No SSO cookie

Date de fabrica pentru Chevy El Camino SS 396 din 1966

voteaza
(0/ 0)
Date de fabrica pentru Chevy El Camino SS 396 din 1966
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Chevrolet El Camino SS 396, din 1966, a fost un membru neobisnuit al liniei ,,muscle’’ de la Chevrolet. Era bazat pe Chevelle coupe, dar era o utilitara sport pickup care putea fi folosita si ca masina de transport pasageri sau camion. Modelul 1966 a fost primul care a fost echipat cu motorul V8 de 396 cubic inch, un motor puternic cu care au rivalizat doar motoarele de pe Chevy 454, Chrysler 383, Hemi 426 si Ford 390 si 428 Cobra Jet.

 
 

Origini

El Camino si-a facut debutul in anul 1959 ca versiune pickup a Chevrolet-ului Impala, pentru a concura cu Ford Ranchero. Numarul  de masini vandute a fost scazut, astfel ca productia a fost sistata dupa 1960. Chevy a reinceput productia de El Camino in 1964, bazandu-se pe popularul Chevelle, care va deveni una dintre masinile ,,muscle’’ de top ale firmei in anii 1960. El Camino-urile din 1964 si 1967 au ramas relativ neschimbate cu exceptia unor mici face-lifturi si unele modificari la motor. El Camino din 1966 a fost oarecum diferit fata de modelele din alti ani deoarece stopurile erau concepute sa lumineze ciudat spre interior, fapt care reducea lumina data de ele. El Camino a fost retras in anul 1987.

Trasaturi

Modelul din 1966 avea distanta de la centrul rotii din fata la centrul celei din spate de 292 cm si cantarea aproximativ 1,5 tone. Putea fi echipat cu un carlig pentru remorca, suport pentru bagaje, oglinzi laterale, ceas electric, claxon cu 3 trepte, capace cromate sau din magneziu, grilaj pentru protectia barei din fata, radio AM-FM, kilometraj, frane si covorase din cauciuc. Modelul 396 a fost un model Super Sport (SS) care avea scris SS in mai multe zone.

Sub capote

Motorul modelului 396 putea fi de 325 de cai putere sau 350 de cai putere in cazul El Camino-ului din 1966. Motorul de 325 de cai putere genera un cuplu de 410 foot-pounds. Ambele variante de motor si-au facut debutul in niste modele Chevy in 1965 si aveau un alezaj de 10,3 cm, o cursa a pistonului de 9,3 cm si un carburator cu 4 tevi. Versiunea de 350 de cai putere avea o rata de comprimare de 10:25:1, iar cea de 375 de cai putere o rata de comprimare de 11:1:1. O versiune mai puternica, de 375 de cai putere, era o optiune pentru Chevelle dar nu era disponibila in cazul El Camino-ului.

Transmisia

Puterea in cazul El Camino-ului SS 396 din 1966 s-a folosit o transmisie manuala cu 3 trepte sau printr-o transmisie manuala standard cu 4 trepte. Era disponibil, de asemenea, si Powerglide-ul automat cu 2 trepte. O optiune era consola dintre scaune, care era populara in cazul versiunilor cu transmisie manuala.

Productie si pret

Au fost produse in total 35 119 El Camino-uri model 1966, dintre care 25 382 au fost echipate cu motoare V8. Nu exista date concrete pentru modelul SS 396. Un El Camino cu motor V8 avea un pret de pornire de 2694 $ (17 616,54 de dolari raportat la anul 2009). SS 396 putea ajunge de la 0 la 100km/h in aproximativ 6,8 secunde. 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4009 :: 18.69MB