Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nissan Almera - bune, rele, service
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Nissan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36
resa
Salutare,
Am scos masinuta din service,super baieti de data asta cei de la autocobalcescu de pe splai(a nu se intelege ca fac reclama,ca data trecuta nu au prins bine spoilerul si am avut neplacuta surpriza sa se desprinda din lateral).Acum cu faruri noi alta treaba,vad si eu noaptea pe unde merg.Apropo,in legatura cu stopurile pe spate care se aburesc mai mereu,are cine va o solutie la aceasta problema? rolleyes.gif
costing
Incearca sa pornesti aerul conditionat, va scoate umezeala din aer si pentru ca stopurile nu sunt izolate se vor dezaburi si ele automat.
saxonul
QUOTE (resa @ Jan 26 2010, 11:25 PM) *
Salutare,
Am scos masinuta din service,super baieti de data asta cei de la autocobalcescu de pe splai(a nu se intelege ca fac reclama,ca data trecuta nu au prins bine spoilerul si am avut neplacuta surpriza sa se desprinda din lateral).Acum cu faruri noi alta treaba,vad si eu noaptea pe unde merg.Apropo,in legatura cu stopurile pe spate care se aburesc mai mereu,are cine va o solutie la aceasta problema? rolleyes.gif


vezi ca fiecare dispersor (capacul de plastic) al stopului are o mica gaura cam in zona centrala; vezi daca nu e astupata cu mizerie, zapada etc. Si la mine se mai condenseaza usor cand e umed afara, dar dispare pana a 2-a zi. Asta e si rostul gaurii, sa faca aerisirea.
Random
Stie sa-mi spuna cineva ce fel de volanta are Almera N16 benzina de 1.5, fabricatie 2005?.....aveti idee si cam cat ar costa?

Volanta clasica:

Click to view attachment


Volanta bimasa(dubla):

Click to view attachment Click to view attachment Click to view attachment
spata2008
Almera are volanta clasica! Un pret exact nu stiu, dar stiu ca e foarte scumpa!
Ce probleme ai cu ea?
Random
Merci Spata. Ma gandeam ca daca are volanta "dubla" poate de acolo vine vibratia.
Am fost la service dar nu au rezolvat nimic cu vibratia. Ma ca gandesc ca Drabisan a avut dreptate cu ambreiajul.
Cand o sa fac rost de bani o sa merg la Szeged sa-l schimb.

Esti sigur ca volanta e clasica, dintr-o bucata?
spata2008
Da, e dintr-o bucata! Alea duble se folosesc, in general, la masinile nemtesti!
Bafta!
maru
salutare. astazi mi`am luat si eu un cazan de almera fab 2004 1.5 benzina la 3500 euro ( masina de la zapp ). am facut cateva ture cu ea prin oras,se comporta destul de bine nu bate nu troncane am vazut ca are cauciucuri noi, baterie noua etc. am intrat pe net sa dau un search la vreun forum si v`am gasit pe voi.sincer, nu ma asteptam sa fie atatea topic`uri si post`uri dar ce sa zic LA MAI MULTE ! . rolleyes.gif as avea si eu cateva intrebari pt cunoscatori: ceva piese mai ieftine pe unde as putea gasi gen filtru aer,ulei,benzina,aer conditionat,bujii ca as vrea sa schimb toate consumabilele si daca stiti si ceva preturi. sa incerc la cei de la UNIX ? a gasit cineva ceva ?. distributia e pe lant sau pe curea ? am lucrat mecanic cativa ani la dacia daewoo si renault si parca mi`as baga nasu` putin si`n asta 36182451.gif n`am deschis pana astazi o capota de nissan almera asa ca nu stiam unde si la ce sa ma uit tongue.gif probleme asa ce am constatat in cateva ore ca e cam puturoasa daca nu o duci mai mult in ture, ca la revenirea din ture a acceleratiei parca tinde asa sa moara motorul dupa care isi revine la turatia de relanti ( sa fie motorasul pas cu pas ? ) daca o pornesc si nu o accelerez se opreste iar daca apas putin acceleratia e ok. alta problema ar fi indicatorul din bord al airbagului, clipeste - sa fie oprit ? are vreun buton special de oprire prin lateralul bordului ? sa fi fost sarit ( ceva accident etc) ? nu de alta dar e cam enervant si ma gandeam sa`i scot siguranta. in rest ce sa spun sunt multumit de ea la cati bani am dat,raportat la an calitate marca si pret. astept pareri . bafta.
maru
ce am uitat sa va mai intreb, cati litrii de ulei intra la motor si cati la cutie ? ce ulei imi recomandati pt motor (10w sau 5 w) si la cutie (75w sau 80w) si cam pe ce marca de ulei merge nissanul. sunt foarte multe topicuri deschise ca ma uitam la ce ati comentat si probabil sunt specificate acolo asa ca nu va suparati ca va mai intreb si eu tongue.gif .multumesc. bafta !
Tarabostes
vezi ca motorul trage dupa 3500 de ture, nu o conduce ca pe dacie si nu te speria ca nu va creste consumul
martorul de airbag se mai intampla sa clipoceasca, eu am mers la service si oxidase contactul de sub scaunul scaunul soferului, au tras putin de el si apoi martorul din bord s-a stins
maru
in legatura cu piesele imi poti da un sfat ? unde gasesc si eu mai ieftine ? si cati litri de ulei sa iau pt motor si cati pt cutie ? cam pe ce ulei se axeaza nissan ? . multumesc. bafta !
Random
Ulei motor= 3L si Ulei cutie =2.8L . La motor 5W40 la cutie 80W. Nu stiu ce marca de ulei foloseste Almera(pe bidoane scria Nissan), cred ca Texaco dar nu-s sigur. Piese aftermarket de oriunde .Uite un LINK ca sa-ti faci idee de preturi.
Distributia e pe lant, care teoretic nu se schimba.
roniii10
Salut
Nu am mai scris de mult. Dar ce sa zic ca imi este dor sa conduc Nissanu meu. Conduc de 3 luni de zile un Fiat Grande Punto 1.3 multijet.
In rest Nissanu nu are nici o problema am 60000 KM merge foarte bine.
DRUMURILE SUNT PRAF!!!!!
maru
ms baietzi pt ajutor. azi am schimbat uleiul,bujiile si filtrele. in circa 30 min am terminat. va sfatuiesc sa vi le schimbati ca e ffff usor ( filtru aer 1-2 minute,filtru polen (aer conditionat) 5 minute,filtru ulei 10 minute ( era foarte strans si a trebuit sa improvizez cu o curea ca sa`l slabesc si frigea si motorul ), bujiile 5 minute, ulei motor 5 minute ( cheie de 14 - de preferat tubulara cu teu ca ai mai multa forta ). filtrele cu bujiile si uleiul m`au costat 200 ron printr`un tovaras. am bagat aral 5 w 40 ca l`am gasit mai ieftineaua ( 25 ron litrul ). mai ramane sa`i schimb uleiul de la cutie. ce intrebare as avea, bai fratilor filtru de benzina are ? ca la magazine de piese unii il gasesc ca ar avea altii ca nu sau o fi ca la solenza incorporat cu sonda si pompa de benzina in rezervor si se schimba odata cu pompa de benzia si cu sonda litrometrica ?. o zi buna. multumesc
lvg
"(3) Fuel filter is maintenance-free. For service procedures, refer to FE section."
Asta scrie in manualul de service la motoarele pe benzina, deci n-ai treaba cu el.

S-o folosesti sanatos!
roniii10
Ivq unde iti repari masina in cluj?
Daca vrei sa iti recomand ceva/ cunosc toate service din Cluj.
lvg
Multumesc de oferta, dar de cativa ani am reusit sa cunosc oameni priceputi+pasionati pentru (aproape) tot ce presupune interventie la un auto.
Dureaza sa creezi relatii de genul asta, dar merita! (ca si relatiile cu instalatorul, zugravul etc etc..)
roniii10
Da ai foarte mare dreptate. Da am intalnit oameni care lucreaza foarte bine in Cluj.
Piesele ti le iei de la PROBE?
lvg
Cele originale (gen brate fata, cap planetara) le-am luat de la Augsburg, filtre+uleiuri si alte cele, de unde e mai ieftin, sau la alegerea mecanicului smile.gif
Canea
Buna beieti eu am schimbat uleiul la motor si am bagat 10w-40 de la castrol e vreo problema,si inca ceva ati avut vreodat probleme cu catalizatorul?eu da!
Canea
Imi spuneti si mie unde pot gasi un catalizator de almera mai ieftin?am gasit unul la un magazin din timisoara la un pret de 35 de milioane e foarte scump.Ma intereseaza sa fie nou sau poate cunoasteti pe cineva care mar putea ajuta.Multumesc
spata2008
Canea, uleiul 10W40 este foarte bun pentru Almera iar un catalizator universal gasesti pe la 300-400 lei!
Cati km are masina?
roniii10
Eu folosesc ulei Castrol 0w-40 Edge Sport si chiar este foarte bun pentru masinile noastre. Iarna a mers f bine masina cu uleiu asta.
O intalnire cu masinile ? Ati vrea sa mai stam de vorba.
Canea
Masina are 143 de mii km si e din 2002.Si pentru colegul de forum roniii10 as vrea sa ne intalnim cu masinile dar eu stau in Timisoara si pentru spata2008 imi poti spune unde gasesc catalizator si multumesc pentru opini la toti.
lvg
Daca tot suntem din toate zonele: haideti sa ne vedem undeva la mijloc, prin Brasov - Sibiu!
Stabilim o pensiune (sunt destule), o data, bagam benzina/motorina, si la drum!
Eu zic ca in aprilie sau mai (cand e si putin mai caldut afara), ar fi OK - facem un weekend de vineri seara pana duminica.
AlexRe
E sunt pentru, nu promit nimic, dar incerc! smile.gif
spata2008
QUOTE (Canea @ Mar 1 2010, 08:33 PM) *
Masina are 143 de mii km si e din 2002.Si pentru colegul de forum roniii10 as vrea sa ne intalnim cu masinile dar eu stau in Timisoara si pentru spata2008 imi poti spune unde gasesc catalizator si multumesc pentru opini la toti.

De exemplu aici sau aici sau aici.
Mai da-i si tu "cox" din cand in cand. Dupa parerea mea un catalizator se infunda de la combustibil prost sau de la mers subturat.

Cat despre intalnire: buna idee! In mai/iunie mai discutam.
Canea
Iasi da cox credema dar ma omoara la consum imi ia in oras cam 11l la 100 de km si toate pleaca de la catalizator k nici nu prea trage cum ar trebui.
Cu intalnirea ar fi o ideie,dar nici eu nu promit nimic,depinde de concediu.
maru
salut fratilor. cred ca am sfeclit`o ! peste 4ooo ture scoate fum ca la balamuc ( fum alb ). i`am bagat ieri un aditiv d`ala 2+2 pe baza de teflon sa vad dc pot sa o mai ajut cu ceva . cred ca a fost uleiul prea subtire pentru km care i`o avea si scapa in camera de ardere ( 5w40 ). cred ca o sa incerc cu un 10W40.. sper sa nu ajung la 15w40..sa vad rezultatul la aditiv si dc e bine poate la urmatorul schimb ii bag un dura lube.. nu vreau sa ma apuc sa`i desfac motoru` sa vad pe unde o scapa ulei, probabil segmentii de ungere sau pe la supape.. cine stie.. cred ca o matrasesc si o "marit" 36182451.gif la buna reauzire !
AlexRe
Fumul alb inseamna apa in camera de ardere, albastru inseamna ulei ars scapat pe langa segmenti in camera de ardere. S-ar putea sa fie de la chiuloasa wink.gif
maru
QUOTE (AlexRe @ Mar 3 2010, 08:58 AM) *
Fumul alb inseamna apa in camera de ardere, albastru inseamna ulei ars scapat pe langa segmenti in camera de ardere. S-ar putea sa fie de la chiuloasa wink.gif

e alb cu miros de ulei si antigelu` nu a scazut in schimb uleiul da. e fumul ala cum e pe la trabant sau warburg si nu scoate decat daca o calci mai rau.
AlexRe
E normal sa nu scada ... mai degraba sa creasca usor nivelul ... intra antigel in ulei si se subtiaza. wink.gif ... asa uleiul isi pierde calitatile de lubrifiere si omoara si mototul de tot.
albustp
Salut am si eu o Almera si am o problema cu portiera de la sofer(nu se mai deschide de la interior),ma poate ajuta cineva cu un manual de service sau reparatie ,sau cum pot sa demontez capitonajul de pe portiera ca sa pot vedea ce are sistemul de inchidere,nureusesc sa-mi dau seama cum se desface.
aterente
Se apropie termenul reviziei si as vrea sa imi recomandati un service din Bucuresti; cei de la badsi sunt incompetenti.
De asemenea, ce consumabile trebuie sa cumpar (as vrea sa le iau personal) si ce firma sa fie?
Masina este un Nissan Almera N16, 1.5i 98cp din 2006.
AlexRe
QUOTE (albustp @ Mar 15 2010, 11:20 AM) *
Salut am si eu o Almera si am o problema cu portiera de la sofer(nu se mai deschide de la interior),ma poate ajuta cineva cu un manual de service sau reparatie ,sau cum pot sa demontez capitonajul de pe portiera ca sa pot vedea ce are sistemul de inchidere,nureusesc sa-mi dau seama cum se desface.

Ai Almera N15 sau N16 ?
albustp
QUOTE (AlexRe @ Mar 16 2010, 01:44 PM) *
QUOTE (albustp @ Mar 15 2010, 11:20 AM) *
Salut am si eu o Almera si am o problema cu portiera de la sofer(nu se mai deschide de la interior),ma poate ajuta cineva cu un manual de service sau reparatie ,sau cum pot sa demontez capitonajul de pe portiera ca sa pot vedea ce are sistemul de inchidere,nureusesc sa-mi dau seama cum se desface.

Ai Almera N15 sau N16 ?

Am o Almera berlina fabricata in 2005
lvg
Ai aici explicatiile:
Click to view attachment

Random
Am scapat de trepidatie. De vina au fost planetarele.
Am cumparat pe bucati parti din planetare pentru ca o platenatara completa costa cca 900 euro. Am schimbat pe ambele parti axele + tripode + partea care intra in cutie, iar pe partea stanga am schimbat si capul care intra in butuc. Nu mai trepideaza, e ca noua.
Piesele comandate au fost astea si le-am cumparat de la Nissan Szeged pentru ca le-am platit pe PJ fara sa platesc si TVA:
-39202N(39205-BM525)
-39202M(39204-BM527)
-39125(39211-BM580)
..... si au costat fara TVA 264.680 Forinti, adica 4.155 RON. Le-am montat singur.

Click to view attachment
dead_man
QUOTE (Xalanx @ Aug 14 2005, 02:42 PM) *
Nu am ajuns inca in service, peste vreo 2-3 saptamani ajung. Intre timp am fost la Bucuresti si i-am dat 190 km/h pe autostrada. Era cam aglomerata, n-am avut unde sa-i dau mai mult, dar se ducea linistita. La 190 masina e cat se poate de stabila, singurul lucru care indica viteza asta pentru un pasager care nu se uita pe geam e zgomotul motorului, pentru ca Almera e cam "noisy" la turatii mari. In rest, poti sa-ti pui caietul pe bord si sa scrii linistit, nu te misca. Cred ca am facut autostrada in cam 35-40 de minute, cu o medie de vreo 170 (aproximativ).
Deci masina ca performante e super, face banii. Dar aceste mici detalii care reusesc sa enerveze, gen greierasi, scartaituri si altele... inca mi se pare inadmisibile.



QUOTE (Xalanx @ Aug 9 2005, 10:32 AM) *
Sunt proprietarul unui Almera de 1.5 litri pe benzina, varianta Acenta. Am mai intalnit in diverse locuri oameni care cautau informatii despre masina asta si iata ca va pot "servi" cu cate ceva.

Bune:
- masina e surprinzator de agila, pentru motorul de 1.5, chiar cu greutatea de 1.26 tone. Chiar incarcata la maxim, 5 persoane plus portbagaj indesat (si nu cu sticle goale de plastic), se duce foarte frumos.
- la viteze mari se comporta excelent, am mers cu 170 km/h cu ea (o sa-i dau si mai mult) si nu simti viteza aia, nu trepideaza nimic. Extrem de stabila.
- consumul este acceptabil. Fara AC in afara localitatii poate ajunge la 5.1 %. In oras, in functie de cum mergi este intre 7 si 8.5. Cu AC ajungi si la 9 sau mai mult.
- loc suficient in interior, dar persoana care sta in mijloc in spate e de preferat sa fie un copil.
- portbagaj incapator (355 litri, fata de sa zicem 282 cat are Citroen C4)
- directia excelenta, masina se aseaza foarte bine pe drum; manevrele in locuri inghesuite nu dau bataie de cap.

Acum, dupa 2000 si ceva de km, avem si niste
Rele:
- franele scartaie. La viteza mica, nu la viteza mare. Dar e enervant.
- un greieras in bord, undeva la tweeter-ul din stanga. Nu e foare deranjant, dar... el exista, nu? Sunetul aproape se confunda cu motorul, daca apas putin pe bord acolo dispare.
- geamul din dreapta deschis la jumatate in conditii de drum de tara troncane.
- stopul dreapta spate face condens
- pedala de ambreiaj SCARTAIE!!! Asta e fenomenal. Dar scartaie infernal.
- aerul conditionat (in functie de puterea la care merge) are un impact considerabil asupra felului in care "trage" masina. Bine, nu urci panta cu a doua, da' totusi...

Service:
- am fost cu problema cu ambreiajul. Si cu o zgarietura (cheie, "prieteni") pe capota. Au reparat ambreiajul si a tinut... pana m-am intors la birou, de la service. Este vorba de arcul de readucere a pedalei, care se freaca de ceva. Impins intr-o parte merge, dar inevitabil revine in pozitia in care produce scartaitul.
- la faza cu zgarietura: "da, vopsim capota... dar daca nu iese aceeasi culoare?" Mi s-a parut o remarca absurda.
- evident ca asa zisa reparatie a ambreiajului m-a determinat sa sun din nou la service. Raspuns: "da, deci n-a tinut... pai o sa vorbesc si eu cu baietii sa vedem ce solutie adoptam". Era vorba de lansat sateliti pe orbita si interlocutorul era directorul tehnic, de la Nissan din Pitesti.

De saptamana viitoare intru in concediu si intentionez sa-mi pun la punct problemele astea. O sa mai scriu pe forum despre cum a mers.

ganja
QUOTE (albustp @ Mar 15 2010, 12:20 PM) *
Salut am si eu o Almera si am o problema cu portiera de la sofer(nu se mai deschide de la interior),ma poate ajuta cineva cu un manual de service sau reparatie ,sau cum pot sa demontez capitonajul de pe portiera ca sa pot vedea ce are sistemul de inchidere,nureusesc sa-mi dau seama cum se desface.


Daca esti din Buc mergi la Badsi ca e un plastic care iti blocheaza clapeta si nu mai merge deschis din interior... am avut si eu problema asta... deschideam geamul ca sa deschid portiera din exterior.
saxonul
QUOTE (aterente @ Mar 16 2010, 01:38 PM) *
Se apropie termenul reviziei si as vrea sa imi recomandati un service din Bucuresti; cei de la badsi sunt incompetenti.
De asemenea, ce consumabile trebuie sa cumpar (as vrea sa le iau personal) si ce firma sa fie?
Masina este un Nissan Almera N16, 1.5i 98cp din 2006.


Eu merg la Serus - intersectia Bd. Timisoara cu valea Oltului. Mi se par OK.
luci99
Salutari la toata lumea cu masini.Am sa trec direct la subiect, am si eu un Nissan Almera din `01, N16 de 1,5,hatchback pe benzina si are 91 de mii de km din care 4000 facuti de mine.
As dori sa va intreb despre schimbarea uleiului la cutia de viteza, il putem face si noi sau trebuie sa mergem la reprezentanta?
Si citi litri este nevoie, eu am gasit 2,7l in carte.
Va multumesc anticipat.
Bodala
QUOTE (luci99 @ Apr 4 2010, 01:03 PM) *
Salutari la toata lumea cu masini.Am sa trec direct la subiect, am si eu un Nissan Almera din `01, N16 de 1,5,hatchback pe benzina si are 91 de mii de km din care 4000 facuti de mine.
As dori sa va intreb despre schimbarea uleiului la cutia de viteza, il putem face si noi sau trebuie sa mergem la reprezentanta?
Si citi litri este nevoie, eu am gasit 2,7l in carte.
Va multumesc anticipat.

Da 2.7l, eu l-am schimbat la un service are o piulita gen aia de la motor pe unde se scurge si porma am vazut ca prin fata pe langa motor a bagat si ulei cu un furtunas in capac improvizat de ei.
luci99
Asta inseamna ca putem face si noi asta, schimb de ulei la cutia de viteza.Mersi fain.
aterente
Salutare tuturor.
Unde pot gasi un kit ambreiaj (mai ieftin, desigur) pt o almera n16 din 2006, 1.5 98 cp?

Sau, o fi ambreiajul de vina? De doua zile am observat ca ambreiajul cupleaza sus, pe la 90% din pedala.
lvg
Mai ieftin, cred ca poti iesi daca gasesti la dezmembrari (vezi pe dezmembrarimasini.ro sau alte siteuri de astea).
Sfatul meu este sa cumperi un kit de ambreiaj nou; mergi la orice magazin de piese, si comanda-l. Cred ca sub 150EUR nu are cum sa fie sad.gif
aterente
ieftin, ma refer la 150 euro, mai ales ca nu am gasit sub 850 ron, si asta daca imi fac cont pe autokarma, altfel e 1100 ron cam peste tot.
mi-ar mai trebui si un tampon de esapament ca s-a rupt si imi zdrangane esapamentul in anumite turatii, dar ce am gasit pana acum se invarte pe la 200 ron un set de 2 bucati. atat de mult pt doua bucati de cauciuc? verymad.gif

trebuie sa ii fac si revizia, ma ajutati cu niste sfaturi de unde sa iau consumabilele mai ieftin, ce marca si ce ulei sa ii pun? 5W40? 10W40?
-filtru aer
-filtru polen (nu stiu daca are si filtru de particule)
-filtru benzina
-...?

Mai ce?
spata2008
Uite aici preturi de la 577 lei la 1.089 lei. Sau mai poti incerca aici.
Daca te duci la magazin si ceri tampon de Nissan Almera atunci 200 lei o sa dai pe el! Da-l jos si du-te prin Vitan si ia unul asemanator ... parerea mea.
Despre ulei: eu am pus pana acum Castrol Magnatec 5W40 dar nu imi mai place. O sa trec pe Mobil 1. Am gasit la o firma Mobil 1 - import SUA.
Filtre de ulei, aer, polen gasesti pe la orice magazin, filtrul de benzina nu se schimba! La o revizie se mai inlocuiesc urmatoarele:
- la 30.000 de km - bujii, lichid frana, eventual placute frana;
- la 90.000 de km - lichid racire.
Spor!
aterente
Multumesc pentru info, mi-ai reamintit de site-ul ingaraj.
Bujiile - sa fie NGK? Ce model?
Despre ulei: de ce spui ca nu iti mai place respectivul ulei? Cum iti dai seama de calitatea lui? Treci pe Mobil 1 tot 5W40 sau 10W40? La ce firma ai gasit?
Scuze pt. avalansa de intrebari dar sunt cam newbie in domeniul asta, e prima masina la care ii fac revizia. teehee.gif

P.S. Almera mea are 48.000 km si revizia precedenta s-a facut anul trecut de catre fostul proprietar la 37.000 km.
spata2008
Bujii iti recomand NGK sau Champions. Mai nou poti incerca varianta cu Iridium.
Uleiul Castrol 5W40 pe care il am acum e foarte, foarte subtire la cald! Isi pierde mult din vascozitate. Am scos joja dupa un drum de 150 km si era "apa". Pe deasupra a mancat mai mult decat la ultimele trei schimburi (tot Magnatec am folosit). D'asta m-am hotarat sa folosesc Mobil 1. Incerc si eu sper sa nu-mi iau teapa! O sa iau ulei de aici. Tot 5W40 o sa pun!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.