Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Revizii tehnice / Imbunatatiri / Reparatii
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24
hdi
Pentru ca exista diferite pareri, suspiciuni etc, va invit sa faceti ce am facut si eu pentru a va lamuri:
1-luat carnet de service; aici se va observa ca este pomenita si revizia de 5000km fara a se specifica insa operatiile care trebuie efectuate in cadrul ei; boooon!
2-luat manualul proprietarului, mers la pag. 11.3, in partea de jos unde incepe tabelul cu descrierea operatiilor ce trebuie efectuate in cadrul fiecarei revizii.
Se va observa ca:
-La 5000km se va schimba uleiul numai pentru motorul de 3.0l benzina
-La toate celelalte motoare, uleiul se va schimba pentru prima data la 15000km sau 12 luni.

Simplu. Asa n-ai nevoie de megapriceputi si gigaspecialisti de la Dealer, de la Asoc. de Proprietari sau din Comitetul de Parinti.

Si, in ciuda altor pareri, eu continui sa sustin ca in cazul primului schimb de ulei MAI REPEDE nu este neaparat MAI BINE. Nu spun ca e rau sau ca e bine. Pentru asta ar trebui sa stiu mai multe, ca de exemplu ce ulei pune FHI in motoare. Acum, ca unora le place sa schimbe uleiul din 2 in 2 mii de km doar asa, ca sa se simta ei mai bine, este absolut OK insa nu trebuie sustinut fara nici un argument ca este mai bine sa procedezi in felul asta.
Ca inginer va spun ca atunci cand proiectezi ceva, intotdeauna se iau in calcul niste coeficienti de siguranta. Asta ce inseamna? Ca daca exista un risc infinitezimal ca motorul sa sufere o dauna infinitezimala daca nu se schimba uleiul la 7000km, atunci producatorul va impune obligativitatea de a schimba uleiul la 5000km (cu atat mai mult cu cat nu o face pe cheltuiala sa). De asemeni, producatorul nu va accepta sa NU efectueze o operatiune care ar putea duce la o imbunatatire a performantelor sau o crestere a duratei de viata a motorului sau masinii in ansamblu. Daca o astfel de operatiune ar fi, de exemplu, sa schimbam uleiul la 8500km, atunci in carnetul de service s-ar impune schimbarea la 8500km.
Evident, trebuie tinut cont ca exista o nota ce vorbeste de intervalele de revizie in cazul unor conditii de exploatare severe.

Imi cer scuze pentru postul ceva mai lung. Mi-am dorit sa fac o pledoarie in favoarea argumentelor si mai putin in favoarea vorbitului la plesneala, o pledoarie in favoarea atitudinii colegiale si mai putin in favoarea atitudinii superior-atotcunoscator-dojenitoare si, in fine, o pledoarie in favoare punctelor de vedere si mai putin in favoarea verdictelor.
G e o r g e
QUOTE (bogdaro @ Jan 30 2009, 03:53 PM) *
QUOTE (G e o r g e @ Jan 30 2009, 01:34 PM) *
QUOTE (bogdaro @ Jan 30 2009, 02:25 PM) *
QUOTE (G e o r g e @ Jan 30 2009, 12:13 PM) *
pai ia bmw atunci


Daca vroiam BMW, luam BMW...dar nu am vrut...plus ca ce mi-ar fi placut nu se incadra in buget.
Zic doar ca daca la unii se poate, cred ca se poate si la altii


ahhh ... cum e treaba cu bugetul ?


Treaba cu bugetul e clara: ai, iei, nu ai, iei mai ieftin sau deloc biggrin.gif
Altfel statea treaba poate daca aveam disponibil un 40k; insa nu regret si n-am regretat nici un moment alegerea facuta...doar reducerea asta fenomenala de la sfarsitul anului m-a cam mahnit...asta ca sa ne dam seama cu ce adaos merg unii (fie fabrica, fie importatori)

nu vreau sa ma intelegi gresit ... buget mai mare -> masina mai scumpa -> piese si solutii tehnice mai scumpe -> d'aia exista senzori de calitate ulei la MB si BMW si d'aia termene de inlocuit uleiul mari pe hartie , diferite in viata de zi cu zi in functie de cum mergi cu masina .
V l a d
eu iti inteleg suspiciunile, pe de alta parte eu in manual nu am vazut nicaieri pomenit nimic de motorul diesel... cred ca e e scris acolo se refera numai la modelele pe benzina.
bogdaro
QUOTE (V l a d @ Jan 30 2009, 04:45 PM) *
eu iti inteleg suspiciunile, pe de alta parte eu in manual nu am vazut nicaieri pomenit nimic de motorul diesel... cred ca e e scris acolo se refera numai la modelele pe benzina.


Apropo de manual..eu cand am luat masina mi s-a dat cartea pentru benzina (cartile pentru motorina nu erau inca tiparite) cu promisiunea ca atunci cand vor aparea, imi vor da si cartea pentru diesel. Astfel, acum vreo 2 luni am sunat si am intrebat de carte. Au fost superamabili si a doua zi o aveam trimisa prin curier.

Banuiesc ca sunt si altii in aceeasi situatie...asa ca ar trebui sa sunati si sa intrebati.
V l a d
deci am vazut eu bine ca nu exista nici un fel de informatii despre motoarele diesel... thumbsup.gif trebuie sa punem mana pe noul manual, asta e clar
hdi
QUOTE (V l a d @ Jan 30 2009, 04:45 PM) *
eu iti inteleg suspiciunile, pe de alta parte eu in manual nu am vazut nicaieri pomenit nimic de motorul diesel... cred ca e e scris acolo se refera numai la modelele pe benzina.


In manualul meu sunt indicatii specifice pt diesel. Ar trebui sa soliciti si tu un exemplar. Nu vei gasi nimic din ce nu stii deja insa graficul reviziilor iti va fi util.
andrei5130
Astazi am fost la smn PALLADY pentru ca nu imi mergea priza (12 v) din cotiere, dupa ce am reusit sa fac o programare si am vb cu baiatul de la receptie ca in cazul in care este ceva ce nu se poate rezolva pe loc sa nu se apuce de masina, ii dau masina si vinae in 10 min de cand i-am dat cheile, il intreb ce avea si imi zice ca era arsa o siguranta pe care ao schimbatolucru pe care il vazusem prin geamul de la sala de asteptare imi da factura pentru inlocuirea sigurantei moment in care am vazut negru in fata ochilor, pentru ca au schimbat o siguranta ei au facturat 54 ron, in conditiile in care nu am fost intrebat daca vreau sa imi schimbe ei siguranta, as fi preferat sa imi zica intai de a o schimba si eventual sa imi zica s cat costa.....


Unde ziceati ca este service-ul din Brasov si ce nr de tel au ?

ma gandesc serios sa nu mai dau pe la cel din Pallady
hdi
QUOTE (andrei5130 @ Jan 30 2009, 07:19 PM) *
Astazi am fost la smn PALLADY pentru ca nu imi mergea priza (12 v) din cotiere, dupa ce am reusit sa fac o programare si am vb cu baiatul de la receptie ca in cazul in care este ceva ce nu se poate rezolva pe loc sa nu se apuce de masina, ii dau masina si vinae in 10 min de cand i-am dat cheile, il intreb ce avea si imi zice ca era arsa o siguranta pe care ao schimbatolucru pe care il vazusem prin geamul de la sala de asteptare imi da factura pentru inlocuirea sigurantei moment in care am vazut negru in fata ochilor, pentru ca au schimbat o siguranta ei au facturat 54 ron, in conditiile in care nu am fost intrebat daca vreau sa imi schimbe ei siguranta, as fi preferat sa imi zica intai de a o schimba si eventual sa imi zica s cat costa.....


Unde ziceati ca este service-ul din Brasov si ce nr de tel au ?

ma gandesc serios sa nu mai dau pe la cel din Pallady


Tu nu ai garantie la masina?
Nu m-am gandit sa incerc prizele pana acum....
andrei5130
QUOTE (hdi @ Jan 30 2009, 07:22 PM) *
Tu nu ai garantie la masina?
Nu m-am gandit sa incerc prizele pana acum....

Ba da, am garantie la masinanumai ca ei au zis ca siguranta s-a ars din vina mea ca nu am incarcatoarele bune (unul dintre ela are scurt) aceleasi pe care le folosesc de 3 ani pe toate masinile, nu am incercat acea priza pana acum 3 zile si cand le-am zis ca nu a functionat de la inceput au zis sa le dovedesc, asa cum eu nu am putut dovedi ca eu am dreptate a trebuit sa platesc, problema nu sunt cei 54ron ci de modul in care au decurs lucrurile poate ca daca veneau sa imi zica intai avand in vedere ca ma grabeam as fi zis ca e ok si sa remedi eze problema, in momentul in care am zis ca ma vad nevoit sa caut alt service au zis ca nu am decat sunt liber sa fac ce vreau... drept pentru care prefer un drum la brasov in loc sa ma mai duc la ei ....
M A R I A N
Pai daca sa zicem ca vin intr-o saptamana cativa baieti cu Tribeca si WRX STI si dau cateva zeci de milioane (daca nu sute) la revizii sau pentru schimbat diverse chestii minore, cum crezi tu ca vii cu o amarata de siguranta (apropos, la Toyota sigurantele sunt speciale, in sensul ca sunt un sfert din marimea celor obisnuite pe care le stim cu totii, si costa ~4-5 lei/bucata) pe care o mai si vrei schimbata pe garantie? Eu zic sa fii multumit ca nu te-au injurat... whistling.gif
Acelasi Th. Pallady unde mi-au zis anul trecut "Nu putem sa facem test drive cu Impreza 2.0 pe care o avem afara pentru ca o ducem la o expozitie (aiurea, masina era atat de murdara incat mie mi-ar fi fost si rusine sa ma urc in ea... confused.gif )
Acelasi Th Pallady unde am solicitat o reducere pentru Outback diesel de la 23681 la 23000 si unde mi s-a zis (la telefon) "Da' ce, nu este redusa destul cu 6000 euro? Ce, vreti sa o vindem noi in pierdere?" confused.gif

Lasa ca mi-au dat-o la Iasi cu 22850 ... arigato.gif
V_I_C_T_O_R
Mda...imi suna foarte cunoscut. Am precizat si eu ca la ridicarea masinii s-au comportat de tot rahatu. Am asteptat vreo 10 minute pana sa ma bage cineva in seama, cu toate ca nu era nici un client in showroom, si baietii erau ocupati cu cafeaua de dimineata... Am ramas cu un gust amar, de parca eu ar fi trebuit sa le multumesc ca am reusit sa cumpar masina cu reducerea asta de pret
M A R I A N
QUOTE (V l a d @ Jan 30 2009, 05:47 AM) *
nu probabil combustibil mai bun, sigur combustibil mai bun. Cand am pus prima motorina din afara s-a simtit imediat si in mersul masinii si in consum.... in plus in bucuresti ucizi orice masina in traficul asta infernal si in ambuteiajele groaznice de la noi.


Hehe, cine a condus in Germania pe sectiunile de autostrada no limit sigur a vazut masini diesel vechi gen Opel Kadett, Ford Sierra, VW Golf 1/2 gonind cu viteze apropiate de 200 km/h fara a lasa in urma nici cea mai mica dara de fum... confused.gif
Eu sunt de parere ca benzina sau motorina pe care o bagam in rezervor conteaza mult mai mult decat intervalul la care schimbam uleiul sau filtrele (15000 sau 30000)

Buey, care va bagati la un transport de cateva sute de l de motorina adevarata de la Aral din Germania? biggrin.gif
andrei5130
noi sa fim sanatosi si cu nervi tari si sa speram ca nu vom avea nevoie de ei ....

.... nu m-am dus sa schimb o siguranta ci sa vad de ce nu merge priza respectiva, o siguranta nu e greu de schimbat daca sti care e si unde mai pui ca daca masina e in garantie nu ai voie sa umbli la nimic, altfel pierzi garantia ..... bla bla bla ....


e frustrant sa sti ca trebuie sa intrebi tu ce iti fac la masina si de ce in loc sa iti spuna ei, sa nu uitam ca eu supravietuiesc datorita noua care am cumparat masinile de la ei, nu am cumparat masina ca sa ma fac presh in fata unui mecanic ca sa fiu sigur ca se ocupa cum trebuie de masina ba sa ii mai si dau bani ca ma lasa sa ma fac presh....


....asa imi vine sa le crap capu cateodata....

P.S.
...dupa ce am plecat de la ei ma mai opreste si politia, sa vada daca nu cumva sunt eu cel ce a furat niscaiva arme de la unitatea cu pricina ...
hdi
Si ce facem deci? Eu am continuat conversatia cu Subaru Varna. Vara e o placere sa-ti faci revizia vineri dupa-amiaza si sa stai pana duminica. Va spun cand termin de parlamentat.
Eu imi duc masina numai acolo unde o pot vedea.

Pista,
Am inteles parca de la tine ca este un dealer nou la Odorhei. Ma lasa sa stau langa masina acolo? De-abia mai stam si noi de vorba...Da-mi si mie te rog un nr de telefon (pe site nu este prezent inca) sau intreaba tu ce fac la rev. de 5000, cat costa si daca pot sta langa masina.

OT:
Marian,
Yarisul tau este printre cele 1mil rechemate?
M A R I A N
QUOTE (hdi @ Jan 30 2009, 02:28 PM) *
Marian,
Yarisul tau este printre cele 1mil rechemate?


Au mai rechemat si inainte Yarisuri pentru aceeasi problema la centurile de siguranta (eu am mai avut inainte de asta actual inca un Yaris, de acolo stiu)
Pana in momentul de fata nu am primit nici un telefon insa stateam si ma gandeam daca e vorba numai de Yarisurile fabricate in Franta sau de peste tot (TS-urile sunt fabricate numai in Japonia, poate am scapat de probleme rolleyes.gif )

In alta ordine de idei, barele si portbagajul pe care le-am montat pe SOD influenteaza destul de nasol comportamentul masinii. La peste 90 km/h apare un tremurat al volanului de zici ca mergi pe denivelari scurte si dese... O sa vad cum este daca pun cateva bagaje
subidriver
QUOTE (andrei5130 @ Jan 30 2009, 06:19 PM) *
Unde ziceati ca este service-ul din Brasov si ce nr de tel au ?
ma gandesc serios sa nu mai dau pe la cel din Pallady

http://www.subarubrasov.ro/contact
cand am facut reviziile la ei, mi-au spus ca trebuie schimbat asta, aia, ailalta (toate conform cartii de service), iar la filtru A/C au spus ca au de doua feluri si ca estimeaza ca ma va consta revizia o anumita suma. La final au fost pe aproape. Eu ma declar multumit de ei.
Am facut revizii si la Iasi si acolo baietii sunt super OK.
andrei5130
QUOTE (subidriver @ Jan 30 2009, 08:44 PM) *
QUOTE (andrei5130 @ Jan 30 2009, 06:19 PM) *
Unde ziceati ca este service-ul din Brasov si ce nr de tel au ?
ma gandesc serios sa nu mai dau pe la cel din Pallady

http://www.subarubrasov.ro/contact
cand am facut reviziile la ei, mi-au spus ca trebuie schimbat asta, aia, ailalta (toate conform cartii de service), iar la filtru A/C au spus ca au de doua feluri si ca estimeaza ca ma va consta revizia o anumita suma. La final au fost pe aproape. Eu ma declar multumit de ei.
Am facut revizii si la Iasi si acolo baietii sunt super OK.

multam ma coafeaza oricare dintre cele 2 pe ori care le pot imbina cu vacantza... wink.gif)
subidriver
QUOTE (hdi @ Jan 30 2009, 07:28 PM) *
Pista,
Am inteles parca de la tine ca este un dealer nou la Odorhei. Ma lasa sa stau langa masina acolo? De-abia mai stam si noi de vorba...Da-mi si mie te rog un nr de telefon (pe site nu este prezent inca) sau intreaba tu ce fac la rev. de 5000, cat costa si daca pot sta langa masina.

Prezenta Subaru in zona asta a tarii este abia la inceput. In luna decembrie s-au infiintat showroom-uri la Miercurea Ciuc, Odorheiu Secuiesc si Tg.Mures, iar service-ul se face la Odorhei (intre localitatile extreme Ciuc si Mures), dar fiindca sunt la inceput, in showroom incap 1,2 masini, iar service-ul se face la Bosch Car Service, adica din cate intrari sunt, una cica ar fi cedata pentru service Subaru. Probabil de asta nici nu apar inca pe net datele de contact.
Astea sunt informatii de la dealerul din Ciuc.
Zetics
Mare pacat ca oamenii de la SMT din Pallady se comporta asa! Se bazeaza exagerat de mult pe legatul la cap cu garantia din partea clientilor, poate unii isi vor baga picioarele si se vor pishui pe garantie, sau se vor duce cum vad deja la Bv sau Odorhei sau Varna. Criza e abia la inceput, si daca ei isi inchipuie ca vor scapa usor, se inseala amarnic. Am fost martor la o chestie asemanatoare la Hyundai, si deja vad schimbari dramatice. E adevarat, acolo se pare ca a existat putina vointa si de sus sa se imbunatateasca lucrurile, dar totusi!
V l a d
SMT sunt neprofesionisti, cu tupeu nejustificat si au impresia ca ne-am nascut ieri si vedem masini pentru prima data in viata. O experienta dezgustatoare. Da lasa ca o sa ii trieze criza si o sa dispara toti astia care au impresia ca sunt buricul pamantului daca nu invata cum se trateaza un client. In plus subaru nu a avut niciodata o groaza de clienti, ar trebui sa fie ultra amabili si interesati sa vanda, daaa.... romania.... nu mai zic nimic. Subaru Brasov in schimb e o experienta pe care o recomand cu caldura. Sunt seriosi si stiu sa trateze un client. Jos palaria in fata lor.
Din cate stiu eu toti clentii subaru din timisoara si arad si zona banatului merg la revizii si reparatii in Ungaria de unde se intorc numai cu cuvinte de lauda. 100km pentru un tratament impecabil. Eu zic ca merita.
bobita
Revizie Forester 2.0 45kkm, schimbat ulei, filtru, filtru aer, placute frina.
Total 873ron la Subaru Iasi.Cu programare, lasat masina , venit dupa ea dupa vreo 4 ore.
Mult, putin?
Eu nu stiu alte preturi, ca am prostul obicei sa nu ma interesez, da mi se pare ok.
Bob
Zetics
Mi se pare de-a dreptul ieftin!
Intrebari:
- cat ulei si de care ti-au pus?
- placutele pe care ti le-au pus erau ceva de genul "Genuine Subaru" bla bla bla? Ti le-au dat inapoi pe-alea vechi?
- service-ul de acolo e dedicat Subaru sau e ceva multibrand si au si ei un elevator intr-o hala?

Multumesc!
bobita
QUOTE (Zetics @ Feb 3 2009, 05:48 AM) *
Mi se pare de-a dreptul ieftin!
Intrebari:
- cat ulei si de care ti-au pus?
- placutele pe care ti le-au pus erau ceva de genul "Genuine Subaru" bla bla bla? Ti le-au dat inapoi pe-alea vechi?
- service-ul de acolo e dedicat Subaru sau e ceva multibrand si au si ei un elevator intr-o hala?

Multumesc!


Nu am factura acum in fata dar din amintiri
ulei 4l mobil 10w40 parca, revin mai exact
am primit si piesle inapoi , placutele ,da, sint cum ai zis
Service-ul la is se face la service-ul bmw, dealerul bmw e si dealer subaru iar service-ul e organizat dupa standarde bmw.Ma rog, macar la aspect si la receptie...Nu stiu inauntru,,nu poti intra.De fapt nici nu am intrebat, nu ma intereseaza.
De altfel foarte frumos s-au purtat cu masina de fiece data cind am fost.Ei bine, cind a fost nevastamea au fost si mai amabili decit de obicei biggrin.gif
Si nici nu au comentat vreodata ca au de dat jos scutul metalic la fiecare schimb de ulei....
Bob
pista
Revizie Outback 2.5i la 45kkm, schimbat ulei 5l MOTUL 5w40, filtru ulei, filtru polen.
Nu am schimbat filtrul de aer, care altfel costa 85 RON. (am element filtrant K&N)
Total 599 RON la Subaru Brasov , AUTO KINO.
Cu programare din ziua precedenta, lasat masina , venit dupa ea dupa 1,5 ore.
Seriosi, punctuali, profesionisti. In clipa in care masina a fost gata m-a sunat seful de service ca pot veni dupa ea.
Ce ziceti ? Ca la cinema ! (KINO=CINEMA)
Se poate si asa smile.gif !
bogdaro
QUOTE (pista @ Feb 3 2009, 11:53 PM) *
Revizie Outback 2.5i la 45kkm, schimbat ulei 5l MOTUL 5w40, filtru ulei, filtru polen.
Nu am schimbat filtrul de aer, care altfel costa 85 RON. (am element filtrant K&N)
Total 599 RON la Subaru Brasov , AUTO KINO.
Cu programare din ziua precedenta, lasat masina , venit dupa ea dupa 1,5 ore.
Seriosi, punctuali, profesionisti. In clipa in care masina a fost gata m-a sunat seful de service ca pot veni dupa ea.
Ce ziceti ? Ca la cinema ! (KINO=CINEMA)
Se poate si asa smile.gif !



Frumos, nimic de zis...la cum ai descris situatia sigur se vorbeste nemteste printr-unul din birourile alea biggrin.gif
pista
CITAT(bogdaro @ Feb 4 2009, 08:40 AM) *
Frumos, nimic de zis...la cum ai descris situatia sigur se vorbeste nemteste printr-unul din birourile alea biggrin.gif


Nu am auzit pe nimeni vorbind nemteste ci numai romaneste smile.gif . Am incercat numai un mic joc de cuvinte wink.gif .
bogdaro
QUOTE (pista @ Feb 4 2009, 11:12 AM) *
QUOTE (bogdaro @ Feb 4 2009, 08:40 AM) *
Frumos, nimic de zis...la cum ai descris situatia sigur se vorbeste nemteste printr-unul din birourile alea biggrin.gif


Nu am auzit pe nimeni vorbind nemteste ci numai romaneste smile.gif . Am incercat numai un mic joc de cuvinte wink.gif .


S-a potrivit de minune cu "Seriosi, punctuali, profesionisti."
V l a d
laugh.gif sunt toti romani, culmea. Mai exista si oameni seriosi pe lumea asta, desi sunt o specie din ce in ce mai rara.
M A R I A N
Intre accesoriile de pe subaru.de am vazut niste perdele originale pentru lateralele spate si luneta, destul de scumpe, insa.
http://www.subaru.de/fileadmin/downloads/m...zubehoer-19.pdf

Sa le comand pe astea sau sa-mi pun folie colorata 3M?
hdi
QUOTE (M A R I A N @ Feb 5 2009, 10:28 PM) *
Intre accesoriile de pe subaru.de am vazut niste perdele originale pentru lateralele spate si luneta, destul de scumpe, insa.
http://www.subaru.de/fileadmin/downloads/m...zubehoer-19.pdf

Sa le comand pe astea sau sa-mi pun folie colorata 3M?

Jaluzelele mi se par scumpe; oricum, eu nu i-as pune folie, mai ales ca deja masina ta e neagra. Geamurile transparente rup putin monotonia intre plafon si portiere. Este doar o parere.
hdi
QUOTE (Valentin35722 @ Jan 26 2009, 11:30 AM) *
Bari Thule aero, geanta Thule Pacific 700, cea mai lunga (dar si mai usoara fata de celelalte modele mai fatoasa),


Instalatia mea de transport schiuri; nu face zgomote, nu-mi limiteaza viteza max. Singurul dezavantaj este ca este destul de incomod sa le bagi/scoti in/din masina

Caracteristici tehnice:
Sacul (impermeabil) contine o pereche de schiuri 170cm si una 159cm.
Schiurile fetitei (120cm)+betele calatoresc in portbagaj.
Pe bancheta din spate, fetita poate dormi cu picioarele sub sacul cu schiuri.
hdi
Am continuat discutia cu d-l Kapitanov de la Subaru Varna. Va atasez "mercurialul". Spuneti voi cum sunt preturile ca eu habar nu am cum sunt pe la noi. Apare si confirmarea faptului ca la 5000km se schimba uleiul doar la 3.0R. Daca este cineva interesat ii dau contactele. Un we la mare + revizie=de ce nu?
GLC120
QUOTE (hdi @ Feb 8 2009, 09:33 PM) *
Am continuat discutia cu d-l Kapitanov de la Subaru Varna. Va atasez "mercurialul". Spuneti voi cum sunt preturile ca eu habar nu am cum sunt pe la noi. Apare si confirmarea faptului ca la 5000km se schimba uleiul doar la 3.0R. Daca este cineva interesat ii dau contactele. Un we la mare + revizie=de ce nu?


Foarte interesant. Inseamna ca fiecare "tara" decide ce anume se face la revizie? In Romania sunt conditii grele si se schimba uleiul si filtrul la 5000km iar in Bulgaria nu ? Oare ce zice dealer-ul din Brasov?
hdi
QUOTE (GLC120 @ Feb 8 2009, 11:05 PM) *
Foarte interesant. Inseamna ca fiecare "tara" decide ce anume se face la revizie? In Romania sunt conditii grele si se schimba uleiul si filtrul la 5000km iar in Bulgaria nu ? Oare ce zice dealer-ul din Brasov?


Cred ca ai ratat discutia mai veche. La Brasov au spus ca la diesel revizia de 5000km e gratis si consta numai in verificarea vizuala a nivelurilor etc, fara a se schimba nimic. Asa ca politicile de service par aliniate pana acum.
bogdaro
QUOTE (GLC120 @ Feb 8 2009, 11:05 PM) *
QUOTE (hdi @ Feb 8 2009, 09:33 PM) *
Am continuat discutia cu d-l Kapitanov de la Subaru Varna. Va atasez "mercurialul". Spuneti voi cum sunt preturile ca eu habar nu am cum sunt pe la noi. Apare si confirmarea faptului ca la 5000km se schimba uleiul doar la 3.0R. Daca este cineva interesat ii dau contactele. Un we la mare + revizie=de ce nu?


Foarte interesant. Inseamna ca fiecare "tara" decide ce anume se face la revizie? In Romania sunt conditii grele si se schimba uleiul si filtrul la 5000km iar in Bulgaria nu ? Oare ce zice dealer-ul din Brasov?


Deci se cam demonstreaza ca SMT-ul isi face de cap...pacat, mare pacat
Si stiti ce ma enerveaza, ca in Germania, de exemplu, Subaru a iesit campion in multi ani la Customer Satisfaction.
GLC120
Buni baieti la SMT. Inteleg ca sunt singurii care schimba uleiul la 5000km?? de siguranta de 54 de RON ce sa mai vorbim...
V l a d
pai da da in germania nu e in romania. ce sa-i faci asta e tara in care traim... tare imi e ca nu mai apucam noi sa vedem romania cum se civilizeaza. momentan numarul mitocanilor, hotilor, excrocilor si al lichelelor creste in mod constant. pffff... dureros
bogdaro
QUOTE (V l a d @ Feb 9 2009, 04:22 PM) *
pai da da in germania nu e in romania. ce sa-i faci asta e tara in care traim... tare imi e ca nu mai apucam noi sa vedem romania cum se civilizeaza. momentan numarul mitocanilor, hotilor, excrocilor si al lichelelor creste in mod constant. pffff... dureros


Propun raid cu AWD-urile din dotare in vederea scaderii numarului de care zici mai sus biggrin.gif
Just kidding biggrin.gif Ca poate ma dau astia de la Politie in urmarire generala pentru cu premeditare.
Dar numai inchipuitiva cum ar fi tarisoara asta numai cu oameni civilizati, care nu arunca pe jos, care sunt politicosi, vorbesc frumos, miros deasemenea... wub.gif
Gata cu visele ca trebuie sa plec pana afara.
andrei5130
AM O VESTE BUNA SI UNA SI MAI BUNA (aceiasi veste spusa de doua ori) :

EU

Buna ziua,

Va rog sa imi spuneti si mie cum trebuie sa procedez pentru a veni sa imi fac revizia de 5000 la dumneavoastra cu cat timp inainte trebuie sa imi fac programare, daca se opoate sa imi spuneti in ce consta ea si cam cat ar costa aproximativ.

.... deasemeneamai vreau sa stiu daca pot sa comand la dumneavoastra si urmatoarea piesa de schimb codul 83154AG001: "Switch satellite". (Steering wheel buttons), cat ar costa, in cat timp poate veni piesa (modulul) in sazul in care nu exista pe stoc si trbuie sa o comand si cat costa montarea ?
____________________

EI

buna ziua.

va rog sa imi spuneti de ce masina este vorba si de unde este achizitionata.

Va multumesc
Octavian Teodorescu
Sales Manager
AUTO-KINO SRL
____________________

EU

Buna ziua,

aveti dreptate...

Este Vorba de un Subaru Outback disel si a fost achizitionat de la Subaru Motors Trading din Bucuresti, si cred ca revizia are sa ma prinda prin Brasov si dupa cum v-a mers vestea ca fiind un service foarte bun doresc sa fac revizia la dumneavoasta si eventual sa monez si modulul de butoane audio tot atunci ....

as dori sa imi trimiteti dupa cum am scris in mesajul anterior un pret estimativ pentru revizie (daca se poate cat mai exact) si sa imi spuneti daca pot comanda la dumneavoastra (asta in cazul in care nu ezista deja pe stoc) acel modul de comenzi audio pentru volan care are codul de piesa 83154AG001 (Steering wheel buttons)


Multumesc anticipat

Andrei Boroseanu
____________________

EI

Buna ziua

Din pacate nu mai este pe stoc setul acela de comenzi pe volan. am vorbit cu colegii mei de la piese si mi-au spus ca adusesera doar unul singur de proba. O sa mai vina si altele dar abia prin martie. Ca si pret se situeaza undeva la 900 lei fara TVA.

O sa va contacteze colegul meu de la service ca sa lamuriti situatia cu revizia.


O zi buna

____________________

tot EI

Buna ziua,
Pentru a putea estima exact costul reviziei, rugam specificati tip auto si motor, si nr. km efectuati.

Cu respect,

___________________

EU

dupa cum se poate vedea scris si mai jos (in celelalte e-mail-uri )este vorba de revizia de 5000 km la un Subaru Outbak motorizare 2,0 diesel,

va rog sa im spuneti si cu cat timp inainte trebuie sa imi fac programarea....



Andrei Boroseanu

____________________

EI

Asadar verificare gratuita, doua zile in avans pentru programare ar fi suficient.


Adi Ionescu
Sef service Subaru Brasov

___________________




Asa ca nu pot decat sa ma bucur si sa sar in sus de bucurie !!!!


am sa mai atasez si eu inca o data planul de revizi de la servisul din bulgaria


dupa cum zicea cineva mai sus Romania tara tuturor posibilitatilor dar mai ales tara lui Papura Voda
M A R I A N
Am vazut azi un Outback diesel cu numere rosii si comenzi audio pe volan. Se pare ca asa vin de acum... confused.gif
Totusi, mi se pare exagerat pretul.
Daca acelasi cod este si in State, o sa-l comand de acolo.
bogdaro
Se pare ca acest Auto KINO din Brasov iese castigator printre service-urile Subaru din RO.
Ce nu inteleg este ca fiind service autorizat Subaru (banuiesc ca asa este), nu ar trebui ca importatorul (adica SMT) sa-i spuna cand se fac reviziile si ce se face la ele?
Sau fiecare face cum il taie capul?
V_I_C_T_O_R
Fiind Dealer Subaru cu service autorizat, eu zic ca se intelege de la sine ca ar trebui sa stie ce cum si cand se face la o masina atunci cand vine in service. Nu cred ca trebuie sa astepte sa-i spuna SMT nimic. Oricum vad ca fiecare service face altceva la fiecare revizie.

Si eu cam tot cu impresia ca Brasovul e cel mai ok am ramas, dar cred ca nici Sibiul nu e de lepadat.
V l a d
deci am putea da in judecata dealerii care ne-au luat bani pentru revizia de 5000km, nu?
bogdaro
QUOTE (V l a d @ Feb 10 2009, 12:02 PM) *
deci am putea da in judecata dealerii care ne-au luat bani pentru revizia de 5000km, nu?


Justitia...asta e al domeniu forte in Romania.
Marius30562
Tocmai am facut revizia de 5000 km la Forester.

NU a fost schimbat uleiul, filtre sau alte consumabile.
A fost doar o verificare a nivelului lichidelor si o verificare vizuala a masinii (burdufe planetare, amortizoare, etc).
S-au demontat, verificat si suflat filtrul de aer si cel de polen (spre surprinderea mea, aratau chiar bine).

In plus, a fost pus testerul pentru verificarea gradului de dilutie al uleiului (ce-o fi si aia, dar era de bine rolleyes.gif ) si, mai ales, verificarea filtrului de particule.
In special pentru acesta din urma au insistat cu testerul deoarece avusesera probleme cu un Forester Diesel, condus de un nene ce mergea cu 70 km/h in treapta a VI-a ca-i era lene sa schimbe vitezele ...

Cu ocazia asta, m-am ales si cu un manual pentru Foresterul Diesel (la data achizitiei, nu scosesera inca unul si pentru diesel).

Cost: 83 lei (testare electronica).

Am intrebat de schimbul de ulei, dar inginerul de service mi-a spus ca, in conformitate cu manualul producatorului, se recomanda schimbul de ulei la 5000 km doar in conditii de exploatare dificile/extreme (zone cu f. mult praf, zone foarte reci, tractari de remorci, off-road, etc).
V l a d
ai tu partial dreptate in ce zici, diferenta e ca justitia deobicei nu functioneaza la nivel inalt, dar in cazul service-ului autorizat subaru din timisoara unde am facut revizia, service care era o dugheana nenorocita iti garantez ca va functiona. Singura problema e: merita alergatura si deranjul major ce va urma pentru 8 mil lei?
M A R I A N
Eu nu inteleg o chestie. Daca nu schimb uleiul la timp ce se poate intampla? Ia foc masina? Spune undeva in carte ca se pierde garantia daca nu schimb uleiul la 5000 km? Sunt atatia care dupa terminarea garantiei nu respecta intervalele de revizii si schimba uleiul+consumabilele cand au bani. Si masinile merg in continuare sute de mii de km.
Citisem undeva ca in Japonia se schimba uleiul (parca nu era vorba despre Subaru, ci despre Toyota) doar cand indica CB-ul (apare un mesaj de atentionare).
Zetics
Oameni buni, n-aveti decat sa ma injurati, dar zau ca mi se pare prea mult fîs pentru o revizie de 5000 la care se pune sau nu ulei!
Fie ca au considerat conditiile de circulat din Romania prea dure, fie ca e "greaua mostenire" si Subaru Romania nu a ajuns si el in secolul 21, fie ca vor sa se "umple" de bani (yeah, right!), fie din orice alt motiv, nu cred ca sta lumea in loc pentru 5-6 milioane.

In plus, pentru cei care chiar nu vor sa-l schimbe, s-a vazut ca exista varianta Brasov sau aiurea unde nu se schimba, se duc acolo si gata.
Ce ziceti de exemplu ca un coleg caruia i-am vandut Matizul pe care il aveam, a pierdut garantia pentru ca n-a facut revizia (care insemna in primul rand schimb de ulei) la 6 luni, ci s-a dus la un an, desi masina facuse in acest timp doar 2.000km? Cat a fost masina la mine facea doar 10.000km pe an, ceea ce a insemnat ca la 18.000km la cat am dat-o, masina avea deja 4 (patru!) schimburi de ulei facuta, iar in una din dati am schimbat si uleiul din cutia de viteze!
gont
La mine, la revizia de 5000 nu era obligatoriu sa schimb uluiul. Am insistat eu sa mi-l schimbe si m-a costat 192 RON.
Din cate stiu eu motoarele noi au in ele un ulei special de rodaj care este mineral si nu sintetic. Ideea este ca vrei sa scapi destul de repede de acel ulei din 2 motive:
1. Nu este atat de bun incat sa-ti permiti sa turezi motorul asa cum ai vrea pt f mult timp.
2. Acel ulei contine f multe fragmente metalice de dimenisuni f mici , pe care nu vrei sa le lasi mult timp in motor.
Deci Zetics cam are dreptate. Nu e o mare problema schimbul de ulei la 5000.

Bafta si mult cox smile.gif
V l a d
Zetics are dreptate, prea multa agitatie. In fond rau nu are cum sa fie si citeam mai sus ca fara schimbul de ulei si filtru tot 8mil a fost revizia, asa ca thumbsup.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.