Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Revizii tehnice / Imbunatatiri / Reparatii
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24
hdi
Lipsa concurentei nu e buna deloc....O sa sun si la Buc si la Brasov cand voi fi aproape de cei 5000km. La Peugeot sunt mai multi concesionari in Romania; cel mai mare este Eurial insa exista si concurenta asa ca tot timpul exista o alternativa daca nu te simti tratat corespunzator sau daca nu esti multumit de profesionalismul unora dintre ei (sa nu fiu inteles gresit, nu am de reprosat nimic SMT pana acum dar incerc sa ma informez si sa-mi pregatesc un back-up).
Ati vazut ce a spus Victor: pentru el e mai bine in Ungaria. Si cred ca nu e singurul roman care-si face reviziile acolo. Este normal sa poti alege.

OT: la fel de tare ma enerveaza si ca nu am si alte oferte pt furnizarea de gaze, electricitate, apa. Ati vazut preturile la cablu, telefonie fixa/mobila, internet? De ce? Pentru ca este concurenta!

QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Jan 27 2009, 09:42 PM) *
Am platit 189 euro fix.

Concluzia este ca la Tm nu mai merg deloc, fie revizie, fie alta problema, si va sfatuiesc si pe voi la fel. Directia Szeged sau Bekescsaba.


189EU in Austria? La fel ca la Brasov. Mai putin decat la Bucuresti...

Adica mecanicul romanesc e mai de valoare decat cel austriac, nu? Pentru ca piesele si consumabilele costa la fel.
Mai da-o in ....
bogdaro
QUOTE (hdi @ Jan 27 2009, 09:50 PM) *
QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Jan 27 2009, 09:42 PM) *
Am platit 189 euro fix.

Concluzia este ca la Tm nu mai merg deloc, fie revizie, fie alta problema, si va sfatuiesc si pe voi la fel. Directia Szeged sau Bekescsaba.


189EU in Austria? La fel ca la Brasov. Mai putin decat la Bucuresti...

Adica mecanicul romanesc e mai de valoare decat cel austriac, nu? Pentru ca piesele si consumabilele costa la fel.
Mai da-o in ....


Cred ca este 189 la Szeged...doar directia era Austria biggrin.gif
Oricum tind sa am mult mai multa incredere in fratii nostrii unguri decat oricare din cei de pe la poalele Carpatilor...asa ca ma gandesc serios sa combin concediul peste hotare (un ski de exemplu) cu revizia periosica...sper sa se potriveasca smile.gif
V_I_C_T_O_R
Eu la cati amatori de ski vad ca sunt pe aici nici nu concep ca urmatoarea intalnire sa nu fie una la ski!! Ca tat tat tat va tai cauciucele alea!!!

@bogda Nu, am facut la Viena revizia ca acu s-a potrivit asa. Dar normal fac la Szeged sau Bekescsaba.
bogdaro
QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Jan 27 2009, 10:10 PM) *
Eu la cati amatori de ski vad ca sunt pe aici nici nu concep ca urmatoarea intalnire sa nu fie una la ski!! Ca tat tat tat va tai cauciucele alea!!!


Aoleu cum ar fi sa umplem Austria de Subaru (sa ma iertati dar la noi mie nu-mi place skiul; patriotism, patriotism dar pana la ski)
Acum vreo 2 ani, Solden-ul era plin de BMW-uri cu X-drive. Se tot dadeau mari pe zapada pacolo. Ar fi o treaba sa le aratam austriecilor cum e cu INTEGRALA biggrin.gif
Sunt rautacios, recunosc biggrin.gif

Cu revizia la Viena nu am decat un cuvant: RESPECT
V_I_C_T_O_R
Oricum eu sunt tare necajit ca mike a oprit topicu inceput de hdi cu Subaru Ski Austria. Era o idee chiar excelenta si putea sa fie un topic super plin de poze si experiente frumoase

Propun sa-l "repunem in functiune"
M A R I A N
Eu de cateva luni bat campii in special pe aria Toyota ca sa ne trezim odata si sa mai vedem cum e si prin vecini...
In afara de verificarea de 5000 km, Subarul meu nu va vedea service romanesc. S-ar putea ca revizia de 15000 s-o prind tocmai in Scotia, nu stiu exact, insa ar fi interesant.

HDI, mie nu mi se pare ca raspunsul bulgarilor a fost nepoliticos ci doar circumspect. Frate, AI VAZUT CATE MASINI NOI SUNT IN BULGARIA? De la Russe pana la Kulata le poti numara pe degete (in special in zona Sofia). Iti dai seama ca daca te duci tu cu Subaru nou la service in Varna vor veni principalele televiziuni nationale si vei semna in cartea de onoare a orasului? biggrin.gif

In alta ordine de idei, am montat barele si portbagajul tip grilaj de la Thule (maine poze). Arata super insa zgomotul de la 100 km/h in sus e destul de mare. Insa si suporta vreo 4 genti mari.
V_I_C_T_O_R
Pentru ce anume ai avut nevoie de portbagaju asta? ninja.gif
M A R I A N
Eram sigur ca veti intreba.
Deci 5 persoane in masina, 1 cusca caine mare cat tot portbagajul+1 caine labrador retreiwer, bagaje la greu

Parca am mai spus ca Outbackul este 99% pentru concedii.
hdi
QUOTE (M A R I A N @ Jan 27 2009, 11:42 PM) *
HDI, mie nu mi se pare ca raspunsul bulgarilor a fost nepoliticos ci doar circumspect.


A fost politicos cu siguranta. M-a mirat ca n-a percutat.

In alta ordine de idei:
Nu gasesc eu postul ala al tau cu oglinda insa voiam sa te rog sa ne explici si noua cum e treaba cu comandatul prin USA, timpi de livrare, vama etc. (cred si f1anatic stie cate ceva in sensul asta...). Poate o punem si noi de un grup de cumparaciuni si facem comenzi mai mari.
Din Japonia nu cred ca e o mare scofala sa cumperi pt. ca aia traiesc o dubla criza datorita faptului ca bietilor oameni li s-a sculat, pardon, apreciat yenul.
andrei5130
QUOTE (hdi @ Jan 28 2009, 12:24 AM) *
QUOTE (M A R I A N @ Jan 27 2009, 11:42 PM) *
HDI, mie nu mi se pare ca raspunsul bulgarilor a fost nepoliticos ci doar circumspect.



In alta ordine de idei:
Poate o punem si noi de un grup de cumparaciuni si facem comenzi mai mari.



Asta este cea mai buna idee

daca se gaseste solutia lentru ea, vreau si eu, am o lista lunga lunga si dupa cum probabil va inchipuiti incepe cu MODULUL de butoane audio, ma ofer sa incercam sa il montam pe masina mea (ca sa ne facem mana pentru celelalte) daca reusim gaselnita cu comandatul din USA
M A R I A N
Treaba cu comandatul din State nu e mare filosofie.
Eu am comandat anul trecut pentru Yaris o bara de rigidizare, un cold air intake si niste solutii de curatat. Site-ul este asta: www.optionsauto.com
La momentul respectiv au fost singurii care au trimis in Romania produsele respective. Plata a fost inainte prin transfer bancar. Problema este ca nu trimiteau decat prin FedEx care sunt foarte scumpi. Cam asa arata comanda:

-Tanabe front (upper) strut tower bar (part number TTB121F) $86.50
-Red AEM cold intake (part number 21-573) $250.00
-AEM air bypass valve (TBA) $45.00
-AEM dryflow air cleaning system (part number 21-110) $7.50
-shipping through Fedex Express $235.00

Vama s-a facut la Bucuresti in absenta mea (m-a costat ~350 RON) si coletul mi-a venit direct acasa cu Fun Curier.

Acum am incercat altceva. Am trimis bani unui prieten din State, el comanda produsele la el acasa si le retrimite la mine cu USPS (serviciul postal american) sub forma de "cadou". Va costa cam 190 $ pentru 1 pachet de 15 kg, desi F1anatic mi-a spus de ~140 $ pentru 15 kg. Vama o voi face insa in Galati in prezenta mea. Eu vreau si un sistem intreg de tractare pentru Outback si numai ala este cam 17-18 kg.
Toate serviciile americane au tracking (vezi unde este coletul).
Va tin la curent cand ajunge coletul.

Atentie cu codurile pieselor. In State nu au Outback diesel, numai benzina. Sa nu va ardeti.
andrei5130
Am sesizat ca nu au disel, dar banuiesc ca nu difera codul de componenta de la un continent la altul ...
hdi
QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Jan 27 2009, 09:42 PM) *
Singurul lucru care nu prea mi-a placut a fost ca mi-au pus ulei Agip, au spus ca asta e uleiul care il pun in toate masinile si ca e foarte ok, sa stau linistit.


I-ai retinut si prenumele? Agip si mai cum?

QUOTE (pista @ Jan 27 2009, 09:27 PM) *
Suna la Subaru Brasov si intreaba de preturi.


La Brasov ai putut sa stai langa masina sau ti-o iau si dispar cu ea?
subidriver
Eu am facut doua revizii la Brasov si nu am stat langa masina (adica m-au invitat frumos sa raman la masa din showroom sau sa revin peste 1,2 ore) dar mi s-au parut profesionisti si de cuvant. Este o usa cu geam intre hala de service si showroom, dar nu poti sa stai sa te uiti pe acolo.
Pe factura scrie ca mi-au pus ulei de motor Motul, lichid de frana Motul, antigel Hepu, iar pentru filtrul din habitaclu (cel de la A/C) mi-au spus ca au si unul normal (pana in 100 lei) dar si unul cu elemente de carbon (~350 lei blink.gif ) care purifica, absoarbe umeazeala din interior su nu mai stiu ce facea.
hdi
QUOTE (subidriver @ Jan 28 2009, 09:08 PM) *
dar mi s-au parut profesionisti si de cuvant.


Eu si cu 307-le merg tot la Brasov. Oameni mai seriosi decat pe acasa. Pe aici, pe la noi prin sud, e mai greu sa cumperi un produs sau un serviciu fara sa incerce sa-ti traga o teapa, fie ea si un mica (asa, macar sa se pastreze vie traditia).
Asa ca eu am invatat sa fiu foarte circumspect. Practic trebuie sa platesc 7-10mil fara sa stiu pe ce, doar bazandu-ma pe cuvantul lor de onoare ca au schimbat ulei+filtre. Si apoi, daca le schimba, iar trebuie sa cred ca au pus Motul si nu Xiang Ling. E mai greu pentru mine sa fac asta...Exagerez? Ar trebui sa fiu mai putin circumspect?
andrei5130
QUOTE (hdi @ Jan 28 2009, 09:37 PM) *
QUOTE (subidriver @ Jan 28 2009, 09:08 PM) *
dar mi s-au parut profesionisti si de cuvant.


Eu si cu 307-le merg tot la Brasov. Oameni mai seriosi decat pe acasa. Pe aici, pe la noi prin sud, e mai greu sa cumperi un produs sau un serviciu fara sa incerce sa-ti traga o teapa, fie ea si un mica (asa, macar sa se pastreze vie traditia).
Asa ca eu am invatat sa fiu foarte circumspect. Practic trebuie sa platesc 7-10mil fara sa stiu pe ce, doar bazandu-ma pe cuvantul lor de onoare ca au schimbat ulei+filtre. Si apoi, daca le schimba, iar trebuie sa cred ca au pus Motul si nu Xiang Ling. E mai greu pentru mine sa fac asta...Exagerez? Ar trebui sa fiu mai putin circumspect?
Raspunsul corect este : NU nu trebuioe sa fi mai putin circumspect !!!!


baieti din Pallady au zis ca revizia de 5000 ar costa 1000 - 1200 cand am intrebat pe ce lwe dau bani au raspuns SEC : pe revizia de 5000 !
hdi
Astazi am sunat la Brasov (Auto Kino) sa intreb de costurile reviziei de 5000km, ce se schimba etc.
Mi-a raspuns un tip care, dupa ce i-am explicat eu ce masina am si ce vreau de la el, mi-a raspuns ca la 5000km nu se schimba nimic ci doar se face o examinare vizuala si ca nu ma costa nimic.

A mai patit cineva asa ceva sau trebuie sa ma simt "ales"?
V_I_C_T_O_R


Nu, acuma serios si tipa de la Viena s-o uitat cam indoielnic la mine cand am zis de revizia de 5000 de km, dar i-am aratat caietul de service si atunci a stiut cum stau lucrurile, in sensul ca la ei exista inspectie vizuala la 1000 de km si apoi schimbul de ulei se face la 15.000.

Sa stii ca ar putea sa aiba dreptate cl de la brasov, deoarece la 15000 de km scrie in paranteza 12 luni. Adica schimbi uleiul la 15000 sau 12 luni, nu?
hdi
QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Jan 29 2009, 07:47 PM) *
Nu, acuma serios si tipa de la Viena s-o uitat cam indoielnic la mine cand am zis de revizia de 5000 de km, dar i-am aratat caietul de service si atunci a stiut cum stau lucrurile, in sensul ca la ei exista inspectie vizuala la 1000 de km si apoi schimbul de ulei se face la 15.000.


Te intrebasem mai sus ce sortiment de ulei Agip ti-au pus. Iti aduci aminte?

As mai avea o intrebare pentru care nu stiu daca e cazul sa fac un topic separat, asa ca voi posta tot aici ca pana la urma are legatura cu service-ul: la ce asigurator ati incheiat polita CASCO si cat va costa?
Eu am la Allianz si costa 5400RON/an la o valoare asigurata de 85000RON si franciza de 20% la avarie totala. Restul francizelor 0%.
V_I_C_T_O_R
O sa ma uit pe eticheta care mi-au pus-o, ca nu am intrebat acest aspect.

Casco nu am si nici nu imi fac.
pista
CITAT(hdi @ Jan 29 2009, 05:24 PM) *
Astazi am sunat la Brasov (Auto Kino) sa intreb de costurile reviziei de 5000km, ce se schimba etc.
Mi-a raspuns un tip care, dupa ce i-am explicat eu ce masina am si ce vreau de la el, mi-a raspuns ca la 5000km nu se schimba nimic ci doar se face o examinare vizuala si ca nu ma costa nimic.

A mai patit cineva asa ceva sau trebuie sa ma simt "ales"?


La 5000km nici pe 2.5i nu s-a facut nimic in afara de examinarea vizuala. La alte motoare pe benzina se schimba si uleiul.
Nu stiu cum stau lucrurile pentru diesel.
hdi
QUOTE (pista @ Jan 29 2009, 09:03 PM) *
La 5000km nici pe 2.5i nu s-a facut nimic in afara de examinarea vizuala. La alte motoare pe benzina se schimba si uleiul.
Nu stiu cum stau lucrurile pentru diesel.


Gata! Clarificat cu amicii macaronari: la diesel nu se schimba nimic la 5000km. Este chiar o circulara Subaru in acest sens. Aviz amatorilor.
V_I_C_T_O_R
Banuiesc nu i-am facut nimica rau ca i-am schimbat uleiu'

Acuma inteleg privirea celor de la Subaru din Viena care nu intelegeau de ce am venit la revizie.... ninja.gif
hdi
QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Jan 29 2009, 10:43 PM) *
Banuiesc nu i-am facut nimica rau ca i-am schimbat uleiu'

Acuma inteleg privirea celor de la Subaru din Viena care nu intelegeau de ce am venit la revizie.... ninja.gif


De fapt nici nu stiam cum sa-ti scriu, dar te iau pe ocolite: ai distrus-o!
Poti sa incepi sa-i gasesti cumparator cat timp se mai tine pe roti. Daca vrei te ajut eu si-ti dau 2-3000Eu pe ea, asa ca esti si tu tanar si la inceput de drum.
Nu era vorba ca-mi trimiteai un nr. de tel, asa just in case?
V l a d
la diesel prima revizie e la 5000km, examinare vizuala + schimb de ulei si filtru.
V_I_C_T_O_R
Na acuma is de tot in ceata. Am ajuns ca si cu diferentialele laugh.gif Is curios cum e defapt dar intuitia imi spune ca schimbu de ulei se face doar la 15.000 si asta din cauza faptului ca sub 15.000 scrie in paranteza dedesubt 12 luni. Deci uleiul se schimba la 15.000 sau 12 luni. Eu asa o interpretez.
V l a d
da, asa e in mod normal. Dupa primul schimb de ulei de la 5000km la diesel, schimbul normal se face din 15.000 in 15.000 sau odata pe an. Probabil fiind vorba de rodaj, motor nou, etc prima oara se schimba mai repede.
bogdaro
Mie ei din Pallady mi-au spus urmatoarele: nu este obligatoriu sa se schimbe uleiul la 5000 dar daca nu o fac, o fac pe raspunderea mea...adica daca se-ntampla ceva cu masina, se poate pierde garantia pentru ca nu am facut schimbul de ulei cf caiet service... wallbash.gif
Hoinar
QUOTE (V l a d @ Jan 30 2009, 11:24 AM) *
da, asa e in mod normal. Dupa primul schimb de ulei de la 5000km la diesel, schimbul normal se face din 15.000 in 15.000 sau odata pe an. Probabil fiind vorba de rodaj, motor nou, etc prima oara se schimba mai repede.

Asa e in caietul de service la diesel, o revizie la 5000 si apoi la 20k km/1 an - 35k km/2 ani - 50k km/3 ani?
Aceeasi situatie e si in afara tarii sau e doar o gaselnita a celor din Ro pt a mai scoate un ban?
V l a d
nu stiu cum e afara, dar mie unul nu imi pare rau ca am schimbat uleiul la 5000km si il voi schimba din 10.000 in 10.000km de aici inainte. Rau nu poate sa faca, mai multa protectie e ok, mai ales in stilul in care se circula in ro.
bogdaro
QUOTE (Hoinar @ Jan 30 2009, 11:27 AM) *
QUOTE (V l a d @ Jan 30 2009, 11:24 AM) *
da, asa e in mod normal. Dupa primul schimb de ulei de la 5000km la diesel, schimbul normal se face din 15.000 in 15.000 sau odata pe an. Probabil fiind vorba de rodaj, motor nou, etc prima oara se schimba mai repede.

Asa e in caietul de service la diesel, o revizie la 5000 si apoi la 20k km/1 an - 35k km/2 ani - 50k km/3 ani?
Aceeasi situatie e si in afara tarii sau e doar o gaselnita a celor din Ro pt a mai scoate un ban?


Urmatorul schimb dupa 5000 se face la 15k sau 1 an. NU inteleg de ce vor sa schimbe uleiul tocmai pus in 10k????
Respect pentru BMW care schimba uleiul la 30k.
Zetics
Nu stiu exact cum ganditi voi, dar eu consider ca un schimb de ulei la 5000km nu are ce sa dauneze.
Eu sunt mai paranoic si vreau sa schimb de acum uleiul la fiecare 10.000km. Cum l-am schimbat la 5000, pica numa bine la 15.000 data urmatoare.
V_I_C_T_O_R
Din aceste puncte de vedere aveti dreptate, rau nu are ce face, decat bine. Ideea ca nu era obligatoriu si poate fi considerata o cheltuiala dispensabila
V l a d
perfect de acord cu Zetics... asa am schimbat la toate masinile mele... mai bine mai repede.... in plus merg tare.. prefer sa fie totul cum trebuie
G e o r g e
apropo de service ... am avut o discutie cu cineva de la smt , astept un feed back mai oficial smile.gif
V_I_C_T_O_R
As fi curios ce zice George...
bogdaro
Eu nu zic ca nu e bine sa schimbam uleiul mai des, ci nu inteleg de ce sunt OBLIGAT sa o fac cu asa o frecventa.
Zetics
QUOTE (V l a d @ Jan 30 2009, 11:36 AM) *
perfect de acord cu Zetics... asa am schimbat la toate masinile mele... mai bine mai repede.... in plus merg tare.. prefer sa fie totul cum trebuie



Cam astea sunt niste motive bune! Adica mers la ture inalte, mers in oras subturat si mult relanti, praf mult etc.

In Ge sau aiurea aia schimba la 30.000, dar si merg mult mai mult pe-afara, aer mai curat, probabil si combustibil mai bun etc.
V l a d
nu probabil combustibil mai bun, sigur combustibil mai bun. Cand am pus prima motorina din afara s-a simtit imediat si in mersul masinii si in consum.... in plus in bucuresti ucizi orice masina in traficul asta infernal si in ambuteiajele groaznice de la noi.
G e o r g e
cred ca glumiti ... nu ... uleiul se schimba cf caietului de service . datele din caietul ala sunt date de producator care isi asuma intreaga resposabilitate. esti obligat , daca vrei sa pastrezi garantia , sa folosesti uleiul recomandat de producat ( din motive de tara - tara - tara s'ar putea sa nu fie disponibil un anumit tip de ulei recomandat) , si musai sa faci intretinrea masinii in termenele date de producator.

LE : in plus subaru este o marca mai sportiva .. clar veti merge incet ca mosii toti cu masinile. la MB se schimba uleiul CAND ZICE MASINA CA SE SCHIMBA dar nu mai tarziu de ce zice producatorul. adica daca mergi mai tare cu masina uleiul se uzeaza mai repede si se schimba mai repede . totul se face prin sonde de control la fiecare pornire a masinii.
hdi
Si cu schimbatul mai devreme eu zic ca trebuie judecat mai cu atentie. Nu cred ca mai devreme=mai bine pentru ca este posibil ca fabricantul sa puna un ulei de "rodaj" care sa favorizeze "maturizarea" motorului. Schimband mai devreme ai putea sa-i opresti "cresterea". Nu sariti pe mine, e un punct de vedere si atat.

V l a d
nu are cum sa opreasca nici o "crestere" laugh.gif . O lubrifiere mai buna si curata nu are cum sa dauneze, in plus motorul se formeaza dupa cum il conduci, nu dupa cand schimbi uleiul. Nu are nici o legatura formarea cu schimbul de ulei.
G e o r g e
QUOTE (bogdaro @ Jan 30 2009, 01:33 PM) *
QUOTE (Hoinar @ Jan 30 2009, 11:27 AM) *
QUOTE (V l a d @ Jan 30 2009, 11:24 AM) *
da, asa e in mod normal. Dupa primul schimb de ulei de la 5000km la diesel, schimbul normal se face din 15.000 in 15.000 sau odata pe an. Probabil fiind vorba de rodaj, motor nou, etc prima oara se schimba mai repede.

Asa e in caietul de service la diesel, o revizie la 5000 si apoi la 20k km/1 an - 35k km/2 ani - 50k km/3 ani?
Aceeasi situatie e si in afara tarii sau e doar o gaselnita a celor din Ro pt a mai scoate un ban?


Urmatorul schimb dupa 5000 se face la 15k sau 1 an. NU inteleg de ce vor sa schimbe uleiul tocmai pus in 10k????
Respect pentru BMW care schimba uleiul la 30k.



pai ia bmw atunci
hdi
QUOTE (G e o r g e @ Jan 30 2009, 12:13 PM) *
pai ia bmw atunci


Fiecare masina are +uri si -uri. Optiunile le facem in functie de criteriile noastre si nu ale altora.
De aici si pana la afirma ca ce am ales noi nu are defecte sau ca altii nu au reusit sa faca mai bine ....
bogdaro
QUOTE (G e o r g e @ Jan 30 2009, 12:13 PM) *
pai ia bmw atunci


Daca vroiam BMW, luam BMW...dar nu am vrut...plus ca ce mi-ar fi placut nu se incadra in buget.
Zic doar ca daca la unii se poate, cred ca se poate si la altii
V l a d
nu e vorba de facut mai bine, e vorba de specificatiile date de producator. Daca se schimba mai des nu inseamna ca e facut mai prost. Inseamna ca o revizie costa cat costa la bmw si costa cat costa la subaru. Alt ulei, etc In plus e putin exagerat sa dam 30.000 euro pe o masina dar sa ne plangem ca dam 8.000.000 pe an pentru o revizie, nu?
Sa nu uitam si de diferentele de pret dintre masini.... nu vorbim de masini la un pret identic, vorbim de masini care au o diferenta mare de pret intre ele asta in primul rand si in al doilea rand vorbim de masini care desi au o diferenta asa mare de cost au performante foarte apropiate. In concluzie am cumparat un produs la mai putini bani care se compara cu un produs mult mai scump... nu poti avea si luna de pe cer... eu zic ca ar trebui sa fim toti multumiti. Bmw la pret de legacy nu se poate... undeva trebuie sa fie si diferenta aia de pret, daca nu e in performante si nici in calitate nu prea e, poate sa fie doar in finisaje si intretinere.
bogdaro
QUOTE (V l a d @ Jan 30 2009, 12:28 PM) *
nu e vorba de facut mai bine, e vorba de specificatiile date de producator. Daca se schimba mai des nu inseamna ca e facut mai prost. Inseamna ca o revizie costa cat costa la bmw si costa cat costa la subaru. Alt ulei, etc In plus e putin exagerat sa dam 30.000 euro pe o masina dar sa ne plangem ca dam 8.000.000 pe an pentru o revizie, nu?
Sa nu uitam si de diferentele de pret dintre masini.... nu vorbim de masini la un pret identic, vorbim de masini care au o diferenta mare de pret intre ele asta in primul rand si in al doilea rand vorbim de masini care desi au o diferenta asa mare de cost au performante foarte apropiate. In concluzie am cumparat un produs la mai putini bani care se compara cu un produs mult mai scump... nu poti avea si luna de pe cer... eu zic ca ar trebui sa fim toti multumiti. Bmw la pret de legacy nu se poate... undeva trebuie sa fie si diferenta aia de pret, daca nu e in performante si nici in calitate nu prea e, poate sa fie doar in finisaje si intretinere.


Total de acord cu ce zici...mie mi-e frica de altceva si anume ca aceste intervale de service fiind diferentiate in functie de piata de desfacere, romanasii nostrii "descurcareti" sa zica: pai la noi se circula pe drumuri grele asa ca am gasit motiv luam banii clientilor nostrii mai des (deci si mai multi)...vorba aia: sa mananca si gura noastra caviar
Hoinar
QUOTE (bogdaro @ Jan 30 2009, 12:36 PM) *
...
Total de acord cu ce zici...mie mi-e frica de altceva si anume ca aceste intervale de service fiind diferentiate in functie de piata de desfacere, romanasii nostrii "descurcareti" sa zica: pai la noi se circula pe drumuri grele asa ca am gasit motiv luam banii clientilor nostrii mai des (deci si mai multi)...vorba aia: sa mananca si gura noastra caviar


Exact asta e ceea ce gandeam si eu. Nu faptul ca producatorul a hotarat ceva si noi nu respectam, ci faptul ca dealerul e posibil sa fi facut modificari.
Nu pot sa uit de un caz povestit pe forum la noi in sectiunea Nissan in care un angajat de la un dealer din Bucuresti a modificat la mana in caietul de service al unui Quashquai faptul ca revizia are loc la 15k in loc de 30k cum scrie original in caiet...Noroc de om ca a intrebat in alte parti, ca altfel facea cum a "recomandat" omul din reprezentanta in loc de cum a studiat producatorul.
G e o r g e
QUOTE (bogdaro @ Jan 30 2009, 02:25 PM) *
QUOTE (G e o r g e @ Jan 30 2009, 12:13 PM) *
pai ia bmw atunci


Daca vroiam BMW, luam BMW...dar nu am vrut...plus ca ce mi-ar fi placut nu se incadra in buget.
Zic doar ca daca la unii se poate, cred ca se poate si la altii


ahhh ... cum e treaba cu bugetul ?
bogdaro
QUOTE (G e o r g e @ Jan 30 2009, 01:34 PM) *
QUOTE (bogdaro @ Jan 30 2009, 02:25 PM) *
QUOTE (G e o r g e @ Jan 30 2009, 12:13 PM) *
pai ia bmw atunci


Daca vroiam BMW, luam BMW...dar nu am vrut...plus ca ce mi-ar fi placut nu se incadra in buget.
Zic doar ca daca la unii se poate, cred ca se poate si la altii


ahhh ... cum e treaba cu bugetul ?


Treaba cu bugetul e clara: ai, iei, nu ai, iei mai ieftin sau deloc biggrin.gif
Altfel statea treaba poate daca aveam disponibil un 40k; insa nu regret si n-am regretat nici un moment alegerea facuta...doar reducerea asta fenomenala de la sfarsitul anului m-a cam mahnit...asta ca sa ne dam seama cu ce adaos merg unii (fie fabrica, fie importatori)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.