No SSO cookie

Utile

  • Utile · 15 Septembrie 2010 · Comentarii (0) · Imagini (3) ·

    Istoria Holden 1930-2000

    James Alexander Holden a emigrat in Australia de Sud din Anglia, iar in 1856 a creat J.A. Holden&Co, un mic atelier in Adelaide. Firma s-a dezvoltat sub diferite parteneriate, iar in 1908, ca Holden si Frost, s-a reprofilat pentru a face reparatii minore pentru tapiterie, panouri laterale si cortine pentru masini. In 1913, firma a inceput sa produca atasuri pentru motocilete. J.J. Holden a fondat o noua companie in 1919, Holden's Motor Body Builders Ltd (HMBB). Aceasta facea caroserii pentru sasiul de la diferse alte companii producatoare, dar in mod special de la Chevrolet. In 1931, General Motors a cumparat afacerea si a creat General Motors–Holden's Ltd. In 1998, a fost redenumita Holden Ltd, iar in mai 2005 a devenit cunoscuta ca GM Holden Ltd.

    Detalii
  • Utile · 09 Septembrie 2010 · Comentarii (0) · Imagini (2) ·

    Lotus - Istoria bolidului - 1950-2000

    Colin Chapman (1928 – 1981) si-a inceput afacerea ca adaptor de masini sport. Pe cand inca studia ingineria la universitate, a adaptat un Austin 7 pentru cursele de masini. Poate ca a fost un om nascut pentru a castiga, pentru ca prima sa incercare de acest fel s-a soldat cu cateva victorii la cursele de masini. In 1951, cand a absolvit, a treia sa masina, Mk3, a uimit clasa 750cc. Spre deosebire de alte masini din clasa sa, aceasta folosea un cadru de tuburi pentru ca rigiditatea si greutatea sa mica sa depaseasca masinile din clasa sa in ceea ce priveste performanta. Multe alte echipe erau dornice sa cumpere masina si astfel a aparut Lotus Engineering Company, infiintata in 1952. De atunci si-a inceput Chapman cariera de inginer auto.

    Detalii
  • Utile · 08 Septembrie 2010 · Comentarii (0) · Imagini (2) ·

    Maserati - 1950-2000

    Noii proprietari au avut primul contact cu circuitul de curse pe 22 aprilie 1946, cand Gigi Villoresi a castigat Grad Prix-ul de la Nisa cu un 4CL. In acelasi an, Sommer a castigat G.P. de la Marseilles. Modelul A6 Sport, proiectat pentru proprietari, a fost lansat in perioada imediat urmatoare incetarii razboiului. In acelasi an a fost dezvoltat un tourer coupe cu 1,5 litri si 6 cilindri, si motor de 64 cp, caroserie proiectata de Pinin Farina. Aceasta a fost prima masina Maseratti de strada.

    Detalii
  • Utile · 08 Septembrie 2010 · Comentarii (0) · Imagini (2) ·

    Istoria Maserati 1920-1940

    Pe 14 decembrie 1914, o noua companie se nastea in Bologna: "Società Anonima Officine Alfieri Maseratti", un nume care va deveni o legenda in toate raliurile si pe toate strazile lumii. Fondatorii erau patru frati: Alfieri, Ettore, Ernesto si, mai tarziu, Bindo Maseratti. Prima masina pe care au creat-o a fost Tipo 26, in 1926. Motorul era de 8 cilindri, cu 1,5 litri si dezvolta 120 cp, la 5300 rpm. Deasupra radiatorului era o insigna care evoca faimoasa statuie a lui Neptun din Bologna, logo-ul necunoscut pe atunci al companiei.

    Detalii
  • Utile · 08 Septembrie 2010 · Comentarii (0) · Imagini (1) ·

    Istoria Kia

    Originile Kia Motors Corporation din Koreea de Sud au ca inceput producerea de tuburi din otel si componente pentru bicilete, in 1944. De-a lungul decadelor care au urmat, compania a progresat prin constructia de motociclete si camioane. Se poate spune ca scopul Kia este producerea de vehicule de calitate la preturi scazute si cuplarea competitiei cu programul personalizat de realtii cu clientii.

    Detalii
  • Utile · 08 Septembrie 2010 · Comentarii (1) · Imagini (2) ·

    Istoria Rover 1900-1950

    Rover Group, cel mai mare producator de masini din Marea Britanie, este un exemplu viu al modului in care poate intra in declin industria auto a unui stat. Grupul are o istorie complicata pentru ca fost format de o duzina de mici producatori, in perioade diferite. Desi numele Rover este folosit pentru grup astazi, el nu a reprezentat punctul central al istoriei acestuia. In schimb, Austin pare mai demn de a reprezenta grupul. Austin a fost faimosul producator al Austin Seven (1922-1931), care a fost cea mai populara masina britanica de dinaintea Primului Razboi Mondial.

    Detalii

Cauta masini

Abonare la newsletter

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0793 :: 17.96MB