Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Fiat Albea Active
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Fiat
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60
ValiR
Astazi dimineata si la pranz am auzit si eu la pornirea motorului zgomote neplacute la motor si turatia era instabila. Dupa cateva secunde isi revine, se stabilizeaza si turatia(mentionez ca e normal ca turatia la pornire sa fie ceva mai mare si apoi sa scada pe masura ce se incalzeste motorul dar aici e vorba de altceva, iar variatiile de turatie sunt ceva mai mari), insa sunetele cred ca nu sunt ok, cand o sa am timp si daca se mai repeta o sa merg la service sa vad ce spun si ei.
Senzatia care mi-o da e ca si cum cureaua de distributie n-ar fi stransa, dar pare ok, sau spus altfel, ca sa intelegeti, ca niste roti dintate care nu se imbina bine la inceput si dupa cateva rotatii isi revin.
Am fost mereu atent la sunetele de la motor si cele de care spun sunt 100% sigur ca sunt noi(asta in cazul se va gasi cineva sa imi spuna ca mi se pare sau ca m-as plange smile.gif ), pana acum nu s-au auzit(7000km).
filipescu82758
QUOTE(ovidiu86744)
Fratilor vad ca voi aveti probleme cu cauciucurile dar eu sunt disperat.
V-am mai spus , am Albea activ plus cu 27000km dar sunt total dezamagit de motor zone cu pete de ulei curs, vibratii ciudate (au si schimbat catalizatorul din aceasta cauza ), cateodata am senzatia ca si cutia de viteze fluiera si mai nou o bataie ciudata la motor cand plec de pe loc doar cand motorul este fierbinte .
De service ce sa mai spun este halucinant ce se intampla acolo . Cand au cautat sa vada de unde sunt vibratiile mi-au RUPT BORDUL ( au zis ca vor incerca sa faca rost de alt panou care tine cd playerul dar nu promit ). Din urma unui accident si acum mai am urme de ciocan (cam 7-8 ) de la reparatii ce sa mai spun dea rasu plansu .
Daca este cineva din Iasi si vrea sa vada pe viu ca nu mint , sa lase mesaj si ne intalnim .
Oricum cand plec la mare trec prin Bucuresti pe la AutoItalia sa vada si ei si sa se cruceasca .
I-mi pare extrem de rau caci mie mi-a placut masina dar sunt dezamagit de indiferenta celor din service . De exemplu ei nici acum la aproape 30000km ei nu s-au uitat macar de curiozitate la placutele de frana .sau nu a fost pusa pe tester desi trebuia la 20mii .
Asa ca daca e cineva curios sa vada cum este masina la 30miikm sa ma contacteze.


Daca te incalzeste cu ceva nici service-ul din Bucuresti de la Volvo nu e departe de ceea ce spui tu.
RECOMAND in Bucuresti AutoPerugia.

www.anpc.ro - poti sa reclami online service-ul... te vor cauta ei dupa asta!!!
Pentru bord-ul rupt ar trebui sa iti dea o hartie cum e l-au stricat in service!!!

Mai exista o autoritate la care poti apela "Avocatul Poporului."

wink.gif
Stanean75862
FRATILOR!!!! depinde doar de noi sa inchidem jucariile alora care nu-si fac treaba calumea!!! Faceti reclamatii la Protectia Consumatorului. Aia le vor inchide service-urile!! Sa vina altii mai capabili!!!!
Cipp
Si uite asa s-a mai consumat inca un episod din tragicul serial - masini bune serivice-uri de kko!
ady84545
@ValiR : turatie instabila si trepidatiile de la motor la pornire pot avea loc din cauza vaporilor de benzina din rampa de injectoare. Daca supapa de presiune nu etanseaza perfect, benzina din circuitul de alimentare se intoarce in rezervor iar pe conducte apar vapori (favorizati si de caldura de afara) care "ineaca" motorul la prima pornire. Daca il opresti si il pornesti apoi, merge ceas!
Incearca urmatoarea metoda : pui contactul, se sting toate beculetele, iei contacul, iarasi pui contactu... a treia ora dai la demaror. Sa imi spui daca ai incercat si daca porneste la fel de prost.
ValiR
Astazi mi-a facut asa, cand porneam la rece. In Timisoara azi chiar a fost rece fata de ieri. O sa incerc si ce mi-ai spus tu.
Mai e un lucru, saptamana asta am pus benzina de la Mol si nu de la Rompetrol de unde puneam de obicei, insa in primele 2 zile nu a reactionat. O sa incerc Ady si ce ai zis tu. Merci.
Cipp
Asta era: stiti ce-am observat? Cand schimb benzina incepe sa tremure la relanti. Nu deranjant, dar stiu ca ea isi regleaza automat avansul. Se intampla de fiecare data cand schimb producatorul. Am mers o luna pe OMV 100 si la o perioada incepea din senin sa tremure - cca 30 de sec. O simteam si credeam ca a pornit GMV-ul. Dupa care totul revenea la normal. Acum merg de cateva zile cu mol 95( vreau sa va spun ca nu e nicio diferenta fata de 98 lukoil sau 100 carrera, doar ca p'astea mai etilate le papa mai cu pofta. Bine, se simte putin cand dau drumul la A/c biggrin.gif ) si tot asa, are cate o perioada de cateva secunde cand tremura putin dupa care isi revine. Si GMV-ul nu pleaca!
ValiR
O sa o tin sub observatie, Cipp daca spui ca si la tine s-a intamplat atunci probabil schimbarea benzinei e responsabila si poate si faptul ca s-a racit destul de rapid afara.
Intre Efix si MOL 95 nu simt mare diferenta, consumul e destul de apropiat, iar ca preturi MOL 95 e 3,46 RON iar Efix 3,44 RON. Ce am observat eu aici in Timisoara la MOL, cisternele ce aduc carburant au numere straine(poloneze sau slovace, nu mai stiu sigur).
ady84545
Numere unguresti mai degraba, eu stiam ca este un concern maghiar.
ValiR
off topic : MOL, da, e companie ungureasca. Insa sunt sigur ca numerele la cisterne nu erau unguresti.
ovidiu86744
Mda, toti spuneti ca la pornirea la rece bate dar , poate o sa credeti ca sunt nebun da la rece porneste perfect , dupa ce se infierbanta (20-30km) incepe sa bata si mi-au spus si altii care au fost cu mine in masina . Si bate a naibii mai ales la miscatul de pe loc la viteza antaia si a doua ,pe urma din cauza turatiei tot mai mari incepe sa se estompeze bataia.
Apropo de protectia consumatorului ,poate aveti dreptate dar eu tot mai sper si parca nu as vrea sa acutizez atat de tare acest conflict . Astept sa merg la revizia de 30000 km si sa le mai expun o data problemele masinii sa vad ce reactie au, desi ca la revizia de 20000 au facut comanda de nu stiu ce garnitura pentru scurgerile de ulei dar am 28000 km si tot nu au schimbat nimic. :minigun:
Cipp
Daca n-ai ghinionul sa bata ceva IN motor, cred mai degraba ca poate sa fie o bataie de la vreo teava pe dedesubt. Poate totusi nu esti asa ghinionist sa-ti vezi pistoanele la fata dupa 20.000 de km, eu iti doresc din inima sa ai noroc si sa fie un fleac. Si eu tind sa cred, daca zici ca bate in subturare, ca s-ar putea sa ti se fi desprins vreo teava pe dedesupt, poate chiar aia de esapament, cine stie... In alt service, printr-un oras limitrof nu poti merge cu ea, poate sunt mai profi! SUCCES MARE si iti tin pumnii!
ovidiu86744
Merci Cipp da nu cred sa fie de la evacuare pentru ca tocmai mi-au schimbat catalizatorul si s ar fi observat daca era de la evacuare. Oricum multumesc pentru opinie.
Am facut un filmulet cu toate bubele masinii dar pe urma am observat ca nu am cablu ca sa descarc in calculator , asa ca am de facut cumparaturi.
Dragos86458
Salut
Aveti idee ce putere au boxele din setul preechipat pe Dynamic?
ady84545
Uitati un om cu o problema adevarata, nu copilarii de-ale voastre, gen trepidatii la motor s.a.! biggrin.gif
Stanean75862
Ovidiu...data viitoare cand mai mergi la service ia cu tine un reportofon...si inregistreza (pe ascuns) convorbirea....asta ca sa ai dovezi!!! Inca ceva verifica daca conductele care ies din compresorul AC sunt bine fixate pe lonjeronul din dreapta (dreapta masinii!!). La intersectia lonjeronului cu panoul parafoc este un suport de plastic care tine conductele...iar conductele nu mai sunt invelite in izolator temic in zona aia. La mine aia batea la inceput...adica conducta de retur a AC pe lonjeronul dreapta. Rezolvat cu o bucata de izolator din spuma poliuretanica....(gasesti la magazinele de instalatii sanitare sub forma de tub...arata ca un burete mai rigid!!!) Pune o carpa sub conductele alea si vezi daca nu cumva bataia dispare!!!
SUCCES (Asta a fost problema la mine....si tare m-am agitat, noroc cu prietenii!!!).


Adi..chiar crezi ca trepidatiile motorului nu sunt probleme adevarate? Poate la masinile noastre, autohtone, trepidatiile sunt obisnuite...ei afla ca la Fiat nu e normal.
:bandit:
ady84545
Stanean, era o gluma, intre atatea probleme serioase apare cineva si intreaba cati watti scot boxele de pe Dinamic, asta era faza amuzanta.
petrescu96309
nu stiu cum sa va spun , am avut noroc la masini mereu , dar nu am avut nici cea mai mica problema cu masinuta mea.si am deja 14k , si am de gand sa mai fac multi, nu-mi bate nimic, nu scartaie nimic , nu trancane nimic....
ce am vazut , umezeala la capacele de la servo si frana, dar din service mi-au spus ca de la diferentele de nivel( PANETE, DEMARARI, ETC,).nu menajez de loc masina o am din dec si nu am iertat-o , alimentez cu petrom de 95 , si , cel putin o data pe saptamana fac curatenie interioara motorului ( o forjez la peste 130 km/h , 4000,5000 turatii )
petrescu96309
deci, numAI DE BINE
Dragos86458
QUOTE(ady84545)
Stanean, era o gluma, intre atatea probleme serioase apare cineva si intreaba cati watti scot boxele de pe Dinamic, asta era faza amuzanta.


M-a intrebat un prieten care era nehotarat dc sa ia sau nu preechipata cu sistem audio nu de alta. Ma gandeam ca stie cineva ca un prospect nu prea se gaseste pt asa ceva.

Oricum stai fara grija ca scot mai mult decat cutiile de pe Logan :boxing: blush.gif
ValiR
QUOTE(petrescu96309)
deci, numAI DE BINE

Mergi pe alte drumuri decat cele ale patriei? Te asigur eu ca e imposibil sa nu ai chiar nimic la masina care sa nu faca zgomote pe drumuri de calitate proasta smile.gif
Dupa 7000km si masina mea merge bine, inca n-a trebuit sa merg la service, iar pe drumuri proaste se aud doar zgomotele de la centurile de siguranta si rar de la capacul torpedo-ului(dar asta o sa o rezolv in curand).

Cat despre sistemul audio, la cumpararea masinii toti ar fi trebuit sa primim un manual pentru radio-cd, eu asa consider ca ar fi fost normal si corect. De ce nu am primit, nu stiu...
petrescu96309
QUOTE(ValiR)
QUOTE(petrescu96309)
deci, numAI DE BINE

Mergi pe alte drumuri decat cele ale patriei? Te asigur eu ca e imposibil sa nu ai chiar nimic la masina care sa nu faca zgomote pe drumuri de calitate proasta smile.gif
Dupa 7000km si masina mea merge bine, inca n-a trebuit sa merg la service, iar pe drumuri proaste se aud doar zgomotele de la centurile de siguranta si rar de la capacul torpedo-ului(dar asta o sa o rezolv in curand).

Cat despre sistemul audio, la cumpararea masinii toti ar fi trebuit sa primim un manual pentru radio-cd, eu asa consider ca ar fi fost normal si corect. De ce nu am primit, nu stiu...



nici decum, dar....azi s-a balbait putin la pornire dimineata,nimic grav, cred ca un surplus de benzina
Stanean75862
Sitemul audio preinstalat este chiar bun. Pe fosta mea Nova am avut un Radio cass Sony cu boxe Explode. Poate ca se auzea ceva mai bine. Dar nici Rcd-ul lui Albea nu se lasa. Daca reglezi egalizatorul si activezi functia COMP, chiar se aude bine. Cred ca portbagajul mare isi spune cuvantul pentru boxele spate.
Toate bune...si sper sa aveti cat mai putine probleme.... biggrin.gif
ovidiu86744
Interesanta observatia cu conductele AC , am sa verific si multumesc
Stanean75862
La mine asta a fost....si am descoperit in prima mie de kilometrii!!!! Batea destul de tare, in special la turatii joase in sarcina!!!
Dragos86458
QUOTE(ValiR)
Cat despre sistemul audio, la cumpararea masinii toti ar fi trebuit sa primim un manual pentru radio-cd, eu asa consider ca ar fi fost normal si corect. De ce nu am primit, nu stiu...


Sunt de acord cu tine. Nici macar nu stiu sa spuna ce model este exact. Asa aparatul are destul de multe functii. Descopar de fiecare data ceva nou. :naughty:
Cipp
Este VISTEON! American get-beget, dar nu i-am gasit manualul de utilizare pe net. Dar inca mai caut!
ValiR
Cipp : vezi ca undeva, nu mai stiu la ce pagina, am gasit si am scris despre modelele similare de la Blaupunkt(nu 100% din pacate insa pe aproape) si atunci poate gasesti un manual de Blaupunkt, ar trebui in mare parte sa fie aceleasi chestii ca pe Visteon. Inca nu stiu daca Visteon l-a modificat pe cel de Blaupunkt sau invers dar o legatura sigur exista, se vede clar la cum arata ambele.
Uite aici : http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?p...+visteon#186108

La Blaupunkt puterea e 4x30W. Posibil sa fie similara si la Visteon, doar ca noi avem 6 difuzoare.
ovidiu86744
Am fost la service cu bataia la motor si au recunoscut ca bate ,dar atata timp cat motorul functioneaza nu are rost sa se bage in el. Ei ce ziceti de asta?

I mi pare rau dar mi am schimbat total parerea despre aceasta firma. Adica tre sa raman cu motorul pe drum ca sa se intervina, nici nu ma mai trage inima sa ma urc dimineata in masina ca daca ma urc si inchid ochii zic ca sunt in batrana mea dacie de care eram mai multumit ca stiam cat face si ce pretentii sa am . :rant:
ValiR
Cei de aici de pe forum am auzit mai multe lucruri rele decat bune despre service-ul din Iasi. Poate totusi ar trebui sunat la Bucuresti si discutat. Marea problema la noi nu sunt masinile ci service-urile. Si stai linistit, o sa vezi ca si la alte firme e la fel(VW, Ford etc).
Ii inteleg totusi pe cei din Iasi, unde nu stiu, nu se baga, dar asta nu e corect fata de clienti care au platit pretul cerut si au anumite drepturi. Tu ai totusi nevoie de cineva care sa stie, de asta poate e bine sa suni la Bucuresti sa spui ce ti se intampla si sa vezi ce solutii ai/iti ofera.
Si poate mai schimba si cate ceva pe la service-urile unde lucrurile nu sunt poate asa cum ar trebui.
Cipp
Io ti-as recomanda inainte de a suna la bucuresti sa suni la OPC! Ai sa ramai surprins cate lucruri placute ti se vor intampla. Pe bune, nu strica sa-i ia putin la scuturat fiindca nu se poate asa ceva. E clar, undeva e un defect de fabricatie, nu exista scuze pt. asta, sa vina OPC-ul si sa le inchida service-ul! Dupa aia, suna la autoitalia sa le retraga licenta si poti sa soliciti un test intr-un service autorizat RAR care sa-ti confirme defectul si sa le arati ca sunt incompetenti. Parca e blestemat Iasi-ul ala ... Si la logan au aceleasi probleme, cred ca baietii reparau gaz si lada pana acum!
ady84545
La Logan , de bine de rau, au mai invatat motoarele astea care sunt de pe vremea Supernovei, si piese de schimb sunt din belsug.
Motorul de Albea este ansamblat integral de roboti, nu stiu ce o sa iasa daca bataia aia e de undeva mai jos de chiulasa, sincer mi-ar fi groaza sa-si bage astia mainile prin el. Nasoala problema, intr-adevar, solutia cred ca este sa faci un scandal mai marisor si, poate te alegi cu un motor schimbat, cum ar fi normal!
petrescu96309
DESPRE BALBAIALA MOTORULUI LA PORNIRE,
AM AFLAT CAUZA, BENZINA.
INCERCATI SA PUNETI UN ADITIV BUN PENTRU INJECTOARE, FACETI UN PLIN SI IESITI LA UN DRUM INTINS...
VOR APAREA DIFERENTE....
AM SA SCAP SI EU DE ELE...
Cipp
Stiu si eu daca e bine cu aditivii astia... Au pus unii intr-un cielo si au schimbat dup'aia tot traseul- pompa-injectoare-supape... Mai intrati pe forumul daewoo si vedeti acolo ce s-a intamplat. Benzina - mai nou folosesc mol 95. Nicio diferenta fata de lukoil 98, parca asta de 95 o papa mai greu, dar urca la fel de bine ca cea de 98. Singura problema e cand deschizi A/c, atunci se simte ca trage putin mai greu. Mai bine sa mergi putin mai turat, eu n-am bagat niciodata aditivi in nicio masina. Ba da, am bagat un 2+2cu teflon in motor si mi s-a spart un piston :wave:
Ciprian85365
Cu balbaiala de la pornire. La mine nu mai face chestia asta. In cca. 6000 km nu a mai facut nicio data figuri. Pun benzina Top Premium de la Petrom (pe care o criticam la inceput) in general de la aceeasi statie de benzina. Sper sa nu mai apara deloc.
virgil84493
Pentru cei cu probleme cu service-urile:
www.anpc.ro

Fara telefon, doar un clic!
virgil84493
@ Ady:

Imi placa poza ta!
Ce ai zis : daca l-au mutat pe Mihai din centru, le arat eu!
E gluma, cred ca ti-ai dat seama!
Oricum, de unde o ai?
ady84545
Nici nu m-am gandit pana acum ca ar semana avatarul meu cu Mihai Viteazul, dar daca zici tu, fie! smile.gif Traiasca banul Craiovei!
ovidiu86744
Si daca tot am noroc eu cu masina asta azi dimineata un destept cu o dubita mi-a taiat fata ,ma lovit si surpriza a fugit . Noroc cu ceilanti participanti la trafic care au vazut ce s-a intamplat si unul mi-a dat numarul de telefon zicand ca daca trebuie se pune martor (bravo lui). Am fost la politie dat declaratii si baietii au zis ca asteapta cateva ore sa vada daca apare si pe urma il dau in urmarire . Problema e ca eu nu pot repara masina pentru ca politia a spus sa astept sa il gaseasca dar se pare ca trebuie sa apelez la casco. Tot la politie au spus ca tipul ori era baut ori din alt oras si a intins o .
Daune : masca deplasata pe partea dreapta plus juliturile de rigoare; farul zgariat si cu cleme rupte joaca in locasul lui si clema de deasupra chiar se vede cae plesnita.
Sa dea domnu sa stati cat mai departe de astfel de evenimente.
ady84545
Tu ce ursitoare ai avut de ti se intampla toate astea ? smile.gif
Cipp
Imi pare rau, cred ca trebuie sa te duci la un preot, ai numai ghinion cu masina asta sad.gif !
florin103194
Pentru cei care au probleme cu servisurile , ducetiva la autoitalia si spunetiva problema,eu am avut probleme cu auto imola si am luat legatura cu autoitalia,la care au facut o ;ancheta; referitor la foarte multe plangeri pentru auto imola si mi-au spus sa incerc la auto perugia .Am probleme cu motorul se aud batai ca de tractor dimineata, parca zici ca se sparge ceva acolo si cand plec dupa loc face si mai urat pana la 1500 turatii ,dar dupa 15 min de functionare nu se mai aude ninic motorul merge brici ,plus cand o bag in masalier agata foarte rau.Toate aceste proleme nu le-am putut rezolva la autoimola ptr ca ei fac scoala pe masinile noastre si raman mereu;corijenti;la acelasi stadiu adica sa mai rezolve si ei cate ceva pe la vrun trabant ,am sa ma duc la auto perugia sa vad daca ei pot sa-mi rezolve problema si am sa va anunt.Multumesc celor care citesc si scriu pe acest forum ,numai bine .
ovidiu86744
Deci in concluzie ai fost la AutoItalia si nu prea ai rezolvat nimic ?
Si eu care vreau sa merg tocmai de la Iasi la AutoItalia , pai daca ma trimit si pe mine cine stie unde ca la Iasi nu e decat un service Fiat nu fac nici o branza . Acum vad si eu de ce are Fiatul un renume cam prea sifonat , nu ai intereseaza decat partea cu vanzarea masinilor.
In concluzie , nu conteaza marca in momentul in care a pus caucioacele in Romania s-a rupt filmul.
Stanean75862
hei...n-o fi dracul asa de negru...
Totusi ai dat niste bani...si nu uita ca avem protectia consumatorului!!!!

Din punctul meu de vedere Fiatul e o masina excelenta!!! chiar si in Romania.
Ciprian85365
Bataile alea cred ca le are toata lumea. Si zgomotul de tacheti la pornire (cca 2 sec). Bataile sunt mai pronuntate dupa cca. 5 min de functionare a motorului. Dupa aia totul intra in normal si aproape nici nu se aude motorul. Eu la inceput eram foarte suparat, crezand ca am nimerit o masina cu probleme. Dupa ce si-a cumparat si un prieten tot Albea am vazut ca si la el e la fel. Deci, "asa face toate". Nu cred ca avem de ce sa ne facem probleme, cand acest motor e si pe GP, considerat chiar un model de succes.
Probleme care au mai aparut:
1. Porniri cu "balbaieli" (pana pe la 3000 km, dupa care au disparut)
2. "Greierasi" de bord
3. Face zomot cureaua de la alternator.
4. Pe la 2000 km mi s-a aprins ledul galben, care semnaliza probleme cu motorul. Pana am ajuns la service a si disparut eroarea (Radauti - Suceava). Se pare ca era de la benzina sau o eroare de soft. Am 8000 km si nu s-a mai intamplat.
5. Usile din spate se deschid cu zgomot. Tirantul usii atinge in garnitora de cauciuc. E foarte enervant. O sa zic la revizie sa repare.
6. Consum de ulei cca. 100 ml in 8000 km (asta mi s-a spus ca e normal)
7. Cateodata "agata" cand bag in retur
Pe de alta parte masina are plusurile ei: motor destul de puternic, consum mic, forma eleganta, portbagaj mare, garantie 3 ani.
Multumesc tuturor celor de pe forum, mai vechi decat mine, care m-au linistit cand au aparut aceste "probleme". Eu unul incep sa fiu din ce in ce mai multumit de masina, desi la inceput mi s-a parut dezastru din cauza celor semnalate mai sus.
Cipp
@Ciprian:
1. Benzina proasta sau vapori de benzina in circuit care fac aprinderea proasta
2. Si noi ii avem si nu ne mai dam mari biggrin.gif
3. Se rezolva cu spray de curele, nici n-o sa-ti vina sa crezi
4. Posibil senzor de turatie murdar - cauza posibila la problema nr. 1 - trebuie sa mergi sa-ti curete si sa-ti stranga mufa de la senzorul de turatie.
5. Se rezolva cu reglaj si gresare
6. Normal
7. Citeste recomandarile FIAT referitoare la introducerea in marsarier - le gasesti in manualul de utillizare
8. Alte probleme mai ai?
Ciprian85365
Am pus cuvantul probleme intre ghilimele. Deci nu le consider chiar probleme, ci mai mult observatii.
Stanean75862
Draga prietene!!! ce masina ai avut inaine???? un Mercedes Brabus??? astea nu sunt probleme....asa cum a scris Dana....nu fi prea pretentios cu o masina de 10.000 euro.
Ma bucur ca incepi sa realizezi ca o masina excelenta pentru banii pe care i-ai dat pe ea!!!
Toate bune!!(no offence to enybody) :wave:
Ciprian85365
Asa este. Nu prea sunt astea probleme. Eu sunt chitibusar din fire.
ovidiu86744
Nici faptul ca comanda hidraulica a schimbatorului papa lichidul de frana nu e o problema ? blink.gif
Cred ca faptul ca risti sa ramai fara frane e o problema la orice are roti si trebuie sa se opreasca candva.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.