Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nissan Almera - bune, rele, service
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Nissan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36
aterente
Salutare.
S-a rupt tamponul antibalans. Ar trebui sa-l cumpar nou, sau pot sa-l iau si de la dezmembrari?
Alta intrebare: daca schimb cureaua de transmisie (accesorii) trebuie schimbate si rolele intinzatoare?
Multumesc.
grishutsa
QUOTE (aterente @ Oct 24 2010, 12:08 PM) *
Alta intrebare: daca schimb cureaua de transmisie (accesorii) trebuie schimbate si rolele intinzatoare?
Multumesc.

La Almera distributia e pe lant. Nu cred ca ar trebui sa-ti faci probleme atat timp cat masina trage bine. Iti poti pune problema distributiei atunci cand oscileaza turatiile in relanti si cand la accelerare masina "zvacneste". Iar daca totusi tre sa schimbi distributia, vei avea nevoie de : Lant, intinzator, patina intinzator, patina laterala + patina superioara in functie de uzura, rotile dintate de la arborele cotit si cei de distributie se schimba la fel in functie de uzura (eu nu le-am schimbat). Daca ai nevoie, iti pot da si codurile pieselor.
xaneluu
Salutare. Catre Conducatorii de almera din tm ....Am nevoie de putin ajutor... mi-am pierdut cheita de la antifurt ...de la roti... ma puteti ajuta (imprumut bineinteles) ? tre sa imi schimb rotile neaparat pana joi ..si nu pot wallbash.gif Sau... nu sunt la fel? habar n-am care-i treaba cu antifurtu asta... am sunat la service si aia mi-au spus ca....hohoho.. tre sa comnadam alt kit...si costa 80 de euro woot.gif si.. nu am alte sperante thanks.gif
Bodala
Salutare,
La 60.000 km si 10.000km/12 luni si cateva zile de la ultimul schimb de ulei a papat ceva ulei, MOBIL 1 Synt S 5W40, pe joja era la minim acceptat, am completat cu 200 ml si a ajuns la jumatate. Este normal? pana acum nu am observat sa fi mancat ulei si nici vreo pata in parcare.
Acum am citit pe net si am observat multi useri care lauda uleiul LIQUI MOLY ca ar fi "made in germany" si mobil-ul asta care il bagam pana acum "made in turkey", am intrat la LM pe site si apar 4 tipuri care ar fi compatibile cu almera 1.5i model 2005 motor QG15DE, am atasat si poza. Intrebarea e care ar fi cel mai potrivit pt clima noastra? sau care e criteriul de alegere? ca as vrea sa trec pe ulei LM biggrin.gif.
AlexRe
Orice motor cu ardere interna va "manca " ulei, indiferent cat de nou este. Diferenta dintre un motor nou si unul uzat, este cantitatea de ulei " mancata". Cu cat mergi mai agresiv, cu atat va "manca" mai mult ulei ... iar pe partea de ulei-uri, recomand Motul, chiar face diferenta wink.gif
Despre LM nu am auzit nimic, nici unul dintre cunoscutii mei nu foloseste asa ceva. Mobil 1 dupa parerea mea a ajuns undeva la nivelul la Aral ... Castrol ... adica undeva jos.
Bodala
Da asta auzisem si eu ca mannca ulei daca mergi mai agresiv dar pana acum nu am observat si din cauza asta am intrebat, iar in privinta marcii sunt pareri impartite pe net Motul vs Liqui Moly, dar nu stiu dupa ce criterii se alege uleiul?
Canea
Ma ajutati si pe mine va rog cu cateva sfaturi,mi s-au ars becurile de la calculatorul de bord este vorba de niste becuri mici cu ceva de cauciuc pe ele si nu le gasesc la magazine,i-mi spuneti unde le pot gasi s-au un link.Multumesc!
AlexRe
QUOTE (Bodala @ Jan 23 2011, 01:36 AM) *
Da asta auzisem si eu ca mannca ulei daca mergi mai agresiv dar pana acum nu am observat si din cauza asta am intrebat, iar in privinta marcii sunt pareri impartite pe net Motul vs Liqui Moly, dar nu stiu dupa ce criterii se alege uleiul?

La ulei in general se merge dupa recomandarea producatorului ... din cate stiu la Nissan se merge pe 5W40 ... la mine ( am N15 ) e sigur ... totusi masina mea are peste 200.000 km, deja ma gandesc sa-i bag 10W40.
5W - 10W reprezinta vascozitatea ... cu cat e cifra mai mica, cu atat uleiul e mai putin vascos. Un ulei mai putin vascos, te ajuta in iernile geroase, cand din cauza temperaturii scazute, la ulei creste vascozitatea si motorul depune mai mult efort la pornire si fiind uleiul vascos, ajunge mai greu sa lubrifieze toate partile motorului.
mazeta
salutare!
dupa ce cateva posturi inainte (nimendrum) ziceam ca ambreiajul la almera este tare, a venit vremea sa l schimb pe cel original. totul s-a intamplat la bulgari la veliko tarnovo cand am intrat pe o straduta ingusta ce se termina in niste trepte asa ca a trebuit sa dau cu spatele intr o panta accentuata, ambreiajul a fost fortat, fum, miros, apoi pe drumul de intoarcere catre casa au aparut si consecintele: accelerata mai brusc, in viteza, motorul se tura, dar masina nu capata viteza. asadar, daca mergeti pe acolo, cand vedeti strazi pavate, lasati masina cat mai e unde si mergeti pe jos. e mai frumos si mai ieftin.
schimbul unui kit de ambreiaj la serus de pe bvd nissan a costat 1660 lei. 1200 si ceva kitul, restul manopera. dupa schimb am avut si marea surpriza de a gasi un ambreiaj moale, foarte comod in folosire.
in rest... toate bune
dannis
QUOTE (grishutsa @ Oct 24 2010, 07:17 PM) *
QUOTE (aterente @ Oct 24 2010, 12:08 PM) *
Alta intrebare: daca schimb cureaua de transmisie (accesorii) trebuie schimbate si rolele intinzatoare?
Multumesc.

La Almera distributia e pe lant. Nu cred ca ar trebui sa-ti faci probleme atat timp cat masina trage bine. Iti poti pune problema distributiei atunci cand oscileaza turatiile in relanti si cand la accelerare masina "zvacneste". Iar daca totusi tre sa schimbi distributia, vei avea nevoie de : Lant, intinzator, patina intinzator, patina laterala + patina superioara in functie de uzura, rotile dintate de la arborele cotit si cei de distributie se schimba la fel in functie de uzura (eu nu le-am schimbat). Daca ai nevoie, iti pot da si codurile pieselor.

salutare am si eu un nissan almera din 2000 si m-ar interesa daca poti sa-mi spui cam cat face chitul de distributie,pt ca mi s-a sugerat ca ar fi distributia de vina la un service dupa ce am schimbat amndoi senzorii de la volanta si axul cu came!!

QUOTE (Canea @ Mar 12 2011, 04:53 PM) *
Ma ajutati si pe mine va rog cu cateva sfaturi,mi s-au ars becurile de la calculatorul de bord este vorba de niste becuri mici cu ceva de cauciuc pe ele si nu le gasesc la magazine,i-mi spuneti unde le pot gasi s-au un link.Multumesc!

te duci la dioda sau trioda si au acolo albe deobicei nu vin cu fasung cu tot sant ca niste leduri cu picioruse lungi, le demontezi pe cele vechi din bord dai jos cauciucul acela colorat de pe cele vechi si le pui pe cele albe si pui cauciucul la loc !!!!
grishutsa
[/quote]
salutare am si eu un nissan almera din 2000 si m-ar interesa daca poti sa-mi spui cam cat face chitul de distributie,pt ca mi s-a sugerat ca ar fi distributia de vina la un service dupa ce am schimbat amndoi senzorii de la volanta si axul cu came!!

Lant 94 $ Patina intinzatoare lant aprox. 50 $ Patina superioara 33 $ Patina laterala 42 $ Intinzator 95 $. Manopera 100 $ ... Preturile sunt pentru Chisinau, in Tara cred ca ar fi mai mari. Iar ca sa nu arunci bani in vant mai bine ar fi sa mergi la o diagnostica computerizata la un service cu scanner Nissan (Consult II) in regim de oscilograf dublu (in acelasi grafic iti arata ambii senzori: volanta si axul cu came) => e cea mai sigura metoda de diagnostic daca e distibutia. Iar pentru codurile pieselor iti recomand nissan4u.com. Numai bine !
mazeta
schimbat curele accesorii si nu stiu ce rola intinzatoare, daca tin eu bine minte, vreo 700 de lei. schimbat parbriz 700 de lei cu tot cu manopera. pentru ca avea o zgarietura foarte fina parbrizul montat de ei a fost 500 de lei. garantia e de 2 ani... marca pilkington.
toate bune
ganja
QUOTE (mazeta @ May 20 2011, 09:43 PM) *
schimbat curele accesorii si nu stiu ce rola intinzatoare, daca tin eu bine minte, vreo 700 de lei. schimbat parbriz 700 de lei cu tot cu manopera. pentru ca avea o zgarietura foarte fina parbrizul montat de ei a fost 500 de lei. garantia e de 2 ani... marca pilkington.
toate bune

Salut, unde ai gasit parbrizul cu 700?
ganja
Ma poate ajuta cineva va rog? Caut butuc roata stanga spate pentru Almera Hatchback N16 si nu gasesc, imi poate spune cineva cum se numeste mai exact pieasa asta si daca stiti de unde o pot cumpara? De fapt nici nu stiu daca asta e de vina, se aude un vajait ciudat la viteza mai mare pe asfalt si mai multi au spus ca e de la rulment, doar ca rulmentul de pe spate se schimba cu tot cu "butuc". Si mai caut un tampon spate de la motor ca s-a crapat, nici peasta nu il gasesc sad.gif
leitmotif
@ganja: incearca la magazinele mai mari de piese auto. poti sa ceri oferte. daca nu-ti convin preturile macar afli cum se numesc piesele. nu te costa nimic oricum. e foarte probabil totusi sa gasesti exact ce-ti trebuie la preturi bune.
eu sunt din Timisoara. mi-am cumparat arcuri fata pentru Almera de la Ciclop ( www.ciclop.ro ) cu 220 de lei bucata, in timp ce la "fiare vechi" am primit oferta pentru un arc de 200 de lei.
bafta!
ganja
QUOTE (leitmotif @ Jun 1 2011, 11:13 PM) *
@ganja: incearca la magazinele mai mari de piese auto. poti sa ceri oferte. daca nu-ti convin preturile macar afli cum se numesc piesele. nu te costa nimic oricum. e foarte probabil totusi sa gasesti exact ce-ti trebuie la preturi bune.
eu sunt din Timisoara. mi-am cumparat arcuri fata pentru Almera de la Ciclop ( www.ciclop.ro ) cu 220 de lei bucata, in timp ce la "fiare vechi" am primit oferta pentru un arc de 200 de lei.
bafta!


da, eu sunt din Bucuresti... le-am gasit pe net pana la urma la un pret destul de ok, gasesti si la 150 lei butuc dar ceva nume ciudat smile.gif tamponul nu se gaseste decat original care este peste 500 lei.. o bucatica de cauciuc sad.gif
ganja
QUOTE (ganja @ Jun 7 2011, 11:56 AM) *
QUOTE (leitmotif @ Jun 1 2011, 11:13 PM) *
@ganja: incearca la magazinele mai mari de piese auto. poti sa ceri oferte. daca nu-ti convin preturile macar afli cum se numesc piesele. nu te costa nimic oricum. e foarte probabil totusi sa gasesti exact ce-ti trebuie la preturi bune.
eu sunt din Timisoara. mi-am cumparat arcuri fata pentru Almera de la Ciclop ( www.ciclop.ro ) cu 220 de lei bucata, in timp ce la "fiare vechi" am primit oferta pentru un arc de 200 de lei.
bafta!


da, eu sunt din Bucuresti... le-am gasit pe net pana la urma la un pret destul de ok, gasesti si la 150 lei butuc dar ceva nume ciudat smile.gif tamponul nu se gaseste decat original care este peste 500 lei.. o bucatica de cauciuc sad.gif


am gasit toate piesele la car parts din pitesti
mirabellush
buna, am si eu un Nissan almera din 2000 cu motor de 2.2 si s-a defectat mai bine zis a murit motorul definitiv cand am dat sa plec de la semafor. am fost cu ea la un service din oras si in urma testerului a iesit ca ventil preaplin-functie defecta...am intelesc ca e vorba de pompa de injectie...ba ca trebuie schimbata ba ca se poate repara...va rog daca puteti sa ma ajutati cu un sfat ceva...din cate am citit service-ul din arad e cel mai rezonabil ca pret si mai bun ca si mana de lucru !?
huani
Cand trag de volan maxim se aude un scartait enervant, ma poate ajuta cineva cu o opinie, sa fie oare pompa de servo ? unsure.gif
grishutsa
QUOTE (huani @ Aug 9 2011, 01:39 PM) *
Cand trag de volan maxim se aude un scartait enervant, ma poate ajuta cineva cu o opinie, sa fie oare pompa de servo ? unsure.gif

verifica cureaua daca e intinsa bine
aterente
QUOTE (ganja @ Jun 15 2011, 03:26 PM) *
QUOTE (ganja @ Jun 7 2011, 11:56 AM) *
QUOTE (leitmotif @ Jun 1 2011, 11:13 PM) *
@ganja: incearca la magazinele mai mari de piese auto. poti sa ceri oferte. daca nu-ti convin preturile macar afli cum se numesc piesele. nu te costa nimic oricum. e foarte probabil totusi sa gasesti exact ce-ti trebuie la preturi bune.
eu sunt din Timisoara. mi-am cumparat arcuri fata pentru Almera de la Ciclop ( www.ciclop.ro ) cu 220 de lei bucata, in timp ce la "fiare vechi" am primit oferta pentru un arc de 200 de lei.
bafta!


da, eu sunt din Bucuresti... le-am gasit pe net pana la urma la un pret destul de ok, gasesti si la 150 lei butuc dar ceva nume ciudat smile.gif tamponul nu se gaseste decat original care este peste 500 lei.. o bucatica de cauciuc sad.gif


am gasit toate piesele la car parts din pitesti

ceva preturi poti sa divulgi?
timp de asteptare, experienta cu magazinul etc.
thanks
saxonul
Salutare almeristi!
Long time no see.....

Va anunt ca Almera mea a incaltat azi pentru prima data anvelope de iarna....am pus pe ea Bridgestone Blizzak LM32.
Eu nu prea circul iarna, asa ca nu am simtit nevoia timp de 5 ani de cand am Almera sa pun anvelope de iarna.
Spre surpriza mea, pe asfalt uscat si cald (azi in Buc sunt cam 18-19 grade) se comporta excelent fiind foarte silentioase, mai "tacute" decat cele de vara, care erau tot Bridgestone.
Mai ramane sa vad cum se comporta dupa prima zapada....va voi tine la curent.

Bye all si drumuri bune si fara evenimente sa aveti!
icsmosh
Salutare toata lumea,am si eu un nissan almera n16 din 2001, si am o intrebare relativ simpla pt posesorii de almera mai noi, adica faceliftu care a aparut dupa 2002:D vreau si eu sa mi pun faruri de facelift( adica farurile ce au semnalizarile pe far,nu separat,) si am vazut ca astea au lupa pe becurile din interiorul masinii,unde eu am normal faza lunga pe farul fara lupa, as vrea sa stiu daca lupa aia e pt faza de intalnire sau?pt ce e?
cristi_ca
va salut ,domnilor!am o intrebare ce ma framanta de ceva timp...am gasit sa cumpar nissan almera tino,1.8 benzina 13000km cu 4000E.Ce parere aveti?fabricatie 2003.Sa ma incurc sau nu?smile.gif)Multumesc!!
Titi1988
gasesti multe informatii aici si poti pune intrebari direct la proprietari

http://www.nissanforum.ro
julymic
Buna seara,

As dori o recomandare de service pentru o reparație la Nissan Almera in București (alt service decāt badsi sau serus).

Mulțumesc.
ionut87
QUOTE (cristi_ca @ Oct 30 2011, 08:58 AM) *
va salut ,domnilor!am o intrebare ce ma framanta de ceva timp...am gasit sa cumpar nissan almera tino,1.8 benzina 13000km cu 4000E.Ce parere aveti?fabricatie 2003.Sa ma incurc sau nu?smile.gif)Multumesc!!

salutare,

eu am gasit un almera din 2002, 118.000 de km, 1.5 benzina, cu revizia facuta, cauciucuri iarna, sistem audio la cineva sa zic oarecum cunoscut dar sunt in dubii. nu prea stiu nimic despre aceasta marca si de aia ma mai uit pe aici sa vad ce spun cei care detin aceasta masina.

numai bine.
almerica
salutare , sunt proaspat posesor de almera 1.5b 2005 , am si eu o problme , in bord nu imi apare becul de faza scurta ( cum ajung la el ? ) , faza scurta bate km spre moarte cv mai puternic ce imi recomandati ? si ce dimensiuni au boxele ? (usi parca 16 dar in spate in haion ca e hachback ) ms va pup:P
mazeta
hai sa mai scriu si eu ceva pe aici ca vad ca nu prea e activitate:)
parbrizul a fost schimbat in curte la omniasig cred, undeva pe sub podul grant in stanga... cred ca daca dai pilkington pe net gasesti ce si cum.
alte cele: la un moment dat asta vara invarteam cheia in contact si nu mai pornea decat la a nu stiu cata cheie. am dat rapid search pe google, deh, prostia. explicatii din cele mai diverse... de la prea putina benzina in rezervor si evaporare pana la nu stiu ce. pana la urma am ajuns cu rezervorul plin la service si s a rezolvat. cica se slabesc nu stiu ce bucse de pe la volan si campul magnetic nu stiu cum. cert e ca daca patiti asa ceva se rezolva la serus de pe timisoara. la revizia de 105 mii facuta la 100 de mii au descoparit ca pe la caseta de directie curge ulei, mi au dat un tip de ulei sa cumpar si sa completez, acum am 104 mii si inca nu a trebuit sa adaug, doamne ajuta. am inteles ca sunt destul de scumpe casetele de directie. alta chestie ce m a facut sa merg in service zilele trecute: tremura masina de la 80 km/h de ziceai ca esti la vibromasaj. era de la gheata prinsa pe jante. curatate si acum zburd cu 140 pe autostrada fara tremurici.
in rest ce sa mai zic... masina m a servit cu incredere si sper sa o mai tina vreun an, poate doi, pana ce mi oi lua alta. cred ca tot un nissan pentru ca sunt f multumit de service
CataCDR
QUOTE (octavyson @ Aug 26 2010, 01:19 AM) *
Salut,


Am si eu un almera 1.5 98cp, an fabricatie 2004.
De curand i s-a intamplat tatalui meu sa i se aprinda un martor pe bord, iar la service la nissan i'au spus ca trebuie schimbata sonda lambda de oxigen = aprox 700 Lei.

Sunt convins ca sunt variante si mai ieftine de atat si va rog daca puteti sa imi recomandati un dealer de piese, de incredere, cei care ati mai avut probleme cu asa ceva.


Multumesc,
octav

sal octav, se intampla sa am eu sonda care iti trebuie, daca iti mai trebuie. da un reply daca pot sa te ajut. oricum nu e la banii aia ( 700 ron)
saxonul
QUOTE (saxonul @ Oct 20 2011, 04:32 PM) *
Salutare almeristi!
Long time no see.....

Va anunt ca Almera mea a incaltat azi pentru prima data anvelope de iarna....am pus pe ea Bridgestone Blizzak LM32.
Eu nu prea circul iarna, asa ca nu am simtit nevoia timp de 5 ani de cand am Almera sa pun anvelope de iarna.
Spre surpriza mea, pe asfalt uscat si cald (azi in Buc sunt cam 18-19 grade) se comporta excelent fiind foarte silentioase, mai "tacute" decat cele de vara, care erau tot Bridgestone.
Mai ramane sa vad cum se comporta dupa prima zapada....va voi tine la curent.

Bye all si drumuri bune si fara evenimente sa aveti!


Revin cu feed-back la aceste cauciucuri de iarna: pe scurt s-au comportat excelent.
Aderenta si tractiune f. bune pe zapada uscata si umeda, franare f. buna, am iesit din toate situatiile din iarna asta fara probleme;
Am mers pe unde nici nu visam inainte cu cauciurile Bridgestone B 391 pe care le aveam de la echiparea originala a masinii.
Si am mers cam in toate zilele cu zapada mare din iarna asta.
Vad ca si bateria originala care face 6 anisori anul asta s-a comportat bine si nu m-a lasat la greu.
Singura problema avuta a fost fisurarea uneia din cele 2 curele de cauciuc (cea mai ingusta), drept care le-am schimbat pe ambele.
Sa auzim numai de bine!
luci99
Salutari Almeristilor asi dori sa stiu si eu in cazul in care as dori sa- mi schimb jentile de tabla cu jenti de al. dar nu asi dori sa-mi schimb caucicurile care sunt de 185/65/15. Ce dimensiuni trebuie sa aiba jentile de aluminiu sa se potriveasca la cauciucurile care le am?
Eu am gasit asa ceva dar nu sunt sigur 6.0x15 4x114.3
Si asta dar cred ca trebuie schimbat cauciucul 6.5x15 4x100+114.3

Nissan Almera 2001,1,5.
Multumesc.
alecsnissan
Salutari !

Doresc sa va expun problema cu care ma confrunt la un Nissan Almera 2.2:

De ceva timp aproximativ 2-3 saptamani, becul de control motor se aprinde. Pornirile la rece se fac cu dificultate si cu foarte mult fum, exagerat de mult fum. Dupa ce se incalzeste la ralanti becul se stinge apoi reapare cand o turez. Chiar si la cald la accelerari puternice scoate fum si se accelereaza intrerupt - intre 2000-2500.
De tras nu pot spune ca nu trage dar parca nu se infige ca inainte si parca si consumul este marit(nu ma pronunt ca am folosit si aerul si am stat si in trafic...)
Operatiuni efectuate:
1. Diagnosticare - cod eroare P1230 - relay pump low voltage - verificat si schimbat releu nicio diferenta;
2. Schimbat filtru de motorina(cel vechi nu avea apa, sau impuritati...)
3. Curatat EGR(desi nu dadea nicio alta eroare)
Nicio diferenta fata de faza initiala.

Va rog mult daca aveti idei/sfaturi orice...sunt binevenite!

Multumesc frumos!
luci99
Buna ziua la toti cititorii, stie cineva unde este situat releul de semnalizare si cum arata sau ce culoare are?Nissan Almera 2001, 1,5.Multumesc.
luci99
QUOTE (luci99 @ Sep 12 2012, 05:36 PM) *
Buna ziua la toti cititorii, stie cineva unde este situat releul de semnalizare si cum arata sau ce culoare are?Nissan Almera 2001, 1,5.Multumesc.

lam cautat peste tot prin bord dar nu lam gasit am cautat si pe net si tot nu am gasit ceva despre el, am pus leduri pentru semnalizare si nu merg, in magazin se vind si relee, pentru leduri dar eu nu am gasit sa il inlocuiesc, am mai citit pe net cum ca nu ar fi releu ci combination flasher unit am cautat si dupa acela dar nu are ci doar sedan are.Am si cartea tehnica si nu zice nimic in ea de vreun releu de semnalizare pe Hantchback N16 1,5 90CP QG15DE 2001 fabricata in Anglia.
Daca cineva are vreo informatie despre asa ceva, va fi bine venita.
zurbala
Cu permisiunea voastra ma alatur si eu acestei comunitati. Am o almera 1.5 din 2002 si ma confrunt cu o problema; la rece motorul porneste merge 5 min dupa care nu mai trage cum trebuie si nu ma lasa sa accelerez mai mult de 2500rpm si se aprinde ceck in bord. Am fost la tester si mi-a spus ca e senzorul de la arborele cotit . dDe unde pot sa-l cumpar ca nu l-am gasit pe nici un site///??
zurbala
QUOTE (zurbala @ Nov 18 2012, 06:50 AM) *
Cu permisiunea voastra ma alatur si eu acestei comunitati. Am o almera 1.5 din 2002 si ma confrunt cu o problema; la rece motorul porneste merge 5 min dupa care nu mai trage cum trebuie si nu ma lasa sa accelerez mai mult de 2500rpm si se aprinde ceck in bord. Am fost la tester si mi-a spus ca e senzorul de la arborele cotit . dDe unde pot sa-l cumpar ca nu l-am gasit pe nici un site///??

pentru lucy99 scoate capacul de la sigurante din stanga volanului si da pe avarii apoi pune mana pe relee si il simti la mana care ticaie


daca nu merge deloc cauta la sigurante. am patit si eu sa nu mearga si era din panou
omman
Am o Almera 1.5 benzina din 2006, 86000 km. Incepe sa faca figuri, ca am laudat-o destul pana acum si cred ca i s-a acrit.
Intai probleme la un etrier, roata se infierbanta, discuri frana olarite si schimbate (+ placute frana, furtunei cauciuc - vin pereche, garnituri etrier) , pana la urma etrierul (1200 lei) si-a revenit si nu se mai infierbanta roata.
De vreun an imi caraie rulmentul la placa de presiune, probabil urmeaza kitul ambreaj de schimbat.
Acum troncane in mers pe drum drept, pe asfalt cu si fara gropi. Urmeaza sa merg peste doua zile la service pentru diagnoza. Aceeasi emotie legata de preturile pieselor de schimb. In caz ca e planetara (1200 lei capul, toata 3000) e nasol.
Dupa primele experiente se pare ca piesele de schimb ustura la masinuta asta. Din pacate o sa ma feresc de marca asta la masina urmatoare.
Ca picanterie o capitonare capota motor era 700 lei ( e cam slabuta la capitolul asta), capul de la schimbator vreo 400 si tot asa. Noroc cu dezmembrarile.
Reviziile insa sunt mai suportabile in jur de 3-400 lei + eventual bujii.
Daca ai noroc sa tina masina e okay, cand incep sa pice piesele e naspa. Se pare insa ca la multe marci asta e politica. Ieftina la inceput, te trag in piept apoi la piese, consumabile, etc.
luci99
Multumesc de sfat voi mai incerca inca o data sa il localizez, releul.Am cumparat placute de frina pa spate TRW si cind leam primit pe cutie scrie ca sunt pt. Primera stiti cumva daca se potrivesc si la Almera.Cind le-am comandat am specificat ce masina am.Multumesc.
Voi continua sa va scriu despre masina, am citit mai sus ca la cineva i se incingea roata din cauza frinei, am patit si eu asa ceva si cauza la mine a fost ruginirea pistonului, in etrier a patruns rugina pina dupa garnitura aia care o are(inel de cauciuc) si nu isi mai revenea inapoi.Se pote remedia dar nu va tine mai mult de un an acel piston sau cum so numi cred ca are un fel de lac pe el dupa cum am vazut eu.Lam facut dar nu am stat mult cu el am cumparat noi si le-am schimbat pe amindoua partile fata( acu 2 ani) iar acum ma voi uita si pe spate pt ca trebuie sa schimb placutele de frina pe spate si daca tot sunt cu lucrul acolo ma voi uita si la etrieri nu am probleme cu ei de genul mai sus mentionat dar pt liniste mea.Cind am cumparat masina avea 80 mii km acu are 135 mii km si merge bine.
Iulishor
Buna, Am probleme cu unitatea audio, la o Almera 1,5 benzina 2006, pur si simplu nu se mai dechide radioulul si cd-ul, am incercat sa sesetez scotand siguranta, o vreme a mers asa dar acum e mort mort. A mai patit cineva?
dorunissan
Salutare Almeristi!. Am si io o problema cu care ma confrunt de vreo 2 ani .... Am o almera 1.5 benzina 98cp .... cu vreo aproximativ 200000 km la bord.Acum 2 ani am schimbat discurile+placutele pe fata (toate TRW) ... si de atunci a inceput sa am o bataie in vola la viteze ce incep de la 115 km/h in sus.Am schimbat jenti (noi) am schimbat amvelope (pe fata michelin energy saver noi) am echilibrat rotile de zeci de ori pe la zeci de firme si nimic (asta incluzand auto-soft + cobalcescu-nissan, serus ) am schimbat amortizoare, am verificat unghi de fuga, am verificat daca am vreun pivot busit, am verificat daca am joc in rulmenti .... si nimic tot aceeasi bataie in volan idioata care nu pot sa scap de ea nici mort....Si colac peste pupaza a inceput sa-mi planga si cutia de directie ....(bataia in volan nu are nimic de aface cu cutia de directie deoarece pana sa schimb discurile/placutele masina mergea de mai mare dragu sa o alergi la 160km/h).Ce sfaturi pute-ti sa-mi dati ... de la ce poate fii ??? M-am saturat de service-uri care zic ca : "E de la roti neechilibrate !"
dorunissan
In zilele trecute am ridicat masina pe elevator ca sa am rotile din fata libere am pornit motorul si am bagat direct 5-a si am accelerat pana la 115 unde incepea bataia si surpriza volanul a inceput sa joace stanga-dreapta.Deci am eliminat total jenti/cauciuce din ecuatie.Am verificat de data asta planetarele .... si am tras de ele odata axial/vertical/orizontal... Ce am descoperit : am un joc destul de mare sus/jos/stanga/dreapta la ambele planetara la intrarea in cutia de viteze.Acum va intreb este normal acest joc ? dat fiind faptul ca e la fel la amandoua planeralele ? (masina nu croncane nu bate in viraje nici in accelerari nici in franari de motor).Si mai am o intrebare la voi planetarele au aceea bucata de cauciuc pe planetara lunga din dreapta (cea care echilibreaza planetara) ? ca la mine nu este si din cate stiu planetarele astea lungi au plumb mic de echilibrare ..... ma gandesc ca poate de la asta este....
roxana123
Buna .. detin un Nissan Almera N16 Hatchback si am probleme la motor cu ea .. am mers cu ea in multe service-uri si nu am reusit sa ii dau de cap .. intr-un final mi s-a zis ca ar avea probleme cu computerul de bord ... stie cineva un service unde se poate rezolva problema asta? mentionez ca sunt din brasov
saxonul
QUOTE (maru @ Feb 20 2010, 11:36 PM) *
ms baietzi pt ajutor. azi am schimbat uleiul,bujiile si filtrele. in circa 30 min am terminat. va sfatuiesc sa vi le schimbati ca e ffff usor ( filtru aer 1-2 minute,filtru polen (aer conditionat) 5 minute......


Salutare,

Vad ca ai reusit sa schimbi singur filtrul de polen. Vreau sa fac acelasi lucru, dar nu ma prind cum se scoate sertarul ala de manusi (torpedoul).
Please help! Multumesc.
dorunissan
Salutare! cine stie un service bun prin bucuresti pt nissan almera , trebuie sa segmentez motorul .
robertnicolescu
Salutare, sunt si eu relativ proaspat proprietar de almera ( n16 hatchback benzina de 1.5 /98 cai) si am cateva probleme.
Prima ar fi batai pe fata ce par a fi de la caseta care si pierde ulei pe la axul volanului. Dar problema cea mai suparatoare e urmatoarea problema : masina nu sare de 100 km/h sub nicio forma si parca nu prea are demaraj asa cum ar trebui sa aiba la cei 98 cai. Adica si o solenza se "joaca" cu mine pur si simplu. Motorul nu mananca ulei nu fumega si are 80000 km.Am avut probleme cu sonda lambda (amonte) pe care am si schimbat-o dar performantele masinii sunt jalnice. Nu consuma mult adica pentru mers doar in Bucuresti ziua cu aerul pornit si in regim ca de taxi cu cate 150-200 km pe zi masina consuma intre 9.2- 11.7 GPL ceea ce pentru mine este mai mult decat bine. Doar ca este foarte deranjanta problema puterii motorului si in sarcina urca greu in ture iar peste 3000 ture f greu urca. Debitmetrul a fost curatat , la fel si clapeta . Va rog mult daca ma puteti indruma in vreun fel v-as fi recunoscator. De asemenea as vrea sa intreb aici printre posesorii de Almera poate cineva are vreun debitmetru bun si un corp clapeta cu care as putea face o proba si sa vad daca problema este de la una din ele si atunci sa cumpar (sunt f scumpe ca sa le cumpar asa "la ghici").
Masina a fost pusa pe tester si nu apare nicio eroare. Singura eroare a avut-o din cauza sondei dar a disparut odata cu inlocuirea cu una noua si resetarea ECU si stingerea martorului Check engine din bord.
Va multumesc si astept un raspuns aici sau la nr de tel 0721644208
felix233
Salut,am luat si eu recent o almera 1.5 si trebuie sa mai fac mici reparatii si schimburi la aceasta
Imi puteti recomanda vreun service mai avantajos unde sa-i fac schimbul de ulei si filtrele,plus placutele de frana sau pot sa ma duc la orice service de cartier?Si la piese de la ce firma sa-mi iau?
Multumesc!

Salut,am luat si eu recent o almera 1.5 si trebuie sa mai fac mici reparatii si schimburi la aceasta
Imi puteti recomanda vreun service mai avantajos unde sa-i fac schimbul de ulei si filtrele,plus placutele de frana sau pot sa ma duc la orice service de cartier?Si la piese de la ce firma sa-mi iau?
Sunt din Bucuresti sectorul 3.......0784312426
Multumesc!
Zergy
Salutare tuturor care inca mai detin o Almera!

Eu am o Almera din 2005, 1.5 benzina si 98 CP. In 1-2 ani cred ca va ajunge la rabla, dar pana atunci ma confrunt cu o problema simpla care de fapt s-a dovedit a fi un pic mai complicata. Dupa un zgomot la roata fata din stanga, m-am dus la un service de cartier si mi-au zis ca e de vina capul de planetara si trebuie schimbat. Am cautat la magazinul meu de suflet Autokarma si am luat un cap de planetara (singurul model disponibil) cu 250 lei. Ma duc cu el in dinti la service, doar ca dupa ce au dat jos planetara veche, cea noua nu se mai potriveste. Toate dimensiunile exterioare sunt la fel, singura problema e diametrul interior, care e cu 1-2 mm mai mare fata de planetara originala. Povestea s-a repetat cu alte 3 capuri de planetara (deci in total 4 ), cei de la service comandasera 2 de la Unix si pe ultima de la un alt magazin de piese pe care au adus-o din Ungaria, a fost si cea mai scumpa, 400 lei, insa aceeasi problema, e prea "larga" pe interior. Toata aventura a durat mai bine de o luna, ultimele sambete au fost rezervate doar pentru service, in timpul saptamanii nu am timp pentru ca muncesc ca majoritatea romanilor dupa programul clasic 09-18. Problema este ca nu ma lasa inima sa dau 1000 lei pe un cap de planetara de la reprezentanta Nissan si nici de la demembrari parca nu am incredere c va mai tine alti 2 ani.

A mai avut cineva problema asta ? Ati gasit vre-un producator/model de cap planetara aftermarket (preferabil dintr-un magazin din RO, pt ca se poate returna in caz de nevoie) care sa se potriveasca pe Almera de mai sus ?

Orice sfat, sugestie sau critica va fi mult apreciata ! Multumesc!
RUE
Ar fi culmea ca zgomotul sa nu dispara nici dupa schimbarea planetarei. Daca pe un cap de planetara din dezmembrari dai 50-100 lei eu zic ca merita incercat mai ales ca vrei sa o mai muncesti 1-2 ani doar.
Zergy
QUOTE (RUE @ Mar 30 2016, 06:51 AM) *
Ar fi culmea ca zgomotul sa nu dispara nici dupa schimbarea planetarei. Daca pe un cap de planetara din dezmembrari dai 50-100 lei eu zic ca merita incercat mai ales ca vrei sa o mai muncesti 1-2 ani doar.


Multumesc Rue pentru raspuns, sincer nu ma asteptam sa primesc vreunul, ca parea cam amortit acest forum.
Da, cred ca o sa merg pe varianta dezmembrari, cand mi s-a raspuns de la Augsburg ca un cap de planetara costa 1020,70 RON, am ramas automat cu singura varianta disponibila > Dezmembrari smile.gif
Am primit si de la dezmembrari niste raspunsuri, se pare ca vand doar planetara intreaga la un pret de 300 lei (am trimis o cerere de disponibilitate/pret la toate companiile de dezmembrari prin site-ul www.dez.ro , mi s-a parut f simplu si util acest serviciu de la dez.ro)
Pacat de piesele after market, pana acum am luat, bielete, rulment roata, ambreiaj, faruri (vechea poveste cu farurile Almerei pe post de lumanari) si alte maruntisuri, insa nu am dat niciodata gres.
Sa iei piese after market mi se pare cea mai buna optiune, sunt piese noi de producatori seriosi (nemti, japonezi, francezi etc.) la preturi omenesti, 250 vs 1000 lei in cazul capului de planetara whistling.gif

Cat despre zgomotul de la roata, nu e nici un dubiu, sunt 99.9% sigur ca e din cauza capului de planetara, cea veche se stricase din cauza ca ramasese fara burduf, pur si simplu iesise de la locul lui.

Sanatate si fara evenimente in trafic sau service !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.