Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nissan Almera - bune, rele, service
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Nissan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36
lvg
din cate citeam prin manualul de service, la benzina filtrul e maintenance-free. n-ai treaba cu el.
spata2008
QUOTE (romanescu @ Nov 19 2009, 09:19 AM) *
Salutare almeristi !!!


Cateva cuvinte despre Almera mea:
- este din 2003 model N16 facelift
- 1.5 benzina 72 kw
- ce am schimbat la ea de la 100.000 km pana acum la 140.000:
1) ambreiaj la 105.000 km
2) amortizoare - am pus Monroe din lispa de fonduri - as fi vrut Kayaba insa....trebuie sa dau 100 euro in plus si nu am avut - la 135.000 km
3) bujii - am pus bujii NGK Iridium - 75 ron bucata
4) filtru benzina
6) uleiul din cutie - am pus Motul 75w80
7) uleiu din motor - am pus Motul 5W40 in loc de Aral HighTronic 5W40

Mici probleme:
- curge putin lichid de servo pe la caseta insa e nesemnificativ deocamdata
- centura de la sofer nu se strange in totalitate - niciodata nu a mers bine
- faza scurta pe farul din stanga este chioara rau. AM fost la service insa mi-au spus sa schimb farul ca e "batran" cica. Cred ca va trebui sa cumpar alt far.


S-o folosesti sanatos!
Ai gasit NGK Iridium pt. Almera? confused.gif Acum un an nu se gaseau cand am vrut si eu sa-i pun. Simti vreo diferenta?
Filtrul de benzina a meritat sa-l schimbi? Eu stiam ca nu se schimba!?
In cutie am pus Mobil 75W90!
Cat despre faruri: asa e, sunt chioare rau! M-am obisnuit, insa, toata lumea imi zice noaptea: aprinde mah si tu farurile! rolleyes.gif
Vezi ca vinde cineva pe okazii.ro faruri noi de Almera, ieftin ... daca te intereseaza sa le schimbi!
carlosian
Salut almeristilor,
Posed si eu un Nissan Almera de 1,5 benzinar din '05. Mentionez ca o am de noua, (a fost masina de serviciu), pe ea am invatat sa conduc... Cat am putut am menajat-o, drept dovada anu' asta m-am hotarat si am cumparat-o. Nepricepandu-ma mai deloc la mecanica si masini, in ultima perioada sesizez o problema: cand motorul este rece si fac manevre in parcare, mai ales cand trag de volan la max., (da', stiu ca nu-i bine), se aude un sunet foarte ciudat un scartait ascutit.... destul de puternic. Initial am crezut ca-i de la ambreiaj, da' mi-a fost confirmat ca apare atunci cand e volanul tras la maxim. Cer si eu parerea cuiva mai priceput, ce o fi oare? cat e de grav? (in cei 5 ani de cand am (condus) masina nu am auzit sunetul acesta).
Mentionez ca apelez la aceasta varianta de consultanta deoarece m-am mutat de curand in Bucuresti, iar mecanicul in care am incredere locuieste foarte departe in partea cealalta o orasului pe C. Chitilei si datorita programului de la servici mi-e aproape imposibil sa ajung la el, cat este la atelier. Cat despre reprezentanta nici nu vreau sa aud! Am trait foarte multe experiente neplacute atat la Timisoara la Auto Europa cat si la Badsi.
Multumesc!
Winter1966
Bine ai venit si cat mai putine probleme.
Desi nu am aici masina sa verific, din cate imi aduc aminte pompa de servo este actionata pe cureaua care actioneaza si alternatorul.
Cum la capat de cursa apare rezistenta normala a pompei este posibil sa patineze cureaua.
Zgomotul este similar cu cel de la unele din motoarele mai vechi (in special diesel) . N-ar fi o problema majora inlocuirea sau tensionarea curelei.
Sper ca nu gresesc, poate mai apar si alte opinii.
Bodala
Salutare almeristi, urmaresc demult acest topic, dar nu am scris nimic pana acum.

Nissan Almera 1.5 visia plus 2005, a implinit 50.000 km nu am schimbat decat consumabile (ulei motor mobil 5w40, filtru ulei mann/nipparts, filtru aer nipparts, filtru polen corteco/bosch, placute frana roadhouse) si acum la 50.000 am schimbat si bujiile ngk normale, am vrut iridium dar nu am gasit.
Ca "tuning" am instalat un sistem Xenon 6000k 35w.
Cam agata in 1a si am zis sa schimb si uleiul la cutie, am pus mobil 75w90 (3L) dar parca acum agata mai rau.

Dupa cum se vede a dat ninsoarea si sunt in dubii cu achizitionarea cauciucurilor de iarna, am cautat pe net si am gasit cateva dar nu stiu care sunt mai bune si mai ieftine pana in 300 lei ce am gasit Nankang, Matador, Fulda, Sava, Lassa (am auzit ca sunt turcesti dar cu profil Bridgestone) si la multe am vazut ca au indice de sarcina 82 (475kg) iar in talon e 83 (487kg).
Ce cauciucuri de iarna ar fi mai bune?
AlexRe
Eu mi-am luat din Metro 2 buc de Trayal, parca asa se scrie la vreo 120 ron bucata. Sunt mai mult decat excelente.
Random
QUOTE (carlosian)
....mai ales cand trag de volan la max., (da', stiu ca nu-i bine), se aude un sunet foarte ciudat un scartait ascutit.... destul de puternic.

Parerea mea e ca zgomotul vine de la servodiretie, de la pompa. Vezi daca mai ai ulei de servo in rezervor si verifica daca sunt scurgeri de ulei la caseta de directie sau la popma de servo.

QUOTE (Bodala @ Dec 15 2009, 10:41 PM) *
.....Ce cauciucuri de iarna ar fi mai bune?

Eu am pe fata Dunlop Winter Sport M3, luate din Metro acum 2 ani, 195/65/15, ti le recomand. Si acum am vazut ca au la Metro.
Pe spate Barum Polaris 2 dar nu ti le recomand, initial(pana sa cumpar si cele 2 Dunlop) le aveam numai pe astea montate pe fata si pe asfalt uscat facea masina ca barca pe viraje. De asemenea, directia imprecisa pe viraje ori din cauza talonului prea moale,ori a insertiei din anvelopa. Cumpara ceva de calitate macar pentru fata, daca mergi mult in afara oraselor nu pune pe fata: Barum/Debica/Sava/Matador, si alte ieftinaturi.

Bodala
195/65/15 ? nu sunt cam mari fata de 185/55/15 cat sunt alea ale ei?
carlosian
Salut, eu mi-am cumparat acum o luna Dunlop Winter Sport M3 de 185/65/R15 de pe net (http://www.anvelopeweb.ro/). Atunci costau 215 lei/buc. Am crezut ca e un site neactualizat. Peste doua zile m-am trezit ca ma suna curierul in Berceni. Nu mi-a venit sa cred. Curieratul a costat 40 de lei pentru 4 roti. Total toata distractia pentru 4 roti: 900 de lei. Am mai platit pentru montaj 60 de lei.Sunt oradeni si mi s-au parut deosebit de seriosi.
carlosian
Va multumesc foarte mult pentru sfaturile si sugestiiile legate de scartaitul "meu". M-am mai linistit dupa ce am verificat lichidul de servo din rezervor si inclin sa cred ca acel sunet ciudat poate fi de la curea. M-am mai linistit putin, sper ca nu este ceva foarte grav si strigent de reparat (dupa sarbatori o s-o fac, promit!). Merci inc-o dat'!
aterente
Scumpe mai sunt anvelopele 195/55R16.
Daca mi-au trebuit jante de aliaj pe 16... asa-mi trebuie.tongue.gif
Serios acum, ma bate gandul sa imi iau niste jante de tabla, problema e ca nu stiu distanta dintre prezoane: 4X????
Anybody?
Va salut.
Bodala
Am cautat azi toata ziua anvelope 185/55 r15 la lassa, 2 carrefour, fundeni vreo 3 serviceuri inca un service pe langa real si in vitan am gasit dunlop la 325 lei dar nu aveam la mine si ori cum erau cam scumpe, toti au zis ca aduc luni...
lvg
Incearca la o vulcanizare mai mare: imposibil sa nu aiba cauciucuri de iarna pe stoc (plus ca se face montare si echilibrare pe loc). In perioada asta, e balamuc la vulcanizari, dar cred ca undeva tot se gasesc, chiar daca e coada mai mare. (si iarna viitoare, schimba-le in noiembrie, nu astepta pana incepe balamucul thumbsup.gif )

Sarbatori fericite!
Bodala
Deci cum sa iti explic am fost si la autosoft care e destul de mare si la inca cateva care aveau si anvelope la vanzare si service si toti au zis ca e o dimensiune care nu prea se gaseste si ca nu mai au pe stoc, la lassa au zis ca luni sau marti mai aduc, in vitan am vorbit cu un baiat si tot asa a zis luni si din cauza asta sunt si mai scumpe ca restul avelopelor, dar voi in talon ce dimensiuni aveti trecute? ca vad multi care au pus alte dimensiuni la mine am doar 185/55 r15 83s si 195/55 r16 83s.
lvg
Ai dreptate, 185/55/15 se gasesc mai greu. Bafta la cautat!
Eu folosesc 2 seturi 185/65/15 (iarna-vara). In talon mai am trecut si 195/60/15.
Bodala
la mine mai e trecut 195/55/r16, daca nu gasesc nici maine ma o sa iau cu 60, si am vazut ca majoritatea 185/55 au indice de incarcare 82 fata de 83 cat zice in talon, complicat rau cu caucioacele astea
Bodala
Nu pot sa editez ca a trecut ziua.
Faza tare, m-am uitat la cauciucurile cu care a venit din fabrica si sunt de 185/65/r15 bridgestone mellow.gif
Asa ca o sa pun tot dimensiunea aia ca se gasesc mai usor si sunt si mai ieftine, o sa caut gy ug7+
aterente
Stie cineva care este distanta dintre prezoane la jantele pe 16" din aliaj/otel de pe almera?
Bodala
Pana la urma am luat din vitan Debica Frigo2 cu 210lei/buc si montaj "gratis" (gratis=dat janta jos scos cauciuc pus cauciuc pus la loc iar restu: 120lei azot. valve cromate si plumbi) ca doar dastea am gasit, prime impresii, fata de bridgeston B391 de vara tocite care le aveam smile.gif, nu mai patineaza la acelerare, franeaza mult mai bine si intra abs mai rar, pe stradute m-am bagat in zapada si am oprit sa vad daca ies si am ramas putin impotmolit nu a iesit nici cu a 2a a trebuit sa dau putin in spate si safac balans, cam atat pe ziua de azi.
lvg
Excelent! Bine ca ai incaltat-o, nu merita riscat pe vremea asta cu cauciucuri de vara.
Referitor la ABS: la mine cand intra, imi bate pedala des (parca "mitraliaza"); in schimb, la alte masini unde l-am testat (Punto, Logan, Golf4, Nubira etc) pulseaza mai rar, ca si cum ar "bate cuie".
La voi cum e?
spata2008
Daca roata are tendinta, des, de a "ingheta", atunci "mitralierea" e normala! Cand roata "ingheata" mai rar, ABS-ul "bate cuie" ... parerea mea!

Cat despre cauciucurile de iarna: eu, de ani de zile, nu am avut niciodata! Am mers cu masina si in ziua in care a nins si dupa si azi, etc.! Nu spun ca nu sunt bune anvelopele de iarna, insa, daca nu mergi cateva mii de km, nu se merita sa dai o gramada de bani! Tot ce trebuie sa faci este sa ai niste cauciucuri de vara bune, sa nu fie sterse si nu ai nici o problema. Perioada in care e zapada si temperaturile sunt sub 5 grade este foarte scurta ... pe numarate nu sunt mai mult de 60 zile/an. In tot acest timp, merg mai usor, nu accelerz rapid, folosesc frana de motor, nu bruschez masina!
AlexRe
La fiecare masina ABS-ul este diferit. Este normal sunetul care il scoate atunci cand intra in fuctiune, nu ai de ce sa iti faci griji. Daca esti atent o sa auzi si un " fssss", atunci cand elibereaza presiunea.
Bodala
Si la mine "mitraliaza" sau bate cuie abs-ul si se aude un chhhhchhhchh ca si cum ai racai zapada, da stiu ca asa e normal sa iti arunce pedala pentru a da drumu la roata cat are nevoie ca sa nu stea blocata, ca sa poti sa schimbi directia de mers sa eviti un posibil accident.
Intre timp am mai mers prin orash cu noile "caucioace" si sunt multumit nu zic ca sunt cele mai bune dar par safe, adica nu patineaza la plecari ceva mai tari, de ex. ca sa te bagi in fata cand stai la stop si pe prima banda mai in fata e blocat, cand schimbam banda si acceleram cu alea de vara fugea masina cu astea nu am patit, am gasit locuri de parcare inzapezite unde nu intrau de frica sa nu ramana acolo cred biggrin.gif, am lasato acolo iar la plecre a patinat putin dar nu pe loc patina si se misca cu anvelopele de vara ramaneai pe loc, intre blocuri daca e zapada de 10 cm sa zic cand iei curba mai brusc aluneca in genu cum ai trage frana de mana dar nu foarte mult.
Acum sa vad daca raman inzapezit maine la munte smile.gif
costing
Eu m-am linistit anul trecut cand am prins niste gheata pe o panta la vale, de m-am oprit in fundul unuia cu tot abs-ul si cauciucuri noi (de vara), mergand f f incet etc. M-a costat distractia mult mai mult decat un set de cauciucuri de iarna. Apoi, nu pierzi nimic, cele 2 seturi de cauciucuri te tin in total de 2 ori mai mult ... Si intr-adevar, cu cele de iarna poti pleca chiar daca e gheata in jurul rotii sau alte situatii dubioase, inca n-am ajuns sa am nevoie de lanturi cu ele chiar si la munte. Va recomand, cu caldura smile.gif, sa le luati in considerare.
aterente
Nu stie nimeni care e distanta dintre prezoane la jantele pe 16?
Craciun Fericit!
costing
Pai distanta e aceeasi ca la cele de 15, deci trebuie sa cauti jante 4 x 114.3 mm.
Tarabostes
Desi e mult marketing la mijloc merita investitia in gumele de iarna + o pereche de lanturi, iesi din orice incurcatura.
saxonul
La Multi Ani almeristi si un 2010 fara evenimente neplacute cu masina.

La mine se pare ca 2010 debuteaza cu o grija in plus: Am constatat ca sub capota masinii, in zona bateriei si pe capacul motorului sunt excremente de sobolan si resturi de alimente aduse de acestia. Tin masina in fata blocului. Probabil frigul dinainte de Craciun si caldura motorului oprit in parcare i-a adus acolo si acum si-au facut un obicei sa stea pe acolo. Pericolul este sa roada izolatia cablurilor electrice, am auzit de astfel de intamplari.
Un vecin de bloc are aceeasi problema cu urme de sobolani cuibariti sub capota.
Am auzit de dispozitive cu ultrasunete, dar nu stiu cat sunt de eficiente. Un exemplu de astfel de dispozitiv: http://www.roinsect.ro/pesticid/aparat-cu-...10rc-20-mp-/291
V-ati lovit de aceasta problema? aveti o experienta proprie care sa dovedeasca eficienta ultrasunetelor impotriva rozatoarelor? Pe net am citit unele opinii ca nu ar fi eficiente astfel de aparate (cele impotriva cainilor, ca despre rozatoare inca nu am gasit nimic)
Multumesc pentru orice idee de a scapa de vizitatorii nepoftiti.....poate sa bag o pisica sub capota? smile.gif
xaneluu
La multi ani Almeristilor si toate celele bune !!!! Ce mai faceti? dar masinutele voastre? A mea e echipata cu "galosi" de iarna(pe care i-am primit cand am cumparat-o) deci nu imi fac probleme de cauciuce. In rest din septembrie de cand e la mine nu am avut nici o problema cu ea. Am scos-o si la un drum lung (cel putin pt mine) pe timp de noapte drive.gif pana la cluj si inapoi si totul a fost mirific smile.gif) . Sper sa nici nu am probleme degraba cu ea, va doresc la toti la fel. Cred ca sunt cam agresiva cu ea, imi place sa demarez in tromba cand plec de la semafor smile.gif)))))). Sper sa nu-i fac rau.. Poate-mi dati ceva sfaturi de condus Almere whistling.gif


@ saxonul : pune niste lipici de soareci peacolo smile.gif , oricum sper sa nu iti pape pe acolo nimic.
xaneluu
Aveti careva o Almera alba cu nr TM ** YLY care se afla azi parcata pe str. Ceahlau(asa parca-i zice) in unirii ??
saxonul
QUOTE (xaneluu @ Jan 8 2010, 10:32 PM) *
La multi ani Almeristilor si toate celele bune !!!! Ce mai faceti? dar masinutele voastre? A mea e echipata cu "galosi" de iarna(pe care i-am primit cand am cumparat-o) deci nu imi fac probleme de cauciuce. In rest din septembrie de cand e la mine nu am avut nici o problema cu ea. Am scos-o si la un drum lung (cel putin pt mine) pe timp de noapte drive.gif pana la cluj si inapoi si totul a fost mirific smile.gif) . Sper sa nici nu am probleme degraba cu ea, va doresc la toti la fel. Cred ca sunt cam agresiva cu ea, imi place sa demarez in tromba cand plec de la semafor smile.gif)))))). Sper sa nu-i fac rau.. Poate-mi dati ceva sfaturi de condus Almere whistling.gif


@ saxonul : pune niste lipici de soareci peacolo smile.gif , oricum sper sa nu iti pape pe acolo nimic.


Cred ca am rezolvat cu niste piper macinat, de cand l-am pus pe unde am gasit "urme" nu am mai avut probleme.

Sfaturi de condus Almera? Schimba vitezele in jur de 3.000 rpm si revizie o data la 15.000 km....atata tot smile.gif
Iti urez kilometri cat mai multi fara probleme.
xaneluu
Pai cam asa schimb vitezele. merci de ponturi smile.gif
Winter1966
La Multi Ani tuturor si fara probleme.
Cu mandrie patriotica biggrin.gif va anunt ca Almera mea a implinit in Decembrie 4 ani si 80000 km. ITP 29.12.2009 absolut nici o problema. Nici o reparatie in afara reviziilor obligatorii. Acum in Decembrie nu am mai facut revizia la service-ul Nissan, ci am facut eu un schimb de ulei/filtre si am iesit binisor mai jos la bani.
Va doresc si voua sa aveti tot atatea probleme cu Almerele precum am avut eu cu ea , adica DELOC.
Random
La multi ani!
Inceputul lui 2010 m-a gasit cu rate la banci mai mici cu 800 RON/luna cat plateam leasing-ul Almerei, dar sfarsitul lui 2009 mi-a adus cateva probleme mici:

-Stand in masina intr-o parcare, un posesor de Skoda Octavia care incerca cu spatele sa iasa din aceeasi parcare, m-a lovit cu spatele masinii lui in partea din fata a masinii mele. Pagubele n-au fost mari, omul mergea incet dar destul sigur incat sa trebuiasca sa schimb bara fata, masca si farul dreapta caruia i s-au rupt "urechile" de plastic. Toata dauna mea a costat vreo 3.800 RON, platiti de RCA-ul vinovatului; piesele au venit in 2 saptamani.

-Am terminat leasing-ul in Decembrie si am avut o mica surpriza neplacuta la reinmatriculare: in CI a masinii in "casuta" cu seria motorului nu era trecut un "Q" care este poansonat pe motor si incheie sirul de cifre care compune seria motorului. Destul de repede mi-am dat seama ca nu e usor de scris un "Q", asa ca am asteptat din 21.12.09 pana in 4.01.10 cand a venit CI modificata de la minunatul RAR. .... care cere 100 sau 120 RON(nu mai stiu sigur) pentru un "Certificat de autenticitate", obligatoriu pentru intocmirea dosarului de reinmatriculare. Mai nou, Politia nu mai elibereaza Certificate de inmatriculare si Permise de conducere la "ghiseu", trebuie sa astepti pana vin prin posta, Prioripost. Numerele noi -nepreferentiale- le-am luat repede, "talonul" dupa 4 zile de la Posta. Initial, am primit o fituica(format A5) stampilata si printata la laser ce tine loc de talon vreo 15 zile parca, pana se misca Prioripost-ul. Cand am vazut ca pentru inmatriculare trebuie platite 4 taxe in 4 locuri diferite, locuri in care sunt cozi permanent si parcarile sunt pline si noaptea, am zis ca merita sa platesc in total pentru inmatriculare : 270 RON firma de intermediere inmatriculari + taxa de la RAR.

-De ceva timp am o problema cu masina: la accelerari puternice, intr-a 3-a si a 4-a intre 60-90 km/h simt niste vibratii puternice, trepideaza si schimbatorul de viteze . Dupa ce trec de 90-100 km/h nu mai vibreaza/trepideaza, de ex. la 140 km/h e super ok. Eu as zice ca rotile sunt neechilibrate, dar daca reduc acceleratia sau o scot din viteza nu mai vibreaza asa, sa fie vreun suport/tampon, voi ce parere aveti? Cand o sa ma mai "dezlipesc" un pic o sa reechilibrez rotile, daca aveti alte idei, spuneti.
saxonul
QUOTE (Random @ Jan 14 2010, 01:42 AM) *
-De ceva timp am o problema cu masina: la accelerari puternice, intr-a 3-a si a 4-a intre 60-90 km/h simt niste vibratii puternice, trepideaza si schimbatorul de viteze . Dupa ce trec de 90-100 km/h nu mai vibreaza/trepideaza, de ex. la 140 km/h e super ok. Eu as zice ca rotile sunt neechilibrate, dar daca reduc acceleratia sau o scot din viteza nu mai vibreaza asa, sa fie vreun suport/tampon, voi ce parere aveti? Cand o sa ma mai "dezlipesc" un pic o sa reechilibrez rotile, daca aveti alte idei, spuneti.


Salut,

E posibil sa fie de vina doar turatia "de rezonanta" care exista la fiecare masina; la Almera mea e cam in jur de 3.000 rpm, dar nu se manifesta atat de urat ca la tine, doar o trepidatie ceva mai mare decat la 2.500 rpm sau la 4.000 rpm de exemplu. Eu de aceea evit sa merg constant cu 3.000 rpm, merg fie cu 2.500 fie cu 3.500-4.000, depinde de drum.
dar e bine sa elimini prin verificare si alte cauze: ceva suporti slabiti etc. Inainte de a fi lovit in parcare exista aceasta problema?
O revizie axata strict pe problema asta nu strica.

Bafta la rezolvare!


spata2008
QUOTE (Random @ Jan 14 2010, 12:42 AM) *
-De ceva timp am o problema cu masina: la accelerari puternice, intr-a 3-a si a 4-a intre 60-90 km/h simt niste vibratii puternice, trepideaza si schimbatorul de viteze . Dupa ce trec de 90-100 km/h nu mai vibreaza/trepideaza, de ex. la 140 km/h e super ok. Eu as zice ca rotile sunt neechilibrate, dar daca reduc acceleratia sau o scot din viteza nu mai vibreaza asa, sa fie vreun suport/tampon, voi ce parere aveti? Cand o sa ma mai "dezlipesc" un pic o sa reechilibrez rotile, daca aveti alte idei, spuneti.


La multi ani, sa fiti sanatosi si fara evenimente!

Cred ca ai asa:
1. roti dezechilibrate/pneuri uzate inegal sau cu galme;
2. tampon motor rupt;
3. bratul pe care sunt fixate tampoanele este slabit din suruburi ... putin probabil!
Bafta!
Bodala
QUOTE (Random @ Jan 14 2010, 12:42 AM) *
...
-Am terminat leasing-ul in Decembrie si am avut o mica surpriza neplacuta la reinmatriculare: in CI a masinii in "casuta" cu seria motorului nu era trecut un "Q" care este poansonat pe motor si incheie sirul de cifre care compune seria motorului. Destul de repede mi-am dat seama ca nu e usor de scris un "Q"...

Problema cu Q e si la masina mea dar cei de la itp au zis ca asa e la toate nisanurile nu sa trecut ultima litera nustiu dc si mi-au facut itpu asa fara q-ul ala.
Random
QUOTE (saxonul @ Jan 14 2010, 02:24 PM) *
....E posibil sa fie de vina doar turatia "de rezonanta" care exista la fiecare masina; la Almera mea e cam in jur de 3.000 rpm, dar nu se manifesta atat de urat ca la tine, doar o trepidatie ceva mai mare decat la 2.500 rpm sau la 4.000 rpm de exemplu.
..... Inainte de a fi lovit in parcare exista aceasta problema?
O revizie axata strict pe problema asta nu strica.
Bafta la rezolvare!

Am si vibratia aia "de rezonanta" de cand am masina, o avem toti, am mai vorbit de ea aici, dar asta de acum e altceva.
Lovitura n-a fost grava, a fost mai degraba o impingere, bara nici nu s-a zgaraiat dar s-au rupt niste "brate" de plastic de care era prinsa de masina.

@spata
Mi-am adus aminte ca am mers prin namol(numai impins am iesit de acolo) si cred ca s-a lipit pe interiorul jentilor. Cauciucurile sunt ok nu sunt uzate, dar o sa ma uit dupa galme ca la cate cratere au rasarit in Timisoara, e imposibil sa le ratez pe toate..... azi am vazut ca au mai astupat cateva.

@Bodala
M-am gandit si eu ca "Q"-ul ala e acolo la toate almerele cu motoru` asta. Daca ar fi trebuit scris in CI nu inteleg de nu l-au scris de prima data, din 2005 cand s-a intocmit CI a masinii.
spata2008
Daca zici ca trepidatiile au aparut imediat dupa ce ai trecut prin namol si nu ai curatat jentile ai toate sansele ca asta sa fie problema!
Daca zici ca ai ramas intepenit in namol nu ai face rau sa o ridici pe rampa si sa verifici si tampoanele, evacuarea, etc.
Bafta!
Random
Azi am dat toate rotile jos, nu era namol pe jenti dar tot le-am spalat, plumbi-s la locul lor(in Noiembrie le-am echilibrat), le-am verificat "ochiometric" si n-au nicio galma, le-am inlocuit intre ele(fata cu spate), degeaba, tot asa face. Daca-r fi vreo janta stramba ma gandesc ca ar trepida si scoasa din viteza.
Ciudat e ca volanul "nu bate", nu misca, in schimb toata masina vibreaza tare si trepideaza tare(trepideaza schimbatorul, o simt in scaun si eu si pasagerul din dreapta) numai in accelerare, cu cat accelerarea e mai puternica, cu atat mai tare trepideaza. Am incercat-o incepand de la 50 km/h intr-a treia, accelerare puternica pana la 80km/h, schimbat a 4-a si accelerat puternic pana la 120 km/h, trepideaza de zici ca se dezmembreaza. Daca o las sa mearga constant nu mai face, indiferent de viteza si de treapta de viteze.
Daca accelerez usor, normal, trepideaza mai incet dar sesizabil. La frana de motor sau scos din viteza nu mai trepideaza. Ma gandesc ca poate e o bujie care nu functioneaza cum trebuie si la accelerari merge "in trei". Cu toate ca as simti-o daca ar merge in trei bujii, maine tot o sa-i pun bujiile vechi(cele originale) sa vad daca se schimba ceva. Poate sa fie de vina si vreun tampon sau suport, o sa ma uit sa vad daca se observa ceva la "ochiul liber", dar mai indata as banui ceva de la directie/suspensie: poate vreun telescop stramb, vreo bieleta/brat nestrans sau stramb. unsure.gif
Maine revin cu noutai.


drabisan
Deci cind accelerezi vibreaza. Direct proportional cu acceleratia. Si daca o lasi sa mearga din inertie bagata in viteze nu vibreaza. Corect?
Daca asa e, inseamna ca tocmai ai cistigat un kit de ambreiaj.

Nu e cel mai rau lucru posibil. Dar nu e deloc ignorabil ca bani. Cam cit o revizie de masina diesel la 30.000km smile.gif
Random
QUOTE (drabisan @ Jan 16 2010, 05:50 PM) *
Deci cind accelerezi vibreaza. Direct proportional cu acceleratia. Si daca o lasi sa mearga din inertie bagata in viteze nu vibreaza. Corect?
Daca asa e, inseamna ca tocmai ai cistigat un kit de ambreiaj.......


E foarte corect dar nu vreau sa te cred.
Am inteles ca-i in jur de 10 milioane ..... n-am de unde sa scot acum bani de-un kit de ambreiaj nici daca ma iei ostatic....numa` ce-am platit reziduala in Decembrie, s-a mai trecut si-un Craciun si-un Revelion peste noi.
drabisan
Cunosc senzatia post-sarbatori. Eu miine sint si nasul unui baietel. Deci...
La Badsi era 1500 ron cu tot cu manopera. A schimbat un amic prin septembrie.

Sper din suflet sa nu am dreptate si sa ai vreo chestie simpla!
resa
Salutare almeristi si la multi ani,
Nu am mai scris de ceva timp pe forum din simplul motiv ca masinuta nu a avut probleme.Am ajuns la 86 000 km doar cu schimburi normale de filtre,ulei si placute.Pe perioada iernii se deplaseaza cu Pirelli Winter si nu are nici o grija.Singurele probleme au fost gen 'masina lovita in parcare' asa cum este acum,am gasit masina lovita in parcare ,in partea din fata si va trebui sa schimb pe casco farurile si bara metalica din fata radiatorului.Am constatat cu surprindere ca sub bara fata nu este nici un fel de protectie,orice lovitura poate afecta radiatorul si numai.
Random
Am revenit, sigur nu e ambreiajul de vina. Cica ar fi ceva pe la planetare, la partea de langa cutie. Inca nu am rezolvat.
Canea
Sal baieti!eu sunt nou pe aici si am si eu niste nelamurii despre un almera cu motor de 1.5 benzina am avut o gramada de probleme cu motorul am ajuns sa-i schimb si distributia si tot nu l-am pus pe pe picioare.Sa va explic ce am facut, la inceput mi sa aprins un bec galben in bord este vorba despre becul ce se aprinde cand pui contactul, am mers cu ia la reprezentanta si mi-a spus ca e vorba de un chit de senzori care sun pa la motor, bineinteles ca iam schimbat si tot nu mergea am venit la Timisoara si mi-au zis ca e debitmetrul de aer si distributia le-a schimbat pe amandoua dar tot nu merge ca inainte becul e tot aprins si nu trage.Intradevar k consumul a mai scazut dar nu e in regula.La 140.000 de mii i-am schimbat distributia simtomele erau k nu tragea,consuma si nu se tura cum trebuie.Acum pe la 2500 de turatii am in jur de 100k/h e normal?Va rog sa ma ajutati cu parerii si inca ceva ce uleiuri folositi pt.motor.Multumesc si sper sa nu va plictiseasca intamplarea mea.
saxonul
QUOTE (Canea @ Jan 25 2010, 01:32 PM) *
Sal baieti!eu sunt nou pe aici si am si eu niste nelamurii despre un almera cu motor de 1.5 benzina am avut o gramada de probleme cu motorul am ajuns sa-i schimb si distributia si tot nu l-am pus pe pe picioare.Sa va explic ce am facut, la inceput mi sa aprins un bec galben in bord este vorba despre becul ce se aprinde cand pui contactul, am mers cu ia la reprezentanta si mi-a spus ca e vorba de un chit de senzori care sun pa la motor, bineinteles ca iam schimbat si tot nu mergea am venit la Timisoara si mi-au zis ca e debitmetrul de aer si distributia le-a schimbat pe amandoua dar tot nu merge ca inainte becul e tot aprins si nu trage.Intradevar k consumul a mai scazut dar nu e in regula.La 140.000 de mii i-am schimbat distributia simtomele erau k nu tragea,consuma si nu se tura cum trebuie.Acum pe la 2500 de turatii am in jur de 100k/h e normal?Va rog sa ma ajutati cu parerii si inca ceva ce uleiuri folositi pt.motor.Multumesc si sper sa nu va plictiseasca intamplarea mea.


Ca sa inteleg mai bine: ai schimbat distributia si toate alea doar pentru un amarat de bec care ramane aprins in bord?? Care anume era aprins, ca la punerea contactului se aprind o multime de becuri in bord....
Eu folosesc ulei 10W30 (API SL sau SM), este si conform cartii tehnice.
In viteza a 5- a, la 2.500 rpm mi se pare relativ OK sa ai 100 km/h...e drept ca din vara nu am mai mers cu a 5-a si poate nu-mi aduc bine aminte smile.gif
Bafta la rezolvarea problemei tale, scuze daca nu ti-am fost de prea mare ajutor
Canea
Este vorba de becul din stanga jos sub turometru.E un bec care ara o forma de sonda ceva.Si distributia am schimbato deoarece asa au spus de la reprezentanta.Sa fiu un pic mai explicit au zis k sa intins putin lantul si nu mai concordau cei doi senzori care sunt in mator.Voi ati schimbat distributia la 140.000 pe lant?Desi k am schimbat lantul becul a ramas aprins si este langa becul de la baterie si ulei daca nu ma insel.Multumesc de sfatul pt.ulei.
Canea
Scuze 10w30 este de la Mobil1.Multumesc!!!
AlexRe
Distributia pe lant, e cam pe viata ... doar daca apar probleme la intinzatoare ... ceea ce este destul de rar. Mai degraba e de la senzori sau de la calculator. Nu schimba, incearca sa faci rost de un calculator de la o masina identica cu a ta si sa faci un test.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.