Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Fiat Albea Active
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Fiat
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60
mariussilviu
[quote name='ValiR' date='Jun 27 2008, 05:54 PM' post='274738']
Acelasi lucru se intampla uneori si la mine. Cel mai deranjant era cand puneam benzina de la alta statie peco(Mol) din zona si nu de unde unde puneam de obicei(Rompetrol).

M-am mai linistit smile.gif Fenomenul l-am remarcat de cateva saptamani, dupa ce am schimbat statia de alimentare cu S EuroLuk 98 (nu am schimbat pana acum marca benzinei!). Am verificat in zilele trecute si nu s-a mai repetat fenomenul. Da, si eu astept sa se stinga martorii, si sa apara confirmarea <Check OK>. E posibila explicatia despre condens! Ma gandeam daca nu ar fi bine sa ma duc la un service, peste doua saptamani voi face un drum mai lung prin tara... Multumesc
danisibiu
Saptamna trecuta am bagat si eu benzina de la MOL si din aia scumpa, iar a doa zi dimineata motorul avea celeasi simptome descrise de voi, dadea sa moara mam speriat si lam oprit, la a doua cheie a mers ok, a doua zi se repeta faza dar am calcat acceleratia un pic si a revenit la normal, si mi-am adus aminte ca mai patisem cu bezina de la MOL aceasi poveste anu trecut. De regula pun de la Petrom V, Carera 100.
Cipp
A primit cineva scrisoare de invitatie in service la Albea 2006? Se pare ca ar fi niste probleme la tampoanele de prinderea motorului!
fiat_albea
problema la pornire o am si eu dar nu in fiecare dimineata. eu de obicei bag de la petrom, o bag din alta parte sa vad daca mai face asa.
eu unu nu am primit nici o scrisoare, o fi de rau cu problema asta de care zici tu cip? ermm.gif
Cipp
Am sunat azi la AI, tipul de acolo nu stia nimic. La o prima verificare, se pare ca seria mea de sasiu nu ar avea probleme. A ramas sa confirme ei de la centru!
mariussilviu
Am sunat azi la AI, tipul de acolo nu stia nimic. La o prima verificare, se pare ca seria mea de sasiu nu ar avea probleme. A ramas sa confirme ei de la centru!
[/quote]

De unde este informatia privitoare la tampoanele motorului? Este vreun comunicat al Fiat?
Cipp
Sursa
fiat_albea
inseamna ca eu ar trebui sa stau linistit ca doar ce a facut un an de cand am cumparat-o. sper ca nici voi sa nu aveti probleme!
mariussilviu
[quote name='Cipp' date='Jun 30 2008, 03:32 PM' post='275022']
Sursa

Am inteles. Nu am primit scrisoare, dupa cum se deducea. Voi suna si eu la AutoItalia, nu vreau sa-mi stric concediul asteptand.
ValiR

Incep deja sa pierd numarul zgarieturilor la masinuta...
Tot mai multe zgarieturi vizibile pe parbriz si geamurile laterale fata sad.gif
Am aruncat stergatoarele Valeo(luate cu 380.000, luate de la Motorplus din Timisoara, mai ales cand am auzit ca la pretul asta nu pot fi originale, chiar daca pe ele e scris Valeo), pana sa le folosesc nu am avut zgarieturi.
Desigur nu sunt doar ele responsabile, ar trebui sa "multumesc" si celor care au grija de Timisoara si de tonele de praf din oras. Oricat imi curat geamurile cu solutie de curatat, tot nu pot face fata. Si la geamurile laterale, garniturile preseaza destul de tare pe ele si in combinatie cu praful pe care nu am timp sau nu pot sa il curat mereu zgarieturile par sa fie asigurate. Sa nu mai zic ce sunete se aud cand cobor sau ridic geamurile... Pana in primavara nu am observat zgarieturi dar in ultima vreme observ ca se inmultesc, proportional probabil cu cantitatea de praf din Timisoara si cantitatea de rasina ce cade din copaci.
Probabil va trebui sa ma obisnuiesc cu ele sad.gif
Mai nou, cand dau drumul la aerul conditionat, se aude un uruit putin deranjant la ventilator(l-am auzit si la Logan), desigur, motorul fiind mai solicitat devine si el mai zgomotos. Uneori opresc si pornesc rapid AC-ul de cateva ori si nu se mai aude uruitul. Am observat ca pe acceleratii pare sa apara mai usor uruitul respectiv.
mariussilviu
[quote name='ValiR' date='Jul 3 2008, 09:22 PM' post='275327']
Incep deja sa pierd numarul zgarieturilor la masinuta...
Tot mai multe zgarieturi vizibile pe parbriz si geamurile laterale fata sad.gif
Pana in primavara nu am observat zgarieturi dar in ultima vreme observ ca se inmultesc, proportional probabil cu cantitatea de praf din Timisoara si cantitatea de rasina ce cade din copaci.

Si pe mine ma deranja sa spal masina mai des decat ar trebui, si asta doar pentru a indeparta praful...Am luat decizia sa nu imi mai risipesc timpul si am luat o husa de masina, care poate proteja de praf, excremente de pasari si rasini ale copacilor. E drept, are un pret (300lei), cred insa ca merita mai mult timpul castigat. Nu de alta, dar nu cred ca se va elimina praful din localitatile patriei prea curand, lipsa de consideratie fata de cetateni a ajuns la rang de virtute...
Este o "husa clasica" din materialul numit PEVA, pentru a nu face reclama distribuitorului. Prin reteaua de distributie se poate cumpara din orice localitate. Daca doresti, pot sa iti dau amanunte prin adresa mea de mail: silvium_popescu@yahoo.com

sorin alexandru70781
Referitor la zgarieturi n-ai alta sansa in frumoasa noastra tarisoara decat sa te inveti cu ideea; imi pare rau pentru tine, dar daca te consoleaza si masina mea e plina de zgarieturi, de toate felurile, toate dobandite in parcari, nu provocate in timpul mersului.

In ceea ce priveste huruitul de la aer, el apare si la mine in momentul activarii, si dispare imediat ce decuplez AC, chiar daca ventilatorul invarte pe aceeasi treapta; tind sa cred ca-i de la compresor; este ca si cum s-ar roti ceva necentrat perfect si undeva apare o frecare suplimentara; nu stiu insa cat de grav este si ce va ceda.
danisibiu
Acel huruit cred ca e normal daca e cea ce cred eu, aproape toate masinile cu aer conditionat il au, nu se aude intotdeauna ptr ca el este cuplat si decuplat dupa cum considera un anumit senzor de temperatura, huruitaul apare in momentul cuplarii, si da, este de la compreseorul de aer conditionat. Sper sa nu ai alteceva...
Cat despre zgarieturi....pot sa-ti spun ca am trei dulai corcituri lup-terea nova corcitura ogar-ciobanesc ce mai o amestecatura care au palcerea nebuna de a sarii cu labele pe masina atunci cand o perchez in curte si nu apuc sa ma dau jos sa-i hudui...deci e plina de zgarieturi...si o data mi-a trantit vantu poarta in lateral! de atunci o asigur cu bolovani.
CiprianS
Fratilor, probleme!
Am observat la mare ca pneurile de pe fata sunt uzate mai tare pe interior. E diferenta destul de mare (vreo 4 mm). Am sunat la service si m-au programat pentru sambata viitoare. Mi-au spus insa ca pneurile nu se schimba pe garantie. Voi ce parere aveti de treaba asta? De ce trebuie sa cumpar eu pneuri noi pentru greseala lor. Am 18000 km cu masina si uzeaza ca o Dacie de 20 de ani. Cum e posibil asa ceva?
CiprianS
Am masurat si cu sublerul azi. Diferenta nu e asa de mare cum mi se parea mie. E pana in 2 mm intre interior si exterior nu 4 cum scrisesem eu. Oricum se vede si cu ochiul liber.
A mai avut cineva problema asta?
mariussilviu
Am incheiat o parte a concediului si un drum de 850 km. Traseul: Ocna Mures-Sighisoara-Brasov-Moieciu-Brasov-Ploiesti-Brasov-Ocna Mures; viteza legala in localitati, 90-110 in afara [100-140 Floresti-Ploiesti, dar nu e foarte confortabil la 140 wink.gif ]; temperatura exterioara peste 30gr., AC la pozitia 2, consum mediu 5,6 pe computer si 5,56 prin comparare. Foarte multumit de comportamentul masinii si de consum.
Cipp
QUOTE (CiprianS @ Jul 18 2008, 08:49 PM) *
Am masurat si cu sublerul azi. Diferenta nu e asa de mare cum mi se parea mie. E pana in 2 mm intre interior si exterior nu 4 cum scrisesem eu. Oricum se vede si cu ochiul liber.
A mai avut cineva problema asta?

Vezi ca geometria rotilor e acoperita de garantie doar 10.000 de km, dupa aia, suporti din buzunar.
mariussilviu
Mai era ceva de mentionat: am fost trei persoane in masina, iar portbagajul - plin.
Cipp
Asa consuma si a mea!
ValiR

Confirm consumul, weekend-ul trecut am avut 5.5 dar am mers usor.
Cat despre uzarea anvelopelor, pe drumurile patriei, nu ma mir ca doar 10.000km sunt acoperiti de garantie.
Oricum, e bine sa faci periodic presiunea corecta in anvelope. Daca spui ca ambele sunt uzate la fel pe interior, atunci poate trebuie verificata geometria rotilor. Din pacate nu toate service-urile autorizate Fiat pot face asa ceva. Si probabil costa.
La mine nu prea am observat asa ceva si deocamdata sunt multumit ca masina nu trage stanga sau dreapta.

unghiurile directie : http://www.20auto.ro/dictionar_auto.php?letter=U
CiprianS
Unde scrie de 10000 km? Eu nu am gasit asa ceva in carnetul de garantie. O sa ma mai uit o data azi sa vad daca asa este.
Oricum, sunt foarte dezamagit. Ce masina e asta? Cum se poate sa uzeze cauciucurile la 18000 km? E masina noua.
Eu sunt aproape sigur ca e vorba de o inclinatie a rotilor fata de planul vertical deoarece masina nu trage stanga sau dreapta. Cum se poate rezolva asa ceva?
Cipp
Tot cu geometrie!
kronstadt
QUOTE (Cipp @ May 21 2008, 06:44 PM) *
DISTRIBUTIA COMPLETA costa 1500ron....

Care 2000RON...asta in BV! down.gif
Cipp
Ieri am luat de la magazin un spray pentru curatirea instalatiei de ventilare. A fost foarte distractiv: am apasat pe pulverizator, s-a blocat butonul si a eliminat tot gazul din el. In timpul asta, ventilatia a fost setata la 4, A/C oprit si recircularea activa. Acum miroase foarte frumos la mine in masina, a lamaita!
wic
salut Cipp
ce spray ai luat pentru curatirea sistemului de ventilatie si cum se foloseste
ce alte cosmetice de interior ati folosit?
am primit reclamatii ca in masina miroase naspa a plasticuri amestecat cu ceva foloseam deodorante de alea solide in cutii sau cartonase parfumate care se agata.
voi ce solutii folositi
cand merge AC si mai stationezi o perioada de timp cand plec iar, in prima faza vine un aer cald umed cam neconfortabil ca sa evit mai inchid Ac un pic si ventilez si apoi dau drumul repede.
as dfori o solutie pentru ceva care sa miroase frumos in masina.
in alta ordine de idei cu distributia ce-ati facut.
ati zis cu totii : PAS
eu n-am primit nici acum raspunsul mult asteptat de la AI.
in august fac si eu 2 ani
referitor la consum ca sa obtineti 5,6 - 5,8 folositi benzina de 95.
eu alimentez 99 de la PETROM si in conditii de drum intins si cu viteze pana la 100 -110 scot 6,2 - 6,4 cand merge si AC
iar cand rulez portiuni bune cu 120 -130 se duce si la 7,2 - 7,4 depinde si prin cate localitati mai mici sau mai lungi merg ca acolo trebuie sa mergi corect totusi.
pentru cei care au mai incercat-o peste 130. am inceput sa simt peste aceasta viteza un usor tremurat. cum o lasi sub 125 nu se mai simte
probabil la 25000 km apar uzurile la cauciucuri si la bucsaraie si numai e asa de fina cum era cand era noua.
Cipp
QUOTE (wic @ Jul 23 2008, 08:54 AM) *
salut Cipp
ce spray ai luat pentru curatirea sistemului de ventilatie si cum se foloseste

* Sprayul l-am luat de la market, costa cam 15ron si nu stiu firma. Se porneste ventilatia, in treapta a IV-a, nu A/C!, se da pe recirculare si se apasa pe butonul sprayului, moment in care acesta pulverizeaza incontinuu. Se inchide masina si se asteapta 10 min. cu usila inchise si cu ventilatia pornita pe recirculare interioara.

ce alte cosmetice de interior ati folosit?

* Paloma Alpin cu rezervor lichid, 4ron

cand merge AC si mai stationezi o perioada de timp cand plec iar, in prima faza vine un aer cald umed cam neconfortabil ca sa evit mai inchid Ac un pic si ventilez si apoi dau drumul repede.

* E normal!

in alta ordine de idei cu distributia ce-ati facut.
ati zis cu totii : PAS
eu n-am primit nici acum raspunsul mult asteptat de la AI.
in august fac si eu 2 ani

Am renuntat la garantie. Am facut schimbul de lichide cu Mobil1 si se simte o imbunatatire in functionarea masinii. Am schimbat toate lichidele mai putin antigelul si uleiul la cutie!

Mircea85893
Mai! Tetierele fata chiar nu pot fi scoase?
Voi ce huse ati pus pe masina?
Mircea.
fiat_albea
eu n-am reusit sa le scot. am luat de la metro house pufy. sunt foarte bune pt ca la cele din fata se pot desface si se pot baga peste tetiere, eu unu sunt foarte multumit de ele si materialul este foarte bun in ele. thumbsup.gif
danisibiu

"referitor la consum ca sa obtineti 5,6 - 5,8 folositi benzina de 95.
eu alimentez 99 de la PETROM si in conditii de drum intins si cu viteze pana la 100 -110 scot 6,2 - 6,4 cand merge si AC
iar cand rulez portiuni bune cu 120 -130 se duce si la 7,2 - 7,4 depinde si prin cate localitati mai mici sau mai lungi merg ca acolo trebuie sa mergi corect totusi.
pentru cei care au mai incercat-o peste 130. am inceput sa simt peste aceasta viteza un usor tremurat. cum o lasi sub 125 nu se mai simte
probabil la 25000 km apar uzurile la cauciucuri si la bucsaraie si numai e asa de fina cum era cand era noua."
[/quote]

Ce sa zic, eu folosesc numai benzina de 99+ sau Carera 100, consumul mixt este de aprox 6,7 asta insemnand zilnic o naveta de 36 km exterior si vro 10km oras zilinic. iar sibiul a devenit scarbos de aglomerat...
Recent am facut un drum in Croatia prin Ungaria, am facut plinul la Arad si mi-a ajuns si de intors, la 1300 de km dus intors, un consum de 5,5 cu o viteza medie de 68km/h. Am mers 12 ore la dus si 12 inapoi cu mici pauze, masina a mers impecabil.
Merg si eu uneori cu peste 130km/h mai ales dimineata cand ma grabesc, dar nu am simtit nici o vibratie sau problema la directie, doar ca atunci cand am cam 140 si trec pe langa un tir din contrasens trebuie sa infing bine mainile in volan dar e normal la Albea. La bord am 21000 km. Azi m-am uitat la pneuri si nu am vazut nici o uzura anormala desi nu am menajat deloc masina, am luat gropi in plin de mi-au clantanit dinti in gura pe drumul Sinca Noua - Zarnesti, din fericire masina merge ca si inainte. Peste o saptama ies iara din tara, vreu sa fac un tur al europei revin cu detalii despre cum se va comporta masina.
ValiR

Consumul de 5.5 e ok, cam atat obtin si eu.
Dar vezi ca te-ai exprimat gresit acolo si o sa inteleaga lumea ca ti-a ajuns un plin pentru 1300km smile.gif
mariussilviu
QUOTE (ValiR @ Jul 31 2008, 04:00 PM) *
Consumul de 5.5 e ok, cam atat obtin si eu.
Dar vezi ca te-ai exprimat gresit acolo si o sa inteleaga lumea ca ti-a ajuns un plin pentru 1300km smile.gif


Ai dreptate, mi se parea ceva deranjant la afirmatia de mai sus, dar nu imi dadeam seama precis. smile.gif
CiprianS
Buna ziua!
Am fost in sfarsit la service pentru problema mea cu uzura cauciucurilor. Bineinteles s-a ajuns la controlul directiei. Cand au controlat directia, surpriza: era in limite normale. Pe roata din stanga era catre maxin dar in limite normale. Au umblat ei cu livierele pe dedesupt, au reglat nu stiu ce si au zis ca de acum totul e in regula. Bineinteles, am si platit reglatul directiei. Cand ma duc eu linistit spre casa, observ ca masina trage dreapta cam tare. Pun masina pe axul drumului, tot asa. In conditiile astea cred ca va uza si mai tare, insa probabil se va observa dupa ce se va termina garantia. Imi pare tare rau ca am renuntat la Solenza. Nu am avut nici o problema cu ea. Acum mai platesc inca un an de zile rate la o masina la care stiu ca ceva nu e chiar ok.
Supy_t
salutare prieteni.....
am lipsit ceva timp...dar dupa ce am citit tot ce s-a scris in lipsa mea...nu ma prea ingrijorez...
Eu unul ma apropii de 30K...si totul pare ok cu ceva probleme
1. amortizorul spate dreapta, la ITP mi l-au scos la 84% si cica se schimba sub 80%. Amortizorul scoate cateodata un zgomot ca o bataie...e doar 120 lei...si cred ca o sa-l schimb eu, daca nu il schimba la garantie...
2. Pornirea motorului dimineata...ca la raba cu dublu ambreiaj...adica pornesc dupa stingerea becurilor, astept 1-2 secunde, opresc si pornesc din nou...si apoi merge ok,,,si asta de un an...si nimeni nu i-a dat de cap...la a doua pornire nu mai vibreaza si nu mai oscileaza turajul...toate astea se intampla din ce in ce mai des, si numai dupa cel putin 4-5 ore de repaos...
3. faza cea mai haioasa...mi-a tras sistemul de ventilatie o pungulita in ventilator si acuma ventilatorul ala face o galagie mai mare decat motorul...deh...daca tinligeanul pisicului la picioarele locului din dreapta si pe strazile patriei mai circula rabe de ma fac sa merg pe ventilatie interioara!!! Promisiune de la service...se rezolva la verificarea de 30K.
4. Cel mai bine este ca fostul deale din Buzau a disparut...erau oricum de KK. acum de Fiat se ocupa cei de la Daewo..si mi se par cam la fel..de la schimbarea cauciucurilor facuta la Braila...pe banii mei pentru gresala lor (cauciucurile astea de 2 lei, adica goodyear mi le-au dat ei si acuma scartaie de o iau dracii si la a doua) a aparut o eroare la vitezometru destul de mare..pe care cei din service nu au reusit sa o remedieze...si asta a fost reclamata la verificarea de 20k...si bineinteles ca nimeni nu m-a mai sunat de atunci...o sa vad saptamana viitoare la verificare.
5. Rola intinzatoare a curelei de accesorii, aia de sus ce se vede clar are joc mult mai mare decat cea de jos...o sa vad tot la verificare
6. La franare, la peste 80 de km pe ora masina vibreaza, ce-i drept nu foarte tare...concluzia serviceului...e de la ABS desi eu le-am zis ca poate fi numai de la discuri!!!- din nou la verificare


asa ca pana saptamana viitoare...numai bine
PS. Pt. Cipp...(Dana odata) pacat ca parerile tale s-au modificat...dar din cate am citit eu masina nu are nimica...ci doar romanii de prin serviceuri...as ca recomand cu caldura Auto Motor Buzau...care chiar doresc sa faca ceva si se pare ca se zbat pentru asta...
CiprianS
Se pare ca nu s-a verificat presiunea in pneuri si din acel motiv tragea dreapta. Am si echilibrat acum toate rotile si se pare ca e in regula. Numai bine!
P.S. Cica e bine sa mergi cu masina peste 3000 de ture. Vitezele sa le schimbi peste 3500. Si cica ar fi bine de pus benzina de 95. Eu oricum din aia puneam dar mai scapam si de 98 cateodata sa o mai imbunatatesc.
Supy_t
Ei bine a mea a vazut or benzina de 98, si in foarte putine ocazii de 95, si aunci in cantitati mici. Se pare ca problema cu pornirea e o chestie ce se intampla la mai multe masini...asa ca m-am mai linistit...ca a mea face asa din primele zile...
danisibiu
Scuze pentru exprimare, vroiam sa zic ca in total am facut 1300 de km cu un consum mediu de 5,5. Nicidecum doar un plin.
Imi pare rau pentru ce i care au probleme cu masina. Sunt constient ca nu avm un alfa romeo ci masina de 10000 de euro, si ptr suma e o masina ok. E sumpa pentu noi dar ptr occident e o maina ieftina.
Supy_t
Probleme??/ hai sa va zic una tare de tot NU MI SE MAI INCHIDE USA SOFERULUI...decat dupa multe trantiri sau tinand usa presata si frecand cheia....practic la 50 de incercari reusc o data....deci verificarea mea de 30k o s-o fac maine!!!!
Am schimbat benzina cu EFIX...iar azi dimineata motorul a pornit ok...fara trepidatile lui de zi cu zi...dar miroase a benzina imediat dupa pornire....(mai degraba a gaze nearse)....
Cum reusiti consumurile astea??? mergeti doar la vale???? sau ca tirurile cu 90?..ca eu unul nu cobor sub 7...cei drept ca nu merd incet....
wic
salut
si eu am intrebat de consumurile mici, in jur de 5,5
zilele acestea am fost la bucuresti eu am scos 6,8 fara AC, era dimineata si am mers 60-70 localitate 100-140 in afara unde era drumul liber si bun. la intoarcere a condus fiul meu care este incepator si foarte multa politie atat in localitati cat si in afara, deci mers cu 60 localitate si cu 90-100 inafara, de cateva ori 120, AC pornit era mijlocul zilei, media a scazut la 6,4 . imi pare rau ca nu am resetat la intoarcere calculatorul, dar facand o estimare ar rezulta 6-6,2.
eu pun benzina numai de 99 si am intrebat pe cei cu consum de 5,5 daca folosesc benzina numai de 95, probabil, cu cat cifra octanica este mai mare cu atat si consumul creste sau efectiv exploatarea constata in gama 80-100 km/h e foarte economicoasa. ca daca o pisti putin peste 110 creste si consumul.
vitezele le schimb la 3500 si eu am constata ca nu se pierde prea mult din putere.
va ziceam mai de mult de-o bataie metalica pe spate, am fost la service si de fapt era de la scut motor un surub s-a rupt
mi-au pus un surub si totul e ok, dar am crezut ca asta e pe garantie, dar nu, am platit manopera ca surubul a fost pus de mecanic.
am deschis problema garantiei si mi-au zis clar: garantia se refera la motor si la electronica masinii, pentru celelalte daca nu cad in primii 10000 km se analizeaza foarte bine situatia daca e din cauza piesei sau din vina noastra si trebuie respectate conditiile impuse de producator pentru a primi garantia, revizii periodice, condus conditii normale ,etc.
asa ca amortizorul se schimba pe garantie numai daca se constata ca el e vinovat si nu exploatarea masinii.
mi s-a recomandat sa nu schimbam tipul de ulei. am inceput cu unul cu ala se mergem pana la capat.
va mai spuneam si de un tremurat dupa viteze de 120, am verificat presiunea in pneuri ca n-o mai verificasem de mult si am constatat ca mai tremura, dar acum peste 130. am intrebat la service si mi-au recomndat o echilibrare a rotilor si de verificat bine si cauciucurile pot avea o mica bolfa sau altceva de natura care sa duca la aparitia tremuratului.
chiar mi-au dat un exemplu cu o masina care a avut un accident, au reparat-o si dupa ce a plecat omul pe la 60-80 incepea sa tremure rau de tot. explicatia atunci cand a franat la accident a franat atat dre tare incat pe o suprafata mica s-a ros foarte mult, si cum nimeni n-a schimbat cauciucurile acest lucru crea problema.
eu nu prea ma pricep bine, poate ca asta iarna a stat mai mult nepornita si poate sau deformat un pic si de aici sa apara tremuratul . prin oras mergand cu viteze mici nu s-a simtit cand am iesit la drumuri in afara si am depasit 120 am inceput sa simt acest tremurat, asa ca am sa ma duc la echilibrat
dar vreau sa va mai intreb , am auzit pe forum sau printre soferi de schimbarea rotilor intre ele fata -spate incrucisat, stiti cand se face si cum? as vrea sa fiu si eu in tema cand ma duc la echilibrat, ca parca n-as vrea sa cumpar cauciuri noi la 25000 de km.
si eu zic ca este o masina buna in general, dar vedeti ca micile probleme iti creaza un disconfort mai ales cand inainte ai mai avut o masina si cu ea vreo 4-5 ani n-ai schimbat decat filtre si ulei si cateva consumabile.
acum se plang si cei cu masini celebre de firme mari si asta din cauza ca se produc in diferite tari sub sigla CE(comunitatea europeana) si calitatea nu mai este cea din tara de origine. chiar si la toyota am auzit cu probleme si chiar la electronica lor sofisticata.
apropo mi-au spus sa avem grija de computerul de bord care e foarte sensibil si or ce arc electric pus pe masina il deterioreaza foarte usor. atentie la suduri daca se fac la masina si la spalari de motoare cu multa apa.
Supy_t
Oare de ce nu ma mir cand citesc toate astea???? cand se vor invata romanii de prin service sa analizeze o problema si abia apoi sa dea solutii???? auzi...s-au ros cauciucurile la franarea dinaintea accidetului si de aceea tremura masina la viteza...ma asteptam eventual la o geanta stramba...sau ceva mai relaist...vreo bascula sau tija de amortizor indreptata cu ciocanul....dar asta cu cauciucuriel..e tare....
Eu, la Acura mea, dupa ce ma cumparat-o aveam un trepidaj la viteza mare...si bineinteles, sfatuiti de colegi am plecat neincrezator la un CAR CARE...unul de cartier, dar suficient de dotat....si dupa ce am explicat ce se simte la viteza...a venit un baiat, imbracat in halat alb, CURAT, cu manusi, mi-a cerut voie sa ia masina, si a dus-o pe o banda de test...unde intr-adevar trepida cand acul vitezometrului depasea 80 mile/ora...Dupa acest test a inceput distractia...au demontat in cateva minute toata suspensia...si au luat la mana fiecare piesa....si cu 128 de dolari, cu tot cu taxe, a descoperit o deformare a unui disc de frana. Tot in banii astia le-au inmocuit pe ambele, dorind sa inlocuiasca tot kitul, desi mai trebuiau ceva bani, asa ca m-am rezumat doar la discuri. Mai mult, in banii astia mi-au oferit o cafea, mi-au completat toate fluidele, inclusiv AC, au reechilibrat toate 5 rotile si au spalat masina...dar asta e istorie si s-a intamplat in Sierra Vista, Arizona... "Prostii" aia cu o istorie de doar 200 de ani au invatat cum trebuie sa fie serviciile. Cand am discutat cu managerul atelierului despre ce m-as fi asteptat (facand aluzie la serviceul Autotrieste Buzau, care s-a inchis) mi-a zis cu tot respectul ca asa ceva nu se poate acolo, caci la orice reclamatie, vin unii peste ei si le inchide jucaria...si nu mai au voie sa lucreze pana nu se solutioneaza reclamatia in instanta...
La noi, dupa ce te fura pe fata in serviceuri cu garantia asta, te mai si dau afara dupa ce iti iau banii, si pleci tot cu problema nerezolvata...auzi s-au ros cauciucurile la franare..si de aia trepideaza...

Inca o poveste despre companiile de asigurari americane...Aveam sigurarea obligatorie la Geyco...(reclamele alea cu soprla de pe la eurosport sau discovey) si intr-o dimineata, un coleg m-a anuntat ca masina mea nu mai e in parcare, desi venisem cu ea si cheile erau la mine....ce se intamplase....mi-a lovit aripa spate dreapta cu Truck-ul lui, si a trimis ambele masini la service pentru reparatii...cum? cu telefonul!!!! adica a sunat, aia au venit cu doua platforme, au luat masinile si la pranz le-au adus inapoi reparate...am zis ca glumeste..dar asa era...vopseaua de pe aripa mea era inca cruda cand a adus-o!!!! la noi sa te fereasca al de sus...ca alergi de rupi...dar acolo e alta lume....
Legat de fiaturile noastre...joi sunt programat cu al meu la doctor, ca a facut 30k...inca doua zile de cosmar si chinuit sa inchid usa aia!!!! dar am descoperit o metoda care pare sa functioneze....deschod geamul, si bag cheia in broasca si dupa cateva manevre, cu cheia si usa presata pe inchis merge....
Numi bine si mult noroc...

PS iata cum arata aripa reparata.... si cum arata nebunia aia de Acura
mariussilviu
Pare de domeniul suprarealismului ceea ce se intampla acolo, cand de fapt, e doar un cadru legislativ bine pus la punct si o respectare a acestuia de catre toti.
ValiR

Din nou despre consum smile.gif
Tocmai ne-am intors din concediu(am fost la parinti) si dupa 1631 km parcursi consumul mediu a fost de 5.8 litri/100km(Efix, CO95).
Media vitezei cred ca a fost 54km/h(m-am uitat aseara, sper ca am retinut bine), durata de mers, vreo 30 de ore.
Saptamana trecuta am inregistrat si consumul minim, 5.2 l/100km la un drum de 130km(facut in 2 ore si 10 minute parca).
In localitati merg cu 60km/h, in afara 90-120(frecvent 100-110), mai rar 130/140. Despre AC, aici ieri la un drum de 10 ore jumatate
a cam stat pornit pe treapta 2 mai mult, la dus a fost innourat si ventilatia a fost in mare parte suficienta. As putea spune un 50% din distanta folosit. Dar chiar si cu el pornit, nu am depasit 6.0l/100km pana acum la drum intins.
Masina, cu exceptia zgomotelor torpedoului si a altor zgomote ale bordului, s-a comportat foarte bine.
Probabil la 30.000km o sa schimb placutele de frana...se uzeaza destul de mult cred, pe roti am destul praf de la ele. In primavara cand mi-am schimbat rotile(iarna-vara) mi-a zis un tip care era si el la schimbat ca si discurile imi sunt uzate. O sa ii rog la 30.000km sa dea rotile jos si sa verifice. La 20.000km verificare a fost vizuala, nu am mai dat rotile jos.
Chyp
Salutare tuturor...

Am si eu o problema care a fost cred mentionata de un alt membru...

Am un Fiat Albea Dynamic, 40k Km. De ceva timp incoace la franare de la 90-100km/h sau peste, masina vibreaza....frana prinde OK dar vibreatia masinii nu e de bun augur..smile.gif .. De-asemnea, in mod aleator, dupa ce las pedala de frana (indiferent de viteza de la care franez, poate fi si la 20km/h) se aude un zgomot de frecare dar nu constat ci direct legat de viteza de rotire a rotilor...

E clar ceva legat de sistemul de franare, ABS etc, desigur ca voi merge la service, dar ma gandeam ca poate vreunul dintre voi a patit ceva similar si imi poate da o idee cam ce ar fi si cat de urgenta e problema?

Merci tuturor si atentie sporita!



Ciprian Chis
------------
RIDE THE SKY!
wic
salut albeisti
ce se intampla supararea e mare pe AI, dar acest forum era o forma de legatura intre noi.
probleme la masini, preturi la revizii si piese, calitate servisuri, etc.
aflam multe probleme si multe solutii pentru intretinerea masinii.
constat ca dupa ce primele albeea au implinit 2 ani si s-a renuntat la garantie cei mai inversunati forumisti au renuntat sa ne mai tina la curent cu probleme FIAT.
poate masinile merg foarte bine , nu mai sunt probleme, iar interventiile la alte servisuri sunt atat de ieftine incat nu mai are rost sa mai comentam sau poate ati vandut masinile si scrieti pe alte saituri.
ce imi pare rau este faptul ca aici gaseam foarte multe sfaturi.
AI si reprezentantele ei sunt marea dezamagire, dar masina este bunicica si din discutiile noastre mai aflam cate ceva despre intretinerea si modul cum se comporta.
asa, acum nu mai aflam nimic
hai fondatorul acestui topic da din nou tonul la discutii.
buzoianul american la fel care mai e viata ta si restul participantilor ce mai faceti, ce probleme au mai aparut?
am constata si eu ca servisurile care nu sunt reprezentante au preturile mai mici si sunt chiar mai operative, dar nu cred ca chiar cele de cartier sunt o solutie, trebuie sa cunosti un pic pe cineva sau sa stii de la altii ca acolo se face treaba buna, altfel pe la mine in oras e cam riscant.
acum ca masina va iesi sau a iesit din garantie ma pot intrepta si catre astfel de servisuri, dar trebuie sa caut recomandari.
am facut revizia de 30000 si mi-au schimbat uleiul si filtru, placutele le schimbasem la 20k la 10k am dat 150 iar acum 190, in interval de 1 an si 8 luni, probabil, n-am mai verificat, pretul la ulei si manopera s-au mai modificat, dar curios de distributie nu mi-a zis nimic.
cel care programa, l-am auzit eu de vreo cateva ori pentru cei cu 60km le spunea obligatoriu de distributie indiferent de model.
ca preturile in servisuri obisnuite sunt mai mici va pot confirma in urma unei interventii la masina(mi-a lovit cineva masina) initial dint-un deviz asiguratorul a accepta numai 60 la suta, dupa ce s-a lamurit ca servisul respectiv e reprezentanta au acceptat aproape tot devizul.
asiguratorul calculase pentru un servis obisnuit, reprezentanta isi schimbase numele si respectivul agent a crezut ca e un service normal, apoi dupa discutii intre ei au cazut la intelegere, dar eu am tras concluzia din acte.
un service normal are ora de manopera intre 40-50, o reprezentata are intre 90-100.
iar piesele sunt, nu toate, pe la jumatate de pret. acum nu stiu daca originale sau cele de pe piata. de fapt nu trebuie sa te mire o carcasa de telefon mobil e 15 lei, iar cea originala de firma e vreo 60-80 lei, asa si la piesele noastre.
sper sa mai desghetam putin topicul nostru.
colegul care avea intre 2500 si 3000 ture pe perioada de decelerare un barit in bord a mai rezolvat problema ca eu n-am reusit.
in caz ca nu mai suntem activi pe forum sarbatori fericite si km fara probleme
RCA s-a scumpit rau decembrie 360 incepand cu ianuarie 460
Cipp
Eu am renuntat la garantie in vara, acum am 2,5 ani cu masina si am sa expun cateva motive pentru care am luat aceasta decizie:

prima revizie, la 10.000 de km, la APerugia a costat cca 250ron, in care nu stiu ce s-a schimbat fiindca nu am fost langa masina. In banii astia au intrat 4L de ulei Selenia, un filtru de ulei UFI, o curatare a filtrului de aer si multe salutari!. Cand am verificat uleiul a doua zi era maroniu si cu cca 1cm sub nivelul maxim!

a doua revizie la 20.000 de km tot la APerugia a costat cca 600ron, unde, pe langa cele schimbate la 10.000 de km mi-au schimbat si placutele de frana care erau tocite la jumatate.

a treia revizie am facut-o la 25.000 de km fiindca aveam 2 ani si plecam in concediu si a trebuit sa schimb, de data asta intr-un service de cartier urmatoarele:
ulei Mobil1 5w40, filtru de ulei MANN, filtru de aer UFI, filtru de combustibil MANN, lichid de frana Mobil, ulei servodirectie Mobil, toate cu 550ron, am stat langa masina, normal si am fost foarte multumit de felul cum s-a lucrat.

Apoi m-am dus la APerugia sa vad daca au buy-back. Imi ofereau cu 1000E sub pretul cerut de mine conform catalogului si numai cu conditia sa fac dovada ca toate reviziile au fost facute la reprezentanta. Deci, nu ai niciun avantaj, dupa ce platesti preturile prohibitive la reprezentanta, ti se ofera cu 15-20% mai putin decat daca o vinzi pe cont propriu.

Faceti si voi socoteala: merita sa investesti atatia bani intr-o masina low-cost? Ca sa nu mai vorbesc ca zilele trecute am schimbat antigelul cu 110ron. FALIMENT scrie pe AI!
wic
buna Cipp
uite vezi aflam multe din acest topic
de exemplu eu nu stiu cu antigelul
e a treia iarna trebuie sa ma duc sa-l verifice si daca nu corespunde sa-l schimb. 110 ron tot la service de cartier
pai ce-ai schimbat la 25 k trebuiau sa ti le schimbe ei la 20 k plus filtru polen
asa a fost in cazul meu si cu tot cu placute ca si la tine eu am ajuns la vreo 800 ron. tinand cont ca placutele au costat vreo 200-250 ron ar iesi ca revizia de 20k ar fi costat intre 550-600 ron deci ;la fel ca cel de cartier, dar faptul ca ai fost langa masina ai vazut mult mai bine piesele schimbate iti da o siguranta in plus.
in legatura cu buy-back. am auzit ca masinile au un pret de catalog care scade in principal cu vechimea masinii, ceva ca si la casco, deci ei iti ofereau cu 1000E mai putin decat acest pret sau decat ai fi vrut tu. cica in 4-5 ani masina ajunge la juma din pret, scade in medie cu 10 % in fiecare an bonificatiile apar probabil dupa numarul de km parcursi, starea generala si alte evenimente consemnate in carte si bineinteles revizii la timp si autorizate
Cipp
CITAT(wic @ Dec 17 2008, 09:40 AM) *
pai ce-ai schimbat la 25 k trebuiau sa ti le schimbe ei la 20 k plus filtru polen

am auzit ca masinile au un pret de catalog care scade in principal cu vechimea masinii, ceva ca si la casco, deci ei iti ofereau cu 1000E mai putin decat acest pret sau decat ai fi vrut tu. cica in 4-5 ani masina ajunge la juma din pret, scade in medie cu 10 % in fiecare an bonificatiile apar probabil dupa numarul de km parcursi, starea generala si alte evenimente consemnate in carte si bineinteles revizii la timp si autorizate

Eu aveam 25.000 de km in 2 ani, deci intervenea si revizia de 2 ani in care se mai schimba lichidul de frana, uleiul de servo si distributia, aceasta din urma fiind amanata pentru vara lui 2009.

Eu am vrut 6500E pe masina si ei imi ofereau 5500!
ValiR

Da, destul de liniste aici de ceva timp smile.gif
Eu am ajuns la 28.000 km, am schimbat distributia la 2 ani. Piesele aratau bine si trebuie sa spun ca cerinta AI e doar pentru a baga mana mai adanc in buzunarul clientului fara un motiv real. As numi-o nesimtire si nu vreau sa comentez mai mult pe acest subiect. E singurul minus MARE al acestei masini(tinand cont ca ajunge la 1500 - 1600 lei), cel putin din punctul meu de vedere.
In rest, nici o alta problema, masina functioneaza corect, singura exceptie fiind faptul ca din cand in cand imi apare pe computerul de bord alarma de avarie pentru semnalizare si becurile se aprind in acel moment mai rapid, dupa totul revine la normal, inca nu stiu daca e releul sau un contact. becurile se aprind toate, se intampla rar oricum.
Nu uitati sa porniti AC-ul din cand in cand(cam 10 min/luna).

La 30.000km o sa schimb placutele de frana, sunt destul de uzate chiar daca am un stil calm de condus si nu franez frecvent si puternic.
gescu08
Salut....am o problema cu masina....un zgomot enervant de la motor.Cand este frig afara pana in 10 grade daca schimb vitezele undeva la 2800-2900 rpm se aude un vrummmmm de parca ar vrea masina sa traga aer si ceva de plastic ar zdrangani.Ciudat este ca face doar cand este frig afara....de ex azi eram prin bucuresti si erau 10-11 grade si nu facea,cand sa ma intorc acasa erau cam 7-8 grade si facea destul de urat.Daca schimb la 3100 rpm nu mai face.....iar daca de ex sunt intra a 2a sau a 3a si ma duc pana in 4000 rpm si o las sa se detureze cand ajung la 2900-2800 rpm face un vrummmmm si apoi cand ajunge pe la 2500 e totul ok.Cine imi poate spune si mie de la ce poate fi? sad.gif
gescu08
Am filmat.....la secunda 18 este zgomotu'
ValiR

Din pacate calitatea sunetului din filmulet nu ajuta prea mult.
Sunetul ti se aude de la motor sau de la transmisie? Se intampla mereu la aceeasi turatie, 2800-2900?
Ai incercat sa treci din treapta a 2-a direct in a 4-a?
Daca nu se intampla decat in anumite conditii nu cred ca e ceva desprins pe la motor, s-ar auzi mai des.
Se aude indiferent de cat de apasata e pedala de acceleratie?(adica indiferent daca accelerezi rapid sau mai lent)

Ca o paranteza, la temperaturi mai scazute si de obicei dupa pornire motorul e mai zgomotos datorita tachetilor hidraulici.
De exemplu azi dimineata aveam impresia ca am motor diesel smile.gif Dar nu e un zgomot particular ca in cazul tau.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.