No SSO cookie

BMW 3/20

voteaza
(0/ 0)
BMW 3/20
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Principala problema a modelului 3/15 a fost lipsa spatiului interior, iar Frank Josef Popp l-a instruit pe Alfred Boning pentru a crea un succesor mai spatios. Boning a modificat ampatamentul la aproape 27.9 cm si desi sasiul mai avea asemanari cu Austin, era practic in forma de A, el i-a dat o forma tubulara si o rigiditate mai mare. De asemenea, i-a conferit BMW-ului suspensii frontale independente, care puteau fi vazute la modele DA-4 ale 3/15 si apoi a consturit o suspensie frontala – ceea ce a insemna o gandire avangardista pentru anii 1930.

 
 

Motorul era derivat din Austin. Incepand de la 747 cc Austin, Boning a realizat un nou ax cotit cu rulmenti drepti, in loc de cei cu role folositi pana atunci. A inlocuit valvele laterale cu unele frontale; si a substituit pomapa de apa cu un sistem termo-sifon de racire. Cu 20 bhp (brake horse-power) pe motor, modelul ca capatat un nou nume: BMW 3/20. Caroseria era initial construita la fabrica Daimler-Benz din Sindelfingen, desi contractul a fost mai tarziu schimbat la Ambi-Budd in Berlin. Erau cu 7.6 cm mai joase decat vechile modele 3/15, desi inca pareau foarte ridicate.  

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0911 :: 17.92MB