Ingrijirea si mentenanta radiatorului
Poti intreba orice mecanic auto si vei primi acelasi raspuns: cantitatea si concentratia potrivita a lichidului de racire sau antigelului din interiorul radiatorului sunt vitale pentru functionarea optima a motorului. Radiatorul este mai bine intretinut daca este spalat, deoarece este susceptibil la formarea de rugina si alte elemente daunatoare.
Cand motorul este rece, deschide capota si apoi capacul de la radiator. Capacul nu se deschide niciodata daca motorul este cald deoarece continutul aflat sub presiune va izbucni si va determina arsuri grave. Dupa deschiderea capacului de la radiator verifica prezenta ruginii sau a mizeriei acumulate pe acesta si pe componentele metalice inconjuratoare. Daca acestea sunt curate, inseamna ca radiatorul se afla intr-o stare buna. In schimb, daca se observa rugina si mizerie, se recomanda spalarea radiatorului. Prin aceasta se indeparteaza resturile care ar putea duce la supraincalzirea motorului.
Ai in vedere ca radiatorul este o componenta vitala pentru functionarea optima a motorului si pentru racirea acestuia. Se recomanda verificare anuala, insa este evident ca daca apar scurgeri sau rugina la nivelul radiatorului sau a altor componente ale sistemului de racire, acestea nu trebuie trecute cu vederea.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!