GM a trimis o scrisoare catre angajatii Chevrolet in care le sugera acestora sa nu mai foloseasca cuvantul Chevy pentru a descrie brandul american.
In SUA, denumirea populara pentru Chevrolet este Chevy, insa GM doreste sa schimbe acest aspect. GM a motivat decizia prin intentia de a da consistenta brandului sau si a cerut angajatilor sa foloseasca in relatiile lor profesionale denumirea de Chevrolet in locul celei mult mai folosite de Chevy.
Chiar daca campaniile publicitare din trecut foloseau denumirea de Chevy, GM nu mai doreste acest lucru si motiveaza spunand ca branduri puternice fac la fel.
In scrisoarea catre angajatii Chevrolet, GM da exemplu uor branduri ca Coca-Cola sau Apple, insa este curios ca pentru Coca-Cola, GM foloseste termenul popular Coke, in locul celui oficial. Chiar si semnatarii acestei scrisori s-au dat de gol prin acest lucru, demonstrand ca denumirile populare sunt mult mai puternic inscrise in memoria colectiva decat campaniile de branding sau marketing.
In orice caz, chiar daca angajatii Chevrolet vor trebui sa foloseasca cuvantul oficial, clientii si fanii marcii nu pot fi opriti sa foloseasca denumirea Chevy.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!