Toate masinile Brat aveau tractiune pe toate cele patru roti si motorul Subaru EA. Modele initiale aveau motoare 1.6 L EA-71, iar modelele din 1981 si mai tarziu au primit motoare de 1.8L EA-81. Modele din 1983 si 1984 puteau fi cumparate cu un motor turbo de 94 cp (70kW). Transmisia automata era standard pentru toate modelele si transmisia automata era disponibila pentru modelele cu motor turbo. Modele de pana in anul 1980 aveau o singura linie de transfer, dar cele din 1981 si modelele GL de mai tarziu aveau transfer dual si toate modelele turbo erau echipate cu transmisie automata actionata cu un singur buton.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!