No SSO cookie

BMW 501

voteaza
(0/ 0)
BMW 501
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

BMW 501 a fost produs din 1952 si pana in 1962; au fost fabricate 8.900 de vehicule. Poate ca BMW seria 500 nu a fost cel mai stralucitor dintre produsele sale, dar aceste masini masive au fost elementele de baza ale productiei companiei din 1951, pana in 1694.

 
 
Au fost supranumite Baroque Angels (Barockengel) – Ingerii Baroc – din cauza liniilor bulboase care aminteau de figurile reprezentate in bisericile austriece si germane ale epocii Barocului.

Primul model 501 era de fapt o versiune imbunatatia a modelului de 2 litri de dinainte de razboi. In 1954, motorul a fost inlocuit de unul de 2.6 litri, V8, cu 50% mai multa putere; motorul de 6 cilindri a fost de asemenea inlocuit si au fost anuntate modele coupe si cabriolet.

In 1955, BMW a anuntat modelul 502, de fapt, aceeasi masina, numai ca era livrata cu extra echipament. Aceasta avea fie un motor de 2.6 litri V8, fie unul mai mare, de 3.2 litri. 501 V8 a ramas neschimbat, dar motorul de 6 cilindri al modelului 501 a fost marit cu 2.1 litri. Apoi, motorul de 3.2 litri V8 a fost modificat in 1957, pentru modelul 502, si a devenit 3.2 litri Super. Productia lui 501 V8 a fost sistata, dar modelul 501 cu 6 cilindri 501 a ramas la vanzare cu numele sau original.

Discurile de frane fata si, optional, sevodirectia, au devenit standard incepnad cu modelul 3.2 Super, din 1959 si 3.2, un an mai tarziu. Apoi, in 1961, modelul 501 cu 6 cilindri a fost scos din productie. Modelul 2.6 litri a fost denumit 2600, avand in vedere servo si discurile de frana fata si, combinat cu 2600 L a castigat mai multa putere si o asieta mai buna.

3.2 a devenit 3200 L, iar 3.2 Super 3200 Super, cunoscut ca 3200S. Motorul de 160bhp V8 l-a facut cel mai rapid model de salon din Germania si unul dintre cele mai rapide din lume.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1354 :: 17.86MB