No SSO cookie

Istoria Mercury

voteaza
(0/ 0)
Istoria Mercury
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mercury a fost cunoscuta ca divizie Ford pana in 1975, cand a fuzionat cu Lincoln pentru a crea Lincoln-Mercury Division, Ford considerand ca noul brand va fi cunscut ca Lincoln Junior, mai degraba decat varianta de piata Ford.

 
 

In 1949, Mercury a lansat primul sau nou look, cu caroserie integrata, in acelasi timp Ford si Lincoln si-au schimbat stilul radical. Apoi, in 1952, Mercury a oferit inca o modernizare modelelor sale. In 1958, Lincoln-Mercury Division si brandul Edsel s-au contopit pentru a forma Mercury-Edsel-Lincoln Division, cu retragerea Edsel in 1960, si de atunci compania s-a numit Lincoln-Mercury Division.Mercury, ca si Edsel, a fost creat de la zero, mai degraba decat sa fie preluat de o companie precum Lincoln.


Mercury a inregistrat cea mai buna perioada in anii ’50, cand formula sa de preturi a avut un succes fulminant. Brandul a fost schimbat de cateva ori in istoria sa. In timpul anilor 1940-1950 s-a facut schimbarea intre mai multe tipuri de design.

In timpul anilor 1960, Mercury a inceput sa se distanteze de Ford si a oferit cateva noi modele precum Cougar si Marquis. Dar la sfarsitul anilor 1970 si la inceputul anilor 1980, Mercury a fost din nou asociat cu Ford si imaginea sa a avut de suferit.

Vanzarile Mercury au atins apogeul in 1983: 480.000 de unitati. De atunci, vanzarile au scazut la mai mult de jumatate, anual. Brandul Mercury este folosit in SUA, Canada si Mexic. In 1999, modelele Mercury au fost redenumite ca Ford atat in Mexic, cat si in Canada.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3991 :: 22.19MB