinstesc asa, de ziua lu matale, de la distanta.
Inca o data La Multi Ani!
_Constantin_
Eu ma tot cinstesc de sambata seara cand l-am felicitat pe Legionaru la botezul fetitei lui (s-o tina Dumnezeu sanatoasa ca frumoasa e), Ieri am sarbatorit cu niste prieteni, azi cu familia si mai urmeaza deci ...`trebuie sa-mi fac curaj si sa sper ca tine ficatul.


drabisan... promit cu proxima ocazie ca dau o bere pentru ziua de azi.

DANE .... sa ne traiesti si sa fii sanatos. La multi ani.
S O R I N
Costica sper ca ai primit mesajul pe telefon. .... :scratchchin:
_Constantin_
Absolut ... de aia am si scris mai devreme. multumesc frumos, chiar mi-ai facut o surpriza.
S O R I N
Nu citisem ... :doh:

Deh ..se mai intampla....varsta asta... whistling.gif
Legionaru'
Alo, vedeti sa nu va indragostiti unul de celalalt! :inlove:

@ DAN
La multi ani! :cheers:

@Focuri
Modulul a fost facut de un electrician.Nu a fost cumparat.
Ciprian-153
Dane,chiar daca vin cu intarziere, strig si eu din toti plamanii :"La Multi Ani!"!
Focuri106563
DAN crezi ca imi poti da o lista de preturi la accesorii pentru avensis ce le montati voi (alarma, senzori de parcare, scaune incalzite, covorase, etc.)


Mersi si La Multi Ani si tie si restul Constantinilor si Elenelor.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.