Cresterea industriala fulminanta a companiei Alfa Romeo a inceput in 1922-23, cand Merosi a dezvaluit piesa sa de rezistenta: modelul RL, cu motor de 3 litri si 6 cilindri si valve frontale.
Principala problema a modelului 3/15 a fost lipsa spatiului interior, iar Frank Josef Popp l-a instruit pe Alfred Boning pentru a crea un succesor mai spatios. Boning a modificat ampatamentul la aproape 27.9 cm si desi sasiul mai avea asemanari cu Austin, era practic in forma de A, el i-a dat o forma tubulara si o rigiditate mai mare. De asemenea, i-a conferit BMW-ului suspensii frontale independente, care puteau fi vazute la modele DA-4 ale 3/15 si apoi a consturit o suspensie frontala – ceea ce a insemna o gandire avangardista pentru anii 1930.
Pentru a usura trecerea la cel mai nou model al sau, 911, Porsche a continuat sa imbunatateasca modelul 356, pentru a pastra baza de clienti pe care o avea deja. Venerabilul motor 1600 cc a fost folosit in continuare, desi a fost fost modificat cu o cama mai mare si cu valve mai mari, ceea ce i-a conferit mai multa putere.
La scurta vreme dupa incheierea celui de-al Doilea Razboi Mondial, compania Porsche a emigrat in Austria. Ferry Porsche a inceput sa isi puna in practica ideea crearii unui Volkswagen sport Gmund in Karnten. Tatal sau avusese aceasta idee de mult timp, dar in aceasta perioada era inchis intr-o teminita din Franta. In 1947 a fost produs un cabri cu un sasiu tubular si cu caroserie din aluminiu, avand un motor VW Beetle. Revista Schweizer Automobil a testat acest Porsche numarul 1 si a scris despre el: "Asa trebuie prezentate caracteristicile unei masini moderne".
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.