Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Revizii tehnice / Imbunatatiri / Reparatii
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24
Zetics
QUOTE (M A R I A N @ Feb 24 2009, 09:32 PM) *
...
A, si mai este o chestie pe care colegii mei de la Toyota o fac frecvent:cumpara de oriunde filtrele de aer si polen si le schimba ei "in fata blocului" (conform intructiunilor foarte clare din carte)
...


Asta e o chestie care m-a enervat la Subaru: chiar si pentru banalul filtru de polen, in manual ma trimite la service in loc sa-mi spuna cei trei pasi pe care poate sa-i faca orice handicapat. verymad.gif
M A R I A N
La Outback scrie clar in manual cum sa schimbi filtrul de aer
Zetics
Mea culpa atunci, la Foresterul vechi in manual ma trimite la service.
pista
CITAT(M A R I A N @ Feb 24 2009, 07:32 PM) *
Eu nu stiu ce sa mai zic.
Unii hais (5W-40), altii cea (5W-30).
La Bucuresti cum o fi oare?


De la Brasov au zis ca cei de la Bucuresti recomanda/folosesc ulei de 10W-40. Care e logica nu prea inteleg, Bucurestiul nu e in Sahara. Si daca mergi cu masina la Intorsura Buzaului sau la M.Ciuc unde iarna coboara frecvent sub -20C, atunci deja ai probleme.
Lucian107416
QUOTE (M A R I A N @ Feb 24 2009, 09:32 PM) *
A, si mai este o chestie pe care colegii mei de la Toyota o fac frecvent:cumpara de oriunde filtrele de aer si polen si le schimba ei "in fata blocului" (conform intructiunilor foarte clare din carte) iar la revizie, in loc sa le mai ia bani pentru schimbarea lor, se specifica doar "filtrul de aer si cel de polen curatate" wink.gif

Da, dar curatarea filtrelor costa si ea. La mine(Suzuki) a fost facturata parca cu 20 minute de manopera. Era prima revizie. Ar fi trebuie sa le cer eu sa le schimbe, dar nu m-am gandit ca vor fi curatate.
GLC120
Din cate am vazut si in manualul de la Outback si din alte surse 5W30 nu are limite de functionare dpdv temperatura. 10W40 nu e recomandat sub -20C, dar il consider OK pentru Romania. Probabilitatea sa il vizitez pe Pista exact cand sunt -30C e foarte mica. rolleyes.gif

A vazut cineva alt tip de 5W30 C2 prin magazine? Sunt curios cat costa. Daca asa scrie in carte voi pune din asta....
V l a d
Asaaaa... cine are idee ce dimensiuni au boxele fata/spate la legacy 2008? sunt 4 din cate stiu eu, nu?

P.S. unde e topicul ala cu ski ca nu l-am gasit?
hdi
QUOTE (V l a d @ Feb 25 2009, 03:40 PM) *
Asaaaa... cine are idee ce dimensiuni au boxele fata/spate la legacy 2008? sunt 4 din cate stiu eu, nu?

P.S. unde e topicul ala cu ski ca nu l-am gasit?


Da, ar trebui sa fie 4+2 tweetere. O sa incerc sa vad daca gasesc dimensiunile.
Topic cu ski: http://masini.ro/forum/content/Subaru/2088...u-Schi-Austria/
hdi
Sper sa nu fie nevoie sa facem un topic "Subaru Recall".
Iata ce am aflat.....
Subaru Recall pt. modelele diesel de Legacy/Outback

Este vorba de a aplica o protectie termica pentru niste cabluri care pot intra in contact cu intercoolerul (sau mai simplu-indepartate niste fire de intercooler care altminteri s-ar putea topi). Sper ca dealerul sa fie informat (daca nu, am eu ceva indicatii din partea cuiva)
arigato.gif
LooLee
Buna seara prieteni.
As vrea sa supun atentiei voastre cateva aspecte:

1. Presiunea in pneuri. Conform etichetei lipite pe stalpul portierei soferului la R17 spune 2.2 fata, 2.1 spate pentru 3 pasagesi si o valiza. Corect?...sa nu fi interpretat gresit.

2. Am incercat sa curat motorul, cu o carpa usor umeda (fara apa, fara jet) dar fara niciun succes pentru ca suprafetele de pe motor sunt imbacsite cu o solutie vascoasa si care mai mult se intinde decat se curata. Ar trebui folosit un degresant. Simplu, i-au Cif-ul de la bucatarie si rezolv problema, dar nu prea sunt convins ca asta e solutia. Ati curatat motorul? Ati reusit? Cum? Cu ce?

3. Prin fanta de pe capota motorului cand se ruleaza cu viteze mari intra pietricele de pe carosabil aruncate de alte masini care se izbesc de radiator lasand urme vizibile. As vrea ca terminalul inferior al fantei sa-l obturez cu o plasa, o grila. Ce parere aveti? Este o astfel de piesa? Credeti ca va modifica intensitatea circulatiei aerului? Va dauna?

O seara buna tuturor.
Mircea104901
QUOTE (LooLee @ Feb 26 2009, 03:36 PM) *
2. Am incercat sa curat motorul, cu o carpa usor umeda (fara apa, fara jet) dar fara niciun succes pentru ca suprafetele de pe motor sunt imbacsite cu o solutie vascoasa si care mai mult se intinde decat se curata. Ar trebui folosit un degresant. Simplu, i-au Cif-ul de la bucatarie si rezolv problema, dar nu prea sunt convins ca asta e solutia. Ati curatat motorul? Ati reusit? Cum? Cu ce?


Nu e recomandat sa folosesti substante casnice. In mod normal, curatarea acelei substante(ceara pt protectie) trebuia facuta de dealer cu o substanta speciala recomandata de Subaru. Dealerii au curatat doar ceara exterioara. Si al meu e la fel de "curat". Praful pur si simplu s-a "lipit" de motor.
V l a d
Eu zic ca cel mai bine e sa il lasam asa cum e, dar asta e doar parerea mea smile.gif.
GLC120
Banuiesc ca dealer-ul cunoaste problema si poate face motorul luna cu vreo 517 RON + TVA.. smile.gif

De la inceput ati remarcat asta sau in timp, dupa mii de km?
hdi
QUOTE (LooLee @ Feb 26 2009, 08:36 PM) *
Buna seara prieteni.
As vrea sa supun atentiei voastre cateva aspecte:

1. Presiunea in pneuri. Conform etichetei lipite pe stalpul portierei soferului la R17 spune 2.2 fata, 2.1 spate pentru 3 pasagesi si o valiza. Corect?...sa nu fi interpretat gresit.

2. Am incercat sa curat motorul, cu o carpa usor umeda (fara apa, fara jet) dar fara niciun succes pentru ca suprafetele de pe motor sunt imbacsite cu o solutie vascoasa si care mai mult se intinde decat se curata. Ar trebui folosit un degresant. Simplu, i-au Cif-ul de la bucatarie si rezolv problema, dar nu prea sunt convins ca asta e solutia. Ati curatat motorul? Ati reusit? Cum? Cu ce?

3. Prin fanta de pe capota motorului cand se ruleaza cu viteze mari intra pietricele de pe carosabil aruncate de alte masini care se izbesc de radiator lasand urme vizibile. As vrea ca terminalul inferior al fantei sa-l obturez cu o plasa, o grila. Ce parere aveti? Este o astfel de piesa? Credeti ca va modifica intensitatea circulatiei aerului? Va dauna?

O seara buna tuturor.

1-cred ca exact asa este recomandarea si pt. Outback Diesel (daca asta ajuta cu ceva)
2-nu-mi dau seama cat de nasoala e treaba dar eu la OBD n-am observat prezenta grasimii in compartimentul motor. Daca nu este ceva deranjant ci sunt doar pitici pe creier, lasa-l asa cum e. Daca nu, cauta un spray degresant de la Wurth, Loctite etc.
3-Nu mi-am dat seama ca fanta aia e o gaura oarba. Am crezut ca are grila.
Poti pune poze cu intercoolerul cu semne de pietre si evenual cu zone din motor acoperite de substanta vascoasa?
GLC120
Cred ca nu vorbiti de acelasi lucru. Loolee vorbeste de radiator nu de intercooler. Exista vreun "terminal inferior" al fantei de admisie de pe capota?
V l a d
la radiatorul intercoolerului cu siguranta nu ajung pietre, dar jos sunt absolut sigur ca sar. Nu are protectie radiatorul din fata si gaura e si mare si jos. Proiectorul stanga e deja sparte de o piatra si e la acelasi nivel cu gaura pt radiator, deci...
Cat despre substanta cu care e acoperit motorul, repet, chiar daca el pare imbacsit eu zic sa o lasati acolo; e un motor foarte expus exteriorului si protectia e necesara... parerea mea.
P.S. nici la mine nu pare a fi nici o substanta la prima vedere... o sa ma uit mai atent..

Chiar nu a schimbat nimeni boxele la legacy sa imi spuna si mie dimensiunea?
M A R I A N
QUOTE (V l a d @ Feb 27 2009, 02:35 PM) *
Proiectorul stanga e deja sparte de o piatra si e la acelasi nivel cu gaura pt radiator, deci...
Chiar nu a schimbat nimeni boxele la legacy sa imi spuna si mie dimensiunea?


Hehehe...cand v-am dat ideea cu foliile protectoare pe faruri... whistling.gif

Daca Andrei Suzuki nu te poate ajuta cu boxele ce pretentie mai poti avea de la noi? teehee.gif
hdi
Crapaturile din faruri ies cu CASCO rolleyes.gif
Ce-au dom'le boxele de ar fi trebuit sa le schimbam? Sigur ca se poate mai bine dar nu poti zice ca sunt de kko!
GLC120
Din pacate se poate spune orice, asa cum unii spuneau ca masina e de kko si ca fara WRC nu s-ar vinde niciodata. La Renault ai 1000 de optiuni in standard iar la BMW 10 pagini de optiuni... 15 tipuri de boxe si sisteme audio. Astea masini ca lumea.

Subaru mai trebuie imbunatatit un pic dupa cumparare. smile.gif

Oouups, cred ca trebuia scris la topicul cu restul lumii...

Zetics
Ceara pe motor a ramas si la Foresterul meu. Singura mea grija este daca nu cumva are de suferit vreun pic racirea. Acul de la temperatura nu imi zice nimic de genul asta.
M A R I A N
Mie mi-au ramas niste urme pe capota motor de la folia sau protectia pe care a avut-o pusa din fabrica. Pana acum masina am spalat-o eu dar sa vad cand ma duc la spalatorie daca pot fetele alea sa rezolve problema.
Mai oamenilor, lasati murdaria pe motor in pace, e singurul lucru care dovedeste ca noi chiar intram in off-road. biggrin.gif
hdi
QUOTE (M A R I A N @ Feb 28 2009, 09:15 PM) *
Mie mi-au ramas niste urme pe capota motor de la folia sau protectia pe care a avut-o pusa din fabrica. Pana acum masina am spalat-o eu dar sa vad cand ma duc la spalatorie daca pot fetele alea sa rezolve problema.
Mai oamenilor, lasati murdaria pe motor in pace, e singurul lucru care dovedeste ca noi chiar intram in off-road. biggrin.gif


Si eu mai am inca niste dungi pe aripi de la folia protectoare si am spalat-o numai la spalatorie (fara perii sau bureti). E drept ca le vad foarte rar, masina fiind in permanenta murdara. Exact ca in reclama insa badge-ul meu este mai ales din on-road... angry.gif
http://www.youtube.com/watch?v=JAw0qk5ONc4
LooLee
Referitor la presiune m-am lamurit.
In ceea ce priveste motorul, fotografiile ilustreaza clar la ce ma refer. Intr-adevar cred ca am exagerat, chiar arata bine. O sa treaca si boala asta. whistling.gif
Referitor la fanta, am preferat sa ma exprim prin imagini. Am zis "terminal inferior" ca sa nu zic fundul gaurii fantei. Nu prea stapanesc notiunile de mecanica sau mecanica in general, dar incerc sa ma fac inteles confused.gif
In ultima fotografie sunt evidentiate loviturile din radiator.
hdi
QUOTE (LooLee @ Mar 1 2009, 05:12 PM) *
Am zis "terminal inferior" ca sa nu zic fundul gaurii fantei.


Mi se pare un termen ales cu grija. rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif Nu cred ca se numeste intr-un fel anume; important este sa ne intelegem.
Inteleg din poze ca i-ai pus o grila?
LooLee
Grila am pus-o in Photoshop si a durat cca 1 minut. rolleyes.gif
Ma intereseaza daca pot monta una reala. confused.gif
M A R I A N
Se pare ca la revizia de 5000 km, pe care o voi face probabil saptamana viitoare, voi fi nevoit sa schimb uleiul si filtrul pentru ca mi s-a dus aproape jumatate din nivelul maxim al jojei. Si in plus este si foarte negru...Probabil ca este normal sa aiba culoarea asta la un motor diesel dar mie tot nu-mi place... verymad.gif
Nu ascund totusi ca, dupa ce am ajuns 1600 km, am mers frecvent cu 3500-4000 rpm si cativa km cu 200 km/h.
M A R I A N
http://www.ew2.lubesinfo.com/frameset.asp?...23&langid=1

Scrieti "Subaru" la model search, apoi cautati la Legacy/Outback 2.0 diesel.
Deci pana si cei de la Motul spun ca best pentru diesel este 8100 Eco-clean C2 5W-30 iar better este 8100 X-clean C3 5W-30. 5W-40 nu apare... whistling.gif
hdi
QUOTE (M A R I A N @ Mar 3 2009, 03:21 AM) *
http://www.ew2.lubesinfo.com/frameset.asp?...23&langid=1

Scrieti "Subaru" la model search, apoi cautati la Legacy/Outback 2.0 diesel.
Deci pana si cei de la Motul spun ca best pentru diesel este 8100 Eco-clean C2 5W-30 iar better este 8100 X-clean C3 5W-30. 5W-40 nu apare... whistling.gif


Foarte tare. Merci.
Ai luat uleiul? De unde? Unde vei merge pt. revizie?
pista
Chiar ca e foarte tare. Merge inclusiv fara cunostinte de limbi straine.
La 2.5i apare astfel:
Best 8100 X-clean C3 5W-30
Better 8100 Eco-nergy 5W-30
Good 8100 X-cess 5W-40

Oare de ce au pus la mine 5W-40 verymad.gif ?
M A R I A N
QUOTE (hdi @ Mar 3 2009, 06:00 AM) *
Ai luat uleiul? De unde? Unde vei merge pt. revizie?

Il iau luni de la importator. Cred ca voi lua 8l ca sa am pe viitor de completat.
La revizie la Iasi.
andrei5130
salutare natiune !

astazi a fost ziua cea mare la implinitrea a 2 luni fara 2 zile Scubi a avut parte de "revizia" de 5000 care de fapt au fost 5484 km, aniversarea a avut loc la Brasov, dupa o programare facuta cu 2 zile in urma, domnul de la service a fost foarte amabil si m-a intrebat la ce ora ajung in BV pentru a nu astepta prea mult pana sa intru cu masina la rampa...

revizia a constat intr-o verificare viguroasa a tuturor suruburilor de la trenul de rulare, a nivelului lichidelor, eventuale zgomote etc ... precizez ca am fost intrebat daca vreau sa asist pa verificare avand in vedere ca este prima de care are parte Scubi, fiecare surub a fost verificat cu cheia si nu vizual ...


iar acum cireasa de pe tort !!!!


Cost VERIFICARE : 0,00 LEI

RECOMAND CU CALDURA AUTO kINO BV

dupa experientele mai putin placute din Bucuresti modul in care am fost tratat la Brasov pana si de Mecanic ma face sa ma inclin in fata lor, au avut grija sa imi explice fiecare lucru care a fost facut !!!



P.S. era sa uit ... masina ridicata eu pe sub ea uitandu-ma captivat pe sub ea imi aduc aminte de vevhea poveste cu diferentialul si li intreb pe mecanic ce parere are, imi raspunde sincer ca nu stie exact dar dupa cum se comporta rotile cand sunt invartite crede ca este vorba de un diferential cu Vasco-Cupla si a inceput sa invarta de roti.... a inceput cu fata unde stim ce sete cand o roata era invartita cealalta se invartea in sens invers, lafel si pe spate .... Iar nu stiu ce sa mai cred... drept pentru care am fost pana la Gura Diham ca sa pot iesi de pa asfalt, pe un mix de namol, gheata si iarba un de masina sa simtit in elementul ei ...

am sa pun la poze 3 poze facute astazi la intoarcere pe drum
hdi
Iata de ce eu merg cu Peugeotul numai la Brasov.
Si cu Subby tot acolo (daca o tin tot asa...). Ma incanta ca ai fost invitat sa stai langa masina. Sper sa nu fie din cauza ca nu aveau nimic de schimbat biggrin.gif
Nu au incercat nici macar sa te tenteze cu un schimb de ulei? Daca nu, ma intreb: ce-or manca astia? Sau o fi de la aer? rolleyes.gif
andrei5130
QUOTE (hdi @ Mar 7 2009, 05:55 PM) *
. Sper sa nu fie din cauza ca nu aveau nimic de schimbat biggrin.gif
Nu au incercat nici macar sa te tenteze cu un schimb de ulei? Daca nu, ma intreb: ce-or manca astia? Sau o fi de la aer? rolleyes.gif

Am fost intrebat daca vreau sa fac si schimbul de ulei dar mi-sa spus ca nu este necesar, schimbul de ulei este obligatoriu numai la motoarele de 3.0 l.
Domnul care ma intrebat daca vreau sa asist la verificare a spus ca nu ii place sa vada omuleti care le dau tarcoale mecanicilor in timp ce se lucreaza la masina din motive de siguranta, cred ca daca era si ceva de schimbat situatia era aceiasi plus ca din Showroom se vede chiar tot ce se intampla cu masina asa ca nu cred ca ar avea ceva de ascuns ...

P.S.
eu prefer sa stiu ce e de facut la masina si care sunt optiunile inainte de a se apuca cineva de ea (nu cred ca sunt singurul)



GLC120
Excelent inca o dovada ca se face treaba ca lumea si in Romania. Mai ca imi vine sa fac revizia asta la 2000 km rolleyes.gif

Totusi poti sa mai explici o data cu rotile/diferentialul. Daca si pe fata si pe spate se invarteau la fel nu rezulta ca sunt la fel deci OPEN?
andrei5130
QUOTE (GLC120 @ Mar 7 2009, 08:49 PM) *
Excelent inca o dovada ca se face treaba ca lumea si in Romania. Mai ca imi vine sa fac revizia asta la 2000 km rolleyes.gif

Totusi poti sa mai explici o data cu rotile/diferentialul. Daca si pe fata si pe spate se invarteau la fel nu rezulta ca sunt la fel deci OPEN?

hmmm sunt din ce in ce mai bagat in ceata....
diferentialul de pe fata nu e si cel central ? care din cate stiam eu este cu vasco cuplaj cu alunecare limitata acum daca diferentialul din fata nu e acelasi cu cel central .... sunt si mai tare bagat in ceata !
GLC120
Propun ca urmatorul dintre noi cu OBK Diesel care ajunge la AUTO KINO sa aiba niste sarcini precise.

Dif fata: e OPEN sigur se refera la rotile stanga-dreapta fata
DIF central: e cu alunecare limitata cu viscucuplaj face legatura intre puntea fata si puntea spate
DIF spate: nu stim sigur cum e. Se refera la rotile stanga dreapta spate.
hdi
QUOTE (GLC120 @ Mar 7 2009, 10:21 PM) *
Propun ca urmatorul dintre noi cu OBK Diesel care ajunge la AUTO KINO sa aiba niste sarcini precise.

Dif fata: e OPEN sigur se refera la rotile stanga-dreapta fata
DIF central: e cu alunecare limitata cu viscucuplaj face legatura intre puntea fata si puntea spate
DIF spate: nu stim sigur cum e. Se refera la rotile stanga dreapta spate.


Am mai spus mai demult dar poate nu e rau sa repet.
Eu am sunat la SMT Baneasa si l-am intrebat pe Andrei Popescu ce tip de dif este pe spate. Raspunsul a fost: deschis (motivatia: VDC care ar fi putut teoretic sa se incurce in LSD.. rolleyes.gif )
Asa ca cel putin un raspuns oficial de la SMT il avem.
pista
CITAT(hdi @ Mar 9 2009, 11:04 AM) *
Am mai spus mai demult dar poate nu e rau sa repet.
Eu am sunat la SMT Baneasa si l-am intrebat pe Andrei Popescu ce tip de dif este pe spate. Raspunsul a fost: deschis (motivatia: VDC care ar fi putut teoretic sa se incurce in LSD.. rolleyes.gif )
Asa ca cel putin un raspuns oficial de la SMT il avem.

Discutia cu diferentiale apare si pe acest topic.
Nu sunt sigur 100%, dar cred ca sunt modele Subaru cu VDC+LSD .
pista
Factura/Deviz revizie 45.000km la OBK 2.5i.
Click to view attachment
GLC120
Foarte interesant cum e trecuta manopera.

Ori timpul nu e in minute ori pretul nu e pe ora.

Zetics
De obicei e ora, nu minute! Au scris gresit in deviz.
Mircea104901
E in minute. Cel putin asa scrie la U.M.. Au gresit pretul per minut: ar trebui sa fie 0,6 ron/min dupa calculul 156 ron /260 (U.M.:min) deci cam 36 ron/ora, ceea ce nu-i mult deloc.
GLC120
Chiar si 60 RON pe ora x 2.60 ore tot e un pret foarte bun.

Cred ca le voi scrie un email ca din cauza conditiile grele de la noi vreau sa fac revizii la fiecare 2000 km... pentru mai multa siguranta. smile.gif Eventual cu un contract de service pe 10 ani.
hdi
La Eurial manopera costa intre 100 si 170 RON/ora, in functie de atelier (caroserie, electrica, mecanica).
Eu cred ca au vrut sa zica 2.6ore x 60RON/h (n-am mai intalnit facturare la min decat la companiile telefonice teehee.gif )
Dapai no, parca ardelenii astia erau mai precisi ... rolleyes.gif
M A R I A N
Am luat de la importator 8l din uleiul Motul Eco-clean C2 5W-30.
-bidon de 5l 235,89 RON
-bidon de 1l 60.38 RON

In cateva momente revin cu aventurile de tot rahatul pe care le-am avut astazi in Bucuresti.

De dimineata m-am programat la montare alarma +senzori parcare+folie anti solara.
Alarma+senzorii trebuiau montati la superfirma 12 Volti din Bucuresti, supranumita "Noi ne ocupam de tot ce inseamna echipament electric pentru Subaru" sau "Am montat peste 100 de alarme"...Cand zic superfirma, ma refer de fapt la un complex micut format din 3 cladiri - un garaj, un magazin de piese de tuning si acest garaj unde se vand si se monteaza alarme, senzori, echipamente audio-video. HDI, acolo e de tine, sigur vei gasi bara de rigidizare sau altceva interesant... biggrin.gif
Oricum figuri cat cuprinde.
Ca sa nu mai zic de masinile parcate afara, preparate la propriu pentru diferite concursuri:Subaru STI, Porsche, Mitsu Evo VIII, Dacia Logan.

La ora 9 se incepe montatul alarmei (Viper 330 cu senzor de geam spart, cumparata de la ei) pentru ca ulterior sa se monteze senzorii de parcare adusi de mine.
Pana la ora 10 de leaga fire si se pune sirena si apoi se incep operatiunile de "invatare" a alarmei. Si se invata...si se invata...si iar se invata...pe la ora 12 woot.gif se pare ca alarma asta va ramane corigenta...pe la ora 13 se pare ca va ramane repetenta...iar la ora 14 clientul nervos (adica eu) il someaza pe mester sa scoata firele deja montate si sa se duca sa faca cursuri de alfabetizare cu nenorocirea de alarma...La ora 3 aveam programare la folii iar intre timp trebuia sa cumpar si uleiul...
Vreau sa va spun ca incercarea de montare a alarmei s-a facut prin conferinta telefonica intre mester de la 12 Volti + importatorul alarmelor Viper + nu stiu ce electrician de la Falcon. Absolut nimeni nu a reusit sa imbuneze alarma si sa o faca sa mearga. De fapt s-au schimbat 3 alarme dar fara rezultat...
Intr-un tarziu s-a concluzionat plin de inteligenta:"Astia (cei de la Subaru) au modificat ceva la partea electrica a masinii, de aia nu merge"
La care eu "Pai i-ati montat si lui HDI (am spus numele real) prin ianuarie aceeasi alarma la o masina identica"...dar ce mai conta...japonezii aia schimbasera intre timp partea electrica a masinii... 36182451.gif
Oricum, varza baietii (lui HDI i-a montat alarma alt tip care intre timp a plecat de la firma...). Cat despre senzori...am plecat cu ei acasa asa cum am venit.

In timp ce asteptam cuminte "sa se monteze" alarma am descoperit ca in partea laterala a pneului (original Yokohama) dreapta fata s-a format o galma de toata frumusetea...Sper ca o pot schimba pe garantie.

La montat folie am constatat ca cea pentru care vorbisem initial 3M transparenta 35% este prea deschisa si am vrut de 20% dar...nu o aveau asa ca...am montato tot pe cea de 35%.

Azi am dat drumul la AC dar face frig doar dupa ce reglez temperatura la 15 grade.
GLC120
E distractiv cu Subaru cand incepi sa te lovesti de prestatorii de servicii. Imi pare rau sa aud, dar iti multumim pentru informatie. Dupa cum ai vazut dpdv marketing firma e super tare: curat aranjat nu are legatura cu service-ul standard de Romania.

Daca schimbi galma in garantie te rog sa dai de baut la toti colegii de aici. Ar fi record mondial.
hdi
QUOTE (M A R I A N @ Mar 9 2009, 10:40 PM) *
Pana la ora 10 de leaga fire si se pune sirena si apoi se incep operatiunile de "invatare" a alarmei. Si se invata...si se invata...si iar se invata...pe la ora 12 woot.gif se pare ca alarma asta va ramane corigenta...pe la ora 13 se pare ca va ramane repetenta...


36182451.gif ar trebui sa ne scrii mai des 36182451.gif auzi la el ...alarma corigenta...
Filip, ne pare rau ca nu ti-a placut Fuborg.... rolleyes.gif Sa inteleg ca a plecat omul indispensabil...ala de care sunt pline cimitirele (de Gaulle)
Galma pe CASCO daca nu vor la garantie (incearca la Braosov cand mergi la revizie-eu am o poveste cu schimbat in garantie la Brasov pentru care ar fi trebuit sa bat juma' de service la Ploiesti)
Si poze cu masina cu folie se poate?
M A R I A N
Azi am fost sunat de altcineva de la 12 Volti care mi-a spus ca pentru calvarul prin care am trecut ieri timp de 5 ore, imi vor da alarma gratis.
Cica o vor monta alti 2 mesteri (am impresia ca sunt cei care realmente merg de obicei la Subaru pentru tot ce inseamna partea electrica). In fine, mai fac o incercare. Ei sustin in continuare ca la masina mea ar fi ceva modificari la impulsurile electrice si de aici problemele care au fost.

HDI, ziua de ieri a fost atat de proasta incat pana si la folie am avut ceva aventuri in sensul ca n-au avut 3M cu transparenta 20% si am pus una cu 35% care e foarte deschisa. Voi pune poze cand ajung acasa dar nu stiu cat de bine se va vedea.

In alta ordine de idei, m-am tot uitat la motor pe la intercooler dar n-am vazut ce fire ar putea fi izolate iar cei de la service zic "n-am vazut, n-am auzit". O sa fac poze si la motor ca sa-mi zici si tu ce crezi. Pe site-ul italian sunt ceva poze cu buba respectiva?
hdi
QUOTE (M A R I A N @ Mar 10 2009, 11:07 AM) *
O sa fac poze si la motor ca sa-mi zici si tu ce crezi. Pe site-ul italian sunt ceva poze cu buba respectiva?


Am rugat sa faca cineva poze insa pt. moment non mi caga nessuno. O fi pt ca sub HDi e scris mare Romania? laugh.gif . Glumesc, atitudinea lor este absolut OK.
Zice ca ar fi niste fire ce trec exact prin fata IC (adica spre masca fata). Mai astept inca sa termine colegii niste discutii si poate vor aparea si pozele. Nu cred ca e nicio graba. Oricum, cand ma edific scriu si aici concluziile.
M A R I A N
Deocamdata cei de la Subaru au refuzat sa-mi schimbe pe garantie anvelopa pe care a crescut galma. Tipic pentru service-urile Subaru sa se dezica cat mai repede de orice problema.
M-au trimis la importatorul Yokohamelor (Pneurom) dar acesta la prima vedere adopta o atitudine gen "Frate, dar cine ti-a zis tie ca noi schimbam anvelope pe garantie?". Astept de la ei un raspuns oficial.

Mie mi s-ar fi parut normal ca eu sa port corespondenta doar cu Subaru (pentru ca ei mi-au vandut totusi masina pe roti, nu pe jante confused.gif ) iar acestia la randul lor sa tina legatura si sa rezolve problema cu importatorul Yokohama.

Daca nici Subaru Motors, nici Pneurom nu-mi rezolva problema, promit ca relama negativa pe care le-o voi face va avea un rasunet foarte foarte indepartat...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.