Dupa aproape zece ani in care a lucrat pentru firme precum De Dietrich, Mathis si Deutz, Ettore Bugatti si-a stabilit propriul sediu la Molsheim, in apropiere de Strasbourg.
Acura este numele folosit de Honda in SUA, Canada, Mexic si Hong Kong in martie 1986 pentru piata automobilelor de lux si cele din categoria semi-lux. Brandul se va extinde pe piata din China in 2006 si pe piata domestica din Japonia in 2008. Acura este creditat ca fiind primul producator japonez pentru masini de lux din afara Japoniei. Pana la aparitia Acura, automobilele din Japonia erau in primul rand economice si erau apreciate in principal pentru fiabilitatea lor.
La sfarsitul anilor ’50, Buick a inregistrat un nou esec datorita combinarii de stiluri nepopulare, problemelor produselor si recesiunii economice care a ajutat la popularizarea masinilor mici. De la aproape trei sferuri de milion de unitati in 1955, vanzarile au scazut la mai mult de un sfert de milion pana in 1959.
Billy Durant s-a extins foarte mult financiar si a atras peste 30 de companii sub umbrela GM, intre 1908-1910. A pierdut controlul catre un grup financiar in 1910. El si Louis Chevrolet au pus bazele companiei Chevrolet in anul urmator, iar Durant a folosit-o pentru a recastiga controlul asupra GM intre 1915-1916. Ironic, el l-a succedat pe Charles W. Nash (pe care il angajase ca manager al ca presedinte al businessului sau cu carucioare si care va deveni mai tarziu presedinte al Buick) la presedintia GM.
Fondatorul David Dunbar Buick construia motoare pe benzina inca din 1899 si inginerul sau, Walter L. Marr a construit primul sau autmobil care a fost numit Buick intre 1899 si 1900. Dar data traditionala pentru inceputurile companiei Buick este 1903. Acesta a fost anul in care compania a fost infiintata ca societate comerciala si s-a mutat din Detroit la Flint.
In 1961 vehiculele Mercedes-Benz au oferit mai multa siguranta soferilor. Cercetarile Daimler-Benz au fost totdeauna axate pe siguranta centurii amplasate pe scaunul soferului. Acestea au disponibile din 1957, iar in 1961, compania a inceput sa echipeze cu centuri de siguranta toate vehiculele, ca dotare stadard.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.