La sfarsitul celui de-al doilea Razboi Mondial Packard era intr-o conditie financiara excelenta, dar suferea din cauza lipsei de materiale pentru fabricile sale.
Packard a fost fondata de fratii James Ward Packard si William Dowd Packard. Acestia credeau ca pot construi un automobil la standarde mai ridicate si James, un inginer mecanic, avea cateva idei pentru a imbunatati si designul. Pana in 1899, fratii construiau vehicule in orasul lor natal Warren, din Ohio. Compania, pe care au numit-o Ohio Automobile Company a lansat repede cateva inovatii in ceea ce priveste designul, incluzand frana de mana si prima productie a unui motor cu 12 cilindri.
Primul proiect de automobile SAAB (Svenska Aeroplane Aktiebolaget) a inceput la sfarsitul anului 1945, dar doar in iunie 1947 proiectul a fost anuntat catre presa. In 1949, primul Saab, modelul 92, a intrat in productie.
Mercury a fost cunoscuta ca divizie Ford pana in 1975, cand a fuzionat cu Lincoln pentru a crea Lincoln-Mercury Division, Ford considerand ca noul brand va fi cunscut ca Lincoln Junior, mai degraba decat varianta de piata Ford.
Herbert Austin (1866–1941), mai tarziu Sir Herbert a fost managerul Wolseley Tool and Motor Car Company si el a creat Austin Motor Company in 1905, la Longbridge, care era atunci in Worcestershire (Longbridge a devenit o parte din Birmingham in 1911, cand granitele sale au fost extinse). Prima masina a fost un vehicul conventional de 5 litri, cu 4 cilindri si din care au fost produse cam 200 de unitati in primii 5 ani. In Primul Razboi Mondial Austin s-a dezvoltat enorm datorita contractelor guvernamentale pentru tot felul de piese, de la artilerie la motoare de avion, iar forta de lucru a crescut de la 2.500 la 22.000.
Plymouth face parte din triada de masini cu preturi mici Chevrolet-Ford-Plymouth si a avut mult de suferit la inceputul anilor ’60, in mare parte datorita masinilor putin stilizate, care nu au reusit sa atraga atentia fanilor in anii 1960-1962, dar si infiltrarii in acest sistem a masinilor Dodge.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.