Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Revizii tehnice / Imbunatatiri / Reparatii
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24
vlademir
Ok, m-ai convins.
hdi
Revizie facuta la Brasov de catre colegul unui prieten.....ma rog. E vorba despre un OBD.
925RON
-ulei Motul 5W-30
-filtru ulei
-filtru aer
-filtru polen
Impresie buna, baieti amabili si atenti.
andrei5130
Pana acum pare sa fie cel mai ieftin la BV, impresi artistica a fost buna si cand am fost eu la rev de 5000, baietii par sa nu se dezminta ...
hdi
QUOTE (andrei5130 @ Jun 12 2009, 11:54 PM) *
Pana acum pare sa fie cel mai ieftin la BV, impresi artistica a fost buna si cand am fost eu la rev de 5000, baietii par sa nu se dezminta ...


Eu sunt singurul care nu a fost impresionat. Mai sunt si exceptii. Oricum, tot la ei ma duc ca e drum cu serpentine thumbsup.gif . Sau, daca ma trezesc cu chef, o tin inainte pana la Sibiu.
Azi am fost la Baneasa ca sa-mi regleze alarma care pornea la fiecare ploaie mai puternica. Era cica senzorul de geam spart prea sensibil. Oricum, i-am pus sa lase modulul atarnand ca sa pot sa o mai reglez eu pana ii gasesc pozitia ideala. De fixat se fixeaza cu un adeziv ca cele de la prizele de telefon.
andrei5130
Ma tenteaza si pe mine o alarma, numai pentru inchis geamuri si oglinzi ca de, trapa nu am, daca stiam ca ajungi la Baneasa te rugam sa ii saluti pe baieti din partea mea...
bakero
Domnilor,are careva ideea unde gasesc si eu bujiile la forester?m-am tot uitat p-acolo dar nu le vad.cam in ce parte a motorului sunt.au presupun ca-s jos.dar cum ajung la ele?mi-am luat azi 4 buc NGK laser platinum si vreau sa le schimb p-alea "stok"faza e ca astia la service vor 2 mil sa mi le schimbe si n-am incredere sa las masina acolo singura cu bujiile mele whistling.gif n-am cum sa verific daca mi le-au pus p-ale mele sau altele...sau nu le-au schimbat deloc.
asa ca va rog,daca stiti,orice informatie...
va multumesc!
bakero
Ce parere aveti de asta.
Subaru Forester 2.0 litrii aspirat.bun.158cp.

Vreau sa schimb intermediara,cu una de diametru mai mare,sa elimin catalizatoarele si cu finala PRODRIVE,ar iesii ceva frumos.Stiu ca nu castig nimic la putere,ba chair mai mult la aspirat asta ii ia din cuplu la turatii joase dar isi revinde odata ce urca in ture.singurul castig.sound-ul!
Oare se merita sa fac asta?
Un prieten mi-a dat ideea,si pe langa asta,am mai discutat si cu altii,chiar si cu un filtru de aer sport panel-in carcasa lui-cu niste bujii NGK laser platinum se simte.nu la cp...doar ca masina trage mai bine,si merge mai bine.bineinteles am fost sfatuit sa schimb uleiul si filtrul la 10k de km.
Am avut azi o discutie ,si de aceea,vroiam sa vad ce parere aveti dvs.
Bujiile le-am luat,pentru ac oricum ale mele sunt neschimbate de 46k km....nu strica daca le pun.
Un filtru sport o sa-i pun,un HKS,ca n-am nimic de pierdut,insa nu prea sunt impacat cu evacuarea...la o adica ma gandesc ca acolo unde am nevoie de cuplu jos,cuplez reductorul...
deci,ce parere aveti?
Mircea104901
Si eu am vrut sa le schimb(am 49000 km), dar mi-au zis la service ca tin cel putin 100k km. De unde ai luat bujiile si cat au costat?
bakero
Le-am luat de la un magazin din Cta.Se gasesc oricum pe la mai toate magazinele de piese auto.
Eu le-am gasit in 2 locuri-mai mult n-am cautat-intr-un loc costau 104lei/buc.Eu le-am luat din cealalta parte cu 98 lei/buc.Se numesc NGK Laser PLatinum.Sunt in niste cutii gri.Astea am inteles ca sunt "bujii sport"...deci,mai sunt si alte modele care te tin mult....iridium parca.abia astept sa mi le pun sambata....
bakero
Deci,fratilor e crima.M-a dus azi sa schimb deja celebrele bujii.
Atentie!treaba asta o sa va dea pe spate...mai ales pt cei cei cu forester.bujiile sunt pozitionate exact in dreptul lonjeroanelor.deci,trebuie ridcat motorul pentru a fi schimbate...d-aia garanteaza japonezu 100 mii de km,sa nu innebunesti...si d-aia vor aia 2 mil sa le schimbe...foarte tare!
chesti asta m-a spart.... teehee.gif
GLC120
Asta e cea mai tare, Bakero! Era poate mai bine sa te interesezi inainte.

Cat te-a costat distractia si ce ai obtinut ?
bakero
Pai nu m-a costat nimic deocamdata.a fost o constatare.trebuie sa duc masina la service si sa le schimb,dar dureaza o zi!...sa vedem...
GLC120
Cum nu te-a costat nimic, nu ai luat bujiile ?
bakero
da man,da oricum,le schimb la 60k cand probabil o sa schimb distributia.azi m-am int cu amicul meu cu sti.la el e aceeasi treaba,si cica i le-a schimbat unu' in 20 min....cum,nu stiu?o sa ma duc la ala sa vada....
apropo,azi la service,al reprezentanta mi-au zis ca tin masina 2 zile pt asta si costa de fapt 8 mil banned.gif
creizi madafaca!....lumea s-a tampit rau de tot ma baieti!...
andrei5130
Astazi am fost la SMT pentru inspectia gratuita ...
Status masina :
18000km perfecta stare de functionare, se recomanda curatarea placutelor de frana pe fata (mai bine am sa le schimb la revizia de 30,000) masina dupa tot ce a patit nu troncane, nu are greierasi, nu bate nimic la ea, ba din contra a disparut in totalitate motivul panicii mele, acel trepidat rezultat din "prajurea ambreajului"de catre sotie, cred ca nu am sa ii mai zic Scooby cu Pheonix alias OBKd

surpriza surprizelor a fost ca am primit cadou de la SMT o geanta de voiaj inscriptionata subaru (nu cred ca e originala dar e ok), toata tarasenia a durat 45 min si nu a costat nimic,

inspectia a constat in :
verificare tran de rulare, presiune in pneuri, verificare frane, placute de frana, filtre de aer(polen si admisie), inspectie vizuala generala si inca cateva pe care nu mi-le aduc aminte....


Jos cu palaria pentru SMT de data asta !


bakero
mda...am constatat o treaba la SMT astia.In Constanta,ARROW e dealer-ul lui Radacini si NIPPON CAR CENTER e dealer-ul lui SMT.Bun...ideea e asa.
Ora de manopera la service este: Arrow -60 lei/Nippon-96 lei
Deci...care-i treaba?
Faza e ca eu am vb la nippon pt bujii,am zis c-or fi mai destepti.mi-au zis ca au ceva,nu stiu ce masina,scule,habar n-am,in fine,au ceva care pot inlocui bujiile fara prea multa nebunie.doar ca dureaza cam 4-5 ore...si evident costa 5x96 lei =480 lei+tva...
arrow are 60 lei manopera ,dar dura o zi sau doua si costa in jur a 800 lei sau mai mult chiar si asta insemna undeva in jurul a 13-15 h de manopera.....deci,asta e treaba....sunt putin confuz mellow.gif
andrei5130
QUOTE (LooLee @ Jun 24 2009, 09:52 PM) *
QUOTE (GLC120 @ Jun 24 2009, 07:47 AM) *
Caut baloane rezistente la 120 grade C si 150 km/h, si postez aici poze!

Pai nu e mai simplu sa-ti agati un set de anvelope de oglinzile retrovizoare? confused.gif

daca vrei am sa intreb la Bucuresti si la Brasov...
andrei5130
un schimb de buji la BV costa 100 ron + TVA
GLC120
Va aduceti aminte discutia cu discurile de frana, cu probleme pana in 20,000 km, fara ca placutele originale sa fie uzate?

Solutia oferita de SMT a fost aplicata: s-a facut un discount mare si s-au inlocuit cu tot cu placute pe banii clientului. Numai vreo 1300 RON cu tot cu montaj, TVA unsure.gif. Vai ce chilipir !! Mi se pare o noua teapa, descalificanta pentru ei.

bakero
QUOTE (andrei5130 @ Jun 29 2009, 04:05 PM) *
un schimb de buji la BV costa 100 ron + TVA


esti sigur?pentru un forester 2 litrii....

daca la bv vor doar 1 mil vin acolo!!!
andrei5130
QUOTE (bakero @ Jun 29 2009, 08:21 PM) *
QUOTE (andrei5130 @ Jun 29 2009, 04:05 PM) *
un schimb de buji la BV costa 100 ron + TVA


esti sigur?pentru un forester 2 litrii....

daca la bv vor doar 1 mil vin acolo!!!

iti pun mai jos discutia nu stiam anul dar nu cred ca are importanta ....


EU:
Salut.
Am si eu o rugaminte, spune-mi te rog cat costa un schimb de bujii la un forester 2,0 aspirat din 2005, amicul meu are bujiile si il intereseaza numai manopera...
Multumesc anticipat..

AUTO KINO:
Salut,
100 RON +TVA....

discutia a fost scurta si la obiect, sper eu destul de convingatoare pentru tine, daca te duci la BV anuntama si pe mine ca poate dau si eu o tura pana acolo...
daca vrei iti pot da numarul baiatului de la BV (PM)
LooLee
Dilema.
Aceiasi problema, zile diferite, context diferit.
Adica, eram in mers (cca 60km/h) pe ploaie torentiala. Am mers, sa zic, 10 min in conditiile astea, timp in care cum incercam sa schimb in treapa 4 masina intra in trepidatii destul de puternice, dar mai rau de atat, motorul nu mai tragea. Reveneam rapid in 3 si situatia se redresa. Am crezul ca se trage de la AC, l-am oprit, dar degeaba. Dupa vreo 30 km parcursi dupa ce a stat ploaia si-a revenit.
Alta zi. Masina parcata. A turnat cu galeata 20 min. Se opreste ploaia, iese soarele, contact, motor, si dupa 300-400m cand schimb in 4, iar vibromasaj. La fel dupa 20-30km si-a revenit.
Ce ca m-a surprins, ieri in drum spre casa, iarasi ploaie torentiala, dar de data asta am mers bine, cca 40km astfel, dupa care am continuat cel putin 50km pe ploaie mai blanda. Am zis "ce-o fi o fi" si nu m-am oprit. Spurpriza, a mers struna, desi vedeam clar ca dupa sensul ploii intra apa prin fanta de pe capota cu galeata.
Ce sa fie? (mai am cativa km pana la revizia de 15000) O fi de la AC? filtru de motorina? motorina proasta? (alimentez de vreo 5 ani exclusiv de la Mol).
Pana zilele trecute cand s-au intamplat cu repetitie cele mai sus mentionate masina a functionat impecabil. confused.gif
andrei5130
QUOTE (LooLee @ Jul 8 2009, 04:49 PM) *
Dilema.
Aceiasi problema, zile diferite, context diferit.
Adica, eram in mers (cca 60km/h) pe ploaie torentiala. Am mers, sa zic, 10 min in conditiile astea, timp in care cum incercam sa schimb in treapa 4 masina intra in trepidatii destul de puternice, dar mai rau de atat, motorul nu mai tragea. Reveneam rapid in 3 si situatia se redresa. Am crezul ca se trage de la AC, l-am oprit, dar degeaba. Dupa vreo 30 km parcursi dupa ce a stat ploaia si-a revenit.
Alta zi. Masina parcata. A turnat cu galeata 20 min. Se opreste ploaia, iese soarele, contact, motor, si dupa 300-400m cand schimb in 4, iar vibromasaj. La fel dupa 20-30km si-a revenit.
Ce ca m-a surprins, ieri in drum spre casa, iarasi ploaie torentiala, dar de data asta am mers bine, cca 40km astfel, dupa care am continuat cel putin 50km pe ploaie mai blanda. Am zis "ce-o fi o fi" si nu m-am oprit. Spurpriza, a mers struna, desi vedeam clar ca dupa sensul ploii intra apa prin fanta de pe capota cu galeata.
Ce sa fie? (mai am cativa km pana la revizia de 15000) O fi de la AC? filtru de motorina? motorina proasta? (alimentez de vreo 5 ani exclusiv de la Mol).
Pana zilele trecute cand s-au intamplat cu repetitie cele mai sus mentionate masina a functionat impecabil. confused.gif

Mie mi-sa oprit motorul de cate va ori in marsarier nu la intervale scurte iar pe urma nu mai vroia sa porneasca fara sa apas si pe acceleratie, inca nu sunt convins ca e din vina mea am sa incep sa schimb motorina si eventual sa caut ceva aditivi de bagat in ea pentru apa, stie careva pe unde e filtru de carburant si daca se poate verifica si fara sa mergi la service?

am vaga baniala ca au inceput astia sa boteze motorina din pricina crizei...
LooLee
QUOTE (andrei5130 @ Jul 9 2009, 10:07 AM) *
am vaga baniala ca au inceput astia sa boteze motorina din pricina crizei...

Posibil. Pe mine m-a frapat faptul ca s-a intamplat numai pe ploaie torentiala. O fi coincidenta? Nu stiu.
Lasa, ca merg marti la Brasov la revizie si poate ma lamuresc cei de acolo.
bakero
eu am o alta problema...
intre 2500 si 3000 rpm ,accelerand progresiv,masina nu trage.parca da in nas asa....nu stiu exact cum sa ma exprim...ceva de gen.cum trece de 3000 gata!chestia asta mi se intampla cam de o saptamana.m-am tot gandit eu,dar nu-mi dau seama de la ce poate fi..a mai patit cineva?
andrei5130
QUOTE (bakero @ Jul 10 2009, 01:07 PM) *
eu am o alta problema...
intre 2500 si 3000 rpm ,accelerand progresiv,masina nu trage.parca da in nas asa....nu stiu exact cum sa ma exprim...ceva de gen.cum trece de 3000 gata!chestia asta mi se intampla cam de o saptamana.m-am tot gandit eu,dar nu-mi dau seama de la ce poate fi..a mai patit cineva?

poate nu mai nimeresti tu reprizele cum trebuie, in ce trepte ai observat asta ?
bakero
QUOTE (andrei5130 @ Jul 10 2009, 06:34 PM) *
QUOTE (bakero @ Jul 10 2009, 01:07 PM) *
eu am o alta problema...
intre 2500 si 3000 rpm ,accelerand progresiv,masina nu trage.parca da in nas asa....nu stiu exact cum sa ma exprim...ceva de gen.cum trece de 3000 gata!chestia asta mi se intampla cam de o saptamana.m-am tot gandit eu,dar nu-mi dau seama de la ce poate fi..a mai patit cineva?

poate nu mai nimeresti tu reprizele cum trebuie, in ce trepte ai observat asta ?



cum sa nu nimeresc rapoartele?imi face in orice treapta.
bag a-1a,accelerez,si cand ajung intre 2500-3000 rpm nu mai trage,parca se inneaca...se infraneaza,cum trec de 3000 isi revine...
andrei5130
QUOTE (bakero @ Jul 10 2009, 09:41 PM) *
QUOTE (andrei5130 @ Jul 10 2009, 06:34 PM) *
QUOTE (bakero @ Jul 10 2009, 01:07 PM) *
eu am o alta problema...
intre 2500 si 3000 rpm ,accelerand progresiv,masina nu trage.parca da in nas asa....nu stiu exact cum sa ma exprim...ceva de gen.cum trece de 3000 gata!chestia asta mi se intampla cam de o saptamana.m-am tot gandit eu,dar nu-mi dau seama de la ce poate fi..a mai patit cineva?

poate nu mai nimeresti tu reprizele cum trebuie, in ce trepte ai observat asta ?



cum sa nu nimeresc rapoartele?imi face in orice treapta.
bag a-1a,accelerez,si cand ajung intre 2500-3000 rpm nu mai trage,parca se inneaca...se infraneaza,cum trec de 3000 isi revine...

pai dupa 1 ce mai cauti sub 3000?


evita sa mai ajungi sub 3000 si rezolvi problema wink.gif . Incearca sa te uiti pe la filtre in special la cel de aer chiar daca tu sti ca e ok mai uitate o data !
bobita
QUOTE (bakero @ Jul 10 2009, 01:07 PM) *
eu am o alta problema...
intre 2500 si 3000 rpm ,accelerand progresiv,masina nu trage.parca da in nas asa....nu stiu exact cum sa ma exprim...ceva de gen.cum trece de 3000 gata!chestia asta mi se intampla cam de o saptamana.m-am tot gandit eu,dar nu-mi dau seama de la ce poate fi..a mai patit cineva?



Ce fel de benzina ai pus?95 de la rompetrol cumva?e singura benzina cu care am avut probleme de cind conduc...Si am incercat-o de mai multe ori, sa ma conving.Acelasi rezultat, identic cu al tau, de fiecare data.Bine, poate sa fie ceva de la statia din Bt, nu neaparat benzina.

Scoate borna de la baterie citeva minute si isi revine.dar schimba si benzina.
bogdaro
Am fost astazi la revizia de 15k la Auto Kino Brasov. Tot respectul din lume si mergeti fratilor acolo pentru ca merita.
Costuri: 14 mil cu setul de placute de frana fata schimbat (4mil).

Filtru aer = 101,59
Filtru ulei = 82,7
Fitru habitaclu = 120,93
Ulei Motul 8100 eco clean c2 5w30 = 410,24
Placute = 418,18
Manopera = 266,56

Am intrebat si de self learning-ul ala pe care mi s-a parut ca l-am ratat de cateva ori si mi s-a spus ca nu exista asa ceva. Exista o regenerare dar doar pentru dieselurile cu DPF inchis (Forester si Impreza). Legacy si Outback au DPF semi-deschis si atunci aceasta regenerare nu este necesara.

In alta ordine de idei, programarea a fost la 8:30, iar eu am ajuns pe la 8:10. Am lasat cheile, talonul si cartea de service si apoi am avut parte de surpriza zilei. In parcare trona un STI albastru cu care m-am aratat interesat sa fac un drive test. In circa 5 minute mi s-au oferit cheile, cateva instructiuni de utilizare a setarilor masinii si am fost rugat sa o aduc inapoi pana in ora 10. Cu uimirea de rigoare in ochi, m-am urcat la volan cu sotia in dreapta si am plecat spre Predeal. Incredibil, extraordinar, fantastic. Nu prea pot descrie in cuvinte cum merge masina asta. Dupa primele curbe la urcarea spre Predeal déjà a primit alintul cuvenit: “Bestia”. Pentru ca este o bestie imblanzita pentru sosea. Cuplu la orice turatie si in orice treapta…notez ca in Brasov – Predeal – Trei Brazi si retur am folosit maxim treapta a 4-a si asta de cateva ori. Si sa nu va imaginati ca am mers numai cu 6-7k ture. Cuplu si iar cuplu, aderenta, tractiune, acceleratie fulminanta si slava Domnului, frana. Interior spartan, cu scaune sport care nu te lasa sa te misti nici macar un cm in nici o directie; suspensii tari, dar nu atat de tari incat sa devina enervante. Singurul minus pe care l-am gasit este volanul incredibil de urat si de cheap pentru o masina de peste 40k. Concluzia: ca o a doua masina este tot ce iti poti dori. Avand in vedere ca si pretul pleaca acum de la 33.300 cu tot cu TVA, cred ca este o afacere.

Asa ca dati navala la Brasov cam pentru tot ce inseamna Subaru. Respect pentru dl. Septimiu Zavici care stie customer service.

hdi
Tu ai cerut sa-ti schimbe placutele la 15000 km si de ce???
Cat priveste self-learning-ul.....s-o lasam asa cum a picat rolleyes.gif
GLC120
Nu e periculos drive-testul asta? Cum ti s-a parut masina ta, dupa revizie? Mai avea ceva cuplu, cat sa urce pana la Predeal? sad.gif
bogdaro
QUOTE (hdi @ Jul 12 2009, 09:04 AM) *
Tu ai cerut sa-ti schimbe placutele la 15000 km si de ce???
Cat priveste self-learning-ul.....s-o lasam asa cum a picat rolleyes.gif


Cand ranjeam in STI, m-au sunat sa-mi zica ca placutele sunt mai mult de jumatate duse si ca nu o sa ma tina pana la urmatoarea revizie. Cum n-am de gand sa mai ajung in service pana la 30k, le-am zis sa le schimbe. Cica nu prea am folosit frana de motor; aia e...trafic de Bucuresti.

QUOTE
Nu e periculos drive-testul asta? Cum ti s-a parut masina ta, dupa revizie? Mai avea ceva cuplu, cat sa urce pana la Predeal?


rolleyes.gif Sincer este un drive-test la care n-as fi sperat vreodata...e ceva prin care as dori sa poata sa treaca toata lumea, pasionati sau nepasionati de automobilism. Senzatiile sunt de nedescris. Recunosc ca m-am cam batut cu sotia care sa o conduca biggrin.gif, asa ca am picat la pace: eu la dus, ea la intors.

Legy-ul meu nu se compara ca performante, dar tot il iubesc. Este o masina pe care o conduc cu mare placere, mai ales la drum lung. Este exact ceea ce imi trebuie. Recunosc ca as fi preferat un Outback, ieri dupa-amiaza, cand am urcat la Muntele Rosu (drumul din DN pana la cabana a devenit cam off-road...probleme de garda la sol pentru Legy, evident biggrin.gif). Sincer sa spun, nu ma vad in STI zi de zi.

Masina se descurca dupa revizie la fel de bine ca inainte. Nu am observat nimic deosebit. Singura mea "problema" ramane consumul care nu vrea sa scada sub 11-12 in urban biggrin.gif

In rest, numai de bine
GLC120
Cred ca trebuie sa organizam niste cursuri de condus defensiv in cadrul clubului unsure.gif . Consum 11-12 cu Boxer Diesel (mama motoarelor) si placute la 15,000 km nu este ceva acceptabil banned.gif . Propun sa ajungem la un acord inainte de a incepe lupte fratricide. blink.gif

Masina mea de oras cu care a mers mult si sotia, a trecut de 50000 km si are placutele originale (e drept ca trebuie sa le schimb in curand). Problema mea este de aspect.... discurile au rugina pe ele !

Ai fost smecher cu testul, tu ai verificat motorul, sotia franele ! Avantaj tu, asa-i in tenis!
pista
Bogdaro, vad ca cei de la BV se mentin in continuare in top.
Am confruntat costurile tale cu cele platite mine la revizia de 45.000km, vezi factura in postul meu #239.
La manopera ai platit mai putin fata de mine, avand in vedere faptul ca la mine nu au schimbat filtrul de aer (am filtru K&N) si nici placutele. Am placutele originale acum la 55.000km si cred ca nu va fi nevoie sa le schimbe nici la 60.000km.
Filtrul de ulei la 2.5i a fost mai ieftin 36RON la fel si uleiul 238RON. Dar al meu e benzinar. Diferenta dau pe combustibil.

GLC, apropo de condus defensiv, facem un concurs la cine tin mai mult placutele originale pe OBK tu avand si avantajul franei de motor BD ? rolleyes.gif
bogdaro
La costuri eu sunt relativ multumit. Inainte de revizie am sunat si la SMT si la Auto Kino sa intreb cam cat ma costa.
Raspuns SMT 14 mil si BV 9-10 mil. Asa ca daca scad placutele si manopera aferenta lor ajung la 9 mil. Deci este ok; macar s-au tinut de cuvant.
Avand in vedere ca aia de 5k pe mine m-a costat 7,5 mil, asta de 15k a fost ok.
Ca sa fie ca-n reclame:

motorina pana la BV: 60 RON
revizie: 1400 RON
test-drive cu STI: priceless
hdi
QUOTE (bogdaro @ Jul 12 2009, 12:07 PM) *
Cand ranjeam in STI, m-au sunat sa-mi zica ca placutele sunt mai mult de jumatate duse si ca nu o sa ma tina pana la urmatoarea revizie.


Acuma trebuie sa intelegi si tu ca si benzina aia costa, nu e gratis laugh.gif Am glumit... Sau nu... nu reusesc sa ma hotarasc.... huh.gif
Consumul vad ca se mentine la cote destul de mari. Ai mai folosit o alta masina diesel pe acelesi trasee pe care mergi zilnic cu Legy? Intreb pt. ca este un parametru relativ si ca atare trebuie comparat cu ceva.
Imi doresc si eu un drive test cu STI-ul. Poate data aviatoare.
bogdaro
QUOTE (hdi @ Jul 12 2009, 12:22 PM) *
Acuma trebuie sa intelegi si tu ca si benzina aia costa, nu e gratis laugh.gif Am glumit... Sau nu... nu reusesc sa ma hotarasc.... huh.gif
Consumul vad ca se mentine la cote destul de mari. Ai mai folosit o alta masina diesel pe acelesi trasee pe care mergi zilnic cu Legy? Intreb pt. ca este un parametru relativ si ca atare trebuie comparat cu ceva.
Imi doresc si eu un drive test cu STI-ul. Poate data aviatoare.


Masina este condusa de sotie in general. Si asta e primul diesel din familie. Problema principala este stilul de condus, parerea mea; apoi traficul fff aglomerat din Bucuresti pe traseul parcurs. Si Megane-ul dinainte avea un consum mai mare decat alte Renouri similare. Merge foarte turat, numai trepta 2 si 3. De ce? Am intrebat-o si eu si mi-a zis: "vreau sa am rezerva de putere la orice viteza/turatie as avea"... mellow.gif Zici ca se trage in fiecare zi cu toti soferii de pe traseu. Dar mai bine asa decat sa stiu ca incurca traficu' biggrin.gif
Saptamana trecuta a ajuns la 14; personal best smile.gif
GLC120
QUOTE (pista @ Jul 12 2009, 01:13 PM) *
Am placutele originale acum la 55.000km si cred ca nu va fi nevoie sa le schimbe nici la 60.000km.

GLC, apropo de condus defensiv, facem un concurs la cine tin mai mult placutele originale pe OBK tu avand si avantajul franei de motor BD ? rolleyes.gif


Sunt de acord cu doua observatii:
-vor trece ani pana sa le schimb
-tu ai 120d-ul pentru "arogantze", eu le comit cu OBD-ul. Avantaj tu... compenseaza frana de motor de la Diesel rolleyes.gif

BTW frana de motor de la acest vioi boxer Diesel nu e impresionanta. Cei care zic ca e un motor care seamana cu un benzinar nu sunt chiar pe dinafara.

La precedenta masina cu care am mers numai eu tot timpul (inclusiv mers prin Bucuresti zilnic), le-am schimbat la revizia periodica la 65000 Km pentru ca asa mi-au spus la service, nici nu am verificat.
bakero
QUOTE (bobita @ Jul 11 2009, 11:18 AM) *
QUOTE (bakero @ Jul 10 2009, 01:07 PM) *
eu am o alta problema...
intre 2500 si 3000 rpm ,accelerand progresiv,masina nu trage.parca da in nas asa....nu stiu exact cum sa ma exprim...ceva de gen.cum trece de 3000 gata!chestia asta mi se intampla cam de o saptamana.m-am tot gandit eu,dar nu-mi dau seama de la ce poate fi..a mai patit cineva?



Ce fel de benzina ai pus?95 de la rompetrol cumva?e singura benzina cu care am avut probleme de cind conduc...Si am incercat-o de mai multe ori, sa ma conving.Acelasi rezultat, identic cu al tau, de fiecare data.Bine, poate sa fie ceva de la statia din Bt, nu neaparat benzina.

Scoate borna de la baterie citeva minute si isi revine.dar schimba si benzina.


Am alt filtru de aer,un K&N,l-am verificat primul.nici un semn.apoi,am bagat o perioada benzina 95.doar mol si petron,rar lukoil.acu vreo 2-3 saptamani,nu mai stiu exact,m-am hotarat si pun si eu mol evo (cifra oct 99).ok.masina mergea mai bine,se tura mai frumos,tot ce trebuie,doar ca dupa ceva timp facea cheastia asta.ieri am bagat din nou 95.dupa ce o voi consuma p-asta,alimentez din nou 95 sa vad daca e de la benzina.acum e amestecata benzina ca mai aveam vreo 8 litrii sa zic in rezervor.sa vedem ce se va intampla....
M A R I A N
QUOTE (bakero @ Jul 12 2009, 04:55 PM) *
QUOTE (bobita @ Jul 11 2009, 11:18 AM) *
QUOTE (bakero @ Jul 10 2009, 01:07 PM) *
eu am o alta problema...
intre 2500 si 3000 rpm ,accelerand progresiv,masina nu trage.parca da in nas asa....nu stiu exact cum sa ma exprim...ceva de gen.cum trece de 3000 gata!chestia asta mi se intampla cam de o saptamana.m-am tot gandit eu,dar nu-mi dau seama de la ce poate fi..a mai patit cineva?



Ce fel de benzina ai pus?95 de la rompetrol cumva?e singura benzina cu care am avut probleme de cind conduc...Si am incercat-o de mai multe ori, sa ma conving.Acelasi rezultat, identic cu al tau, de fiecare data.Bine, poate sa fie ceva de la statia din Bt, nu neaparat benzina.

Scoate borna de la baterie citeva minute si isi revine.dar schimba si benzina.


Am alt filtru de aer,un K&N,l-am verificat primul.nici un semn.apoi,am bagat o perioada benzina 95.doar mol si petron,rar lukoil.acu vreo 2-3 saptamani,nu mai stiu exact,m-am hotarat si pun si eu mol evo (cifra oct 99).ok.masina mergea mai bine,se tura mai frumos,tot ce trebuie,doar ca dupa ceva timp facea cheastia asta.ieri am bagat din nou 95.dupa ce o voi consuma p-asta,alimentez din nou 95 sa vad daca e de la benzina.acum e amestecata benzina ca mai aveam vreo 8 litrii sa zic in rezervor.sa vedem ce se va intampla....


Filtrul K&N este panel sau ai tot kitul de admisie directa (cu filtru conic)?

Nu pot sa cred ca se pot uza placutele la 15000 km.
bakero
Filtrul este panel,in carcasa originala.
mgabi
Apropos de "revizia" de la 5000Km.
Nefiind convins ca e chiar necesar sa arunc 1000RON la SMT, am intrebat in Munchen la primul dealer Subaru. Oamenii s-au uitat crucis la mine si mi-au raspuns respectuos ca la 15k e prima revizie. Faptul mi-a fost confirmat si de cei de la Brasov - la 5k e o verificare (care la Auto-kino, cel putin, e gratuita).

Informativ, la legy-ul meu, prima revizie m-a costat cca 820RON:
- ulei - motul 5w30
- filtre - ulei, aer, habitaclu
- manopera

Nu mai am factura dar numai ulei + filtre a fost vreo 600RON (sper sanu gresesc) => manopera a fost undeva intre 150-200RON.
bakero
Am si eu p intrebare,stiu ca nu aici tre' sa postez asta,daaar,caci e un mare dar,am postat treaba asta la sectiunea potrivita,dar nici unul dintre colgei nu mi-a dat nici o idee.drept urmare apelez la voi...fratii mei biggrin.gif
deci.am un Merc A170 CDI din 2000.bun.motor diesel 1.7,4 linie.problema mea e ca masina,in sarcina,adica in mers,nu urca mai mult de 3k de rpm.dar vreau sa zic ca ajung la 3k si gata.numai urca.astfel in treapta a-5a nu pot sa merg cu mai mult de 130km/h.nu vrea mai mult.pe loc,daca o turez urca frumos,pana la zona rosie.ideea e ca am pus-o pe tester si nimic.masina n-are nimic.eu sustin ca e de la turbina.nu i se mai aude suieratul,si dupa banuiala mea,ea intra la 3k rpm.deci,de unde pot eu sa fac rost de o turbina,eventual si SH si cam la ce scoruri sa ma astept....
poate stiti pe cineva...
va multumesc!
LooLee
QUOTE (bakero @ Jul 17 2009, 03:54 PM) *
...deci.am un Merc A170 CDI din 2000.bun.motor diesel 1.7,4 linie...

Ceeee??? blink.gif No way down.gif Nu se poate ermm.gif
Bakero ma man! Cred ca ai pierdut total simtul realitatii... Tu, diesel??? blink.gif

QUOTE (bakero @ Jul 17 2009, 03:54 PM) *
...in mers,nu urca mai mult de 3k de rpm.dar vreau sa zic ca ajung la 3k si gata.numai urca.astfel in treapta a-5a nu pot sa merg cu mai mult de 130km/h.nu vrea mai mult.pe loc,daca o turez urca frumos,pana la zona rosie.ideea e ca am pus-o pe tester si nimic.masina n-are nimic.eu sustin ca e de la turbina.nu i se mai aude suieratul,si dupa banuiala mea,ea intra la 3k rpm.deci,de unde pot eu sa fac rost de o turbina,eventual si SH si cam la ce scoruri sa ma astept....

Nu mai sta pe ganduri! La vanzare cu ea...urgent. thumbsup.gif
bakero
QUOTE (LooLee @ Jul 17 2009, 09:22 PM) *
QUOTE (bakero @ Jul 17 2009, 03:54 PM) *
...deci.am un Merc A170 CDI din 2000.bun.motor diesel 1.7,4 linie...

Ceeee??? blink.gif No way down.gif Nu se poate ermm.gif
Bakero ma man! Cred ca ai pierdut total simtul realitatii... Tu, diesel??? blink.gif

QUOTE (bakero @ Jul 17 2009, 03:54 PM) *
...in mers,nu urca mai mult de 3k de rpm.dar vreau sa zic ca ajung la 3k si gata.numai urca.astfel in treapta a-5a nu pot sa merg cu mai mult de 130km/h.nu vrea mai mult.pe loc,daca o turez urca frumos,pana la zona rosie.ideea e ca am pus-o pe tester si nimic.masina n-are nimic.eu sustin ca e de la turbina.nu i se mai aude suieratul,si dupa banuiala mea,ea intra la 3k rpm.deci,de unde pot eu sa fac rost de o turbina,eventual si SH si cam la ce scoruri sa ma astept....

Nu mai sta pe ganduri! La vanzare cu ea...urgent. thumbsup.gif


imi cer scuze dar e masina sotiei biggrin.gif

eu as vinde-o dar,ce naiba,ala care cumpara nu-si da seama?nu vreau sa ma fac de cacao,sau sa-mi bata omu' la usa "ce masina mi-ai dat ba?" si dup-aia sa-mi aplice una din schemele lu' van damme din soldat universal...eu vreau totusi s-o fac.chiar asa de grava e prob?
andrei5130
daca faza se repeta in toate vitezele e de la turbina daca zici ca pe liber urca linistit pana la zona rosie... stiu ca cei de la Mercedes au pe masina un sistem asemanatoe cu CC dar care functioneaza ca un limitator de viteza, ii setezi viteza maxima si oricat de tare ai apasa pedala nu trece de viteza respectiva, nu stiu daca masina ta are asa ceva, sau, poate are si nu sti, cine stie...
bakero
QUOTE (andrei5130 @ Jul 20 2009, 06:39 PM) *
daca faza se repeta in toate vitezele e de la turbina daca zici ca pe liber urca linistit pana la zona rosie... stiu ca cei de la Mercedes au pe masina un sistem asemanatoe cu CC dar care functioneaza ca un limitator de viteza, ii setezi viteza maxima si oricat de tare ai apasa pedala nu trece de viteza respectiva, nu stiu daca masina ta are asa ceva, sau, poate are si nu sti, cine stie...


stiu dar masina asta mergea si cu 160 km/h....fara sa dea semne de oboseala.chestia asta se intampla de cateva luni,doar ca eu am neglijat problema.sotia mi-a spus ca masina nu trage.am aflat:turbina costa 5700 lei....nu stiu ce sa fac.inainte de asta,o sa merg la service sa ma conving daca este intr-adevar turbina.pe tester n-a iesit cu nici o buba....
andrei5130
Inainte sa dai banii pe o turbina noua cauta un service care se ocupa de reconditionari turbine, de cele mai multe ori nu functioneaza corect din cauza unei chesti minore care se poate remedia...

...daca ai si un consum crescut fata de cel normal este de la turbina, este posibil sa fie de la o chestie care tine de mecanica turbinei daca nu da nici o eroare pe tester, sau cel care a pus testerul pe masina sa nu prea stie unde sa se uite...
bakero
Da.Am fost in seara asta la mecanicul meu.Turbina functioneaza.Era un furtun care face leg intre turbina si debitmetru,nu etansa perfect.l-am facut si tot asa face.am sa fac schimbul de ulei,filtre,etc,ca s-ar putea sa fie si de la asta.chiar daca a facut 10k km de la ultimul schimb a trecut 1 an.deci...
daca nici de la asta nu e,o duc din nou la un alt service unde s-o puna pe tester.daca nici astia nu-i dau de cap,ma resemnez cu gandul ca in oras nu pot merge mai repede,si ca este totusi o masina de oras.si-atat!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.