Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Revizii tehnice / Imbunatatiri / Reparatii
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24
hdi
Topic dedicat informatiilor privind costurile reviziilor/imbunatatirilor (bare portbagaj, tavite, praguri etc) / reparatiilor ce nu intra in garantie.
Este important feed-back-ul privind profesionalismul, tratamentul aplicat clientului si costurilor din reteaua de dealeri Subaru; asa stim si noi unde sa nu ne ducem.
V_I_C_T_O_R
Mah tu vrei sa bati recordu la topicuri noi....tongue.gif
pista
Sau se inspira din alte forumuri mai avansate rolleyes.gif .
Daca ajuta la o mai buna organizare, nu cred ca e o problema smile.gif .
hdi
Nu ma pot abtine. Simt nevoia sa organizez informatia.... biggrin.gif (sunt inginer...)
arigato.gif
Zetics
Am schimbat eu parbrizul la SMT Bucuresti (pietricica + parbriz = NOT Love). Pe CASCO. Era prin iunie cred, cost total peste 3700 lei, din care vreo 3400 doar parbrizul. Este adevarat ca spre deosebire de precedentul asta are si incalzire sub stergatoare (mi-au zis ca numai asa le vin) si am avut si norocul sa am deja firele, doar le-au infipt si mai si functioneaza aceasta incalzire. Initial masina nu avea asa ceva (am echiparea cea mai slaba).

Partea cea mai proasta e ca a durat mult pana au venit "piesele", a venit intai parbrizul cred ca dupa vreo 3 saptamani, si chederul dupa inca vreo saptamana.
Partea buna e ca mi-au facut lucrarea aparent foarte bine, in cateva ore era gata, si culmea! mi-au mai si mutat abtibildul de RCA incat la inceput m-am uitat cu atentie sa fiu sigur ca mi-au schimbat parbrizul biggrin.gif

Nota 2 pentru BCR care initial mi-au spus ca au decontare directa cu SMT, ca dup-aia sa constat ca n-au. Nota 1 tot pentru BCR care mi-au returnat banii in ultima zi in care le-a permis contractul (15 zile lucratoare).
GLC120
Deocamdata din ce am vazut, preturile la
-ulei
-filtru de polen
-parbriz

estimez ca sunt de 4 ori mai mari decat se pot gasi in alta parte. Vroiam sa scriu in procente dar e prea complicat calculul.... rolleyes.gif Poate pista ne da niste detalii de pe forumul din Ungaria. As putea sa pariez ca se poate face orice la juma' de pret.

hdi
QUOTE (GLC120 @ Jan 24 2009, 08:26 PM) *
Deocamdata din ce am vazut, preturile la
-ulei
-filtru de polen
-parbriz

estimez ca sunt de 4 ori mai mari decat se pot gasi in alta parte. Vroiam sa scriu in procente dar e prea complicat calculul.... rolleyes.gif Poate pista ne da niste detalii de pe forumul din Ungaria. As putea sa pariez ca se poate face orice la juma' de pret.


Spune-ne si noua preturile!
GLC120
Poate e mai bine sa afli acum decat la dealer la revizia intermediara de 5000 km care nu exista la alti producatori....

E permis de regulamentul forumului?
hdi
QUOTE (GLC120 @ Jan 24 2009, 08:46 PM) *
Poate e mai bine sa afli acum decat la dealer la revizia intermediara de 5000 km care nu exista la alti producatori....

E permis de regulamentul forumului?


Pai daca nu e permis, atunci ce rost mai are discutia?
Nu sunt permise reclamele, publicitatea etc.
D-nii moderatori, dati OK?
V_I_C_T_O_R
Eu luni ma duc la revizia intermediara de 5000. E scumpa sau de ce ezitarea??
Zetics
Odata ce nimeni nu vinde/cumpara si nici nu face reclama, doar ne informam, nu cred ca ne punem contra regulamentului.

Referitor la ulei, imi aduc aminte ca la revizia de 5.000km, am luat uleiul de la servicie, acel "vestit" ulei Subaru si m-a costat 4mil 5l de ulei. Sper sa nu gresesc. Ma voi duce sa verific in scripte.
hdi
Aaaaa, BTW: inteleg ca Subaru nu are pretentii la marca de ulei de motor folosit (La Peugeot scrie peste tot Total ).
Ce ulei folositi? Sunteti multumiti?
GLC120
Ulei 5.5 L, deci iti vor factura 6L cu vreo 600RON. Manopera vreo 300-400RON. Filtrul de polen sper sa nu ti-l schimbe rolleyes.gif vreo 350-400 RON (merita vazut !).

Asteptam luni seara detalii de la tine.
Zetics
Am verificat, si am zis bine, era 79.7 roni cu tot cu TVA litrul de ulei. Acum, cu iuroiul asta, presupun ca bate spre milion confused.gif

Nu cum sa-mi dau seama de ulei ca e bun sau nu. Se innegreste repede, si stiam ca asta e bine, ca inseamna ca unge si-si face treaba. Altceva nu stiu.

O problema pe care vreu sa o ridic la revizia de 15.000: motorul la relanti are un fel de bataie. La mers normal, in masina nu se aude nimic, nu se simte nimic, dar parca nu-mi place cum se aude bataia aia la relanti si turatii mici.
hdi
QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Jan 24 2009, 09:03 PM) *
Eu luni ma duc la revizia intermediara de 5000. E scumpa sau de ce ezitarea??


Revizia asta de 5000km e in carte sau e un mod de a face bani?
Unii pe www.uklegacy.com (nu mai gasesc unde) spun ca dealerul lor le-a facut revizia fara sa schimbe uleiul pt. ca, dupa parerea lor, uleiul de fabrica are un rol important in "formarea" si "rodarea" motorului iar schimbarea prematura a lui poate conduce la stoparea "maturizarii" motorului. Nu cred ca scria chiar asa dar aste era ideea. Mai stie cineva despre chestia asta?
Zetics
5000km sau mai mult mi se pare exagerat pentru a "roda" un motor. Povestea asta am mai auzit-o pe la Matiz, dar acolo mi se cerea sa schimb uleiul la 1000km!

Eu l-am schimbat cum au zis ei, pe la 5000km, dar intentionez sa-l schimb la fiecare 10.000 de acum incolo.
andrei5130
QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Jan 24 2009, 09:03 PM) *
Eu luni ma duc la revizia intermediara de 5000. E scumpa sau de ce ezitarea??

Aveti mai jos preturile pentru revizi si in ce consta revizia in functie de nr de km lista dupa cum se va vedea este luata de la dealer preturile sunt in euro si nu contin TVA

LA REVIZIA DE 5000KM SE SCHIMBA NUMAI ULEIUL DIN MOTOR + FILTRU DE ULEI .....
hdi
Revizie 5000km in Italia (ulei+filtru): intre 80 EU si 150 EU.
http://forum.subaru-impreza.it/tagliandi-e...ei-5000-km.html
GLC120
Buna variatie intre 80 si 150 Euro.... Probabil nici in Italia nu sunt mostra de comert civilizat.

Nu cred ca scapi la noi, fara 1000 RON sub nici o forma. E enorm, banuiesc toata lumea a avut/are si alte masini pe aici.
bogdaro
Revizie Legacy 2.0D la 5.000 km = 1000 RON
din care :
- 250 = geometrie roti = 2,5 ore manopera (se pare ca pe a mea au uitat sa faca geometria in fabrica, eu nu m-am dus imediat ce am luat masina sa reclam acest lucru, asa ca la 5k am platit-o ca "de unde stim noi ca nu ati dat in gropi?"; nu mai spun ca toata revizia a durat 1,5 ore si am fost facturat 3,5)
- 750 = ulei, filtru si 1h manopera (nu mai am factura sa va zic detaliile exacte)

In concluzie, scump Doamna scump...mai departe (15k, 30k, etc) nu cred ca o sa fie vreo revizie sub 1000 RON.
Ce nu inteleg eu, daca am schimbat uleiul la 5k, de ce trebuie sa-l schimb la 15k?
hdi
QUOTE (bogdaro @ Jan 24 2009, 11:09 PM) *
Revizie Legacy 2.0D la 5.000 km = 1000 RON
din care :
- 250 = geometrie roti = 2,5 ore manopera (se pare ca pe a mea au uitat sa faca geometria in fabrica, eu nu m-am dus imediat ce am luat masina sa reclam acest lucru, asa ca la 5k am platit-o ca "de unde stim noi ca nu ati dat in gropi?"; nu mai spun ca toata revizia a durat 1,5 ore si am fost facturat 3,5)
- 750 = ulei, filtru si 1h manopera (nu mai am factura sa va zic detaliile exacte)

In concluzie, scump Doamna scump...mai departe (15k, 30k, etc) nu cred ca o sa fie vreo revizie sub 1000 RON.
Ce nu inteleg eu, daca am schimbat uleiul la 5k, de ce trebuie sa-l schimb la 15k?


Unde ai facut revizia?
Da un ochi si pe aici:
http://masini.ro/forum/content/Subaru/2095...u-Welcome-Area/
bogdaro
QUOTE (hdi @ Jan 24 2009, 11:18 PM) *
Unde ai facut revizia?


SMT...noi sa fim sanatosi si sa n-avem probleme cu masinile ca pielea de pe noi iau astia in service daca ne prind pacolo biggrin.gif
GLC120
Bogdaro, cred ca se poate face ceva. 750RON pare chiar putin, avand in vedere ca uleiul e vreo 600 si manopera 300.

Cand ai facut revizia asta? A fost o afacere buna pentru Subaru! Cu geometrie e penibil dar nu ma mira.
JohnSA
Poate ne ajuta cei ce cunosc limba maghiara si cu niste informatii despre preturile reviziilor in Ungaria, eventual si ce practici impun cei de acolo posesorilor (gen ulei folosit) ?
Nu de alta, dar poate combinam utilul cu placutul, adica un gulas corect cu un pret gustos.

GLC120
QUOTE (f1anatic @ Jan 25 2009, 09:34 AM) *
Locuiesc la Chicago. De ce Subaru ? Pt ca ma identific cel mai bine cu aceasta firma si produsele ei si datorita raportului excelent pret calitate: Legacy GT a fost 24,000 si Foresterul 22,200 de dolari. Voi dati 30,000 si pe aia in Euro. Mare amator de F1, fete frumoase, vinatoare, masini iuti si intilniri Subaru - pe care le organizez singur (15-30 de masini, excursii de cite 1000+ km).

.. La dealership nu prea ma duc...ca...nu ii suport si ultima data, in garantie - pe toamna, mi-au tinut-o 4 zile pt. o lucrare de 3 ore.


F1natic, cu preturile masinilor de acolo nu e asa enervant, stiam, si in plus 23600 Euro pentru un OBK Diesel cu toate dotarile de aici si cu USD-ul in crestere nu mai e chiar groaznic. Mai trist e cu service-ul, sa intelegem ca si acolo sunt la fel de "performanti"?

Cum sunt preturile la piese?
V_I_C_T_O_R
Eu de un an incoace m-am mutat cu service-ul in Ungaria - cu Impreza. Mai intai la Bekescsaba si acum cred ca voi merge la Szeged ca tocmai s-a deschis o reprezentanta nou-nouta. Preturile sunt mult mai mici. La Tm plateam 10 - 12 mil depinde de cate filtre imi schimba, iar in Hu plateam maxim 150 eur - asta cand euro era pe la 3.5. Am schimbat o data si bujiile si atunci mi-au incarcat nota la 240 de eur. Eu ma asteptam clar peste 300, dar nu, + ca la fiecare revizie sau service imi predau masina curata. Asteptarea era una destul de placuta, aveau o cafenea cu diverse produse - puteai sa mananci si sa bei - si mai aveau 4 monitoare pe care se puteau urmari lucrarile care se fac pe masina ta. Probabil ca voi continua tot acolo cu service-ul dar din curiozitate luni la service-ul de 5000 merg la Tm nu de alta dar s-a schimbat dealerul, si vreau sa vad modul de lucru si politica de preturi.
hdi
Pe mine m-ar intereseaza sa montez bare de portbagaj+suporturi pt. schiuri. Nu sunt sigur ca nu ma vor enerva atunci cand le voi avea. Se aud zgomote, suieraturi, se simte ca umbli cu acareturile pe masina?
Cine are (bogdaro, valentin)? De care? Cat au costat? Cum va intelegeti cu ele? Feedback please.
V_I_C_T_O_R
Eu am bare cu suporturi de skiuri sau este cand imi montez jetbag-ul. Zgomotul exista, e clar, insa e mult diminuat in cazul Jetbag-ului sau cand pe suportul de ski-uri sunt puse ski-urile. Cu suporturile goale zgomotul e mai mare, iar numai cu barele goale e cel mai enervant. Mi-am luat de la Thule 770 ron dispozitiv de prindere + bare de aluminiu, care au forma mai aerodinamica si cica nu sunt asa zgomotoase + ca arata de 100 de ori mai bine.

In ceea ce priveste suportu de ski-uri e cam nasol la noi din cauza mizeriei care este pe drumuri (mocirla+nisip) si iti pot afecta buna functionare a legaturilor de la ski-uri. De aceea pentru Romania eu zic ca cel mai bun e Jetbag-ul, cu toate ca e considerabil mai scump, in jur de 250 - 350 eur un model decent.
bogdaro
QUOTE (hdi @ Jan 25 2009, 01:24 PM) *
Pe mine m-ar intereseaza sa montez bare de portbagaj+suporturi pt. schiuri. Nu sunt sigur ca nu ma vor enerva atunci cand le voi avea. Se aud zgomote, suieraturi, se simte ca umbli cu acareturile pe masina?
Cine are (bogdaro, valentin)? De care? Cat au costat? Cum va intelegeti cu ele? Feedback please.


Eu am avut ceva probleme in gasitul barelor pentru ca nu am sine longitudinale ca la Outback. Am reusit sa gasesc la Thule dar evident ca nimeni din Bucuresti nu aducea asa ceva. Am reusit sa gasesc la un dealer Thule din Cluj care mi le-a trimis prin curier (pentru contacte PM ca sa nu zica lumea ca fac reclama) .

Pentru cei interesati combinatia castigatoare este: 750 (Foot pack) + 769 (Square) + 1340 (Kit) + 544 (Lock)

Despre zgomot...e mare de tot...de la 60km/h vajaie de zici ca-mi iau zborul. Cred ca am gresit cand mi-am luat barele square si nu aero. Vreau sa le schimb. Asa ca daca va luati, neaparat AERO (indiferent de masina). Pe de alta parte, cand aveam montate legaturile de biciclete nu se auzea nimic...deci ideea ar fi ca barele sa nu fie singure in fata curentului; sa existe ceva montat longitudinal (suporti biciclete sau cutie) care sa taie curentul.

Atasez o poza cu Dihania biggrin.gif

Click to view attachment
pista
La Subaru Brasov am platit la fiecare revizie in jur de 700 RON.
bogdaro
QUOTE (GLC120 @ Jan 24 2009, 11:57 PM) *
Bogdaro, cred ca se poate face ceva. 750RON pare chiar putin, avand in vedere ca uleiul e vreo 600 si manopera 300.

Cand ai facut revizia asta? A fost o afacere buna pentru Subaru! Cu geometrie e penibil dar nu ma mira.



Revizia este facuta la inceputul lui Decembrie. Ulei intra cu nemiluita - asta este acceptat de la momentul achizitiei de diesel. Ceea ce mi se pare scump este manopera, mai ales ca mie mi s-a facturat mai mult timp decat a fost folosit.

In alta ordine de idei, masina mai avea si volanul montat stramb (ca masina sa mearga drept el trebuia tinut putin rotit catre stanga)...pe indreptatul lui nu mi s-a luat bani (chemam televiziunile daca se intampla asa ceva biggrin.gif)...putin dezamagit din punctul asta de vedere; am dat totusi 28k euro pe ea. Dar sunt optimist ca toate o sa fie extraordinare de acum incolo si oricum iubesc masina asta.
JohnSA
QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Jan 25 2009, 01:36 PM) *
In ceea ce priveste suportu de ski-uri e cam nasol la noi din cauza mizeriei care este pe drumuri (mocirla+nisip) si iti pot afecta buna functionare a legaturilor de la ski-uri. De aceea pentru Romania eu zic ca cel mai bun e Jetbag-ul, cu toate ca e considerabil mai scump, in jur de 250 - 350 eur un model decent.


Montat set Thule cu suport skiuri ( fara cutie ). Skiurile le pun cu varful inspre spate (la 170Km/h le simti daca sunt cu varful inainte ). Contra mizeriei folosesc o metoda de gospodina : un sul de folie alimentara si o banda izolatoare cu care infasor temeinic legaturile. Banda izlatoare peste folie ca sa nu se sfasie de la curentul de aer. Ajung cu legaturle in perfecta stare iar zgomotul nu e semnificativ.
Pentru zgomot barele trebuie montate mai spre spate , limita fiind data de distanta dintre varful skiurilor si haionul ridicat (sau ai grija sa nu mai ridici haionul pana nu dai jos skiurile).
Uite-l si pe al meu in campul muncii, ca de aia l-am adoptat :

hdi
QUOTE (JohnSA @ Jan 25 2009, 09:08 PM) *
Montat set Thule cu suport skiuri ( fara cutie ). (la 170Km/h le simti daca sunt cu varful inainte ).


Foarte utila experienta ta. Din poze imi dau seama ca oricum nu puteai monta suporturile mult mai in fata. Poate ai o poza si din lateral cu toata masina.
Cat te-a costat instalatia si de unde ai luat-o?
Barele transversale se pot scurta astfel incat sa nu mai iasa in afara prinderilor?
hdi
JohnSA,
OT: unde era parcata (cu denumire de localitate)? Frumos !
JohnSA
QUOTE (hdi @ Jan 25 2009, 09:39 PM) *
JohnSA,
OT: unde era parcata (cu denumire de localitate)? Frumos !


He he!
In capatul (la propriu) Austriei ! Wirl dupa care drumul se inchide. Adica numai asta m-a oprit :
hdi
QUOTE (hdi @ Jan 24 2009, 09:07 PM) *
Aaaaa, BTW: inteleg ca Subaru nu are pretentii la marca de ulei de motor folosit (La Peugeot scrie peste tot Total ).
Ce ulei folositi? Sunteti multumiti?


Hai ca ma citez singur!
Deci ce marca de ulei aveti in boxere? Ce ar fi cel mai bun?
subidriver
Motul V Power 5w40
Cu toate ca eu tot incerc sa gasesc sau sa-i conving pe cei de la service sa puna 5w30, asa cum scrie cartea.
GLC120
QUOTE (pista @ Jan 25 2009, 03:41 PM) *
La Subaru Brasov am platit la fiecare revizie in jur de 700 RON.


Asta e tare, comparabil cu Ungaria. Am vazut factura Bucuresti OBK 2.5i 30000km peste 1600 RON. Ulei si filtre PUNCT!
vlademir
QUOTE (Zetics @ Jan 24 2009, 09:13 PM) *
Am verificat, si am zis bine, era 79.7 roni cu tot cu TVA litrul de ulei. Acum, cu iuroiul asta, presupun ca bate spre milion confused.gif

Nu cum sa-mi dau seama de ulei ca e bun sau nu. Se innegreste repede, si stiam ca asta e bine, ca inseamna ca unge si-si face treaba. Altceva nu stiu.

O problema pe care vreu sa o ridic la revizia de 15.000: motorul la relanti are un fel de bataie. La mers normal, in masina nu se aude nimic, nu se simte nimic, dar parca nu-mi place cum se aude bataia aia la relanti si turatii mici.

Cureaua de la motor e intinsa bine in mers? Sau are un mic joc? Am avut si e o astfel de problema si s-a rezolvat in garantie. Era o piesa (un brat de aluminiu) care nu fusese prins bine in suruburi si nu mai tinea cureaua intinsa, astfel ca aceasta plesnea in capacul de protectie de sus. In timpul mersului nu se auzea dar la stopuri facea ca toate alea.
pista
CITAT(GLC120 @ Jan 26 2009, 07:06 AM) *
CITAT(pista @ Jan 25 2009, 03:41 PM) *
La Subaru Brasov am platit la fiecare revizie in jur de 700 RON.


Asta e tare, comparabil cu Ungaria. Am vazut factura Bucuresti OBK 2.5i 30000km peste 1600 RON. Ulei si filtre PUNCT!


La mine tot ulei Motul au pus si schimbat filtre (ulei, aer, polen).
Eu zic ca merita de intrebat la mai multi dealeri Subaru. Eu am gasit pretul OK si nu am sunat in alta parte.

In schimb la 120d datorita pretului piperat la BMW am sunat la 4 dealeri, cel mai bun pret a fost la Tg.Mures, cu vreo 30% mai bun, cu programare la 2 zile.
Valentin35722
QUOTE (hdi @ Jan 25 2009, 07:24 AM) *
Pe mine m-ar intereseaza sa montez bare de portbagaj+suporturi pt. schiuri. Nu sunt sigur ca nu ma vor enerva atunci cand le voi avea. Se aud zgomote, suieraturi, se simte ca umbli cu acareturile pe masina?
Cine are (bogdaro, valentin)? De care? Cat au costat? Cum va intelegeti cu ele? Feedback please.


Bari Thule aero, geanta Thule Pacific 700, cea mai lunga (dar si mai usoara fata de celelalte modele mai fatoasa), sa-mi intre lansetele de crap, cort, etc.
Iarna, schiurile si 2-3 rucksaci deasupra. Pentru concediu, sotia o sa o aprecieze, mai ales la intoarcere. whistling.gif
Zgomot da, este si cu si fara geanta. Plus ca daca ai vant din fata cu geanta sus, nu-ti recomand mai mult de 130km/ora. Am venit pe A2 si cu 100-110 pe vant tare ca facea asa de urat incat mi-a fost frica sa nu-si is geanta zborul cu plafon cu tot si sa fac un Forester decapotat biggrin.gif
Creste si consumul, dar who gives a sh..

http://www.thule.com/Thule/ProductDetailPage____90497.aspx

Le-am luat din Ctza, nu mai stiu preturile, a fost acum 6 ani si la varsta mea nici lecitina nu mai ajuta smile.gif
bogdaro
QUOTE (Valentin35722 @ Jan 26 2009, 10:30 AM) *
Zgomot da, este si cu si fara geanta. Plus ca daca ai vant din fata cu geanta sus, nu-ti recomand mai mult de 130km/ora. Am venit pe A2 si cu 100-110 pe vant tare ca facea asa de urat incat mi-a fost frica sa nu-si is geanta zborul cu plafon cu tot si sa fac un Forester decapotat biggrin.gif


Oricum cutiile au un indice de viteza maxim...si acesta nu depaseste 130-140km/h
Am mers eu cu un Golf insa si cu 160-170 si nu s-a intamplat nimic biggrin.gif...dar oricum nu cred ca este recomandat
Cand bate vantul, si 100km/h ti se pare extrem de mult. Te balangane de mama-mama.
GLC120
Press information din 16 ian 2009, speech de anul nou al Presedintelui FHI. Subaru has "to strengthen competitiveness in quality and cost with more speed and flexibility".

Sa speram ca isi vor arunca privirea si prin Balcani ....
hdi
QUOTE (GLC120 @ Jan 26 2009, 02:52 PM) *
Press information din 16 ian 2009, speech de anul nou al Presedintelui FHI. Subaru has "to strengthen competitiveness in quality and cost with more speed and flexibility".

Sa speram ca isi vor arunca privirea si prin Balcani ....


Link-ul articolului din care citeaza GLC http://www.fhi.co.jp/english/contents/pdf_en_49899.pdf
Interesant.
Gasiti informatii si despre planul de criza Subaru, veti aflla ca Subaru este singurul constructor care a avut cresteri de vanzari in 2008 fata de 2007 in USA (dar si pe celelalte piete), detalii despre colaborarea cu Toyota etc.
hdi
Mda...am scris la Subaru Varna Bulgaria ca sa intreb de preturi la revizii, accesorii etc.
M-am gandit ca, mai ales vara, este un loc tocmai bun sa faci revizia la masina. Si daca este si mai ieftin cu atat mai bine.
Raspunsul a fost naucitor pt. mine si se poate explica prin una dintre urmatoarele afirmatii sau pe altele pe care le puteti adauga si voi:

1-Subaru Bulgaria Love Subaru Romania
2-Bulgar = Ceafa Groasa si Ceafa groasa = Nu pune mana pe masina mea deci => Bulgar= Nu pune mana pe masina mea
3-Munca nu este facuta pentru bulgar; dovada ca-l si oboseste.


"Dear M.me/Sir,
I'm living in Romania, I own a new Subaru Outback 2.0 Diesel AC and I'm looking for a European Subaru authorized dealer in order to perform the Service Intervals/Maintenance schedule during the warranty period and beyond.
My interest is sustained also by other 20-30 Romanian Subaru owners.
Please advice if your auto workshop is able and covered by European Warranty Certificate to do these specific service intervals.
If so, please advise the cost in Leva/Euro (all included: oil, filters, local taxes-VAT) for the Service Intervals/Maintenance at 5000km, 15000km, 30000km, 45000km (Diesel and Petrol).
Please inform us also about the brand and the grade of the engine oil that you recommend.
We're interested also about the Accessories prices such as: roof-rails, ski/snowboard rack etc for Outback and other models.
Hoping for a future collaboration I'm looking forward for your kind reply.
Regards,
Gabriel




Dear Mr.Gabriel,



First I can assure you that our service is covering the official Europe warranty as we are official Subaru local dealer in Varna, Bulgaria. Still we have to do checking for the VIN number of every car with warranty claim to see if it is covered by SUBARU Europe Warranty.



However – there are at least 15 differenet Subaru dealers in Romania, so I would recommend you to try them first. Don’t get me wrong - there is no problem for us to perform the maintenance of your cars, but I think the preferable way for you is to try local opportunities first.



If you are still interested – please let me know so I can give you the costs you need. You are talking of probably 20 vehicles so for the exact cost calculation we need the model/year/engine information for them.





Best Regards



Zetics
Hmm, eu deduc ca principala lor grija este ca nu cumva sa-si bata ei capul cu probleme de garantie pentru masinile din Ro. Ceva de genul sa nu se lege la cap daca nu-l doare.

La final imi da impresia ca se asteapta sa ii vina un grup de 20 de masini toate odata sa-si faca revizia?? Ca oricum 20 de modele diferite cred ca n-a scos Subaru in ultimii 20 de ani de existenta!
hdi
Daca asta a inteles inseamna ce eu sunt de vina. Am fost confuz.
Dar totusi sper ca nu. Eu stiu ca in afaceri (si cu atat mai mult pe timp de criza) trbuie sa profiti de orice ocazie pentru a castiga. Iata de ce ma stupefiaza ca nu a sarit pe mine sa-mi puna un covor rosu la picioare. Cate Subaru crezi ca sunt in Varna? Ma gandesc ca 20 de noi clienti dintr-un foc nu era de ici de colo nici macar pentru un dealer de talia SMT Bucuresti.
Sa insist?
JohnSA
E posibil ca Subaru Bulgaria si Subaru Romania sa fie sub aceeasi caciula EE (grecii oare?). In orice situatie, un contract de reprezentanta defineste regiunea de actiune si ar iesi discutii daca un reprezentant ar actiona pe teritoriul altuia . de aici si politetea cu care te indeamna in scris sa treci pe la fratii din RO. Nu o sa dea nimeni o oferta comerciala oficiala in scris in piata celuilalt.
Cred ca trebuie incercat la parteneri agreati daca exista si mai ales in formula "ma prinde revizia la voi in tara , asa ca ma bate gandul sa fac la voi daca se pastreaza garantia".Asta venim vreo 20 le taie elanul .

Bafta
pista
Suna la Subaru Brasov si intreaba de preturi.
V_I_C_T_O_R
Beeeyyy, am lipsit 2 zile si imi trebe cateva ore numa sa citesc post-urile din ultimele 2 zile. tongue.gif

Ok, sa trecem la lucruri serioase. Luni eram dator cu experianta primei revizii de 5000 km. Fratilor, daca aveti vreo problema sau tre sa faceti reviziile la Tm ati pus-o. Inca service-ul "oficial" care este unde e si showroom-ul inca nu e gata, asa ca tre sa mergi la un service partener si autorizat Subaru, din cate mi-au zis. Service-ul asta, cum sa va spun eu.....este un fel de maghernita comunista, cu aparatura sigur inainte de 1990, murdar, vechi, mecanici pe care-i doare'n paishpe, stiti voi ce vreau sa zic. Taho imi arata 4380 km si in aceeasi zi trebuia sa fiu la Viena. Am avut excelenta idee sa spun ca am uitat portmoneu cu banii acasa si voi reveni a doua zi pt revizie, neavand cu ce plati. Asa ca m-am suit in masina si directia Viena. Am mers la primu service care l-am gasit pe GPS si m-am programat pe a 2-a zi la 11. In 45 min masina a fost gata, si vrea sa spun ca acolo se face revizi frate. De la preziunea in roti pana la faptul ca mi-a luat cu seringa, lichid de racire pentru ceva analiza care a facut-o cu un aparat electronic. Singurul lucru care nu prea mi-a placut a fost ca mi-au pus ulei Agip, au spus ca asta e uleiul care il pun in toate masinile si ca e foarte ok, sa stau linistit. Am platit 189 euro fix.

Concluzia este ca la Tm nu mai merg deloc, fie revizie, fie alta problema, si va sfatuiesc si pe voi la fel. Directia Szeged sau Bekescsaba.

P.S.: Celor care nu au facut inca schimbul de ulei la revizia de 5000, le spun sa se pregateasca pt o schimbare... thumbsup.gif .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.