Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Revizii tehnice / Imbunatatiri / Reparatii
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24
hdi
Topic dedicat informatiilor privind costurile reviziilor/imbunatatirilor (bare portbagaj, tavite, praguri etc) / reparatiilor ce nu intra in garantie.
Este important feed-back-ul privind profesionalismul, tratamentul aplicat clientului si costurilor din reteaua de dealeri Subaru; asa stim si noi unde sa nu ne ducem.
V_I_C_T_O_R
Mah tu vrei sa bati recordu la topicuri noi....tongue.gif
pista
Sau se inspira din alte forumuri mai avansate rolleyes.gif .
Daca ajuta la o mai buna organizare, nu cred ca e o problema smile.gif .
hdi
Nu ma pot abtine. Simt nevoia sa organizez informatia.... biggrin.gif (sunt inginer...)
arigato.gif
Zetics
Am schimbat eu parbrizul la SMT Bucuresti (pietricica + parbriz = NOT Love). Pe CASCO. Era prin iunie cred, cost total peste 3700 lei, din care vreo 3400 doar parbrizul. Este adevarat ca spre deosebire de precedentul asta are si incalzire sub stergatoare (mi-au zis ca numai asa le vin) si am avut si norocul sa am deja firele, doar le-au infipt si mai si functioneaza aceasta incalzire. Initial masina nu avea asa ceva (am echiparea cea mai slaba).

Partea cea mai proasta e ca a durat mult pana au venit "piesele", a venit intai parbrizul cred ca dupa vreo 3 saptamani, si chederul dupa inca vreo saptamana.
Partea buna e ca mi-au facut lucrarea aparent foarte bine, in cateva ore era gata, si culmea! mi-au mai si mutat abtibildul de RCA incat la inceput m-am uitat cu atentie sa fiu sigur ca mi-au schimbat parbrizul biggrin.gif

Nota 2 pentru BCR care initial mi-au spus ca au decontare directa cu SMT, ca dup-aia sa constat ca n-au. Nota 1 tot pentru BCR care mi-au returnat banii in ultima zi in care le-a permis contractul (15 zile lucratoare).
GLC120
Deocamdata din ce am vazut, preturile la
-ulei