No SSO cookie

Porsche 356 Gmund/Stuttgart coupe

voteaza
(0/ 0)
Porsche 356 Gmund/Stuttgart coupe
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

La scurta vreme dupa incheierea celui de-al Doilea Razboi Mondial, compania Porsche a emigrat in Austria. Ferry Porsche a inceput sa isi puna in practica ideea crearii unui Volkswagen sport Gmund in Karnten. Tatal sau avusese aceasta idee de mult timp, dar in aceasta perioada era inchis intr-o teminita din Franta. In 1947 a fost produs un cabri cu un sasiu tubular si cu caroserie din aluminiu, avand un motor VW Beetle. Revista Schweizer Automobil a testat acest Porsche numarul 1 si a scris despre el: "Asa trebuie prezentate caracteristicile unei masini moderne".

 
 

Reactia pozitiva pe care a primit-o Roadster-ul l-a facut pe Ferry Porsche optimist. A fost planificata o serie mica de masini sport, dar cu o distributie mai practica a spatiului. Motorul a fost astfel mutat in spate, la fel ca la Beetle si cadrul tubular a devenit plat. Caroseria – pentru coupe si cabrio – era facuta din aluminium, manual.

Se nascuse versiunea originala 356 si sitlul sau sportiv de condus si viteza au incantat conducatorii inca de la inceput. Cu numai 40 CP, atingea o viteza de 140km/h. Seria aceasta fost produsa de la sfarsitul lui 1948 si pana in 1950. Au fost construite cam 50 de masini. Masinile usoare din seria Gmund au fost ideale si pentru curse.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1588 :: 22.27MB