Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis partea a IIIa
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42
alin94962
Felicitari pentru cauciucurile alese! Cum de le-ai schimbat in cateva zile??
Acum sa ne rugam sa avem zapada pe carosabil, ca altfel....chiar daca sunt recomandate la temperaturi mai mici de 7 grade, simt ca cel putin in acest sezon nu ne vom amortiza investitia...
Presiunea o poti verifica la orice statie de benzina.
Geometria rotilor poate fi verificata cu conditia sa aiba in service instalatia. Iar daca nu o au, ar trebui sa aiba un contract cu un service specializat. Oricum, nu neglija....Autocolantele de care vorbiti voi, eu nu le-am avut, masina fiind de la sfarsitul lui 2004.
Alexandru95761
Daca sunteti din Bucuresti si daca considerati ca NOKIAN sunt bune pentru iarna puteti incerca la vulcanizarea care este vis a vis de Spitalul Filantropia. Nu stiu sigur daca acum mai au sau daca pretul este acelasi (330 RON bucata), dar pe 29 decembrie cand le-am luat eu aveau destule. Eu le-am luat la recomandarea prietenilor si sper sa fi facut o alegere buna.
M A R I U S
Astazi am constatat cu bucurie ca a disparut vibratia de la relanti, la 800rpm( sau a disparut in proportie de 90%).Masina are aproape 3000km.Cei care aveti vibratiile astea la relanti, stati linistiti ca dispar dupa 2500-3000km!Apropo de cauciucuri si eu am NOKIAN WR 205/55/16 si zilele astea m-au cam dezamagit putin, in sensul ca masina parca a devenit mai greoaie;mentionez ca la Bacau au fost cam 10-12 grade!!!In rest sub 7grade sau pe zapada se comporta excelent!
P A U L
La multi ani si un an mai bun tuturor forumistilor si in general posesorilor de TOYOTA.
Nu stiu de ce unii isi complica viata inutil? A mea 1.8/2006 nu are foliile de protectie pe praguri si usi si imi pare rau. (se pare ca unele au si altele nu) Altii le au si vor sa se chinuie sa le dea jos. Cea mai mare prostie. Acele folii de plastic au rol de protectie. Locurile unde sunt amplasate ( sunt un pic mai proieminente) sunt cele mai expuse loviturilor de pietre ce sar de la rotile din fata. Pur si simplu protejeaza vopseaua. Nu va mai dati singuri migrene si insomnii inutile. Sunt atent studiate si perfect gandite. Dealtfel la Pasat sunt montate pe modelele din 2000 incoace.
Drumuri bune sa avem!
R_A_D_U
Va urez un an nou fericit!
R_A_D_U
Stie careva daca se poate monta ulterior achizitionarii masinii un dispozitiv sau ... pentru cruise control. Sincer sa fiu imi lipseste mult asa ceva.
A intrebat cineva la Toyota? Eu am un prieten care-mi zicea ca isi poate monta la Octavia asa ceva. Daca stiti ceva va rog frumos sa scrieti aici!
ionut63609
QUOTE(drabisan)
Ultima constatare: in ultimul drum am avut iar ocazia sa ma dau tare de tot, cit tin drumurile noastre "drepte"...
La 200 pe bord gps-ul arata 195. La aproape de liniuta de 210 gps-ul arata 202. Totul e super-sport pina pe la 190 dupa care trebuie sa stai cu pedala apasata sa se deranjeze pina dupa 200. Repet, numai benzina de 95.
Si a trebuit sa frinez, un viraj...
Oricum, 280 km cu media pe bord 112km/h (mers cumintel in localitati - ~80km/h) consumul a fost in consecinta 10,3%. Si asta fara exces de depasiri la greu in forta.
As fi curios sa merg si cu un diesel de 150hp cam la fel sa vad ce consum as scoate.
Pina acum nu m-a convins nimeni ca un diesel alergat "decent" in RO scoate ~7. Pe asta as vrea sa o vad cu stilul meu si m-as convinge ca diferenta de pret se justifica dpdv economic.

Sper sa nu imi sariti in cap, dar nu am avut ocazia sa fugaresc un diesel...


eu am facut vara trecuta un drum pina la bucuresti cu plecare din iasi, prin bacau

la un moment dat am avut o medie de aprox 165 km/h (m-am uitat aproape de bucuresti)

am scos condum mediu de 10.2

si am ajuns si in aprox 3 ore (iesire iasi intrare bucuresti (oprire la mac donalds)

si dup aia am facut revizia la 15.000 si au zis ca totul era ok. nimic probleme....
Alex95317
QUOTE(Paul51061)
La multi ani si un an mai bun tuturor forumistilor si in general posesorilor de TOYOTA.
Nu stiu de ce unii isi complica viata inutil? A mea 1.8/2006 nu are foliile de protectie pe praguri si usi si imi pare rau. (se pare ca unele au si altele nu) Altii le au si vor sa se chinuie sa le dea jos. Cea mai mare prostie. Acele folii de plastic au rol de protectie. Locurile unde sunt amplasate ( sunt un pic mai proieminente) sunt cele mai expuse loviturilor de pietre ce sar de la rotile din fata. Pur si simplu protejeaza vopseaua. Nu va mai dati singuri migrene si insomnii inutile. Sunt atent studiate si perfect gandite. Dealtfel la Pasat sunt montate pe modelele din 2000 incoace.
Drumuri bune sa avem!


E vorba de niste filme in culoarea masinii care sunt puse pe la imbinarea intre portiera spate si aripa spate. Sunt puse prea sus pentru o protectie pentru pietrele aruncate si prea jos pentru o protectie la intrare-iesire din masina. Nu cred ca vrea cineva sa le scoata... . Cine stie ce gaura aurie sub ele biggrin.gif .

Alex
--------------
Avensis 2.2L D-4D
M A R I U S
Ionut, Iasi-Buc 3 ore, cu media de 165km/h?????Oare de ce nu prea te cred?Sau tu nu folosesti DE 85?3 ore faci cu un elicopter, nu cu o masina, fie ea si 2.2........ blush.gif
vio
asta ar insemna ca mashina ajunge in 4-8 secunde de la 80 la 200 la ora si ca ai mers prin toate orasele cu minim 70 .... radare ceva ? semafoare ?? cu motorul si putea dar cu mashina ,,,




si apropo alea sunt niste folii care protejeaza la transport dar se dau jos . oricum e mai bine sa le lasati acolo daca nu va deranjeaza,mi am amintit ca eu cand mi am luat corolla cea din showroom avea si a mea nu si am intrebat acolo smile.gif , nu e ceva pus special ca nu are ce sa sara acolo asa ar fi pus pe praguri unde e cea mai mare expunere la pietre
Alexandru95761
Foarte interesanta discutia despre distante si viteze, dar, riscand chiar sa radeti de mine sau mai rau sa va suparati, vreau sa va amintesc ca la 130 km/h distanta de franare este de 150 m!!!!!!!!!
Stim cu totii ca o masina de 150 cp merge fara probleme cu 200 km/h, deci nu mai trebuie sa dovedim acest lucru. Oricat de buni soferi am fi noi nu putem uita ca pe sosele mai sunt si ciudati care au luat permisul stiu ei cum si este suficient ca doar o singura data sa nu-i putem evita......
Asta nu inseamna ca trebuie sa mergem toti incolonati bara la bara pe autostrada cu 90 km/h, dar, vorba poetului, mai usor cu pianul pe scari ca pana la urma tot i se varsa clapele.
Legionaru'
QUOTE(M A R I U S)
Nu cumva sugerezi,asa,subtil ca ''monstrul'' de 1.8 ar face un ''tractor'' de 2.2?! biggrin.gif


"Monstrul" denumit de tine a facut intr-un filmulet, zic unii trucat, 0-100km/h in jur de 8,5 sec!

Filmeaza si tu te rog un 0-100km/h cu masina ta si pune-l aici sa vada lumea.

Filmul cu monstrul o sa-l puna Constantin.

P.S Monstrul e al meu! :clapping:
vio
dif intre 1.8 si 2.2 este de o sec parca in favoarea lu 2.2 .smile.gif io cu corolla de 1,4 am facut un 1.8 lejer wink.gif) si nu prinde in a 2 , 100 nici sa o batzi smile.gif decat daca ajungi poate pe la 7500 de ture wink.gif nici celica nu are raportul asta in cutie si are motorul de 192 de cai .... wink.gif sai poate ca ti patineaza rotile smile.gif si crezi ca ai 100 smile.gif
Legionaru'
Cum dracu' sa patinezi cu a 2-a la 100? :nope:
vio
cu grija smile.gif a mea asa face si a 3 a daca ii dau si o dau blana rupe aderentza nu e mare scofala.... la diesel e mult mai marfa ca are cuplu mare si imediat rupe . dai niste burn out uri in mers sau pe loc la semafor ..... cool
S O R I N
QUOTE(vio70407)
dif intre 1.8 si 2.2 este de o sec parca in favoarea lu 2.2 .smile.gif io cu corolla de 1,4 am facut un 1.8 lejer wink.gif) si nu prinde in a 2 , 100 nici sa o batzi smile.gif decat daca ajungi poate pe la 7500 de ture wink.gif nici celica nu are raportul asta in cutie si are motorul de 192 de cai .... wink.gif sai poate ca ti patineaza rotile smile.gif si crezi ca ai 100 smile.gif



Ai mai Vio ....Cum naiba sa faci un 1.8 cu corolica ta de 1.4???

Cum spuneam mai sus treapta 1 - 50 km/ora , 2 - 110 km ora.....

Daca nu crezi sa fiu nebun daca maine nu filmez ...... :angel:
_Constantin_
La multi ani si bine v-am gasit si sa incep prin a imi baga p**a in toti taranii de OLT si PH si BC si BZ si IS si TL si toate judetele care au mers azi pe DN1 cu maxim 40kmh desi nu era polei si drumul era drept si nici nu erau masini in fata. La Predeal in jur de ora 13:00 s-a blocat drumul... m-am intors frumos pana in brasov.. sacele... cheia... ploiesti... superb drum, absolut magnific. Il recomand cu caldura oricui doreste o ruta de relaxare la intoarcerea de la munte. Asfaltul este mai bun decat pe DN1, drum pe o singura banda, serpentine destule dar merita fiecare km. Nu e un drum pt incepatori sau pentru cei care prefera consumuri de 3.7, curba dupa curba cu viteza 2 si 3 la 4500-5500 rpm, Si mai auzi cand treci pe langa vreunu... RRRRRRRRR.... dizal, si il vezi cum franeaza omu ca stie saracu ca daca apasa mai tare intra in sant ... deh mai sunt cateva sute de kg pe puntea fata.

Asta ca am lipsit o sapt si vad ca dizalarii au inceput sa ia avans. Pt nedumeriti un filmulet... mai vorbim dupa ce-l vedeti. http://rapidshare.com/files/9943891/MOV01534.MPG ( dati free si asteptati sa inceapa downloadul).

Concluzii dupa aproape 2000 km in 10 zile....

Consumul este in jur de 7.5 daca trag de ea.... Fara sa trag nu am de unde sa stiu ca nu am mers usor cu ea niciodata.

Destul de stabila, suspensia s-a mai lasat, directia... arigato.gif ... o singura problema.... se incalzeste discu ala de ambreiaj ca dracu de repede si cand se incalzeste nu mai vrea sa intre in viteza nici batuta, cade pedala.... mi s-a intamplat mie azi... cand urcam o serpentina cu 80kmh si am inghetat putin... si-a revenit imediat... oricum ceva ce trebuie semnalat la service.


In speranta ca toti ati avut un concediu superb va urez: BINE ATI REVENIT LA MUNCA SI UN AN NOU PLIN DE BUCURII SI REALIZARI. :romania:
vio
smile.gif oki ... si ti zic ca asa a fost cu 1,4 am prins 210 si inca o latzime de ac cum zicea cineva aici smile.gif se duce rau . nuas ce are mashina asta dar e nebunie . la anu ma gandesc serios sa o remapez , turbina (treapta 1 ) si NOS ( tot tr 1)
vio
misto Constantine . am facut deumul asta pe 17 dec smile.gif de la bv la ploiesti super. iti mai recomand un drum la fel de marfa daca nu chiar cel mai marfa, pacat ca nu este in starea celui de la cheia . de la Novaci la Sebes smile.gif transfagarasanul e mic copil smile.gif crede ma , maxim a 3 a folosesti la urcari
_Constantin_
Pai poate cu NOS o sa prinda 210, dar altfel ma indoiesc...
M A R I U S
Si totusi cand o punem de-o intalnire toti avensistii si corolistii?Oare o fi posibil anu asta? blush.gif
S O R I N
Pai ar trebuii sa ne dam cu parerea cei care ar vrea .

Unde ar fi bine ,cand ar fi bine ...etc...

Eu as vrea oricum.
Legionaru'
Ar fi minunata o intalnire! Acceptam si Yaris-uri si Rav-uri, Land-uri,vreun Aygo si poate Lexus!

Ar fi bine undeva sa stam 2 zile!
vio
constantine crede ma ca fratimiu are avensis de 1,6 si stiu ce ii poate pielea la aia . corolla de 1.4 este peste ea. NOS iti mareste puterea cu 75 % asta face..

sorry pt aseara SORIN dar eram pera obosit sa mai stau

iar incepem cu intalnirea asta .... uite io zic sa mergem pe la Ranca e ziceti ?? e si drumul bun si peisaj marfa e tocmai bine
_Constantin_
Vio 1.4 fie el vvti sau D4D are vit maxima 185 kmh deci 210 este exclus sa fi prins. La acceleratii se poate sa faca Corolla 1.4 un Avensis de 1.6, depinde de sofer, nu e ceva extraordinar dar 1.8 nu are cum sa faca, nici impinsa, nici cu vant, nici cu panta, sunt aproape 40 CP diferenta, iar dif de acceleratie pe hartie e de 1.7 sec si 1.7 sec sunt mult.
Legionaru'
Bai fratilor, eu vreau intalnirea asta sa o dau cu Vio si cu Marius! :bandit:
vio
nu are nici o treaba viteza constructiva cu ce poate mashina. si avensisu de 1,6 prinde lejer 200:) . la D4D de 150 de cai scrie 210 si dupa cate am vazut pe aici au prins si 235 cu ele ...deci se poate , daca stii cum sa ii dai se poate . dif de cai intre 1.4 si 1,8 e de 30 de cai parca + ca avensisul are 150 - 200 kg in plus cam asa se traduce ecuatia cu un + pt 1,8 ca are cuplu mai mare dar daca stii ce vrei de la mashina wink.gif o faci .
P A U L
E vorba de niste filme in culoarea masinii care sunt puse pe la imbinarea intre portiera spate si aripa spate. Sunt puse prea sus pentru o protectie pentru pietrele aruncate si prea jos pentru o protectie la intrare-iesire din masina. Nu cred ca vrea cineva sa le scoata... . Cine stie ce gaura aurie sub ele biggrin.gif .

Alex
--------------
Avensis 2.2L D-4D

"Filmele" nu sunt de culoarea masinii. Sunt duar transparente, si totusi sunt de protectie. Nu ascund nici o gaura. Pe fata de usa nu sunt gauri nici macar "aurii". :wave:
P A U L
QUOTE(Alex95317)
QUOTE(Paul51061)
La multi ani si un an mai bun tuturor forumistilor si in general posesorilor de TOYOTA.
Nu stiu de ce unii isi complica viata inutil? A mea 1.8/2006 nu are foliile de protectie pe praguri si usi si imi pare rau. (se pare ca unele au si altele nu) Altii le au si vor sa se chinuie sa le dea jos. Cea mai mare prostie. Acele folii de plastic au rol de protectie. Locurile unde sunt amplasate ( sunt un pic mai proieminente) sunt cele mai expuse loviturilor de pietre ce sar de la rotile din fata. Pur si simplu protejeaza vopseaua. Nu va mai dati singuri migrene si insomnii inutile. Sunt atent studiate si perfect gandite. Dealtfel la Pasat sunt montate pe modelele din 2000 incoace.
Drumuri bune sa avem!


E vorba de niste filme in culoarea masinii care sunt puse pe la imbinarea intre portiera spate si aripa spate. Sunt puse prea sus pentru o protectie pentru pietrele aruncate si prea jos pentru o protectie la intrare-iesire din masina. Nu cred ca vrea cineva sa le scoata... . Cine stie ce gaura aurie sub ele biggrin.gif .

Alex
--------------
Avensis 2.2L D-4D



"Filmele" nu sunt de culoarea masinii. Sunt duar transparente, si totusi sunt de protectie. Nu ascund nici o gaura. Pe fata de usa nu sunt gauri nici macar "aurii". :wave:
P A U L
QUOTE(vio70407)
asta ar insemna ca mashina ajunge in 4-8 secunde de la 80 la 200 la ora si ca ai mers prin toate orasele cu minim 70 .... radare ceva ? semafoare ?? cu motorul si putea dar cu mashina ,,,




si apropo alea sunt niste folii care protejeaza la transport dar se dau jos . oricum e mai bine sa le lasati acolo daca nu va deranjeaza,mi am amintit ca eu cand mi am luat corolla cea din showroom avea si a mea nu si am intrebat acolo smile.gif , nu e ceva pus special ca nu are ce sa sara acolo asa ar fi pus pe praguri unde e cea mai mare expunere la pietre


vio Pe praguri si pe podea este antifonata destul de bine si antifonul este un pic, cauciucat. Nu ar mai fi nevoie de inca o protectie in plus.
vio
sunt doar pt safety la tranport smile.gif la unele le dau jos la altele le uita:) cam asa sta treaba smile.gif

si ce treaba are antifonu cu vopseaua ?? ca tot sare vopseaua dupa orice smile.gif daca e lovita tot sare...
_Constantin_
Deci .... viteza constructiva nu are de a face cu nimic cu ce poate masina? E maximul vitezei pe care il vei atinge vreodata cu masina aia fara sa o modifici. Nu are nici o legatura felul in care ii "dai" cu viteza maxima. Ca schimbi a 5-a la 6000 rpm sau la 3000 rezultatul va fi acelasi. Diferenta de greutate am spus de doua ori este de 120kg... iar diferenta de putere este de aprox 40CP. Declarat de producator diferenta de acceleratie este de 2 sec. Indiferent ce sofer si ce conditii sunt 1.4 de pe corolla nu are cum sa faca 1.8 de la Avensis. Din spusele tale trebuie sa inteleg ca masina are putere si acceleratie in functie de cat ceri de la ea? Indiferent de limitele tehnologice? Eu cu 1.6 meu nu am reusit pana acum sa ajung "lejer" la 200. De la 180 incolo urca in cateva minute pana la 200 unde se opreste si moare pur si sipmlu... turometrul imi arata exact 6300-6500 rpm deci nu mai poate. 235 poate au vazut cei cu motoare de 150 dar nu erau reali, drabisan a confirmat asta folosind GPS-ul.
Legionaru'
Acele "filme", cum le denumiti voi, sunt pentru protectie impotriva pietricelelor care vin de la rotile din fata! Cand o sa spal masina o sa fac o poza sa vedeti ca eu am un punctulet de vopsea sarita exact in acel loc.
Sau cand ploua va rog sa observati ca cea mai multa mizerie se strange in acel loc.
_Constantin_
QUOTE(Alexandru95761)
Foarte interesanta discutia despre distante si viteze, dar, riscand chiar sa radeti de mine sau mai rau sa va suparati, vreau sa va amintesc ca la 130 km/h distanta de franare este de 150 m!!!!!!!!!


150 m? Unde in epoca preistorica? De la 100 kmh un Reanault Megane I frana in 29-33m in functie de temp franelor. Un porsche 911 franeaza in 26m.
S O R I N
QUOTE(Legionaru')
Acele "filme", cum le denumiti voi, sunt pentru protectie impotriva pietricelelor care vin de la rotile din fata! Cand o sa spal masina o sa fac o poza sa vedeti ca eu am un punctulet de vopsea sarita exact in acel loc.
Sau cand ploua va rog sa observati ca cea mai multa mizerie se strange in acel loc.


Eu am pe fiecare parte cate 3-4 punctulete sarite de vopsea.

Eu chiar m am certat cu astia ca nu mi au adus si mie dupa ce am luat

masina asemenea "filme" pt protectie.

Bucurati va cei ce aveti.
alin94962
Fratilor, discutia cu viteza maxima risca sa intre in ridicol....Constantin are dreptate, nici a mea nu a urcat mai mult de 200 si avea cam 6200 de ture...dar nu asta e important. Eu sunt convins ca posesorii de Toyote nu si-au ales masina ptr. performante dinamice, ci pentru altceva. Am citit undeva mai sus ca intre Iasi si Buc. s-a obtinut o viteza medie de 160 parca...imi vine sa rad...nici daca orasele erau legate prin autostrada nu puteai obtine media asta, este o medie pe care ai putea-o obtine pe o portiune f. scurta de autostrada, ceva de ordinul a 15-20 km, venind deja lansat, dar in nici un caz pe distante de 4-500 km. Sa fim realisti...
Sau poate vrem sa ne omoram masinile si sa trecem la altele, zau...
drabisan
Care nici GPS nu e perfect, dar e oricum mult mai bun decit ce arata vitezometrul. Pe bord apar diferente considerabile functie de presiunea in pneuri plus alti factori. Nu stiu ce as vedea pe bord daca as pune jante de 16 si anvelope cu garda nu foarte inalta. Probabil multa posta de la politie pentru ca in mod curent merg pe linga radare cu putin peste limita superioara de pe vitezometru.
Cei 24 de sateliti care alcatuiesc GPS-ul se misca pe mai multe orbite si, din ce am citit viteza calculata cind ai cel mult 4 sateliti este cu eroare considerabil mai mare fata de cazul cind sint vizibili mai mult de 7 sateliti. Din ce am observat la mine viteza este, in general, cu 5% mai mica decit ce apare pe bord.
Cred ca daca as pune 2 in anvelope as merge cu viteza pe care mi-o calculeaza si GPS-ul.
drabisan
QUOTE(Legionaru')
Sau cand ploua va rog sa observati ca cea mai multa mizerie se strange in acel loc.


Buna observatie, ca de obicei din partea ta.
Acum ca ai zis, da asa e, dar nu mi-a trecut prin cap ca de aia le-au pus acolo...
Cred ca japonezii astia nu sint prosti deloc wink.gif Ba mai mult: cit am injurat in barba la inceput ca nu am ajustare lombara la scaun si acum, dupa mai mult de 1 an, inca ma minunez ce bun e scaunul...
vio
mda ... cam multe ture 6200 - 6300 la mine indica 6000 acu ... la 5400 asa are 195... vezi e vb si de rapoartele din cutie. oricum la 110 pe cadran are de fapt 103 asta e eroarea la toate mashinile care le posed ca sa zic asa si toate toyo. deci asa e gandit de fabricant .deci daca am avut 210 scad 10 deci raman 200 care pot fi atinshi zic eu pt ca mashina nu e limitata electronic dai in ea cat duce motorul , dar sa nu degenearam cum a zis cineva mai sus smile.gif beer.gif ... oricum Pt legionaru' .. nu mai avem cum sa facem ceva ca o tunez deja si nu mai are nici o frumusetze smile.gif



apropo de filmele astea de protectie , am gasit pe net la accesorii la corolla( pe toyota europe) si cred ca si la avensis exista , filme de protectie tranparenta de pus pe faruri ca sa nu se zgarie ... frumoasa treaba erau cam 30 de euroi . asta chiar suna bine pt orice model toyota wink.gif
vio
32 de cai dif nu 40
M A R I U S
Eu nu pricep cum puteti voi sa mergeti cu Corolla 1.4 cu viteze de 180-200km/h...eu cu Corolla pe la 160-170 am senzatia ca se dezintegreaza sau isi ia zborul!Prin vara trecuta m-am luat si eu cu un Avensis 1.8( credeam ca e 1.6) si tre' sa recunosc ca m-am facut de rusine!Masina a fost tinuta numai in 5500-6000rpm!!!Ehe...daca aveam atunci 2.2-ul.......
_Constantin_
Vio eu credeam ca te referi la dieselul de 1.4.

In orice caz banuiesc ca nu e foarte greu sa imi demonstrezi cu o poza...
Alexandru95761
QUOTE(drabisan)
Care nici GPS nu e perfect, dar e oricum mult mai bun decit ce arata vitezometrul. Pe bord apar diferente considerabile functie de presiunea in pneuri plus alti factori. Nu stiu ce as vedea pe bord daca as pune jante de 16 si anvelope cu garda nu foarte inalta. Probabil multa posta de la politie pentru ca in mod curent merg pe linga radare cu putin peste limita superioara de pe vitezometru.
Cei 24 de sateliti care alcatuiesc GPS-ul se misca pe mai multe orbite si, din ce am citit viteza calculata cind ai cel mult 4 sateliti este cu eroare considerabil mai mare fata de cazul cind sint vizibili mai mult de 7 sateliti. Din ce am observat la mine viteza este, in general, cu 5% mai mica decit ce apare pe bord.
Cred ca daca as pune 2 in anvelope as merge cu viteza pe care mi-o calculeaza si GPS-ul.


Cel mai slab model de GPS trebuie sa-ti arate coeficientul de eroare al masuratorii. Acesta influenteaza tot: masurarea distantei pana la un anumit punct, masurarea altitudinii, vitezei, etc...
In Romania esti fericit daca prinzi un coeficient de eroare mai mic de 5%, in general sta pe la 6%. In Germania si Franta coeficientul de eroare este in jur de maxim 1% (asta ca un exemplu doar ca mai sunt inca multe tari excelent deservite de sateliti).
In concluzie, in Romania, precizia vitezometrului este mai mare decat masurarea vitezei aratata de GPS.
vio
nope smile.gif diesel am decat LC smile.gif ca de asa a fost sa fie nici pe asta nu il vroiam diesel . ce sa dem cu o poza ??? asta nu am intzeles?sorry
Legionaru'
Vio, hai sa lamurim si linistim lumea.
Duminica sunt in Bucuresti. Esti pregatit?
_Constantin_
Vio ma refeream la viteza, mie nu imi urca acul, poate asa e la avensis, pune o poza cu 210 pe pe bord la corolla.
vio
cand o sa plec spre mare o sa fac smile.gif ca acolo cred ca e sg loc unde ii pot da ca lumea si nu e aglomerat

nu prea sunt disponibil cel putin 2 luni pt nici un week end sad.gif biznisuri sad.gif dar ne intalnim smile.gif
Dan83370
Tocmai ce m-am intors azi de la Brasov si am avut ocazia sa testez masina in conditii grele de iarna.Desi e mare se comporta EXCELENT.Sincer chiar nu ma asteptam sa se tina asa bine pe zapada.Nu am ales Dn1 pt ca era f aglomerat,asa ca am venit prin Sacele,Cheia,Valenii de Munte.....
Drumul a fost foarte greu pe serpentinele de la Cheia.Eram eu,un cielo(intalnit undeva pe drum si lasat in urma)cateva pluguri si ceva tiruri blocate pe serpentine asa ca trebuit sa fac ceva slalom.Doar jos dupa ce am terminat de coborat,am intalnit un blocaj unde am stat vreo ora pt ca derapasera niste tiruri am gasit si cateva turisme.Afara a fost infernal insa masina a facut fata cu brio.In curbe VSC-ul se comporta impecabil daca vrei negociezi curbele cu o viteza mare.
Ce nu mi-a placut a fost ca geamurile laterale din spate s-au cam incapatanat sa ramana cam aburite.Ca ajutor am avut cauciucuri de iarna Firestone Winterhawk 205/55/16 pe care le-am lasat cu jantele din aliaj care s-au comportat si ele excelent(cele de tabla mi se par urate si nu am de gand sa merg 4,5 luni asa+ ca la vara vreau sa ma mut pe 17).Oricum masina duce bine si cand da de greu arigato.gif
drabisan
QUOTE(Alexandru95761)
Cel mai slab model de GPS trebuie sa-ti arate coeficientul de eroare al masuratorii. Acesta influenteaza tot: masurarea distantei pana la un anumit punct, masurarea altitudinii, vitezei, etc...
In Romania esti fericit daca prinzi un coeficient de eroare mai mic de 5%, in general sta pe la 6%. In Germania si Franta coeficientul de eroare este in jur de maxim 1% (asta ca un exemplu doar ca mai sunt inca multe tari excelent deservite de sateliti).
In concluzie, in Romania, precizia vitezometrului este mai mare decat masurarea vitezei aratata de GPS.

Daca te referi la indicatorul Accuracy, nu este asa de nasol cum zici tu. In mod uzual sta undeva pe la 1,5 iar printre clariri ajunge la 2,4, chiar 3. Dar 5 la mine nu e nici daca pun receptorul linga fereastra in casa.
Sistemul de sateliti nu acopera o anumita zona a planetei mai bine decit alte zone pentru simplul motiv ca nu exista nici un beneficiu suplimentar, nici pentru receptoarele militare, daca vezi la un moment dat mai mult de 6 sateliti in conditii excelente. Pur si simplu matematica nu are nevoie de atit de multi parametrii de intrare pentru calculele ce tin de pozitionare.

Putem sa ne contrazicem la infinit, dar nu ai cum sa ai mai multa incredere in viteza de pe bord in conditiile in care vezi mai mult de 4 sateliti.
P A U L
vio, avand in vedere ca te-ai edificat in final, ca foliile nu au nici o legatura cu transportul, si spunand ca ai gasit acel site cu foliile de protectie te-as ruga sa-l postezi pe aici pe undeva pentru ca este chiar necesar, cel putin dp meu dv. Eu, unul sunt obsedat de zgarieturi, pietricele si altele. Vopseaua pe Toy este foarte slaba ca rezistenta la zgarieturi, duar este ecologica. Farurile in schimb sunt de plastic si sunt la fel de sensibile la matuit, zgariat, samd. In concluzie sunt numai ochi pe posturile tale viitoare.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.