General Motors a declarat ca versiunea europeana a modelului Chevrolet Volt va incepe de la 42.900 de euri incluzand taxele. Acelasi model costa in SUA doar 29.800 de euro.
Imagini (25) Data: 12 November 2010 Comentarii (2)
Billy Durant s-a extins foarte mult financiar si a atras peste 30 de companii sub umbrela GM, intre 1908-1910. A pierdut controlul catre un grup financiar in 1910. El si Louis Chevrolet au pus bazele companiei Chevrolet in anul urmator, iar Durant a folosit-o pentru a recastiga controlul asupra GM intre 1915-1916. Ironic, el l-a succedat pe Charles W. Nash (pe care il angajase ca manager al ca presedinte al businessului sau cu carucioare si care va deveni mai tarziu presedinte al Buick) la presedintia GM.
Imagini (2) Data: 12 October 2010 Comentarii (0)
Subaru BRAT – un acronim Bi-drive Recreational All-terrain Transporter - a fost produs din 1978 si pana in 1993. Era o versiune pick-up a Subaru Leone din anii ’70. Masina a fost dezvoltata direct din SW companiei cu 4 roti si a fost lansata ca model 1978. Similara in ceea ce priveste conceptul cu Chevrolet El Camino si Ford Ranchero, versiunea americana a acesteia avea locuri pentru pasageri in zona pentru incarcatura, ceea ce a servit la reducerea cheltuielilor de transport. Desi Brat putea fi considerat pe buna dreptate camion, locurile din cargo au permis companiei sa numeasca modelul o masina de pasageri.
Imagini (0) Data: 7 October 2010 Comentarii (0)
Plymouth face parte din triada de masini cu preturi mici Chevrolet-Ford-Plymouth si a avut mult de suferit la inceputul anilor ’60, in mare parte datorita masinilor putin stilizate, care nu au reusit sa atraga atentia fanilor in anii 1960-1962, dar si infiltrarii in acest sistem a masinilor Dodge.
Imagini (2) Data: 29 September 2010 Comentarii (0)
Chevrolet a avut o zi plina, a prezentat imagini oficiale cu interiorul tuturor modelelor care urmeaza sa fie prezentate la Paris. Noul Aveo este printre modelele cele mai asteptate de fanii companiei americane.
Imagini (5) Data: 17 September 2010 Comentarii (0)
James Alexander Holden a emigrat in Australia de Sud din Anglia, iar in 1856 a creat J.A. Holden&Co, un mic atelier in Adelaide. Firma s-a dezvoltat sub diferite parteneriate, iar in 1908, ca Holden si Frost, s-a reprofilat pentru a face reparatii minore pentru tapiterie, panouri laterale si cortine pentru masini. In 1913, firma a inceput sa produca atasuri pentru motocilete. J.J. Holden a fondat o noua companie in 1919, Holden's Motor Body Builders Ltd (HMBB). Aceasta facea caroserii pentru sasiul de la diferse alte companii producatoare, dar in mod special de la Chevrolet. In 1931, General Motors a cumparat afacerea si a creat General Motors–Holden's Ltd. In 1998, a fost redenumita Holden Ltd, iar in mai 2005 a devenit cunoscuta ca GM Holden Ltd.
Imagini (3) Data: 15 September 2010 Comentarii (0)
Chevrolet El Camino SS 396, din 1966, a fost un membru neobisnuit al liniei ,,muscle’’ de la Chevrolet. Era bazat pe Chevelle coupe, dar era o utilitara sport pickup care putea fi folosita si ca masina de transport pasageri sau camion. Modelul 1966 a fost primul care a fost echipat cu motorul V8 de 396 cubic inch, un motor puternic cu care au rivalizat doar motoarele de pe Chevy 454, Chrysler 383, Hemi 426 si Ford 390 si 428 Cobra Jet.
Imagini (1) Data: 11 August 2010 Comentarii (0)
GM isi lasa clientii modelului Chevrolet Corvette sa participe la montarea motorului de pe viitorul lor supercar. Iata o demonstratie video a modului in care se monteaza motorul pe un Corvette!
Imagini (1) Data: 14 July 2010 Comentarii (0)
GM le cere angajatilor Chevrolet sa renunte la denumirea mult utilizata de americani: Chevy.
Imagini (1) Data: 14 June 2010 Comentarii (0)
Chevrolet Camaro a surclasat Ford Mustang in primul an de vanzari pe segmentul muscle-car-urilor americane.
Imagini (1) Data: 7 June 2010 Comentarii (0)
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Autentificare