Motorul Chevrolet de 6 litri, cu 8 cilindri in V este produs de catre compania General Motors, fiind folosit nu doar pentru aceasta marca de autoturisme, ci inclusiv in cadrul masinilor Hummer, Cadillac si al camioanelor uzinei americane, in vreme ce o alta versiune a acestui motor este amplasat pe Corvette. Ele fac parte din a III-a si a IV-a generatie de motoare, avand blocul motor mic produs de Chevrolet in 1955 (cunoscutele Blue Flames –n.t.)
In zilele noastre, intreaga lume este pe fuga, pe masura ce oamenii se muta dintr-un loc intr-altul, fie in interese de serviciu sau personale. Daca se intampla sa fiti printre multi dintre cei care conduc mult pe autostrada, service-urile auto sunt foarte importante. O vizita regulata la aceste service-uri va asigura ca totul functioneaza struna in masina dumneavoastra, pentru a va putea indeplini sarcinile zilnice mai usor. Service-urile auto fac parte din conduita preventiva a ingrijirii masinii, care va va ajuta sa va mentineti masina in forma maxima si intr-o stare buna de functionare tot timpul.
Pompa de apa a radiatorului este o componenta extrem de importanta a sistemului de racire pentru orice masina. Functionarea defectuoasa a acesteia duce la deterioararea permanenta a motorului din cauza caldurii excesive care va deforma piesele metalice din interior, mai ales daca acestea sunt confectionate din aluminiu. Daca indicatorul de temperatura arata o crestere a acesteia datorata unor pierderi de lichid din radiator, inclusiv prin defectarea pompei de apa, este necesara o verificare imediata.
Atunci cand indicatorul indica o crestere a temperaturii motorului, trebuie realizat un test pentru verificarea radiatorului. Pierderile de lichid in exterior sunt usor de identificat si nu este nevoie de folosirea instrumentelor speciale, insa daca vorbim de scurgeri interne, acestea sunt cu totul altceva. Supraincalzirea motorului poate fi cauzata de multi factori, cum ar fi: un nivel scazut al lichidului de racire datorita pierderilor, un termostat defect sau de degradarea severa a garniturii de chiulasa.
Verificarea tehnica a radiatorului masinii depinde de mai multi factori. Componentele sistemului de racire al masinii sunt in mod normal etanse si necesita mentenanta periodica pentru o functionare optima. Lichidul de racire si concentratia antigelului sunt vitale pentru componentele acestui sistem si sunt factori ce trebuie avuti in vedere. Spalarea radiatorului este posibil sa nu fie obligatorie la modelele noi de masini (cel putin nu timp de cativa ani), insa modelele vechi au nevoie de spalare si curatare deoarece acumularile de rugina si alte resturi pot afecta functionarea optima a sistemului de racire. Reparatia va depinde de starea radiatorului. Prezenta de scurgeri si furtunuri fisurate trebuie reparate de un mecanic auto cat mai repede cu putinta.
Emblemele masinilor din anii ‘30, ‘40 si ‘50 sunt o parte a istoriei automobilului deoarece fiecare producator - si chiar model in parte - avea o emblema specifica, iar pentru un colectionar, a putea face distinctia intre ele este extrem de folositor, mai ales ca masinile respective nu se mai fabrica deja de multi ani.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.