Arheopterix
Jul 10 2008, 10:00 PM
Eu am schimbat placutele la 36.000.Mai aveau "carne" dar am zis sa le schimb.
Atunci am schimbat si ulei,filtru ulei,filtru polen si bujii.
Am si incarcat cu freon instalatia.
Freonul a fost 150 ron.
Filtru polen cca 75 ron,filtru aer parca 30 .Le-am schimbat singur.
Bujiile si placutele vreo 2-300 .
Nu mai fac reviziile la Badsi.Merg la mecanicul meu care se ocupa se Suzuki.
E greu ca e in BErceni dar diferenta de pret e f mare.
mitzone_ro
Jul 14 2008, 10:57 AM
QUOTE (spata2008 @ Jul 4 2008, 11:28 AM)
Eu am Goodyear all-season pe spate, desi arata bine, in realitate sunt praf. Pe fata i-am pus Kumho, pret mic, calitate buna.
www.tyretest.com - aici gasiti note si pareri despre orice anvelopa.
Si eu am tot Goodyear all-season si la fel...arata bine dar sunt praf in realitate...nu recomand la nimeni
Am zis sa astept pana la toamna cand o sa-i pun ceva de iarna
Arheopterix
Jul 14 2008, 11:14 AM
Cauciucurile all weather sunt indicate celor care circula in special in oras.
La viteze mari sunt proaste pe orice vreme.
costing
Jul 15 2008, 08:10 PM
Sa va povestesc ultima traznaie pe care am facut-o
Cu roti noi (care au eliminat senzatia de mers continuu pe piatra cubica) am inceput sa aud si alte zgomote, cum ar fi un bocanit la prima frana dupa plecare ... Cu ajutorul nevestei am identificat ca vine de la una din franele de pe spate. Apoi cateva teste suplimentare, franat mai tare dupa mers un pic inainte, un pic inapoi: zgomotul putea fi reprodus. Ma si gandeam ca tre sa ma duc la garaj si sa explic in franceza toate astea, deja ma durea capul. Dar am facut altceva
Desfacut roata, lasat frana de mana (era cat pe-aci sa o dau jos de pe cric, deci nu uitati sa asezati bine pietre la roti cand faceti asta!), observat ca placuta de frana din exterior se poate misca inainte-inapoi cam 2mm in piesa care o tine, suficient cat sa bocane cand se aseaza. Solutia inginereasca: o mica lamela de metal lipita cu superglue de placuta de frana
Apropo, tot cu superglue am mai "rezolvat" si plasticul de pe portiera sofer care zbarnaia (coltul din stanga sus de langa geam nu era bine fixat). Oare cum se descurcau oamenii inainte de scoci si superglue?! (evident, faceau masinile cu mai multa atentie ...)
zburatoru
Jul 16 2008, 07:19 AM
Super glue???Placuta de metal???!!!!Nu te juca cu franele!!O singura roata care nu franeaza bine si egal cu celelalte si poate fi...nasol.
spata2008
Jul 16 2008, 09:22 AM
Are dreptate zburatorul. Daca o roate nu tine la fel ca celelalte, la o frana brusca, la viteza te rasucesti grav.
Cu franele, directia si suspensia nu te juca.
Arheopterix
Jul 16 2008, 09:36 AM
La mine cand am schimbat placutele fata, a descoperit mecanicul ca lipseste o mica placuta la una din frane.
Nu face nici un zgomot,nu bate,nu e problema.
Intrebarea e de ce nu e?
A fost prima data cand sa umblat la frane.
Cauciucurile vara /iarna le schimb la un prieten si sunt acolo.
La Badsi am lasat masina o singura data ptr o zgarietura de cheie,si avea antifurt la roti.
Concluzia:ori a venit masina asa ,ori au aia de la Badsi chei de antifurturi si mi-au sutit placuta.
costing
Jul 17 2008, 12:35 AM
O fi acelasi lucru si la mine...
Anyway, dupa ce m-am distrat cu operatia mai sus mentionata, am bagat de seama ca zgomotul tot e acolo, chiar daca mult mai firav. De fapt si placutele de pe interior se misca un pic, insa la ele clar nu mai merge aceeasi solutie. Asa ca am inversat prostia de-o facui si le las in plata lor sa bocane pana le-oi schimba. Partea proasta e ca-s noi, mai am de asteptat. Deci ori au pus unele mai mici decat trebuia ori mi-au sutit si mie vreo bucatica
mitzu90210
Jul 19 2008, 06:11 PM
Salve
Am primit un " cadou " din partea masinutei mele cu ocazia implinirii a 50.000km, si anume, senzor airbag aprins ( licare ). Din cate am citit pe aici motive ar fi cateva si anume nufa de sub scaun sofer, senzor defect sau poate ceva mai grav. Va intreb pe voi acum, in caz de " forta majora" ele vor functiona ? Pot incerca sa remediez problema singur sau trebuie sa astept vreo 2 saptamani pana o sa ajung in service cu ocazia reviziei ?
Cu stima
Arheopterix
Jul 19 2008, 09:03 PM
Teoretic poti sa te bagi sub scaun si sa te joci cu mufa sensorului.
Se gaseste usor.
Presupun ca nu va functiona daca becut e aprins.
Oricum la niste prieteni la Megane si seria 3 nu erau aprinsi dar nu s-au declansat in momentul accidentuklui.
mitzu90210
Jul 21 2008, 09:44 AM
Tocmai am sunat la reprezentata BZ si mi-am facut o programare pt sambata sa vedem care e treaba cu senzorul asta si ii fac si revizia mare. Cei care ati mai trecut prin asa ceva imi puteti spune va rog in ce consta ...in afara de schimb filtre, ulei si bujii ... se uita si pe la planetare, bucsii - pivoti si tot tacamul ?
Si acum o intrebare mai neortodoxa
.... are cineva vreo cunostinta la service buzau sa ma puna in legatura .... pt ca vreau sa se uite minutios la masina pt ca recnosc, o cam alerg, si nu vreau sa ma trezesc ca raman fara frana sau ca eu virez dreapta si rotile pleaca in stanga
Cu stima
PS.
Pt cei care sunteti din Bz ... unde exact este serviceul .... am inteles ca dupa podul de la Maracineni ...undeva pe dreapta
?
AAAAA si cu ocazia asta am observat ca tre` sa schimb si poza de la avatar ... acum am numere de Buzau
))
klaxxy
Jul 21 2008, 10:35 AM
Cum iesi din Buzau, treci vestitul pod de la Maracineni si, in localitate, la aproximativ 1 km dupa pod, pe stanga, vezi steagurile de la service-ul Nissan.
Revizia consta in ce soliciti tu sa iti faca. Cred ca o inspectie a directiei, franelor si suspensiei este binevenita (placute, bucsi, pivoti, rulmenti, etc). Sunt mecanici buni si nu costa mult. Nu este neaparat nevoie de o "pila", chiar sunt oameni seriosi.
P.S. Probabil vor fi de acum doua Almera in Buzau. Pana azi eu nu am vazut alta in afara de a mea.
spata2008
Jul 21 2008, 10:43 AM
QUOTE (mitzu90210 @ Jul 19 2008, 06:11 PM)
Salve
Am primit un " cadou " din partea masinutei mele cu ocazia implinirii a 50.000km, si anume, senzor airbag aprins ( licare ). Din cate am citit pe aici motive ar fi cateva si anume nufa de sub scaun sofer, senzor defect sau poate ceva mai grav. Va intreb pe voi acum, in caz de " forta majora" ele vor functiona ? Pot incerca sa remediez problema singur sau trebuie sa astept vreo 2 saptamani pana o sa ajung in service cu ocazia reviziei ?
Cu stima
Am avut si eu problema asta. Am fost la Badsi, mi-au resetat senzorul si gata, am scapat.
Totul se face din contact. Din pacate nu mai stiu procedura, ti-as fi zis.
Tarabostes
Jul 21 2008, 05:35 PM
in ultimele luni am vazut 1-2 almere in Buzau, ce e drept nici reprezentanta nissan nu are cine stie ce vechime
klaxxy
Jul 22 2008, 08:13 AM
QUOTE (Tarabostes @ Jul 21 2008, 05:35 PM)
in ultimele luni am vazut 1-2 almere in Buzau, ce e drept nici reprezentanta nissan nu are cine stie ce vechime
Aparent asa este, dar ai vazut ca sunt toti la un loc: Renault-Nissan-Dacia, de aceea destul de des, cand este nevoie de spatiu pentru lucru, masinile Nissan merg in hala de service de la Renault. Mentin ideea ca sunt baieti seriosi. Pana acum, desi nu am avut probleme deosebite, au fost extrem de operativi si eficienti in tot ce le-am solicitat. Mi-au dat sfaturi si au avut oricand timp de o discutie tehnica fara sa fie nevoie sa platesc pentru asa ceva.
Tarabostes
Jul 22 2008, 10:35 AM
da, am vazut ca reprezentanta e comuna, cred ca ar fi fost un lux sa aiba locatii diferite
dan28486
Jul 23 2008, 02:02 PM
QUOTE (mitzu90210 @ Jul 21 2008, 09:44 AM)
Tocmai am sunat la reprezentata BZ si mi-am facut o programare pt sambata sa vedem care e treaba cu senzorul asta si ii fac si revizia mare. Cei care ati mai trecut prin asa ceva imi puteti spune va rog in ce consta ...in afara de schimb filtre, ulei si bujii ... se uita si pe la planetare, bucsii - pivoti si tot tacamul ?
Si acum o intrebare mai neortodoxa
.... are cineva vreo cunostinta la service buzau sa ma puna in legatura .... pt ca vreau sa se uite minutios la masina pt ca recnosc, o cam alerg, si nu vreau sa ma trezesc ca raman fara frana sau ca eu virez dreapta si rotile pleaca in stanga
Cu stima
PS.
Pt cei care sunteti din Bz ... unde exact este serviceul .... am inteles ca dupa podul de la Maracineni ...undeva pe dreapta
?
AAAAA si cu ocazia asta am observat ca tre` sa schimb si poza de la avatar ... acum am numere de Buzau
))
Am avut si eu problema asta (pe la inceputul forumului
) ... intr-adevar nu e indeajuns sa rezolvi contactul ci trebuie resetat ceva pe acolo.
Mi s-a intamplat de doua ori (in vreo 5-6 luni) iar a 2-a oara au comandat un contact nou (asta acum 3 ani cand era in garantie) ... de atunci nu s-a mai intamplat.
spor
mitzu90210
Jul 25 2008, 09:48 AM
Cat a costat contactul nou ?
Arheopterix
Jul 28 2008, 10:56 AM
Azi am decis sa spal husele.
Da am huse...
Monstrul cel mic vesnic urca cu noroi,mancare etc.
Asa ca am huse.
Am demontat bancheta spate si am fost oribilat de cat de ieftin e facuta;DIN SPUMA!!!!
Si tapiteria e de proasta calitate.
Cand ma gandesc ca Nissanul vechi a carat tone de gresie si faianta,caine,o groaza de prieteni,si tapiteria (fara huse) artata si azi impecabil.
Au scazut calitatea rau baietii.
Si plasticee erau mai calitative.
danbae
Aug 1 2008, 07:00 AM
Va salut,
De curand am achizitionat si eu un almera second din 2001 si sunt f.multumit de ea.Consum bun,destul de silentioasa,sta bine in curbe.
Problema este ca nu am ajuns bine in tara si au aparut problemele.
Intr-o dimineata am observat ca cineva ma lasat fara sigla din fata ,de pe capota.
Are cineva idee unde gasesc sigla Nissan de vanzare?
Am cautat in mai multe locuri dar nimic.
Multumesc!
Tarabostes
Aug 1 2008, 03:01 PM
vezi pe la dezmembrari, cred ca se potriveste intre modele
mi-am schimbat cauciucurile, am luat dunlop sport dar sunt sub bridgestone-urile originale
Arheopterix
Aug 1 2008, 09:49 PM
Hmmm.
Xalanx zicea ca Brigurile erau execrabile....
Tarabostes
Aug 4 2008, 03:07 PM
nu stiu ce sa zic, nu stiu ce caucioace avea Xalanx
am facut 3000 de Km cu Dunlop-urile ( concediu)
in prima zi mi s-au parut mai zgomotoase si la 140 aveam un tremurat in volan, acum parca tremuratul a disparut ( cred ca am si presiunea cam ridicata 3.3)
totusi pe viraje mi se pare ca masina statea mai bine cu B-urile si ca zgomotul pe asfalt bun era mai redus
oricum dupa un drum de Bodrum si retur, la ce drumuri proaste au turcii, mi s-au trezit toti greierii si canta din plin, mai am 3-4 luni pana se inchide leasingul si cred ca trec la altceva
din pacate din ce ofera nissan acum nu ma incanta nimic
PS. oricum, Dunlopurile au un profil mai interesant
)
spata2008
Aug 4 2008, 05:11 PM
QUOTE (Tarabostes @ Aug 4 2008, 03:07 PM)
....... acum parca tremuratul a disparut ( cred ca am si presiunea cam ridicata 3.3)
3,3 presiune????
mai oameni buni, 2,2 daca nu ai greutate (fata-spate) si 2,2 pe fata cu 2,3 pe spate (daca ai masina incarcata) e ideal.
presiunea 3,3 te face sa te simti ca intr-o caruta.
eu am 2.1-2.2 si pe fata si pe spate si e excelent.
tremuratul apare cand nu sunt rotile echilibrate. eu am patit-o, mi-a sarit un plumb de pe o janta si pana la prima vulcanizare am mers numai cu 80 km/h.
nu echilibrati niciodata rotile la vulcanizari diferite.
Tarabostes
Aug 5 2008, 12:21 PM
sorry man, 2,3
in mod obisnuit aveam 2,1
dar cand am schimbat anvelopele, pus azot, echilibrat roti, tipul de la vulcanizare a pus max urmand ca ulterior sa mai reducem presiunea dar ulterior am uitat
spata2008
Aug 5 2008, 01:15 PM
QUOTE (Tarabostes @ Aug 5 2008, 12:21 PM)
sorry man, 2,3
in mod obisnuit aveam 2,1
dar cand am schimbat anvelopele, pus azot, echilibrat roti, tipul de la vulcanizare a pus max urmand ca ulterior sa mai reducem presiunea dar ulterior am uitat
2,3 ..... alta "mancare de peste"!!!!
2,1 mi se pare si mie normal. de fapt asa e recomandat la almera: 2,1-2,1 si 2,1-2,3 incarcata.
cum e cu azot? e diferenta? sunt anvelopele mai zgomotoase sau invers?
Tarabostes
Aug 6 2008, 02:57 PM
sincer nu mi se pare nicio diferenta, am pus azot doar pt ca la cumpararea anvelopelor aveam montaj gratuit iar vanzatorul nefiind dispus la un discount mi-a pus azot in plus
din pliantul citit la fata locului reies o multime de avantaje dar greu de verificat
ce e drept la drumul de dus Bucuresti-Bodrum am avut un consum mediu intre 5,5 si 6 in conditii de mers legal, o fi fost de la azot
la intoarcere insa cca 300 km am mers cu vant puternic din fata ( da rau de tot, mi-a smuls portiera din mana) apoi ceva mai tare ca aveam de recuperat
oricum per ansablu consumul a fost ok, mai ales ca drumul a fost plin de pante abrupte si a trebuit sa tin motorul destul de turat ca sa ma tin dupa dieselurile de 2L din grup
Xalanx
Aug 14 2008, 08:32 AM
Bridgestone am avut pe Almera si marea mea problema era iarna. Vara sunt acceptabile cauciucurile. Dar iarna sunt catastrofale, cred ca mai rau decat niste cauciucuri de vara. Aceeasi problema o am si actualmente la Avensis unde am Bridgestone Turanza. Niste jeguri. Dar la iarna imi iau ceva Michelin sau Goodyear ultragrip 7. Mi s-a luat de all season.
klaxxy
Aug 26 2008, 09:13 AM
In concediul asta am mers vreo 4.000 km. Mi-a placut cum merge masina. Pe autostrazi, la 140-150 km/h, mers constant, consumul a fost de 8,1 l/100km. Usoare vibratii pe la 120 km/h, dar mai sus totul a mers super. Vibratiile cred ca sunt de la roti, probabil am pierdut vreun plumb de echilibrare. Urmeaza sa verific. In rest totul a fost super. Doar ca, dupa reintrarea in tara (pe la Valea lui Mihai, in nord), am crezut ca mi se rupe masina in bucati. Drumurile noastre... Ca sa fie tacamul complet, dupa sosire, la cateva zile, cineva a testat rezistenta vopselii cu un cui. A vrut sa-mi aduca aminte ca am ajuns acasa.
Home, sweet home ...
spata2008
Aug 26 2008, 12:33 PM
QUOTE (klaxxy @ Aug 26 2008, 09:13 AM)
In concediul asta am mers vreo 4.000 km. Mi-a placut cum merge masina. Pe autostrazi, la 140-150 km/h, mers constant, consumul a fost de 8,1 l/100km. Usoare vibratii pe la 120 km/h, dar mai sus totul a mers super. Vibratiile cred ca sunt de la roti, probabil am pierdut vreun plumb de echilibrare. Urmeaza sa verific. In rest totul a fost super. Doar ca, dupa reintrarea in tara (pe la Valea lui Mihai, in nord), am crezut ca mi se rupe masina in bucati. Drumurile noastre... Ca sa fie tacamul complet, dupa sosire, la cateva zile, cineva a testat rezistenta vopselii cu un cui. A vrut sa-mi aduca aminte ca am ajuns acasa.
Home, sweet home ...
Ai avut masina incarcata?? La mers constant, 140-150 km/h, numai pe autostrada, mi se pare cam maricel consumul.
Eu am scos undeva la 7 litri la viteza de 140 kmh, maxim 200 kg sa fi avut in masina.
Daca ramai fara plumb, simptomele nu sunt cele descrise de tine. Incepand de la 90-100 km/h iti trepideaza masina rau, nu simti doar o mica vibratie, simti ca se rupe volanul.
Aceeasi problema o am si eu. Intre 3100-3300 rpm, am o vibratie de rezonanta, suparatoare dar trecatoare. Asta se intampla (in 90% din cazuri) dupa un drum lung si caldura sau dupa stat mult in trafic si implicit utilizarea excesiva a ambreiajului, de aceea sunt aproape sigur ca de vina este ambreiajul.
Cat despre drumurile din Romania, stim cu totii ....
Masina are suspensii tari, pe fata sunt chiar foarte tari. Cand merg pe drumuri cu denivelari mici sau cu gropi, ma inteapa inima.
Cica prin 2013 o sa avem si noi drumuri bune
funny, nu??
Iiiii looove Romania!!!!
Arheopterix
Aug 26 2008, 10:56 PM
Eu am facut apropae 1000 km in Bulgaria.
Doi adulti si copilul.
Port bagajul incarcat la maxim.
Am avut un consum de 8%.
Am mers destul de tare. A/c a mers tot timpul.
Se poate spune ca a fost mixt (am traversat Buc,Giurgiu,Ruse,Varna,Burgas) si multe orasele mici.
Am mers 100-110 si pe autostrada 130-150.
Am mai observat un fenomen pe care il tin sub observatie:
Daca uleiul e proaspat schimbat,merg cca 7000 km fara sa se vada pe joja.
Dupa 7000,pana la 10.000 cand il schimb,mananca cca 1/2 de litru.
Scrie in cartea masinei sa nu ne ingrijoram de consum de ulei.
klaxxy
Aug 27 2008, 08:28 AM
Trei adulti si bagaje cat cuprinde, inclusiv pe doua locuri din spate. Nu pot estima greutatea transportata, dar a fost destul.
Mi-a trecut si mie prin gand ca poate fi o vibratie din cutie / ambreiaj. Merita studiata opinia ta, cu aparitia fenomenului la drum (foarte) lung si pe caldura. Nu este deloc imposibil sa ai dreptate.
In Bulgaria, in primavara, cu doua persoane in masina, bagaje putine si viteza constanta la 110-120 km/h am scos 6,3 l/100km pe 500 km parcursi. Si atunci a mers a/c-ul, dar afara era racoare. Oricum, eu nu am decuplat niciodata a/c-ul. Asa mi-au recomandat cei de la reprezentanta. Nu stiu daca este bine asa, poate este si comoditatea de a nu mai apasa pe buton, dar a/c-ul merge vara-iarna. Evident, si asta este un motiv de consum, avand in vedere ca zilele, pe toata perioada concediului, au fost extrem de calduroase. La bord rareori indicatorul turbinei a scazut la 2 linii, de regula trei sau chiar patru. Asta indica si o functionare in regim inalt a a/c-ului, nu?
Am 22000km parcursi. Uleiul schimbat la 14000 km. Pana acum nu am vazut nici macar 1mm scazut nivelul de ulei pe joja. Am in portbagaj o mica rezerva dar nu am uzat de ea niciodata. Am mai auzit de consum de ulei, de regula mic, dar la mine nu a aparut asa ceva. Inca...
spata2008
Aug 27 2008, 08:36 AM
Sapt. trecuta, la drum intins (600 km), pe drumuri nationale stricate si drumuri europene bune, 4 persoane, aer conditionat 90% din traseu, mi-a consumat 7.5%.
Vitezele le schimb numai la 3800-4000 rpm, depasirile, in conditii de drum aglomerat, le fac in mare parte cu viteza a treia la turatii mari.
Cat despre consumul de ulei: e perfect normal, nu trebuie sa reprezinte un motiv de ingrijorare.
Eu folosesc Castrol 5W40. Pana in luna iunie, in 4500 de km, nu mi-a consumat un gram. Cum au inceput caldurile, a inceput si consumul. Din calculele mele, "s-a evaporat" mai putin de 400 ml de ulei.
Consum de 500-700 ml la 10.000 km, e perfect normal.
spata2008
Aug 27 2008, 09:27 AM
QUOTE (klaxxy @ Aug 27 2008, 09:28 AM)
... Mi-a trecut si mie prin gand ca poate fi o vibratie din cutie / ambreiaj. Merita studiata opinia ta, cu aparitia fenomenului la drum (foarte) lung si pe caldura. Nu este deloc imposibil sa ai dreptate ...
Sunt sigur ca asta e, cel putin la mine.
Nu stiu daca ai observat, cu masina incarcata, dupa drum lung si multa caldura sau dupa folosirea in exces a ambreiajului, acesta cupleaza mai sus, la plecarea de pe loc patineaza mai mult.
Azi dimineata, la 7:30 cand am plecat de acasa, a fost putin racoare. Ambreiajul a cuplat jos, plecam de la semafor fara socuri, masina nu a avut nici o vibratie, la nici o turatie (cel putin pana in 4000 rpm, cat am folosit eu).
QUOTE (klaxxy @ Aug 27 2008, 09:28 AM)
... Am 22000km parcursi. Uleiul schimbat la 14000 km. Pana acum nu am vazut nici macar 1mm scazut nivelul de ulei pe joja. Am in portbagaj o mica rezerva dar nu am uzat de ea niciodata. Am mai auzit de consum de ulei, de regula mic, dar la mine nu a aparut asa ceva. Inca ...
Depinde de stilul de mers: economic, normal, sportiv si de tipul de ulei folosit. Totusi, nu cred ca in 8000 km nu a mancat nici macar 200 ml de ulei, miram-as.
klaxxy
Aug 27 2008, 10:22 AM
In mod clar consumul creste dramatic cu viteza. Cand depasesc 130 km/h creste simtitor. Mai este ceva. 150-160 km/h este viteza REALA. Am luat ca referinta viteza data de GPS, care o calculeaza prin pozitiile succesive date de satelit. Diferenta intre viteza data de vitezometrul de bord si cea calculata de GPS este destul de importanta, in medie de 10%. Stiu ca toti constructorii regleaza vitezometrele sa arate mai mult decat viteza reala. Am testat asta si cu un radar de la politie. Cand pe bord am 100 km/h, viteza reala este de aproximativ 92 km/h. La o viteza GPS de 160 km/h bordul imi indica putin peste 170 km/h. Din acest motiv in oras merg lejer cu 60 km/h (pe bord), stiind ca nu depasesc 55 km/h real, deci nu voi fi sanctionat de niciun radar (cel mult mustrare, dar nu s-a intamplat ... inca).
Uleiul nu stiu ce provenienta are. Pe bidon scrie doar NISSAN, fara sa se specifice tipul si fabricantul. Asa mi l-au dat cei de la service. Nu te contrazic, poate chiar ai dreptate cu consumul insa la verificarile mele "ochiometrice" nu am avut senzatia de scadere a nivelului. Stiu si cum se masoara (loc drept, minim o ora dupa oprirea motorului) dar rareori am putut respecta cu strictete asta. Oricum, pe joja nivelul este peste jumatatea zonei marcate, si asta imi este suficient.
Arheopterix
Aug 27 2008, 09:42 PM
Klaxxy,
Almera mea e de 1.8 sedan.Adica motor mai mare si portbagaj mai mare.
Aveam 3 baxuri de apa minerala,1 bax lapte,jumatate de casa,de parca am plecat intr-o expeditie in Amazona.
Am scos cu 2 persoane ,fara bagaj,1/2 rezervor,mers constant 90-100 sub 6%.
Asta a fost sa vad minimum posibil.
Turatia la care schimbi vitezele este cea indicata.Nu mareste consumul ci din contra.
spata2008
Aug 28 2008, 07:40 AM
QUOTE (Arheopterix @ Aug 27 2008, 10:42 PM)
Klaxxy,
Almera mea e de 1.8 sedan.Adica motor mai mare si portbagaj mai mare.
Aveam 3 baxuri de apa minerala,1 bax lapte,jumatate de casa,de parca am plecat intr-o expeditie in Amazona.
Am scos cu 2 persoane ,fara bagaj,1/2 rezervor,mers constant 90-100 sub 6%.
Asta a fost sa vad minimum posibil.
Turatia la care schimbi vitezele este cea indicata.Nu mareste consumul ci din contra.
Cum poti sa mergi cu 90-100 kmh?? Ai vreun secret?
Am incercat si eu odata sa merg la consum, cu viteze d'astea mici, dupa 5 km n-am mai rezistat.
Arheopterix
Aug 28 2008, 08:23 PM
Nici un secret.
Era in vara lui 2002 masina era noua si zice sa nu depasesti 3000rpm nu mai tin minte,cati km.
Eu am la 2200 cca 90.
Asa ca am profitat sa vad cat pot sa scot consum minim.
Recunosc ca a fost enervant.
Tarabostes
Aug 29 2008, 09:06 AM
prin Bulgaria oricum nu e indicat sa mergi foarte tare
prin primavara am fost la Veliko Tarnovo in weekend, drum liber dar frecvent limita de viteza si echipaje, am scos consum ca la carte
AlexRe
Aug 31 2008, 04:33 PM
Ce ulei folositi pentru cutia de viteze?
spata2008
Aug 31 2008, 09:26 PM
QUOTE (AlexRe @ Aug 31 2008, 05:33 PM)
Ce ulei folositi pentru cutia de viteze?
ce-ti trebuie ulei pt. cutie? ai multi km si vrei sa-l inlociuesti sau ai pierderi?
eu am auzit ca cel mai bun ulei pt. cutie este ala cu particule de teflon. nu prea gasesti prin comert sau cel putin nu am gasit eu.
mi-a zis un inginer de la badsi ca ei au si costa in jur de 300 lei cu tot cu manopera un schimb.
AlexRe
Sep 3 2008, 09:18 PM
Vreau sa-l complectez, eventual sa-l schimb. Dar nu mai stiu exact ce am bagat in cutie
... stie cineva ce fel de ulei trebuie pentru servodirectie?
Arheopterix
Sep 3 2008, 10:10 PM
Servo directia imparte acelasi tip de ulei ca ptr o cutie de viteze AUTOMATA.
Un ulei hidraulic.
Scrie pe capacul rezervorului (ca si la rezervorul de lichid de frana si ABS).
Dobritz
Sep 3 2008, 10:41 PM
Salutare, proaspat si eu pe aici....
De cateva zile citesc si eu ce`
Dobritz
Sep 3 2008, 10:59 PM
Salutare, proaspat si eu pe aici....
De cateva zile citesc si eu ce`i pe forum...si ma minunez de anumite probleme....
adica...am si eu un Almera Sedan Visia, 1,5, 98 CP, fabricat in Anglia, din 2003. Singurele probleme ce le-am avut cu ea...au fost asha:
1. Pompa lambda - a cedat...nush d c...da au schimbat-o baietii urgent...si nu mai am treaba
2. am fost si eu la o nunta ca tot omu......si am claxonat mult...si unu din cele 2 claxoane a murit...sau s`o fi dus membrana...n`am fo in service inca...in fine...
3. La anumite melodii...cu basi josi...difuzorul din portiera soferului distorsioneaza...putin de tot...
4. 2 portiere imi scartzie la inchidere si la deschidere...da numai cand afara`s peste 30 de grade....
in afara de astea nimik...poate doar ca e cam lenesa...dar aici o bag de vina pe maica`mea...care asha a invatzat`o...schimbata tot timpu` in 2800-3000...max 3200 de ture....
Am mers...cat am avut si eu drum p`aci prin Ardeal...cu 160-170....nimik trepidatii...nimik scartzaieli....nici o problema...si am scos consum bunicel...cam 5,5 - 5,6 la suta.
Acuma...ce nu`mi dau eu seama...
pe nici un site oficial Nissan n-am gasit ALMERA...doar Altima si Primera......asta n`o inteleg...
plus...am dat si eu cu codu VIN pe net...si n-am gasit nimik...plus...ca nici nu seamana cu alte VIN`uri de la alte Nissan`uri.... (SJNBAAN16U2630469)
Poate imi dati un link si mie...unde sa gasesc mai multe inf. despre Almera.....mc anticipat....Drum intins!
klaxxy
Sep 4 2008, 08:41 AM
Poate nu ai gasit Almera pentru ca a fost scoasa din fabricatie la 31 decembrie 2006.
spata2008
Sep 4 2008, 10:25 AM
QUOTE (Dobritz @ Sep 3 2008, 10:59 PM)
... Am mers...cat am avut si eu drum p`aci prin Ardeal...cu 160-170....nimik trepidatii...nimik scartzaieli....nici o problema...si am scos consum bunicel...cam 5,5 - 5,6 la suta ....
la viteze de 160-170 kmh, tu ai scos consum "BUNICEL" de 5,5-5,6????????????????????
hai mah fii serios!!!! erai cu tico si nu ti-ai dat seama!
poate ai gresit: 7,5-7,6 ai vrut sa scrii???
Tarabostes
Sep 4 2008, 11:43 AM
doar nu a mers omu tot timpul cu 170
spata2008
Sep 4 2008, 11:57 AM
QUOTE (Tarabostes @ Sep 4 2008, 11:43 AM)
doar nu a mers omu tot timpul cu 170
consumul de 5.5-5.6 il scoti la 90-100 kmh constant.
asa o fi, cum zici tu, nu a mers tot timpul cu viteza aia.
daca mergi 5 minute cu 170 sa vezi cum e, nu inseamna ca ai mers cu 170.
Winter1966
Sep 4 2008, 01:19 PM
QUOTE (spata2008 @ Sep 4 2008, 12:57 PM)
QUOTE (Tarabostes @ Sep 4 2008, 11:43 AM)
doar nu a mers omu tot timpul cu 170
consumul de 5.5-5.6 il scoti la 90-100 kmh constant.
asa o fi, cum zici tu, nu a mers tot timpul cu viteza aia.
daca mergi 5 minute cu 170 sa vezi cum e, nu inseamna ca ai mers cu 170.
Cam asa este . Dar......eu am scos Cluj-Alland (50 km vest de Viena ) 6.25 in conditiile in care pe autostrada maghiara si bucata austriaca parcursa am tinut-o cam la 140 (real) adica aproape 150 pe bord.
Berlin - Nurnberg , cam 400 km cu viteza intre 160 si 205 (pe bord ) deci undeva intre 145-185 real consumul a fost 8.4
Totul cu 3 persoane (250 kg) plus portbagajul aproape plin.
Eu m-am declarat multumit. Mai putin de pretul benzinei in Germanica....dar pe asta nu l-am fixat eu.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.