Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Revizii tehnice / Imbunatatiri / Reparatii
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24
kroko
Imi imaginez ce meciuri ai fi avut cu "service-ul" daca ai fi avut vre-un brand premium, din ala de se strica toata ziua laugh.gif
bogcot76
QUOTE (kroko @ Aug 18 2009, 10:44 PM) *
Imi imaginez ce meciuri ai fi avut cu "service-ul" daca ai fi avut vre-un brand premium, din ala de se strica toata ziua laugh.gif


Stai linistit ca nu o sa-mi bat capul cu ei. A fost o gluma. Insa lasand totusi gluma la o parte felul in care gestioneaza problema nu e ok. Si se poate si cu preturi decente chiar si in Romania - vezi Brasov. Si nu numai de preturi e vorba, insa nu mai vreau sa ma infierbant ca mai sunt niste chestii pe care le-am patit la ei de te crucesti cat de gros poate fi soriciul pe obraz.

Revenind la problema din pacate este unul din motivele importante pentru care ei nu vand prea multe masini din astea in Romania. Aspectul cu Service-ul e foarte important.
barboso
Salut.

Sunt cam nou pe aici, si nu foarte activ, cel putin nu la scris.

Ma cam bate gandul sa-mi schimb masina, m-am tot uitat vara asta pe la diverse masini, despre una (un Lexus IS 200, mai vechi) chiar am intrebat si aici, pe forum, dar la toate am renuntat cu gandul la un Subaru...

Nu-mi permit unul nou, chiar si la un SH va trebui sa fac niste artificii, asa ca trebuie sa fiu foarte atent, sa nu ma intind mai mult decat pot.

Am citit aproape toata aria Subaru (mai am cateva topicuri mai vechi, le voi citi si pe alea) dar nu prea m-am lamurit, asa ca va rog pe voi sa ma ajutati cu niste preturi, nu vreau sa-mi iau o masina la care sa fiu nevoit sa ma uit cum zace in parcare, cat timp strang bani s-o repar daca pica ceva.

Dati-mi si mie, va rog, niste preturi pt. un Legacy de 2.0, MY 2006, la urmatoarele, de exemplu:
- revizie (mai cuprinde si altceva in afara de ulei + filtre ?);
- placute de frana;
- discuri de frana;
- kit distributie (sau e cumva pe lant ?);
- kit ambreiaj;
- articulatii;
- alte piese care ar mai putea sa pice, din ce stiti voi.

Multumesc anticipat, si sper sa ne vedem pe "Welcome area".
bogcot76
Intra pe www.mobile.de da pe engleza daca nu stii germana si poti gasi niste masini foarte ok la preturi bune in Germania. Ma rog, vad ca Subaru are totusi un pret de revanzare putin mai mare dar totusi 15900 euro cu tot cu TVA pentru un Legacy break 2.0 din 2006 cu 36.000 km pare OK. Cu o mie mai mult iei chiar unu cu sub 10.000 km. Cred ca se mai si negociaza putin.

A, uite e una la 67.000 km cu 12900 euro.

Legat de restul aspectelor poate te ajuta posesorii de benzinare, ca eu am Diesel.
barboso
Multumesc de raspuns, si scuze de intrebarea exprimarea cam neclara; nu pretul masinii in sine l-am intrebat, ala este usor de aflat, ceea ce ma intereseaza pe mine este pretul intretinerii la o asemenea masina.

Casco, din cate am gasit pe calculatoarele on-line, ar fi cam 700 euro pe an, RCA vreo 600 ron, la consum ma astept sa fie undeva intre 13 - 15 urban, cu un 9 - 10 extraurban, dar mai mult nu stiu cat m-ar costa masina.
andrei5130
QUOTE (barboso @ Aug 18 2009, 11:35 PM) *
Multumesc de raspuns, si scuze de intrebarea exprimarea cam neclara; nu pretul masinii in sine l-am intrebat, ala este usor de aflat, ceea ce ma intereseaza pe mine este pretul intretinerii la o asemenea masina.

Casco, din cate am gasit pe calculatoarele on-line, ar fi cam 700 euro pe an, RCA vreo 600 ron, la consum ma astept sa fie undeva intre 13 - 15 urban, cu un 9 - 10 extraurban, dar mai mult nu stiu cat m-ar costa masina.

ca si ideie ambreiajul este 2600ron cu tva inclus, daca cauti prin primele pagini ai sa gasesti un atachament cu preturile estimative la revizii, piesele de schimb cel mai bine suna la SMT si intreaba dupa care suna la BV si intreaba si la ei, daca nu te conving nici ei si vrei preturi si mai ieftine poti da un email in Germania si cere preturile si de la ei... in conditii de expoloatare normale masina nu are nevoie de nimic in plus inafara de consumabile(filtre, ulei, placute, distributie, ambreiaj daca e cazu),
GLC120
Barboso vezi promotiile la masini noi. Eu nu inteleg ideea de a face economie cu o masina SH care consuma 13-15 sau 9-10 afara, cu 700 Euro CASCO..... Plus intretinerea incerta.

Ia o masina noua Diesel, te va costa mai ieftin deja dupa 2 ani. Mult mai ieftin pe 5 ani. Stii ca benzina e 4 RON/litru sau aia nu se pune ?
kroko
QUOTE (GLC120 @ Aug 19 2009, 06:09 AM) *
.......
Ia o masina noua Diesel, te va costa mai ieftin deja dupa 2 ani. Mult mai ieftin pe 5 ani. Stii ca benzina e 4 RON/litru sau aia nu se pune ?

Cu diferenta de bani intre una noua si alta second, merge citiva ani.....
Poate pentru barboso conteaza si placerea de a conduce o benzinara, si nu vede masina ca pe o afacere. In afara de asta unora le plac dieselurile, altora nu.
Uite, pentru mine, 4,6 ron/litru nu se pune rolleyes.gif
barboso
Nu e vorba sa fac economie, e vorba despre ce pot sa-mi permit in momentul de fata; diferenta pana la o masina noua e destul de mare, eu ma gandesc la o masina putin peste 10.000, cu putina rabdare / perseverenta se gasesc, ramane de vazut si in ce stare sunt, daca merita pretul.

Personal sunt adeptul benzinei, nu numai datorita costurilor de intretinere mai mici; cum, de vreo 3 ani, nu mai depasesc 20.000 km anual, cea mai mare parte facuti in oras, nici din punct de vedere economic nu cred ca merita un diesel.

Oricum, repet, ideea nu este de a face economii, ci de a fi sigur ca-mi pot permite sa intretin masina corespunzator si sa circul cu ea zilnic; consumul estimat de mine nu ma deranjeaza.
GLC120
QUOTE (Mircea104901 @ Aug 26 2009, 06:53 PM) *
QUOTE (G e o r g e @ Aug 26 2009, 10:51 AM) *
nu exista senzor de ulei la subaru thumbsup.gif
ca la dacia, din cand in cand mai verifici tu .


ete na! serios? mai da-l d%@&u!
mi-e greu sa cred verymad.gif


Nu exista senzor de nivel dar exista senzor de presiune. Daca scade nivelul, cand pornesti nu se face presiune, la bord ramane indicatorul aprins. Verifici si completezi ulei.

Nu ca ar fi mai bine ca la Dacie dar asa ... pentru cultura generala....

Combate tare George, nu gluma! starwars.gif
kroko
QUOTE (GLC120 @ Aug 27 2009, 04:07 PM) *
......
Nu exista senzor de nivel dar exista senzor de presiune. Daca scade nivelul, cand pornesti nu se face presiune, la bord ramane indicatorul aprins. Verifici si completezi ulei.
......


Ai o bere de la mine !
bogdaro
Gata. Am iesit din service de la SMT dupa 7 zile lucratoare. Masina arata ca noua. Au facut treaba buna la tinichigerie. Mai trebuie sa ma duc cand ma-ntorc din concediu sa-mi regleze ceva la spoilerul fata ca nu s-a asezat exact sub far. Asta pentru ca au zis ei; altfel nici nu observam.
Devizul este unul descurajator. Sa le dea Dumnezeu sanatate astora cu Casco: 16.000 RON
O mica recenzie la piese:
- far = 27 mil
- capota fata = 50 mil
- spoiler fata = 20 mil
- aripa fata = 7 mil (asta nu cred ca e de Subaru; e prea ieftina biggrin.gif)
- recipient lichid parbriz = 4 mil

Restul pana la 160 mil sunt nimicuri...insirate pe vreo 4 pagini biggrin.gif
Masina se misca genial. Dupa 2 saptamani de Logan, parca m-am urcat in OZN. Asta cred ca e solutia cand te mai plictisesti de masina si incepi sa te uiti lung dupa altele. O saptamana de Loganes si dragostea reinvie biggrin.gif
andrei5130
QUOTE (bogdaro @ Sep 4 2009, 09:35 PM) *
Masina se misca genial. Dupa 2 saptamani de Logan, parca m-am urcat in OZN. Asta cred ca e solutia cand te mai plictisesti de masina si incepi sa te uiti lung dupa altele. O saptamana de Loganes si dragostea reinvie biggrin.gif

exact lafel patesc si eu dupa ce mai merg cu Oplul 36182451.gif
bogcot76
De vreo 45 de minute am intrat pe usa in casa dupa un drum Budapesta - Bucuresti cu al meu OBD (plecare din Budapesta pe la ora 10 dimineata).

Sunt multe motive pentru care poti ajunge de la Budapesta in Bucuresti dupa 2 noaptea, doar stiti drumul de la Arad incoace..................Motivul meu este insa unul halucinant. Stiti deja povestea cu turbina lovita care a costat de 4 ori mai mult ca in Germania la SMT si pentru care am asteptat 2 luni si care a fost inlocuita cu mult "profesionalism" de super meseriasii de la SMT (ca nici nu imi mai vine sa le pun numele pe nicaieri), bla, bla, bla...

Buuuun. Pai trec eu vama de la Nadlac, unde in paranteza fie spus ma intreaba vamesul ungur - asta de care Subaru estem? Legacy? Eu raspund - Legacy mai inaltat putin, adica Outback. Ma rog.... Asadar trec eu vama linistit, si cu vreo 50 metri inainte de prima benzinarie masina dintr-o data hic hic hic, zdruncinaturi, la acceleratie sufletu putere, si fluierat cat cuprinde. Cand vada asta, cu groaza imi trece primul gand prin cap ca iar e turbina. Insa ce naiba ca doar de abia e schimbata de 2000 km. Da-o'n ma-sa. Trag repede in benzinaria aia, opresc repede motoru, ridic capota si la prima vedere nimic suspect. Pornesc motorul si prietenul meu ce ma insotea in calatoria asta constata cu stupoare ca sarise galeria aceea de cauciuc ce duce aerul de la tubina spre intercooler, iar colierul zanganea pe turbina !!! Am si poze dar le pun altadata ca acuma sunt inca plin de draci.

Norocul meu e ca in benzinarie era un nene mecanic ce avea scule. A dat scutul jos si stupoare: colierele puse pe acea galerie erau din alea de doi bani cum erau la Dacii pe vremuri, care se strang cu surubelnita si nu erau stranse ca lumea!!! Mai bine puneau sarma de balot si strangeau cu patentu ca nu avea moarte.

Problema s-a rezolvat dupa ce le-a inlocuit cu altele (tot din alea), insa asa am putut ajunge la Bucuresti. Asta m-a intarziat cam vreo 3 ore, ca de turbina frigea, motoru frigea, pana ne-am lamurit care e treaba etc.

O sa va intrebati de ce am postat asta aici. Pai ca sa va spun ce "meseriasi" sunt astia de la SMT care probabil ca au "uitat" sa stranga bine colierelea alea, desi pe acolo e ceva presiune nene, si care au pus si ei la o turbina de 4000 euro niste coliere de doi bani, ca doar se respecta si sunt un service "super serios". In realitate sunt niste cioflingari. Si acum sunt ferm convins de asta.

Mai mult nu vreau sa ma gandesc ce se intampla daca imi sarea rahatu ala intr-o depasire .................... oare o mierleam??? Foarte probabil. Ce sa le fac eu baietzasilor alora pline de aere si de tupeu acuma? Mai ales ca am fost si foarte "atent " cu ei la vremea respectiva. Ma mai gandesc pana luni.

Hai bafta la totzi. Ma duc sa beau putina aghiazma ca am scapt cu bine. wacko.gif

P.S. Andrei, sper ca nu ai schimbat ambreiajul la ei, nu de alta dar nu vreau sa ma gandesc cum l-ar fi montat.

bogcot76
Sa pun si niste poze sa se inteleaga exact ce am patit din cauza profesionalismului SMT

1. ansamblu
2. detaliu (in cerc galeria iesita din turbina; puctele rosii - colierele de care vorbeam - cel de sus inca la loc iar cel de jos pe gulerul turbinei, liber)
iulian_1976
In cazuri din astea se simte o pierdere de putere considerabila ma mir ca nu ai simtit nimic. unsure.gif

Cand iese din garantie ,recomandabil pe parte de admisie,turbina etc tot mecanicii ce repara masini cu 'A si 'V
te rezolva profesionist. rolleyes.gif
bogcot76
QUOTE (iulian_1976 @ Sep 13 2009, 01:24 AM) *
In cazuri din astea se simte o pierdere de putere considerabila ma mir ca nu ai simtit nimic. unsure.gif

Cand iese din garantie ,recomandabil pe parte de admisie,turbina etc tot mecanicii ce repara masini cu 'A si 'V
te rezolva profesionist. rolleyes.gif


Pai tocmai asta am spus in postul anterior celui cu poze - putere ioc. Si de aceea ma gandeam cu groaza ca daca mi s-ar fi intamplat intr-o depasire chestia asta as fi putut sa o patesc nasol. Din acest motiv mi se pare strigator la cer modul in care a fost tratata schimbarea turbinei.
Marius30562
Nasol ce ti s-a intamplat !
Bine ca s-a terminat cu bine, fara damage la masina sau pasageri !

Acuma, au si mecanicii aia o circumstanta atenuanta - probabil e prima turbina de BD pe care o schimba si mai trebuie putin sa-si ”faca mana” wallbash.gif

Ca sa te consolez - ganteste-te ca putea fi si mai rau. Mult mai rau !
Cum am patit eu in urma cu ceva ani, cand am schimbat un pivot si ”mesterii” nu au strand cum trebuie piulita.
Si mi-a sarit bratul din pivot intr-o curba .....
bogcot76
QUOTE (Marius30562 @ Sep 13 2009, 09:31 AM) *
Bine ca s-a terminat cu bine, fara damage la masina sau pasageri !


Perfect de acord. Asta am zis si eu - bine ca am scapat de cine stie ce nenorocire. Insa daca stam asa si ne consolam cu treaba asta, astia o sa faca treburi de astea de mantuiala in continuare si cineva o va putea pati la un moment dat.
iulian_1976
QUOTE (bogcot76 @ Sep 13 2009, 08:17 AM) *
Pai tocmai asta am spus in postul anterior celui cu poze - putere ioc. Si de aceea ma gandeam cu groaza ca daca mi s-ar fi intamplat intr-o depasire chestia asta as fi putut sa o patesc nasol. Din acest motiv mi se pare strigator la cer modul in care a fost tratata schimbarea turbinei.


A scuze nu vazusem ,,sufletu putere,, thumbsup.gif

...daca o sa o pastrati si dupa garantie recomandabil sa cautati un mecanic din serviceurile ce incep cu 'A,V,S pe parte de admisie,turbina,transmisie:rolleyes:
...teoretic insa problemele electrice,schimbat distributie tot baietii de la Subaru ar trebui sa le cunoasca mai bine.
bakero
Salutare!Vi s-a intamplat la vre-unu sa va lase bateria dupa 60k km?
GLC120
Pe zi ce trece ma conving de faptul ca "dealer-ul auto" e o specie ciudata si periculoasa. Mai ales in ce priveste piesele si service-ul.

Cred sincer ca e mai important ca mecanicii sa fie sanatosi la cap si sa aiba experienta decat sa fie pregatiti in Japonia, Finlanda sau Insulele Feroe.

Am fost in service de curand cu doua masini diferite, super incantat, in provincie, ceva interactiv, pun si eu mana fara jena. In curte parcate mandru doua Subaru si inca doua masini de raliu.
Marius30562
Pai tocmai de-aia-i bun forumul !

Mai aflam una-alta, unde esti tratat corect, care se pricepe la aia, care la ailalta !

E nasol cand unul dintre noi o pateste, dar macar ceilalti stiu de ce sa se fereasca.
Idem - daca unul, doi, trei colegi dau note maxime unui dealer/service e bine de retinut.

Daca in schimb altii spun despre X dealer/service ca lucreaza scump si prost, nu are sens sa tinem mortis sa ne convingem pe propria piele.
hdi
QUOTE (GLC120 @ Sep 14 2009, 10:16 AM) *
ceva interactiv, pun si eu mana fara jena.


service interactiv 36182451.gif esti de coma....
raducuGR
mda...pai si benzinariile in Romania is interactive...iti pui singur benzina...asta nu prea imi place...bagati domle' un pakistanez acolo sa bage benzina la oameni...
hdi
QUOTE (raducuGR @ Sep 14 2009, 07:58 PM) *
mda...pai si benzinariile in Romania is interactive...iti pui singur benzina...asta nu prea imi place...bagati domle' un pakistanez acolo sa bage benzina la oameni...


La Shell in Grecia era o promotie cu niste mingii. Dupa ce am umflat-o si am observat ca e ovala (rushinica Shell) am facut niste pase in mijlocul benzinariei cu nenea ala care punea benzina. Simpatic omul. Era grec.
V_I_C_T_O_R
QUOTE (hdi @ Sep 14 2009, 05:13 PM) *
La Shell in Grecia era o promotie cu niste mingii. Dupa ce am umflat-o si am observat ca e ovala (rushinica Shell) am facut niste pase in mijlocul benzinariei cu nenea ala care punea benzina. Simpatic omul. Era grec.


Subtil ca intotdeauna thumbsup.gif
bakero
QUOTE (raducuGR @ Sep 14 2009, 06:58 PM) *
mda...pai si benzinariile in Romania is interactive...iti pui singur benzina...asta nu prea imi place...bagati domle' un pakistanez acolo sa bage benzina la oameni...


bre,daca bagi benzina bag-o matale,ca nu-i mare jmekerie sa lasi ala sa curga pana face clanc!
daca bagi motorina,ceea e foarte urat,sa bage pakistanezii de la benzinarie care este...ca pute si te murdaresti....

personal imi bag singur benzina.

apropo.am pornit masina.i-am dat curent de la alta.bateria are garantie 1 an.deci tre sa cumpar una.asta in cazul in care mai face fite.din cauza si pentru ca,in timpul in care era bateria foate slaba,cand am pus contanctul a incercat CD playerul sa pornesc ala era pornit si bla bla bla...ideea e ca s-a bulit si m-am ales unul nou schimbat pe garantie...asta e.
apropo,daca stie careva,as vrea sa pun un dvd in loc de magazia asta de cd-uri.ce-mi recomandati?
vlademir
Mai am 600 de km pana la 45.000. O fi mai ieftina revizia la BV? Sau merg tot la Iasi? Intrebare, intrebare, vorba Stelei Enache.
raducuGR
QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Sep 14 2009, 09:52 PM) *
QUOTE (hdi @ Sep 14 2009, 05:13 PM) *
La Shell in Grecia era o promotie cu niste mingii. Dupa ce am umflat-o si am observat ca e ovala (rushinica Shell) am facut niste pase in mijlocul benzinariei cu nenea ala care punea benzina. Simpatic omul. Era grec.


Subtil ca intotdeauna thumbsup.gif



nu era grec...era albanez...subtila diferenta heheh
bakero
Ba baieti,nu stiu cum dar am o problema la evacuare.cred ca s-a fisurat undeva in zona urmatoare serpisorilor.se aude un zgomot ciudat,gen "dacie"...faza e ca nu stiu cum naiba s-a intamplat chestia asta,si faza e ca vroiam o resoftare si dup-aia evacuare schimbata si cred ca tre sa-mi schimbe astia intermediara si dup-aia s-o schimb eu din nou : D
foarte urata treaba....o sa incerc maine s-o urc pe o rampa sa vad ce are....
G e o r g e
potoleste'te cu modificatul ls 2.0 aspirat . serios . nu castigi nimic . nu merita .

bafta la reparatii si sa nu fie grav
alias
QUOTE (bakero @ Sep 14 2009, 07:53 AM) *
Salutare!Vi s-a intamplat la vre-unu sa va lase bateria dupa 60k km?


Pe mine m-a lasat bateria pe la 3 ani. Km. nu-i mai stiu. Interesant insa a fost comportamentul. Plecam in vacanta de iarna, masina a stat sfarsitul de saptamana in fata blocului si m-am dus pana la birou sa iau nustiuce. Dupa ce a pornit firesc, normal, impecabil, la sfert cum se zice, la birou insa, nu a mai vrut sa plece neam. Pur si simplu masina nu mai facea nimic dupa ce bagai cheia in contact. Schimbat bateria, totul ok. A fost o senzatie atunci. Mai ales bazaiturile sasaiturile si zazaiturile care s-au auzit cand am pus bateria noua.
mgabi
Salutare,

In afara de ambreiajul care desi pare ok (deocamdata) nu reuseste sa ma convinga ca e in toate mintile lui, mi-a aparut o mica problema.
La ralenti, inainte sa opresc masina, motorul nu toarce uniform. Problema a aparut cand aram in concediu (la cateva mii km de casa si multi litri de motorina ok - shell si total in mare parte).
Acu, de cand m-am intors a inceput sa faca asa cam de fiecare data dupa un dum de 10+ km (cu motorul cald)
Si nu, nu e vorba de variatiile de la ciclurile de ajustare ecu (acolo se schimba si tonalitatea).

Joi ajung cu masina sa-mi schimb si uleiul de la cutie ca ma apropii de 30k si oricum o sa-i chinui pe baietii aia sa studieze problema. Sunt curios daca a mai patit careva.
Posibil sa fie de la mersul prin oras (relativ subturat) ?

PS: cand scap de chestia aia cu "sofer incepator" ?

LE: WEE - nu mai sunt "sofer incepator" biggrin.gif
mgabi
QUOTE (Marius30562 @ Sep 14 2009, 11:29 AM) *
Pai tocmai de-aia-i bun forumul !

Mai aflam una-alta, unde esti tratat corect, care se pricepe la aia, care la ailalta !

E nasol cand unul dintre noi o pateste, dar macar ceilalti stiu de ce sa se fereasca.
Idem - daca unul, doi, trei colegi dau note maxime unui dealer/service e bine de retinut.

Daca in schimb altii spun despre X dealer/service ca lucreaza scump si prost, nu are sens sa tinem mortis sa ne convingem pe propria piele.


Asta ar fi exact motivul pentru care cred ca ar fi utile exemple de service-uri. si de bine si de rau. share the experience thumbsup.gif
Mai pun doua:
- Auto Kinno - thumbsup.gif
- SMT (Palady) - nu ma exprim, n-am mai calcat pe acolo si implicit n-am apucat sa beneficiez de serviciile lor. Poate-s io mai paranoic, da nu mi-a placut.
kroko
QUOTE (bakero @ Sep 15 2009, 07:39 PM) *
Ba baieti,nu stiu cum dar am o problema la evacuare.cred ca s-a fisurat undeva in zona urmatoare serpisorilor.se aude un zgomot ciudat,gen "dacie"...
.....

Sa nu fi cedat vreo garnitura. La aspirate ( in special ) mai pica garniturile de la galerii si fac ca dacia...
roadrunner81
Salut,

Zgomotul pe care il auzi, sunt sanse mari sa fie de la galeria de evacuare fisurata. Masina mai este in garantie ?
bakero
QUOTE (G e o r g e @ Sep 15 2009, 11:59 PM) *
potoleste'te cu modificatul ls 2.0 aspirat . serios . nu castigi nimic . nu merita .

bafta la reparatii si sa nu fie grav


dar n-am modificat nimica bre...in afara de filtru sport si finala ; )

QUOTE (roadrunner81 @ Sep 16 2009, 10:22 PM) *
Salut,

Zgomotul pe care il auzi, sunt sanse mari sa fie de la galeria de evacuare fisurata. Masina mai este in garantie ?


Exact asta si are.Am fost la service,am pus-o pe elevator,s-a scos scutul,protectiile de la galerii si bineinteles fisura!Avea cam 3 cm lungime si 1mm latime.Faza e ca astia de la service sustin ca am lovit masina,cand au vazut scutul cum arata.Ca arata rau,deorece a picat de vreo 4 ori whistling.gif si nu crede nimeni ca s-a fisurat pur si simplu.
Am sa incerc s-o fac pe asigurare,si poate schimb si scutul...
asta e.pana una alta eu conduc un forester care suna ca dreaq si se uita lumea nu dupa "prodrive sound" ci dupa "rabla sound"....
asta e....le facem.le reparam noi cumva pe toate,si dup-aia promit o cantare in 7k rpm in parcare sa pornesc toate alarmele de TDi-uri teehee.gif cine e cu mine,haideti sa infiintam CORUL SUBARU woot.gif
mama da ce dus sunt banned.gif
kroko
Am eu 2 galerii de 2 litri: una de aspirata de 125 cai si alta de STI. Intreaba-l pe roadrunner daca merge la tine vreuna si ti-o fac cadou....
roadrunner81
Din pacate, nu se potriveste, nici una, nici alta. Oricum laudabila initiativa domnu' Relu.
@bakero : Eu as zice ca se poate suda... Merita incercat.
kroko
Nici una de impreza 1,5 model 2008 ? sad.gif
iulian_1976
QUOTE (bakero @ Sep 16 2009, 07:53 PM) *
Exact asta si are.Am fost la service,am pus-o pe elevator,s-a scos scutul,protectiile de la galerii si bineinteles fisura!Avea cam 3 cm lungime si 1mm latime.Faza e ca astia de la service sustin ca am lovit masina,cand au vazut scutul cum arata.Ca arata rau,deorece a picat de vreo 4 ori whistling.gif si nu crede nimeni ca s-a fisurat pur si simplu.
Am sa incerc s-o fac pe asigurare,si poate schimb si scutul...
asta e.pana una alta eu conduc un forester care suna ca dreaq si se uita lumea nu dupa "prodrive sound" ci dupa "rabla sound"....
asta e....le facem.le reparam noi cumva pe toate,si dup-aia promit o cantare in 7k rpm in parcare sa pornesc toate alarmele de TDi-uri teehee.gif cine e cu mine,haideti sa infiintam CORUL SUBARU woot.gif
mama da ce dus sunt banned.gif


Se poate suda insa trebuie folosite doua metode de sudare.Au sudat asa ceva baietii carora le pornesc alarmele in parcare teehee.gif
...daca gasesc exact ce fel de suduri au fost iti spun thumbsup.gif
bobita
Ieri am facut revizia la 60 000, de fapt masina avea 61900, motiv pentru care am fost atentionat, f politicos de altfel, ca Subaru e foarte strict cu intervalul de revizie.
Schimbat ulei motor si filtru, mobil super s 10w40, filtru aer, filtru benzina, uleiuri la grupuri, antigel, lichid frina,2 becuri de pozitie, nici nu observasem ca sint arse.
Cost total 1485 roni, din care manopera vreo 700.In pretul asta intra si un litru de antigel nobil,alb albastru, de la bmw, gasit in portbagaj.(revizia am facut-o la cei ce se ocupa si de bmw, la iasi)
Trebuia sa schimbe si filtrul de polen, dar nu era pe stoc, desi pe calculator le aparea, si-au cerut scuze...
Pe linga asta mi-au zis ca mai trebuie inlocuite niste bucse(2) prin fata pe la brat, vreo 565 bucata, curelele de Ac si de alternator, vreo 400 ron.Am dat comanda si de astea.
A aparut un greieras cev a mai ascutit de la 3000 ture in sus, au zis ca e de la toba, cica incercam sa o schimbam pe garantie.
Am intrebat de pretul unei oglinzi, cea de pe dreapta am reusit sa o sparg cind am bagat masina in curte cu fiimiu in brate.....4590Roni, uha!Noroc de casco...
Una peste alta, multumit, au fost punctuali, au vorbit frumos, mi-au explicat de toate si au fost amabili.
GLC120
Si aici in clubul Subaru cred ca sunt doua lumi diferite. 565 pentru o bucsa, 4590 pentru o oglinda. wacko.gif

Asigurarea pare o afacere dar este de fapt o teapa pe care (dealer+asigurator) o trag/baga tuturor prin marirea aberanta a primelor.

Argumentul este foarte superior.... "ce imi pasa mie, eu vreau sa imi rezolv problema !"

No offense bobita, dar raman la parerea ca e problema celor care accepta aceste preturi.
bobita
QUOTE (GLC120 @ Sep 18 2009, 09:33 AM) *
No offense bobita, dar raman la parerea ca e problema celor care accepta aceste preturi.


Do I have a choice??
Ce ai face tu in sit asta?
Desigur, casco e o afacere in primul rind pentru asigurator si pt service, dar nu vad alta solutie.
GLC120
Chiar am facut. Parbriz LC mi-au cerut peste 3000 RON cu montaj TVA. Tot greci la origine, poate ca Toyota i-a mai calmat intre timp. Casco genial what's the problem ?

L-am inlocuit pe banii mei la firma specializata, sper sa fie mai bun decat cele de la Toyota care se sparg intr-o veselie. 600 RON cu totul. Pe banii mei. Am recuperat vreo 350 Euro la CASCO din anul urmator.

Intre timp am mai facut si altele absolut legale si de bun simt dar pe care nu vreau sa le "dezvalui" pe forum. Lucrez insa la prezentare in PowerPoint (ma ajuta Loolee cu poze prelucrate) pentru urmatoarea sedinta a clubului. rolleyes.gif
bobita
QUOTE (GLC120 @ Sep 18 2009, 11:25 AM) *
Chiar am facut. Parbriz LC mi-au cerut peste 3000 RON cu montaj TVA. Tot greci la origine, poate ca Toyota i-a mai calmat intre timp. Casco genial what's the problem ?

L-am inlocuit pe banii mei la firma specializata, sper sa fie mai bun decat cele de la Toyota care se sparg intr-o veselie. 600 RON cu totul. Pe banii mei. Am recuperat vreo 350 Euro la CASCO din anul urmator.

Intre timp am mai facut si altele absolut legale si de bun simt dar pe care nu vreau sa le "dezvalui" pe forum. Lucrez insa la prezentare in PowerPoint (ma ajuta Loolee cu poze prelucrate) pentru urmatoarea sedinta a clubului. rolleyes.gif



Na, acu jos palaria pentru cine se pricepe si are rabdare sa descoase contractele astea de asigurari si stie cum sa cistige...Pentru mine e mai mare pierderea de timp, prefer sa urmez calea batuta, in domeniul asta evident, ies mai cistigat.

Cind am inlocuit parbrizul, am mers mai intii, fara sa-l fi schmbat deja,la asigurator cu factura de la repr subaru, vreo 37-38 mil.Ala a sarit in sus ca asta e hotie, ma rog.Dupa vreo 3 luni m-am plictisit sa astewpt de la ei un tel si m-am saturat si de crapatura din geam si le-am zis, ok, ziceti la ce service sa ma duc si cu care lucrati, si o sa-l scimb acolo.Cu cit credeti ca afost factura mai mica?Cu vreo 150 ron, ceva de genul asta.Presupun ca erau mai mari comisioanele...
Si nu mai zic ce treaba de cacat au facut aia si ce m-am certat cu ei....Asa ceva nu pateam la repr, so eu prefer sa ma duc acolo.
Oi vedea acu cu oglinda ce circ o fi.
GLC120
bobita, e penibil ce ti-a facut asiguratorul. Daca preturile sunt cele spuse de tine, e vorba numai de o alta teapa. A redus pretul cu 4% ????

Eu ma duc la furnizori pe care ii stiu sau ii verific inainte. Inca o data, imi face placere sa caut si e o activitate foarte rentabila, din 5 telefoane si 10 email-uri castigi multe milioane. Plus ca in timp devine mai usor.... Poate merita chiar o afacere in domeniu unsure.gif Oare nu va dispare pasiunea unsure.gif voi incepe si eu sa cumpar cu 100 si sa ofer cu 422 (TVA inclus) unsure.gif




hdi
Ce poti face cu 4590RON?
Cumperi 4 masini de spalat sau 4 frigidere sau o mare plasma sau un Matiz SH sau 2 laptopuri sau 2-3 pogoane de teren agricol( blink.gif ) sau... sau... sau o oglinjoara de Subaru. Tareeeee!
JohnSA
QUOTE (bobita @ Sep 18 2009, 10:51 AM) *
Cind am inlocuit parbrizul, am mers mai intii, fara sa-l fi schmbat deja,la asigurator cu factura de la repr subaru, vreo 37-38 mil.


Parbriz Outback cu incalzire : 1085 RON TVA inclus si montajul de asemeni, la autoglass.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.