Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nissan Almera - bune, rele, service
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Nissan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36
lvg
QUOTE(klaxxy @ Jan 25 2008, 03:04 PM) *
Orice opinie va fi luata in seama, pentru ca deja ... doare...
cauciucuri de vara (de iarna nu am gasit (!)), toate la 2 barr. Gresesc eu pe undeva?



• Bec de peste 1 milion!! nu pot sa cred! (ce-i drept, si mie mi-a cerut la service 110RON pe o siguranta de 100A; mi-am luat eu una cu 5RON - nici 5% din ce voiau ei!!!)
• legat de revizie: ieri am schimbat curelele, uleiul si filtrele (japoneze!) de ulei si de combustibil: total 280 RON, plus manopera 80RON (nu la reprezentanta). Eu cred ca ce spune Tarabostes e sfant: sunt de evitat reprezentantele cu adaosuri anormale (si la chestii marunte, gen stergatoare se fac economii)
• Anvelopele ar trebui sa aiba presiune de 2.1 spate si 2.3 fata (la masina incarcata 2.2 si 2.4); rezistenta la inaintare produsa de roti poate influenta dramatic consumul, deci incearca o presiune mai mare (asa citeam eu candva). Consum de peste 15% la motorul asta, chiar si in oras, mi se pare exagerat. (eu cu motor de 2.2 diesel am sarit in iarna cu maxim 1 litru % peste consumul din vara, adica am 8.5% in loc de 7.5% in oras).
mo5hu
Eu am 2.1 pe toate rotile :|. Asa scrie in cartea ei ca tb 2.3 pe fata ?? :-?
spata2008
Salut!

Sunt nou posesor de Almera 1.5, 98 cp, fabr. 2005 si astazi am facut un drum pana la Fetesti pe A2 (primul drum in afara localitatii).
Masina are 39.000 km. Pe parcursul drumului am remarcat urmatoarele:
- la 2900 rpm aveam, pe bord, 110 km/h;
- la 3100 -> 120;
- la 3500 -> 130;
- la 3900 -> 140.
Am facut viteza babeste, adica am cronometrat in cate sec am facut 2 km si de aici am ajuns la viteza reala. Pe bord imi arata 120 km/h (mers constant) si real mi-a iesit 115 km/h.
Consum: am facut 300 km (270 autostrada si 30 in localitate) si mi-a consumat 22-23 l. E bun consumul?
Pe autostrada nu am mers constant, i-am dat si 150, am lasat-o si la 100, in general am mers cu 130.
Ce nu mi-a placut:
- de cateva ori am avut senzatia ca masina nu este stabila, am avut impresia ca e "barca", in sensul ca se misca de spate (sau asa m-i s-a parut). Carosabilul era alunecos si vantul batea destul de tare. Oare asta sa fi fost?
- de la 3600 la 3900 rpm masina uruie. Nu am verificat presiunea rotilor si nu am echilibrat rotile niciodata si nici fostul proprietar, cel putin de 1 an, nu a mai verificat nimic in acest sens. Sa fie asta o problema??

Multumesc frumos oricarui posesor de Almera care imi da raspunsuri si ma linisteste ........ sau nu.
mo5hu
Cu vantu lateral mi s-a intamplat si mie la fel. Pitesti-bucuresti...aveam 150...am iesit din padure si schimbam si banda ... si parca incerca sa fure volanu. Tot impresia de "barca" pana s-a stabilizat. Da...era tot vant foarte puternic wink.gif. Acuma nu stiu daca asa ar trebui sa fie...dar macar poti fi fericit ca se mai intampla si la altii tongue.gif. Solutia pe vantul ala a fost sa o las mai moale, la 100 smile.gif.
Arheopterix
E normal sa ai la 150 si vant lateral impresia de barca....
De asta masinile care circula cu viteze mari au eleroane,spoilere etc.
Multe avioane la 150km/h decoleaza.Mai ales daca au vant din fata.
spata2008
hai multam de raspunsuri. mai astept si altele.
mai am o prb.
a inceput sa-mi clipeasca intermitent, becul de airbag din bord si nu se mai opreste. ce naiba sa-i fac?

lvg
QUOTE(mo5hu @ Jan 25 2008, 10:03 PM) *
Eu am 2.1 pe toate rotile :|. Asa scrie in cartea ei ca tb 2.3 pe fata ?? :-?


Eu am un sticker pe stalpul de la sofer, si m-am uitat si la vulcanizare pe un tabel de producator de cauciucuri; scrie acelasi lucru.
Tarabostes
@lvg - tu ai diesel, motor mare 2.2 probabil de aici difera presiunea
eu o tin 2.0 pe fata si 2.2 pe spate
@spata 130-140 cu vant de baragan - 1 -creste consumul in draci si 2- daca ai luat mana de pe volan esti deja afara de pe asfalt, cu orice masina de 1200kg ai fi avut aceeasi senzatie, mai ales cand depasesti un tir si apoi te expui direct in vant, pe vant puternic si motorul suna total aiurea
la mine, ca si la altii, martorul din bord s-a aprins din cauza unui contact aflat sub scaunul soferului, s-a rezolvat in 2 minute, mult mai complicat a fost drumul pana in pipera
spata2008
hai merci Tarabostes! parca ma simt mai bine, credeam ca are masina ceva.
cat te-a costat sa-ti rezolve problema cu senzorul de airbag?

a facut cineva test pe calculator la motor la Badsi?
cristian852007
Salut. Am nevoie de un delcou de Nissan Almera 1997, si o bara fata sau alte piese. Masina e de la firma Connex. Are cineva sau stiti unde pot gasi? 0766615324, cristian852007@yahoo.com, sau lasati mesaj aici pe forum.
spata2008
Cristian - piese gasesti la Al Padrino sau la Japan Parts pe str. Zidurilor nr. 38
Tarabostes
@spata - nu m-a costat nimic, masina e in garantie pana in decembrie 2008, insa tipul nu a facut mai nimic, contactul cred ca oxidase sau ceva de genul asta, nu a schimbat nimic, nici macar o surubelnita nu a avut la el,
klaxxy
La vant masina devine, firesc, mai greu de condus. Sambata am mers spre Braila, cu vant din spate. La 120 km/h parea ca toarce. Duminica am revenit, pe acelasi drum, dar cu vant din fatza, putin lateral. A fost mult mai greu. Senzatie de instabilitate. Mai suparator mi se pare altceva: zgomotul. Pe langa zgomotul motorului la turatii mari (peste 3500-4000 rpm), este extrem de suparator zgomotul cand rulezi pe criblura incastrata in asfalt. Senzatia mea este ca masina e prost antifonata. Ma gandeam sa procur setul de aparatori de pasla de la Almerele pe motorina, care atenueaza mult zgomotele exterioare, dar nu stiu daca nu cumva fac rau racirii motorului sau in alta parte.
Cat despre pretul la un simplu bec, va scanez si va trimit factura si poza becului. Credeti-ma ca atat am platit.
Una peste alta, masina este confortabila, deloc scumpa la dotarile ei, dar ulterior simt ca ma stoarce la consum si, am impresia, la consumabile.
C'est la vie!
Tarabostes
te cred cu becul insa pur si simplu nu merita sa mergi la service autorizat pt lucruri in afara garantiei, am dat 100ROn pe un set Philips Blue Vision ( 2 becuri faza scurta + 2 pozitii) pe care le-am schimbat singur in cateva minute. Am patit la fel cu filtrul de AC, nu m-am dus sa cumpar unul si l-am schimbat la revizie, a costat cam 120 RON cu 50 mai mult decat in comert, iar de schimbarea e joaca de copil.
consumul cred ca e direct proportional cu stilul de mers, nu e tocmai un motor de ultima generatie, dar nu e mai gurmand ca altele
spata2008
ai dreptate Tarabostes. sa te duci la service pt. orice nimic ..... cam trag baietii pe tine.
filtru de AC e 50 lei in magazin, de aer 30 si de ulei 20. la service autorizat cat costa?
pe mine ma mai macina ceva. daca ridic capota, dupa ce merg 30 min. in coloana, imi pare ca miroase a plastic incins. e normal sau am eu ceva ....?
sau ambreiajul se incinge?
sunt bune Philips Blue Vision? merita 100 lei? de unde le iei cu tot cu becuri pozitii?
Arheopterix
Oameni buni,
Am primit o data o rafala de vant din lateral pe un pod in germania.
Eram cu un Carrera 4. Aproape ca m-a aruncat pe sensul celalat.
Asta e cand ai vant.
Vantul putenic distruge case si scoate copacii din pamant (ca sa filizofez putin).
Se merge mai incet si mai sigur on asemenea conditii.
Cu becul am patit-o si eu.
A costat o avere la Badsi.
Totusi nu am reusit sa schimb becul singur.
Am schimbat o groaza de becuri la o groaza de masini ,dar la almera nu am reusit.
Aia la service au ras cand le-a spus.WAu zis ca multi sparg farul in spate cand incearca sa scoata becul ars.
Data viitopare o sa consult manualul....
klaxxy
In urma sugestiilor de aici am incercat, ieri si azi, sa schimb vitezele la 3200-3500 rpm (marturisesc ca pana acum le schimbam intre 2500-3000 rpm). Dar ... inseamna ca in oras nu voi folosi niciodata nici macar treapta a patra. La 3500 rpm in treapta a doua am putin peste 50 km/h, iar in treapta a treia deja urca la 80 km/h. Chiar este indicat sa merg, in conditii de trafic normal (coloane care se deplaseaza pe "unda verde" cu 50 km/h) doar in treapta a doua? Sincer, nu sunt un as al volanului, dar mi se pare cam aiurea treaba asta.
spata2008
@klaxxy - schimbi la 3200-3500. daca trebuie sa mergi constant cu 50-60 km/h, mergi cu a 3-a, in nici un caz cu a 2-a sau cu a 4-a.
AlexRe
QUOTE(spata2008 @ Jan 28 2008, 07:44 PM) *
ai dreptate Tarabostes. sa te duci la service pt. orice nimic ..... cam trag baietii pe tine.
filtru de AC e 50 lei in magazin, de aer 30 si de ulei 20. la service autorizat cat costa?


Anul trecut in August, am luat de la reprezentanta filtru de aer, filtru de ulei si filtru de polen ... total 200 RON ... evita reprezentanta wink.gif
mitzu90210
Am si eu o intrebare, imi cer scuze daca nu este locul potrivit.... " Manualul proprietarului " este acelasi lucru cu " manualul utilizatorului " ? Va intreb pentru ca vreau sa vad detaliat ce trebuie facut la revizii /km . In cartea mea de service apar numai data, nr km parcursi si stampila si semnatura sevice. Nu se regasesc in detaliu operatiile facute, pentru a le vedea sunt trimis la "Manualul proprietarului" pe care nu il am.
Este cineva binevoitor sa imi descrie detaliat reviziile de la 15k , 30k , 45k km?

Cu stima,
Mihai
lvg
QUOTE(mitzu90210 @ Jan 29 2008, 12:04 PM) *
Este cineva binevoitor sa imi descrie detaliat reviziile de la 15k , 30k , 45k km?

Cu stima,
Mihai


citeste PDFul atasat.
Tarabostes
[sunt bune Philips Blue Vision? merita 100 lei? de unde le iei cu tot cu becuri pozitii?
[/quote]


sunt ok, le-am luat direct de la importator Aspad parca, avea un coleg drum pana acolo, sunt pe la pod Otopeni cred, altfel sunt mai scumpe
nu e o schimbare senzationala dar e ceva mai bine, mie becurile originale mi se pareau chioare rau de tot, tineam farurile pe pozitia 4, acum merg lejer la 2-3
pozitiile le-am schimbat ca erau la pachet, si costa aproape la fel, se schimba relativ usor, desi pe dreapta sunt unele cabluri care te incomodeaza.
iar filtrul de polen e si mai simplu
spata2008
Am facut in seara asta, primul drum in afara Bucurestiului, noaptea.
Faza scurta e vaaaarzzaaaaa. E groaznica. Sambata imi iau becuri si mai ridic farurile.
Am vazut ca se pot ridica cu un imbus, direct de la far.
klaxxy
QUOTE(spata2008 @ Jan 29 2008, 10:48 PM) *
Am facut in seara asta, primul drum in afara Bucurestiului, noaptea.
Faza scurta e vaaaarzzaaaaa. E groaznica. Sambata imi iau becuri si mai ridic farurile.
Am vazut ca se pot ridica cu un imbus, direct de la far.

Pai ... nu ai reglajul farurilor direct de la bord? Sau vorbesc eu prostii, tu referindu-te la altceva?
La mine farurile, cu becuri originale, sunt ok. Chiar sunt multumit de ambele faze. E drept, pe faza scurta se vede mai bine marginea drumului daca pornesti si proiectoarele de ceatza, dar de cand mi s-a ars un bec la un proiector si am platit 123,7 ron (!) pentru schimbarea lui, in service, am devenit mai ... econom la utilizarea lor.
spata2008
QUOTE(klaxxy @ Jan 30 2008, 08:50 AM) *
QUOTE(spata2008 @ Jan 29 2008, 10:48 PM) *
Am facut in seara asta, primul drum in afara Bucurestiului, noaptea.
Faza scurta e vaaaarzzaaaaa. E groaznica. Sambata imi iau becuri si mai ridic farurile.
Am vazut ca se pot ridica cu un imbus, direct de la far.

Pai ... nu ai reglajul farurilor direct de la bord? Sau vorbesc eu prostii, tu referindu-te la altceva?
La mine farurile, cu becuri originale, sunt ok. Chiar sunt multumit de ambele faze. E drept, pe faza scurta se vede mai bine marginea drumului daca pornesti si proiectoarele de ceatza, dar de cand mi s-a ars un bec la un proiector si am platit 123,7 ron (!) pentru schimbarea lui, in service, am devenit mai ... econom la utilizarea lor.


ba da, am reglaj faruri la bord.
e la maxim, mai sus nu se poate.
proiectoare nu am.
daca vreau sa ridic faza scurta mai sus trebuie sa umblu direct la far, adica sa fac in asa fel incat pozitia 4 la bord sa devina pozitia 2, ceva de genul asta.
o sa fac sambata, daca reusesc va anunt.
Winter1966
QUOTE(spata2008 @ Jan 30 2008, 10:04 AM) *
QUOTE(klaxxy @ Jan 30 2008, 08:50 AM) *
QUOTE(spata2008 @ Jan 29 2008, 10:48 PM) *
Am facut in seara asta, primul drum in afara Bucurestiului, noaptea.
Faza scurta e vaaaarzzaaaaa. E groaznica. Sambata imi iau becuri si mai ridic farurile.
Am vazut ca se pot ridica cu un imbus, direct de la far.

Pai ... nu ai reglajul farurilor direct de la bord? Sau vorbesc eu prostii, tu referindu-te la altceva?
La mine farurile, cu becuri originale, sunt ok. Chiar sunt multumit de ambele faze. E drept, pe faza scurta se vede mai bine marginea drumului daca pornesti si proiectoarele de ceatza, dar de cand mi s-a ars un bec la un proiector si am platit 123,7 ron (!) pentru schimbarea lui, in service, am devenit mai ... econom la utilizarea lor.


ba da, am reglaj faruri la bord.
e la maxim, mai sus nu se poate.
proiectoare nu am.
daca vreau sa ridic faza scurta mai sus trebuie sa umblu direct la far, adica sa fac in asa fel incat pozitia 4 la bord sa devina pozitia 2, ceva de genul asta.
o sa fac sambata, daca reusesc va anunt.



Cred ca dupa acest reglaj vei avea nevoie de o pereche de ochelari e soare pentru noapte, rolleyes.gif si un recipient pentru pastrat "binecuvantarile"partenerilor de trafic.

Eu am schimbat becurile, cu ceva "blue" (Nu PHILIPS ) si cu reglajul de inaltime pe 2 , si singur in masina , tot primesc destule "semnale "

Cred ca cel mai bun lucru este un reglaj profesional,si becuri de calitate.
Tarabostes
la philips exista mai multe modele blue vision, night vision, night vision plus...
detalii gasiti <a href="http://www.aspad.ro/produse_auto_becuri.htm">aici</a>
la prima vedere ( drum de oras cu ceva lumina) zici ca ai aruncat banii aiurea insa prin bezna se simte
spata2008
asa e Tarabostes, in bezna e grav rau de tot.

cat despre reglaj profesionist, never.
cum ar fi sa ma duc la service autorizat si sa le zic "stiti, vreau si eu sa-mi montati becurile astea si apoi sa-mi faceti reglaj profesionist".
parca-i aud "in gand": "inc-un fraier". cand te duci la casierie sa platesti, injuri trei zile, arati chitanta la toti prietenii, injurati la gramada si asta e, reglajul a fost facut, banii au fost dati.
hai sa fim seriosi. ca sa ridici cativa mm farurile in asa fel incat sa bata 10 m in plus nu cred ca ai nevoie de reglaj profesionist.
Winter1966
QUOTE(spata2008 @ Jan 30 2008, 12:29 PM) *
asa e Tarabostes, in bezna e grav rau de tot.

cat despre reglaj profesionist, never.
cum ar fi sa ma duc la service autorizat si sa le zic "stiti, vreau si eu sa-mi montati becurile astea si apoi sa-mi faceti reglaj profesionist".
parca-i aud "in gand": "inc-un fraier". cand te duci la casierie sa platesti, injuri trei zile, arati chitanta la toti prietenii, injurati la gramada si asta e, reglajul a fost facut, banii au fost dati.
hai sa fim seriosi. ca sa ridici cativa mm farurile in asa fel incat sa bata 10 m in plus nu cred ca ai nevoie de reglaj profesionist.


Ma rog , este clar ca de multe ori baietii de la service gandesc si asa... Vezi schimbul meu de bujii...
DAR ! Este totusi interesant sa te gandesti si la partenerii de trafic.
Sau sa nu injuri daca te trezesti cu multa multa lumina in ochi.... teehee.gif
Exista modalitati de reglare si fara "profesionisti " dar , "ridic 10 m ....scuze... poate friza nesimtirea.Bine asta in conditiile in care nu sunt dereglate si iti bat la 5 m in fata masinii..
Mai gandeste...
Oricum succes.

P.S Incerc sa iti pun un extras din manualul de intretinere, cu distantele corecte, cu mentiunea ca daca faci reglajul trebuie sa :
1- masina sa fie pe o suprafata plana
2- presiunea in pneuri sa fie ceea normala
3- lichidele din motor la nivelele normale
4- COMUTATORUL DE INALTIME PE'"0"


daca nu merge atasarea da-mi un PM cu adresa de mail si incerc sa trimit asa.

INca o data succes.
spata2008
mai am si eu problema: cum rezolv bataia tachetilor?
mi se pare ciudat sa clantane asa.
am 12000 km fara schimb ulei. conteaza?
si mai am o intrebare: 3200-3250 rpm = 120 km/h. e bine?

multumesc!
klaxxy
QUOTE(spata2008 @ Jan 31 2008, 01:07 PM) *
mai am si eu problema: cum rezolv bataia tachetilor?
mi se pare ciudat sa clantane asa.
am 12000 km fara schimb ulei. conteaza?
si mai am o intrebare: 3200-3250 rpm = 120 km/h. e bine?

multumesc!

Bataie de tacheti la 12000? Mi se pare naspa. Eu am 16000, am facut revizia (inclusiv schimbul de ulei) la 15000, dar motorul toarce frumos, nicio bataie.
Cu ani in urma, la motorul de SN am avut impresia ca am bataie de tacheti. Era insa doar benzina de vina. Dupa ce am schimbat furnizorul (OMV era atunci...) nu am mai avut probleme.
Da, la 3200 rpm in treapta a cincea viteza este de 120 km/h.
spata2008
QUOTE(klaxxy @ Jan 31 2008, 01:23 PM) *
QUOTE(spata2008 @ Jan 31 2008, 01:07 PM) *
mai am si eu problema: cum rezolv bataia tachetilor?
mi se pare ciudat sa clantane asa.
am 12000 km fara schimb ulei. conteaza?
si mai am o intrebare: 3200-3250 rpm = 120 km/h. e bine?

multumesc!

Bataie de tacheti la 12000? Mi se pare naspa. Eu am 16000, am facut revizia (inclusiv schimbul de ulei) la 15000, dar motorul toarce frumos, nicio bataie.
Cu ani in urma, la motorul de SN am avut impresia ca am bataie de tacheti. Era insa doar benzina de vina. Dupa ce am schimbat furnizorul (OMV era atunci...) nu am mai avut probleme.
Da, la 3200 rpm in treapta a cincea viteza este de 120 km/h.


masina are 39.000 km la bord, dar de 12.000 nu i s-a schimbat uleiul.
clantanitul tachetilor nu e asa grav, il aud doar cand ridic capota, altfel nu se aude.
oricum mi se pare ciudat sa se auda. fostul propr. mi-a zis ca, dupa ce schimb uleiul n-o sa se mai auda, asa e?
dupa drum lung sau dupa mers in aglomeratie prin Buc., daca ridic capota imi miroase de la motor a plastic incins, e normal, e cumva o buba de-a Almerelor?
klaxxy
Ok, inteleg ca la 12000 nu s-a schimbat uleiul dar pana acum, avand deja 39000 la bord, s-a schimbat uleiul de doua ori? La ce interval? Normal era la 15000 si la 30000, dupa cartea mea tehnica.
Cand ridici capota se aud tot felul de zgomote, este motorul care functioneaza. Nu ma pricep, dar atata vreme cat nu se aude in habitaclu cred ca nu poate fi nimic anormal.
La fel, cred ca la orice masina, dupa un drum lung sau pe vreme foarte calduroasa, cand ridici capota miroase a incins. Toate componentele de sub capota se incalzesc si este normal sa mai si miroasa. Componentele de material plastic sunt facute din materiale care rezista la temperaturi mari, dar si la variatii mari de temperatura. Atata vreme cat mirosul nu este unul specific de ars, ci doar de materiale incinse, nu cred ca sunt probleme.
klaxxy
Desi este ceva mai vechi, priviti la un top al celor mai fiabile 100 de masini din lume, facut de englezi. Ar trebui sa ne mandrim pentru locul 7, nu?
smile.gif
http://www.wall-street.ro/articol/Auto/145...ile-masini.html
Arheopterix
E buna lista asta cand vinzi masina unuia care crede ca fiablitatea e la masinile germane.
AlexRe
QUOTE(Arheopterix @ Feb 5 2008, 11:49 PM) *
E buna lista asta cand vinzi masina unuia care crede ca fiablitatea e la masinile germane.


O fi fost cand fiabilitate la masinile germane ( vezi broscuta sau Mercedes Cobra ) dar in ziua de azi nu se mai aplica. Se vehicula intr-un timp ca Mercedes mai avea un pic si intra in impas financiar, deoarece modelul lor Cobra nu se mai intorcea la service biggrin.gif
klaxxy
QUOTE(AlexRe @ Feb 6 2008, 10:17 AM) *
QUOTE(Arheopterix @ Feb 5 2008, 11:49 PM) *
E buna lista asta cand vinzi masina unuia care crede ca fiablitatea e la masinile germane.


O fi fost cand fiabilitate la masinile germane ( vezi broscuta sau Mercedes Cobra ) dar in ziua de azi nu se mai aplica. Se vehicula intr-un timp ca Mercedes mai avea un pic si intra in impas financiar, deoarece modelul lor Cobra nu se mai intorcea la service biggrin.gif

Poate nu or fi chiar toti tampiti cei care lucreaza in societatile de asigurari si firmele de clasificare. De regula au statisticieni de forta. Pe langa statistica de mai sus, uite si alte clasamente in care, fara exceptie, masinile germane sunt vazute foarte prost:

http://www.jdpower.com/autos/ratings/depen...atings-by-brand

Iata si alte clasamente, la nivelul anului 2007:

Nemții de la Auto Bild:

1. Mazda
2. Toyota
3. Honda
4. Suzuki
5. Nissan
6. Chevrolet
7. Audi
8 Mercedes
9 Mitsubishi
10 Volvo
11. Hyundai
12 Opel
13 Skoda
14 Smart
15. BMW
16. VW
17. Citroen
18 Seat
19. Ford
20. Kia
21. Alfa Romeo
22. Renault
23. Fiat
24. Peugeot

Și americanii de la USA Today:

Clasa COMPACTA

Honda Civic
Toyota Prius
Honda Civic Hybrid
Toyota Corolla
Subaru Impreza

Clasa SPORT

Honda S2000
Mazda MX-5
Lexus SC 430
Chevrolet Monte Carlo

Clasa BERLINA

Lexus GS 300
Infiniti M35/M45
Lexus IS 300
Honda Accord Hybrid
Toyota Camry
Honda Accord (four-cylinder)
Lexus LS 430

Clasa MONOVOLUME

Toyota Matrix

Clasa SUV MIC

Toyota RAV4
Honda CR-V
Honda Element
Subaru Forester
Mercury Mariner
Mitsubishi Outlander

Clasa SUV MEDIU

Lexus RX 400h
Toyota Highlander
Toyota 4Runner
Infiniti FX35

Clasa OFF-ROAD

Toyota Land Cruiser
Honda Ridgeline
Toyota Tundra

Ca mentiune personala: seful meu are doua Mercedes, unul de 120.000 euro si altul de 95.000 euro. Ambele au stat luni de zile pe dreapta, cand nu facusera inca 50.000 km. La primul se arsese un cip la computer, fabricat in ... Taiwan (deci nemtii, la asemenea masini, folosesc electronica de doi bani ... pe vazute, nu stire la mana a saptea). A doua masina a avut probleme la directie ... au cedat bratele de bascula. Masini noi, extrem de scumpe, de marca consacrata. Credeti ca mai este ceva de zis?
Arheopterix
Parerea mea e ca fiabilitatea masinilor germane e mai mult un mit.
Inainte de razboi faceau niste harburi majoritatea.
Dupa razboi,a fost o perioada in care au facut ceva masini fiabile.
De la inceputul anilor 70 sunt varza si japonezii sunt in top.
Winter1966
QUOTE(Arheopterix @ Feb 6 2008, 02:37 PM) *
Parerea mea e ca fiabilitatea masinilor germane e mai mult un mit.
Inainte de razboi faceau niste harburi majoritatea.
Dupa razboi,a fost o perioada in care au facut ceva masini fiabile.
De la inceputul anilor 70 sunt varza si japonezii sunt in top.


Nu este chiar un mit. Sigur ca depinde cum o prinzi. Opelul Astra pe care l-am avut inainte (luat la 150 000 km si 7 ani) nu mi-a cerut nimic decat amortizoare (explicabil in RO) si consumabilele obisnuite. Asta in 6 ani si 100 000 km . A , si ceva rugina la pasajele spate....
Masina este in apropiere de blocul meu si o vad aproape zilnic. E practic la fel.
Este adevarat ca la cele mai noi cu multa electronica.....
Arheopterix
Eu am avut un Nissan Cherry ,luat la 10 ani,183.000 si 5 propietari de sex feminin!
Azi are 450.000 ,tot schimbat amortizoare la 190.000 si pomba spritz la 300.000 si pompa apa 320.00.
primul disc a fost schimbat la 150.000 se intelege de ce,,,,
Al dolea cu placa si rulment la 400.000.
Azi din pacate nu mai merge.Caseta de directie are joc si costa mai mult decat masina.
ciortandaniel
sf
Arheopterix
E f posibil sa se fi stricat turbina.
Daca apa fierbea si tu ai stind motorul,a crescut temp f. mult si sunt chiar sanse sa se fi produs pagube si la motor.
Punctul rosu =120c daca ai stins ,se duce spre 150-160c.
Sper sa fie numai turbina.
ciortandaniel
hreh
Arheopterix
Sustin in continuare ca e turbina.
Asa facea si la un cunoscut la passat.
Trebuie sa fie ceva legat de dilatatia metalelor datorita caldurii.
lvg
Daca e termostatul de vina (blocat pe pozitia inchis), si nu lasa sa circule lichidul de racire?
Arheopterix
A specificat ca a adaugat 1.5 litri lichid racire.
Deci pierde pe undeva.
Daca motorul nu a avut racire ,in primul rand nu a mers intercoolerul si s-a stricat turbina.
spata2008
Daca se blocheaza termostatul, radiatorul si furtunele care vin de la motor spre radiator sunt reci, iar lichidul din vasul de expansiune este clocotit si are o presiune foarte mare.
Asa ca, daca ai pus mana pe vas si lichidul era rece, clar nu e termostatul.
Cu termostatul am avut eu de 3 ori probleme, tot la un diesel. Deci, stiu ce inseamna termostat blocat.
Mai poti verifica ceva ca sa stai mai linistit: desfaci capacul de la vasul de expansiune, turezi motorul si te uiti in vas. Daca apar bule de aer in vas, e nasol, daca nu, e ok.
S-ar putea sa fie ce zice Arheopterix, adica sa-ti fi clocotit apa si sa-ti fi facut belele la turbina, dar cum se face ca, dupa 3800 rpm intra turbina????
Arheopterix
Pai dupa cate stiu eu ,turbian actioneaza pe la 2000-2200 .Daca conpreseaza abia pe la 3800,inseamna ca nu mai are putere.
Arheopterix
Si apropo de cei care se pland (printre care si eu) de zgomotul din interiorul almerei.
Se vede ca si la Quaskai e la fel.
O fi o traditie Nissan.
AlexRe
Recent a aprut o problema la Almera mea ... nu isi mai pastraza turatia de 700 - 800 ture/min la relanti. Dupa ce se incalzeste motorul scade turatia pe la 500 rtm si toata masina tremura. Vineri seara am alergat un pic cu ea spre 150-160km/h, iar dimineata cand am incercat sa o pornesc nu a mai vrut sa mai porneasca fara sa calc acceleratia.
Are cineva vreo idee sau ipoteza ? Ce poate sa aiba?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.