In 1871, la varsta de 27 de ani, Karl benz si-a ales un partener, pe August Ritter, in Mannheim, pentru a forma prima sa companie, "Iron Foundry and Machine Shop". Nu la mult dupa aceasta, cei doi si-au separat drumurile, iar Karl Benz si-a facut propria companie.
Subaru BRAT – un acronim Bi-drive Recreational All-terrain Transporter - a fost produs din 1978 si pana in 1993. Era o versiune pick-up a Subaru Leone din anii ’70. Masina a fost dezvoltata direct din SW companiei cu 4 roti si a fost lansata ca model 1978. Similara in ceea ce priveste conceptul cu Chevrolet El Camino si Ford Ranchero, versiunea americana a acesteia avea locuri pentru pasageri in zona pentru incarcatura, ceea ce a servit la reducerea cheltuielilor de transport. Desi Brat putea fi considerat pe buna dreptate camion, locurile din cargo au permis companiei sa numeasca modelul o masina de pasageri.
Subaru K 111 a fost produsa din 1956 si pana in 1961. Tehnologia Nakajima Aircraft Co.'s a fost aplicata cu darnicie pentru modelul Subaru 360. Masina a fost foarte populara si a satisfacut toate conditiile unei masini pentru populatie, mai putin pretul.
McLaren Cars a fost infintata la inceputul anilor ’90 de catre faimoasa echipa de Formula 1, pentru a produce vehicule pentru aceasta competitie.
Compania, infiintata de Laurin si Klement in anul 1895, a inceput cu fabricarea de biciclete. In 1899 a adaugat motociclete, iar in 1905 masini. Primul model, Voiturette A, a fost un succes, iar compania s-a stabilit atat in Austria si Ungaria, dar si international. In timpul Primului Razboi Mondial, Skoda s-a implicat un productia de razboi.
Familia Peugeot, care controla inca producatorul de motoare francez independent, si-a inceput activitatea ca fierarie, producand rasnite de cafea, umbrele si rame de umbrele sau biciclete - cursierele Peugeot sunt inca renumite in toata lumea – inainte de a incepe productia de maisini in 1876. In 1889, Peugeot producea vehicule pe aburi cu trei roti. Aveau o forma tubulara si un boiler, dar acestea au fost abandonate in favoarea unui motor Daimler V-twin, care avea inslatate cadre de-a lungul fiecarei parti.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.