No SSO cookie

Subaru BRAT

voteaza
(0/ 0)
Subaru BRAT
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Subaru BRAT – un acronim Bi-drive Recreational All-terrain Transporter - a fost produs din 1978 si pana in 1993. Era o versiune pick-up a Subaru Leone din anii ’70. Masina a fost dezvoltata direct din SW companiei cu 4 roti si a fost lansata ca model 1978. Similara in ceea ce priveste conceptul cu Chevrolet El Camino si Ford Ranchero, versiunea americana a acesteia avea locuri pentru pasageri in zona pentru incarcatura, ceea ce a servit la reducerea cheltuielilor de transport. Desi Brat putea fi considerat pe buna dreptate camion, locurile din cargo au permis companiei sa numeasca modelul o masina de pasageri.

 
 
Masinile de pasageri importate in SUA erau taxate cu numai 2.5%, comparativ cu 25% cum erau taxate camioanele. BRAT a fost restilizat in 1981 si locurile de pasageri au fost scoase dupa modelul din 1985. Productia a continuat pana in 1993, dar vehiculele au incetat sa fie importate in America de Nord din 1987. Este cunoscut faptul ca Brumby in Australia si Shifter in the UK importau in Europa, Australia si Noua Zealanda a continuat pana in februarie 1994.

Toate masinile Brat aveau tractiune pe toate cele patru roti si motorul Subaru EA. Modele initiale aveau motoare 1.6 L EA-71, iar modelele din 1981 si mai tarziu au primit motoare de 1.8L EA-81. Modele din 1983 si 1984 puteau fi cumparate cu un motor turbo de 94 cp (70kW). Transmisia automata era standard pentru toate modelele si transmisia automata era disponibila pentru modelele cu motor turbo. Modele de pana in anul 1980 aveau o singura linie de transfer, dar cele din 1981 si modelele GL de mai tarziu aveau transfer dual si toate modelele turbo erau echipate cu transmisie automata actionata cu un singur buton. 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0953 :: 17.78MB