Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nissan Almera - bune, rele, service
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Nissan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36
Xalanx
Walther dude, you're right. Uite, asta am uitat sa mentionez. Bai fratilor, eu sunt EXTREM DE MULTUMIT de izolarea fonica. Parca te baga undeva intr-un borcan, nu mai auzi nimic.
Nimic nu ma relaxeaza mai mult decat un drum fara trafic mult, mers linistit, cd-ul la vol maxim 6 si un Lunascape curgand lent din boxe... biggrin.gif

Ha? Am I off the line?
Walther67751
QUOTE(Xalanx)
Walther dude, you're right. Uite, asta am uitat sa mentionez. Bai fratilor, eu sunt EXTREM DE MULTUMIT de izolarea fonica. Parca te baga undeva intr-un borcan, nu mai auzi nimic.
Nimic nu ma relaxeaza mai mult decat un drum fara trafic mult, mers linistit, cd-ul la vol maxim 6 si un Lunascape curgand lent din boxe... biggrin.gif

Ha? Am I off the line?


Yeah man! Although I'm more of a bluegrass fan myself! band.gif
Tarabostes
Almera nu este una dintre cele mai silentioase masini. Se simte asta si la aerodinamica si la trenul de rulare. Depinde cu ce o compari.
Acum daca ai condus 1300 ti se pare de vis, daca ai incercat si altele ( pe la serviciu, pe la prieteni ) iti dai seama ca e ok dar ca se putea si mai bine. Legat de zomot mai este si problema generala pt hachback si break-uri, portbagajul nu este bine izolat fata de habitaclu si zgomotul de la trenul de rulare spate se aude mai intens. Daca ati mers cu o Almera Sedan, ati simtit asta.
Xalanx
Pentru un hatchback, Almera e foarte bine izolata fonic. Plimba-te cu Yaris sau Colt sa vezi zgomot. Bineinteles ca nu e cea mai grozava la capitolul asta. Dar e mai mult decat ok, totusi. Cel mai deranjant la un anumit moment dat este zgomotul motorului, nu al trenului de rulare. Adica peste vreo 3500 rpm
Mumu
@Gabi are dreptate tb sa recunosc.Daca vii de pe 1310 e ceva de vis.Dupa alta nu mai e chiar asa.Am exemplu concret cazul meu(Daewoo Espero)la care aveam reprosuri la anumite capitole dar la partea de insonorizare nimic de zis,era mult mai buna.Dar una peste alta haideti sa nu mai fim asa pretentiosi ca este totusi buna.Orice masina are plusuri si minusuri.Motorul e mai zgomotos peste 3000 rpm din cauza lantului si a celor 16vv(dohc) dar tb sa simti si ceva "caluti" sub fund cind calci acceleratia,nu?@Xalanx am impresia ca si cauciucurile sunt cam zgomotoase fiind all season.Cam huruie pe drum uscat.
Xalanx
despre caluti mai discutam dupa upgrade-uri. O sa incep intai cu un filtru K&N. N-o sa bage prea mult, vreo 2-5 CP, dar asta e cam primul pas in tuning. Ma mai gandesc la un air intake, dar oricum daca-i scot serpentinele alea de pana in filtru cred ca aia ar cam fi biggrin.gif. O sa fac odata, de test.
Filtrul l-am cumparat, da' pana ajunge din State... blush.gif
Xalanx
@ cristi : cauciucurile sunt niste JEGURI. Sa nu mai vad Bridgestone in viata mea.
Iulian67996
Am facut 850 km, dupa ce opresc motorul de subt ca[pota se aud nuste zgomote ciudete, niste "tacanituri", ca si cand dai foc la un cuptor nou si se dilata metalul.
E normal, de ce??!! blink.gif
Xalanx
Pentru studiosi: am manualul de service pentru Almera. E un CD intreg, exclus varianta upload-ului pe undeva. Deci daca treceti vreodata prin Pitesti... biggrin.gif
Eu m-am uitat prin el. Nu stiu daca o sa ma mai uit.
Walther67751
QUOTE(Xalanx)
@ cristi : cauciucurile sunt niste JEGURI. Sa nu mai vad Bridgestone in viata mea.

Adevar graiesti! Am zis ca... vezi Doamne... firma care echipeaza F1, chestii... aiurea...chiar niste jeguri... fac zgomot... se tocesc cu o viteza incredibila... vazand cu ochii mi se pare.
Am 3500 de km si cred ca deja trebuie sa le rotesc. Oricum, Bridgestone nu mai iau in viata mea...decat poate daca mi le da cineva biggrin.gif
In ceea ce priveste un pic de tuning...suna interesant... numa ca io cu mestereala si mecanica sunt paralel...se poate face ceva?
Walther67751
QUOTE(Xalanx)
despre caluti mai discutam dupa upgrade-uri. O sa incep intai cu un filtru K&N. N-o sa bage prea mult, vreo 2-5 CP, dar asta e cam primul pas in tuning. Ma mai gandesc la un air intake, dar oricum daca-i scot serpentinele alea de pana in filtru cred ca aia ar cam fi biggrin.gif. O sa fac odata, de test.
Filtrul l-am cumparat, da' pana ajunge din State... blush.gif

Interesant...ce-i ala filtru K&N? beer.gif
Xalanx
www.knfilters.com te duci pe-acolo si cauti dupa Almera din 2004 (ca din 2005 nu au, dar tot aia e). Si o sa gasesti air filter replacement. E o chestie din bumbac si nu mai stiu ce, care nu e asa de restrictiva cum e filtrul de hartie. Si poate fi si spalata (la nu stiu cate zeci de mii de km).

Tuning incepi sa faci chiar cu filtrul de aer in principiu. Dupa aceea sunt nenumarate posibilitati. Cel mai bine e sa cauti pe internet. O sa gasesti o gramada, de la inlocuit admisie / evacuare, pana la turbosuflante si alte smecherii.
Eu ma gandesc si la un chip-tuning, dar astept intai rezultatele cuiva, posesor tot de Almera. Daca merge ok, fac si eu.
Arheopterix
Bagi CIp,ai pierdut garantia!
Orice modificare a masinei duce la pierderea garantiei.
Xalanx
QUOTE(Arheopterix)
Bagi CIp,ai pierdut garantia!
Orice modificare a masinei duce la pierderea garantiei.


nu peste tot wink.gif
Arheopterix
La Renault sigur pierzi,Nissan fiind aceasi companie cred ca au o politica asemanatoare.
Arheopterix
Stie cineva unde e filtru de polen la Almera?
Tarabostes
>>Am facut 850 km, dupa ce opresc motorul de subt ca[pota se aud nuste zgomote ciudete, niste "tacanituri", ca si cand dai foc la un cuptor nou si se dilata metalul.
E normal, de ce??!! >>

Nu stiu daca e normal, dar si la mine se aude la fel. O sa intreb dealer/ul.
Marius67849
si eu am avut aceleasi zgomote
cam de la 1500 km!!!
Initial am crezut ca sunt de la frane, asa aveam senzatia ca vin de la roti,
Interesant este ca acum dupa cateva zile mai calde si dupa ce mi s-a curata o parte din nisipul adunat de pe sosea iarna si s-a curatat toata gheata/zapada adunata sub masina, nu se mai aud...
dan28486
QUOTE(Dragos64522)
Apropos de lumini: si mie mi se pare faza scurta cam neinspirat reglata, parca nu lumineaza deloc in lateral.
Nu stiu cum este la modelul cu facelift, dar la al meu (2001) luminile de bord sunt cam chioare pe gustul meu, ar fi fost bun un buton de reglare a intensitatii.
Daca tot le-am insirat aici pe "cele rele": mai am o problema cu dezaburirea geamurilor laterale din spate, unde aerul conditionat nu ajunge prea usor...


Asa e faza cu " faza scurta " dar cu un imbus potrivit in 5 minute se rezolva problema (... are un reglaj in spatele farurilor ) ... inainte nu puteam merge in siguranta cu mai mult de 60km/h.

Cat despre cauciucuri (Bridgestone) sunt si eu nemultumit ... prea repede sau tocit comparativ cu alte marci.

In rest merge struna ... band.gif
dan28486
QUOTE(Arheopterix)
Stie cineva unde e filtru de polen la Almera?


... am intrebat pe tot felul de forumuri straine si inca nu am primit raspuns ... da-l gasesc eu ... numa' sa dea un pic caldura
PS: Unii zic ca, la alte masini, pe filtru cam scrie unde sa-l montezi ?????
dan28486
QUOTE(Xalanx)
despre caluti mai discutam dupa upgrade-uri. O sa incep intai cu un filtru K&N. N-o sa bage prea mult, vreo 2-5 CP, dar asta e cam primul pas in tuning. Ma mai gandesc la un air intake, dar oricum daca-i scot serpentinele alea de pana in filtru cred ca aia ar cam fi biggrin.gif. O sa fac odata, de test.
Filtrul l-am cumparat, da' pana ajunge din State... blush.gif


... chiar obtii 2-5 CP schimband doar un filtru (de aer banuiesc) ?
Cristi70600
Schimbatul filtrului care aduce 5 cai pe o benzinara aspirata este cam legenda urbana.
Xalanx
Da, exista o crestere de putere intre 2 si 5 cai, precum am zis. Filtrul standard de hartie este cam prea restrictiv. Important e sa-l inlocuiesti cu un filtru bun, vezi si tu review-uri pe net.
@Cristi70600 - in unele cazuri se poate intampla si sa aduca 5 cai. Dar asta e rar, intr-adevar. Pentru Almera 2 cai in plus cred ca e corect.
ric71094
bai xalanx, cand io sa scoti 2-5 cai numa din filtru inseamna ca o sa conduci o masina care are deja vreo 200 cp, nu 98 care sunt doar pe hartie, nu si pe sosea, ca la almera ta. nu ca almera nu e masina buna da are cutie de 2 bani, pt consum
Xalanx
Domnul ric (sau bai domnul ric), mai documenteaza-te inainte sa faci afirmatii de-astea, ce zici? wink.gif
Asta una la mana. A doua la mana, de ce am impresia ca esti ori o clona a cuiva (admins, can you check?) ori "amicul" cuiva care la chiar primul mesaj, imediat dupa ce si-a creat cont, incearca sa porneasca un flame? Hm?
Arheopterix
Xal,
Iar te iei de oameni nevinovati?
Omul si-a spus parerea.
Daca nu se pricepe la filtre de aer,asta e!
Nu trebuie sa il iei peste picior.
Xalanx
Nu m-am luat de el, Arhi. Dar uita-te si tu, omul s-a inscris pe data de 17 si imediat ce s-a inscris, chiar la primul post, sare direct la Nissan, chitit pe mine. Tu ce zici, nu seamana a ceva? wink.gif
Arheopterix
Un mic impuls?
Mumu
Lasa-l sa vorbeasca in legea lui daca tu simti o imbunatatire cu filtrul asta,Xalanx.E problema lui daca nu crede.
Walther67751
QUOTE(ric71094)
bai xalanx, cand io sa scoti 2-5 cai numa din filtru inseamna ca o sa conduci o masina care are deja vreo 200 cp, nu 98 care sunt doar pe hartie, nu si pe sosea, ca la almera ta. nu ca almera nu e masina buna da are cutie de 2 bani, pt consum

Stimati confrati! In afara aspectelor semnalate de xalanx, ar fi de dorit sa nu acceptam ca orice neavenit sa ne ia la "bai, cutare..." indiferent de topic. Nu simt nici un fel de legatura cu orice fel de ric sau neric, si nu m-am adresat nimanui cu "bai neamule!", ca n-am pascut porcii cu nimeni. Indiferent de acuratetea comentariilor fiecaruia dintre noi, ne-am inscris pe forumul asta sa schimbam pareri si informatii, nu sa ne insultam. Auguri!!! arigato.gif
Xalanx
Walther, ai dreptate. Dar ai vazut tu padure fara uscaturi? biggrin.gif
Fiind vorba de un forum, de internet, adica o retea publica unde se pot imparti pareri free of charge si cea mai neplacuta chestie care ti se poate intampla este sa fii banned, dovezi de lipsa de bun simt apar inevitabil. Cea mai buna atitudine referitor la asta e o ignorare totala. Chiar si eu daca citesc un topic sar peste anumite pareri si sunt mai interesat de ce spun cei care au dovedit bun simt si cunostinte avansate de auto. Cam putini, din pacate...
Tarabostes
Sa nu bruscam omul, ca pana la urma asta urmarim aici, exprimarea libera a opiniilor. Poate "bai" ala e un apelativ local cu respect inclus, sau a vrut sa spuna omu' "bre Xalanx" ceea ce contine o doza de politete.
Zic sa-l lasam sa spuna ce are de spus. Ce plus de putere poate aduce schimbarea filtrului in cauza? Ce masini conduce, cu ce compara aia 98 de cai, ce are cutia de pe Almera? Asta ca sa ne dam seama daca vrea sa dialogheze real cu cei de aici, ca altfel ignoramus.
dan28486
...atata timp cat nu cunosti pe cineva nu te adresezi cu "bai" si
daca il contrazici ,sau chiar incerci sa-l iei peste picior macar da un argument :argue:
...nu vorbi asa in doru' lelii ... parerea mea ('arigato.gif')
Suciu71258
aveti dreptate..filtrul duce pana la 5 cai..dar asta neaparat daca e insotit si de o evacuare serioasa.ganditi logic...trage aer mult...dar...cum il da afara pe sistemul de evacuare original care e foarte restrictiv? cei de la BMC- cu airboxurile lor (in jur de 200 eu) au scos pe dyno test la motorul de 1.5 12 cai putere in plus...deci se poate arigato.gif
Suciu71258
pt sfaturi legatte de filtrele de aer sau induction kit-uri,puteti sa ma contactati.....SIMOTA RACING POWA'
Xalanx
Intrebare de zece puncte: se poate scoate catalizatorul de la exhaust? Dar sa-l si pot pune la loc usor la o adica. La Almera, desigur.
Suciu71258
da..catalizatorul este montat separat de sonda lambda..deci il poti scoate linistit castigand putere,dar amplificand simtitor sunetul la motor arigato.gif
Random
Am descoperit de ce "zornaie" geamurile laterale fata cand sunt putin deschise :smokin: : lovesc in suportul exterior(ala triunghiular) al oglinzii retrovizoare laterale la ambele geamuri. Mi-a luat o zi intreaga sa desfac o fata de usa fara sa rup ceva, ca sa-mi dau seama ca nu in interiorul usii e problema.
Am 2 rezolvari posibile: ori desfac suportul oglinzii laterale (sau toata oglinda)sa polizez putin din partea care atinge geamul, ori pun o garitura(un fel de keder) sau ceva de cauciuc ca sa nu mai faca zgomot. Prefer prima varianta.
Intrebarea e: stie cineva sa-mi spuna si mie cum se desface oglinda laterala (suportul ei)?Ma intereseaza sa am acces la partea triunghiulara.
Daca stie cineva o alta varianta posibila, spuneti-mi si mie.
Arheopterix
Ieri cu ajutorul unui prieten "dotat electronic" am verificat eroarea vitezometrului.
La 70 km/h era 64.
Walther67751
QUOTE(Arheopterix)
Ieri cu ajutorul unui prieten "dotat electronic" am verificat eroarea vitezometrului.
La 70 km/h era 64.

Cam nasol...foarte mare eroarea...
Ati putut determina daca eroarea e liniara sau e progresiva?
Foarte important. Ati facut mai multe masuratori, la viteze diferite? Altfel...cu scuze...masuratoarea asta unica nu are valoare... :scratchchin:
Suciu71258
aheopterix...viteza difera din diferite motive (jante,cauciucuri,kilometraj prost,etc) dar nu la toate masinile...ia un accelerometru si masoara cu el
Mumu
Cu citeva saptamini in urma am masurat si eu viteza cu un aparat si chiar am remarcat ca in loc de 60 la bord aveam cam 54-56 nu mai tin bine minte.Poate am vazut prea multe filme dar daca reglajul este facut asa in mod voit???
dan28486
Eu mi-am comparat viteza de la bord cu 2 afisaje ce indica viteza ... unul aici in Timisoara si altul in Germania ... am incercat sa merg constant la 50 si la 90 si afisa exact cat aveam la bord ... fiind puse probabil de politie e posibil sa fie si alea manarite :minigun:
Adrian71247
Salutare !
Am citit cam tot ce s-a scris despre Almera si m-am hotarât sa "intru "si eu la discutii!
Sunt posesorul unui Nissan Almera HB 1.5 Tekna din dec' 2005.
In general sunt multumit de masina, dar, citind cu ce s-au confruntat unii dintre voi, am zis sa imi expun si eu parerile:
- am facut pana acum 3200 km, maj parcursi in oras, unde consumul se situa la valoarea de 10l/100km;
- de curand am avut o iesire din Buc si am putut sa testez mai bine comportamentul masinii, care a fost in general de bine;
- consumul in afara a fost 7-7,5, mers cu 90-140 km/h, depasiri cu schimbat la 4000-4500, serpentine, etc;
- la intoarcere, dupa 600 km parcursi in afara, consumul ajunsese la 6, chiar si sub 6 la viteza 90-100km/h;
- este evident ca a inceput sa scada consumul, pe masura ce se mai "lasa" motorul, pt ca facusem o obsesie ca imi arata doar 10 in oras (acum este 8-9);
- ca vit maxima a ajuns la 180, mai mult n-a vrut, poate si pt ca era incarcata (5 pers + bagaj); oricum stiu ca e limitata electronic pe la 177, parca!
- viteza a 3-a intr-adevar e cea mai "adevarata", mai ales de la 3000 in sus, iar pe la 4500 deja simti ca "zboara" masina de sub tine, si asta cu incarcatura de mai sus;
- a 4-a trebuie s-o turezi mai mult ca sa poti sa faci o depasire cat de cat rapida.

Despre "problemele" intalnite de ceilalti si care le-am constatat si eu ar fi:
- la sistemul audio pot aminti doar partea de tuner, nu "prinde" bine posturile, cu toate ca le-am cautat si ras-setat, ca si cum n-ar avea antena buna sau o chestie asemanatoare, iar cand ies din Buc deja nu mai pot asculta nimic, e mai mult fashâit; dar asta nu ma deranjeaza prea tare ca nu prea ascult la radio; am mai multe cd-uri audio facute din mp3 care se aud super, deci nota 10 cd-player-ul;
- despre scartzaitul frânelor, nu pot spune ca scartzie, dar se cam aude cum freaca placutzele pe disc, mai ales cand plec cu masina a 2-a zi din parcare si calc frâna imediat;
- bine-nteles stop-ul dreapta-spate era aburit, inca de cand am luat masina; mi-au spus ca mi-l schimba daca persista, dar probabil se va rezolva cu "indreptarea" sistemului de furtunase de evacuare;
- pedala de ambreiaj nu scartzaie, dar ma deranjeaza ca are cursa cam lunga - mi-a trebuit ceva sa ma obisnuiesc si sa fac muschi la piciorul stâng;
- mars-arier-ul are momente cand intra cu zgomot sau trebuie tras de maneta mai cu insistenta inspre dreapta, dar de multe ori intra perfect fara nici un clic;
- faza scurta nu mi se pare chioara, iar daca vreau mai multa "vizibilitate" mai ales pt sporirea atentiei la gropi, activez proiectoarele si deja nu am nici o problema;
- dupa ce opresc motorul, mai ales pe vreme mai rece, se aud acele pacanituri, ca de la un metal incins care se contracta; se pare ca este toba care se raceste sau suspensiile, care sunt f rigide; o sa mai fac sapaturi;
- ceea ce ma deranjeaza cel mai tare este acel zgomot de rezonanta la 3000 de turatii, care este prezent doar in jurul acestei valori; este un zgomot mai mare al motorului (zic eu), se simte o vibratie in toata masina, dar cel mai mult in pedala de acceleratie; nu este ceva f evident, poate multi nu l-ar sesiza, dar el exista si deocamdata n-am nici o explicatie;
- tot legat de zgomotul motorului, la relanti, mi se pare iarasi ca e mai galagios decat trebuie, imi aminteste unpic de tachetii la vechea Dacie care trebuiau reglati;

Inca odata spun, nu este ceva f evident, multi prieteni imi spun ca exagerez, unii ca sunt paranoic, iar comparat cu un Logan pe benzina sa zicem (care am zis ca e diesel si de fapt nu era) e chiar silentios.
In mod sigur sunt eu mai sensibil, ramâne de vazut daca aceste "zgomote" sunt normale sau au o cauza a unei nefunctionari perfecte !
Cam atat deocamdata, am sa va tin la curent cu evolutiile viitoare.
Xalanx
Sa stapanesti sanatos masina si fara incidente :coolspeak:
Motorul la relanti ti se pare galagios?? blink.gif De fapt daca ai crezut diesel un Logan pe benzina... biggrin.gif e destul de silentios si Loganul totusi.
Nu stiu care-i treaba cu zgomotul de rezonanta la 3000, mie nu mi se pare nimic suspect. De pe la 3500 in sus motorul se aude mai tare (de, distributia pe lant).
Oricum eu de mai multa vreme o conduc in majoritatea timpului in jurul a 2000 rpm, schimb vitezele sa nu simta pasagerii (copilul si sotia), etc.
Sunt de acord cu viteza a patra - viteza aia e cam degeaba. E facuta doar pentru a merge silentios si cu consum mic zic eu. Depasiri cu aia faci doar pe autostrada, pe la 120 km/h si mai sus.
A 2-a si a 3-a trag foarte bine. Dupa 4000-4500 te baga in scaun. Cu a 2-a am ajuns pana pe la 80 km/h parca. A 3-a duce pana pe la 120 daca nu ma-nsel.
Mumu
@Adrian,nu esti paranoic chiar aproape tot ce spui intampin si eu,in special lampi aburite(parca in ultimul timp a fost mai rar),pocniturile dupa oprire care sunt de la galeriile de evacuare(e normal mai ales daca umbli prin balti)si vibratia care o simt si eu dar sunt convins ca e numai din "asezarea" masinii care cred ca va disparea dupa 10k km incolo cind toate vor fi la locul lor.
Walther67751
Pt. Adrian.
Sa-ti traiasca masinutza, ca e tare faina! :clapping: am ceva mai multe luni de conducere a ei decat tine si ceva mai multi km, desi nu mult mai multi, si sincer sa fiu n-am ce-i reprosa. Punctual:
- pe drum drept am ajuns la un maxim de 170 km/h, dar turatia era abia pe la 5000+, asa ca am impresia c-ar mai fi mers...dar n-am avut eu coraj... :angel: cat despre limitari electronice...n-am auzit...poate are
- viteza 1 si 4 sunt nasoale ...am mai discutat asta...cel putzin a 4-a e nasoala rau...mult prea scurta
- n-am avut probleme niciodata cu tunerul / prinde si tot felul de posturi ciudate - ucrainesti si basarabenesti - desi pe UUS e mai greu - e drept ca sunt mai aproape de granita - deci nu cred ca aparatul e prost, poate o variatie locala
- CD-ul e meserias intr-adevar- citeste si farfurii...
- franele nu scartzaie deloc, doar ABS-ul e cam zgomotos, asta-iarna pe gheata am intzepenit cand l-am auzit prima data, spre deosebire de nemtesti unde e f. silentios
- la mine ambele stopuri se aburesc cand e frig afara, dar n-am avut timp sa ajung la service, si am sa le rezolv daca si cand se vor strica
- marsarierul este intr-adevar o problema!!! de la punctul mort nu intra !!! trebuie bagat intr-o viteza si apoi trecut inapoi si atunci intra foarte frumos... poate ca inseamna ceva, poate ca e vreun bug de proiectare, oricum, n-am de gand sa o zgandar...pentru ca sunt adeptul ideii ca mai binele este dusmanul binelui
biggrin.gif
- ma mir ca relantiul pare zgomotos...oi fi eu surd...dar eu nu-l aud deloc..iar din interior si cu un pic de muzica...nu-ti poti da seama daca merge motorul sau nu.
Eu zic sa te bucuri de masina, pentru ca e foarte buna si, chiar daca uneori pare cam insipida, iti faci treaba bine si ieftin.
Sa vedem cum sta cu fiabilitatea...mai vorbim peste vreo trei ani!
Tarabostes
Si eu sunt cam nemultumit de zgomotele care se aud pe piatra cubica, prin plafon, prin usi, dar dau vina pe drumuri si gropi si imi spun ca la fel se aude la orice masina ( desi am mers cu un opel astra clasic 120k km, second adus din germania si nu se auzea mai nimic ).
In rest chiar nu am ce reprosa, posturile de radio se aud foarte bine, tine putin si de reglarea antenei ceva mai vertical.
Consum sub 10 in Bucuresti nu am avut si cred ca e greu de avut iar afara am renuntat sa merg cu 90 ca sa vad daca ajunge la ce scrie in carte. La cat de mare e rezervorul nu cred ca sunt sanse sa raman pe gol.
Problema mea este ca m-a lovit, din spate, o Skoda Octavia si am ceva probleme. Aparent nu e nimic grav, insa impactul a fost in cuiul de tractare din bara si de aici s/a deformat fundul portbagajului si un lonjeron. Totul aproape insesizabil dar exista si trebuie sa alerg pe la service. In afara capacul din bara care acopera cuiul de tractare si care are o crapatura nu se vede nimic, cine ma aude zice ca glumesc.
Arheopterix
Azi zi insorita de primavara,m-a pus sotia sa fac curatenie prin masina (ei).
Am scos covorasele si am aspirat interiorul.
Am fost f .dezamagit de "mocheta ".
E mult sub nivelul celei din vechiul meu Cherry din 85.
Ala si azi (cand e pe post de tractor prin jurul Brailei) arata mocheta bine.
E mocheta adevarata.Asta din Almera e un fel de carton....
Nu este bine aplicat pe pode si are cute.
La o exploatare mai intensa cred ca se face praf.
Nici materialele din care e facut bordul si fata interna a usilor sunt de mai slaba calitate decat acum 21 de ani.
Mumu
@Arhi,ce sa-i faci,nimic nu se mai face in ziua de azi ca acum 21 de ani.Eu pot sa fac comparatie cu Espero-ul pe care l-am avut inainte(fabricat 1996) si la care la interior nu-i gaseai nici un cusur.La asta calitatea materialului e cu mult inferioara,chiar si finisajele.La ala aveam sub mocheta burete gros de trei degete.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.