Motorul era derivat din Austin. Incepand de la 747 cc Austin, Boning a realizat un nou ax cotit cu rulmenti drepti, in loc de cei cu role folositi pana atunci. A inlocuit valvele laterale cu unele frontale; si a substituit pomapa de apa cu un sistem termo-sifon de racire. Cu 20 bhp (brake horse-power) pe motor, modelul ca capatat un nou nume: BMW 3/20. Caroseria era initial construita la fabrica Daimler-Benz din Sindelfingen, desi contractul a fost mai tarziu schimbat la Ambi-Budd in Berlin. Erau cu 7.6 cm mai joase decat vechile modele 3/15, desi inca pareau foarte ridicate.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!