Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nissan Almera - bune, rele, service
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Nissan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36
Arheopterix
Poate mecanicul are dreptate.....
costing
QUOTE(Arheopterix @ Mar 18 2008, 12:52 PM) *
Poate mecanicul are dreptate.....


O alta poveste din folclorul auto ... BMW nou, scump, oprit la benzinarie pentru alimentare, nu a mai plecat. Prin telefon a aflat procedura de reset a calculatorului (dat jos din masina, incuiat, combinatie fatala de apasari pe butoanele telecomenzii), si tot ceva de ordinul 10-15 minute a durat pana a putut pleca cu ea. Nu mai stiu unde am auzit-o dar prea seamana cu ce zici tu smile.gif Poate chiar o fi de la reset ... Ce bine ar fi daca ar intra pe forumul asta si ceva mecanici biggrin.gif
AlexRe
Asa cu masinile astea pline de electronica ... mai dau rateuri cateodata. ... cred ca mecanicul ala a zis si el ceva acolo ... ca sa nu zica ca nu stie ce are.
mitzone_ro
QUOTE(costing @ Mar 18 2008, 02:47 PM) *
QUOTE(Arheopterix @ Mar 18 2008, 12:52 PM) *
Poate mecanicul are dreptate.....


O alta poveste din folclorul auto ... BMW nou, scump, oprit la benzinarie pentru alimentare, nu a mai plecat. Prin telefon a aflat procedura de reset a calculatorului (dat jos din masina, incuiat, combinatie fatala de apasari pe butoanele telecomenzii), si tot ceva de ordinul 10-15 minute a durat pana a putut pleca cu ea. Nu mai stiu unde am auzit-o dar prea seamana cu ce zici tu smile.gif Poate chiar o fi de la reset ... Ce bine ar fi daca ar intra pe forumul asta si ceva mecanici biggrin.gif


Da...e o aventura cu electronica asta...mai ales pt cineva care a terminat ASE-ul biggrin.gif
Si..da...nu ar strica niste pareri de mecanici pe aici smile.gif
costing
Uitandu-ma acum pe carnetelul pe care l-am primit cu masina, dealerul ar zice sa ma duc cu masina la cam fiecare 7500 de km, desi schimbarile de ulei etc sunt doar din 15k in 15k. Am un feeling ca incearca sa ma puna pe drumuri degeaba (adica nu degeaba, pe bani) fara sa fie nevoie de fapt. Care este ritmul normal de revizii la Almera?
klaxxy
Nu stiu la altele dar la Almera 1,5 l pe benzina scrie clar: revizie la 15.000 km. Fara alte prezentari inutile.
mitzu90210
Fostul proprietar ( seful meu ) o ducea la 10-12 mii , si asa intentionez si eu sa duc....la conditiile de trafic din Bucuresti eu cred ca nu are cu ce sa dauneze daca "ma grabesc putin". Oricum, citisem pe undeva, ca uleiul isi pierde mai repede din proprietati daca masina merge in regim de oras.

Cu stima
Mihai
Arheopterix
Si eu schimb la maxim 10.000.
Conditiile si praful scad propietatile uleiului .
mo5hu
Am si eu o mica problema cu alarma de la almera mea( 2001 ). Face mici figuri( de genu ca da din faruri desi nimeni nu face nika la masina ). De alarma oricum nu prea am nevoie, numa de inchidere centralizata am nevoie. Stie cineva cum pot dezactiva alarma??? ( am luat-o sh si nu am manual sau alte surse wink.gif ). Am inteles ca in functie de tipul masinii ( marca model...etc) exista undeva un buton de reset.Poate daca o resetez nu mai face figuri..., dar nu reusesc sa gasesc vreun control al alarmei din masina.
Arheopterix
Fiecare instaleaza acest buton de reset in alt loc.
De obicei e ascuns.
Incearca sa tragi afara sertarul din fata genuchiului stang al soferului.
Poate il gasesti acolo.
klaxxy
Accolo, in spatele sertarului de la genunchiul stang am si eu butonul de reset pentru alarma. Daca nu este acolo, functie de model, ai alte doua solutii:
1. Scoti alimentarea de la alarma (daca nu este un model cu sursa proprie de alimentare, dar la Almera nu am auzit de asa ceva)
2. Nu mai folosesti butonul de inchidere centralizata de pe alarma, ci numai pe cel de pe cheile originale. In acest fel alarma va ramane in stand-by iar inchiderea o rezolva exclusiv computerul de bord.
Arheopterix
Referitor la punctul 2.
La mine nu merge.
Se suprapun intr-un fel sau altul.
Pot folosi doar alarma nu si butonul de pe cheie.

Nu stiu daca e o treaba generala,sau ptr cand mi-au montat alarma,nu sau prea descurcat .(Au recunoscut chiar ei).Au zis ca e diferita almera mea,ptr ca e Japoneza.
klaxxy
QUOTE(Arheopterix @ Mar 28 2008, 01:15 PM) *
Referitor la punctul 2.
La mine nu merge.
Se suprapun intr-un fel sau altul.
Pot folosi doar alarma nu si butonul de pe cheie.

Nu stiu daca e o treaba generala,sau ptr cand mi-au montat alarma,nu sau prea descurcat .(Au recunoscut chiar ei).Au zis ca e diferita almera mea,ptr ca e Japoneza.

In mod normal nu ar trebui sa dezactiveze comanda de pe cheie pentru ca aceasta lucreaza direct cu computerul de bord. Desi fac acelasi lucru (inchid usile), traseele de comanda sunt diferite. Practic de la alarma firele de executie se pun in paralel peste cele ce vin de la computer - cheie. Ma gandesc sa nu fie alta problema: daca nu ai mai folosit comanda de pe cheie de foarte mult timp, este posibil ca bateria din cheie sa se fi consumat. Incearca sa schimbi bateria din cheie.
L.E. Daca au scos complet firele ce vin de la computer au facut o prostie. In aceasta situatie nu prea ai alta solutie decat sa mergi inapoi la service, sa o faca cum a fost. Motivul este ca, daca dezactivezi alarma, nu va mai merge nici inchiderea centralizata de pe butonul de alarma, asa ca nu rezolvi nimic.
Fa o incercare: inchide usa cu cheia, manual. Daca nu se inchid simultan toate celelalte usi inseamna ca computerul este scos din circuit, si ajungi la ce am spus mai sus.
Winter1966
QUOTE(klaxxy @ Mar 28 2008, 01:43 PM) *
QUOTE(Arheopterix @ Mar 28 2008, 01:15 PM) *
Referitor la punctul 2.
La mine nu merge.
Se suprapun intr-un fel sau altul.
Pot folosi doar alarma nu si butonul de pe cheie.

Nu stiu daca e o treaba generala,sau ptr cand mi-au montat alarma,nu sau prea descurcat .(Au recunoscut chiar ei).Au zis ca e diferita almera mea,ptr ca e Japoneza.

In mod normal nu ar trebui sa dezactiveze comanda de pe cheie pentru ca aceasta lucreaza direct cu computerul de bord. Desi fac acelasi lucru (inchid usile), traseele de comanda sunt diferite. Practic de la alarma firele de executie se pun in paralel peste cele ce vin de la computer - cheie. Ma gandesc sa nu fie alta problema: daca nu ai mai folosit comanda de pe cheie de foarte mult timp, este posibil ca bateria din cheie sa se fi consumat. Incearca sa schimbi bateria din cheie.
L.E. Daca au scos complet firele ce vin de la computer au facut o prostie. In aceasta situatie nu prea ai alta solutie decat sa mergi inapoi la service, sa o faca cum a fost. Motivul este ca, daca dezactivezi alarma, nu va mai merge nici inchiderea centralizata de pe butonul de alarma, asa ca nu rezolvi nimic.
Fa o incercare: inchide usa cu cheia, manual. Daca nu se inchid simultan toate celelalte usi inseamna ca computerul este scos din circuit, si ajungi la ce am spus mai sus.


La mine merg independent.
Dar daca este inchisa din cheie o pot deschide din alarma fara probleme. Invers functioneaza, dar porneste alarma.
Oricum recomandarea a fost sa le folosesc ori una ori alta si nu incrucisat, adica inchid din cheie si deschid din alarma.Se mai intampla cand uit.
Atentie la schimbarea bateriei, cheia trebuie reprogramata. E o chestie de 5 minute la service si nu mi-au luat nici un ban.Dar nu a functionat altfel. Probabil transponderul a trebuit re initializat.

mo5hu
QUOTE(Winter1966 @ Mar 28 2008, 03:12 PM) *
QUOTE(klaxxy @ Mar 28 2008, 01:43 PM) *
QUOTE(Arheopterix @ Mar 28 2008, 01:15 PM) *
Referitor la punctul 2.
La mine nu merge.
Se suprapun intr-un fel sau altul.
Pot folosi doar alarma nu si butonul de pe cheie.

Nu stiu daca e o treaba generala,sau ptr cand mi-au montat alarma,nu sau prea descurcat .(Au recunoscut chiar ei).Au zis ca e diferita almera mea,ptr ca e Japoneza.

In mod normal nu ar trebui sa dezactiveze comanda de pe cheie pentru ca aceasta lucreaza direct cu computerul de bord. Desi fac acelasi lucru (inchid usile), traseele de comanda sunt diferite. Practic de la alarma firele de executie se pun in paralel peste cele ce vin de la computer - cheie. Ma gandesc sa nu fie alta problema: daca nu ai mai folosit comanda de pe cheie de foarte mult timp, este posibil ca bateria din cheie sa se fi consumat. Incearca sa schimbi bateria din cheie.
L.E. Daca au scos complet firele ce vin de la computer au facut o prostie. In aceasta situatie nu prea ai alta solutie decat sa mergi inapoi la service, sa o faca cum a fost. Motivul este ca, daca dezactivezi alarma, nu va mai merge nici inchiderea centralizata de pe butonul de alarma, asa ca nu rezolvi nimic.
Fa o incercare: inchide usa cu cheia, manual. Daca nu se inchid simultan toate celelalte usi inseamna ca computerul este scos din circuit, si ajungi la ce am spus mai sus.


La mine merg independent.
Dar daca este inchisa din cheie o pot deschide din alarma fara probleme. Invers functioneaza, dar porneste alarma.
Oricum recomandarea a fost sa le folosesc ori una ori alta si nu incrucisat, adica inchid din cheie si deschid din alarma.Se mai intampla cand uit.
Atentie la schimbarea bateriei, cheia trebuie reprogramata. E o chestie de 5 minute la service si nu mi-au luat nici un ban.Dar nu a functionat altfel. Probabil transponderul a trebuit re initializat.


Da..d.eci....la mine se pare ca e urata treaba:
-daca inchide din cheie( cu cheia ) nu se inchid toate usile sad.gif.
- am 2 seturi de chei, nu am buton pe niciuna din ele
- telecomanda pare tot de la nissan( arata cam ca cheile ).
- din cate scrie pe geam alarma e de tip NATS( Nissan Anti_thief System )...(cred ca asta e... )

Am scos becurile de semnalizare( am zis ca o fi vreun scurt pe acolo... ) , din pacate nu s-a rezolvat nimic. Acuma...ori e de la partea electrica generala a masinii, ori de la inchiderea centralizata/alarma. Vad ca toata lumea imi spune sa deconectez alarma. Sincer...nu stiu care e aia. va rog sa-mi explicati care e...ca sa stiu s-o deconectez. Acuma...ma uit ca vita-n drum la motor si nu stiu ce are. Am incercat sa merg cu ea la firme de moneteaza alarme( pentru ca sincer nu vreau sa aud de service renault ). Cand au auzit de Nats..m-au trimis direct la nissan( acum renault ). Va rog sa-mi spuneti..c.are e alarma...cum sa o deconectez( alimentarea ei..) ca macar inca 3-4 zile pana gasesc un service bun sa pot merge folosind numai cheia.
mo5hu
QUOTE(mo5hu @ Mar 29 2008, 03:21 PM) *
QUOTE(Winter1966 @ Mar 28 2008, 03:12 PM) *
QUOTE(klaxxy @ Mar 28 2008, 01:43 PM) *
QUOTE(Arheopterix @ Mar 28 2008, 01:15 PM) *
Referitor la punctul 2.
La mine nu merge.
Se suprapun intr-un fel sau altul.
Pot folosi doar alarma nu si butonul de pe cheie.

Nu stiu daca e o treaba generala,sau ptr cand mi-au montat alarma,nu sau prea descurcat .(Au recunoscut chiar ei).Au zis ca e diferita almera mea,ptr ca e Japoneza.

In mod normal nu ar trebui sa dezactiveze comanda de pe cheie pentru ca aceasta lucreaza direct cu computerul de bord. Desi fac acelasi lucru (inchid usile), traseele de comanda sunt diferite. Practic de la alarma firele de executie se pun in paralel peste cele ce vin de la computer - cheie. Ma gandesc sa nu fie alta problema: daca nu ai mai folosit comanda de pe cheie de foarte mult timp, este posibil ca bateria din cheie sa se fi consumat. Incearca sa schimbi bateria din cheie.
L.E. Daca au scos complet firele ce vin de la computer au facut o prostie. In aceasta situatie nu prea ai alta solutie decat sa mergi inapoi la service, sa o faca cum a fost. Motivul este ca, daca dezactivezi alarma, nu va mai merge nici inchiderea centralizata de pe butonul de alarma, asa ca nu rezolvi nimic.
Fa o incercare: inchide usa cu cheia, manual. Daca nu se inchid simultan toate celelalte usi inseamna ca computerul este scos din circuit, si ajungi la ce am spus mai sus.


La mine merg independent.
Dar daca este inchisa din cheie o pot deschide din alarma fara probleme. Invers functioneaza, dar porneste alarma.
Oricum recomandarea a fost sa le folosesc ori una ori alta si nu incrucisat, adica inchid din cheie si deschid din alarma.Se mai intampla cand uit.
Atentie la schimbarea bateriei, cheia trebuie reprogramata. E o chestie de 5 minute la service si nu mi-au luat nici un ban.Dar nu a functionat altfel. Probabil transponderul a trebuit re initializat.


Da..d.eci....la mine se pare ca e urata treaba:
-daca inchide din cheie( cu cheia ) nu se inchid toate usile sad.gif.
- am 2 seturi de chei, nu am buton pe niciuna din ele
- telecomanda pare tot de la nissan( arata cam ca cheile ).
- din cate scrie pe geam alarma e de tip NATS( Nissan Anti_thief System )...(cred ca asta e... )

Am scos becurile de semnalizare( am zis ca o fi vreun scurt pe acolo... ) , din pacate nu s-a rezolvat nimic. Acuma...ori e de la partea electrica generala a masinii, ori de la inchiderea centralizata/alarma. Vad ca toata lumea imi spune sa deconectez alarma. Sincer...nu stiu care e aia. va rog sa-mi explicati care e...ca sa stiu s-o deconectez. Acuma...ma uit ca vita-n drum la motor si nu stiu ce are. Am incercat sa merg cu ea la firme de moneteaza alarme( pentru ca sincer nu vreau sa aud de service renault ). Cand au auzit de Nats..m-au trimis direct la nissan( acum renault ). Va rog sa-mi spuneti..c.are e alarma...cum sa o deconectez( alimentarea ei..) ca macar inca 3-4 zile pana gasesc un service bun sa pot merge folosind numai cheia.


Era sa uit. Merci pentru tip-ul cu cutia de sigurante de langa genunchi. Nu stiam ca se afla ceva acolo biggrin.gif. M-am uitat pe schema de sigurante..era abs..stergatoare...tot...dar alarma nu :|. Langa..nu aveam nici un buton...Tot ce am mai gasit acolo este un sticker lipit peste senzorul de miscare/sock al alarmei( mi-am dat seama ca e asta pentru ca asa scirie pe sticker smile.gif) ). Ca sa nu uit...de ce urasc service-urile renault ?? Pentru ca am multi prieteni cu renault/logan..le stiu tarifele..calitatea muncii..si modul de lucru. Decat alea...mai degraba ma apuc eu si invat mecanica masinii si ies in castig.
Arheopterix
Pana la urma asta e scopul forumului.
Sa ne ajutam si sa invatam.
klaxxy
Tot ce afirm se refera la Almera mea, fabricata in noiembrie 2006. Deci:
1. Masina, conform facturii, a venit cu NATS. Alarma zero. Am reclamat la Nissan spunand ca, pe site Nissan, NATS este o alarma sofisticata si au zis ca de fapt ... in Romania nu a venit niciodata NATS full, s-a pastrat din NATS doar antidemarajul. Pe chestia asta am mers la Protectia Clientului si ... frectie, nu am rezolvat nimic.
2. Ambele chei au venit cu telecomanda pentru inchiderea centralizata.
3. Am instalat la service Nissan o alarma (pe telecomanda ei scrie "Mundial"). Acum pentru deschiderea/inchiderea usilor merg atat butoanele de pe chei cat si cele de pe alarma, dar cand folosesc doar comanda de pe cheie, alarma ramane, practic, inactiva (la inchidere) sau suna alarma de efractie (la deschidere).
4. Inchiderea cu cheia la portiera soferului (singura care are broasca pentru cheie, fizic, nu cu butoanele de pe cheie) face ca, imediat dupa rasucirea cheii, sa se inchida / deschida toate usile.
Dupa descrierea ta este posibil sa ai NATS full (inclusiv bariera perimetrala exterioara si protectie ultrason interna). Atunci este doar de competenta Nissan. Oricum, tot din descrierea ta, rezulta ca ceva nu functioneaza corect la alarma si asta poate afecta intreaga electronica a masinii.
NATS Nissan Anti-Theft System. An alarm upgrade with perimetric exterior and ultrasonic interior protection. The “N” in NATS signifies Nissan.
http://www.nissan.co.uk/home/common/glossa....html?ln=/en_GB
Cred ca nu scapi de o vizita la un service specializat Nissan.
AlexRe
La Almera mea, pe cheie nu am buton, am telecomanda separata pentru alarma si inchidere centraliza ( o singura telecomanda ), daca invart cheia in yala de la sofer inchide si deshide toate usile de la masina, dar nu dezarmeaza alarma. Singura yala functionala este cea de la sofer, restul ( de la portiera din dreapta si portbagaj ) cred ca sunt blocate, deoarece daca bag cheia in ele nu pot sa o misc in yala.
Tarabostes
eu nu am orificiu pt cheie decat la usa soferului
Arheopterix
Nici eu.
Cheia de la sofer deschide toata masina.
Cea de la portbagaj numai pe el.
barbq
Salut tuturor,

Mi-am cumparat o Almera 2001 1,5 benzina, 128 000 km si am trei probleme:
- Prima (si cea mai mare) ar fi ca scapa lichid de la servodirectie; am fost astazi in service si cica e un semering sau o garnitura fisurata si trebuie shimbata TOATA caseta de directie. Toata treaba ar fi pe la 1000 EUR. Cineva mi-a spus de o firma TRAMI din Targoviste care vinde si instaleaza casete de directie reconditionate, iar pretul ar fi pe la 1200 RON. Se merita sa incerc faza cu reconditionarea, ii stie cineva pe cei din Targoviste?
- A doua ar fi ca mi se pare cam lenesa la acceleratii; e posibil ca dupa ce am condus diesel sa imi fi pierdut "indemanarea" pentru benzinare, dar totusi si altii mi-au spus ca nu trage cum trebuie
- Ultima ar fi ca acul de combustibil ramane blocat cateodata si nu mai "cade" cu consumul
M apoate ajuta cineva cu cateva sfaturi? Multumesc
Arheopterix
Nu a-si risca treaba cu reconditionarea.Totusi e o piesa de siguranta.
Faptul ca nu trage trebuie sa se uite un specialist.Daca ai avut o masina cu 150 cp si acum ai 90 se poate sa ai numai senzatia ca nu trage.
Cu acul de combustibil,mai mult ca sigur ca problema vine de la flotorul din rezervor.
Nu e mare lucru,dar e destul de complicat de desfacut si montat la loc.
mitzone_ro
Salutare,

Aveti idee cat costa o diagnosticare pe calculator la service BADSI in Bucuresti pentru o Almera?
Merci
Arheopterix
De ce nu suni direct si intrebi?
spata2008
QUOTE (mitzone_ro @ Apr 20 2008, 02:48 PM) *
Salutare,

Aveti idee cat costa o diagnosticare pe calculator la service BADSI in Bucuresti pentru o Almera?
Merci

acum 2 luni, am platit 28 lei, cu toate ca, la telefon mi-au zis 100 lei. thumbsup.gif
mitzone_ro
QUOTE (spata2008 @ Apr 21 2008, 08:33 AM) *
QUOTE (mitzone_ro @ Apr 20 2008, 02:48 PM) *
Salutare,

Aveti idee cat costa o diagnosticare pe calculator la service BADSI in Bucuresti pentru o Almera?
Merci

acum 2 luni, am platit 28 lei, cu toate ca, la telefon mi-au zis 100 lei. thumbsup.gif


Pai exact de asta intrebam ...ca si mie mi-au zis 110 lei, iar unui prieten la 2 zile diferenta...i-au zis 80 lei. O sa ma duc sa vad si va zic cat mi-au luat
mitzu90210
A schimbat cineva antena la Almera, aveti idee cum se demonteaza ? La o prima privire, cred ca trebuie demontat plafonul, dar nu sunt sigur. Ce antena trebuie sa achizitionez ( sau nu conteaza ).

Cu stima
Mihai
klaxxy
QUOTE (mitzu90210 @ May 2 2008, 10:27 AM) *
A schimbat cineva antena la Almera, aveti idee cum se demonteaza ? La o prima privire, cred ca trebuie demontat plafonul, dar nu sunt sigur. Ce antena trebuie sa achizitionez ( sau nu conteaza ).

Cu stima
Mihai

Antena pur si simplu se desurubeaza. Este o sarma care are la un capat un filet M5. Nimic mai simplu.
mitzu90210
Cineva " binevoitor" a tras de ea si mi-a rupt-o din suportul de plastic ( cel ce se prinde pe plafon ), si trebuie schimbata antena cu totul.
Tarabostes
Trebuie sa fac si eu revizia de 45k, a fost cineva de curand? Ce a schimabt costuri?
O sa ajung probabil tot la Badsi.
klaxxy
QUOTE (mitzu90210 @ May 5 2008, 09:36 AM) *
Cineva " binevoitor" a tras de ea si mi-a rupt-o din suportul de plastic ( cel ce se prinde pe plafon ), si trebuie schimbata antena cu totul.

Inteleg ca ti-a rupt antena din filet. Daca poti ajunge deasupra capotei, sa poti lucra in liniste, solutia este alta: dai o gaura de 3 mm in restul de antena (partea filetata), apoi cu o scula ascutita in 3 sau 4 colturi (de ex o surubelnita polizata in felul asta) pe care o infigi bine in gaura poti desuruba restul de antena si pui alta noua. Este complicat sa desfaci toata antena: tapiterie, cablaje ...
Arheopterix
Azi am fost sa ii fac ITPul lui Almera.
Aici surpriza mare;
Totul perfect cu exceptia franei dreapta fata care nu merge bine.
Care era problema?
Masina fiind folosita f putin, s-a blocat partial clestele.
A fost rezolvat in 10 min cu ceva ulei.
Tarabostes
am facut si eu revizie de 45k
- cumparat filtru AC de la Augsburg 71RON schimbat singur in 5 minute - fata de 125RON + manopera cat am platit data trecuta
- cumparat placute de frana ATE tot de la Augsburg, fata/spate 320 RON - fata de 115Euro + tva pretul de la service - pana la urma nu le-am schimbat ca baietii de acolo mi-au spus ca ma mai duc actualele pana la urmatorea revizie, m-am uitat si eu la ele mai aveau material suficient
- revizie obisnuita ( ulei, filtru aer, filtru ulei + manopera) 460 RON
- reglare directie la SAMA ( la Badsi era ocupata rampa) 175 RON ( aveam o deviere de 1-2 grade a volanului)

barbq
Salutare tuturor din nou. Se pare ca n-am avut mana buna. Masina mananca ulei mai rau ca un somalez pulpe de pui, scapat la KFC. In 1000 de km i-am mai completat cu 2 l si din nou uleiul e sub L. Sa fie de la segmenti? Cam ce ar insemna asta (bani, timp, probl ulterioare)? Orice sfat ar fi de mare ajutor.
Arheopterix
Ca sa poti primi sfaturi trebuie sa dai mai multe detalii (vesnica poveste).
Cati km
CXe motor.
O ai de noua.
Ce an.
Ce model.
etc
etc
etc
barbq
QUOTE (Arheopterix @ May 25 2008, 08:21 PM) *
Ca sa poti primi sfaturi trebuie sa dai mai multe detalii (vesnica poveste).
Cati km
CXe motor.
O ai de noua.
Ce an.
Ce model.
etc
etc
etc


Nissan Almera hatchback 2002, 1.5 benzina, 134 000 km (luata la 129 000). I-am facut revizia la 130 000 la inceputul lui aprilie, cand i s-au pus 4 l ulei 5W. De atunci tot scade, desi am mai completat cu 2 l. Ciudat e ca nu scoate fum si nu da nici un semn ca ar avea vreo problema. Daca merg asa si tot completez ce se poate intampla?
Arheopterix
Sunt cateva posibiliati:
1. Masina sa aiba mult mai multi km,sau sa fi fost prost intretinuta.
2.Uleiul sa fi fost expirat sau "made pe vapor".
MAi e posibil daca nu ai asistat ,nici sa nu fi fost schimbat....

Incearca sa mai faci un schimb si sa fi de fata,si mai ales sa fi cat mai sigur de originalitatea uleiului.
Scade din cantitatea totala de ulei cant de un flacon Dura Lube.Adauga totul in momentul schimbului.
Vezi dupa cca 500-100 km ce se intampla.
In alta ordine de idei,daca masina nu scoate fum,si se comporta ok,chiar daca adaugi,totul e bine.
Bafta.
Ce nu intelg e cum ai pus 4 litri de ulei?
La mine la 1.8 intra numai 2.8 litri....
spata2008
E buna ideea cu Dura Lube.
Daca masina nu pierde ulei pe nicaieri, in schimb, la 1000 km iti "papa" 2 litri, e clar, inseamna ca trebuie segmentata, are probleme.
Nu exista "nu scoate fum". Ai incercat s-o turezi pana la 5000 rpm, pe loc si sa te uiti la teava de esapament? Atunci se vede fumul.
Cum ti-au pus 4 litri de ulei, cand motorul de 1,5 de pe Almera ia 2,7 litri cu tot cu filtru???? Ai stat langa ei? Daca te-au pacalit??
Daca mergi asa si tot completezi se pot intampla multe lucruri rele .....
mitzu90210
Revin si eu cu o intrebare. Eu am alarma separata de inchidere ( inchid masina de pe cheie si armez alarma separat din telecomanda acesteiea ). Doresc sa stiu daca este vreo setare a inchiderii pentru blocarea automata a usilor dupa ce pornesc, sau a fost anulata aceasta optiune prin montarea unei alarme separate ? In cartea masinii nu am gasit nimic referitor la asta.

Cu stima
spata2008
QUOTE (mitzu90210 @ May 28 2008, 12:32 PM) *
Revin si eu cu o intrebare. Eu am alarma separata de inchidere ( inchid masina de pe cheie si armez alarma separat din telecomanda acesteiea ). Doresc sa stiu daca este vreo setare a inchiderii pentru blocarea automata a usilor dupa ce pornesc, sau a fost anulata aceasta optiune prin montarea unei alarme separate ? In cartea masinii nu am gasit nimic referitor la asta.

Cu stima

Din pacate usile nu se inchid automat dupa pornirea motorului. Asa e alarma sau inchiderea centralizata, nu are o astfel de optiune.
Nu inteleg de ce nu inchizi direct din telecomanda alamei si inchizi usile mai intai din cheie??
Eu am alarma pusa pe inchiderea centralizata si cand o armez se inchid si usile sau se deschid, dupa caz.
klaxxy
QUOTE (mitzu90210 @ May 28 2008, 11:32 AM) *
Revin si eu cu o intrebare. Eu am alarma separata de inchidere ( inchid masina de pe cheie si armez alarma separat din telecomanda acesteiea ). Doresc sa stiu daca este vreo setare a inchiderii pentru blocarea automata a usilor dupa ce pornesc, sau a fost anulata aceasta optiune prin montarea unei alarme separate ? In cartea masinii nu am gasit nimic referitor la asta.

Cu stima

Se pare ca cel care ti-a montat alarma este un amator. Asa ceva nu este corect. Alarmele au o optiune ca, la activare, sa comande si inchiderea centralizata. Cel care ti-a montat alarma nu a stiut, probabil, unde sa lege firul acela in computerul masinii. Este anormal. Din ce se intelege de la tine se pare ca poti activa alarma daca usile sunt doar inchise, nu si incuiate, ceea ce este o aiureala. Sau alarma este una inadecvata pentru Almera, incompatibila cu computerul acesteia, ceea ce este, iar, dovada de amatorism.
In mod normal trebuie sa ai una din doua optiuni:
1. Masina se inchide si isi activeaza alarma la apasarea pe butonul alarmei.
2. Masina se inchide, fara alarma, la apasarea pe butonul cheii.
Orice alta varianta este incorecta.
Almera nu are optiune de blocare automata a usilor la pornire.
mitzu90210
Nu, nu ... fostul proprietar a dorit alarma separata de inchidere. Alarma este un K9 clasic ( cel putin asa scrie pe telecomanda acesteia ), ai idee daca ea ar avea optiunea de blocare a usilor la pornire ?

Cu stima
Arheopterix
Sunt de acord cu toate cele scrise mai sus,cu exceptia faptlu ca almera mea se inchide odata cu pornirea motorului.
O fi din cauza ca e fabricata in Japonia?
klaxxy
@mitzu90210: Din cate stiu este o alarma buna. Am un coleg care are o asfel de alarma montata pe Logan si comanda, simultan cu alarma, si inchiderea usilor. Deci, in principiu, ar trebui sa mearga. Cauta un electrician care cunoaste bine Almera si sigur o va monta corect.
@Arheopterix: Probabil. smile.gif Almera mea este facuta in Anglia, in 2006, iar computerul de bord este Siemens. Posibil sa fie diferente functie de furnizorul computerului.
Arheopterix
Stie cineva ce ulei se baga la motorul de 1.8 ?
costing
QUOTE (Arheopterix @ Jun 4 2008, 08:58 PM) *
Stie cineva ce ulei se baga la motorul de 1.8 ?


Vezi poza atasata. Cica 10W30 ar fi de preferat, insa nu am vazut prin magazine decat 10W40 ... Poza se aplica motoarelor QG (1.5 si 1.8).
Arheopterix
Am poza asta in manualul masinii.
Dar parca mi-au pus ceva sintetic cu 0W.....
spata2008
Orice ulei sintetic 5W30, 5W40, 0W40, etc. depaseste standardele impuse de producator pentru orice Almera.
Eu am pus Castrol Magnatec 5W40 si e foarte bun.
costing
Da, merg foarte bine, dar sunt pentru temperaturi mici si drumuri scurte (fiind foarte lichide). De aici si consum mai mic in conditiile date. Insa nu stiu daca e prea sanatos sa iesi din marjele de temperaturi cu ele ...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.