Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis partea a IIIa
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42
AZAZEL
QUOTE(AZAZEL)
eu, un fan al masinilor nemtesti, incep sa fiu atras din ce in ce mai mult de masinile japoneze. de toyota in special, de avensis. am inceput sa mai citesc si sa ma mai documentez. de admirat natia japoneza.
acum dupa ce v-am periat un pic, pe voi posesori de avensis, as vrea sa stiu si eu daca are careva dintre voi graficul cu puterea si cuplul noului motor 2.0d-4d de 126 cp si 300nm. ma intereseaza graficul ala in care pe axa "x" este data turatia motorului iar pe cea "Y" puterea si cuplul in functie de turatie".
am cautat in mai multe locuri dar greu de gasit.
va multumesc.


oare asta sa fie raspunsul:
pt ca par 93kw(126cp) si 300Nm. puterea max este obtinuta la 3600 ture. iar cuplul este constant intre 2000 si 2800 ture.
practic vad ca motorul are 305Nm la 2800 ture. probabil din motive comerciale au preferat sa spuna ca acest motor are 300nm intre 2000 si 2800 ture decat sa spuna ca are 305 nm la 2800 ture. oricum impresionant. curba de cuplu se intersecteaza cu cea de putere la 2800 ture. acest motor scoate 92% din resursele lui la 2800 ture.
bebelacus
ehehei, n-o luati chiar asa; critica mea se vrea constructiva. sint sigur ca si Toyota, ca orice constructor care se respecta studiaza nemultumirile clientilor referitoare la un anumit model si incearca sa le elimine la viitoarea generatie, tocmai in ideea de a-si fideliza si mai mult acei clienti si de a atrage altii. Dar cum am mai zis si eu dar si altii mai sus, putem trai foarte bine si cu astea. Avensisul mi l-am ales in deplina cunostinta de cauza, dupa ce am studiat masina pe toate partile, dupa ce m-am dat cu ea suficient de mult, dupa ce am urmarit evolutia masinii unui amic (motorizare 1.6, ce-i drept, dar edificator dpv al fiabilitatii mai ales unde ne doare cel mai des in romania-bucse, articulatii, etc) si dupa ce am comparat ofertele. imi suridea si accordul dar pretul era prea mare. Sa fim seriosi, avensisul e departe de a fi masina perfecta. e mai buna decit altele, are plusurile dar si minusurile ei. Ca o iubim, e ok, doar ne iubim si nevestele aproape la fel de mult ca masinile :angel: asta nu ne va impiedica sa incercam sa le facem mai bune. ce rost are sa ne ascundem ca strutul. io zic ca ar fi extrem de imprtant sa subliniem toate problemele de care ne lovim tocmai pt a ne face viata mai usoara. Fiti siguri, urmatoarea generatie de avensis nu va avea, sa zicem, reglarea oglinzilor in acelasi loc ci altundeva mult mai comod. Nemtzoaicele si frantuzoaicele sint putin inaintea Toyotei la acest capitol.
alimentarea, poate am exagerat eu cu horror; e incomoda dar inteleg ca toyota face masini pt bani si nu de distractie. masina fiind facuta in uk probabil are si cele mai mari vinzari tot acolo, asa ca schimbarea liniei pt alimentare pe dreapta ar presupune costuri marite. asta insa nu ne impiedica sa circotim, nu-i asa. ce naiba, doar nu sintem noi din aia care zic "lasa, ba, ca merge-asa"! mi-aduc aminte de un prieten din Ardeal care avea o vorba: " de sculat nu se scoala dar iote ce fain atirna!"

si oarecum inrudit cu asta; mi-aduc aminte cind am fost in anglia imi povestea un amic ca au avut mari probleme cu VW, daca mi-aduc aminte cu gloful 5. se spune ca un lot mare a fost fabricat si trimis in Albion. stiti ca uk este intre primele piete auto din europa dar golfurile alea, desi aveau volanul pe dreapat, ca pt englezi, suportul de odihna picior sofer ramasese la pasager. nu le-au retras dar nici nu mai stiu ce s-a mai intimplat, daca le-au dotat ulterior vinzarii. asta ar fi horror.
vio
si Dacia Break are bushonul pe partea stanga si nu e facuta in UK , astea sunt solutii constructive si cel mai bine este pe st sa fia capacul la rez deoarece ,...............biggrin.gif beer.gif
AZAZEL
QUOTE(Dan83370)
cand postez pe acest forum desi il urmaressc de ceva timp.Am o toyota avensis facelift 2l 126hp de vreo 3 luni si ceva,.....ce sa zic am facut cu ea 8.700km si nu am nici o pb!Sper sa o tina tot asa.Masina merge preponderent in bucuresti,dar am facut si cateva drumuri in afara.Pan acum sunt exceptional de multumit.Dc aveti intrebari,sper sa va pot ajuta...


spune de consum. bucuresti, afara si mixt.
trancaneli?
cum trage motorul?
ce viteza ai de ex in treapta a 6-a la 2000 si 2500 ture ????
Bogdan92964
pentru ca tot nu prea sunt probleme cu masinile astea haideti sa va spun o treaba ciudata pe care am constatat-o intamplator. se adreseaza celor cu ultima avensis 2.0d4d in special. asadar, de regula cand pun contactul pe on, dupa ce se aprind toate beculetele, apare pe displayul computerului pe bord mesajul "initial check". deunazi am pus din intamplare contactul intr-o pozitie intermediara,intre acc si on. s-a aprins doar becul de ulei si dupa ce s-a aprins si displayul de bord am mutat contactul pe on. asta a dus la afisarea mesajului "oil maint req" cu avertizare sonora, apoi s-a stins. chestia nu e intamplatoare, face de fiecare data la fel repetand secventa descrisa. in manual scrie ca mesajul acesta trebuie sa apara de fiecare data cand se pune contactul pe on, desi asa cum am spus si la inceput punand contactul normal pe on apare "initial check".
Dan52141
QUOTE(bebelacus92825)
alimentarea, poate am exagerat eu cu horror; e incomoda dar inteleg ca toyota face masini pt bani si nu de distractie. masina fiind facuta in uk probabil are si cele mai mari vinzari tot acolo, asa ca schimbarea liniei pt alimentare pe dreapta ar presupune costuri marite. asta insa nu ne impiedica sa circotim, nu-i asa. ce naiba,


Nu pot sa ma abtin dar chestia cu alimentarea pe stanga este nasoala rau smile.gif
lasand gluma la o parte cred ca asta ar fi ultimul criteriu dupa care as judeca o masina ... si poate ca este mai bine sa fie pe stanga ... te dai jos din masina si nu mai trebuie sa dai ocol, alimentarea este acolo langa tine smile.gif ... corolla mea este facuta in turcia si are alimentarea tot pe stanga ...... in schimb o chestie foarte nasoala la corolla mea este ca evacuarea gazelor (toba de esapament) este pe dreapta fata de majoritatea masinilor care au toba pe stanga si asta ma deranjeaza foarte mult ... nu m-am gandit cand am cumparat masina ca daca luam in calcul lucrul asta ma orientam catre vw biggrin.gif blink.gif

... cum spuneam nu am reusit sa ma abtin sa nu raspund ... bebelacus92825 cred ca stii de gluma smile.gif
bebelacus
pai io sa nu stiu de gluma?! si ca sa revin la "obesesia' mea. nu e o chestie de genul cum o tinem pe stinga sau pe dreapta. la rezervor e mai bine sa fie pe dreapta tot din motive ergonomice. tragi cu dreapta la pompa, deschizi LARG portiera si alimentezi. cu rezervorul pe stinga tragi cu stinga la pompa, te uiti foarte atent unde esti fata de soclul de beton pe care e cocotata pompa si te strecori cit mai incet si mai cu grija afara din masina ca sa nu iti iei vopseaua. daca mai ai si bulanul negativ de a fi 2 pompe si tu sa fii in spatele altuia, la a 2-a, e si mai nasol. cind esti primul te poti duce mai in fata ca sa poti deschide usa cum trebuie. si in mod normal, circulind pe dreapta, ideea este ca si la PECO sa parchezi la pompa tot cu dreapta. dar pot trai cu asta, mai ales ca e o chestie legata de costuri, dupa cum ziceam mai sus si nici n-am ramas nealimentat pina acum. nici nu am pretentia ca asta ar fi un criteriu primordial in alegerea pe care am facut-o. doar n-o sa refuz un Bentley, sa zicem, doar din cauza asta.
Uffffffffff, ca greu a mai fost! beer.gif dar uite ca aproape s-a terminat si pagina asta si ne-am mai dezmortit putin, ca parca prea eram apatici

sa nu uit! si pt Corolla e valabil. de fapt masina e japoneza si aia circula tot pe partea gresita a strazii si tot pe dreapta ca englezii au volanul.
MotorHead
ca sa scapi de stress-ul asta groaznic, uite aici solutia: tragi cu dreapta la pompa, cum iti place tie, si apoi tragi de furtun un pic mai mult, sa ajunga la rezervorul tau de pe stanga beer.gif
bebelacus
of! arunca si un nebun o piatra...
band.gif

pai, tu cum crezi ca am alimentat pina acum? am arsucit furtunul ala tot in jurul masinii. dar, intelegeti, oameni buni, totul e din ratiuni financiare iar aia in anglia sufera de aceeasi chestie. si ei se pling de masinile europene cu busonul pe dreapta.

intreba cineva de consum d-4d 126. bucurestiul mai greu de spus, dar in cta nu a trecut de 7.1 in 3500 km de cind o am
AZAZEL
QUOTE(bebelacus92825)
intreba cineva de consum d-4d 126. bucurestiul mai greu de spus, dar in cta nu a trecut de 7.1 in 3500 km de cind o am


suna bine.

in afara orasului cum este consumul?

ai putea sa imi spui si mie ce viteza ai la 2000 ture si 2500 ture intr-a 6-a ?
asta daca ai fost atent !!
bebelacus
am facut un drum de bucuresti la vreo 2 saptamini dupa ce am luat-o dar nu mai tin minte. consumul cred ca a fost 5.9-6, mers normal, pina in 140. saptamina viitoare voi ajunge din nou la bucale asa ca voi fi atent. Oricum, cred ca e cam tot pe acolo cu restul dieselurilor echivalente si cu 6 trepte.
AZAZEL
obligatoriu as vrea sa stiu si variatia vitezei in functie de turatie. 2000 si 2500 ture. treapta a 6-a

oricum, vedeti ca pe site la toyota este o greseala. motorul 2.0d-4d nu are raportul de compresie 18,6(aceasta era valoarea vechiului motor de 116 cp), ci, este identica 2.2d-4d adica 16,8. ceea ce este un lucru bun.


http://www.toyota.de/cars/new_cars/avensis/specs.asp

http://www.worldcarfans.com/news.cfm/newsI...vensis-in-depth
MotorHead
QUOTE(bebelacus92825)
of! arunca si un nebun o piatra...
band.gif

pai, tu cum crezi ca am alimentat pina acum?
eu nu cred nimic, doar am citit ce ai scris:
QUOTE
cu rezervorul pe stinga tragi cu stinga la pompa, te uiti foarte atent unde esti fata de soclul de beton pe care e cocotata pompa si te strecori cit mai incet si mai cu grija afara din masina ca sa nu iti iei vopseaua. daca mai ai si bulanul negativ de a fi 2 pompe si tu sa fii in spatele altuia, la a 2-a, e si mai nasol. cind esti primul te poti duce mai in fata ca sa poti deschide usa cum trebuie.
tongue.gif
Bogdan92964
Poate a mai fost atacat subiectul dar am profitat de graficul aratat mai sus pentru a face urmatorul tabel:
Cuplul motor care ajunge la roti (la diferential) pentru cele 6 viteze de la 2.0d4d tinand cont de variatia cuplului motor cu turatia si de raporturile de multiplicare ale vitezelor.
Cu galben am marcat unde trebuie schimbata viteza astfel incat sa obtinem o aceleratie maxima(nerecomandat de altfel pentru un condus normal si sanatos).
Evident cu cat se rafineaza valorile initiale rpm/nm se pot obtine date mai precise.
Sper sa nu fi facut prea multe greseli.

Vezi si http://www.allpar.com/eek/hp-vs-torque.html
AZAZEL
printre altele, intelg ca: daca schimb din tr1 in tr 2 la 4375 ture, turatia coboara la 2365 ture, daca schimb din tr 2 in tr 3 la 4375 ture, turatia coboara la 2785. daca schimb din tr 3 in tr 4 la 4375 ture, turatia coboara la 3069 ture. samd.

de unde ai luat aceste valori?
le-ai calculat tu?
sunt valabile pt d-4d 126cp?
vio
un pritzipiu care este valabil la orice motor, nu are rost sa turezi motorul mai sus de turatia al care se obtin maximum de cai putere pt ca el "cade" de la acea turatie , practic nu faci nimic decat sa il termini .... turatia aia de 4370 e cam degeaba .
AZAZEL
QUOTE(vio70407)
un pritzipiu care este valabil la orice motor, nu are rost sa turezi motorul mai sus de turatia al care se obtin maximum de cai putere pt ca el "cade" de la acea turatie , practic nu faci nimic decat sa il termini .... turatia aia de 4370 e cam degeaba .



despre obosirea motorului poate ca asa este, in rest este total gresit.


insa teoria si practica spun ca : pt a obtine maximul dintr-un motor trebuie ca puterea pe care o dezvolta motorul la turatia pe care o are cand schimbi viteza sa fie egala cu puterea motorului dupa schimbarea treptei de viteza.

de ex.

acest motor are 126 cp la 3600 ture.
in treapta 1 la 4400 ture are aprox 109 cp. cand schimbi in treapta a 2-a, trebuie ca puterea motorului sa nu scada sub 109 cp , adica sub 2600 ture.

astfel , intotdeauna puterea motorului tau este intre 109 si 126 cp.

daca alegi sa schimbi la 3600 ture , adica la puterea maxima de 126 cp, atunci poate ca in treapta a 2- turatia scade la 2000 ture adica la 86 cp.

in felul acesta tu mergi cu motorul intre 86 cp si 126 cp.

maximul dintr-un motor se scoate in general daca schimbi treptele de viteza la peste 500 ture peste puterea max.

locul unde iti cade turatia motorului depinde si de raportul de demultiplicare.
de aceea, ce este valabil in momentul in care schimbi din tr1 in tr 2 nu este neaparat valabil si cand schimbi din tr 4 in tr 5.
vio
QUOTE(AZAZEL)
QUOTE(vio70407)
un pritzipiu care este valabil la orice motor, nu are rost sa turezi motorul mai sus de turatia al care se obtin maximum de cai putere pt ca el "cade" de la acea turatie , practic nu faci nimic decat sa il termini .... turatia aia de 4370 e cam degeaba .



despre obosirea motorului poate ca asa este, in rest este total gresit.


insa teoria si practica spun ca : pt a obtine maximul dintr-un motor trebuie ca puterea pe care o dezvolta motorul la turatia pe care o are cand schimbi viteza sa fie egala cu puterea motorului dupa schimbarea treptei de viteza.

de ex.

acest motor are 126 cp la 3600 ture.
in treapta 1 la 4400 ture are aprox 109 cp. cand schimbi in treapta a 2-a, trebuie ca puterea motorului sa nu scada sub 109 cp , adica sub 2600 ture.

astfel , intotdeauna puterea motorului tau este intre 109 si 126 cp.

daca alegi sa schimbi la 3600 ture , adica la puterea maxima de 126 cp, atunci poate ca in treapta a 2- turatia scade la 2000 ture adica la 86 cp.

in felul acesta tu mergi cu motorul intre 86 cp si 126 cp.

maximul dintr-un motor se scoate in general daca schimbi treptele de viteza la peste 500 ture peste puterea max.

locul unde iti cade turatia motorului depinde si de raportul de demultiplicare.
de aceea, ce este valabil in momentul in care schimbi din tr1 in tr 2 nu este neaparat valabil si cand schimbi din tr 4 in tr 5.




io zic ca este coplet gresit motorul are aceiashi cai la aceiashi turatie in price treapta de viteze ceea ce difera este decat momentul de torsiune sau cuplu motor wink.gif indiferent de cat dai in ea , motorul asa e reglat . la 3600 cai max mai sus daca urci curba de putere scada fff brusc si o sa simtzi in mahina cum nu mai are putere , sunt 2 ucruri total diferite . cutia iti modifica momentul nu caii putere , gandeste te la un LC cu reductor daca dai pe L ar trebuii sa ti se tripleze caii putere dar nu , decat cuplul...


daca depasesti turatia maxima a cailor putere motorul nu mai trage deloc scade .. ideea este ca sa ai mereu de unde sa accelerezi nu sa o iei de max inspre minim ... ca asta inseamna sa schimbi dela 109- 126 de 109 - 126 .....nu ti se pare anormal ?? mai normal e sa urce io asa stiu
AZAZEL
sa zicem ca fiecare avem dreptatea noastra.
bineinteles ca indiferent de treapta de viteza, un motor va avea aceeasi putere la 2500 ture 3000 ture , 1000 ture samd.

insa potrivit graficului pe care l-am pus pe pag anterioara pt motorul 2.0d-4d puterea dezvoltata la 4400 ture este egala cu puterea dezvoltata la 2600 ture, adica 80kw=109 cp.

ce susin eu este ca daca vrei sa "prinzi suta " in 10,7 sec asa cum da cartea pt avensisul cu acest motor, in nici un caz nu schimbi treapta a 2-a si apoi a 3-a la 3600 ture, ci mult peste. pt ca daca ai schimba la 3600 ture , in treapta urmatoare turatia ar scadea mult sub 2500 ture adica sub 80 kw (109 cp) si nu vei obtine maximul din ce poate masina.


in fine , astea sunt consideratii aplicabile doar la liniute, cand se urmareste ca sa ai max de putere tot timpul, chiar daca asta inseamna sa schimbi la mult peste puterea max . in mod normal fiecare dintre noi nu face asta.
AZAZEL
QUOTE(vio70407)
daca depasesti turatia maxima a cailor putere motorul nu mai trage deloc scade .. ideea este ca sa ai mereu de unde sa accelerezi nu sa o iei de max inspre minim ... ca asta inseamna sa schimbi dela 109- 126 de 109 - 126 .....nu ti se pare anormal ?? mai normal e sa urce io asa stiu


este un pic diferit:

oscilatia puterii va fi :
0 cp cand pleci de pe loc, treci pe la 3600 ture (126cp), ajungi la 4400 ture (109 cp), schimbi treapta, cobori la 2600 ture adica la 109 cp, accelerezi , ajungi la 3600 ture(126 cp) si tot asa.

asta este un pic teoretic. pt ca nu sunt sigur ca daca schimbi din 1 in 2 la 4400 ture, turatia coboara la 2600 ture. daca ceea ce a calculat bogdan mai sus este corect , atunci pt amatorii de liniute este optim sa schimbe tr1 in tr 2 la 4400 ture
Bogdan92964
Oameni buni, eu am aplicat la datele lui avensis ce era explicat in linkul pe care vi l-am trimis. Mie mi s-a parut coerent ce scrie acolo, n-ar strica sa aruncati un ochi. Ideea de baza este sa schimbi vitezele astfel incat sa obtii maximul de cuplu la roata, chestia asta, cuplul la roata, este cea care iti da accelerarea, cu cat te simiti mai aruncat in scaun cu atat ai cuplul mai mare la roata. asta daca vrei sa faci liniute evident. personal nu trec de 2700 rpm la shimbat viteze decat la nevoie, n-am de ce sa imi omor motorul. pot sa pun la dispozitie si excelul pe care l-am folosit, da nu stiu cum sa fac asta pe forum.
AZAZEL
QUOTE(Bogdan92964)
Oameni buni, .


ne mai dam si noi cu presupusul.

hai sa te intreb : tu ai noul motor de 126 cp?
esti multumit de el?
consumul?
Bogdan92964
da, asta il am.
sunt multumit in special afara din oras, unde consuma putin (ex : in jur de 5 mergand undeva intre 80 si 140 kmh)
in oras inghite cam mult, trebuie sa merg ca un adevarat pensionar ca sa nu sara mult peste 8 consumul.
alin94962
Domnilor, iertati-ma, discutia e cel putin interesanta, dar parca e prea elevata. Marturisesc ca nu sunt un fan al graficelor si asta mi-ar mai lipsi, sa schimb vitezele cu un grafic in fata (ca tot are noua Corolla asa ceva).
Cred ca asistam la opinii de-altfel foarte bine documentate, dar totusi de pura specialitate in dinamica motoarelor.
E doar o parere...
vio
beer.gif beer.gif beer.gif io am facut treaba aia cu trecutu peste 3800 de turatii la LC si a murit subit la 4000 smile.gif intradevar pana la 3800 rupea dupa parca ii scosesem tzeava de alimentare deci nu se verifica in practica biggrin.gif

oricum un motor diesel se comporta total dif fatza de unu pe benzina.. de obiceila un diesel ori ai cuplu ori ai Cp niciodata pe amandoua cum este la benzina , asta e cam nasol ( parerea mea )
drabisan
QUOTE(vio70407)
beer.gif beer.gif beer.gif io am facut treaba aia cu trecutu peste 3800 de turatii la LC si a murit subit la 4000 smile.gif intradevar pana la 3800 rupea dupa parca ii scosesem tzeava de alimentare deci nu se verifica in practica biggrin.gif

oricum un motor diesel se comporta total dif fatza de unu pe benzina.. de obiceila un diesel ori ai cuplu ori ai Cp niciodata pe amandoua cum este la benzina , asta e cam nasol ( parerea mea )


Vio rulz! E a doua oara cind o spun in ultima saptamina...
Adevarul ca nu am inteles niciodata de ce benzina se masoara in CP si motorina in cuplu...smile.gif
Nici acum nu imi e clar, dar stiu ca pe benzina cind vreau sa scot untul din ea imi e muuuult mai usor. La diesel nu e deloc usor, mie nu mi-a iesit niciodata! Da, in viteza 1-2 e mai usor sa te lipeasca de scaun, dar cind vrei sa depasesti repede cind esti aproape de 100 e cam nasol sa te si simti bine...ca moare cind ti-e lumea mai draga. La peste 100 nu am reusit sa fac un diesel sa se miste repede. Pe cind la benzina...Cel mai spectaculos la Avensisul meu e cind, nu stiu din ce motiv, te "aseaza" BINE in scaun la 160!
Iar trepetele mici, ca sa fie savurate, trebuiesc duse la peste 4000. Si atunci iarasi e spectaculos. Mai am show-uri dintr-astea in weekend cu "afumatoarele", cu le zice nevasta-mea.

Vio, daca accepti un rind de beri, intr-o seara, as fi bucuros sa le platesc, daca ma lamuresti care si cum e cu CP si cu cuplul...Chiar si daca nu ma lamuresti...
vio
pai smile.gif si dieselu si benzina au si cuplu si CP numai ca la motorina de obicei se pun in evidentza pe rand , iar la benzina amandoua cresc odata cu turatia ai si cuplu ai si CP . cu cat plaja de cuplu maxim e mai jos si mai liniara cu atat ai putere mai mica, cu cat curba de cuplu e mai ascutzita sau plaja mica de turatii ai putere mare . daca diselu nu ar avea cuplu asta fantastic de mare datorita compresiei sau nu ar fu turbo toate ar fi ceva gen tractor de abia s-ar misca . oricum graficu acela de mai sus e elocvent cum arata un motor diesel ( cel mai elastic de la toyota cica ) pt ca odata cu teriminarea cuplului trec caii la treaba si practic ai ture de la 2000 - 3600 biggrin.gif ceea ce pt un diesel e cool . parca asa este ...
AZAZEL
QUOTE(vio70407)
beer.gif beer.gif beer.gif io am facut treaba aia cu trecutu peste 3800 de turatii la LC si a murit subit la 4000 smile.gif intradevar pana la 3800 rupea dupa parca ii scosesem tzeava de alimentare deci nu se verifica in practica biggrin.gif

oricum un motor diesel se comporta total dif fatza de unu pe benzina.. de obiceila un diesel ori ai cuplu ori ai Cp niciodata pe amandoua cum este la benzina , asta e cam nasol ( parerea mea )


vio , tu ce motor ai la LC? cilindree. cp. cuplu.
in ce an este fabricata masina.
as fi interesat sa scotocesc cate una alta sa vad ce aflu despre el.

oricum incep sa fiu interesat de toyota, asa ca pasiune.
ciprian101051
Salut! pentru prima oara scriu aici pana acum citind aproape tot ce ati scris despre avensis.
De ceva vreme, aproximativ 2 luni, tot dau tarcoale avensisului prin showroom-urile toyota si maine voi merge sa fac un drive test si mai mult ca sigur o comanda pentru 2.0 d4d sw luna culoare bronz.
Am observat ca voi cei de aici, proprietari de avensis, ati optat mai mult pentru motoarele pe benzina si pentru dieselul de 2.2L mai putin pentru 2.0 126 Hp, nici SW nu sunt foarte raspandite.
Va rog pe cei care detineti 2.0 d4d sa-mi spuneti care ar fi consumul real in oras (Bucuresti) si care ar fi dezavantajele motorului 2.0d4d fata de 2.2d4d si eventual 2.0 vvti.
Am ales diesel fiinca aproximez eu voi face aproximativ 25.000 km anual tinand cont ca sunt de undeva de langa Oradea si locuiesc in Bucuresti..... cu asa masina voi merge mai des acasa.
Legat se SW, sunt problema cu haionul? stiu ca la unele braeak-uri dupa un anumit numar de km face zgomot.
Ruloul care acopera portbagajul intra in standard sau se vinde ca optional la nivelul Luna?
Modelul care doresc sa-l achizitionez costa in prezent 22777 euro DDP cu o reducere de aproximativ 500 euro datorata promotiei din perioada asta.
Spuneti-mi din experientele vostre cu Toyota Romania si Toyo Motors, dealerii din Bucuresti, se poate negocia un discount? Mi-ar prinde tare bine peste promotia actuala sa mai scada pretul masinii cu 500 euro cat e taxa de inmatriculare.
Daca ati primit discount din partea dealerilor unde pot merge si cu cine pot lua legatura?
Alarma, covorasele si senzorii de parcare se ofera ca discount sau ca si cadou din partea casei?..... aca sa ati cumparat de la noi va oferim....
Multumesc si astept raspunsurile si sfaturile voastre.
vio
QUOTE(AZAZEL)
QUOTE(vio70407)
beer.gif beer.gif beer.gif io am facut treaba aia cu trecutu peste 3800 de turatii la LC si a murit subit la 4000 smile.gif intradevar pana la 3800 rupea dupa parca ii scosesem tzeava de alimentare deci nu se verifica in practica biggrin.gif

oricum un motor diesel se comporta total dif fatza de unu pe benzina.. de obiceila un diesel ori ai cuplu ori ai Cp niciodata pe amandoua cum este la benzina , asta e cam nasol ( parerea mea )


vio , tu ce motor ai la LC? cilindree. cp. cuplu.
in ce an este fabricata masina.
as fi interesat sa scotocesc cate una alta sa vad ce aflu despre el.

oricum incep sa fiu interesat de toyota, asa ca pasiune.




LC 120 - 2006 de 3.0 L d4d cu power box tuning de la TTE
Dumitru100651
QUOTE(ciprian101051)
Am observat ca voi cei de aici, proprietari de avensis, ati optat mai mult pentru motoarele pe benzina si pentru dieselul de 2.2L mai putin pentru 2.0 126 Hp, nici SW nu sunt foarte raspandite.


Eu am preferat 1.8 benzina (se pare ca este motorul optim pentru caroseria Avensis (cel putin pe partea de benzina).

QUOTE(ciprian101051)
Modelul care doresc sa-l achizitionez costa in prezent 22777 euro DDP cu o reducere de aproximativ 500 euro datorata promotiei din perioada asta.
Spuneti-mi din experientele vostre cu Toyota Romania si Toyo Motors, dealerii din Bucuresti, se poate negocia un discount? Mi-ar prinde tare bine peste promotia actuala sa mai scada pretul masinii cu 500 euro cat e taxa de inmatriculare.


Eu (sau mai bine zis firma la care lucrez) tocmai a platit saptamana trecuta masina. Cum masina va fi folosita de mine eu am facut toata alergatura. Iata experientele mele pe partea de "market research":

Nu se poate merge mai jos, tocmai pentru ca este promotie. La modelul ales de mine (1.8 Luna) reducerea este de aproape 1000 fata de pretul de pe www.toyota.ro. Ambii dealeri iti vor da aprox aceleasi preturi in aceasta perioada.
Chiar daca vei reusi sa obtii un discount pe diverse cai, acesta nu va depasi 3-400E. (DDP)

QUOTE(ciprian101051)
Daca ati primit discount din partea dealerilor unde pot merge si cu cine pot lua legatura?
Alarma, covorasele si senzorii de parcare se ofera ca discount sau ca si cadou din partea casei?..... aca sa ati cumparat de la noi va oferim....


Covorasele intra in promotie, alarma si senzorii de parcare nu. La Toyota din Pipera alarma mi s-a spus ca este 8M ROL, la Toyo (de unde am ales sa o achizitionez) mi s-a spus 220E + TVA.

Cu putin noroc maine (oops, aproape azi) seara sau poimaine dimineata mi se livreaza masina (am ales din cele care erau deja in stoc la Giurgiu, caz in care ti se da pe contract termen de livrare 2 saptamani, dar in masura posibilitatilor poti sa o ai si mai repede).

Nu stiu cum o sa dorm in seara asta...
_Constantin_
Preturile la alarme sunt exorbitante. Alarmele care le monteaza toyota sunt destul de rudimentare ca numar de functii. La 220 euro sau 8 mil iei mama alarmelor care iti canta si de noapte buna, programeaza pornirea, etc. Poti sa cumperi alarma separat si sa o montezi la ei.. nu vad de ce nu ar accepta.
Dumitru100651
QUOTE(_Constantin_)
Preturile la alarme sunt exorbitante. Alarmele care le monteaza toyota sunt destul de rudimentare ca numar de functii. La 220 euro sau 8 mil iei mama alarmelor care iti canta si de noapte buna, programeaza pornirea, etc. Poti sa cumperi alarma separat si sa o montezi la ei.. nu vad de ce nu ar accepta.


Dar comoditatea e mare.
Eu personal nu am nevoie de mari functii la alarma si oricum era bine sa fie instalata sa dea la numar pentru casco (o ridic cu casco deja in vigoare). Nu mai voiam sa mai fac un drum doar pentru alarma deoarece si asa timpul meu este destul de limitat.
drabisan
Si mai e o problema pe care a avut-o o tipa cu o Corola: alarma i s-a defectat, i-a omorit bateria si Toyota nu i-a inlocuit bateria pe garantie si au trimis-o sa-si rezolve problema cu alarma la aia de i-o vindusera.
Aia i-au reperat alarma, iar ea a trebuit sa-si cumpere baterie, ca aia originala nu si-a mai revenit.
Evident ca e mai comod direct de la Toyota si macar te iei de git cu ei pentru toate si nu te pot trimite la plimbare.
vio
o alarma nu poate omara o baterie asa de rau smile.gif totushi , eu unu cred ca au vazut ca au de aface cu cineva mai slab de inger si l au prostit ... se poate afla oricum . daca e vb de incarcat o baterie normal ca nu o sa ti faca ei asta
Bogdan92964
[quote="AZAZEL"][quote=vio70407]beer.gif beer.gif beer.gif io am facut oricum un motor diesel se comporta total dif fatza de unu pe benzina.. de obiceila un diesel ori ai cuplu ori ai Cp niciodata pe amandoua cum este la benzina , asta e cam nasol ( parerea mea )[/quote]

ca principiu, marimea masurata la un motor este cuplul, nimeni nu masoara puterea, puterea e pur si simplu dedusa din cuplu pe baza unei formule.
vio
si invers wink.gif biggrin.gif de fapt cuplul se deduce separat si apare in formula Puterii motorului . parca asa tin minte din ce am invatzat din puterea motorului poti afla : cuplu, compresie , turatie , alezajul (dupa cateva formule) bla bla...
Bogdan92964
Normal ca daca sti o marime o poti afla pe alta. Eu ziceam ca in pactica,a tunci cand fabrici un motor ii masori cuplul, apoi ii deduci puterea.
Bogdan92964
QUOTE(ciprian101051)
Daca ati primit discount din partea dealerilor unde pot merge si cu cine pot lua legatura?
Alarma, covorasele si senzorii de parcare se ofera ca discount sau ca si cadou din partea casei?..... aca sa ati cumparat de la noi va oferim....



Eu am primit o reducere de la toyota romania (inchape motors) de vreo 600eur, apoi mi-au facut cadou alarma si senzorii de parcare. Alarma e cam naspa si nici nu cred ca a fost montata tocmai corect.
vio
QUOTE(Bogdan92964)
Normal ca daca sti o marime o poti afla pe alta. Eu ziceam ca in pactica,a tunci cand fabrici un motor ii masori cuplul, apoi ii deduci puterea.



nu neaparat smile.gif poti pornii de la o putere prestabilita si sa iei invers ... la un motor conteaza cum este transmins si cat de eficient momentul fortzei nu cat de mare este smile.gif daca la asta te referi e oki smile.gif poti sa ai cuplu mare dar daca este tranmis prost .. degeaba smile.gif
drabisan
QUOTE(vio70407)
o alarma nu poate omara o baterie asa de rau smile.gif totushi , eu unu cred ca au vazut ca au de aface cu cineva mai slab de inger si l au prostit ... se poate afla oricum . daca e vb de incarcat o baterie normal ca nu o sa ti faca ei asta


Nu sint genul sa fac discriminari, dar clar de tipa si-a batut joc cineva. E genul coplesita de bun-simt.
Partea proasta e ca alarma a urlat un pic si dimineata am gasit-o suparata ca masina ei nu misca nimic. Nu avea curent nici de "guma". Si faptul ca Toyota a zis ca bateria e distrusa...
Cert e ca nu a reusit sa se inteleaga nici cu aia de i-au vindut&montat alarma nici cu Toyota...
AZAZEL
QUOTE(Bogdan92964)
Eu am primit o reducere de la toyota romania (inchape motors) de vreo 600eur, apoi mi-au facut cadou alarma si senzorii de parcare. Alarma e cam naspa si nici nu cred ca a fost montata tocmai corect.


asta cand s-a intamplat? in ce luna? tu ai prins si promotia care este acum?
tu parca ai motor de 126cp?

cine sunt astia inchape motors?? nu-i stiu. unde sunt localizati??
Han.solo
Alarma OEM de la Toyota e buna ca si un orbete ar putea sa o monteze. Cablajul e facut standard si nu trebuie sa prelungeasca/taie fire.
La mine e foarte potolita, nu urla decat la un impuls serios, si atunci doar pentru 30sec.
Chestie importanta, ca la cate mate trec pe langa masina sigur s-ar consuma bateria si probabil m-as trezi cu un borcan in parbriz noaptea. Ca de furat, lasa ca au alte masini mai populare si exista casco...
drabisan
A mea e chiar draguta. Oricum, singurul criteriu dupa care am luat-o a fost sa reactioneze la cheie, fara breloc alea alea.
Si scrie in manual ca are, optional, si modul dintr-ala de ridicat geamuri, cuplat oglinzi. Si mai bine ma abtin, ca in mod cert si ala costa destul.

Deocamdata caut magazie de cd-uri cu citire de mp3 si emitator FM. Au cei de la Alpine ceva de genul, dar sint tare zgirciti la detaliile tehnice...
Dupa asa ceva chiar imi plinge inima...
Watcher
QUOTE
cine sunt astia inchape motors?? nu-i stiu. unde sunt localizati??

Inchcape Motors SUNT Toyota romania - importatorul oficial. Sunt localizati in Pipera.
Bogdan92964
[quote="AZAZEL"][quote=Bogdan92964]


asta cand s-a intamplat? in ce luna? tu ai prins si promotia care este acum?
tu parca ai motor de 126cp?

cine sunt astia inchape motors?? nu-i stiu. unde sunt localizati??[/quote]

in noiembrie anul trecut. am zis ca e ceva in neregul cu alarma pt ca nu pot fce setarile specificate in carte ei tehnica. de asemenea pusesera un pi aiurea de mi se deblocau usile cand blocam geamurile. ma rog, eu nici nu vroiam alarma, nu prea ii vad utilitatea, imi fura masina imi da casco banii si imi iau alta noua. am motorul 2.0 d4d, 126 cp.
ciprian101051
Salut.... azi am fost pe la dealerii din bucuresti respectiv Toyo Motor si Toyota Romania.
La Toyo am primit pentru Avensis 2.0 d4d SW culoare bronz - gratuit: alarma, senzori de parcare, covorase SI 4 LUNI PERIODA DE ASTEPTARE cu toate ca ma interesa o reducere din pretul masinii. Intre noi fie vorba alarma cred ca este cam rudimentara, supraevaluata la 800 ron, si nu vad de ce sa o montez atat timp cat platesc casco 1100 euro/an iar in ceea ce priveste senzorii de parcare conduc de 10 ani fara senzori.
La Toyota in Pipera negocierea pretului s-a facut extrem de repede.... nici nu am apucat sa deschid gura sa spun ce vreau si baiatul de la vanzari mi-a spus ca la ei nu sunt alte oferte decat pretul de lista..... nu am mai continuat discutia legata de alarma, senzori si altele fiindca mai mult ca sigur imi cerea bani pe ele.
Maine ma duc si pe Stefan cel Mare si in Militari sa vad cum stau lucrurile si va tin la curent.

Pentru Bogdan: am vazut ca detii un avensis 2.0 D4D ce poti sa-mi spui despre motor? cat consuma real urban/extraurban? cam care este pretul reviziilor? cat de tare se aude zgomotul motorului in interior?

PS: cu 2-3 pagini in urma s-a discutat de un modul confort care rabateaza oglinzile si ridica geamurile.... azi la Toyo am intrebat daca alarma care o monteaza ei permite conectarea unui astfel de modul si mi-au raspuns ca alarma nu suporta dar ca oricum nu se poate momta un astfel de modul pe avensisul nou fiindca electronica masinii nu mai permite modelul nou neavand nu stiu ce senzor care sa detecteze cand geamul a ajuns la capat.... eu cred ca batea un pic campii.... atata timp cat masina are 4 geamuri all auto nu inteleg de ce alarma nu poate da un impuls modulului de geamuri pe circuitul de automatic?!
vio
mda smile.gif)))))) ce explicatie de 2 lei smile.gif) adica aia vechea are asta noua nu are smile.gif)
_Constantin_
Dupa explicatiile lor putem deduce doar 2 lucruri:

1. Legionaru nu are avensis ca altfel nu se putea sa monteze modulul ala
2. Eu si toti de aici suntem orbi cand am vazut filmuletul lui Legionaru cand se vede clar ca se ridica geamurile si se rabateaza oglinzile.

Doamne ce incompetenti. Aici E un link direct spre filmuletul cu pricina. Poate il trimite cineva si la Bucuresti la Toyota sa vada si ei ca se poate.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.