Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Revizii tehnice / Imbunatatiri / Reparatii
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24
22nst
QUOTE (GLC120 @ May 9 2009, 09:35 PM) *
O sa vedem la KIA, ca tot am aflat ca e mama masinilor pe circuit, mai ales cu motorul de 1.4 unsure.gif


Adica?
Sper ca nu este nici o aluzie... ok?
bakero
Nu,rotita a costa 30 ron+TVA si mi-a adus-o dealer-ul subaru.Nu prea am ce sa le reprosez la astia decat faptul ca service-ul arata ca unul de cartier a lu nea Costica,si ca m-a costat 10 mil revizia la 30 mii.Filtre,ulei si cam atat.Placutele le schimb separat si ma costa in jur de 500 ron.
Sunt curios cat o sa coste revizia la 45 mii care tre s-o fac in urmatoarea luna.
La FIAT prima revizie a costat 200 ron.La 20 mii m-a costat 900 ron.La 30 mii 250 ron...si tot asa.Una ieftina si una scumpa.De ce ?Nobody knowz.....
subidriver
Pentru ca asa este conform cartii de service.
Cele de 30.000m 60.000, 90.000 sunt mai scumpe (se schimba toate lichidele si filtrele), cele de 45.000, 75.000 si tot asa sunt mai ieftine, se schimba doar unele din ele, restul se inspecteaza.
Acum 1,2 saptamani eram in trecere prin BV si am facut revizia la 62.000 ~ 1200 lei - toate lichidele, uleiurile, filtrele (motor, cutie, diferential, frana, servo, antigel) si verificarile de rigoare la frane, directie, suspensie, bucse, pivoti etc.
Uleiurile - Motul, antigel - Hepu
bakero
Da...sa vad acum la 45 mii cat ma costa.Azi mi-am facut unghiul de fuga.Aveam cauciucurile fata tocite la exterior.Aveti idee daca nu cumva era de la faptul ca in viraj rotile se inclina pe verticala?Oricum erau diferente,dar asa,ca fapt divers.Si niste cauciucuri asemanatoare cu Geolander g900?Unii sunt nemultumiti de ele,mie-mi plac.Sunt ok.
Multumesc!
bobita
QUOTE (bakero @ May 11 2009, 09:13 AM) *
Da...sa vad acum la 45 mii cat ma costa.Azi mi-am facut unghiul de fuga.Aveam cauciucurile fata tocite la exterior.Aveti idee daca nu cumva era de la faptul ca in viraj rotile se inclina pe verticala?Oricum erau diferente,dar asa,ca fapt divers.Si niste cauciucuri asemanatoare cu Geolander g900?Unii sunt nemultumiti de ele,mie-mi plac.Sunt ok.
Multumesc!

Pe mine m-a costat revizia la 45kkm vreo 900 ron, cu tot cu placute.Era un post mai prin febr cu ce am facut parca.Nu s-a schimbat lichidul de frina si antigelul,urmeaza in toamna, atunci nu era musai.
Arunca un ochi si la Yokohama AT/S, eu cu asta am schimbat g900 si sint foarte multumit, mai ales ca merg binisor, mai bine decit g900, pe coclauri.Ma rog, prin noroi....ca orice all terain.
hdi
QUOTE (bakero @ May 11 2009, 12:13 PM) *
Si niste cauciucuri asemanatoare cu Geolander g900?Unii sunt nemultumiti de ele,mie-mi plac.Sunt ok.
Multumesc!


Dadusem eu un anunt pt. G900-le mele. Daca te intereseaza, pm.
bobita
QUOTE (hdi @ May 11 2009, 01:58 PM) *
QUOTE (bakero @ May 11 2009, 12:13 PM) *
Si niste cauciucuri asemanatoare cu Geolander g900?Unii sunt nemultumiti de ele,mie-mi plac.Sunt ok.
Multumesc!


Dadusem eu un anunt pt. G900-le mele. Daca te intereseaza, pm.


Nu cred ca sint aceeasi dimensiune.
bakero
Eu nu prea pot sa caut anvelope asa,pentru ca nu prea dispun de o chestie esentiala:timp.Drept urmare am sunat la un depozit din Constanta,cel mai mare cred,si nu aveau Yokohama.Mi s-a dat ca inlocuitor,la ce vroiam eu anvelope Continental.Am mai vorbit cu cineva si mi-a zsi ca-s ok.Acum sa le vad maine.Ma duc pana acolo si sa le vad.Daca au profil asemnator cum mi s-a zis le iau.Voi ce ziceti?Nu ma intrebati tipul ca nu stiu.Sunt 215/60R16 91V
Atat stiu despre ele.

Cat despre revizie,faza e ca am platit cei 1000 ron pe revizie,dar,fara placute.Placutele le schimb in general intre 18-20 mii km.Le-am schimbat la 40 mii deci,fara placute.Daca te-a costat 9 mil cu placute este E X C E L E N T !!!
pista
Inseamna ca franezi mai frecvent.
Pe OBK am cele originale dupa 49kkm.
bobita
QUOTE (bakero @ May 11 2009, 06:09 PM) *
Eu nu prea pot sa caut anvelope asa,pentru ca nu prea dispun de o chestie esentiala:timp.Drept urmare am sunat la un depozit din Constanta,cel mai mare cred,si nu aveau Yokohama


Stai linistit, timpul e o problema pentru toti de pe aici, dar pt asta exista netul smile.gif
Ce crezi ca eu am umblat pe la depozite de cauciucuri sa vad ce si cum??Am cautat putin pe net si am dat vreo doua mailuri si un telefon si gata.
Acu, daca ma intrebi, nici nu mai stiu de unde am primit anvelopele...
Iti spusesem de Geolandar AT/S pt ca am vazut ca mai iesi de pe sosea cu masina si astea sint potrivite pt asta.Plus ca arata tare bine foresterul cu genul asta de cauciucuri. rolleyes.gif
bakero
ma duc azi sa le vad.daca sunt ok,o sa iau continental.oricum,mai mult 40 mii n-or sa ma tina.sa vedem.
hdi
Efectuat vizita intermediara de service la 5000km (4606 de fapt rolleyes.gif )+ schimb de ulei la cerere.
Auto Kino Brasov:
Nu am nimic de comentat, baieti OK insa cam laconici, lipsiti de chef de discutii (poate sunt eu prea meridional). As fi facut un drive-test cu Impreza Diesel insa nu prea ma tragea ata din cauza vremii. Am pomenit ceva insa nu s-au aratat interesati sa dezvoltam subiectul. Cand voi avea chef, dau o fuga la Baneasa.
Atelierele pline de orice numai Subaru nu. Probabil ca daca vrei sa repari doar Subaru, dai faliment rapid. Din cauza numarului, nu altceva... thumbsup.gif
Amenda: 602 RON (vezi devizul).
Am cerut informatii despre diferentialul spate: varianta sefului de service AutoKino: LSD.
Mi s-a permis sa stau langa masina. Daca nu mi se permitea, plecam. Am vorbit cu mecanicul (asta era mai vorbaret-cred ca era maghiar rolleyes.gif ) care mi-a spus ca OBD-ul cu cei mai multi km care a ajuns la ei a fost unul cu 30000 si ca inca nu au avut probleme de niciun fel cu modelul asta. L-am cinstit.
Pe dedesubt masina e plina de rugina si de scuturi de plastic.
A verificat strangerea suruburilor de dedesubt, a verificat jocurile, a invartit de roti. Totul OK.
Nu am observat nicio diferenta in comportamentul masinii dupa schimbarea uleiului. Probabil ca lui Victor i-au pus ceva mai altfel insa un lucru e cert: seful de service de la Brasov mi-a spus ca uleiul Motul 8100 Eco Clean C2 5W-30 este uleiul care le-a fost indicat pt. diesel DPF in cadrul cursurilor de specializare.
bakero
Pai tu ai 5000 km facuti cu masina?Vorbesti de subaru?nu-mi dau seama.Eu la revizia de 5000 n-am platit nimic.S-a verificat si i-am dat drumul.Dar mi-au tinut masina 2 ore.1h30 am stat pana a bagat masina si juma de h revizia.Atentie,aveam programare!!
andrei5130
QUOTE (bakero @ May 13 2009, 06:39 PM) *
Pai tu ai 5000 km facuti cu masina?Vorbesti de subaru?nu-mi dau seama.Eu la revizia de 5000 n-am platit nimic.S-a verificat si i-am dat drumul.Dar mi-au tinut masina 2 ore.1h30 am stat pana a bagat masina si juma de h revizia.Atentie,aveam programare!!

Nu ai avut noroc, eu am fost programat la 9,30 am ajuns la ei la 9 si la 9,25 eram iesit (revizia 5000) si nici eu nu am platit nimic dar nu am schimbat nimic...

omu a vut sa schimbe uleiu + filtru + manopera si astia sunt banii, in buc pentru asta luau 1000 ron


hdi
QUOTE (andrei5130 @ May 13 2009, 09:26 PM) *
QUOTE (bakero @ May 13 2009, 06:39 PM) *
Pai tu ai 5000 km facuti cu masina?Vorbesti de subaru?nu-mi dau seama.Eu la revizia de 5000 n-am platit nimic.S-a verificat si i-am dat drumul.Dar mi-au tinut masina 2 ore.1h30 am stat pana a bagat masina si juma de h revizia.Atentie,aveam programare!!

Nu ai avut noroc, eu am fost programat la 9,30 am ajuns la ei la 9 si la 9,25 eram iesit (revizia 5000) si nici eu nu am platit nimic dar nu am schimbat nimic...

omu a vut sa schimbe uleiu + filtru + manopera si astia sunt banii, in buc pentru asta luau 1000 ron





Mai precis uleiul+filtrul de ulei. Manopera a fost din partea casei.
mihai pop
si eu am facut prin iarna revizia de 5000 la TM si m-au taxat cu 600 ron pentru un schimb de ulei. mentionez insa ca au pus un ulei SUBARU nu Motul. diferenta nu stiu care e . poate mai bine mergeam la cj,era mai aproape...
andrei5130
QUOTE (hdi @ May 13 2009, 08:44 PM) *
Mai precis uleiul+filtrul de ulei. Manopera a fost din partea casei.



gresala mea nu am fost atent la factura, cand m-am uitat mai atent am vrut sa te intreb de ce nu apare manopera pe ea da m-ai lamurit tongue.gif
bakero
Eu n-am schimbat uleiul la 5000...poate ca trebuia,dar n-am stiut si nici ei n-au zis.Pe mine oricum ma costa revizia -adica ulei+filtru+filtru de benzina,fara placute -1000 ron.Deci,daca e sa ne gandim bine,te-au taxat bine.
La service-ul la care merg ORA MANOPERA SUBARU este 60 lei.Pentru Daewoo 30 lei.Pentru Citroen 50 Lei.Alte marci : 50 lei.Deci pot sa ma duc cu un S500 sa mi-l repar la ei,sa le dau 50 lei/h manopera,fata de 30 EURO/ora manopera la dealer-ul Mercedes (tarif pt Mercedes).tare nu?oare la Hummer fac tot cu 50 lei?sunt tari.oricum,ideea e ca economisesc cam 70 lei pentru fiecare ora de manopera daca duc merc-ul laei,desi costa mai mult decat juma de service d-al lor.dar,chair daca as avea un S500 nu l-as duce la astia.Si Foresterul,cu greu il las pe mana lor...nu-mi inspira incredere.Drept urmare si cu unghiul de fuga.
Apropo de asta.Mi-am reglat unghiul de fuga,luni parca,si azi am observat ca-mi trage dreapta.N-ma schimbat nimic la masina,cauciucurile sunt aceleasi,totul e ok....de la ce sa fie.Cauciucul din dreapta e mai tocit pe margine,sa fie de la asta?
Mircea104901
QUOTE (bakero @ May 14 2009, 01:24 PM) *
Eu n-am schimbat uleiul la 5000...poate ca trebuia,dar n-am stiut si nici ei n-au zis.Pe mine oricum ma costa revizia -adica ulei+filtru+filtru de benzina,fara placute -1000 ron.Deci,daca e sa ne gandim bine,te-au taxat bine.
La service-ul la care merg ORA MANOPERA SUBARU este 60 lei.Pentru Daewoo 30 lei.Pentru Citroen 50 Lei.Alte marci : 50 lei.Deci pot sa ma duc cu un S500 sa mi-l repar la ei,sa le dau 50 lei/h manopera,fata de 30 EURO/ora manopera la dealer-ul Mercedes (tarif pt Mercedes).tare nu?oare la Hummer fac tot cu 50 lei?sunt tari.oricum,ideea e ca economisesc cam 70 lei pentru fiecare ora de manopera daca duc merc-ul laei,desi costa mai mult decat juma de service d-al lor.dar,chair daca as avea un S500 nu l-as duce la astia.Si Foresterul,cu greu il las pe mana lor...nu-mi inspira incredere.Drept urmare si cu unghiul de fuga.
Apropo de asta.Mi-am reglat unghiul de fuga,luni parca,si azi am observat ca-mi trage dreapta.N-ma schimbat nimic la masina,cauciucurile sunt aceleasi,totul e ok....de la ce sa fie.Cauciucul din dreapta e mai tocit pe margine,sa fie de la asta?


Da. Du-te si verifica unghiul de fuga si la altii. Eu am schimbat 2 cauciucuri din cauza asta.
bakero
Da,asta o sa fac sapt viitoare.oricum,cauciucurile au urme vizibile de uzura pe partea exterioara...
GLC120
QUOTE (Zetics @ May 16 2009, 11:24 PM) *
Depinde cat de "cu nume" vrei sa le iei. De exemplu ar trebui sa spui daca vrei de tabla (in toamna erau la vreo 250 bucata) sau de aluminiu. Turcismele nu stiu cat sunt, probabil in jur de 200-250 de lei, niste Rial Campo 6.5x16 sunt 344 la importator.


Raspund aici ca e mai on-topic. Cred nu tot ce vine din Turcia e prost. Rial unde sunt facute?

Crezi ca au toti pentru Subaru Outback (sunt la fel pentru Forester?)?

Cu cei cu am vorbit pana acum la telefon mi-au spus sa aduc masina si sa verificam diverse modele unsure.gif

Si-a mai pus cineva anvelope de iarna pe 16" pe OBD ?
hdi
QUOTE (GLC120 @ May 17 2009, 12:34 PM) *
Cu cei cu am vorbit pana acum la telefon mi-au spus sa aduc masina si sa verificam diverse modele unsure.gif


Du-te ca si daca nu gasesc nimic o sa-ti recomande sa-ti schimbi masina si sa-ti iei un TDi ca pentru alea au pe stoc, inclusiv best-sellerul cu spite care se invartesc atunci cand stai pe loc thumbsup.gif
Acum serios: trebuie doar sa cauti jante cu ET=48, prindere 5x100mm si cu latimea pe care o vrei tu. Mai mult decat atat nu prea ai de ce sa stai de vorba cu ei. Eu nu mi-as lua jante din tabla (mai ales ca am CASCO). Strica aspectul general al masinii.
pista
GLC,
Rial e nemtesc. Pe 120d tot Rial am. Pret acceptabil, calitate buna. Gasesti si pentru OBK.
Marius30562
Eu mi-am luat pentru Forester, rotile de iarna tot cu jante Rial.
E drept ca pe 17.
Pretul a fost undeva la 350 lei/bucata.
De aici: http://www.sigemo.ro/jante.php

PS: Intre timp a mai crescut euroiul si ca atare pretul.
hdi
QUOTE (Marius30562 @ May 18 2009, 10:23 AM) *
Eu mi-am luat pentru Forester, rotile de iarna tot cu jante Rial.
E drept ca pe 17.
Pretul a fost undeva la 350 lei/bucata.
De aici: http://www.sigemo.ro/jante.php

PS: Intre timp a mai crescut euroiul si ca atare pretul.


Ce model ai luat? Poze?
Zetics
Se descarca de pe site un xls cu poze si preturi. La ei m-am referit si eu in postul de mai sus.
Marius30562
QUOTE (hdi @ May 18 2009, 04:27 AM) *
Ce model ai luat? Poze?


Am aici un jurnal de bord http://forum.softpedia.com/index.php?showt...67227&st=72

La pagina 5 o sa gesesti si niste poze cu rotile de iarna (jante RIAL, anvelope Dunlop WinterSport).
Sunt cam murdare, dar poti sa-ti faci o idee legata de model si cum de ”aseaza” pe masina.

PS: Nu am ales eu modelul jantelor - pur si simplu, la momentul respectiv, doar din acest model aveau 4 bucati pe stoc la dimensiunile cerute.
hdi
QUOTE (Marius30562 @ May 18 2009, 07:23 PM) *
QUOTE (hdi @ May 18 2009, 04:27 AM) *
Ce model ai luat? Poze?


Am aici un jurnal de bord http://forum.softpedia.com/index.php?showt...67227&st=72

La pagina 5 o sa gesesti si niste poze cu rotile de iarna (jante RIAL, anvelope Dunlop WinterSport).
Sunt cam murdare, dar poti sa-ti faci o idee legata de model si cum de ”aseaza” pe masina.

PS: Nu am ales eu modelul jantelor - pur si simplu, la momentul respectiv, doar din acest model aveau 4 bucati pe stoc la dimensiunile cerute.


Sa stii ca arata bine. La 350RON/buc sunt muuult mai ieftine decat anvelopele.
Foarte reusit jurnalul de bord. L-am citit cu mare placere. thumbsup.gif
andrei5130
Sa ma lumineze si pe mine cineva va rog !!!

in carte scrie vca la revizia de 15000 se schimba numai filtru de ulei si uleiul...

aveti ideie daca trebuie schimbat si filtru de aer?
ca e recomandat stiu, tare imi place sa ma duc in service si sa stiu ce tre sa faca la masina (adica sa nu imi bage ei pe gat diverse)
hdi
Se inlocuieste fara doar si poate ce este marcat cu R. La 15000km ai I adica se verifica si se inlocuieste daca e necesar (vezi explicatia pt. I pe prima pagina). Deci o dati la pace. Mai e si nota 4 care introduce un alt element de negociere rolleyes.gif
Eu zic sa-l schimbi. Daca totusi il sufli cu aer ai grija sa o faci cu debitul mic ca sa distrugi cat mai putin porii de trecere.
Mircea104901
Mie n-au vrut sa mi-l schimbe la 45000. Si le-am dat dreptate cand mi l-au aratat. Era "curatel".
Deh, iarna e mai putin praf. biggrin.gif
andrei5130
am inteles eu cum sta treaba cu careta... numai ca ma gandeam sa nu ii puna necuratu sa imi zica ca se pierde garantia sau mai stiu eu ce ...
va tin la curent ... mai am o saptamana si ma duc sa seemnez condica!
andrei5130
Daca este cineva interesat ...

...astazi am primit un plic de la SMT, Am sa pun ce am gasit in plic ....

Ofera o consultatie gratuita masinii, si un discaunt de 15% numai ei stiu la ce ...
hdi
QUOTE (andrei5130 @ May 22 2009, 03:05 PM) *
Daca este cineva interesat ...

...astazi am primit un plic de la SMT, Am sa pun ce am gasit in plic ....

Ofera o consultatie gratuita masinii, si un discaunt de 15% numai ei stiu la ce ...


Asta e plicul ala de la Nicolaescu 36182451.gif
Fratzioare, chiar ca-i groasa. E criza pe bune!

PS: 15% din pretul pieselor care trebuie inlocuite; scrie acolo smile.gif
andrei5130
QUOTE (hdi @ May 22 2009, 04:17 PM) *
PS: 15% din pretul pieselor care trebuie inlocuite; scrie acolo smile.gif


Am vezut dupa ce am postat thumbsup.gif
Zetics
Am primit si io azi o radiografie d-aia... rolleyes.gif
andrei5130
QUOTE (Zetics @ May 22 2009, 08:11 PM) *
Am primit si io azi o radiografie d-aia... rolleyes.gif

pacat ca pe langa masina mai apare si scrisul lor
e foarte tare ideia cu filmul (radiografia)_
bakero
Revizie la 45000 km Subaru Forester.din 2008.break-ul,nu SUV-ul.
--------------------------------------------
materiale
--------------------------------------------
filtru polen subaru---248 lei
filtru de aer impreza---73.92 lei
filtru de ulei impreza---35.28 lei
ulei castrol---336.15 lei
bec pozitie---1.38 lei
--------------------------------------------
total-694.73 lei

manopera
--------------------------------------------
receptie auto---30 lei
revizie 45000 km---192 lei
--------------------------------------------
total-222 lei
=========================
total materiale+manopera 916.73 lei
tva 174.18 lei
total cu tva 1090.91

=========================

exact asa arata devizul....nu-i cam mult?la intrebarea,de ce filtre de impreza mi s-a zis ca "sunt la fel"...
cam atat m-au taxat...
mihai pop
unde ti-ai facut revizia? esti primul de la care aflu ca au pus ulei castrol
G e o r g e
QUOTE (bakero @ May 22 2009, 10:40 PM) *
Revizie la 45000 km Subaru Forester.din 2008.break-ul,nu SUV-ul.
--------------------------------------------
materiale
--------------------------------------------
filtru polen subaru---248 lei
filtru de aer impreza---73.92 lei
filtru de ulei impreza---35.28 lei
ulei castrol---336.15 lei
bec pozitie---1.38 lei
--------------------------------------------
total-694.73 lei

manopera
--------------------------------------------
receptie auto---30 lei
revizie 45000 km---192 lei
--------------------------------------------
total-222 lei
=========================
total materiale+manopera 916.73 lei
tva 174.18 lei
total cu tva 1090.91

=========================

exact asa arata devizul....nu-i cam mult?la intrebarea,de ce filtre de impreza mi s-a zis ca "sunt la fel"...
cam atat m-au taxat...

nu mi se pare exagerat pretul... iar da , piesele sunt comune cu alea de impreza nu-ti fa griji.
hdi
@bakero,
Nu ai platit mult daca te gandesti ca eu am platit doar uleiul+filtrul de ulei (fara manopera) 600 RON. Nu stiu ce ulei ti-au pus si cat....
hdi
Dupa ultima experienta de condus zbuciumat, ma gandesc si mai mult sa-i fac ceva spatelui ca sa nu mai fie asa "dansator". As prefera ca masina sa se comporte ceva mai rigid, ca un tot unitar fara a afecta major confortul pasagerilor de pe locurile spate.
Nu ma pricep, asa ca astept din partea voastra sfaturi cu privire la solutiile cele mai simple si mai putin costisitoare care sa ma duca la rezultatul dorit.
Am citit aici http://www.rallitek.com/ralegt19resw.html si ei spun ca asta ar fi o solutie. Nu am idee ce diametru are piesa originala de pe OBD si daca intr-adevar bara lor ar aduce imbunatatirile cu cere se lauda. Nu inteleg de ce FHI nu au pus asa ceva din start si care ar fi efectele adverse ale unei bare cu diam mai mare.
hdi
Stai ca e mai complicat.
Cica trebuie si astea:
http://www.rallitek.com/avorestmore.html
http://www.rallitek.com/avoreswbaren1.html
bakero
Revizia am facut-o la Arrow Constanta.Arata destul de rau p-acolo,dar e ok.Poti sa stai langa masina,nu-i problem,iar baietii de p-acolo sunt de treaba.
Mi se pare mult,pentru un ulei si 2-3 filtre,nu mi se pare mult ca pret.pentru ce s-a schimbat ma refer.Autoklass m-a costat in vara lui 2008,revizia la 130 mii km,plus niste mici reparatii,si o investigatie generala 1500 ron cu tva cu tot.Si la ei e 30 Euro ora de manopera,bashca piesele...deci,ce sa zic...una peste alta e ok biggrin.gif
G e o r g e
cu ce masina ai fost la autoklass ?
bakero
QUOTE (G e o r g e @ May 24 2009, 09:35 AM) *
cu ce masina ai fost la autoklass ?


Cu un merc A170 CDI
Masina e batranica,are 10 ani.
yes.gif
andrei5130
QUOTE (hdi @ May 23 2009, 05:56 PM) *
Dupa ultima experienta de condus zbuciumat, ma gandesc si mai mult sa-i fac ceva spatelui ca sa nu mai fie asa "dansator". As prefera ca masina sa se comporte ceva mai rigid, ca un tot unitar fara a afecta major confortul pasagerilor de pe locurile spate.
Nu ma pricep, asa ca astept din partea voastra sfaturi cu privire la solutiile cele mai simple si mai putin costisitoare care sa ma duca la rezultatul dorit.
Am citit aici http://www.rallitek.com/ralegt19resw.html si ei spun ca asta ar fi o solutie. Nu am idee ce diametru are piesa originala de pe OBD si daca intr-adevar bara lor ar aduce imbunatatirile cu cere se lauda. Nu inteleg de ce FHI nu au pus asa ceva din start si care ar fi efectele adverse ale unei bare cu diam mai mare.

explica-mi si mie ce ar trebui sa faca minunatiile astea ca nu imi dau seama, sa nu mai lase masina sa se incline mult in curbe sau sa nu o mai lase sa topaie dupa ce iei ceva damburi ...
Mircea104901
http://auto.howstuffworks.com/question432.htm

Cu o bara stabilizatoare "de curse", "patesti" cam asa http://www.youtube.com/watch?v=8rHr4aQZg4c
deci se cam duce caracterul de "off road" in favoarea comportamentului in curbe
hdi
QUOTE (Mircea104901 @ May 26 2009, 07:45 PM) *
http://auto.howstuffworks.com/question432.htm

Cu o bara stabilizatoare "de curse", "patesti" cam asa http://www.youtube.com/watch?v=8rHr4aQZg4c
deci se cam duce caracterul de "off road" in favoarea comportamentului in curbe


Foarte intersant. Multumesc. thumbsup.gif
Nu e nevoie de ceva de curse (tipul ala avea si arcuri schimbate) insa mi-as dori sa o simt mai ca pe o compacta.
andrei5130
mnda ...
foarte interesant, in momentu asta nu pot de cat sa ma gandesc la suspensia de la Allroad si sa imi doresc ca si subaru sa puna ceva asemanator dar hidraulic nu pe perne de aer...


si mie mi sa parut ca individul schimbase mai mult de cat bada stabilizatoare...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.