Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Revizii tehnice / Imbunatatiri / Reparatii
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24
Zetics
Thank you John, exact asta voiam sa intreb, daca parbrizul are incalzire se mai gaseste la terte parti?
Am schimbat si eu un parbriz anul trecut la SMT, a fost vreo 3300 ron numa piesele, vreo 3700 cu tot cu manopera.
Acum trebuie sa-l schimb din nou (se lipesc pietrele de parbrizu' de Subaru mai ceva ca mustele...") verymad.gif
JohnSA
QUOTE (Zetics @ Sep 18 2009, 04:23 PM) *
Thank you John, exact asta voiam sa intreb, daca parbrizul are incalzire se mai gaseste la terte parti?
Am schimbat si eu un parbriz anul trecut la SMT, a fost vreo 3300 ron numa piesele, vreo 3700 cu tot cu manopera.
Acum trebuie sa-l schimb din nou (se lipesc pietrele de parbrizu' de Subaru mai ceva ca mustele...") verymad.gif

You're welcome. Si poate ca sunt eu carcotas, la cel cel venit pe masina orice pietricica lasa urme. La asta am luat doua destul de serioase si nu l-au ciupit.
iulian_1976
QUOTE (bakero @ Sep 15 2009, 08:39 PM) *
Ba baieti,nu stiu cum dar am o problema la evacuare.cred ca s-a fisurat undeva in zona urmatoare serpisorilor.se aude un zgomot ciudat,gen "dacie"...faza e ca nu stiu cum naiba s-a intamplat chestia asta,si faza e ca vroiam o resoftare si dup-aia evacuare schimbata si cred ca tre sa-mi schimbe astia intermediara si dup-aia s-o schimb eu din nou : D
foarte urata treaba....o sa incerc maine s-o urc pe o rampa sa vad ce are....


Am promis ca revin rolleyes.gif
Sunt o parte din elemente ce se pot suda.
In mod sigur de exemplu un racord flexibil prins de saxofon inainte de toba intermediara se poate suda.
Serviceuri specializate in special pe tuning pot sa ti spuna ce se poate suda si ce nu.

Trebuie sa aiba habar de sudura cu argon MIG (gaz inert) si CO2 (amestec de Ar + CO2) MAG (gaz activ). Daca au habar de cele doua metode poti sa te lasi pe mana lor rolleyes.gif
hdi
In afara de cele 2 procedee de sudura mai exista doar unul singur folosit pe scara larga: cu electrodul (SMAW).
Problema nu e procedeul in sine care nu e mare smecherie (MAG-ul se foloseste in orice atelier de constructii metalice) ci problema sta in materialul de baza care trebuie sudat. El impune tehnologia de sudare, alegerea electrodului (SMAW), a sarmei (MAG) sau a baghetei de adaos (MIG), el dicteaza daca sudarea trebuie facuta cu preincalzire sau nu etc.
MIG-ul se foloseste mai ales pentru oteluri inoxidabile si pentru grosimi de material de baza mici.
Asa ca, da-mi voie te rog sa te corectez: nu este nici pe departe suficient sa aiba habar de MIG si MAG (cu MAG se sudeaza orice gard-e cel mai facil procedeu de sudare). Ai nevoie de un sudor cu multa experienta iar daca au si un inginer sudor capabil sa intocmeasca si o tehnologie de sudatre (WPS) e cu atat mai bine. thumbsup.gif
iulian_1976
...am inteles arigato.gif

Deci bakero @ poate incerca la service specializat in probleme de genul.
bakero
Da...azi e ziua mea norocoasa.
Am fost la asigurator.Le-am spus ca am lovit o piatra pe un DJ.si doamna de acolo mi-a spus ca trebuie sa vada locul unde s-a produs impactul si vrea,evident sa vada galeria sparta.I-am explicat ca am fost la service,a sunat si cei de acolo au confirmat asta.Numai ca,luni trebuie s-o duc p-asta sa vada locul faptei si la service,sa ridice "bajetzii" masina pe elevator,sa dea scutu jos,sa desfaca protectiile galeriei si sa vada fisura din galerie.
Ce mizerie!!!Pentru asta pierd fix 2 zile.Azi si luni.Plus ca am fost informat cu placere ca intr-o saptamana jumate,eventual 2,am galeria noua...care este.Care dureaza cam mult livrarea asta,si pe mine o sa ma stie tot orasu' din gauza sunetului pe care il scoate nea paduraru meu.In concluzie probabil ca o voi schimba pe casco,sa vedem ce zice doamna de asigurari.
PS Protectia de la galerie e intacta.Sa vedem ce-o sa iasa.

Vreau sa va multumesc pe acesta cale pentru ajutor acordat subaristilor de p*aci si in special lu' domnu' Relu.O sa ma revansez eu cumva. yes.gif
teehee.gif
bogcot76
QUOTE (bakero @ Sep 18 2009, 09:54 PM) *
Da...azi e ziua mea norocoasa.
Am fost la asigurator.Le-am spus ca am lovit o piatra pe un DJ.si doamna de acolo mi-a spus ca trebuie sa vada locul unde s-a produs impactul si vrea,evident sa vada galeria sparta.I-am explicat ca am fost la service,a sunat si cei de acolo au confirmat asta.Numai ca,luni trebuie s-o duc p-asta sa vada locul faptei si la service,sa ridice "bajetzii" masina pe elevator,sa dea scutu jos,sa desfaca protectiile galeriei si sa vada fisura din galerie.
Ce mizerie!!!Pentru asta pierd fix 2 zile.Azi si luni.Plus ca am fost informat cu placere ca intr-o saptamana jumate,eventual 2,am galeria noua...care este.Care dureaza cam mult livrarea asta,si pe mine o sa ma stie tot orasu' din gauza sunetului pe care il scoate nea paduraru meu.In concluzie probabil ca o voi schimba pe casco,sa vedem ce zice doamna de asigurari.
PS Protectia de la galerie e intacta.Sa vedem ce-o sa iasa.

bogcot76
QUOTE (bogcot76 @ Sep 19 2009, 01:48 AM) *
QUOTE (bakero @ Sep 18 2009, 09:54 PM) *
Da...azi e ziua mea norocoasa.
Am fost la asigurator.Le-am spus ca am lovit o piatra pe un DJ.si doamna de acolo mi-a spus ca trebuie sa vada locul unde s-a produs impactul si vrea,evident sa vada galeria sparta.I-am explicat ca am fost la service,a sunat si cei de acolo au confirmat asta.Numai ca,luni trebuie s-o duc p-asta sa vada locul faptei si la service,sa ridice "bajetzii" masina pe elevator,sa dea scutu jos,sa desfaca protectiile galeriei si sa vada fisura din galerie.
Ce mizerie!!!Pentru asta pierd fix 2 zile.Azi si luni.Plus ca am fost informat cu placere ca intr-o saptamana jumate,eventual 2,am galeria noua...care este.Care dureaza cam mult livrarea asta,si pe mine o sa ma stie tot orasu' din gauza sunetului pe care il scoate nea paduraru meu.In concluzie probabil ca o voi schimba pe casco,sa vedem ce zice doamna de asigurari.
PS Protectia de la galerie e intacta.Sa vedem ce-o sa iasa.



Relax. Si la mine cand am lovit turbina, nu se vedea mai nimic la prima vedere. Scutul era doar zgariat. Masina a fost "programata" pentru demontare si facut poze cu aparat foto de inalta rezolutie peste vreo 4 zile dupa care asiguratorul a fost convins ca e de la lovitura dauna. Norocul meu e ca tipu de la asigurari stia exact strada unde am lovit masina si detaliile legate de gropile de pe acolo asa ca nu a fost nevoie sa mai merg cu el - m-a crezut pe cuvant. rolleyes.gif

Sa dea Domnu sa iti aduca piesa in 1-2 saptamani - asa mi-au zis si mie dar a durat in final 2 luni confused.gif

A, inca ceva - foarte foarte important - neaparat fa proces verbal cu ei cand lasi masina acolo si spune-le sa dea termen de reparatie cu manuta lor scris pe hartie si semnat pentru ca boul de mine nu a facut asta de la inceput si m-am trezit dupa vreo trei saptamani sa ma duc sa fac asta, timp in care mi se tot spunea ca vine turbina nu e problema. Sunt obligati prin lege sa faca asta. Daca depasesc termenul poti pe urma sa-i toci cu OPC-ul bine de tot.
bakero
QUOTE (bogcot76 @ Sep 19 2009, 02:58 AM) *
QUOTE (bogcot76 @ Sep 19 2009, 01:48 AM) *
QUOTE (bakero @ Sep 18 2009, 09:54 PM) *
Da...azi e ziua mea norocoasa.
Am fost la asigurator.Le-am spus ca am lovit o piatra pe un DJ.si doamna de acolo mi-a spus ca trebuie sa vada locul unde s-a produs impactul si vrea,evident sa vada galeria sparta.I-am explicat ca am fost la service,a sunat si cei de acolo au confirmat asta.Numai ca,luni trebuie s-o duc p-asta sa vada locul faptei si la service,sa ridice "bajetzii" masina pe elevator,sa dea scutu jos,sa desfaca protectiile galeriei si sa vada fisura din galerie.
Ce mizerie!!!Pentru asta pierd fix 2 zile.Azi si luni.Plus ca am fost informat cu placere ca intr-o saptamana jumate,eventual 2,am galeria noua...care este.Care dureaza cam mult livrarea asta,si pe mine o sa ma stie tot orasu' din gauza sunetului pe care il scoate nea paduraru meu.In concluzie probabil ca o voi schimba pe casco,sa vedem ce zice doamna de asigurari.
PS Protectia de la galerie e intacta.Sa vedem ce-o sa iasa.



Relax. Si la mine cand am lovit turbina, nu se vedea mai nimic la prima vedere. Scutul era doar zgariat. Masina a fost "programata" pentru demontare si facut poze cu aparat foto de inalta rezolutie peste vreo 4 zile dupa care asiguratorul a fost convins ca e de la lovitura dauna. Norocul meu e ca tipu de la asigurari stia exact strada unde am lovit masina si detaliile legate de gropile de pe acolo asa ca nu a fost nevoie sa mai merg cu el - m-a crezut pe cuvant. rolleyes.gif

Sa dea Domnu sa iti aduca piesa in 1-2 saptamani - asa mi-au zis si mie dar a durat in final 2 luni confused.gif

A, inca ceva - foarte foarte important - neaparat fa proces verbal cu ei cand lasi masina acolo si spune-le sa dea termen de reparatie cu manuta lor scris pe hartie si semnat pentru ca boul de mine nu a facut asta de la inceput si m-am trezit dupa vreo trei saptamani sa ma duc sa fac asta, timp in care mi se tot spunea ca vine turbina nu e problema. Sunt obligati prin lege sa faca asta. Daca depasesc termenul poti pe urma sa-i toci cu OPC-ul bine de tot.


Eu nu le las masina.sa comande "pesele" si cand le au,le monteaza.bine,eu pot sa merg cu galeria crapata...
mgabi
QUOTE (mgabi @ Sep 16 2009, 09:20 PM) *
Salutare,

La ralenti, inainte sa opresc masina, motorul nu toarce uniform. Problema a aparut cand aram in concediu (la cateva mii km de casa si multi litri de motorina ok - shell si total in mare parte).
Acu, de cand m-am intors a inceput sa faca asa cam de fiecare data dupa un dum de 10+ km (cu motorul cald)
Si nu, nu e vorba de variatiile de la ciclurile de ajustare ecu (acolo se schimba si tonalitatea).

Joi ajung cu masina sa-mi schimb si uleiul de la cutie ca ma apropii de 30k si oricum o sa-i chinui pe baietii aia sa studieze problema. Sunt curios daca a mai patit careva.


Revin cu detalii, poate are careva idee:
- Zgomotul de ralenti nu apare neaparat cu motorul cald ci cred ca numai daca se incinge si intercoolerul.
Ceva idei de unde s-o apuc ? In service n-a aparut nici o problema in calculator...
hdi
QUOTE (mgabi @ Sep 24 2009, 06:53 PM) *
Revin cu detalii, poate are careva idee:
- Zgomotul de ralenti nu apare neaparat cu motorul cald ci cred ca numai daca se incinge si intercoolerul.
Ceva idei de unde s-o apuc ? In service n-a aparut nici o problema in calculator...


Imi pare rau ca nu sunt priceput pt. a-ti da un sfat insa te rog sa-mi spui si mie ce service e ala care repara EXCLUSIV defecte care apar pe calculator. De curiozitate. Merci.
mgabi
Din pacate problema n-a vrut sa se manifeste in service.
bakero
Am cam tras chiulu' dar am fost cam prins saptamana asta si n-am mai apucat sa intru pe forum.
Deci...ATENTIE,POVESTE LUNGA! whistling.gif
Luni,ora 8:00.Duc masina la service.SChimb de ulei,filtru de ulei,filtru de benzina si revizie la 60k.Le explic la cei de la receptie ca masina trebuie urcata pe elevator pt ca la ora 9:00 sa vin cu cineva de la asigurari sa constate "dauna".Le explic sa scota scutul,protectiille de la galerii etc.Bun.Ies din service,vorbesc si cu seful de service.Las masina linistit ac av fi bine.Ajung la asigurator,si impreuna cu cineva de acolo merg spre locul unde s-a intamplat "impactul".Vazut,fotografiat,dar problema:lipseste piatra!!!Unde e piatra care a produs nenorocirea?O fi in boscheti,in santz...a runcat-o cineva!Bun.Acu' la service.Ajungem acolo,cucu,masina in aprcare.Ma duc la aia,in 10 min au urcat-o pe elevator.S-a desfacut s-a constatat dar iarasi problema.Eu vroiam scut metalic.Costa 800 lei.Galeria de evacuare costa 3400 lei.Problema!!4200 lei total,dar cu manopera depasea 5000 lei si intram in alte chestii,cu invetsigatii,chestii,porcarii.
In fine,ideea e ca voi fi despagubit de asigurator,dar in limita a 5000 lei.Adica ma aleg cu o galeria si cu scut de plastic.Asta e.Ma bucur ca am fost despagubit.Problema e ca cica galeria vine intr-o saptamana jumate si cam pe 30.09 ar trebui sa am galerie noua!S-o vad si p*-asta!
Iar la revizie le-am zis clar ca fara filtru de aer,ca mi*am pus sport,un K&N si se uitau aia de la receptie "Mama.lifetimer!!"Hai ba asta nu tine mai mult de 20k...".Iar revizia in sine nu s-a facut din moment ce un bec de la "pozitii" era ars si ei nu l-au schimbat.Eu stiu ca la revizie se uita sa vada ,merge aia ,nu merge...dar asta.Una peste alta a fost bine.Mai rau la plata .875 lei cu TVA cu tot.Cam mult pentru cateva kile de ulei si 2 filtre....
Ciprian86626
pai la 60000 nu ti-a schimbat si uleiul din diferentiale?
andrei5130
QUOTE (bakero @ Sep 26 2009, 07:24 PM) *
Am cam tras chiulu' dar am fost cam prins saptamana asta si n-am mai apucat sa intru pe forum.
Deci...ATENTIE,POVESTE LUNGA! whistling.gif
Luni,ora 8:00.Duc masina la service.SChimb de ulei,filtru de ulei,filtru de benzina si revizie la 60k.Le explic la cei de la receptie ca masina trebuie urcata pe elevator pt ca la ora 9:00 sa vin cu cineva de la asigurari sa constate "dauna".Le explic sa scota scutul,protectiille de la galerii etc.Bun.Ies din service,vorbesc si cu seful de service.Las masina linistit ac av fi bine.Ajung la asigurator,si impreuna cu cineva de acolo merg spre locul unde s-a intamplat "impactul".Vazut,fotografiat,dar problema:lipseste piatra!!!Unde e piatra care a produs nenorocirea?O fi in boscheti,in santz...a runcat-o cineva!Bun.Acu' la service.Ajungem acolo,cucu,masina in aprcare.Ma duc la aia,in 10 min au urcat-o pe elevator.S-a desfacut s-a constatat dar iarasi problema.Eu vroiam scut metalic.Costa 800 lei.Galeria de evacuare costa 3400 lei.Problema!!4200 lei total,dar cu manopera depasea 5000 lei si intram in alte chestii,cu invetsigatii,chestii,porcarii.


nu te lasa intimidat de povestea celor 5000 de ron, asa mi-sa zis si mie dar in realitate povestea este alta, tot ce depaseste 5000 ron trebuie trecut prin comisie si aprobat, dureaza mai mult, dupa ce este reparata masina si cei din service te lasa sa pleci cu ea tu nu ai nici o problema ramane sa astepte ei plata daca devizul a fost aprobat in prealabil, ricum ei nu se apuca de masina pana nu primesc acordul asiguratorului, iar cum tu nu trbuie sa lasi masina acolo cred eu ca merita sa astepti ....
vlademir
Revizia la 45.000 km: 1209 lei din care aproape 200 lei manopera. Ulei, filtru ulei, filtru aer. 3 ore.
GLC120
vlademir, 200RON pentru 3 ore pare ok.

dar de ce 3 ore ? de ce 1000 RON pentru ulei si filtre ? Sigur nu au schimbat si filtrul de particule sau discul de frana rolleyes.gif ? Cine e furnizorul ?

vlademir
QUOTE (GLC120 @ Sep 30 2009, 10:21 AM) *
vlademir, 200RON pentru 3 ore pare ok.

dar de ce 3 ore ? de ce 1000 RON pentru ulei si filtre ? Sigur nu au schimbat si filtrul de particule sau discul de frana rolleyes.gif ? Cine e furnizorul ?

Scanez si postez.
bakero
QUOTE (Ciprian86626 @ Sep 27 2009, 02:43 AM) *
pai la 60000 nu ti-a schimbat si uleiul din diferentiale?

pe deviz nu apare asa ceva.sunt dezamagit oricum.a trecut data limita de sosire a galeriei si ea tot n-a ajuns....vine din Japonia?Nu!!Vine din Germania.Mama ce distanta mare....fantastic.Bine ca nu vin direct din Japonia ca asteptam 2 luni.Cat astept de fapt pentru unitatea audio. banned.gif
bogcot76
QUOTE (bakero @ Oct 1 2009, 08:56 PM) *
QUOTE (Ciprian86626 @ Sep 27 2009, 02:43 AM) *
pai la 60000 nu ti-a schimbat si uleiul din diferentiale?

pe deviz nu apare asa ceva.sunt dezamagit oricum.a trecut data limita de sosire a galeriei si ea tot n-a ajuns....vine din Japonia?Nu!!Vine din Germania.Mama ce distanta mare....fantastic.Bine ca nu vin direct din Japonia ca asteptam 2 luni.Cat astept de fapt pentru unitatea audio. banned.gif


Chestia asta cu venitul pieselor e ca si scarpinatul la urechea stanga cu mana dreapta. Adica din Japonia sau Germania piesele vin foarte repede. Problema e ca trec mai intai pe la Atena............. verymad.gif Si de acolo e lung drumul pana la Bucuresti pentru ca sunt aduse cu bicicleta.
bakero
QUOTE (bogcot76 @ Oct 1 2009, 10:50 PM) *
QUOTE (bakero @ Oct 1 2009, 08:56 PM) *
QUOTE (Ciprian86626 @ Sep 27 2009, 02:43 AM) *
pai la 60000 nu ti-a schimbat si uleiul din diferentiale?

pe deviz nu apare asa ceva.sunt dezamagit oricum.a trecut data limita de sosire a galeriei si ea tot n-a ajuns....vine din Japonia?Nu!!Vine din Germania.Mama ce distanta mare....fantastic.Bine ca nu vin direct din Japonia ca asteptam 2 luni.Cat astept de fapt pentru unitatea audio. banned.gif


Chestia asta cu venitul pieselor e ca si scarpinatul la urechea stanga cu mana dreapta. Adica din Japonia sau Germania piesele vin foarte repede. Problema e ca trec mai intai pe la Atena............. verymad.gif Si de acolo e lung drumul pana la Bucuresti pentru ca sunt aduse cu bicicleta.


Da...io zic sa facem cheta si sa le luam o cursiera.Turbo! yes.gif 36182451.gif
M A R I A N
Stie cineva cati litri de lichid de frana intra la Subaru diesel?
Luni postez preturi de la Motul Romania pentru ulei, lichid de frana si lichid de racire.
f1anatic
QUOTE (M A R I A N @ Nov 14 2009, 06:57 PM) *
Stie cineva cati litri de lichid de frana intra la Subaru diesel?



Hai mah, ce intrebare este asta ? Crezi ca au ascuns vreo 5 metri de teava in plus la varianta diesel ? Parca iti dadusem manualul de service ?

Eu stiu ca voi nu va faceti reparatiile decit la service... si eu cum nu am incredere in service-uri nu stiu cit de riguros schimba ei asta. Dar in ideea ca il fac constiincios ca si mine, cu 1 litru de lichid de frina, vei putea sa cureti tot traiectul si sa ramii si cu lichid nou in circuit....si cu vreo 200 mL de rezerva. Sint convins ca si 0.5 L sint de ajuns doar pt frine, dar mie imi place sa pompez lichid de frina pina cind iese curat ca cel din sticla. Ah, si daca tot schimbi lichidul de frina, sa ceri sa il schimbe si pe cel de la ambreiaj - este la fel (cel putin la mine); dar trebuie sa dai jos intercooler-ul si se aeriseste in 2 locuri. Asa ca, cu 1 L schimbi si la frine, si la ambreiaj.

Sugerez sa il folosesti alternativ ATE Super Blue / Motul in felul asta vei sti cind este cel nou. Ma rog, eu cumpar unul ieftin, pe care il folosesc la "curatat" dupa care pompez pe cel albastru (ATE SuperBlue).
M A R I A N
Scuze, sefule, stii cum e cand te grabesti... rolleyes.gif

http://www.motul-romania.ro/default.asp?op...dsub=28&b=5

Asta o sa mi-l pun. Cei de la Motul il recomanda pe "motorul lor de cautare": http://www.ew2.lubesinfo.com/frameset.asp?...23&langid=1
f1anatic
Si ca sa vezi, am avut dreptate. Intr-un fel. Capacitatea sistemului de frinare este jumatate de litru, dar nu cred ca vrei sa cumperi fix juma' de kil si sa te apuci de munca !

QUOTE ("Moi")
Sint convins ca si 0.5 L sint de ajuns doar pt frine, dar mie imi place sa pompez lichid de frina pina cind iese curat ca cel din sticla.

iar in manual,
QUOTE ("Manualul de Service @ Legacy GT")
? The amount of brake fluid required is approximately
500 mL (16.9 US fl oz, 17.6 Imp fl oz) for total brake system.


Dar categoric una este capacitatea totala (jumatate de litru) si alta este sa inlocuiesti o jumatate de litru murdara cu jumatate de litru curata.
pista
Revizie OBK 2.5i la 60.000 km:
- ulei motor Motul 8100 X-Clean 5W30 + filtru ulei
- ulei cutie de viteza si diferentiale Motul Motylgear 75W90
- schimbat lichid de frana
-----------
- filtrul de aer nu am schimbat: am K&N, iar filtrul de habitaclu si lichidul de racire au verificat si nu au considerat necesara schimbarea lor.
- placutele de frana se prezinta bine: cele din fata sunt uzate cca.50%

Cost total: 704 RON din care manopera 153 RON
Durata revizie: 2 ore in care am stat langa masina in service


sorintudosie
Eu am renuntat la un an de garantie din cauza costurilor ridicate si de atunci imi fac singur revizia la fiecare 10.000 Km.
Ulei Castrol Magnatec 5W-40, filtru de aer, filtru de benzina, filtru de ulei si filtru de polen( cel originat costa 350 Ron, dar gasesti altre filtre care sa se potriveasca cu 30-40 Ron), in total cca. 400 Ron. si in 30-40 min se schimba lejer.
f1anatic
Uite, in momentul de fata am si eu masina la service si pt a imi acoperi in garantie cava a trebuit sa faxez documente prin care sa atest ca am facut reviziile; am schimbat uleiurile alea alea. Ma rog, nu la dealership au trebuit faxate ci la compania care imi asigura "extended warranty" la masina. A fost o aventura adevarata. nu pentru ca nu as fi avut aceste documente, pentru ca toate reviziile majore si schimburile de ulei le-am facut la un "service" autorizat si "adevarat" (nu ne-a Gica sub copac sau singur). [singur, cu prietenii pui piesele de performanta, uleiurile le schimb la mecanic - la unul care e de partea ta].

Si in fine, dupa ce am faxat 78 de pagini de documente REALE - fiecare schimb de ulei - invoice de la mecanic pt manopera, invoice de la dealer subaru de unde am cumparat filtrul de ulei, invoice de la magazin de unde am cumparat uleiul; acum astept infrigurat reactia. Careva de la compania de asigurari ori se va plictisi de moarte verificind fiecare chitanta, ori aproba imediat. Ca daca nu aproba, ii dau in judecata. Pt ca am fiecare chitanta, invoice, ticket, dovda de la cartea de credit, cu numele meu, numele produsului, si data. Si ca sa falsifici 5 ani de chitante care toate se potrivesc la categorie si la date si la nume in 16 ore NU se poate.

Si ca veni vorba:
- schimbat ulei diferentiale & transmisie
- schimbat bujii
- schimbat coolant
- schimbat brake fluid
- schimbat ulei motor

(duce cu manopera si produse aici vreo $600 la mecanicul meu; vreo 1400 la dealer si nu ti-o face in 2 ceasuri ca la atelierul meu favorit)



QUOTE (sorintudosie @ Nov 20 2009, 06:59 AM) *
Eu am renuntat la un an de garantie din cauza costurilor ridicate si de atunci imi fac singur revizia la fiecare 10.000 Km.
Ulei Castrol Magnatec 5W-40, filtru de aer, filtru de benzina, filtru de ulei si filtru de polen( cel originat costa 350 Ron, dar gasesti altre filtre care sa se potriveasca cu 30-40 Ron), in total cca. 400 Ron. si in 30-40 min se schimba lejer.



Ce filtru de benzina schmbi tu? Unde se afla acest filtru ? Sa nu imi spui ca ai demontat bancheta pe spate, am dat jos doua dopuri de la rezervorul de benzina si ai bagat mina singur acolo, ai detasat filtrul de pompa dupa care l-ai pus pe ala nou si ai re-asamblat totul la loc ?
sorintudosie
QUOTE (f1anatic @ Nov 20 2009, 05:08 PM) *
Uite, in momentul de fata ..........


QUOTE (sorintudosie @ Nov 20 2009, 06:59 AM) *
Eu am renuntat la un an de garantie din cauza costurilor ridicate si de atunci imi fac singur revizia la fiecare 10.000 Km.
Ulei Castrol Magnatec 5W-40, filtru de aer, filtru de benzina, filtru de ulei si filtru de polen( cel originat costa 350 Ron, dar gasesti altre filtre care sa se potriveasca cu 30-40 Ron), in total cca. 400 Ron. si in 30-40 min se schimba lejer.



Ce filtru de benzina schmbi tu? Unde se afla acest filtru ? Sa nu imi spui ca ai demontat bancheta pe spate, am dat jos doua dopuri de la rezervorul de benzina si ai bagat mina singur acolo, ai detasat filtrul de pompa dupa care l-ai pus pe ala nou si ai re-asamblat totul la loc ?


Eu am un Forester cu motorul de 2l aspirat, am un filtru de benzina in partea dreapta sus cum te uiti la motor. E in carcasa de metal neagra si costa in jur de 100 Ron, nu se schimba greu.
f1anatic
QUOTE (sorintudosie @ Nov 20 2009, 10:38 AM) *
Eu am un Forester cu motorul de 2l aspirat, am un filtru de benzina in partea dreapta sus cum te uiti la motor. E in carcasa de metal neagra si costa in jur de 100 Ron, nu se schimba greu.



Mersi. Asa ar trebui sa fie la toate Subaru. Dar nu este.
sorintudosie
QUOTE (f1anatic @ Nov 20 2009, 07:20 PM) *
QUOTE (sorintudosie @ Nov 20 2009, 10:38 AM) *
Eu am un Forester cu motorul de 2l aspirat, am un filtru de benzina in partea dreapta sus cum te uiti la motor. E in carcasa de metal neagra si costa in jur de 100 Ron, nu se schimba greu.



Mersi. Asa ar trebui sa fie la toate Subaru. Dar nu este.


De ce oare? Nu este acelasi motor? Eu am un Foreater 2.0X model 2005.

vlademir
Am citit in cartea de service ca nu conteaza unde faci operatiunile atat timp cat service-ul e autorizat RAR (în cazul Romaniei, adica nu e din fundu' curtii) iar factura contine suficiente elemente pentru a se constata ca regulile au fost respectate. In consecinta, am schimbat placutele cu 490 de lei in loc de 820. Placute din cutii pe care scria Subaru Outback.
f1anatic
QUOTE (sorintudosie @ Nov 20 2009, 11:42 AM) *
QUOTE (f1anatic @ Nov 20 2009, 07:20 PM) *
QUOTE (sorintudosie @ Nov 20 2009, 10:38 AM) *
Eu am un Forester cu motorul de 2l aspirat, am un filtru de benzina in partea dreapta sus cum te uiti la motor. E in carcasa de metal neagra si costa in jur de 100 Ron, nu se schimba greu.



Mersi. Asa ar trebui sa fie la toate Subaru. Dar nu este.


De ce oare? Nu este acelasi motor? Eu am un Foreater 2.0X model 2005.



Cel putin la LGT este in rezervor si se schimba dupa cum am descris mai devreme. De fapt...nu prea se schimba - pt ca e prea complicat.
Zetics
Pai parca nu se schimba ca nici nu e nevoie, cred ca ala e un filtru prin care sa nu treaca crengile, in rest la ce debit are nu cred ca mai conteaza turned.gif
iulian_1976
QUOTE (sorintudosie @ Nov 20 2009, 11:59 AM) *
Eu am renuntat la un an de garantie din cauza costurilor ridicate si de atunci imi fac singur revizia la fiecare 10.000 Km.
Ulei Castrol Magnatec 5W-40, filtru de aer, filtru de benzina, filtru de ulei si filtru de polen( cel originat costa 350 Ron, dar gasesti altre filtre care sa se potriveasca cu 30-40 Ron), in total cca. 400 Ron. si in 30-40 min se schimba lejer.


...daca nu vei avea probleme mecanice la ea pana in garantie,poti spune ca ai luat o decizie buna. thumbsup.gif
Interesant unde este plasat filtrul de benzina la Subaru,in general filtrul de benzina este plasat sub masina intr o zona mai protejata de factori exteriori.

Filtrele de benzina pentru SUBARU Forester 2 2.0 X Break 125cv produs intre 2002_2005 sunt identice cu filtrele de benzina
produse pentru SUBARU Forester 2 FL 2.0 X Break 160cv produs intre 2005_2007.
Arata ca in poza si costa in jur de 22 de euro fara transport de la sursa de la care imi procur eu piesele pentru Audi.

Ps:In plus a nu se confunda filtrul de la pompa de benzina ce este in rezervor alaturi de pompa respectiva, cu filtrul de benzina care este intercalat pe tur si/sau pe retur functie de an mai are si unele mai au si regulator in cazul din urma nu este doar un simplu filtru.


f1anatic
QUOTE (Zetics @ Nov 21 2009, 02:31 PM) *
Pai parca nu se schimba ca nici nu e nevoie, cred ca ala e un filtru prin care sa nu treaca crengile, in rest la ce debit are nu cred ca mai conteaza turned.gif


Normal ca trebuie schimba; mai ales dupa 5 ani de turnat benzina in rezervor, nu crezi ?
La mine exista un singur filtru de benzina; cel de la poza; si un regulator in compartimentul motor. FIltrul din poza nu exista. Daca exista, il schimbam pina acum de 3 ori.
iulian_1976
...ca sa fie si mai convingator va atasez codul OEM. thumbsup.gif
Nu o fi dotat la unele modele rolleyes.gif

f1anatic
Click to view attachment

Cred ca este foarte clar si la altii nu thumbsup.gif
mauricius
am si eu o nedumerire : la cati Km se schimba filtrul de motorina la SOD ? SMT mi-a zis ca la 60 000 , cei din constanta la 45 000.
si inca ceva se poate s agasesc pe piata un filtru de polen mai ieftin ? Ca al ade la service costa peste 200 ron si mi s epare ca il schimb degeaba , ca nu simt nici o diferenta smile.gif
bogcot76
QUOTE (mauricius @ Nov 27 2009, 11:32 PM) *
am si eu o nedumerire : la cati Km se schimba filtrul de motorina la SOD ? SMT mi-a zis ca la 60 000 , cei din constanta la 45 000.
si inca ceva se poate s agasesc pe piata un filtru de polen mai ieftin ? Ca al ade la service costa peste 200 ron si mi s epare ca il schimb degeaba , ca nu simt nici o diferenta smile.gif


Se schimba la 48 luni sau la 60 000 km care vine mai repede din astea doua. La Brasov tot asa mi-au spus si asa scrie si-n carte. Tot la Brasov Filtrul de habitaclu este 105 Roni cu tot cu TVA. In 210 Roni poti lua doua si sa-l mai schimbi tu odata pna la urmatoarea revizie.
mauricius
mersi de informatii . am gasit pe piata filtru de polen la 77 ron . Intrebare : nu afecteaza cu nimic garantia daca schimb eu filtrul, nu ?ca il comand azi si miercuri vine iar eu maine am programare la service , pt ca e sg zi in care pot eu biggrin.gif. Iar filtrul de motorina il schimb la 60. 000 pt ca oricum masina face 2 ani la vara .
kroko
In legatura cu filtrul de polen, poti pune singur cite vrei, nu are nimeni ce sa-ti zica. Dar eu am incercat acum vreo 2 ani unul "chior" ( fara carbune ) si imi intrau mirosurile de afara mult mai rau in masina. De atunci am revenit pe cele scumpe.
mauricius
QUOTE (kroko @ Nov 30 2009, 05:35 PM) *
In legatura cu filtrul de polen, poti pune singur cite vrei, nu are nimeni ce sa-ti zica. Dar eu am incercat acum vreo 2 ani unul "chior" ( fara carbune ) si imi intrau mirosurile de afara mult mai rau in masina. De atunci am revenit pe cele scumpe.


asta o sa si fac sa stii . propo de pret ce am gasit in oras nu se potrivea , gresise tipul de la magazin .Insa o sa sun la Brasov si o s aintreb daca poate sa imi trimita rin curier , pt ca e de doua ori mai ieftin decat la SMT.

Am facut revizia la Constanta si am dat 825 lei , pe ulei , filtru de aer si filtru de ulei plus 2 ore de manopera ca i-am pus sa imi faca si teste de amotrtizoare , si toate prostiile de pe dedesubt. Si filtru de polen , o sa mi-l pun eu wink.gif
bakero
QUOTE (mauricius @ Dec 2 2009, 07:52 PM) *
QUOTE (kroko @ Nov 30 2009, 05:35 PM) *
In legatura cu filtrul de polen, poti pune singur cite vrei, nu are nimeni ce sa-ti zica. Dar eu am incercat acum vreo 2 ani unul "chior" ( fara carbune ) si imi intrau mirosurile de afara mult mai rau in masina. De atunci am revenit pe cele scumpe.


asta o sa si fac sa stii . propo de pret ce am gasit in oras nu se potrivea , gresise tipul de la magazin .Insa o sa sun la Brasov si o s aintreb daca poate sa imi trimita rin curier , pt ca e de doua ori mai ieftin decat la SMT.

Am facut revizia la Constanta si am dat 825 lei , pe ulei , filtru de aer si filtru de ulei plus 2 ore de manopera ca i-am pus sa imi faca si teste de amotrtizoare , si toate prostiile de pe dedesubt. Si filtru de polen , o sa mi-l pun eu wink.gif


unde ai facut ma revizia?
mauricius
QUOTE (bakero @ Dec 5 2009, 04:59 PM) *
QUOTE (mauricius @ Dec 2 2009, 07:52 PM) *
QUOTE (kroko @ Nov 30 2009, 05:35 PM) *
In legatura cu filtrul de polen, poti pune singur cite vrei, nu are nimeni ce sa-ti zica. Dar eu am incercat acum vreo 2 ani unul "chior" ( fara carbune ) si imi intrau mirosurile de afara mult mai rau in masina. De atunci am revenit pe cele scumpe.


asta o sa si fac sa stii . propo de pret ce am gasit in oras nu se potrivea , gresise tipul de la magazin .Insa o sa sun la Brasov si o s aintreb daca poate sa imi trimita rin curier , pt ca e de doua ori mai ieftin decat la SMT.

Am facut revizia la Constanta si am dat 825 lei , pe ulei , filtru de aer si filtru de ulei plus 2 ore de manopera ca i-am pus sa imi faca si teste de amotrtizoare , si toate prostiile de pe dedesubt. Si filtru de polen , o sa mi-l pun eu wink.gif


unde ai facut ma revizia?



AM facut revizia la Billa , la Exclusiv auto , unde fac toti ceai care cumpara de la Nippon Car Center wink.gif . e 19 euro fara TVA manopera ( la jumate fata de buc ) . Si i-am pus ulei Motul care chiar daca este mai ieftin am impresia ca face mai bine motorului .... NU ma pronunt acum , o testez , dar revin cu informatii smile.gif
bogcot76
Am si eu o intrebare care imi sta pe creier de mult timp ( e in special pentru Kroko sau oricare altcineva care se pricepe):

Subwooferul ala Subaru de pus sub scaun pentru obk/legacy sa inteleg ca e un fel de plug and play? Adica e o mufa sub scaun deja existenta sau tre sa dai jos juma de masina sa-l pui? Doi la mana, s-ar merita la ceva - adica si-a mai pus cineva chestia asta? Banuiesc ca daca e genuine subaru nu o fi cine site ce de capul lui dar ca idee asa.

Adica asta

http://www.fredbeansparts.com/servlet/the-...ofer-and/Detail
kroko
Subwooferul ala e chiar OK. Instalatia daca nu e facuta, nu vad de ce nu s-ar putea face.
Totusi, parerea mea e sa asculti masina lui alias, si daca-ti place, o facem si pe a ta la fel fara niciun sub.
bakero
QUOTE (mauricius @ Dec 7 2009, 06:56 PM) *
QUOTE (bakero @ Dec 5 2009, 04:59 PM) *
QUOTE (mauricius @ Dec 2 2009, 07:52 PM) *
QUOTE (kroko @ Nov 30 2009, 05:35 PM) *
In legatura cu filtrul de polen, poti pune singur cite vrei, nu are nimeni ce sa-ti zica. Dar eu am incercat acum vreo 2 ani unul "chior" ( fara carbune ) si imi intrau mirosurile de afara mult mai rau in masina. De atunci am revenit pe cele scumpe.


asta o sa si fac sa stii . propo de pret ce am gasit in oras nu se potrivea , gresise tipul de la magazin .Insa o sa sun la Brasov si o s aintreb daca poate sa imi trimita rin curier , pt ca e de doua ori mai ieftin decat la SMT.

Am facut revizia la Constanta si am dat 825 lei , pe ulei , filtru de aer si filtru de ulei plus 2 ore de manopera ca i-am pus sa imi faca si teste de amotrtizoare , si toate prostiile de pe dedesubt. Si filtru de polen , o sa mi-l pun eu wink.gif


unde ai facut ma revizia?



AM facut revizia la Billa , la Exclusiv auto , unde fac toti ceai care cumpara de la Nippon Car Center wink.gif . e 19 euro fara TVA manopera ( la jumate fata de buc ) . Si i-am pus ulei Motul care chiar daca este mai ieftin am impresia ca face mai bine motorului .... NU ma pronunt acum , o testez , dar revin cu informatii smile.gif



la arrow e 14e biggrin.gif da nu-i service omologat pentru ca ei sunt dealer-ul lui radacini care nu e importator "omologat"....eu fac la ei ca n-am ce fcae...
bogcot76
QUOTE (kroko @ Dec 7 2009, 10:35 PM) *
Subwooferul ala e chiar OK. Instalatia daca nu e facuta, nu vad de ce nu s-ar putea face.
Totusi, parerea mea e sa asculti masina lui alias, si daca-ti place, o facem si pe a ta la fel fara niciun sub.


Pai stiu deja ca masina lui Alias suna super bine. Mi-ai spus ca luat si un premiu la un concurs de sunet parca. Poti sa-mi mai dai linkul ala cu masina lui - stiu ca e pe undeva insa nu mai gasesc acum nici sa ma pici cu ceara. Poti sa-mi spui si in privat in ce consta tot upgrade-ul? Ca sa nu fie luat drept reclama nu de alta.
alias
Ce premii a luat masina mea si eu nu stiu ??? smile.gif
Bogcot, faci cumva o confuzie:) Eu am o masina normala, cu usi antifonate (bine) si zumzaitoarele schimbate.
Cat despre instalatia de sub scaunul soferului, daca exista foarte bine, daca nu rezolva kroko.
Oricum sa nu cumperi subwooferul de la noi. au niste preturi absolut nesimtite.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.