AlexRe
Nov 6 2007, 01:57 PM
Multumesc pentru sfat! Cu o parte din radiator acoperit deja a mai scazut consumul, dar nu cu foarte mult. Trebuie sa gasesc o solutie care sa imi permita sa obturez mai mult.
Am facut o oarecare medie: in oras imi merge spre 12-14% iar afara bate spre 10% in momentul de fata
( dar este posibil sa consume si mai mult )
Cu stima,
Winter1966
Nov 6 2007, 05:10 PM
QUOTE(AlexRe @ Nov 6 2007, 01:57 PM)
Multumesc pentru sfat! Cu o parte din radiator acoperit deja a mai scazut consumul, dar nu cu foarte mult. Trebuie sa gasesc o solutie care sa imi permita sa obturez mai mult.
Am facut o oarecare medie: in oras imi merge spre 12-14% iar afara bate spre 10% in momentul de fata
( dar este posibil sa consume si mai mult )
Cu stima,
Cu placere.
Daca valorile pe care le spui sunt corecte, incep sa cred ca totusi este altceva. Daca un 12 in oras , in conditiile in care motorul nu ajunge sa se incalzeasca este normal
, totusi o crestere de la 7,5 in afara la 10 inseamna ca ceva nu este totusi in regula. Si aici deja pot fi cauze multe. Poate nu ar fi rau sa incerci o solutie de curatare a injectoarelor (daca nu cumva ai facut-o ) si de ce nu schimbarea pompei de la care alimentezi.
La Nubira anterioara am constata o diferenta de 1 % intre PETROM (pentru care aveam bonuri ) si OMV, in conditii de drum si stil de condus sensibil egale.
Poate ca totusi o testare electronica poate arata ceva.
Succes
O seara buna.
Random
Nov 6 2007, 05:22 PM
QUOTE(AlexRe)
Am facut o oarecare medie: in oras imi merge spre 12-14% iar afara bate spre 10% in momentul de fata
( dar este posibil sa consume si mai mult )
E prea mare consumul. Motorul merge regulat? Turometrul la "relanti" sta la 700-800 rpm? Poate o fi vreun senzor, o sonda, regulatorul turatie, chiar bujii. Eu zic sa dai o tura pe la service, chiar daca platesti ceva piese+manopera poate in final iesi mai ieftin avand in vedere consumul de benzina.
AlexRe
Nov 7 2007, 11:10 AM
QUOTE(Random @ Nov 6 2007, 05:22 PM)
QUOTE(AlexRe)
Am facut o oarecare medie: in oras imi merge spre 12-14% iar afara bate spre 10% in momentul de fata
( dar este posibil sa consume si mai mult )
E prea mare consumul. Motorul merge regulat? Turometrul la "relanti" sta la 700-800 rpm? Poate o fi vreun senzor, o sonda, regulatorul turatie, chiar bujii. Eu zic sa dai o tura pe la service, chiar daca platesti ceva piese+manopera poate in final iesi mai ieftin avand in vedere consumul de benzina.
Motorul sta la relanti la turatia mentionata de tine, nu are intreruperi sau variatii. Bujiile au fost schimbate acum o luna.
O sa mai verific manualul sa vad ce se mai poate face.
Cu stima,
Arheopterix
Nov 7 2007, 10:59 PM
Consumul e f mare.
Ceva nu e inregula.
La mine la 1.8 mananca 6.5 afara si vreo 10 in oras (fara sa stau prin ambuteliaje serioase).
Nu merg ca o batranica.
AlexRe
Nov 8 2007, 06:44 PM
Am inceput sa fac cautari pe net dupa valorile care ar trebui sa fie normale de la sonda ECU. Asa ca in zilele urmatoare intra sub observatie si vedem ce o sa iasa. Va tin la curent! ... sa imi tineti pumnii
Cu stima,
Arheopterix
Nov 10 2007, 12:13 AM
Mai e o posibil; filtrul de aer sa nu fi fost schimbat de mulkt.
Am patit asa ceva la o Honda accord.Bea benzina cu galeata.Cu am schimbat filtrul a revenit la normal.
Winter1966
Nov 10 2007, 01:10 AM
QUOTE(AlexRe @ Nov 7 2007, 11:10 AM)
QUOTE(Random @ Nov 6 2007, 05:22 PM)
QUOTE(AlexRe)
Am facut o oarecare medie: in oras imi merge spre 12-14% iar afara bate spre 10% in momentul de fata
( dar este posibil sa consume si mai mult )
E prea mare consumul. Motorul merge regulat? Turometrul la "relanti" sta la 700-800 rpm? Poate o fi vreun senzor, o sonda, regulatorul turatie, chiar bujii. Eu zic sa dai o tura pe la service, chiar daca platesti ceva piese+manopera poate in final iesi mai ieftin avand in vedere consumul de benzina.
Motorul sta la relanti la turatia mentionata de tine, nu are intreruperi sau variatii. Bujiile au fost schimbate acum o luna.
O sa mai verific manualul sa vad ce se mai poate face.
Cu stima,
Tocmai am reven it dupa un drum de Bucuresti.
REZULTATE :
Cluj Brasov medie 65 km/h , 1 persoana 1oo KG, consum 6.3 % (conform bord computer)
Brasov Otopeni media a scazut la 61 km/h si consumul a crescut la 6.5
Otopeni Piata Unirii Bucuresti 2 ore, consumul a crescut la 7.2
Piata Unirii - Grozavesti 45 minute, consumul a crescut la 7.5
Grozavesti-Piata Victoriei 50 minute, consumul a crescut la 7.9.
Piata Victoriei - Cluj consumul a revenit la 7.0 (la sosirea in Cluj) . Timp Bucuresti Cluj ( efectiv 8 ore), incarcatura la intors 3 persoane ( 250 KG plus ceva bagaje ).
Deci absolut normal. Este adevarat ca am mers destul de linistit ( mai ales ca pe sectiunile Rupea- SInaia a fost lapovita la dus si aprox 1 grd C iar la intors Sinaia-Brasov lapovita, Sighisoara - Tg Mures ploaie,si Tg Mures CLuj usoare urme de polei, temperatura -2 - 0 grd C)
Cam asta este .
Vara margand binisor mai repede consumul mediu este cam 7.5 cu ceva mai multa miscare in Bucuresti.
O seara buna
Tarabostes
Nov 12 2007, 12:01 PM
Prima problema la Almera 36k, astazi mi s-a aprins martorul de airbag si tot clipeste, parca s-a mai lovit cineva de problema asta, nu?
de la service mi-au spus sa trec oricand fara programare, ma dispera insa drumul pana in Pipera
Random
Nov 12 2007, 08:28 PM
Si mie mi s-a intamplat. Nu trebuie sa-ti faci probleme. Parca mi-a inlocuit contactul sau ceva pe-acolo pe sub scaunul pasagerului si s-a rezolvat.
AlexRe
Nov 13 2007, 09:31 AM
Filtrul de aer a fost schimbat acum 3 luni. La fel patisem, consuma in draci! Dupa ce l-am schimbat a scazut consumul semnificativ. Acum cand a reinceput sa consume m-am dus direct la filtru
dar nu era el de vina.
Sambata am schimbat termostatul si parca si mai revenit la consum, dar oricum tot mananca cam 9 afara
( mai ramane sa fac consumul mai exact ). Acum se incalzeste mai repede motorul, baga caldura mai repede. Sunt multumit! Am reusit sa fac rost de la un coleg de pe un alt forum de datele care sunt normale la sonda de temperatura, cat de curand urmeaza sa merg la Bv si sa fac masuratorile.
nimendrum114062
Nov 19 2007, 09:32 AM
si mie imi clipeste martorul pentru airbag, cand am fost la revizia de 30 de k au zis ca l reseteaza, dar se pare ca au uitat sa o faca, dar daca i au dat drumul asa din service inseamna ca nu e nici o problema, ma gandesc eu.
am facut, in vreo 2 luni, 8 mii si ceva de km, merge ok, nu am avut incidente, sunt multumit de masina, doar ca de curand am sesizat ca in viteza a intaia, la desele plecari de pe loc in bucuresti, daca nu o accelerez suficient se aude un harait-suierat si nu stiu daca e ok, plus ca parca intra mai greu in viteza a intaia, desi de pe loc intra perfect. voi ati patit asa ceva? va multumesc pentru raspunsuri.
P.S. si mie mi a crescut consumul, e si firesc, nu mai sunt aceleasi conditii meteo, mai mare aglomeratia, multa ploaie peste tot in consecinta viteze mai mici. plus nelipistele cozi la diverse semafoare prin tara care acum sunt din ce in ce mai mari.
Arheopterix
Nov 19 2007, 02:50 PM
Eu patesc la fel cu haraitul.
Cred ca e normal.
Plecari f dese de pe loc in vit 1 ,fara debraiere completa,duc la incalzirea instalatiei si se dilata metalele din componenta.
AlexRe
Nov 20 2007, 08:19 PM
Se pare ca odata cu schimbarea termostatului s-a redus si consumul spre limitele normale. Sunt fericit ca a fost numai atat.
Cu stima,
Tarabostes
Nov 21 2007, 11:45 AM
martorul de airbag aprins la bord s-a rezolvat la service in 5 minute, tipul de acolo a zis ca un contact de sub scaun avea o problema
si la mine a crescut consumul, s-a dus spre 11-12 in oras, insa merg prin zone foarte aglomerate si de la o vreme parca stau mai mult la fiecare semafor si nu mai gasesc nicio strada laterala libera, opriri multe, miscari multe in parcare ( acasa, serviciu, gradinita copilului) plus racirea vremii
drabisan
Nov 22 2007, 08:19 PM
QUOTE(Arheopterix @ Nov 19 2007, 02:50 PM)
Eu patesc la fel cu haraitul.
Cred ca e normal.
Plecari f dese de pe loc in vit 1 ,fara debraiere completa,duc la incalzirea instalatiei si se dilata metalele din componenta.
Mie, dupa peste 39000km, majoritatea in mizeria de Bucuresti, imi face galagia aia si cind e rece-rece, dimineata.
Am fost de vreo 2 ori la baieti, le-am arata ce si cum, dar nu s-au deranjat prea tare sa-mi spuna ce ar fi defect. S-au rezumat sa spuna ca e ceva din ambreiaj si ca asta(ambreiajul) nu e acoperit de garantie. E destul de enervant, dar m-am invatat. Nici nu m-am stresat sa-i frec la cap sa-mi spuna ce cauzeaza galagia...
Apropo de niste discutii mai vechi de pe aici. Mai am foarte putin si fac 40k si motorul nu da semne sa moara. Desi vede, cind am ocazia, 4000-4500 de ture. Si chiar peste 5000! Si trage, saracul, super-bine!
Winter1966
Nov 22 2007, 10:29 PM
QUOTE(drabisan @ Nov 22 2007, 08:19 PM)
QUOTE(Arheopterix @ Nov 19 2007, 02:50 PM)
Eu patesc la fel cu haraitul.
Cred ca e normal.
Plecari f dese de pe loc in vit 1 ,fara debraiere completa,duc la incalzirea instalatiei si se dilata metalele din componenta.
Mie, dupa peste 39000km, majoritatea in mizeria de Bucuresti, imi face galagia aia si cind e rece-rece, dimineata.
Am fost de vreo 2 ori la baieti, le-am arata ce si cum, dar nu s-au deranjat prea tare sa-mi spuna ce ar fi defect. S-au rezumat sa spuna ca e ceva din ambreiaj si ca asta(ambreiajul) nu e acoperit de garantie. E destul de enervant, dar m-am invatat. Nici nu m-am stresat sa-i frec la cap sa-mi spuna ce cauzeaza galagia...
Apropo de niste discutii mai vechi de pe aici. Mai am foarte putin si fac 40k si motorul nu da semne sa moara. Desi vede, cind am ocazia, 4000-4500 de ture. Si chiar peste 5000! Si trage, saracul, super-bine!
Nu cred ca este chestie de dilatare. Mai probabil o usoara uzura a discului care se poate corecta din reglajul ambreiajului.
Eu am 58 000 km si nu are aceasta problema, chiar daca ocazional ( de vreo 3 ori) am simtit 'placutul' miros de ambreiaj. Este adevarat ca am circulat in afara orasului majoritatea timpului (85 % ) si am 11 km in cele 2 concedii in minunata Europa.
Altfel in Romanica vede si a mea 5000-6000 ture. Si nu se poate spune ca nu ii place.....
Si nici greierasi nu prea am, doar ceva care se plimba cand franez/accelerez. Cam ca o biluta in buzunarele de pe usi. (Poate chiar asta e dar nu am avut timp sa caut atent.A aparut dupa intoarcerea din concediu, si sunt aproape convins ca a pus fiica-mea ceva dop, bomboana...undeva.)
Tarabostes
Nov 23 2007, 11:40 AM
Masina mea face 2 ani in decembrie anul asta si ce ma deranjeaza cel mai tare este un zgomot aiurea in plafon, se freaca ceva la modul disperant dar nu am gasit o solutie. La service sunt prea retardati sa poata face ceva, am injectat un adeziv in plafon, am presat pasla izolatoare si nimic. Tace cateva zile si apoi brusc apare, brusc dispare, in functie de temperatura, gropi, turatia motorului.
Arheopterix
Nov 24 2007, 12:50 AM
Au demontat la service plafonul?
Poate e o agrafa de prindere sau asa ceva desprins si se rezolva f usor.
dan28486
Nov 26 2007, 05:10 PM
QUOTE(Random @ Nov 12 2007, 08:28 PM)
Si mie mi s-a intamplat. Nu trebuie sa-ti faci probleme. Parca mi-a inlocuit contactul sau ceva pe-acolo pe sub scaunul pasagerului si s-a rezolvat.
Mie mi s-a intamplat de doua ori cat era in garantie (din cauza unui contact imperfect sub scaunul de pasageri) , pana l-au schimbat ...de atunci (2 ani) nu am mai avut probleme.
eml000
Nov 28 2007, 06:42 PM
QUOTE(nimendrum114062 @ Nov 19 2007, 09:32 AM)
dplus ca parca intra mai greu in viteza a intaia, desi de pe loc intra perfect. voi ati patit asa ceva?
eu patesc asa dar rar si fix cand intru pe o straduta (aceasi straduta tot timpul)
tot timpul sunt in a doua si schimb in a 1-a si nu vrea... bag iar in a doua si din nou a 1-a si merge ... nu stiu de la ce e dar o bag pe lista de service
zburatoru
Nov 29 2007, 08:22 AM
viteza 1 e pentru plecarea de pe loc, sau pentru a urca o panta foarte, foarte abrupta.sunt masini la care nu intra viteza 1 in mers nici sa le omori.asa sunt construite.nu te obosi sa mergi la service pt.asta.trebuie doar sa te dezobisnuiesti sa "bagi" a-ntaia in mers.
AlexRe
Nov 29 2007, 09:27 AM
Este normal ca sa nu intre din mers in treapta 1, ea este facuta doar pentru a pleca de pe loc.
eml000
Nov 29 2007, 11:54 AM
normal ca de pe loc, eu nu am zis ca din mers, dar din a doua opresc 1-2 secunde si schimb in a 1-a si nu merge direct decat daca o bag iar in alta viteza si dupa in a 1-a
patzaichin
Nov 30 2007, 09:01 PM
la mine merge bine.....in schimb am alta problema....mai nou lasa un lichid pe jos....care vine direct de pe tzeava de esapament....si nu stiu ce e ulei, benzina sau apa....stie cineva?
patzaichin
Nov 30 2007, 09:23 PM
si inca ceva....nu gasesc pe nicaeri programul de la service....stie cineva daca e deschis sambata?
lvg
Nov 30 2007, 10:41 PM
QUOTE(patzaichin @ Nov 30 2007, 09:01 PM)
la mine merge bine.....in schimb am alta problema....mai nou lasa un lichid pe jos....care vine direct de pe tzeava de esapament....si nu stiu ce e ulei, benzina sau apa....stie cineva?
Apa. Gazele si esapamentul rece duc la condens in toba (asta si face esapamentele mai slabe sa se gaureasca repede, rugina)
patzaichin
Nov 30 2007, 10:45 PM
QUOTE(lvg @ Nov 30 2007, 10:41 PM)
QUOTE(patzaichin @ Nov 30 2007, 09:01 PM)
la mine merge bine.....in schimb am alta problema....mai nou lasa un lichid pe jos....care vine direct de pe tzeava de esapament....si nu stiu ce e ulei, benzina sau apa....stie cineva?
Apa. Gazele si esapamentul rece duc la condens in toba (asta si face esapamentele mai slabe sa se gaureasca repede, rugina)
ma gandeam eu ce nu e chiar ceva serios....pt ca la cateva ore dupa ce opresc motorul si iau iar masina sa plec....nu mai ramane nimic pe jos.....adica se evapora totul....ma gandeam sa nu fie benzina ca si aia se evapora la fel...
merci oricum
Tarabostes
Dec 1 2007, 01:11 PM
sambata service-ul nissan e inchis
AlexRe
Dec 3 2007, 11:34 AM
QUOTE(patzaichin @ Nov 30 2007, 09:01 PM)
la mine merge bine.....in schimb am alta problema....mai nou lasa un lichid pe jos....care vine direct de pe tzeava de esapament....si nu stiu ce e ulei, benzina sau apa....stie cineva?
Este condensul care se formeaza pe esapament. Este foarte normal
si apare la toate masinile
patzaichin
Dec 3 2007, 04:53 PM
Am facut "greseala" cand am cumparat almera sa nu o pun pe rampa, desi este o predare de leasing si am avut incredere ca nu are nimic, inca nu am fost cu ea la service, astept revizia. Am si Casco si garantie, dar am observat ca spre deosebire de alte masini, cand te uiti putin sub ea se vad niste bare, fiind prima mea masina, sunt curios daca asa e la toate nissan almera sau am probleme pe "dedesubt".
Daca v-i se pare o intrebare idioata, ma scuzati.....
Merci
eml000
Dec 3 2007, 07:07 PM
QUOTE(patzaichin @ Dec 3 2007, 04:53 PM)
cand te uiti putin sub ea se vad niste bare
bare sau cabluri???
daca sunt la rotile din spate sunt cablurile de frana si se vad cam ciudat dar asa stau ele
care service nissan???
patzaichin
Dec 3 2007, 07:20 PM
QUOTE(eml000 @ Dec 3 2007, 07:07 PM)
QUOTE(patzaichin @ Dec 3 2007, 04:53 PM)
cand te uiti putin sub ea se vad niste bare
bare sau cabluri???
daca sunt la rotile din spate sunt cablurile de frana si se vad cam ciudat dar asa stau ele
care service nissan???
cred ca mai degraba sunt cabluri dar metalice sau ceva de genul.....pt ca nu atarna....dar se vad daca te apleci putin.....
service Badsi Nissan Pipera
eml000
Dec 4 2007, 11:00 AM
sunt cablurile de frana, poti spune in service sa le mai ridice dar nu e indicat...asa stau ele din constructie si sunt ok, nu e nimic grav
pt service cred ca ti-au raspuns altii
Caeus
Dec 4 2007, 02:38 PM
Salut. Am o problema cu Almera si anume pe la 120-130k/h volanul incepe sa tremure destul de serios. Oare de la ce poate fi?
De la 150k/h nu mai tremura deloc!
Winter1966
Dec 4 2007, 06:08 PM
QUOTE(Caeus @ Dec 4 2007, 02:38 PM)
Salut. Am o problema cu Almera si anume pe la 120-130k/h volanul incepe sa tremure destul de serios. Oare de la ce poate fi?
De la 150k/h nu mai tremura deloc!
Pai viteza maxima pe DN este 100.
Glumesc
Echilibrarea rotilor, de preferinta toate patru.
mo5hu
Jan 21 2008, 10:10 PM
Continui acest topic ca sa nu mai deschid unul nou. Am o almera de 1.8 din 2001 luata sh acum un an. Am 20.000 de km cu ea si pana acuma pot spune
Bune:
- costuri de intretinere mult mai mici decat la alte masini( schimb filtre + ulei mobil 1 + placute frana fata + manopera - 5.5 mil in bucuresti )
- fiabila. NU are absolut nimic stricat pe ea dupa 6-7 ani( in total ) de utilizare. Nu am de ce sa ma plang( sa nu merga suportu de pahare & stuff )
- confortabila in fata ( nus cum e in spate si sincer nici nu ma intereseaza
). Nu cred ca ar pune probleme nici cuiva care are 2m+ inaltime.
Rele:
- suspensiile nu sunt pt bucuresti( alea de la skoda octavia mi se par mai potrivite ) . Fac un zgomot mare cand trec peste limitatoarele de viteza...si sicer...nu prea imi plac cum se "muleaza" in curbe. Mai degraba as zice ca sunt pentru drum intins.
Cat despre consum :
- in mod normal de utilizare( cum e bucurestiul asa infect de aglomerat si cand te bagi in fata la altii si cu toate magariile ce le facem zi de zi) 10-11l/100km
- in mod sportiv de utilizare tot in bucuresti ( mai dai un 140 la lujerului..dinastea... ) ....14l/100km.
- in conditii normale de trafic inafara ( 110-115 drum intins, 75-80 localitate - cu detector ) -6.5/100km
- in modul sportiv inafara localitatii 8.5l
- pe zapada ( 160km pe zapada la o medie de 35km la h..cu pus/scos lanturi, dat la lopata...etc )...10l/100
Is curios cat va consuma si a voastre.
Si mai am 2 intrebari.
1. Se poate chip tunning pe acest motor? Se merita ?
2. Pot sa pun alte suspensii mai bune fara sa cobor garda( am nevoie de garda are pt toate gropile de aici ) ???
Sincer...cand am luat aceasta masina sh..nu ma asteptam sa fie atat de buna.
Bafta tuturor
Arheopterix
Jan 22 2008, 02:30 PM
Atat i-mi ia si mie.
Am mers odata economic si am scos un 5.9.
Nu ai spus cati km are.
mo5hu
Jan 22 2008, 03:43 PM
are aprox 80.000 Km ( asa scrie pe bord ). Dupa cum se comporta pana acuma si dupa ce au mai zis si cei de la service...par reali
Arheopterix
Jan 22 2008, 11:59 PM
Un prieten a vut una in Italia.
Pana la 200.000 a bagat numai consumabile.
AlexRe
Jan 23 2008, 09:50 AM
QUOTE(Arheopterix @ Jan 22 2008, 11:59 PM)
Un prieten a vut una in Italia.
Pana la 200.000 a bagat numai consumabile.
Si dupa aia a dat-o? Sau ce a patit ... nu de alta, dar eu mai am vreo 20k si fac 200.000
Arheopterix
Jan 23 2008, 02:51 PM
Mecanicul l-a sfatuit sa o dea.
A zis ca dupa acesti km incepe sa ceara bani.
Ca incepe la 201.000 sau la 250.000 nu stiu.
Omul a vandut-o si a luat un A6 cu care a stat tot timpul in service.
De fiecare data mecanicii in ziceau "asta e boala lor".
Vorba prietenului; " se refereau la intreaga masina".
Tarabostes
Jan 23 2008, 10:00 PM
mie de cand a venit iarna, merg zilnic pe mihai bravu si stefan cel mare si apoi fac 20 de manevre sa gasesc un loc de parcare, imi ia 12-12,5 ( motor de 1.5) insa daca urmatoarea masina nu are cutie automata ma declar retardat.
AlexRe se plangea ca nu se aseaza bine pe curbe, mie dimpotriva mi se pare ca sta misto ( masina din 2005, inca nu are 40k) adica simtitor mai bine fata de alte masini din aceeasi clasa pe care le-am condus. merg des la munte si mi se pare placut de condus pe curbe si de fiecare data surprind masini aflate in fata care franeaza pe viraje unde eu nu am cel mai mic gand sa reduc viteza.
mo5hu
Jan 23 2008, 10:12 PM
acuma nu stiu...esti tu vitezoman si intri oricum in curbe...sau is eu de ajung sa franez cateodata:). Mie ce nu mi-e palcut e inclinarea pe care o face, cand cred ca ar trebui sa fie mai mica.
ca P.S. , oarecum..
Am facut testu meu ( asemanator testu logan de ziceau ca se rastoarna). Am o straduta preferata si libera, mai lata si lunga pe care testez si masinile prietenilor. Bag un 50-60 si incep sa dau de volan rapid stanga dreapta...imi fac rapid o impresie despre masina/stabilitate. Atata pot sa zic...la asta cel mai mult mi-a palcut un stilo in 2 usi...si cel mai putin loganul...
Arheopterix
Jan 23 2008, 10:17 PM
Cred ca almera e destul de stabila.
Oricum e posibil sa fie o diferenta la stabilitate intre sedan si hach.
Depinde si de ce incaltari are.
lvg
Jan 24 2008, 04:55 PM
Help! Am nevoie de bucse la bratele fata la Almera (hatchback, 2.2Di, din 2000). Iarna asta a inceput sa bata la denivelari, verdictul mecanicului este ca sunt bucsele cu pricina (si nu gasesc in comert decat tot bratul).
Pana acum (ie de la 83.000 la 122.000 km) n-am schimbat (de nevoie) decat curelele la alternator si compresor. (de voie am pus baterie, cauciucuri noi, placute si discuri de frana, plus lichidele si filtrele necesare la fiecare 10.000 km).
Multumiri in avans pt eventualele ponturi cu bucse.
Tarabostes
Jan 24 2008, 09:29 PM
se pare ca la face lift-ul din 2003 a fost schimbata si suspensia trecandu-se la multilink
klaxxy
Jan 25 2008, 03:04 PM
Buna ziua tuturor!
Am un Nissan Almera Hatchback cumparat (nou) in februarie anul trecut, 1500 cmc, 16 supape, benzina, 98 CP (parca...)
In general sunt multumit de masina, dar consumul urban ma omoara. Vad ca mai au si altii probleme similare. La mine in oras sunt semafoare si treceri de pietoni la 10-20 m distanta. Acceleratie-frana... Merg constant cu ac-ul pornit (mi-au zis cei de la service ca asa este recomandabil pentru clima, chiar si iarna). In oras am ajuns la incredibilul consum de 17,5 l/100. Uzual 14 l/100. Afara, daca merg constant cu 140-150 km/h ajung la 7 l/100, altfel, la 110-120 km/h sub 6,5 l/100. Deci problema este consumul urban. La service am prieteni buni, nu ma speculeaza, au pus computerul pe masina. Mi-au zis ca este nu stiu ce drac de senzor care masoara temperatura gazelor arse si, pana nu ajung la 300 grd, baga benzina cu galeata (un fel de shoc automat). De remarcat ca drumul de acasa la job dureaza 8-10 minute, deci pe ger, practic, nu are timp sa se incalzeasca.
Am citit chestia cu cartonul in fatza radiatorului (cum faceam, pe vremuri, la batrana mea Dacie). Da rezultate?
Inca ceva: mi s-a ars becul de la proiectorul de ceatza. 123,7 ron, fara manopera (pretz de factura). M-a spart. Daca si celelalte piese costa la fel, e jale...
Am cu ea 15.600 km. Prima revizie (la 15.000 km) m-a costat neverosimil de putin (ulei, filtre si alte minuni din astea, cam 600 ron). La ce sa ma astept in viitor?
Mai este ceva. Inainte am avut o Supernova. Motor de 75 CP la o masa de 835 kg. Rupea soseaua la demaraj. Asta insa ... pare cam lenta la demaraj, si exact acolo pare sa consume mult. Cum naiba sa merg ca sa nu mai consume atat? Sa renunt la treapta 1 de viteza si sa o imping? Pe bune, m-a secat la buzunare... Orice opinie va fi luata in seama, pentru ca deja ... doare...
Inca o precizare: masina are rotile originale, cu jante de aliaj de 195/55 R16 83S, cauciucuri de vara (de iarna nu am gasit (!)), toate la 2 barr. Gresesc eu pe undeva?
Tarabostes
Jan 25 2008, 04:22 PM
o solutie ar fi sa schimbam orasul
daca in regim extraurban consumul e ok nu prea vad ce ar putea sa faca si la service
am scris 2-3 topicuri mai sus si la mine e consumul 12 si peste, dar dau vina pe trafic si pe vremea rece
iar daca deplasarile sunt scurte iti dai seama ca motorul nici nu se incalzeste
prima revizie 600RON e cam mult, chiar si daca ai schimbat filtru de polen, eu am platit la Badsi 4,5 mil prima revizie si 6,5 a doua ( 30k)
pt becuri, stergatoare si alte maruntisuri as evita serviceul autorizat, oricum nu tin de garantie
cat despre demaraj, solenza are un motor relativ ok si 300kg mai putin, datele tehnice pana la 100 sunt apropiate 12,4 Almera, 13,1 SLZ, insa tureaza ceva mai mult motorul nu te teme si o sa vezi ca se simte mai bine, probabil o sa-ti mai scada si consumul
mo5hu
Jan 25 2008, 05:24 PM
Eu am schimbat la "van international" ( bucuresti ) filtrele si uleiu si placutele de frana. Da un telefon la ei si intreaba daca au sau pot sa aduca piesele de care ai nevoie
. Cauta-l pe google..e al doilea rezultat
.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.