Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Fiat Albea Active
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Fiat
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60
Sorin82761
Eu cnd am luat masina avea 7 km ....dar dealerul mi-a spus ca daca vreau il reseteaza si il pune pe 0 blink.gif
Alex92300
QUOTE(Kacso100471)
Azi am fost la dealer. Masina e deja acolo, peste 3 zile o iau, trebuie sa soseasca numerele rosii.
Are 0 km, totul e in regula, este fabricata in noiembrie 2006.
Asta inseamna ca am platit si acciza, si o sa platesc si prima inmatriculare?
Hmmm, cam mult.


Aceeasi intrebare si eu pt. un GP cu data de fabricatie in dec. 2006 si vama tot atunci in 2006, mai platesc taxa de prima inmatriculare?
petrescu96309
QUOTE(Alex92300)
QUOTE(Kacso100471)
Azi am fost la dealer. Masina e deja acolo, peste 3 zile o iau, trebuie sa soseasca numerele rosii.
Are 0 km, totul e in regula, este fabricata in noiembrie 2006.
Asta inseamna ca am platit si acciza, si o sa platesc si prima inmatriculare?
Hmmm, cam mult.


Aceeasi intrebare si eu pt. un GP cu data de fabricatie in dec. 2006 si vama tot atunci in 2006, mai platesc taxa de prima inmatriculare?
:ban:

taxa de prima inmatriculare se achita in momentul inmatricularii masinii, deci o veti achita.
bogdan84115
daca masina e vamuita inainte de 1.01.2007 nu mai platesti taxa
Cipp
A mea a avut la cumparare 24 km, cica a venit pe roti de la vama! Oricum, nu cred ca s-a umblat cu ea fiindca mi-a aratat dealerita toate sigiliile si plasticeel la una de 0 km!
felicia97073
Salut! Revin cu problema mea cu incuietorile avariate.Mi-au dat cei de la Omniasig hartia la mana sa ma duc la service.M-am dus aici in Targoviste acum 1 luna si 2 zile si mi-au spus ca dureaza 2 sapt. de zile pana vine tot setul : incuietori, contact, si yala portbagaj. Am sunat azi si mi-au spus ca nu au sosit , ba mai mult mi-au spus ca mai dureaza cel putin inca 2 sapt. de zile ca se inchide nu stiu ce depozit sau se muta . M-am enervat si le-am spus ca o sa ma duc sa-mi dea inapoi constatarea de la Omniasig sa ma duc in alta parte.Am sunat la Autoperugia in Bucuresti (l-am gasit pe net) si mi-au spus ca daca ma duc maine la ei cu masina si cu constatarea de la Omniasig am sanse sa mi le aduca intr-o sapt. incuietorile.Acum nu stiu ce sa fac si vroiam sa va intreb daca sunt seriosi astia de la Autoperugia sa nu ma duca cu vorba.Adica sa duc masina acolo si sa mi-o tina vreo luna de zile.A lucrat cineva cu Autoperugia pana acum ?
albea07102271
Salutare la toti albeistii :peacefingers: (pare ca suntem tot mai multi)
La inceputul anului m-am "innoit"si eu cu o Albea Confort.azzuro astro,bineinteles dupa o lunga asteptare(aproape o luna)cu toate ca dealarul a zis inainte de-a ma hotari ca masina este la Buc. si in trei zile o aduce.Cei care cumpara masini in leasing sa aiba grija la intirzierea ridicarii masinii deoarece eu am patit-o(am primit o factura cu dobanda de prefinantare=2mil.).In rest am avut si eu aceleasi probleme ca voi:zgomot de disel la pornire,portbagajul se inchidea greu,usa dela torpedo...Se pare ca sunt probleme generale ,dar pana acum sunt foarte multumit de ea,nu am decat 1500km.Ok deocamdata atat,va las cu bine.
Sanatate maxima,voua si masinilor voastre :bye: :bye:
Cipp
Sunt foarte seriosi cei de la AutoPerugia. Mergi cu incredere la ei, Felicia!
Stanean75862
albea07102271 eu am trecut de 11k km cu ea, iar problemele sunt tot alea, adica nici unele. Porbagajul l-am rezolvat cu o cheie de 10, lapa la torpedo cu un pistol cu aer cald, iar acel zgomot de diesel, e din ce in ce mai misto, dar s-a estompat tare repede...cam pe la 3000km. In rest totul ok. Nu am ce s-i reprosez in afara ca e cam puturoasa la demaraj....deh mtor mic, si taxe mixi. Urmatoarea masina....Camaro...American muscle!!!! 5,8L, 8V, gasoline engine....da asta nu in Romania!!!!
albea07102271
A avut 25km la bord cand am ridicat-o,credeti ca a fost refuzata de altcineva?.Mie nu mi sa parut ceva in neregula la ea,doar martorul dela motor(beculetul galben) nu se stinge cand pun cheia pe pozitia Mar dar am vazut si la Cristi80483 aceeasi treaba asa ca nu ma prea agit.Dupa ce porneste se stinge.Cristi80483 te rog sa-mi scrii daca si la tine e la fel.
ady84545
Dumnezeule, Stanean,tu iti dai seama ce monstru are masina aia sub capota? Brrr....
Stanean75862
Da!!!! o sa fiu plecat in alte tari pentru ceva timp, iar la aia benzina e aproape moka, iar un Camaro din 95 sau 96 costa maxim 3000 usd. O sa-mi cumpar o masina pe care in Romania nu o voi putea cumpara!!! si asta un American Muscle!!!, fie un Camaro, fie un Ford, oi vedea eu aolo!!!!
Ramane in discutie si un Crisler Seabring, 96, 3,2L, V6. Misto masina. La mine in targ e doar una, dar cu motorul europenizat....adica un amarat de 2L!!!!!
Cipp
Albea, ai primit manual de utilizare? Daca da, citeste acolo ca scrie f. clar, daca nu, iti spunem noi ca asa enormal sa faca, becul galben se stinge DUPA pornirea motorului. Trebuie sa astepti stingerea becului ROSU , si abia apoi actionezi demarorul.
albea07102271
Cipp,cred ca avem manuale diferite la mine scrie asa la pag.91 "in conditii normale,la rotirea cheii in pozitia MAR,martorul de pe tabloul de bord se va aprinde,dar TREBUIE SA SE STINGA IMEDIAT."De aceea imi faceam unele probleme ptr. ca la mine se stinge dupa ce pornesc,nu imediat.
Cipp
Asta din cauza ca producatorul nu face referire la pornirea tip "diesel", adica acea pornire care sa permita bujiilor sa se incalzeasca pret de 2-3 sec. Daca vei porni masina asa cum porneam vechea dacie berlina, adica direct, fara a mai poposi la punctul "M", o sa vezi ca se stinge imediat si ledul galben, dar tot dupa ce porneste motorul. In orice caz, daca sistemul detecteaza erori, stai linistit ca te anunta CB ca ceva e in neregula. La mine se etinge la 1 sec. dupa ce pornesc! Vezi sa nu confunzi ledul injectie - robinetul - cu cel de verificare a codului - lacatul!
Eu, nefiind mecanic de meserie, o pornesc ca si tine, tip diesel. Se pare ca sunt cel putin 2 avantaje: codul cheii va fi recunoscut mai usor iar sonda lambda va functiona mult mai bine daca va fi incalzita putin cca 2-3 sec. Riscul de a se arde bobina de inductie este practic nul!
Kacso100471
Buna!
Ieri am fost dupa masinuta. Totul in regula, cei de la Autoverona din Tg. Mures sunt de treaba mi-au dat covorase si un breloc gratis.
In legatura cu prima inmatriculare mi-au zis, ca nu trebuie s-o mai platesc masina fiind vamuita in 2006.
Nici mie nu-mi dispare becul galben, numai dupa ce pornesc motorul, dar nu-mi fac griji (sau ar trebui? blush.gif ). In rest imi place foarte tare, am deja 20 km facuti, o sa revin saptamina viitoare si cu poze. Aveti grija, mersi pentru sfaturi la toata lumea.
filipescu82758
QUOTE(Cipp)
Asta din cauza ca producatorul nu face referire la pornirea tip "diesel", adica acea pornire care sa permita bujiilor sa se incalzeasca pret de 2-3 sec. Daca vei porni masina asa cum porneam vechea dacie berlina, adica direct, fara a mai poposi la punctul "M", o sa vezi ca se stinge imediat si ledul galben, dar tot dupa ce porneste motorul. In orice caz, daca sistemul detecteaza erori, stai linistit ca te anunta CB ca ceva e in neregula. La mine se etinge la 1 sec. dupa ce pornesc! Vezi sa nu confunzi ledul injectie - robinetul - cu cel de verificare a codului - lacatul!
Eu, nefiind mecanic de meserie, o pornesc ca si tine, tip diesel. Se pare ca sunt cel putin 2 avantaje: codul cheii va fi recunoscut mai usor iar sonda lambda va functiona mult mai bine daca va fi incalzita putin cca 2-3 sec. Riscul de a se arde bobina de inductie este practic nul!


in manual scrie ca trebuie pornita directa..

la ca aveti turatia la relanti... aproape 1000 de ture la mine biggrin.gif
albea07102271
Vad ca toata lumea a primit cate ceva la ridicarea masinii,eu nu am primit decat nervi si un amarat de breloc.
ValiR
Don't worry, un breloc am primit si eu. De fapt sotia biggrin.gif
Turatia la ralanti e si la mine undeva in jur de 900. Oricum poate varia
in functie de temperatura, benzina, AC pornit/oprit etc.

Cat despre pornire eu astept sa se stinga martorul galben(de langa indicatorul nivelului de combustibil). Nu stiu daca ati fost atenti
dar cand introduceti cheia in contact e un motoras electric care se aude pentru un timp scurt la motor, deschide o supapa pentru de alimentarea cu benzina. De asta astept sa se stinga martorul galben ca intre timp motorasul deja isi face treaba(isi face cursa pana la capat).
Am pornit uneori si mai repede, destul de rar, oricum stati linistiti ca nu sunt probleme.
Doar la masinile unde este un martor dedicat pentru pornire(asemanator dar nu la fel cu cel de la diesel) trebuie asteptat(pana se realizeaza presiunea necesara).


Vali
albea07102271
Vali,nu era vorba de beculetul ala ci de martorul dela motor(injectie,galben-portocaliu)jos in dreapta.
ady84545
Pai Albea nu are pompa de benzina electrica in rezervor? Daca are, este recomandabil sa asteptati putin dupa ce ati pus contactul pentru a se amorsa, astfel va porni instant, daca dai direct la demaror va mai invarti putin motorul pana sa porneasca, de fapt pana ajunge benzina in rampa de injectoare.
ValiR
QUOTE(albea07102271)
Vali,nu era vorba de beculetul ala ci de martorul dela motor(injectie,galben-portocaliu)jos in dreapta.


Stiu, raspunsul meu era legat de pornire si de faptul ca in mod normal eu astept sa se stinga cel de care spuneam cu toate ca nu e nevoie. Celalalt martor galben ce simbolizeaza motorul se aprinde cand e pus contactul si se stinge dupa ce a pornit motorul, daca totul e in regula si asa trebuie sa fie si la voi.

@Ady : Eu am ascultat sunetul inainte de pornire si se aude dinspre motor, pentru ca dupa ce nu il mai aud atunci pornesc efectiv motorul. O sa verific mai exact.
ady84545
La motor nu prea are ce sa bazaie, motoarele cu injectie multipunct au pompe de benzina electrice: exterioare (mai rar), plasate intre rezervor si motor, de obicei undeva in dreptul banchetei, langa roata stanga spate; sau submersibile (cel mai frecvent caz), plasate in rezervor. Eu cred ca Albea are pompa submersibila, cam asta este tendinta actuala la masinile noi. De altfel poti vedea foarte usor, daca tragi afara sezutul banchetei ar trebui sa gasesti un capac care comunica cu rezervorul, desfaci capacul si vezi daca are doar sonda litrometrica sau are si pompa. Sau, pui contactul si o auzi bazaind.
emcos85376
QUOTE(albea07102271)
Vad ca toata lumea a primit cate ceva la ridicarea masinii,eu nu am primit decat nervi si un amarat de breloc.


eu nu am primit nici macar un breloc, tu tot ai primit ceva biggrin.gif
albea07102271
Ok,daca la toata lumea e la fel nu mai imi fac probleme biggrin.gif
Stie cineva ce grosime trebuie sa aiba difuzoarele pe spate,pentru ca vreau sa-mi pun de 17 cm diametru dar nu stiu adincimea exact(4-5cm)?
emcos85376
aaa.....mi-am adus aminte, ca de fiecare data cand vreau sa spal parbrizul ca nu mai am strop-gel smile.gif. Voi ce solutie pt parbriz folositi?
Cipp
QUOTE(ady84545)
Pai Albea nu are pompa de benzina electrica in rezervor? Daca are, este recomandabil sa asteptati putin dupa ce ati pus contactul pentru a se amorsa, astfel va porni instant, daca dai direct la demaror va mai invarti putin motorul pana sa porneasca, de fapt pana ajunge benzina in rampa de injectoare.


Pai benzina care era pe rampa atunci cand ai oprit motorul ulitima data, unde e? S-a evaporat?

Apropos de benzina: am observat ca, daca ii pun de 95, relantiul e 850rpm, adica intre liniute. Daca ii pun de 98, e 800-825, adica acul rosu e aproape lipt sau chiar in dreptul celor 800rpm, oricum, sub 850. Are cineva o explicatie pt. ce benzina mai buna se consuma mai putin la relanti?
ValiR
QUOTE(ady84545)
La motor nu prea are ce sa bazaie, motoarele cu injectie multipunct au pompe de benzina electrice: exterioare (mai rar), plasate intre rezervor si motor, de obicei undeva in dreptul banchetei, langa roata stanga spate; sau submersibile (cel mai frecvent caz), plasate in rezervor. Eu cred ca Albea are pompa submersibila, cam asta este tendinta actuala la masinile noi. De altfel poti vedea foarte usor, daca tragi afara sezutul banchetei ar trebui sa gasesti un capac care comunica cu rezervorul, desfaci capacul si vezi daca are doar sonda litrometrica sau are si pompa. Sau, pui contactul si o auzi bazaind.


Sunt aproape sigur ca o pompa electrica e la motor, am deschis capota in seara asta ca sa aud de aproape, am pus contactul si pentru cateva secunde se aude bazaitul undeva la motor. Intr-o zi o sa incerc de curiozitate sa o si vad, nu doar sa o aud.
Cipp
QUOTE(emcos85376)
aaa.....mi-am adus aminte, ca de fiecare data cand vreau sa spal parbrizul ca nu mai am strop-gel smile.gif. Voi ce solutie pt parbriz folositi?


Aqua Chiara! Sau firma aia americana care aduna doua cifre care fac 4! biggrin.gif
ady84545
Hai ma, glumesti? Cum sa folosesti apa chioara la spalat parbrizul?
ady84545
S-a inaugurat pagina nr. 100, si eu am scris mesajul meu nr.100 cu ocazia asta. La mai multe!smile.gif
Cipp
Na, beleaua! Tot loganu' e baștanu'! biggrin.gif
Stanean75862
Legat de pagina 100. Unde e Dana??? nu l-am mai vazut de mult timp. Sper ca totul e ok.
Ar trebui sa ne vedem cu totii candva... daca tot am ajuns, dupa ceva polemici la 100 de pagini....
Legat de spalatorul parbrizului...nu te zgarci frate, si da 10 lei pe 5 l e solutie de spalat parbrizul....vei fi ferit de un eventual inghet, parbrizul va fi mai urat, iar lamelele stergatoarelor vor avea o viata mai lunga!!!!

So that is the last message......de acuma voi vorbi doar engleza!!!!
:ban:
petrescu96309
iaca fac 10k si sunt multumit de ea.consum mic, eficienta mare, muzica beton.eu tot un breloc am primit.sunt foarte nemultumit de un LUCRU,
FRATILOR, CU TOATE CA AM SCUT MOTORUL ESTE STROPIT INTR-UN HALLL.SUPER NASPA, NU STIU CE SA FAC CU ASTA, AM PRAF, NISIP SI MIZERIE PE MOTOR, ARIPILE INTERIOARE,SI TOATE ALEA.... URAT. MINUS LA ALBEA.
emcos85376
hai sa va spun ce am patit azi. de fapt, ce am constatat. aveam jumatate din bancheta din spate uda. m-am tot uitat pe unde ar fi putut intra apa. m-am uita in portbagaj, uscat tot. pe la chederele de la usa exclus deoarece nu avea cum sa ajunga apa la cca 10 cm de portiera pana acolo fiind uscat si de asemenea tapiteria usii uscata toata...nu avea cum sa intre....am ridicat bancheta din spate si am constat ca sub ea "musteste" de apa. am ajuns la concluzia ca nu avea pe unde intra apa decat pe undeva pe sub masina...de jos in sus altfel nu-mi explic. a mai patit cineva asa ceva? blink.gif
Cipp
Stanean, eu sunt Dana, acum ma cheama Cipp, multumita administratorilor acestui forum. Bafta unde te duci, si sa ne impartasesti si noua din experientele sofatului pe alte meridiane! Sa nu ne uiti... :wave:
filipescu82758
QUOTE(Cipp)
QUOTE(ady84545)
Pai Albea nu are pompa de benzina electrica in rezervor? Daca are, este recomandabil sa asteptati putin dupa ce ati pus contactul pentru a se amorsa, astfel va porni instant, daca dai direct la demaror va mai invarti putin motorul pana sa porneasca, de fapt pana ajunge benzina in rampa de injectoare.


Pai benzina care era pe rampa atunci cand ai oprit motorul ulitima data, unde e? S-a evaporat?

Apropos de benzina: am observat ca, daca ii pun de 95, relantiul e 850rpm, adica intre liniute. Daca ii pun de 98, e 800-825, adica acul rosu e aproape lipt sau chiar in dreptul celor 800rpm, oricum, sub 850. Are cineva o explicatie pt. ce benzina mai buna se consuma mai putin la relanti?


e normal sa fie mai mica turatia cand bagi benzina cu
Cifra Octanica mai mare - prin ardere se degaja mai multa caldura/CP pentru a mentine motorul la relanti...

eu vorbesc de motorul cald cu benzina de 95 sau 99 fara alti consumatori electrici..
mai are cineva in jur de 950-975 rot/min ? /benzina de 95
ValiR
950rpm e si la mine turatia la ralanti(benzina CO 95, Rompetrol), am ajuns aproape la 4400km.
Dupa mine ar trebuie sa fie mai mica, poate o sa fac o vizita la service, are influenta in consum.
Depinde acum care e turatia la majoritatea.
Ionut45405
Pt mizeria de la motor nu Fiat-ul e de vina ci Romania...
Stanean75862
I was second in the busines...
Cum sa uit?? Cipp...tu ai creat forumul asta si cum sa uit ca am platit "machinetele" in aceeasi zi, dar a mea a venit dupa un weekend...
Da ce ti-au facut admini astia???
Cat despe celelalte meridiane...stai linistit, ca si pe acolo au auzit de internet, ca doar ei l-au inventat....si mai mult aia nu platesc, ca si noi, acest mic seviciu....
Voi ramane oricum fidel masinii astea chiar daca acolo nu voi onduce Fiat, pentru ca aia nu importa decat alte tipuri de masini...De la italieni doar Alfa Spider...
Las pe mana nevestei machineta, si tare sper ca sa o gases in bune onditi cand ma voi intoarce...
Toate bune...
Stanean75862
Apropos....trebuie sa ajung prin Bucuresti saptamana viitoare....cum s cirula, ca din ce vad pe la TV ma ingrozesc....traseul e Voluntari....Drumul Taberei, iar varianta pe care o cunosc e pe la Gara de Nord - Apaca. Dar parca se lucreaza pe la Basarab asa ca cred ca voi veni cu Trenul. Ce autobuz trebuie sa iau, sau troleibuz, parca era 93???
Va intreb pe voi mai intai, da sigur voi intreba si in statie!!! beer.gif
Cipp
Salut, Stanean! In primul rand, eu i-am rugat pe admini sa-mi schimbe numele iar in al doilea rand, cred ca vei avea o experienta neplacuta in bucuresti. Ca sa traversezi de la voluntari la drumul taberei inseamna nervi de otel si rabdare de fier biggrin.gif . Numai daca ajungi la 5 dimineata ai sanse sa treci lejer, altfel, e jalea de pe lume!!! Nu stiu exact ce troleu merge!
Stanean75862
Deci ramane clar varianta cu trenul. Macar ma lasa in Gara de Nord!!! De acolo ma descurc eu...Multam beer.gif
sorin alexandru70781
QUOTE(Stanean75862)
Apropos....trebuie sa ajung prin Bucuresti saptamana viitoare....cum s cirula, ca din ce vad pe la TV ma ingrozesc....traseul e Voluntari....Drumul Taberei, iar varianta pe care o cunosc e pe la Gara de Nord - Apaca. Dar parca se lucreaza pe la Basarab asa ca cred ca voi veni cu Trenul. Ce autobuz trebuie sa iau, sau troleibuz, parca era 93???
Va intreb pe voi mai intai, da sigur voi intreba si in statie!!! beer.gif


de autobuz nu stiu , dar daca te hotarasti sa ajungi cu masina ar exista ca varianta , pentru a evita zona Basarab : colentina-obor-eminescu-dreapta pan la romana-dreapta pe ana ipatescu-piata victoriei-pe 1 mai pana la piata 1 mai-stanga pana la podul grant-crangasi-lujerului-stanga pe pasaj spre apaca ; sau :
colentina-dreapa la obor-perla-dreapta pe dorobanti-televiziune-arcul de triumf-calea turzii-podul grant etc ( la fel ca in prima varianta );
eu cred ca intr-o ora ajungi , in oricare din variante , dar incearca sa eviti intervalul 7,30 - 9 dimineata ; succes !
Stanean75862
Multam prieteni...dar tocmai ora pe care o recomandati sa o evit e ora la cre trebui sa ajung!!! Asa ca ramane varianta u trenul...iar dan nu ma voi descurca cu troleibuzele...exista si jnapanii de taximetristi!!!!
Va trebui sa fac drumul asa si pe 3 si pe 5 aprilie!!!! Pe 3 il voi face cu mijloacele de tr. in comun, iar pe 5 musai cu machineta!!!!, dar atuni nu sunt presat de timp.
Om trai si-om vedea!!!
Alin66946
QUOTE(ValiR)
950rpm e si la mine turatia la ralanti.
Dupa mine ar trebuie sa fie mai mica [...] Depinde acum care e turatia la majoritatea.


Și la mine stă turată la 950 - 1000 rpm
O las până la prima revizie ... și voi cere reglaj ... sigur papă în plus!

În general sunt mulțumit de mașină ... am 1500 Km cu ea.
FIAT ALBEA 1.4 8V DYNAMIC
Kacso100471
Ieri am facut primul drum in afara orasului cu machinutza, care are deja 400 km , pe ruta Targu Mures- Sovata si retur am scos un consum mediu de 5,6 L/100 km. Foarte multumit.
Stanean75862
Ei se poate si mai bine...dar trebuie sa conduci tare linistit, si sa nu treci de 100km/h....
Florin98826
QUOTE(Alin66946)
QUOTE(ValiR)
950rpm e si la mine turatia la ralanti.
Dupa mine ar trebuie sa fie mai mica [...] Depinde acum care e turatia la majoritatea.


Și la mine stă turată la 950 - 1000 rpm
O las până la prima revizie ... și voi cere reglaj ... sigur papă în plus!

În general sunt mulțumit de mașină ... am 1500 Km cu ea.
FIAT ALBEA 1.4 8V DYNAMIC


Salutare!

Vad ca revenim la discutiile despre masinutele noastre.

Ca veni vorba de turatie, la relanti la mine sta cam la 850-900, ceea ce e acceptabil. Pun de un timp benzina de 98 de la rompetrol. Am terminat cu cea de 100 (carera) de la omv, care ducea turatia pe la 900-950. Probabil turatia mai mare e data de cifra octanica, sau ce-o mai contine benzina aia, dar poate fi si de la avans, sau cum i s-o mai spune... Apropo, pe una din paginile anterioare este un link catre un forum interesant despre benzine si consumuri...

Si ca veni vorba si de consum, afara am obtinut consumuri in jur de 6% (5,8-6,2, in functie de felul drumului), ceea ce bate foarte aproape de ce scrie in carte. In oras incep sa obtin 8,4-8,5, ceea ce e mai putin decat in carte! De consumul asta de oras zic eu ca sunt "vinovati" trei factori:
1. incalzirea vremii din ultima vreme (se incalzeste mai repede motorul)
2. schimbarea benzinei, cum am scris mai sus
3. rodajul; am trecut de 3000 de km si a scazut brusc consumul in oras, si imi place tare mult!
Ar mai fi si faptul ca m-am mai obisnuit cu ea si cu sofatul (sunt incepator, dar deja ma laud...). Oricum, una peste alta e tot mai bine!

Sa va mai zic ce i-am facut masinutei: i-am dat un polish cu ceara pasta, care a facut sa dispara aproape complet micile zgarieturi. Mi-au facut-o niste baieti de la o spalatorie, dar am fost atent la ei si data viitoare o fac eu!
Arata tare bine dupa polish, si o protejeaza de praf si ploile astea acide. Voi ce ziceti, a mai facut careva asa ceva?

Vreau sa va intreb ce presiune sa pun in pneuri. M-am incurcat cu tabelele alea cu cauciucuri calde, cu vremea de afara etc. Voi cat puneti?

Si ceva de la tv: Grande Punto pe benzina (1.4, 95 cp, Starjet)?
Ce parere aveti?
Pare o masina super, mai ales la banii astia (10500 euro).
Gata, ca am scris cam mult si nu vreau sa va plictisesc. Sa ne mearga tot mai bine masinutele! Sarbatori fericite! band.gif
ady84545
Pana la urma, in cartea masinii nuscrie cat este turatia nominala la relanti, pentru a 900 rpm ca mi se pare cam mare !?.
La Logan este 750 rpm.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.